StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Představuje se nové monstrum na obranu Terranů

01.04.2009 | 22:40 - Jata

Terranská armáda byla vždy známa svými mimořádnými schopnostmi bránit základnu a neustálým úsilím zlepšovat technologie jejího opevnění. Vezměme si například nedávno vyvinutou planetary fortress Ares a Crucio Siege Tank nebo třeba silně vylepšené Broadsword Turret Missile. Několik málo těchto bunkrů napěchovaných mariňáky poskytuje dostatečně nepropustnou zeď z obrněných jednotek, neooceli a palebné síly na zahnání jakékoliv hrozby, cizince či místního. Není třeba kvůli tomu hned svolávat velitele.

Ale v průběhu dlouhotrvající obrany dokonce i ta nejotrlejší obrana padne; řízené střely a munice budou vyčerpány; a i ti nejtužší vojáci se unaví. K vytvoření opravdu výkonné obrany takových oblastí, jako třeba na minerály bohaté vysočiny Restone, musí Terrané vymyslet zcela nový koncept strategie na bojišti. Terranští vojenští inženýři, vedeni hlavou vývoje ze soustavy Goraion, Dr. Ronem Voltem, pracovali ve dne v noci na návrhu nové základny pro terranské armády: gigantickém Terra-tronovi.

 

 

Na nedávné konferenci obrany Dr. Volt prohlásil:

 

"S použitím magnetického indukčního toku generátorů a pomocí několika jednoduchých modifikací na našem současném stavebním schématu, jsme zjistili, že můžeme zužitkovat budovy, které již na našich základnách jsou, abychom z nich vytvořili kostru bojového chodítka obléhacího charakteru - výtvor, který někteří mí kolegové nazývají Terra-tron. Terra-tron je nejlépe umístit jako poslední záchranu na udržení důležité polohy. Současné provozní náklady jsou ale docela problém, jelikož při přivádění energetické energie se vedení a trubky poškozují a nebezpečně odhalí elektrické dráty, ocelové konstrukce a stokovou síť. Nicméně vás ujišťuji, že usilovně pracujeme na nových systémech kontroly odpadu, které by tento problém měly eliminovat a v blízké budoucnosti znovu naše budovy podporovat."

Zdroj: ofic. stránky
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Okoun - 16.04.2009 | 22:15   (odpovědět)

To pepa:

Názorný příklad. Vezmi si někdy do ruky ukazovátko-laser. Posviť s ním na zeď. Pokud nežiješ ve velmi prašné místnosti, promítne se pouze na zeď. Pak vem trošku mouky, nebo nějakého podobného prášku a rozfoukni ho do vzduchu. Posviť skrz ten obláček. Uvidíš, jak se světlo laseru odráží od částeček rozptýlených ve vzduchu (a uvidíš takovou tu laserovou čáru, jakou nám sugerují ve sci-fi filmech a seriálech..).

Za následně vzniklý nepořádek, nebo dýchací potíže neručím ..

lola - 16.04.2009 | 07:38   (odpovědět)

100 komentář

Ultramarine - 15.04.2009 | 13:11   (odpovědět)

Vzduch (kyslík a ostatní ČISTÉ - bez pevných částic- plyny vzduchu) světlo neodráží. Proto sám vzduch (plus světlo) nemůže vytvořit třírozměrný obraz. Kdyby vzduch světlo odrážel, nebyl by den (přez atmosféru by sem světlo nedorazilo, nebo by bylo značně zredukované) I duha vzniká díky částicím vody ve vzduchu a světlu. Mraky jsou v podstatě malé pevné částice unášené vzduchem. Na takové (v závislosti na hustotě částic) jde promítat obraz. Ten jde také promítat na některé "exotické" plyny, ale vzduch sám obraz nevytvoří. Budeš asi argumentovat kuželem světla, ale to, že vidíš kužel neznamená že se ten promítá na vzduch, ale že v oblasti do které kužel svítí se světlo odráží takovým způsobem, že je pro nás ještě viditelná a zároveň v okolní oblasti funguje nedostatek světla tak, že vytváří kontrast (hranici) mezi tmou a světlem v kuželu.

pepa - 15.04.2009 | 07:42   (odpovědět)

To Ultramarine: ono by stačilo promítat světlo na částice vzducu

Romla - 14.04.2009 | 13:51   (odpovědět)

To Ultramarine: Stačí chvilku počkat až ho vystaví znovu. Video nikdo nemá.

