StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Amer & Tasheel T… » 16.06. 16:11
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

StarCraft II 13. listopadu?

10.03.2009 | 10:34 - Jetro

Server Tiscali Games včera zveřejnil aktuální release list Cenegy Czech, kde se uvádí i den vydání StarCraftu II. Ještě do nedávna u nás hry Blizzardu (i Activisionu) vydával CD Projekt, ale poté, co Cenega získala práva vydávat hry Activisionu, není ani moc velké překvapení (po vzniku Activison Blizzard), že i hry Blizzardu se podle výše zmíněného release listu přesouvají pod křídla Cenegy Czech. Jaký to bude mít (kvalitativní) dopad na lokalizovanou verzi hry (jestli bude; nicméně i další hry od Activisionu jako třeba Call of Duty jsou lokalizovány), ukáže teprve čas.

 

Co se týče toho data vydání, Cenega uvádí 13. listopad, což je den, kdy byl vloni uveden datadisk pro WoW Wraith of the Lich King. Jestli jde o nějakou oficiální informaci, nebo to Cenega vyčetla z hvězd, ví asi jen lidé v Ceneze.

 

UPDATE: Vyjádření Cenegy

Nedalo mi to a hned jsem poslal mail s otázkou na datum a rozsah lokalizace Lumíru Vaňkovi, lokalizačnímu manažerovi Cenegy Czech a tady je jeho odpověd:

 

Žádné bližší informace zatím nemáme, stejně tak jako informace o lokalizaci. 13.11. je první plánovaný odhad podle informací, které máme.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

J.R. - 17.03.2009 | 19:42   (odpovědět)

To Tychus Findlay : Doufám, že vyjde na apríla nějaký pořádný "JOKE" na některém z herních webů, jakože třeba SC2 potkal osud pokračování Duke Nukem...

J.R. - 17.03.2009 | 19:40   (odpovědět)

To Tychus Findlay : To je první RTS Dune 2, aspoň kterou pamatuju. A Leto Atreides je postavička z příběhu v jedničce (spíš adventura či co) a knížky toho F. Herberta Nejdůležitější je pane Tychusi: Per aspera ad astra! Vydržať

Tychus Findlay - 17.03.2009 | 19:33   (odpovědět)

To J.R.: Co to je?

J.R. - 17.03.2009 | 19:28   (odpovědět)

Nejlepší je stejně Dune A Leto Atreides

Tychus Findlay - 17.03.2009 | 18:40   (odpovědět)

To muta: nejsem, jen mě sere to čekání...

muta - 17.03.2009 | 18:22   (odpovědět)

tychus je s toho nejvic na prasky :d

Romla - 17.03.2009 | 18:03   (odpovědět)

To Tychus Findlay: Pane bože, taková silná deprese.
To protossove-borci: Dík za odkaz.

Tychus Findlay - 17.03.2009 | 16:51   (odpovědět)

Začínám mít strach, že to dopadne jak SC Ghost...
:o(((

muta - 17.03.2009 | 15:40   (odpovědět)

To myrec: tos vzal kde ze se ve staru bojuje jednotlivcami , vetsonou je to tesky mass army

protossove-borci - 17.03.2009 | 15:38   (odpovědět)

http://blizzforums.com/showthread.php?t=23938

protossove-borci - 17.03.2009 | 15:31   (odpovědět)

lidi tohle je těžký odbočování od tématu...vraťe se z5 na zem!!!

Kostěj Nesmrtelný - 17.03.2009 | 09:53   (odpovědět)

Robbie: prosím?? Tohle jsi vzal kde?

