StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[0@0].]((NEW)) F.u… » 16.01. 10:42
((GET)) [Free] Mered… » 16.01. 10:37
Jan.2019 Hasitleak E… » 16.01. 10:33
(See Hot).Best Ghost… » 16.01. 10:27
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Jedenáct odpovědí pro SC2pod.com

04.05.2009 | 22:24 - Jata

1) Jak si poradí StarCraft II se širokoúhlými monitory? Pokud nebude obraz roztažený, bude mít výhodu buď širokoúhlý nebo tradiční formát v tom, že z bojiště uvidí více, rozhodli jste se již který?

 

Na širokoúhlých monitorech toho uvidíte o něco více z bitevního pole, ale ten skutečný zisk bude pro hráče docela malý. Nicméně z toho vyplývá, že pro soutěžní hraní budou mít menší zornou výhodu ti se širokoúhlými obrazovkami.

 

2) Když se pohybují zahalené jednotky, vidíte grafický efekt naznačující jejich přítomnost. Uvidíme nějakou stopu při pohybu Infestora v podzemí?

 

Zahrabaný Infestor bude jako každá jiný zahrabaná jednotka a nelze ho vidět, pokud nejsou poblíž detektory. Na druhou stranu, když se Infestor pohybuje nad zemí, zůstává po něm (vizuální) slizská stopa, která v průběhu času zmizí. Také diskutujeme o možnostech nějakého grafického zpracování, které by mohlo nazančit že se poblíž pohybuje zahrabaný Infestor, podobně jako když se pohybují zahalené/tajné jednotky.


3) Mechanismus útoku Colossa se již vícekrát změnil, jak to momentálně funuguje?

 

I když to stále prochází balančními procesy, je to momentálně následovně. Colossus způsobuje 23 poškození, ale útočí dvarkrát a má rozsah 6, což mohou později hráči vylepšit na 9. Když Colossus útočí na cíl, způsobuje horizontálně šířící se poškození podle toho, kam je Colossus nasměrován. Tento typ AoE útoku je neobyčejně účinný při masovém ničení jednotek s menším počtem hit pointů.

 

4) Jak momentálně fungují marko mechanismy (Mule, Spawn Larva a Dark Pylon)? Používají se během testování hry často? O kolik toho na jeden zátah natěží Mule víc než SCV? A je to Mule, MULE nebo MUL-E?

 

Během interních testování nové marko mechanismy fungují skvěle, ale už se těšíme na to, jak to budou hráči využívat v betě. V současné době MULE doluje třikrát tolik, co normální SCV na jedno kolečko.


5) Jak je to s Radar Tower? Co se týká funkčnosti, tak se velmi překrývá s Missile Turret. Stojí "pohled" do fog of war za vytvoření nové budovy za cenu 25/100, nehledě na další zdraví?

 

Sensor Tower již neslouží jako detektor od té doby, co jsme tuto funkci předali Missile Turret. Nicméně pomocí Sensor Tower lze vidět nepřátelské jednotky ve fog of war a až ji nebudete potřebovat, můžete ji jednoduše "rozložit".


6) Nedávno jste aktualizovali 3D modely několika jednotek (Baneling, Drone, Hydralisk, atd.) a přidali jste o něco víc detailů. Které další jednotky se dočkají podobných vylepšení?

 

Stejným způsobem jsou vylepšovány všechny zergské jednotky a budovy. Několik updatů již proběhlo, ale současně se zabýváme Infestorem, Roachem a Corruptorem. V případě potřebě budou během této doby vytvořeny i nové modely. Nové modely mají Infestor, Brood Lord, Spawning Pool a Ultralisk Cavern, ale to již komunita viděla.


7) Jak postupují práce na soundtracku? Objeví se nějaké hudební motvy z SC:BW i ve StarCraftu 2 nebo bude vše zcela nové?

 

Kromě mnoha nových skladeb od původního skladatele StarCraftu, Glenna Stafforda, se objeví i nějaké upravené verze  hudebních doprovodů založených na hudbě původního StarCraftu.