Ultramarine - 14.04.2009 | 10:59   (odpovědět)

Nevíte, jestli se dá někde sehnat Batle report 2? (prej ho pustili na konci minulýho tejdne a skoro hned sebrali)

Ultramarine - 14.04.2009 | 09:08   (odpovědět)

Podle toho, co jsem četl já, jsou eldaři v podstatě obrazem svých stvořitelů (kteří vytvořili webway a podle mého silou byli tak nastejno s chaosáckejma bohama, nebo císařem). Což by mohlo naopak naznačovat, že zbraní nejsou. Pro prastaré by bylo mnohem snazší naklonovat sebe, než vyrábět rasu, co dokáže to co oni, jen hůř.

ovceking - 13.04.2009 | 19:19   (odpovědět)

To Ultramarine: pokud vim tak eldari byli stvoreni jako zbran proti nekronum jako rasa ktera ma velice blizko k warpu kteryho se nekroni (respektive C'tani) bojej

Ultramarine - 13.04.2009 | 19:02   (odpovědět)

Crazyboy20: Je těžký napsat KRÁTKEJ výcuc o vesmíru, kterej je rozlezlej po stovkách knížek a tuctu her. Chtěl jsem tím jen naznačit, že dow2 si nechal dost prostoru na datáče ala dow1, kdy v podstatě jen přidali rasy a příběh. Sam: Kéž by. Ale nějákej detailní popis tohohle vesmíru v čj chybí. O star-treku, -warsech, -gate a takovejch vesmírech se píšou ty diplomky všude, ale wh 40 tis. našinec zahlídne jen ve hře, nebo asi tuctu překladů knih. Ovceking: Potíž je, že ve wh se za zbraň nějákých vyžších mocností dají považovat všichni. Ještě k těm eldarům- byli (jako rasa) vyrobeni staršími a pomáhali jim ve válkách, ale nejsou jako rasa vytvořeni primárně k boji. Orkové jsou náturou, genomem, biologií, vírou, kulturou, v genetice zakódovanou znalostí technologie, nulovým strachem ze smrti, prostě vším zaměřeni na výkon v boji. A když nemají s kým bojovat, tak si to daj mezi sebou. Taky jak chápu časovou linii prastarých ve wh, když začala válka, eldaři už existovali, a krorci (pozdější orkové) byli "vypuštěni" až během války, tím pádem je chápu jako zbraň a eldary ne.

ovceking - 13.04.2009 | 18:20   (odpovědět)

To Ultramarine: mimochodem eldari jsou taky zbran z dob valek nejstarsich

Sam - 13.04.2009 | 12:58   (odpovědět)

To Ultramarine: tak mě napadlo, jestli na tohle téma náhodou nechceš napsat diplomku..

Crazyboy20 - 13.04.2009 | 09:53   (odpovědět)

Ty vole už to nehul je to jen hra

Ultramarine - 13.04.2009 | 09:45   (odpovědět)