Robbie - 17.03.2009 | 00:39   (odpovědět)

OT: k elfům - není to "vykrádačka" naopak, Tolkien si přál aby elfové (v anglosaských bájíchvystupují jako nanicovatí skřítci) byli ubercooloví snajpři a magičové!!! nadto aby narozdíl od lidí nestárli, čím víc takových světů (tolkien nebyl žádný skrblík, přál si aby byly jeho myšlenky rozvíjeny) tím by byl raději - samozřejmě pokud se tak bude dít s úctou k "materiálu" (tedy např. elfům)

myrec - 16.03.2009 | 23:03   (odpovědět)

podla mna W40k DOW je teiz dost strategicka hra, ked uvazite to ako sa vobec ziskavaju zdroje. (kto nepozna tak je to za cas ktory mate obsadene urcite "strategicke meista" ), ano nieco podoben je aj v starcrafte a volame to expanzie.
strategicke meista su na miestach ktore sa nemsua dat branit uplne lahko, kdezto expanzie su povacsinou dost lahko branitelne (zalezi od mapy k mape).
dalsia super vec ktora ma na DOW zaujala je ze oproti starcraftu bojujem s celymi skupinami jednotiek a nie jednotlivcami. je to pre vojny ako take realistickejsia strategia. ale kolko ubera realistickost z hratelnosti? to je zavisle od kazdeho hraca.
ok a aby som tento svoj komentar ukoncil vtipne DOW2 som este nehral a cely moj prispevok bol off topic ale ked mozte vy tak preco nie ja
prosim nenadavajte mi, mna tym neurazite a len sa budu ludia citajuci si tuto stranku pohorsovat nad slovnikom ludi tkory sem pisu.

a aby som bol aj k teme.. tak podla mna DOW si moze dovolit mat lepsiu grafiku uz len preto lebo slubuju menej jednotiek na mape a viac mikromanagmentu (aspon v singleplayer), kdezto blizzard chce urobit hru rychlu (nie ze ju chcu odflaknut to vobec nie, ale chcu aby sa dala hrat rychlo), vyvazenu.
DOW2 sa pozera vojakom do tvare. SC sa pozera na zomeirajucich nepriatelov
a este k inspiracii.. neviem ci ste si vsimli ale pirbehy o mimozemskej invazii tvorou ktory su neskutocne slizky, je ich vela a rychlo sa prisposobuju je velmi vela.. a (nespomeniem si na nic konkretne takze ma nebite) urcite boli skor ako blizzzard urobil SC. aj pribehy o vysoko pretechnolizovanych rasacha ktore obivaju zakuita temneho vesmiru uz davno pred tym ako vznikli ludia. myslim ze nemusim pokracovat..
a este taka vseobecna otazka... co myslite.. ktazdy kto pouziva v svojom pribehu elfov ako vznesenu rasu bojovnikov alebo kuzelnikov je "hnusny vykradac pana prstenov" ????
hawk

Kundu - 16.03.2009 | 22:45   (odpovědět)

tak se omlouvam, ale snad to povazujete za zbystreni jinak mrtvych novinek a diskuzi u nich . ba ne, nebyla to moc racionalni diskuze, ale jak se blizi datum vidani, tak se perou do popredi vic emoce . jinak teda este jednou sry. ale zase 120 prispevku ....

Romla - 16.03.2009 | 22:25   (odpovědět)

To SiMich: Ale zase moje komentáře byly ze všech nejzajímavější.
Teď vážně: A nebo ne.
Všem pando hrej...

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 22:01   (odpovědět)

všem: Panta rhei. Že J.R......

SiMich - 16.03.2009 | 21:31   (odpovědět)

Tohle se docela vymyká tradici. Je tu přes sto komentářů a to sem Romla napsal jenom dvakrát. Působivé.

HeH - 16.03.2009 | 21:24   (odpovědět)

To J.R.: tady to máš z toho odkazu co posílal neoňák: "Warhammer 40,000 was created by Rick Priestley in 1987", moc sem to nečetl, takže nevim, jestli někdy v té době nebyla udělaná nějaká první warhammerová hra, protože to z toho 87. roku je asi desková hra. Takže první slvnější warhammer asi mrknul na světlo světa v tom 04.. ale o tomhle vím fakt prd a nechtěla se mi louskat anglická wikipedie (v české je tam něco krapet jinýho), takže raděj držim hubu a du na jidlo, zdarec

J.R. - 16.03.2009 | 21:11   (odpovědět)

Taky jste slyšeli ten aplaus při prezentaci Jima Raynora? To by asi nějaký Space Marinesak neobdržel

J.R. - 16.03.2009 | 21:09   (odpovědět)

Pokud jsem se díval na WH 40000, tak počítačová hra je z roku 2004.

