StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[0@0].]Zip Leaked … » 17.01. 07:30
((GET)) [Free] Big W… » 17.01. 07:24
Jan.2019 New Sarah M… » 17.01. 07:18
( ZIP ALBUM ).Best T… » 17.01. 07:11
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Várka devíti čerstvých screenshotů

24.05.2009 | 15:15 - Jata

Screenshotové sucho, které nás pronásledovalo několik posledních týdnů, bylo konečně prolomeno. Naše čekání ať už na příchod beta testingu nebo třeba další Battle Report může být ukráceno devíti novými screenshoty. Za zmínku například stojí nový vzhled Infestora, který se docela podobá tomu z artworku Sama Didiera, který můžete vidět i třeba v našem zergském banneru.

 

[ Více v sekci Screenshoty ]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Jonyx - 27.05.2009 | 18:22   (odpovědět)

Ja chci zpatky Fenixe

Havoc - 27.05.2009 | 17:19   (odpovědět)

Marine: čo sa týka príbehu tak toho by som sa vôbec nebál, blizz ho určite nepokazí (viz. warcraft 3 + TFT). Fajn bolo to, že datadisk bol plný nových hrdinov. Som osobne zvedavý, koho nového nám SC2 prinesie.
K videjku: keď sa tak zamyslím, tak takmer všetko zabité, upálené, dostrielané bolo iba zergské.... fňuk...

Marshal - 27.05.2009 | 17:02   (odpovědět)

Carrier vipada dobre kdyz je znicen z jedne stranky ale zdruhe se mi to nelibi jelikoz Protossove jsou pro me THE BEST

Sam - 27.05.2009 | 16:39   (odpovědět)

To Darksnow: kůůůůůůůůrňa, to je ale klááásňoučký.. jenom mi tam chyběl kolosák. thor a ultralisk ti mě docela zajímaj..

Darksnow - 27.05.2009 | 14:46   (odpovědět)

To Romla: Mám ? To bych asi nesvedl.

Romla - 27.05.2009 | 14:42   (odpovědět)

To Darksnow: Žes tady nezveřejnil rovnou celý ten videosoubor v textové verzi...

Darksnow - 27.05.2009 | 14:40   (odpovědět)

pardon, takhle napsané to stačí: http://www.youtube.com/watch?v=Y4e_CrtLFVw&feature=player_embedded

marine - 27.05.2009 | 14:36   (odpovědět)

To Darksnow:

alespoň něco člověka potěšilo

Darksnow - 27.05.2009 | 14:31   (odpovědět)

Co říkáte na animace smrti jednotek?
Budou představeny v příštím Q&A.

marine - 27.05.2009 | 14:20   (odpovědět)

u všech her to neplatí, některé mají v daném díle svůj "definitivní konec" a v případných pokračování rozjedou zase uplně jiný příběh, byť se stejnými, či podobnými postavami a herními prvky......a jinak co se SC týče, tak když už seriál, tak ať má kažý díl svůj uzavřený a definitivní konec, který nebude odkazovat na pokračování...já sice chápu, že každý by to chtěl jinak, jen za sebe říkám, že tohle se mě nelíbí a dost mi to vadí

Romla - 27.05.2009 | 14:09   (odpovědět)

To marine: Ale hry jsou seriály (série). Pokud hra není série, pak většinou proto, že není úspěšná (jsou samozřejmě i výjimky). Ale Starcraft série je a očekávat od něho uzavřený příběh se dá jen stěží. Všichni fanoušci přece chtějí pořád další pokračování a ne nějaký definitvní konec. Už teď jsou lidi, kteří se těší na Starcraft 3.

marine - 27.05.2009 | 14:00   (odpovědět)

oprava:

- seriálY
- dva nákupy

marine - 27.05.2009 | 13:58   (odpovědět)

nerozumíš mi...mluvím o tom, že chci v SC2 uzavřený příběh s definitivním koncem a v jednom balení...v případném datáči by mohli udělat zase jiný příběh, který by na sebe ze dvojky nenavazoval s ukončit ho uplně jinak...protože opravdu nesnáším neukončené nastavované kaše(a ještě k tomu rozvleklé na další tři nákupy, na které kdoví jak dlouho se bude čekat) - proto ani nesleduju seriáli(kde to u uspěšných začíná být pravidlem)

Romla - 27.05.2009 | 13:54   (odpovědět)

To marine: S tou trilogií mi to přijde úplně stejné jako s Brood Warem, akorát tam místo jednoho datadisku budou dva. Nevím proč každému vadí trilogie, ale z datadisků jásá - vždyť je to to samé.

marine - 27.05.2009 | 13:29   (odpovědět)

Už jsem se nějak smířil s tím, že hra nebude taková, jaká by si zasloužila...ale co mě opravdu štve, je příběh rozdělený na tři koupě...mám rád uzavřený příběh v jednom balení...tyto nastavované kaše opravdu nemusím...stejně se nakonec příběh opět neuzavřa a bude odkazovat na SC3(podobně jako SC1) - hnus...když to tak staršně chtějí propracovat, tak to mohli klasicky udělat na datadisky s novým a uzavřeným příběhem...
anenůžu si pomoct, ale nějak mi tam chybí wraith, místo kterého je tam viking, který je dle mého, neohrabaný a míň výhodný, než byl právě přízrak...

