StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
nike free » 18.06. 06:09
pandora charms » 18.06. 06:09
saucony azura » 18.06. 05:59
North Face Parka » 18.06. 05:08
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

StarCraft II ke konci roku

01.06.2009 | 13:09 - Jetro

Období, o kterém se spekulovalo jako o datu vydání prvního dílu trilogie StarCraft II, má od této doby oficiálnější obrys. CEO Blizzardu Mike Morhaime u příležitosti E3 2009 oznámil:

 

Výdání StarCraftu 2 směřujeme na konec tohoto roku, ale jako vždy k tomu nedojde, dokud nenaplníme naše standardy a očekávání našich hráčů.

 

Zase poněkud lišácké prohlášení, na jehož základě může ke konci roku dojít "beztrestně" k odložení data vydání, pokud Blizzard nebude stíhat dokončit hru.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Kundu - 04.06.2009 | 14:02   (odpovědět)

Ultramarine: jj, taky si myslim ze sis to splet . kua ale takovy chyby nedelejte, na to moje srdicko staveny neni! vzdycky kdyz se dozvim nekde o odkladu tak se mi tak rozbusi, ze se fakt bojim

Ultramarine - 04.06.2009 | 13:01   (odpovědět)

Kundu: ten podzim jsem tu poprvé pustil já. Je to kravina, řikali na b-conu (takže dřív). Vo tom srpnu (?), listopadu (?) proběhly fámy, že půjde MOŽNÁ sc2 ven a já si to splet.

Kundu - 04.06.2009 | 09:42   (odpovědět)

to mauriicio: Oslavil bych to nehoraznou vozirackou, kdy si druhej den nebudem ani pamatovat ze se neco slavilo. ale bohuzel to asi neni moc realny co? a navic spousta lidi, i ja, ma ted zrovna zkouskovy

Kundu - 04.06.2009 | 09:38   (odpovědět)

hmmm, tak tyhle commenty ctu poprvy a je to tady docela vyhroceny a docela zbytecne. Kua jeden dostane krámy, bo ma spatnej den a jenom trosku ofenzivne poda svoje nazory a hned je z toho 40 commentu vo hovne

kua a to mame prinejmensim pul roka do vydani, co bude za dva mesice? budem jak radikalni fotbalovi fanousci?: tzn tabor ultrafan SC vybere 20 lidi, tabor "házečů hoven na SC" vybere 20 lidi, kazdej tym bere jinou barvu tricek, potkame se 10 km na poli od prahy a dame si do drzky?

myslim ze kazda zprava o oddaleni nepotesi ani jeden tabor, ale tahle zprava ani o oddaleni nebyla omg. taky by me zajimalo kdo prisel s tim, ze beta bude na podzim??? COZE??? bud to sou dalsi hovna do hádky nebo sem asi spatne informovanej....

2nine - 04.06.2009 | 03:50   (odpovědět)

s mym inteligencnim kvocientem si delejte co chcete..treba ho muzete umocnovat na druhou, dokud z toho neusnete imo, mam snad za kazdym, kdo tu mele ho*na, dojet a osobne se ho snazit poznat za ucelem objektivniho nazoru? asi ne, co? pokud se clovek dokaze prezentovat jako debil na par radcich, proc bych se mel snazit o vic. (a ted nemyslim konkretni osoby, ted to myslim proste obecne. sry za vulgarity)

Romla - 03.06.2009 | 23:59   (odpovědět)

Na odlehčení - 5 her na které se momentálně nejvíc těším:
1. StarCraft 2
2. Aliens vs Predator 3
3. Mafia 2
4. Diablo 3
5. Doom 4

mauriicio - 03.06.2009 | 22:14   (odpovědět)

Radši místo vymýšlení kategorií pro lidi a trolly apod., vymýšlejte jak oslavíte půl miliontého návštěvníka - podle počítadla zbejvá jen týden

charles - 03.06.2009 | 21:08   (odpovědět)

nechápem,jak sa môžete čudovať,že fanúšikovská stránka je plná fanúšikov...a k tomu čo niektorí píšu,každý má rád inú firmu,je to vec názoru a za názor by sa nemal nikto odsudzovať,ale to si píšte inde,neviem jak ostatný ale ja sem nechodím na to,aby som zisťoval kto má blizzard rád a kto nie,je mi to dosť jedno,môj postoj k hre to nezmení )

Ultramarine - 03.06.2009 | 17:25   (odpovědět)

2nine: Co se databáze týká, když to bude moc, prostě to kluci, co dělají tuhle sajtu promáznou. Když jsi dostatečně inteligentní na to, abys hodnotil ostatní podle pár řádků, tak se nediv, že ostatní TVÙJ inteligenční qocient spočtou ještě rychleji, než ty jejich.