Destroy - 16.03.2009 | 21:08   (odpovědět)

priznam se ze ne, a vypada to jeste na dlouho

HeH - 16.03.2009 | 21:04   (odpovědět)

To Destroy: a nenapadlo tě, že to děláme pro to, aby tahle novinka měla co nejvíc komentářů?

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 20:57   (odpovědět)

To Neonka: Už běž do HAJZLU!!!!!!

Destroy - 16.03.2009 | 20:56   (odpovědět)

?? sc2 nema na dow2 graficky? Tady nekdo nema poradne info, o takticke starnce nemluve. jinak si uvedomte je to hra hadate se hur nes moji 8leti synovci

HeH - 16.03.2009 | 20:53   (odpovědět)

To Neonka: ale podívej se na to z té komerční stránky - sc možná bylo po waru, ale sc je pokládáno za pilíř RTSek a jeho kopií bylo prodáno nepočítáně (konkrétní číslo si teď nevybavím), i když teda nejvíc fandů je v asii, ale to snad ví i ptáci na stromech..

majkom - 16.03.2009 | 20:48   (odpovědět)

ale obecne, ja tiez z grafiky DoW nepadam na zadok.. navyse, grafika v RTS az tak zasadna nieje..
a poznamka ze DoW je taktickejsi ako sc, tak to je skratka neznalost veci

Neonka - 16.03.2009 | 20:45   (odpovědět)

A proc bych ti neco mel dokazovat? ja jsem proste rekl jenom jak to je.

majkom - 16.03.2009 | 20:44   (odpovědět)

to HeH: ked o niecom nic nevies, neznamena to ze to nie je pravda... Blizz nemienil platit nikomu za licenciu, tak sa inspiroval roznymi seriami, mimo ine aj W40k.. to je fakt, neni sa za co hanbit..
SC povazujem za lepsiu hru ako DoW, aj ked DoW2 som nehral, ale ten kocept je podla mna menej zaujimavy ako sc...

HeH - 16.03.2009 | 20:43   (odpovědět)

To Neonka: proč bych to googlil, když mám tebe? jinak - jak sem řikal, je možné, že se pletu, tak sem se pletl, uznám to a sem zas o něco chytřejší , ale obviňovat mě hned, že o tom nic nevím, je ukázka.. čeho, si domysli..

Neonka - 16.03.2009 | 20:34   (odpovědět)

DOW 2 je delany podle W40K.... ne podle SC. jako jde videt ze o tom nic nevis. kdyz se o tom chces neco dozvedet tak si to vygoogli

Neonka - 16.03.2009 | 20:33   (odpovědět)

http://en.wikipedia.org/wiki/Warhammer_40,000

HeH - 16.03.2009 | 20:31   (odpovědět)

To Neonka: "2. W40K byl vymysleny mnohem drive nez byl nejaky blizzard" - důkaz? stránky, kde bereš tyhle informace? telefon, kde si to můžu ověřit? sorry, ale takhle bez jakýhokoli důkazu něco takovýho tvrdit..
"1. BLizzard si hodne hodne vzal z W40K." - dozvím se už konečně jaký věci, co si vzal ten blizz? podobnost ras je něco, co nelze zmiňovat - SC2 byl mnohem dřív a dow2 už v tomhle směru prostě NENÍ originální..

HeH - 16.03.2009 | 20:26   (odpovědět)

To protossove-borci: ven? chlastat ve všední dny? to už sem nedělal, ani nepamatuju..