Crazyboy20: Vřele doufám, že na sc2 nebude net VYŽADOVANEJ. Jestli tě překvapila podobnost s scwersem, tak doporučuju si přečíst nějáké wh 40 tis. knížky. Ve vesmírnym warhammeru je mimochodem minimálně deset hlavních armád "ras" i když třeba pod impérium lidí spadají mariňáci, garda, bitevní sestry, námořnictvo, arbiteři (policie ala soudce Dredd), inkvizice, mariňáci proti démonům (šedí rytíři), různé planetární domobrany, armáda orda mechanicus (kyborgové skytariové) ordo titanicus (obří bojoví roboti), císařovi trénovaní vrazi (asasíni) a samozřejmě nesmí chybět císařova osobní garda (ochranka) custodes. A to jsou jen "oficiální" jednotky lidí. Mají různé piráty, gangy, milice, bodygárdy a kdoví co ještě. Po impériu jsou eldaři (a jejich temná verze, která se nenávidí s tou normální) ale také se dají dělit podle místa původu (a tím pádem používané taktiky a zbraní). Podobně jako protové si často žmoulaj ňákej šutr (ne khaidarian, ale soulstoun). Orkové jsou jasní a dělí se podle kmene a oblasti z níž pocházejí. Zajímavý na nich je to, že jsou pozůstalou zbraní z válek nejstarších a pak způsob rozmnožování (výtrusy). Tau jsou moji nejoblíbenější s dobrou (a narozdíl od všech, kromě tyranidů stále zlepšovanou a upgradovanou) technikou, dělí se na planety a septy, s tím, že hlavní rozdíl je mezi Farsightovou enklávou a všemi ostatními. Používají v boji do prvních linií tzv. auxilie (žoldácké a spojenecké [bez odměny] pomocné armády krootů, vespidů, lidí a jiných). Démoni se dělí do 4 hlavních proudů, podle toho ke kterému zplozenci warpu patří. A pak podle typu jednotky/armády, podobně jako impérium). Nekroni se dělí jen podle hrobového světa odkud jsou a jestli byli nekrontyři, lidi, nebo cokoliv před zrobotyzováním. No a Tyranidi podle flotily a místa v hierarchii úlu. A to jsou jen hlavní hráči.

Crazyboy20 - 12.04.2009 | 08:20   (odpovědět)

Tak z pocatku hry jsem si rikal ze je to neco jako COmpany of Heroes,coz v podstate je,prvni kampan za Marinaky (Terany) bojujete proti Orkum,nasledne proti rase ktere bych prirovnal k Tossum a ted se objevila dalsi rasa a to me dostalo a myslim ze u toho vydrzim az do konce,jsou vetrelci podobni zergum a je jich tolik jako zergu je to zajimava hra a kdo si chce zkratit cekani na SC2 jako ja,vrele doporucuji,je to vazne povedena hra,smekam klobouk

Crazyboy20 - 12.04.2009 | 06:45   (odpovědět)

Ne neni,teda podle me,musis si zalozit profil,ale pak si nastavis ze hrajes offline,takze se nic nezapisuje do toho profilu,takze nevim,ja ho dal vytvorit ten profil,protoze to po me chtelo,ale nevim jestli by te to pustilo hrat bez toho,tudiz to mozna kec nebude,ale pak se da hrat bez netu,ale pokazde po pripojeni do hry to navazuje na net na ten tvuj profil,takze asi musi byt,tak net uz ma dneska kazdej ne? A ten kdo chce hrat SC2 musi mit

Ultramarine - 12.04.2009 | 06:10   (odpovědět)

Crazyboy20: To by měl utáhnout. Blizárdi se držej názoru, že vyhnat nároky na plech není kumšt, ale udělat dobrou hru, kterou rozběhne i průměrnej stroj už jo. Hele, četl jsem, že na wh dow2 je potřeba připojení k netu. Není to kec?

Crazyboy20 - 11.04.2009 | 20:30   (odpovědět)

Tak chtel jsem pockat az vyjde SC2 ze si koupim novy komp,ale odesel a tak jsem byl donucen koupit novy,Asasians Creed na full jede bez chybicky,Warhamer 2ka,celkem dobra hra a zkrati mi cekani na SC2 takze doufam ze na SC2 to bude stacit,jinak grafika GeForce 250 GTS 1024MB a je to supa slape jak hodinky

pepa - 11.04.2009 | 18:16   (odpovědět)

a ješte mala předpověd i-phone http://www.youtube.com/watch?v=_n83XjFSSvM&feature=related ale jak my ,,pařani ´´ víme tak ,,oficiální ´´ relese data se většinou nedodrží + malá ukazka 3d zobrazení na i phone http://www.youtube.com/watch?v=x_u9paWQJbs&feature=related

pepa - 11.04.2009 | 18:11   (odpovědět)

říkám svým spůsobem

Ultramarine - 10.04.2009 | 23:50   (odpovědět)

Kundu: Všichni jsme jen lidi . Natix: Jo, je to promítané na částice v ovzduší a jako hologram bych to nepopisoval, ale je to zdánlivě 3rozměrný obrazec v 3rozměrném prostoru (když nepočítáme čas jako 4. rozměr) .