Kostěj Nesmrtelný - 03.06.2009 | 15:56   (odpovědět)

1) Troll není nadávka, to je diagnóza. Až přijde blizzardí fan-boy na stránky blizzard haterů a spustí svoji písničku, copak asi bude?
2) tohle je fanstránka. Logicky je plná fanboyů.

Spacemarine - 03.06.2009 | 14:25   (odpovědět)

To Ultramarine: Nj vsak to stejny je na vsech forech vsude jinde stejne.Jedni donekoneca obahuji cokoliv co firma X udela a jini zase nadavaji na vsechno od firmy X.

Ja se treba na SC2 taky tesim, ale taky se me nelibi do nekonecne protahovani vydani.

Ze troll neni nadavka vim

Ultramarine - 03.06.2009 | 14:12   (odpovědět)

Spacemarine: Troll není nadávka, ale popis chování. Marine je v pohodě, ale prostě tíhne k tomu mít vlastní názory, pokuc možno odlišný od většiny zdejších návštěvníků (upřímě Spacemarine, co tu děláš, pokud tě nezajímá blizzard a jeho produkty) a snaží se je protlačit do popředí. Přistupuje k blizzardu, jako k nejhorší nacistický skupině hned po rajchu a o sc2 si myslí, že je to kopie, navíc nepovedená a určená pro profíky. (a znovu, pokud Marine není ochotnej jim dát alespoň šanci pochybováním, co dělá na stránce pro fandy sc jinýho, než ty fandy přesvědčuje, že sc stojí za prd a pak se hlasitě diví, že mají jiný a většinou neotřesitelný názor).

2nine - 03.06.2009 | 14:11   (odpovědět)

protoze diskuzni fora jsou dabluv vymysl, ktery byl puvodne zamyslen jen na flame xD ale vazne, vymyslet nekdo antispamovou otazku proti idiotum, vydelal by majlant no jen do sebe hosi, at jim tu hezky zaserete databazi

a proc nadavate lidem do trollu, kdyz i ti maji vyssi inteligenci jak nekteri z vas? melo by to bejt naopak...trollove by si meli nadavat do lidi

Spacemarine - 03.06.2009 | 13:52   (odpovědět)

Proc nadavate lidem do trollu kdyz se tady pak kazdej druhej chova jako ten nejvetsi fanboy blizzardu...

rRr - 03.06.2009 | 12:54   (odpovědět)

Ghost nikdy nevyšel, zrušili ho.

Ultramarine - 03.06.2009 | 10:22   (odpovědět)

rRr: Jo, ale i na konzolích (jestli to na nich vypustili nevím) to ztratilo náskok a co jsem slyšel, bylo to pro (PS2?) v době, kdy se objevila už lepší. O tom jsem mluvil s tim hardwarem. A upřímě, komunitu naštvali tak jako tak. Konzole jsou hezká hračka, ale je to jako by z Hvězdnejch Válek (filmu), udělali seriál pro i-phony. Taky by to šedesát procent předešlejch fandů nevidělo a nevyzkoušelo.

rRr - 03.06.2009 | 09:54   (odpovědět)

Neměl být Ghost pouze na konzole? Pochybuju, že v těch kruzích měl nějaké fanoušky. Možná naštval komunitu tím, že hru nedělal na PC.

Ultramarine - 03.06.2009 | 06:23   (odpovědět)