8) Musí vzdušné transportéry (jako Medivac Dropship nebo Overlord) přistát nebo před vyložením jednotek proběhne jakási speciální animace?

 

Momentálně má animaci při vykládání jednotek jenom Medivac. Všechny transportéry jako Warp Prism, Overlord i Medivac vyloží jednotky jednu po druhé s mírným zpožděním mezi sebou, což podléhá balancování.

 

9) Kolik poškození způsobí Void Ray? Jaké jsou časové intervaly a až na kolik může poškození vystoupat?

 

V prvním stupni způsobí Void Ray 6 poškození, v druhém 12 poškození a ve třetím stádiu to je 24 poškození. Každý stupeň útoku se objevuje jednou za 3 vteřiny.


10) Jak se to momentálně má s Corruptorem? Má stále mechanismus střelecké věže? Jestli ano, jak to funguje?

 

Když Corruptor zabije nepřátelskou vzdušnou jednotku, přemění se ta jednotka po smrti v nehybnou "věžičku". Ona věžička aktuálně způsobí 7 poškození, má rozsah 6 a může mířit jak na vzdušné, tak na pozemní jednotky a budovy. Věž bude také ovládána hráčem, takže můžete palbu ovládat.

 

11) Jaká nejtěžší volba vás během vývoje StarCraftu II potkala?

 

Při navrhování StarCraftu II nás čekalo mnoho obtížných voleb - mezi těmi nejobtížnějšími bylo to, jaké části původního StarCraftu by měly být ve StarCraftu II. Další by bylo, které nové mechanismy stojí za to uvést do StarCraft universa. Kromě toho pro nás vždy bylo velkou výzvou balancování grafického vzhledu v kombinaci s potřebnou hratelností. Celkově doufáme, že volby, které jsme udělali, zajistí našim hráčům ten nejlepší požitek z hraní StarCraftu II.

Zdroj: sc2pod.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zeragul - 07.05.2009 | 19:20   (odpovědět)

To kane85: jj to vim, ale treba nullifier je hruuuza, zealoti by si zaslouzili vice detailu a sposta jednotek taky.

kane85 - 07.05.2009 | 19:07   (odpovědět)

To zeragul: urcite menia (zlepsuju) aj graficku podobu tosov a teranov. minule som cital ze napr stalker dostane novy vzhlad.

zeragul - 07.05.2009 | 18:58   (odpovědět)

Grafika se poradne pohnula, ale jestli nezlepsi grafiku protossu, tak me dost zklamou, vypadaji ted nic moc zvlast s porovnamim se zergy.
Kez by tak nekdo polozil otazku Blizzardu jestli resi grafiku i na Terranech a Protossech.

Marek53 - 06.05.2009 | 21:44   (odpovědět)

To Ultramarine: S tou promítačkou by to nešlo, protože by musela mít obrovský rozlišení a takový nebude SC 2 podporovat.

Ultramarine - 06.05.2009 | 14:27   (odpovědět)

Promítnout si na stěnu pohled kamery přez celou mapu. To by moc rozházelo výhody mezi dobře vybavený. Podle mě to byla spíš hrozba.

Marek53 - 06.05.2009 | 11:03   (odpovědět)

©koda, byla to lákavá představa.

Romla - 06.05.2009 | 10:08   (odpovědět)

To Marek53: Myslím, že hráč toho při rozlišení 1920x1200 uvidí úplně stejně jako třeba při 1440×900. Pouze to bude v lepší kvalitě obrazu.

Marek53 - 06.05.2009 | 09:44   (odpovědět)

Hmm, ale to je trochu větší výhoda ne?

protossove-borci - 05.05.2009 | 22:25   (odpovědět)

LOL tak tomu rikam 2 odpovedi naraz, ale Romlo byls rychlejsi

protossove-borci - 05.05.2009 | 22:24   (odpovědět)

mysim ze Bizzard urcite bude podporovat ful HD, dneska uz bych rek ze to je i nutností pac vetsina her uz to ma..