Natix - 10.04.2009 | 21:28   (odpovědět)

To pepa:
Kužel od baterky není žádný hologram, to je důsledek vlhkosti a prašnosti rozptýlené ve vzduchu, na kterou se to světlo promítá. Když to zkusíš v nějaké relativně suché a bezprašné místnosti, tak žádný kužel nedostaneš.

Kundu - 10.04.2009 | 17:06   (odpovědět)

to ultramarine and pepson: Jj, sry. Sem se totiz divil, ze uz toe a ja o tom nic nevim, protoze sem se o tohle tema posledni dobou docela zajimal a pak kdyz nekdo napise: je to, mam dukaz - tak sem cekal adekvatni vec a ne televizni divadylko. Jj, bylo to trochu provokujici, ale v afektu to ani neslo napsat jinak

pepa - 10.04.2009 | 17:01   (odpovědět)

To Kundu: udelej si hologram sam v noci pokud možno bezmračné posviť do nebe baterkou kužel co uvidíš je svím spusobem hologram (na nic se nepromíta a přece je vidět)

pepa - 10.04.2009 | 16:39   (odpovědět)

no ešťe sem nevišel ani zakladku(skoro jestě nejakej ten měsic) a to mi je 16 (blbej odlkad v školce )

Ultramarine - 10.04.2009 | 14:32   (odpovědět)

Kundu: Ať studuje Pepa co chce, je to trochu drsná otázka a dost osobní/provokující. Navíc, i kdyby to v tomhle případě nebyl "hologram", ta technika existuje. A vzhledem k velikosti civilního a vojenského trhu s kompy, první firmě co to za přiměřenou cenu na jednotku pusí do oběhu utrhaj zákazníci ruce a naplněj kapsy.

Ultramarine - 10.04.2009 | 14:16   (odpovědět)

E-sušenka: V mulťáku bych to nečekal kvůli tomu, co by to udělalo s vyváženim. Bejt zerg, tak si při pohledu na t. t. stříknu do krunýře. Navíc lítá/skáče a jeho damage na sekundu a dostřel mají podle mě konkurenci jen v počtu jeho hitpointů. Navíc (k argumentu editoru - zbytečné práce, co třeba viper, nebo ten teranskej kouzelníček, jak teď vypadá jak šipka. Pepa: Změna vzhledu se ztrátou hp by byla hezká, ale já tu Voltovinu pochopil tak, že energetický rozvody tolik neunesou a trubky se bortí (když se spojí, nebo t. t. skočí). Navíc jediný, co se mění po ztrátě hp (jen u budov) je oheň/krev. Na příkladu pandarena je nejlépe vidět, že v klasické sc misi ho neuvidíme. Snad jen nějákej bonus (nebo jeho zničení/obsazení v singlu, a to mi nepřipadá reálný. Pak je tu samozàejmě editor, kde skončil i tauren marine.

Kundu - 10.04.2009 | 14:14   (odpovědět)

To pepa: mno tak to se ti teda musim smat.... protoze to neni zadnej hologram, ale jenom TV efekt...... TZN ty si myslis ze ten typek ji takhle pred sebou vidi jako hologram??? ted tam vidi hovno a vlastne ani to hovno ne. Jde o to, ze je to dano do jednoho snimku na TV omgomgomgomg, takze to takhle vidi divak ve vysledku....... omgomgomgomgomgomg

Takhle uz sem se dlouho nezasmal

Co studujes???? zemedelku????

pepa - 10.04.2009 | 11:07   (odpovědět)

3d obazovku na mobilu už sem nenašel ale holografickou projekci ano http://www.youtube.com/watch?v=thOxW19vsTg a ješte lahudka 3d foťák http://tn.nova.cz/magazin/hi-tech/audio-video/fotak-na-3d-snimky-se-zacne-prodavat-jeste-letos.html (tetno komentař je pro lidi který nevěří mému kometaři určenemu samovi)

e-sušenka - 10.04.2009 | 10:32   (odpovědět)

Hmm a zapoměl si na multiplayer .