Romla: Léto, máš recht. Marine: Hele, chlape, neber si nic z toho, co jsem napsal, osobně. Je to můj pohled na věc. Tahle všeobecně nevstřícná reakce na tvoje posty se dala čekat. Pominu teď, jakej dávají smysl (bo nedávaj) a budu chvilku psát o pocitech. Na tuhle stránku chodí fanoušci hry, kterejm se (sc2) líbí a minimálně 3/4 z nás věřej tomu, že blizárdi se jí snažej vypilovat, ne oprcat a finančně vysát. Samozřejmě si uvědujeme, že vydělat chtějí, ale nevěříme, že by kvůli tomu přišla hra zkrátka. Blizárdi jsou jedna z mála firem, který tohle prostě nedělaj. Nevýhoda toho, že jsou ochotný to pulírovat do lesku je v tom, že ani oni sami nevědí, kdy přesně to už bude ono. To je taky hlavní důvod, proč se snaží neslibovat žádné termíny a používají obraty typu: Až to bude hotové. Sc2 si nemůžou dovolit odkládat tak daleko, jak se bojíš. Je to oficiální další díl jednoho z jejich hlavních nosnejch univerz a komunitu sc už dost naštvali Ghostem. Zdržel se tak, až je konkurence dohonila a možná předehnala, protože přesedlala na výkonější hardware. S sc2 si proto významný průtahy nemůžou dovolit a nedovolej. Zároveň si ale jako firma NIKDY nedovolili vydat nehotovou hru.

delosombres - 02.06.2009 | 23:39   (odpovědět)

Mkax: Bohužel troll marine si neuvědomuje, že Starcraft 2 je nová hra, kompletně od pýky. Øíci, že je to to samé ve 3D grafice, že už to tu dávno mělo být, může opravdu jen diletant. Proč teda dělali třeba Sacred 2 přes 3+ roky? Vždy't je to jen jednička v lepší grafice. Co Crysis? 3+ roky? Vždyť je to jen Far Cry v lepší grafice. Doom 3? 3+ roky. Jakto? Vždyt je to jen Doom 2 v lepší grafice. A takto můžu pokračovat do nekonečna..

delosombres - 02.06.2009 | 23:31   (odpovědět)

marine: Ty tvoje tzv. pravdy a výčty chyb, které údajně fanaticky neuznávám, jsou bohužel je jen plytké výkřiky bez hlavy a paty. Navíc ty údajné "chyby" o kterých tu píšeš, jsou jen tvůj subjektivní názory a preference, žádná pravda, ale to si bohužel neuvědomuješ, jinak by jsi se o to neopíral ve svém obviňování mé osoby z fanatismu. Ale tak, třeba někdy dospěješ a dospějí tak i tvoje argumenty. Měj se.

Mkax - 02.06.2009 | 16:11   (odpovědět)

Souhlasim s nazorem, ze se Blizzard snazi hledet na kvalitu. Delam ve vyvoji softwaru a zazil jsem i takove projekty kde se reklo udelame to tak nak, placnem to tam, domluvime se na fulltime supportu a budeme hodne vstricni !!

To Marine: tvoje predstava o vyvoji SC2 neni uplne happy. Ono to nejde vzit SC1 a mavnutim hulky z neho udelat SC2 ve 3D a nalepit na to novej pribeh. Jadro 2 je urcite uplne jinak naprogramovane nez 1, nehlede na to ze rozdil mezi nema je 10 let. O grafice ani nemluvim.

Jinak co se tyce patchu, tak je jasny ze budou a tak dlouho dokud je to bude bavit. Neexistuje software, kterej by se dal 100% otestovat, to proste nejde (vyjma kalkulacky a jinejch blabolu v pascalu). Betatesting odhali bugy, ktere se nepodarilo najit pri internim testingu. Navic pri kazdy dalsi oprave se da neco jineho funkcniho rozbourat, to se bezne stava.

Nekamenujte me, nikomu to necpu jen mam takove zkusenosti

Romla - 02.06.2009 | 15:30   (odpovědět)

Beta bude už v létě, žádnej podzim...

resh - 02.06.2009 | 14:59   (odpovědět)

To mauriicio: vo w3 napriklad spravili ze patchom presunuli jednotky do nizsieho tieru kvoli nedsostatocnej vyuzitelnosti a zmenili poziadavky na vyrobu jednotky.. (wyvern a gargoyle).. no uz sa tesim ked konecne spustia aspon tu betu

Darksnow - 02.06.2009 | 14:11   (odpovědět)

Na odlehčení od dvou terranů Marine a Ultramarine. Pustťě si tohle video, docela strhující. http://www.youtube.com/watch?v=9Xeq_eVZc_s&feature=related

Ultramarine - 02.06.2009 | 13:55   (odpovědět)

Já ignorovat nedokážu. Je pravděpodobné, že tak pouze podporuju jediné společenské zapojení jedné smutné existence, ale když mě někdo bude dlouho křičet do obličeje, že slunce je černé, po čase to nevydržím a začnu se hádat.