Darksnow - 27.05.2009 | 10:46   (odpovědět)

To rRr: Třeba to vyjde nebo nevyjde, ale klidně bych čekal třetí. Vyloučeno není ani BR3 zárověn při betě jako součást reklamy či představení hry. Myslím, že zase tolik času ho nebere ve srovnání s vývojem hry.

rRr - 27.05.2009 | 10:07   (odpovědět)

Ne, je to můj odhad. Øíkali, že jim to dlouho trvá, než BR vyrobí, a že když ho vyrábí, zabírá to hodně času programátorům, kteří by mohli dělat něco užitečnejšího. Jelikož k betě je blízko, nemyslím, že by se tím už zdržovali.

Ultramarine - 27.05.2009 | 09:58   (odpovědět)

rRr: Je to oficiální hláška?

rRr - 27.05.2009 | 08:31   (odpovědět)

K popukani.
BR3 nebude. Vydají betu a pak bude videí na youtube hafo.

Darksnow - 26.05.2009 | 22:16   (odpovědět)

To SiMich: Ne, to ne delam si legraci.

SiMich - 26.05.2009 | 21:10   (odpovědět)

Tady je ale nějak zasněženo.

Darksnow: Ty máš klíč k betě SC2? Nepošleš?
Ale jinak k tomu, kde seženeš hru - hádám, že si jí budeš moci stáhnout z toho nového Battle.netu.

Darksnow - 26.05.2009 | 21:04   (odpovědět)

Ale nevím, jak se dostanu ke hře.

Darksnow - 26.05.2009 | 20:54   (odpovědět)

Už Vám taky dneska přišel taky beta cd klíč?

Darksnow - 26.05.2009 | 20:45   (odpovědět)

To muta: Že tam nebude usuzuji, že se musí vystřídat, každý s každým. Takže Terrankové nebudou.

Darksnow - 26.05.2009 | 20:39   (odpovědět)

To Marshal: Ano samozrejme je to ona.

Darksnow - 26.05.2009 | 20:37   (odpovědět)

To muta: Podle mě se ho nedočkáme, ani v třetím battle reportu. Na terrany už nezbývá místo.

muta - 26.05.2009 | 20:34   (odpovědět)

jj to je ona. neni nahodou vetsi nes predchozi infestor?

Marshal - 26.05.2009 | 20:33   (odpovědět)

Opet se ptam jelikoz mi nikdo neodpovedel...Infestor je ta stvura ktera se plazi pod zemi a pak infikuje nepratelske jednotky?

muta - 26.05.2009 | 20:31   (odpovědět)

jinak me taky stve ze v zadnem z battlereportu nebyl terran ktery by predvedl tanky, jedna z "nejlepsich" jednote

Marshal - 26.05.2009 | 20:31   (odpovědět)

To Darksnow: PLNE SOUHLASIM S TEBOU ...Thor mi nevadi ale predelat ho do realu

Darksnow - 26.05.2009 | 20:29   (odpovědět)

To muta: No bylo by to lepší, ale aspoň se zachová trošku poměr. Ale stejně je to sakra málo v nepoměru. To ale by bylo nehratelný.

muta - 26.05.2009 | 20:27   (odpovědět)

jj tak nighthavka si pamatuju

Darksnow - 26.05.2009 | 20:26   (odpovědět)

To muta: Možná jsi o něm slyšel dřív, jmenoval se Nomad, ten by předělán na Nighthawka a teď je to Raven. Ještě v druhým Battle reportu se jmenoval Nighthawk.

muta - 26.05.2009 | 20:25   (odpovědět)

thx darksnow. thor mi pripada v poho ale mensiho ho bych bral vic, a pravda ze ve skupine je to děs

Darksnow - 26.05.2009 | 20:23   (odpovědět)

To Romla: Chtělo by to lepší dynamiku u Thora, jinak mi nevadí.

Darksnow - 26.05.2009 | 20:22   (odpovědět)

To Romla: No já ho beru jako pořádnou mech jednotku, ale fakt to vypadá, když barracs chtějí tancovat, ale pásy ne, to fakt radši předělat. U crucio siege tanku by to bez pasu ale taky neslo.