Havoc - 10.04.2009 | 10:29   (odpovědět)

Prečo som tak zmagorený z angličtiny??? Že campan....

Havoc - 10.04.2009 | 10:10   (odpovědět)

Lenže panderen bol len v bonusovej kampani v TFT za orkov (resp. Rexxar trilogy) a taktiež v bonusovej misí za Blood Elfov. Všetko to boli bonusi. Takže výskyt t.t. v campani na 100% vylučujem. Imho....

pepa - 10.04.2009 | 10:08   (odpovědět)

To lola: a ještě by bylo dobré (pokud tera-tron bude aspoň v editoru) aby po určitém čase nebo dostané dmg nebo po dané určité dmg šlo vidět do vnitř tera-trona a aby tam byly vidět jiskřící dráty a tekoucí trubky (viz co Dr. Volt prohlásil na konferenci.)

e-sušenka - 10.04.2009 | 09:50   (odpovědět)

A nemůžeme si bejt jistí že nebude ani ve hře. Copak ste zapoměli na panderanskýho pivovarníka?

e-sušenka - 10.04.2009 | 08:51   (odpovědět)

Terra-tron bude na 100% v editoru. Jinak by jim ta práce byla na hovno.

Ultramarine - 10.04.2009 | 07:14   (odpovědět)

Insolitus: no, ale mulťák a nejspíš i singl ostrouhaj. A Karuneho slib ohledně t.t. jsem nikde nečetl. Pepa: taky mi to blblo a nechtíc jsem spamoval overmimdový stránky Sandroblackovi. Jen jsem měl ještě navíc hrozně dlouhý texty. Naštěstí se objevovaly jen 2x za sebou. Pak S.B. opravil stránky, já mobil a bylo to v poho. Lola: Na to stejný, proč potřebuje ukotvení do struktury teratrona. Musí se do ní nejen "přilepit", ale i "zamknout", aby nevypadl. Zámky, stejně jako obří cirgulárka asi nebudou v klasickejch plánech budov, ale od té doby, co vymysleli t.t. je to součástí všech budov. Navíc ve starportu (anglicky umíš, takže víš že jde zhruba o "přístav pro vesmírné lodě" ) potřebujou něco na manipulaci s obříma objemama a váhama (v normálních přístavech jsou jeřáby a občas i suché doky, kam se ty lodě celé "přenášejí" ) navíc třeba pole s nulovou gravitací, tlačná a tažná pole atd. A taky tam musej mít jak nařezat obří pláty neosteelu na cruisery a jak je spojit do požadovanejch tvarů. A protože je to sci-fi, vsadil bych svý starý ponožky na to, že to budou dělat nějákym laserem, nebo "řezacím polem" takže generátory na tvorbu toho pole tam už můžou mít, jen to pole vytvarujou jinak. Ale to je jen dohad. Důkazy a fakta (Sc wersový) nejsou a nejspíš nikdy nebudou.

Insolitus - 10.04.2009 | 00:44   (odpovědět)

To Bemis83: proc by byt nemel??? lonsky april (taureni marinak) bude v map editoru, karune to slibil.

Bemis83 - 09.04.2009 | 23:06   (odpovědět)

nudaaa žadný pořadný novinky. snad tomuhle robotovi... nikdo nevěřil že tam bude. dyt to je logicky.... ale jako april gute

lola - 09.04.2009 | 22:28   (odpovědět)

99,9% tera-tron nebude nikde ale nikdo neví .A nevim nač starport potřebuje generarory el.pole

pepa - 09.04.2009 | 22:22   (odpovědět)

omlouvam se dnes me mobil opravdu zlobí

pepa - 09.04.2009 | 22:22   (odpovědět)

omlouvam se dnes me mobil opravdu zlobí

pepa - 09.04.2009 | 22:14   (odpovědět)

muj predchozi kometar je urcen samovi (sori za interupce nad pismeny mobil me trochu zlobi(lg ku990 wiwety(softwarova klavesnice))

pepa - 09.04.2009 | 22:14   (odpovědět)

muj predchozi kometar je urcen samovi (sori za interupce nad pismeny mobil me trochu zlobi(lg ku990 wiwety(softwarova klavesnice))

pepa - 09.04.2009 | 22:13   (odpovědět)

muj predchozi kometar je urcen samovi (sori za interupce nad pismeny mobil me trochu zlobi(lg ku990 wiwety(softwarova klavesnice))

pepa - 09.04.2009 | 22:00   (odpovědět)

3d obrazovky sou i dnes.Jednu sem viděl i na mobilu(jen na internetu ). Ja bych spise tipoval 3d holoprojekci (taky sem nedávno jednu viděl(v telce)).