Marine: Nechápu, proč tě patche štvou. NEEXISTUJE dobrá hra, která by nikdy neměla ani jedinej patch. Teda pokud nepočítáš házení kostkou, bo kámen nůžky papír. A když ty patche budou zadara a přístupný (třeba přez net), tak jsou spíš kladem. Ty knížky a "sázka", těma jsem se ti jen snažil naznačit, že v "epickosti" příběhu nebude mít v SC1 konkurenci.

Podle jejich slov by se měli dostat k betě kolem podzimu a pokud se nic nepodělá, není až tak nemožné to pustit letos.

Jinak TEÏ končím vejšku na obchod a reklamu. Věř mi, když ti řeknu, že je OBROVSKEJ rozdíl v tom, kdy to pustěj. Rozdíl ve věkovém složení stávající komunity (zestárli bychom, chlapci) se velmi silně promítne do požadavků této komunity. Je sice pravda, že pokud komunita fanů nezačne vymírat věkem (což se v nejbližších 60 letech nestane), bude prodej podobný, ale každej dobrej obchodník se snaží, aby jeho zboží uspokojilo co nejvíce co největší množství zákazníků a vytvořilo u nich potřebu kupovat další. (z tohohle hlediska jsou drogy nejlepší artikl) Také práce velkého a špičkového programátorského týmu něco stojí. Nečetl jsem sice jejich roční výkazy, ale tipoval bych to na miliony dolarů měsíčně pro celej tým sc2. Pokud bys počkal 10 (nebo i jen 5) let, technika by se tak posunula, že by museli začít znovu od začátku, aby se vyrovnali konkurenci a v podstatě by tak vydané miliony spláchli do hajzlu. Navíc I když si to většina lidí neuvědomuje, nějáké miliony taky už propálili na propagaci a týmy, který tu propagaci dělaly, stejně jako na podporu, řízení a zacelování dějovech děr v příběhu universa. V součtu je pro ně výhodnější (a pro nás horší), aby to pustili OKAMŽITĚ jak chceš ty, a nezalamovali se nějákým pilováním mechanismů. Takže si nestěžuj, že to prodlužujou, protože žádnej rozumnej člověk by to neprodlužoval zbytečně o půl roku, když by to pro něj znamenalo vydání MINIMÁLNĚ 6 milionů dolarů. Uvědomuju si, že Wow je jejich dlouhodobý prasátko, ale vydávat miliony je těžký rozhodování, i když je MÁ©. Oni se budou stoprocentně snažit, aby využili všechny svoje universa z obchodního hlediska tak výborně, jako to udělali s Warcraftem.

mauriicio - 02.06.2009 | 13:06   (odpovědět)

Kdyby všichni všechny ignorovali, co by tu zbylo ke čtení? (po přečtení novinek, o'course )

Kostěj Nesmrtelný - 02.06.2009 | 12:56   (odpovědět)

prosimvás pěkně všechny, na to individuum "Marine" prostě serte. Don't feed the troll. Jeho "argumenty" nemají žádnej jinej účel než vás nasrat a vyprovokovat odpověď. Přesvědčit se nedá. Ignorace je nejlepší zbraň

mauriicio - 02.06.2009 | 11:46   (odpovědět)

To marine: Ano, patche budou vydávat ještě deset let a stále to nebude dokonalé. To ale není důvod vydat to hned a pak jen patchovat. Důvod 1.: Už jsem hrál pár Dobrých her, které upadly v zapomění proto, že první verze byla v časopisech strhána kvůli zabugovanosti. Pravda, na hodnocení SC se moc lidí dívat nebude, ale jsou i lidé, kteří o něm ještě neslyšeli. Blizzard o ně jistě nechce přijít.
2.: Patch nemůže tolik jako balancing. Patch může zrychlit zerglinga, protáhnout útok zealota, zdražit YamatoGun a zkrátit výrobní časy dělníků. Ale nemůže posunou Banelinga na tier 2, dát ghostovi EMP, přesunout výrobu Thora z factory na bojiště a dát immortalovi do podmínek robotics facility. Nemůže přidávat mechanismy ani jednotky, už vůbec je nemůže rušit pokud se ukážou nezábavné. Blizzard rozhodně nechce, aby mu ve hře strašil nikým nevyužívaný firebat jen proto, že se rozhodli nechat to na patchích.
Pokud to vydají až létě protože museli vybalancovat odchod Thora, já budu spokojený

marine - 02.06.2009 | 10:25   (odpovědět)