Marek53 - 26.05.2009 | 20:15   (odpovědět)

To SiMich: Tak se koukni na nový sreenshoty, tam sou kanóny zpět.

Romla - 26.05.2009 | 19:57   (odpovědět)

To Darksnow: Tak on Thor je fuj i bez pásů, s nima by aspoň měl možnost realistického pohybu. Model bych samozřejmě úplně předělal.

Darksnow - 26.05.2009 | 19:54   (odpovědět)

To muta: Ta jednotka se jmenuje Raven, vypouští Hunter seeker missiles, což jsou takový vychytanější spider miny z vulture (spider miny má taky). Tato jednotka je náhrada za science vessel. Vytváří malé bojové věžičky-auto turrets, z science vesselu má schopnosti odhalovat cloakly nebo zahrabany jednotky.

muta - 26.05.2009 | 19:39   (odpovědět)

nvm jak se ted jmenuje ta letecka jednotka teranu co haze miny ale spis mi to peipomina arbitra

Darksnow - 26.05.2009 | 19:05   (odpovědět)

Docela fuj! Thor na pasech. WTF?

Romla - 26.05.2009 | 18:48   (odpovědět)

To pisatel: Jasně, ale jenom už když si představíš mírnej svah, tak Thor by se na něm překulil na záda (za předpokladu, že povrch by byl dostatečně pevný, aby se do něho nezabořil až po pás). To by se mu na pásech nestalo, tam by to v pohodě vyjel. Ono není moc povrchů, které v pohodě vyšlapeš rychleji než by je vyjel tank na pásech, jestli jsou vůbec nějaké.

pisatel - 26.05.2009 | 18:24   (odpovědět)

mne je to v podstate jedno ... ja jenom davam priklad ze muze existovat prekazka kterou ani pasy nezdolas ale treba normalne vyslapes ... jinak pro me za me muzou udelat Thora tak ze bude levitovat.

Romla - 26.05.2009 | 18:04   (odpovědět)

To pisatel: Však nemluvíme o jednom kole, ale o pásech. Proč mají asi naše tanky pásy? Kdyby měly místo pásů dvě nohy asi těžko by byly pohyblivější.

pisatel - 26.05.2009 | 17:17   (odpovědět)

To SiMich: Prijde na to, kolo ti neprekroci skalu...

SiMich - 26.05.2009 | 17:08   (odpovědět)

Marek53: Až na to, že to už Thor pokud vím neumí. Momentálně je protivzdušný, ne náhražka za Siege Tank + tankování.

pisatel: Budiž, ale to jsou argumenty u cizích ras, u kterých můžou věci fungovat dost jinak. Ale Terrané vycházejí víceméně z naší civilizace a už my bychom snad měli vědět, že když už máš možnost udělat kolo, tak jsou nohy neefektivní.

Ultramarine:
ad tank: Až na to, že z pohledu balancování není vždycky nejlepší mít co nejsilnější jednotku. Hodí se mít jednotku, která se používá proto, že nic lepšího nemají.
A možná k mylnému dohadu, který tady mohl vzniknout: Já neříkám, že s Siege Tank používal k tankování (= chytač zásahů), ale že se používal (hlavně) v Siege Modu.

ad rampy: To by se pak, řekl bych, ty rampy pořádně nepoužívaly, kdyby měl hráč k dispozici Dropshipy. Leda tak v nějakých obskurních situacích. Ale jo, u Zergů by to mohlo být hezké. Nějaká jednotka, co příjde ke cliffu a začne mutovat v rampu.
Mmch, u Zerglingů jsem čekal, že ty jejich křidýlka budou vylepšení, aby mohli skákat přes cliffy podobně jako Reapeři, ale čekal jsem marně. Ono by to pak možná bylo až moc silné...

Marek53 - 26.05.2009 | 16:13   (odpovědět)

Thor si udělal jméno hned na začátku svou velikostí, Terrany si už nedovedu představit bez něj. Použil bych ho na tankování jako například Ultraliska + masakrování nepřátelský pozic a útoků (těma dělama na zádech), jak je vidět na několika screenshotech.

Ultramarine - 26.05.2009 | 15:33   (odpovědět)

Simich: Otázka je, jestli jsou tanky používány proto, že jsou na útok nejlepší, nebo proto, že terani v týhle kategorii síly, výdrže a ceny nic jinýho nemaj. Ta "rampa" by se dala použít nejen jako most, ale i jako hradba (po překlopení na bok). Přez přirozený mosty, nebo přez soutězky. Ale takový jednotce bych spíš říkal Sparťan, bo Golden Gate a čekal jí od UED. Dropšipy (medevaky) bych nechal, protože rampa by došáhla tak na vzdálenost tří siegetanků (trup, NE dostřel) a dál ne, navíc by byla vejš ve výzkumu a v porovnání s výsadkovkama drahá. Rampa by se ale nejvíc hodila zergům, protože pak by se spamování zerglingama dalo změnit na neustálou lavinu. Ti mi příjdou, jako rasa nejsilnější na zemi.