Neonka - 16.03.2009 | 20:25   (odpovědět)

Ale ja vim pro vas SC hrace si to vsechno W40K vzal od Blizzardu...lol

Neonka - 16.03.2009 | 20:23   (odpovědět)

1. BLizzard si hodne hodne vzal z W40K.
2. W40K byl vymysleny mnohem drive nez byl nejaky blizzard
3. Marinaci (terani v SC) a Tyranydi (Zergove v SC). Zajimave jak jsou si strasne podobni.
Nebo ze by Blizzardi cestovali casem?

J.R. - 16.03.2009 | 20:15   (odpovědět)

Koukám se to tady rozjelo. A co ten termín vydání SC2? Kdy dojde všem tradičním hráčům, že král se vrátil. Souhlasím s HeH. Jinak WH 40k je vykrádačka nápadů odjinud. Zejména od Blizzardu

tom.i - 16.03.2009 | 20:10   (odpovědět)

Ja myslim ze takovyhle vylevy jsou uplne zbytecny, ja myslim ze podobny veci si muzete vypisovat na foru

protossove-borci - 16.03.2009 | 20:01   (odpovědět)

Lidi neblbněte a děte ven ...To Romla: Svatá pravda!!

HeH - 16.03.2009 | 19:42   (odpovědět)

To Neonka: zdravim, dow2 mám a hraju.. je to fakt docela prdel, zvlášť ty hlášky (miluju FOR THE EMPEROOOOR!!! ), graficky mi to jede v pohodě na ultra - sice sem se musel někde dočíst, co zadat do steamu, aby mi to pustilo nastavení ultra, ale to sem odbočil - grafiku má fakt dobrou: engine essence 2 mě docela pěkně překvapil.. hratelnost taky parádní, kampaň v co-op taky něco užasnyho (na TS nebo skypu domlouvat s kym kam skočit a kdo koho bude krýt vyvolalo suprovou atomosféru), a MP taky super. O co mi de?
Že dow2 je super hra, ale rozhodně není jako starcraft (maximálně rasy, jak už sem zmiňoval někde níž), tudíž je uplnej nesmysl ty dvě hry srovnávat a hádat se tu o tom s někým, pro koho je sc2 alfa a omega RTSek, což pro mě je mimochodem nejspíš taky (ale zastávám názor: "nelze hodnotit, dokud nehraju..") - chápu ale, že je to pro tebe nejspíš prdel, protože některý větičky níž sou fakt slušný perly a to ze všech stran konfliktu..
Ale co by mě zajímalo je tohle: "Blizzard si z Warhammru propujčil do "svého" Starcraftu docela dost veci." - například? pokud vim, SC1 byl opravdu mnohem dřív než jakejkoliv Warhammer (jestli se pletu, oprav mě) a na SC2 se maká už taky pěknejch pár neděl a co sem koukal na dow2, tak je to spíš naopak - oni tahaj od nich, ale zase - je možný, že se pletu..

Romla - 16.03.2009 | 19:37   (odpovědět)

Nejlepší strategie s nejhezčí a nejrealističtější grafikou je zcela jednoznačně Brass Hats:
http://www.brasshats.com/
Tomu se prostě nic nevyrovná a kdokoliv by se mi snažil oponovat je blázen.

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 18:41   (odpovědět)

To Kundu: Máš mou podporu synu. To Neonka: ty už běž do hajzlu.

Kundu - 16.03.2009 | 18:36   (odpovědět)

v poho, precti si moji prvni reakci na tebe, treba desetkrat a pak ti to treba dopali

Neonka - 16.03.2009 | 18:36   (odpovědět)

To Kundu: Možná by pro tebe X-chat byl vhodnějši

Neonka - 16.03.2009 | 18:35   (odpovědět)

No nevim kdo tu nechape o cem je diskuze. protože když si přečtu tve přispěvky tak nemaji nic společného s žádnou hrou..

