StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Dustin Browder odpovídá pro StarFeeder.com

23.04.2009 | 11:12 - Jata

Po včerejší várce informací pro vás máme další. Tentokrát pochází otázky od návštěvníků StarFeeder.com. Otázky nejsou tedy tolik zajímavé jako v minulé novince, ale za zmínku stojí určitě výměna Swarm Guardiana za Brood Lorda.

 

1) Jaké minimální rozlišení podporuje StarCraft 2?

 

V současném buildu je minimální rozlišení 1024x768x32 bitů.

 

2) Objevilo se mnoho připomínek k tomu, že by zápas ZvZ (Zerg vs Zerg) mohl být jenom o soutěžení v mikrování roachů, jelikož roach způsobuje dvojnásobné poškození biologickým jednotkám, je to tieru 1 a má vysokou regeneraci. Je to pravda? Pokud ne, jak se lze nájezdu roachů v ZvZ ubránit?

 

Hry Zerg versus Zerg byly pro nás největší výzvou v souvislosti s vybalancováním soubojů. Co se týká souboje Roachů, vše, co mohu nyní říct je, že to stále balancujeme a několik věcí, které ovlivní, jak se bude Roach chovat, se již změnily, včetně toho, že Hydraliskové jsou zpátky na tieru 1.5, a mají tak standardnější roli střelce.

 

3) Jak si doposud při interním testováním vedly island mapy ve StarCraftu II? Mohl bys popsat základní kroky a/nebo taktiky pro ostrovní hru?

 

Rasy ve StarCraftu II jsou pravděpodobně mobilnější než ty v původním StarCraftu, což je vidět třeba na Vikingovi či Medivac Dropships, stejně jako jsou snadněji použitelné, třeba Nydus Worm, či Warp-In. Pomocí těchto nových mechanismů bude několik nových způsobů jak přepadnout ostrovní pozici, přičemž hra zůstane rychlá a vzrušující. Využití turtlingu bude tak ve StarCraftu II kvůli těmto mechanismům také o něco těžší.


4) Mohl bys nám říct, jak bude fungovat shromažďování Mutalisků?

 

Bude to sice ve StarCraftu II možné, ale jakmile se přesunou nebo zaútočí, budou mít tendenci se zase rozprchnout.

 

5) Budou odhaleny nějaké nové jednotky? Třeba těžce obrněná vzdušná zergská jednotka?

 

Zergové mají novou leteckou jednotku s rázným útokem známou jako Brood Lord. Je fakt skvělá! Mnohem zastrašující než Guardian a pořád se přeměňuje z Mutaliska. Tato jednotka nahradí dříve viděného Swarm Guardiana a také bude mít nový vzhled. Momentálně má 350 hit pointů, velký rozsah 9, způsobuje 25 poškození, a při každém útoku spawnuje Broodlinga, který přežije několik málo vteřin, při kterých způsobí menší poškození.

 

6) Jak velký je interní testovací tým pro StarCraft II? Máte nějaké vyhrazené testery na plný úvazek?

 

V současné době běží interní alpha testing pro každého zaměstnance, ale máme rovněž některé určené QA zaměstnance.

 

7) Jakou roli hrají E-sports týmy? Bude je Blizzard podporovat skrze nějakou oficiální ligu? Nebo to zůstane na třetích stranách jako fanstránkách/herních webech, aby něco takového udělaly?

 

Cílem našeho eSports týmu je obsluhovat turnaje a soutěžní akce ohledně všech her Blizzardu. Více informací ohledně plánů na turnaje v SC2, ať už o oficiálních či turnajích pořádaných třetími stranami, jistě zveřejníme jakmile se přiblížíme vydání hry.

 

8) Během prvního battle reportu jsme viděli počty jednotek a minerálů ve speciální grafice. Je ještě více takových prvků, které jsme neviděli, pro pozorující hráče?

 

Více informací ohledně uživatelského rozhraní v replayích můžete najít v poslední dávce Q&A, můžete se podívat na různé informační záložky jako velikost armády, rychlost sbírání surovin, přidělení zdrojů, výzkum technologií, atd.

 

9) Kam si pojede tým StarCraftu II po dokončení hry odpočinout?