Marek53 - 26.05.2009 | 15:14   (odpovědět)

To Marshal: Ale ten už byl.

pisatel - 26.05.2009 | 15:11   (odpovědět)

To SiMich: to mozna jo, ale nebavime se tady o vysvetleni nerealnych veci pomoci dalsich nerealnych sci-fi teorii. Ale o skutecnosti jako takove. takze jak jsem rekl nepremyslet nad tim, protoze to nikam nevede.

Marshal - 26.05.2009 | 15:03   (odpovědět)

Nevim jak vy ale ja jsem zatim v ani jednom battlereportu nevidel siege tanky coz me mrzi jelikoz je to jedna z nejlepsich terranskych jednotek...Mno uz aby byl nejaky battlereport Terran VS protoss

SiMich - 26.05.2009 | 14:37   (odpovědět)

K tomu nápadu s rampou: Na něčem takovém by šla v podstatě postavit celá přeprava jedné z ras. Místo používání leteckých transportérů by si dočasně (či třeba i natrvalo, to by bylo taky zajímavé ) upravovali terén. Přes cliff by se dostali přes speciální jednotku na rampy, stavěli by mosty či celé plošiny (v případě ostrovních map, kde by byly pevniny daleko od sebe), na kterých by třeba i mohli stavět. Asi by se to nejvíc hodilo k Terranům (připadá mi pro ně typická taková plíživá-posunovací taktika), ale to by musel být Dropship buď velice nevýhodný (či tato metoda velice výhodná), nebo by tam vůbec nesměl být. Což je trochu nesmysl, aby se Terrani zbavili takového efektivního způsobu dopravy, kterým můžou vlastně létat i ve vesmíru, aniž by si tam postavili eskalátor.
Tak jsem se trochu vykecal... možná by to byla zajímavá čtvrtá rasa.

SiMich - 26.05.2009 | 14:29   (odpovědět)

Pokud vím, tak Terrani v SC1 nemají žádnou "tank" jednotku (= určená jako chytač zásahu). Je pravda, že to pořádně neměli ani Protossové a Ultraliskové u Zergů byl dost vysoký tech (což bude v SC2 ale asi taky, ona taková tankovací jednotka k Zergům moc nesedí). Takže nevidím důvod, proč by všechny rasy měly nějakou mít.

Ultramarine: S rozestavováním Siege Tanků se v SC1 "zdržuje" (= používá se) podle mě docela dost.

Romla: Taky mě Rampa napadl.
Mmch, s nesmyslným designem souhlasím.

pisatel: Teleportování Protossů i létání mulatisků ve vesmíru pokud vím vysvětleno je (to, že mají křídla je nejspíš pro jednodušší pohyb na planetách s atmosférou, přičemž z takové pravděpodobně pocházejí).

Jonyx - 26.05.2009 | 14:23   (odpovědět)

nezda se mi ze by byl dobre hratelnej... mam porad dojem ze je prilis obrovskej na to aby se s nim dalo dobre mikrovat

Ultramarine - 26.05.2009 | 14:14   (odpovědět)

To, že mají terani nejlepší dostřel je pravda, ale posouvání siegů je jen obrana na kolečkách. Protizemní. Jako katapulty ve warcraftech. Mají sakra damage, ale jsou tak pomalí a na blízko neužiteční, že se s jejich stavbou většinou nikdo nezdržuje. Co se týká toho, že terani útoky řeší na dálku, s Thorem to už nebude tak čistá pravda a ten tam skoro na sichr bude. Je jedno, jak to bude neoblíbená jednotka, daj ho tam.

Ultramarine - 26.05.2009 | 13:26   (odpovědět)

Ta posunovací taktika se siegama je hezká, ale prostě jim chybí bytelná prorážecí jednotka. Navíc vikingové mají dost krátkej protizemní dostřel - takže je obrana protistrany dost zkrouhne, než si vůbec vystřelej. Sice sami můžou tu obranu oblétnout, ale sami nemají palebnou sílu na zničení základny, nebo jednotek, obzvlášť "prorážečů" protistran.

pisatel - 26.05.2009 | 13:04   (odpovědět)

libi se mi to zatim tak jak to je, ale mozna nejsem zas tak moc narocny. Kdyby byly vsechny rasy stejne, tak by to byla nuda, jsem rad ze ma kazda svoje a pokud to bude vybalancovane, tak nad realnyma vecma vs nerealnyma premyslet nebudu a budu si to uzivat

Romla - 26.05.2009 | 12:58   (odpovědět)

To pisatel: Tak jasně, nesmyslů je tam víc než dost, třeba ti mutaliskové, s těma zrovna nemám problém, protože aspoň vypadají zajímavě, Thor se mi prostě hodně nelíbí a proto ho tam nechci, alespoň ne v této podobě.