Kundu - 16.03.2009 | 18:33   (odpovědět)

promin, byl sem na ceste z prednasky domu, jinak bych se ti venoval

Kundu - 16.03.2009 | 18:33   (odpovědět)

ty ses fakt ftipalek . Neprispivalas nahodou do diskuzy na novinkach, driv nez to zmenili? Takovou neschopnost pochopit o cem se na danem miste mluvi sem nasel jenom u dementu, ktery tam driv chodili

Neonka - 16.03.2009 | 18:32   (odpovědět)

to Kundu: jako tedka jsi uz hodne mimo misu... jdi zase spat Kundu.. nebo víšš, co až tě zase něco napadne k diskuzi jednou za 40min, tak napis.

Kundu - 16.03.2009 | 18:30   (odpovědět)

.... a az tam potahnes, tak vyrid tvymu kamosovi, ze si nas tady hrozne vsechny utrelo a ukazalo, jak se vecy spravne maji a on ti za to treba pokouri a prestane brecet

Neonka - 16.03.2009 | 18:30   (odpovědět)

No pokracuj.. Padas a padas hloubeji.... hodně ubohe. Ty odborniku

Kundu - 16.03.2009 | 18:28   (odpovědět)

jenom pro upresneni to s tim prkynkem, sem myslel ve smyslu ze to sama (sam, samo) sama vykonavas.

Takze jestli to dobre chapu kamos se ti sel vybrecet na rameno a ty pak spustis scenu, ale proste uvedom si (podle toho co ctu tak sis to este neuvedomilo), ze tahle diskuze neni pro tebe. Tvoje prispevky sou uplne liché.

Kdyz napisu ze DOW2 ma lepsi grafiku potahnes do prdele?

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 18:24   (odpovědět)

To Neonka: Na Dow2 je vidět, že se těm vývojářům už moc nechtělo. Je to odfláklý. Nehotovej produkt. ©patnej produkt. Asi ne skrz naskrz, ale z velké části. ©koda, já tomu věřil. Zklamalo mě to.

- 16.03.2009 | 18:14   (odpovědět)

Neonka - 16.03.2009 | 18:10   (odpovědět)

ne ne. zustanu. A budu hajit DOW 2. oproti takove ubohe kritice co si predvedl nize.

Neonka - 16.03.2009 | 18:09   (odpovědět)

Ted jsi protirecis...

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 18:09   (odpovědět)

To Neonka: Tak zas odejdi.....

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 18:06   (odpovědět)

SC2 nebude pic.... A pokud bude tak ji nebudu chválit. To mi můžeš věřit.

Neonka - 16.03.2009 | 18:04   (odpovědět)

to Tychus Findlay: ja bych se nelez, kdyby mi kamoš neposlal tvuj prispevek na icq... takovou sracku jsem dlouho necetl. Ano proto jsem tu prisel..

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 18:04   (odpovědět)

To Astartes: SC2 bude prostě lepší a hotovo. Ostatně je už teď a to ještě nevyšel.....

Astartes - 16.03.2009 | 18:04   (odpovědět)

To Neonka: Tady to vubec neres.Nema to cenu.Blizzardi jsou bozi a vsechno ostatni sracky a shit

Neonka - 16.03.2009 | 18:02   (odpovědět)

Neříkám, že mě to nebude bavit. Nikdy jsem to tu neřek. Víš, ale podle toho, co si tu napsal, tak to vypada, tak že i kdyby SC2 vyšlo a byla to uplně pic.. tak to budes chvalit..

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 18:02   (odpovědět)

To muta: Souhlasím s tebou synu.......

Astartes - 16.03.2009 | 18:02   (odpovědět)

To Tychus Findlay : A lidi jako ty zase psat.

muta - 16.03.2009 | 18:00   (odpovědět)

nema cenu se hadat pro skalniho fanouska je to proste nejlepsi hra, nebo aspon vetsiny

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 18:00   (odpovědět)

Lidi jako neonka by sem neměli lízt.....