Ultramarine - 09.04.2009 | 21:51   (odpovědět)

No a pak si budem moct prohrábnout šedivý vousy a zapařit šestku. Tou dobou ale už neudržíme ani stolici, natož myš.

Sam - 09.04.2009 | 11:34   (odpovědět)

jo, a pak.. někdy za deset, patnáct let uvidím na své 3D obrazovce oznámení SC III..

Ultramarine - 09.04.2009 | 06:49   (odpovědět)

Jo, ale u kompu s novym (větším) příběhem a mulťákem, kterej neomrzí ani za 3 roky, ani za dalších 10. Taky se už mluvilo o datadiscích (ještě k tomu těšení).

kane85 - 08.04.2009 | 21:40   (odpovědět)

To Sam: to sa neboj. budeme cakat na dalsie diely trilogie

Sam - 08.04.2009 | 19:54   (odpovědět)

..tak mě napadlo, že mi to čekání možná i bude chybět až ta hra vyjde..

Ultramarine - 08.04.2009 | 10:44   (odpovědět)

Místo toho smajlíku tam byla tečka a konec závorky.

Ultramarine - 08.04.2009 | 08:27   (odpovědět)

Vyklopí se přistávací plocha (diskovitá) a hotovo. Nebo čepele, který vypadaj jako energetický pole (který se nemusí odnikud vyklápět a nemusí odpovídat tvaru "pochvy"). Navíc, jak je tu několikrát naznačeno, teratron je jen fór, kterej ve hře nebude moc řešenej. Snad bude v editoru. Rozhodně nebude v mulťáku a nejspíš ani v singlu.

lola - 08.04.2009 | 07:50   (odpovědět)

nevím jak z starportu vyjede cirgularka ?

nukestrikeOWNZ_ - 07.04.2009 | 15:04   (odpovědět)

hm pěkný, pěkný, hlavně ať už to vyjde

Ultramarine - 06.04.2009 | 21:58   (odpovědět)

Co vím já, tak prvenství má TRIGUN. A je dost možný, že Jim je na všech 3.

Phantom - 06.04.2009 | 16:28   (odpovědět)

a najlepsie na tom je to, ze som ho neobjavil ako prvy, ze Ultramarine? boze, asi by som si mal dat prestavku

Phantom - 06.04.2009 | 16:25   (odpovědět)

no asi mi z tej vidiny beta keye preskocilo, ale na tom 2. screene ta postavicka napravo od toho Terra-trona vzadu pri stene vyzera podozrivo...

Phantom - 06.04.2009 | 16:23   (odpovědět)

no, nieco som zrejme nasiel - 1 screen, ten Thor vpravo dole, nad jeho ramenom na ceste je nieco namalovane...

Jata [ redakce ] - 04.04.2009 | 16:12   (odpovědět)

To Sam: To sice ano, ale vzhledem k tomu, že tahle soutěž nemá nikde žádná pravidla, ze kterých by mohly být určité země vyjmuty, tak by toto mělo platit i pro nás

Romla - 04.04.2009 | 16:04   (odpovědět)

To Havoc: Asi jo, protože když se podíváš pozorně, tak na každým screenu má Terra-tron mariňácký torza jako ozdoby na tkaničkách adidasek, takže Blizzard to tak vážně jako ty asi nebral.

Havoc - 04.04.2009 | 15:24   (odpovědět)

To Romla: Tých som si tiež všimol ale ona mi tam proste nesedí. A taktiež mi nesedí ako sú všetci podivne kµudný. V meste si to rozdáva 30 metrový robot s armádou a oni si len tak postávajú... asi som moc detailista.