Ale dost už o něm, angličtinářům doporučuju videjko z youtube Starcraft story (taková svérazná sranda s překvapivým koncem) - šoupnul jsem to do quickboxu, kde se na to líp kliká.

rRr - 26.05.2009 | 12:45   (odpovědět)

Terani mají siege tanky se slusšným dostřelem, nemusí se přibližovat ničim, vše má dostřel na dálku. A Battlecruiser je konečná jednotka a ta musí stačit. Všechny rasy by neměly být stejné podle mě.

pisatel - 26.05.2009 | 12:03   (odpovědět)

Mne se thor libi, je to aspon originalni jednotka a ohanet se tady slovy jako nesmyslny nebo nerealny mi prijde v sc zbytecne. (jak moc je realny napr. mutalisk ve vesmiru mavajici kridly, nebo teleportovani u prottu to uz je rozhodne realnejsi barak na dvou nohach ).

Romla - 26.05.2009 | 11:52   (odpovědět)

To SiMich: Myslíš Rampu McKváka?

Thorovy hlavní problémy jsou dva:
1. Jeho design je nesmyslný - takovýhle mastodont na dvou nohách by těžko mohl fungovat - možná tak ve filmu Transformers, ale to byla pohádka pro teenagery.
2. Vypadá blbě - když se na obrazovce sejde několik těchto krabic v jedné bitvě, tak člověk najednou přemýšlí, jestli se neocitl ve filmu "Útok oživlých nerealizovaných projektů začínajících architektů" nebo v anglické distribuci pod kratším názvem "Kaplicky's Nightmare" (ať je mu země lehká).

Ultramarine - 26.05.2009 | 11:47   (odpovědět)

rRr: Terani takovou jednotku potřebujou ze stejnýho důvodu, jako zergové a proti. Jako "tanka", kterej na sebe stáhne první salvy a umožní tak ostatním jednotkám postoupit dopředu a zaútočit. ©títovanej Bc by to zvládl, ale je moc vysoko v technice a je vzdušnej, takže protizemní obranu na sebe nestáhne. Ty nápady s alternativním siegem a rampou maj něco do sebe, jenom když by to byla "rampa" proč nejít ještě dál a udělat neozbrojenej mostní tank, kterej by mohl sloužit jako rampa, nebo "spojit" dva blízké ostrovy, nebo se "převalit" na bok a sloužit jako hradba v užších místech map. Kdyby taková kravinka nebyla extra drahá a ještě mohla vozit pěchotu jako bunkr, případně po roztažení vysunula obranu (podobná volba jako u upgradu Bc - turety nebo bunkry), byla by to ultimátka i tak. Navíc jako "pohyblivej bunkr", nebo apcčko s rozumným množstvím hp, by to dokázalo i prorážet obranu. A do příběhu by se to dalo vložit opatrněji než Thor. V podstatě by to moh vykoumat někdo na Hyperionu, bo v koloniích a vyrobit to, páč je to jen několik (velkejch) plátů neosteelu a motor, oproti generátorům, počítačům, možná štítům ,senzorům a ûber zbraním Thora. (proto ho mimochodem nechali vyzkoumat dominionu)

Marshal22 - 26.05.2009 | 10:58   (odpovědět)

Me se Thor celkem libi vzdy kdyz ho vidim vstoupne ve me takovi adrenalin a respekt...ja hraju jenom za protose a celkem se tesim az bude stat proti me ale je celkem nedokonceny...kanony by meli mit vetsi damage ...podle me kdyz vystreli na zerglinga tak by mel zabit minimalne dva...

Pls infestor to je ta zruda co se plazi pod zemi a infikuje ostatni jednotky?

rRr - 26.05.2009 | 09:06   (odpovědět)

Pochybuju že terani potřebují jednotku typu immortal nebo ultralisk.

SiMich - 26.05.2009 | 08:50   (odpovědět)

Co by měli udělat je inspirovat se ještě víc ve Transformers a umožnit mu třeba... přeměnit se na rampu, po které by mohly jednotky vyjet na cliff. A samozřejmě ho zbavit zbraní, nikdo nechce mít ozbrojenou rampu.