To Ultramarine:
vtip je v tom a klidně se vsaď o dvě nadívané prasata, že ještě dva roky po vydání, budou vycházet patche na "jemnější" upravy...co se programování týče, tak toho vím tolik, abych si stál za svým tvrzením...oni nemají kam spěchat a vědí, že kdyby to vydali ještě za další 2 roky, tak by prodej byl stejný - víme proč, že

mimochodem, když jsou do ted ještě podle jejich slov v "pre-betě", tak šance na vydání co se tohoto roku týče, je velmi malá...zvlášť, když doted šachují se spoustou jednotek, které mění nové za jiné, mění jejich zaměření a mění dovednosti, kde jakoby se stále nemohli rozhodnout, moc na nadšení z blízkého vydání není

marine - 02.06.2009 | 10:12   (odpovědět)

To Darksnow:
já mám oči naprosto otevřené...řekni mi, v čem se změnila hratelnost dvojky? - nebo jaká je tam podstatná změna? - já odpovím za tebe...v ničem

To rRr:
to víš, chlapečci jako delouš, kteří vřískají nadšením z primitivních a ultralineární her, jako GOW, nebo připravované AvP2, které svou hratelností zaspaly někde v roce 99 a ketrým se na předváděčkách novináři nepřímo vysmáli, si rádi hrají na dospělé, světem znalé cool tvrďáky...tak mu to přece dopřej

To delosombres:
proboha, ještě že si tu nespustil přednášku, jak je SC2 dokonalý...ostatně, já už jsem tvé zaslepeně fanatické obhajování začal ignorovat...tak ty udělej to samé - ovšem chápu, že máš depky z toho, když ti někdo na tvé milované hry, řekne pravdu(tedy vyčte chyby, které fanatic neuzná, ani kdyby mu je vývojáři sami přiznali - ale to už se opakuji, že) - to ale zase není můj problém......měj se hezky

Ultramarine - 02.06.2009 | 10:00   (odpovědět)

Mají na to dost velkou šanci. Marine: Příběh má bej 2 díl, takže jaksi musí navazovat na jedničku. Mám ale dojem, že o sc2 (nebo programování her vůbec) toho moc nevíš. Příběh bude ještě temější a MNOHEM větší než jednička a je celkem jistý, že se objeví 4tá v mulťáku nehratelná ultratvrdá rasa, jen pro potřeby singlu a příběhu. Na rozdíl od sc1 už nebudou "ti hodní", ale jenom "ti, kterejm se to hodí". Vsaď se o nadívaný prase, že na motivy sc2 vznikne víc knížek, než na sc1. Dál to "převedení do 3d" je dost velký podcenění. Vždyť tam maj hafo novejch mechanismů, který sc1 neznal. Zrychlování těžby, upgrade jednotlivejch cruiserů, přecházení clifů, teleportace, nydus worm, a zatracený HAFO dalších věcí. Nepochybuju o tom, že některý části kódu budou stejný s sc1, ale to budou střípky. Je tam totiž tolik novejch věcí, že se jim vyplatí udělat to znovu (tak aby to všechno bez problémů běhalo) a pak tam opatrně vložit starší kódy, jako je pohyb criterů, příkaz patrol, nebo ubývání minerálů při těžbě. Dál je pravda, že vyvažujou už dlouho. Neříkal bych ale zrovna pár jednotek, protože vymysleli a zkoušeli za každou rasu minimálně dvojnásobnej počet, než jich nakonec bude přístupnejch pro mulťák. A samozřejmě, že se nevyvažuje jen střelba a pancíř, ale i rychlost střelby, pohybu, otáčení, regenerace, dobíjení "magie" a schopností, působení schopností, vliv terénu na dohled, dostřel a rychlost, "útoční" critrové, výtěžnost a obnovování zdrojů, rychlost stavby a to je jen to, na co jsem si vzpoměl z fleku. Takže pokud to prostě nechtějí sprasit za týden, potřebují to nějákej čas nechat testerům.

rRr - 02.06.2009 | 08:17   (odpovědět)

"Trolly" bych nechal jinde. Stejne jako "first" a podobne nesvary z anglickych for. Není třeba zaplevelovat diskuze dalšíma zbytečnostma.