Sam - 04.04.2009 | 15:15   (odpovědět)

jinak - možná už to tu někdo zmínil, ale kdo se někdy díval na seriál Lost (Ztraceni) a zná postavu Sawyera, tak si určitě všiml jeho nepatrné podobnosti s Raynorem.. btw podle mě Raynor vypadá úplně ináč než v jedničce, může za to chlast?

Sam - 04.04.2009 | 15:10   (odpovědět)

To Jata: jo, to asi jo, ale co ČR? pokud vím, nás se snad netýkala zatím žádná soutěž, ale jestli jo, opravte mě někdo..

Romla - 04.04.2009 | 14:42   (odpovědět)

To Havoc: To je jenom nějaký křoví, na prvním screenu vlevo i vpravo nahoře je takových postav hned několik.

Jata [ redakce ] - 04.04.2009 | 13:55   (odpovědět)

Jinak doporučuji bedlivě sledovat screenshoty co se Jima Raynora týká, protože Blizzard plánuje rozdávat beta-keye i v rámci soutěže Najdi Jima Raynora

Whiskey - 04.04.2009 | 12:36   (odpovědět)

Taky si rikam kdo to je?? Mozna Nova

Havoc - 04.04.2009 | 12:16   (odpovědět)

Na druhom (strednom) screenshote je za Raynorom medzi budovami nejaká, na momentálnu situáciu, mimoriadne kµudná ženská. Wtf?

e-sušenka - 03.04.2009 | 22:43   (odpovědět)

V editoru na 100%.

Whiskey - 03.04.2009 | 20:39   (odpovědět)

Myslim, že se objeví v editoru, nebo v bonusove misi.

Sam - 03.04.2009 | 18:52   (odpovědět)

To Ultramarine: dokonce se vlezl i na třetí screen.. je mu vidět hlava za tronovou z naší strany pravou rukou..

Ultramarine - 03.04.2009 | 12:22   (odpovědět)

Jo, už ho mám. Ten screen se dvěma thorama, dvěma siegama, reklamou na blizzard a i-pistol.

Ultramarine - 03.04.2009 | 12:03   (odpovědět)

TRIGUN: Na kterym vobrázku ho (Ray) vidíš? Já tam vidim několik otrhanejch teranů bez armoru, ale jako Raynor mi žádnej nepřipadá.

c0r0ner - 03.04.2009 | 08:53   (odpovědět)

Nic proti aprílovým žertíkům, ale kdyby raději chlapci mákli , aby byl SC2 co nejdříív. Evidentně maj času dost ...

Ultramarine - 03.04.2009 | 05:45   (odpovědět)

Taky je dost zajímavý, že na těch screenech jsou Thorové ještě s protizemními děly (z hlášek od Karuneho a posledních screenů je jasný, že má na ramenou protivzdušný rakety)

Ultramarine - 03.04.2009 | 05:15   (odpovědět)

Už z toho skládání, kde lítaj bunkry a depoty, je dost pravděpodobný, že se to neoběví. Blizárdi tvrdili, že chtěj "uvěřitelnější hru než warcraft" a navíc TAKOVEJ robot by vyvážení poslal do řitě. (nemluvě o tom, že thor by pak byl na prd). Vždyť lítá(skáče), překračoval by líp jak kolosus protů, má palebnou sílu (minimálně) 4 bunkrů, jedný fortress a toho paprskometu co vypadá jak yamato zkřížený s thermal lance. Ale hlavně POØÁD MÙŽE VYRÁBĚT. A kolik by to mělo hit pointů ani nehádám. Holt starcraft2 nebude supreem commander 2.

Archon - 03.04.2009 | 00:53   (odpovědět)

škoda že tato jednotka nebude v editore , ako minuloročny Tauren Marine

TRIGUN - 02.04.2009 | 22:15   (odpovědět)

lol vsimli jste si typka Raynora jak jen stoji na trave a cuci
klidas za kazdou cenu
ale musi se uznat hodne dobrej april

nekolik různých barev - 02.04.2009 | 22:03   (odpovědět)

Přesně si to překládejte sami když se vám to tu nelíbí.