Jonyx - 26.05.2009 | 07:57   (odpovědět)

Chodici faktorka to je dobry ... ale ty dva druhy tanku je docela fajn napad

nekolik různých barev - 26.05.2009 | 07:54   (odpovědět)

No blizzard ho bude prodavat jako sliz...

Mizzin - 25.05.2009 | 23:56   (odpovědět)

Venca: jj, souhlas...v SC1 byl mnohem slizovatější....

(pro méně chápající - mě se zdá slizkej až až. A kdo ví, jestli má být creep vůbec slizskej)

Venca - 25.05.2009 | 23:48   (odpovědět)

creeep mi prijde malo slizkej

CainPullo - 25.05.2009 | 23:47   (odpovědět)

Thor - odpudivější design mecha se jen tak nevidí... vždyť jde defacto o chodící faktorku.... Co je ovšem pravda, že Terrani v aktuálním buildu postrádají těžkou útočnou jednotku, odpovídající ultraliskovi, popřípadě immortalovi. Tak trochu jsem doufal, že tuto roli převezme siege tank v mobilním módu (hráč by měl ve faktorce navýběr ve výrobě mezi klasickým siege tankem s dalekonosným režime, nebo útočným siege tankem bez možnosti obléhání ale s větší pasivní ochranou...), ostaně jde o stejný tech. stupeň ultraliska a immortala.

Jonyx - 25.05.2009 | 21:14   (odpovědět)

Me se nelibi jak je velkej... mam dojem ze bude docela nemotornej a ze nebude az tak uzivanej ale kdo vi

Beldin - 25.05.2009 | 19:57   (odpovědět)

Thor nejni tak špatnej... Jenom mi přijde dost širokej. Kdyby ho o něco zůžili tak by moh bejt pohyblivější a nebyla by to tak stodolovitá jednotka, pak by se s tím taky dalo něco chytit. Prostě jako jednotka se mi docela líbí, ale nevim jestli bude dost pohyblivej k použití.... Chjo, koukám že se postupně vracim ke goliathovi

Ultramarine - 25.05.2009 | 19:06   (odpovědět)

Mě Thor jako jednotka v podstatě nevadí. Sice by se mi víc líbilo, kdyby byl proporcionálnější vzhledem k ostatním jednotkám, ale to, že je menší než Bc taky může bejt tim, že kdyby byl bc velkej tak jak má bejt podle velikosti pěšáka, tak by zabral čtvrtku mapy. Na to, aby ho lidi posílali na "prorážení" opevnění protistrany je moc pomalej, málo živej a nemá zas takovou účinost zbraní. Tvarově je hroznej, ale snažili se o mecha, kterej by byl velkej a vypadal "teransky". Pořád se mi nezdá, že by to měla bejt primárně protivzdušná jednotka, protože by se tim terani stali možná až moc silní proti vzduchu. Mě by se líbil takovej postup, jakej udělali v command and conqeru s mamutem (velkej, zbraně proti všemu, ale má svý slabiny. Taky bych spíš uvítal, kdyby měl pásy, protože výhody pancéřovanejch obleků a "mechů" končejí velikostně někde u 3-4 metrů výšky a pak už je to spíš plejtvání materiálama, protože se do toho každej trefí. Na druhou stranu bych nebyl vůbec proti, kdyby měl nějákej pozemní plošnej damage, kterej by si poradil s biologickejma hordama. (marýni, zealoti, zerglingové)

zergling - 25.05.2009 | 17:14   (odpovědět)

Spravně

Jonyx - 25.05.2009 | 16:49   (odpovědět)

Thor je fakt nejhorsi z tech mala veci co se mi na SC2 nelibej... bez vahani bych ho poslal na vrakoviste

kane85 - 25.05.2009 | 16:43   (odpovědět)

thor je vseobecne problematicka jednotka. je ocividne ze s nim maju problem aj sam Blizzard. nevedia mu najst vhodnu rolu. ale zrejme sa im paci design ktory vymysleli a tak ho tam chcu nechat stoj co stoj. osobne by mi jeho absencia nevadila.

Jonyx - 25.05.2009 | 16:35   (odpovědět)

To Romla: s tim thorem souhlasim... ani trosku se mi nezda a nejhorsi je asi to ze je snad vetsi nez BC
To Havoc: Stity u marinaku jsou fakt nepekny ten upgrade bych dal radsi bez vizualniho efektu nez aby mi marinaci behali se stitama

vrbovyuhlik - 25.05.2009 | 16:32   (odpovědět)

To Mizzin: myslím že viacero µudí by tekúto petíciu ohladne Thora rado podporilo, len si nie som istý, či by sa tým aj naozaj niečo dosiahlo. Všetci predsa vieme, že istá osoba z vývojového týmu Blizzardu ho tam chce mať za každú cenu a kým tento človek nezmení názor, tak sa v tomto smere asi nič radikálne nestane.