Vánoce jsou asi ideální datum vydání. Mohli by to stihnout.

delosombres - 02.06.2009 | 04:21   (odpovědět)

Koukám, že troll jménem marine (nebo kolo, zuzu a já nevim kolik dalších nicků) už trolluje i tady na sajtě Starcrafta 2.

honza - 02.06.2009 | 01:38   (odpovědět)

prima vánoce 2010 diablo 3

Darksnow - 02.06.2009 | 00:49   (odpovědět)

To marine: Jenom ignorant muze napsat takovou hovadinu, ze SC2 je SC1 ve 3D. To uz prehanis!

marine - 02.06.2009 | 00:07   (odpovědět)

To Havoc:
na to, že v podstatě hodili SC1do 3D(i po hratelnostní stránce) a s hromadou již původních a "vybalancovaných" jednotek, jim to vše trvá opravdu nadmíru dlouho...nedělají totiž novou hru, ale jen vyhlazují původní...a proto je i smutné, že patřičnou slizkost atd, nebyli schopni zařídit sani od sebe už v počátcích a museli je k tomu dokopat až "nadšenci"

jim se to stejně nebude zdát stále naprosto OK ani při vydání - viz SC1 a jeho patche, které vycházely ještě několik let...furt a furt ladili a vsadím se, že u SC2 to nebude jiné - proto říkám, ať jej už brzy vydají a ty drobné změny pořeší klasicky

jinak kampaň bude jen nastavovaná kaše, jako byl i broodwar apod...tím neříkám, že nebude zábavná, ale nemám to prostě rád

Havoc - 01.06.2009 | 23:22   (odpovědět)

Vianoce = tutovka

Vydať hru po Vianociach je samovražda o ktorej sa presvedčilo nemálo titulov. I keď zrovnávať SC 2 s inými hrami je tiež trocha mimo mísu.

//to marine: mno ono to balancovanie nie je až tak jednoduchá záležitosť. A vlastne, keby to blizz robil podµa seba tak by to bolo už dávno out za cenu horšej grafiky, neslizkých zergov a hromada dalších vecí, na ktorú komunita negatívne odpovedala. (petície a tak pod.). A vôbec, campaň má byť ultra super epická záležitosť, takže to taktiež zabere kopec času.

Darksnow - 01.06.2009 | 22:01   (odpovědět)

SC2 musí vyjít letos. Rozlobili by mě.

Jonyx - 01.06.2009 | 21:46   (odpovědět)

to marine: souhlasim

Marshal - 01.06.2009 | 21:45   (odpovědět)

Kdyz to furt posunuji tak by alespon meli VYDAVAT VICE BATTLEREPORTU KUA!!!!

marine - 01.06.2009 | 20:38   (odpovědět)

a což takhle ještě dalších 10let? hmm?...však prachy z WOW máme, tak co bychom spěchali...proboha, vždyť už těch pár jednotek balancují několik let - stejně i po vydání, bude dalších x-let vycházet záplata...

derrdevil - 01.06.2009 | 20:11   (odpovědět)

Já bych rád věřil,ale jak známe Blizzardy,tak starcraft 2 vyjde příští rok v létě!

Floyd - 01.06.2009 | 19:53   (odpovědět)

Já osobně tomu už věřím že konci roku 2009 to vyjde na Vánoční prodej.
Tak pojdme věřit všichni

2nine - 01.06.2009 | 18:35   (odpovědět)

klidne at to posunou treba o 2 roky, kdyz to bude stat za to

Cameronec - 01.06.2009 | 17:13   (odpovědět)

Neberte to zase tak černě. Všichni chceme, aby to bylo vydáno co nejdříve, ovšem představte si, jak bBlizzard vydá tuto hru, která bude zprasená uspěcháním z netrpělivosti hráčů. Pokud na ně nebudeme tlačit, tak tím spíše vydají hru, která má kvalitu, protože se na ní opravdu pečlivě pracovalo. Sami si jistě odvodíte kolik znáte her, které byly takto uspěchány.

Overwatch [ redakce ] - 01.06.2009 | 15:29   (odpovědět)

Nechci malovat čerta na zeď, ale jak znám Blizzard...

Sip - 01.06.2009 | 14:52   (odpovědět)

Jenom doufám, že nám to na konci roku zase neposunou

kane85 - 01.06.2009 | 14:25   (odpovědět)

to bolo uz viac menej jasne, ale cakal som to trosku skor ako na konci roka. ale lepsie ako klincom do oka

Sam - 01.06.2009 | 14:16   (odpovědět)

žádný překvápko, ale stejně se cítím líp, když to slyším (čtu) od někoho povolanějšího..

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.