Jata [ redakce ] - 02.04.2009 | 21:58   (odpovědět)

To Poul: Vzhledem k tomu, že se to objevilo v podstatě až v 19hod. našeho času, tak to docela jde. Bohužel jsem před tím překládal ještě aprílový vtípek pro Diablo 3.

sindael - 02.04.2009 | 21:28   (odpovědět)

Sam: Ne jako takový budovy co se dají stavět vypadají moc krásně, na ně si ani v nejmenším nestěžuju. Já myslím na těch screenech ty civilní budovy

Horin - 02.04.2009 | 20:13   (odpovědět)

Každej má za to, že to inspirovali Transformers, neni to tak, je to z Power Rangers

Poul - 02.04.2009 | 20:09   (odpovědět)

Nepřišli 'ste s tim trošku jako s křížkem po funuse? (v 11 hodin večer na apríla?)
Jinak doufám, že se to objeví v editoru .

Sam - 02.04.2009 | 19:50   (odpovědět)

To sindael: budovy podle mě vypadají dobře.. až na starport nebo letiště nebo jak tomu mám říkat - to jediný vypadá jak trochu jak z RA..

Jata [ redakce ] - 02.04.2009 | 18:18   (odpovědět)

To killer.exe: Je to: We are more than meets the eye!

killer.exe - 02.04.2009 | 17:57   (odpovědět)

hele co to řiká v tom videu? Tu první větu mu rozumim ale v tý druhý větě mu nerozumim to poslední slovo

sindael - 02.04.2009 | 17:49   (odpovědět)

Ten robot je apríl, ale ty budovy asi v této fázi tak vypadají. Ale nezdají se vám nějaké takové, no, pofidérní. Spíš jak z red alertu, nehodí se mi do stara, ani do misí moc ne

Sam - 02.04.2009 | 17:00   (odpovědět)

docela se těšim na pokusy v editoru.. a jestli je ještě někde nějakej jinej odpočet, tak to je beztak odpočet na dvouhlavýho ultru, co plive oheň..

Terax - 02.04.2009 | 15:25   (odpovědět)

Ne ne, neklepší apríl udělalo SClegacy, vyhlásili že ten kdo jim pošle přihlášku tak bude mít šanci zúčastnit se bety. Hádejte co byl ten Apríl. Betu sice nemají, ale až bude tak dostanou několik beta klíču a dostanou je jen ti co jim tu přihlášku poslali

protossove-borci - 02.04.2009 | 15:24   (odpovědět)

ale peknej pokus

crazypupava - 02.04.2009 | 15:13   (odpovědět)

nice 1 april

zergling - 02.04.2009 | 14:24   (odpovědět)

Dobrej aprilovej žert.

Calda - 02.04.2009 | 14:14   (odpovědět)

heh malem sem jim to sezral
ale bylo by to pekny potkat aspon v singlu xD

Ultramarine - 02.04.2009 | 11:14   (odpovědět)

rascal: To máš putna. Čeština dostává v četu a komentářích vždycky zabrat...

rascal - 02.04.2009 | 11:09   (odpovědět)

"a i ty nejtužší vojáci se unaví."
jsou TI vojáci

darksnow - 02.04.2009 | 10:09   (odpovědět)

Bude to zajiavy jestli to bude aspoň v nějaký misy singl playeru.

Darksnow - 02.04.2009 | 10:08   (odpovědět)

To Ultramarine: Taky si pamatuji, jsem zvědacvej, kdy ho a vůbec ho představí.

Ultramarine - 02.04.2009 | 05:28   (odpovědět)

V jednom releasu vo tom mluvěj. Vedle dvouhlavýho lítajícího ultraliska, co plive oheň.

Gorog - 02.04.2009 | 00:50   (odpovědět)

Transformers ...))

2NiNe - 01.04.2009 | 23:51   (odpovědět)

no ty p*****co malem jsem jim to fakt sezral i s navijakem az jak jsem si vsiml tech budov tak mi to docvaklo

ovceking - 01.04.2009 | 23:51   (odpovědět)

All your base are belog to us!

Roman - 01.04.2009 | 23:41   (odpovědět)


rulezz!

s - 01.04.2009 | 23:23   (odpovědět)

apriiiiiiiiiiiiil

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.