Havoc - 25.05.2009 | 15:14   (odpovědět)

Pred tým ako niečo pošlem by som si to mal asi prečítať. Mno čo, diktáty mi nikdy nešli. ^^

Havoc - 25.05.2009 | 15:04   (odpovědět)

Infestor sa im v celku vydaril, po spawning poolu asi najlepšia inovácia. Keď už som pri zergoch, tak ma napadla pri pozarení screenov taká fajn otázka: Ako sa v baneling neste dokáže to harná časť udržať vo vzduchu??? To je iba na "pavučine"??? Príde mi to dosť nereále ale tak čo je v SC reálne? ^^
Kritika: mariňákov shield my stále ešte nejde k chuti. Prakticky to je určite skvelá vec, ale vizuálne je to otras. Thor aj újde ale nie je to stále ono. A ako povedal Mauriicio (i keď neviem či je to pravda) je zaujímavé že stroj ako thor nedokáže zabiť zerglinga jednou ranou. Rana z thorovho hlavného dela musí spraviť do obrazovky dieru min. 2x2 cm² a zmazať z mapy všetko čo tam kedysi blo.
Brood lord ctrl + C, ctrl + V guardiana. Blizzard by mohol vymyslieť niečo iné. A vlastne, čo tak sledujem tak Blizz v poslednom čase len inovuje a nevymýšla nič nového a teraz nemyslím len jednotky ale všetko. SC 2, diablo III a Wowko... wowko už nie je to čo kedysi bývalo. Sem - tam sa im podarí vymyslieť niečo new...sem - tam. Som silno zvedavý čo nám náš Blizzard predvedie na BlizzCone (reč o novom MMO) ale som si priam na 100% istý, že to bude niečo z old school.

Mizzin - 25.05.2009 | 14:26   (odpovědět)

Mě by jen zajímalo, jak moc velká šance by byla pro to, kdyby se opravdu hromadně protestovalo proti Thoroj.
Přijde mi, že se ho v blizzardu drží zuby nehty...

Ta krabice mi tam taky nějak vadí...Maximálně bych ho dal do kampaně jako spešl ultimátní jednotku... jinak bych to poslal někam.

mauriicio - 25.05.2009 | 14:16   (odpovědět)

-Na Thorovi mi momentálně nejvíc vadí balancing. Už jsem si zvykl na absolutně nelogickou konstrukci, ale fakt, že musí 2x vystřelit na zerglinga ja směšný. Jednotka jako tahle má zabít jednou ranou Ultraliska.
-Brood Lord vypadá na své jméno moc řadově - jako kříženec Drona a Mutaliska. Když už je to "lord", měl by podle toho (v Zergských možnostech) vypadat.
-Líbí se mi, že i růžoví Zergové vypadají jako nestvůry a ne jako panenky.

Insolitus - 25.05.2009 | 12:46   (odpovědět)

To Romla: souhlas, taky bych thora vyradil

Romla - 25.05.2009 | 12:40   (odpovědět)

Ještě bych bral, kdyby trochu vykradli Terminátora, přidělali Thorovi pásy a udělali z něho něco jako Hunter Killer Tank:

http://terminator.wikia.com/wiki/HK-Tank

Hlavně ať to není tahle přerostlá krabice s nohama.

Romla - 25.05.2009 | 12:10   (odpovědět)

Mně se hodně nelíbí akorát ti Thorové, na screenu 231 vedle Ultralisků vypadají obzvlášť divně. Navíc protileteckou jednotku si určitě nepředstavuju jako pochodující stodolu. Ostatně jako pochodující stodolu si nepředstavuju žádnou jednotku, alespoň ne ve Starcraftu.

Beldin - 25.05.2009 | 12:04   (odpovědět)

to kane85: Pravda na to jsem úplně zapoměl

kane85 - 25.05.2009 | 10:53   (odpovědět)

To Beldin: podla mna to je stavba novej budovy. akoze sa liahne. a tipol by som to na obranne vezicky

Beldin - 25.05.2009 | 10:20   (odpovědět)

Docela by mě zajímalo co jsou ty tři růžové "bubliny" na tomhle screenu http://images.starcraftcz.com/screen/228.jpg

Ultramarine - 25.05.2009 | 07:26   (odpovědět)

Jo, ale oni z nich mají strach proto, že jich slušný procento jednoho krásnýho dne vyvraždili. V podstatě je tenhle incident nejkrvavější událost protské hystorie po pádu Aiuru a občanské válce.