Romla - 05.05.2009 | 22:24   (odpovědět)

To Marek53: Nevidím důvod proč by neměl...

Marek53 - 05.05.2009 | 20:01   (odpovědět)

Myslíte, že SC2 pude na rozlišení 1920 na 1200?

Jata [ redakce ] - 05.05.2009 | 19:17   (odpovědět)

To Romla: Pokud si to dobře vybavuju a co teď koukám do normy, tak se kulatá závorka má u výčtů psát jenom za malými písmeny. Za velkými písmeny a číslicemi smí být jenom tečka.

Romla - 05.05.2009 | 17:56   (odpovědět)

To Jata: To já jsem ale mířil spíš na komentující než na redakci. S tím seznamem nemám problém, taky to tak někdy píšu - ta závorka v seznamu opravdu není povolená? To ani nevím. Ale psát "10 otázka" místo "10. otázka" stěžuje čitelnost.

uhlyk - 05.05.2009 | 17:47   (odpovědět)

serte nato... gramar nazis

protossove-borci - 05.05.2009 | 17:47   (odpovědět)

Insolitus: rozsah a dosah jsou dány, což ukazuje, že to asi neponese moc spolecnych znaku

Jata [ redakce ] - 05.05.2009 | 16:41   (odpovědět)

To Romla: Jo, máš pravdu. Podle normy se v číslovaném seznamu nesmí psát závorka za uvádějícím číslem. Ale už jsme to tak jednou začali dělat...

Insolitus - 05.05.2009 | 16:16   (odpovědět)

To Jonyx: tak to bylo mysleno od zacatku a myslim ze to neni uplne psatne, jen me trochu mrzi ze nezalezi na tom z jake jednotky bude "vezicka" vytvorena, celkal sem ze alespon castecne ponese vlastnosti hostitelske jednotky

Jonyx - 05.05.2009 | 15:58   (odpovědět)

ten koruptor je pekne trapnej... po smrti jednotky se vytvori vezicka... dobrej nesmysl

ovceking - 05.05.2009 | 14:32   (odpovědět)

jeste nikdy jsem nebyl tak rad ze mam sirokouhlej monitor ... ale jinak paradni info, mnohem konkretnejsi nez obvykle

Romla - 05.05.2009 | 13:38   (odpovědět)

Když už jsme u té gramatiky, tak pište za řadovými číslovkami tečky.

tomik - 05.05.2009 | 12:27   (odpovědět)

Ja jsem zvedavej na toho Colossa, celkem dobra jednotka ale slaba (1. battle rep.) tak jsem zvedavej jak se s tim poperou.
Jinak uz by bodla ta beta.. ne?

Ultramarine - 05.05.2009 | 11:58   (odpovědět)

Celkem obstojná infokupka. Ten woid ray zní jako celkem oslabenej.

Lukas - 05.05.2009 | 11:30   (odpovědět)

Pepa: Když jsme u té gramatiky... Má "bít" dvojtečka? To jsem zvědavý koho

protossove-borci - 05.05.2009 | 08:53   (odpovědět)

Pepa: neni to jedno?

pepa - 05.05.2009 | 07:47   (odpovědět)

malá oprava místo otazníku má bít dvojtečka(v mem upozornění na gram. chybu)

pepa - 05.05.2009 | 07:45   (odpovědět)

a já bych opravil gramatickou chybu 10 otázka fráze? Věž bude také ovládána hráče (nechybí tam náhodou m ?(hráčem))

Jata [ redakce ] - 04.05.2009 | 23:03   (odpovědět)

To Darksnow: Vzhledem k tomu, že byly 3 novinky odstraněny, tak jsme momentálně na čísle 492.
To protossove-borci: Díky, opraveno.

protossove-borci - 04.05.2009 | 22:43   (odpovědět)

jen bych opravil u colosa že se se vylepšuje na rozsah 9 a ne 8.

Darksnow - 04.05.2009 | 22:41   (odpovědět)

Jak hodlá redakce oslavovat? Jestli chápu správně, tak příští pátá novinka bude již 500 v pořadí!

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.