 

Abych řekl pravdu, asi budeme s váma hrát na Battle.netu StarCraft II.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Insolitus - 04.05.2009 | 08:48   (odpovědět)

To Marek53: neboj nebude, jelikoz ted to funguje ze broodlingove rodi automaticky pri kazdem vystelu, ale nepotrebuju hostile, jehoz by pri svem lihnuti znicili jako v SC1

Marek53 - 04.05.2009 | 07:30   (odpovědět)

No já jen doufám, že spawnování Broodlingů nebude na stejným principu, jako v SC, protože Thor proměnej v Broodlinga....

gertz - 03.05.2009 | 17:00   (odpovědět)

kdy si opravdu mislíte že vídou SC II

killer.exe - 28.04.2009 | 20:36   (odpovědět)

njn na Novu jen tak někdo nemá

Sam - 24.04.2009 | 17:17   (odpovědět)

jojo, Nova je fakt.... pěkná..

Ultramarine - 24.04.2009 | 11:30   (odpovědět)

Mě se zdála Sarah (ještě jako člověk) podle obrázku jako vcelku nepřitažlivá. Dlouhej koňskej obličej a splihlej účes v kombinaci s naprosto neerotickym oblečenim (neprůstřelná vesta a overal) ve mě žádnej chtíč nezažehli. V podstatě se začalo mluvit o tom jaká to byla pěkná buchta až v dobách broodwaru, kde byla už zmutovaná, ale její postava a vnady nebyly schovaný (kromě krunýře, kterýmu by přilýhavost mohly závidět i plavky) a novej účes ala dredy. A jak psal Insolitus, Nova je hezčí. Ne proto, že by měla pevnější zadek nebo větší prsní svaly, ale proto, že jí UKÁZALI celou a hned. To její brnění je totiž jak neoprén, má zajímavější účes než měla Sara a v obličeji vypadá mladší a míň apatická, než vypadala SK. Just my two cents.

Insolitus - 24.04.2009 | 00:35   (odpovědět)

To Sam: Nova je hezci

klok1222 - 23.04.2009 | 17:01   (odpovědět)

pokym sarah nie je zergska kralovna, tak je to poriadny kus

Havoc - 23.04.2009 | 16:52   (odpovědět)

©ťavnatá várka informácii. Neviem ako u vás, ale odpoveď na č. 9 mi príde ďaleko vtipnejšia ako celý comic contest. =)
K novej zergskej jednotke. Názov mi príde trocha otrepaný, neoriginálny, z WoWka okukaný (tam je brood lordov plný Azeroth). Mohli by vymyslieť niečo nové...

Sam - 23.04.2009 | 16:39   (odpovědět)

To Romla: Sára mě dycky rajcovala..

kane85 - 23.04.2009 | 16:25   (odpovědět)

fiha. Brood Lord to znie dobre. uz sa tesim ako ho uvidim na obrazkoch

Romla - 23.04.2009 | 15:58   (odpovědět)

Sarah:
http://www.blizzard.com/us/inblizz/fanart/images/screens/ss778.jpg
Banshee:
http://www.blizzard.com/us/inblizz/fanart/images/screens/ss779.jpg

Gorog - 23.04.2009 | 14:11   (odpovědět)

Protoze jeste pred tejdnem skoro vsichni meli za ukol testovat patch na WoW, ted uz je trochu klid tak mohou vsechny sily vlozit do testovani SC2.

orgo - 23.04.2009 | 13:47   (odpovědět)

nova jednotka zergu.. kurna to bude masa

rRr - 23.04.2009 | 13:26   (odpovědět)

technická:
"Hry Zerg versus Zerg byly jedny z pro nás nejvíce vyzývavějších soubojů na vybalancování"
nejvíce vyzívavější ... to není moc česky (anglicky se taky nepíše the most best například

V brood waru jsou zvz taky v podstatě o mutaliscích, počítám, že v sc2 bude mirror zergů opět nejkratším zápasem.

h - 23.04.2009 | 13:11   (odpovědět)

to gorog: to soudis podle ceho

killer.exe - 23.04.2009 | 13:08   (odpovědět)

že bych šel k blizzardům dělat uklízeče? xD

Gorog - 23.04.2009 | 11:51   (odpovědět)

V současné době běží interní alpha testing pro každého zaměstnance, ale máme rovněž některé určené QA zaměstnance.
rikal jsem to ze se to blizi ke konci ta aplha proto tam nahrnuli uplne vsechno..

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.