zeragul - 25.05.2009 | 00:30   (odpovědět)

jeste ke kolosovi, na to ze se o nem pise jako o stroji na valku a ze z nej maji strach samotni protossove, tak vypada dost komicky...nevidim nic z ceho by nekdo mel mit strach, ja se teda krizaka na zachode nebojim...

zeragul - 25.05.2009 | 00:25   (odpovědět)

- brood lord je divny
- infestor je hezky, ale moc velky, na to aby se pohyboval pod zemi (s takovymto tvarem tela)
- dark void (nebo ja tomu ted rikaji), meli mu nechat zlatou, vic vynikly ty trisky, zarici mista po trupe, ted vypada nezajimave, nebudi uctu, navic dark templar pouzivaji jine krystaly, takto je to uplna smeska, ktera nezapada
- na kolosi si mozna zvyknu az pri hre, ale nesedi mi
- za to immortalum to jmeno nalezi opravnene, budi uctu, strach (ty kanony jsou silny argument) a cisi z nich majestatnost (ze zacatku mi prisel jak droid ze starwars, proto se mi nezamlouval, ale casem se mi libi cim dal vice)
- nullifier - porad nevidim zadnou zmenu (bud uz ho nezmeni a nechaji tam ten hnus a vylozeny trapas a nebo si to nechavaji jako prekvapko)
- kazdopadne grafika jde ku predu a na videu to opravdu vypada skvele, ty nehybne obrazky spis ten dojem ze hry kazi...

neznámí tvor - 24.05.2009 | 23:02   (odpovědět)

Vše OK až na ty krystaly co nesou droni.

Jata [ redakce ] - 24.05.2009 | 22:51   (odpovědět)

Zatim bych nedělal ukvapené závěry co se Brood Lorda týká, víme přeci jak některé jednotky vypadaly před několika měsíci, takže to určitě potká i Brood Lorda

kane85 - 24.05.2009 | 22:35   (odpovědět)

mne sa design stareho povodneho guardiana z sc 1 pacil, ale tiez som cakal ze ked dali nove meno brood lord tak aj ze vymyslia novy design. ale tak co uz

Jadeon - 24.05.2009 | 21:59   (odpovědět)

Ti infestoři sou opravdu perfektní, oproti původnímu modelu velký zlepšení. Ale s těmi Brood lordy máte pravdu, vypadají až moc jak staří guardiani, a jejich design se mi nikdy nelíbil..

vrbovyuhlik - 24.05.2009 | 21:53   (odpovědět)

To Jonyx: úplne s tebou súhlasím- infestor je naozaj krásny, ale. ten brood lord je taký nejaký "nemastný neslaný". Možno v animácii vyzerá lepšie ako v nepohyblivom screene, ale aj tak- keď už tej jednotke vymysleli nové meho, mohli sa trochu viac pohrať aj s jej vzhµadom a nie len sucho okopírovať guardiana.

Inak screenom naozaj niet čo vytknúť vytknúť. Sú prosto nádherné- paráda. Len tak ďalej

Bertold - 24.05.2009 | 21:22   (odpovědět)

Infestora vylepšili, no Thor má opäť svoje staré kanóny na chrbte. Zaujímavé...

Jonyx - 24.05.2009 | 21:14   (odpovědět)

infestor je fajnovej, ale ten brood lord je nejakej divnej

zergling - 24.05.2009 | 20:07   (odpovědět)

Ùžasné řekl bych až nepředstavitelné obrázky.Zergové se konečne vyhravaji i když jen na orazcich.Infestor vypada užasně už se strašne těším až si poprve zahraju Starcraft 2.

uchvatny - 24.05.2009 | 17:17   (odpovědět)

nechapu lidi kterejm se tahle grafika nelibi je to naprosto dechberouci

Marshal - 24.05.2009 | 17:12   (odpovědět)

Jinak cim dal lepsi grafika

Jata [ redakce ] - 24.05.2009 | 16:57   (odpovědět)

Btw. Tohle je teprve ona 500. novinka SCCZ

SiMich - 24.05.2009 | 15:49   (odpovědět)

To kane85: A taky jako Drone.

kane85 - 24.05.2009 | 15:48   (odpovědět)

naozaj velmi pekne. a na tretom obrazku mozeme pravdepodobne vidiet Brood Lorda. vyzera uplne ako guardian z sc1.

Marshal - 24.05.2009 | 15:42   (odpovědět)

NICE NICE NICE UZ TO CHCI MIT DOMA

Phantom - 24.05.2009 | 15:25   (odpovědět)

tak ten prvy aj s tym Infestorom je fakt husty - Zergovia maju navrch, Terrani sa zufalo brania a do toho pada nuke... parada... pri takychto bitkach z toho vsetkeho budem mat na mojej sucasnej zostave peknu turn-base strategy...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.