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 17:58   (odpovědět)

To Neonka: SC2 má jen jednu malou nevýhodu. Ještě se nedá hrát. A až to přijde, tak TY NEONKO budeš brečet!!!!! A naděláš si do kalhot!!!!

Neonka - 16.03.2009 | 17:56   (odpovědět)

To Tychus Findlay: jako tomu uz se smeju. To ma byt neco k SC2? Překvapuje mě, co tvuj dětský mozek nevymysli. jde videt ze v te hlave mas jenom to "hovno".

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 17:56   (odpovědět)

To Neonka: DoW2 je prostě hovadina a to jak po grafické tak i obsahové stránce. A o technické stránce raději nemluv, víš o tom prd....

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 17:50   (odpovědět)

To Muta a Kundu: Pánové moc vám děkuji. A ty Neonko otevři oči nebo si je aspoň umej. Pánové, Neonka asi má krámy.....

muta - 16.03.2009 | 17:47   (odpovědět)

nebudu se roscilovat nema cenu kvuli hre

Astartes - 16.03.2009 | 17:46   (odpovědět)

To muta: Argumenty dosli.Takze anglicke slovo shit to resi Docela komedie

muta - 16.03.2009 | 17:45   (odpovědět)

nj us nekomentuju a budu se tesit

muta - 16.03.2009 | 17:44   (odpovědět)

LOL

Neonka - 16.03.2009 | 17:44   (odpovědět)

Muta: ja bych to tu netahal. ALe když někteříz tvých kolegu tu zacnou plodit takove hovna o DOW.................

Kundu - 16.03.2009 | 17:43   (odpovědět)

Jo, skvelej napad, ale jak uz sem psal pred chvili (az na ten predposledni tvuj prispevek, ten uz byl na zdejsi diskuzi odpovidajici) - hovna blejes ty. Skvela taktika s tim prkynkem - asi ji casto pouzivas zeo?

Neonka - 16.03.2009 | 17:43   (odpovědět)

muta: Hej teďka na mě pusobis, ze si DOW 2 jenom zaply a vypl.. lol

muta - 16.03.2009 | 17:42   (odpovědět)

To Neonka: Nevim proc si dalsi kdo tu taha jinou hru my tu resime stara a ne posrany dow, tobe se libi neco a me neco jineho

Neonka - 16.03.2009 | 17:41   (odpovědět)

to Kundu: tak si to necti. Zrovna jsme tu probiral grafiku obou her. Nemusí ti to vubec vadit. A too že nemužeš překousnout, že některé hry jsou v něčem lepší než ty druhe, tak to je tvuj problem. Víš uděláš líp, když zajdeš na zachod >sklopis prkénko > skloníš se >a začneš mluvit tam > víš ono pak nevadi když začneš mluvit a najednou začneš srat..

muta - 16.03.2009 | 17:38   (odpovědět)

technicky muze byt kde chce ale na me pusobi proste shit

Kundu - 16.03.2009 | 17:36   (odpovědět)

nj, grafikou na nej asi nebude mit......... Ale serou me lidi co rikaj ze nakou RTS to v nakym ohledu nema, kdyz sme tady napjaty na to jak svine a hltame kazdou novinku a pak nekdo pride a zprasi to a k cekani nam to vubec nepomaha. To ze to graficky neni nejzhavejsi (a ma to sve duvody) uz se tady probiralo xKrat. ZALEZ a neser.

Nejenom ze zvracis, ale i blijes hovna. Tak nas nech v tom cekani a prestan zbytecne kritizovat

Neonka - 16.03.2009 | 17:34   (odpovědět)

Tak ty si asi myslis ze ti Blizzard naserviruje asi jinou hru. Tak jasne ze je to jine. Ale zase ne o tolik aby se z toho stal nejaky graficky trhak. Což si myslim, že DOW 2 (u strategii) kraluje a rozhodně SC2 ho nezesadi. A to jsem mohl už říct před vyjitím DOW 2, když jsem viděl gameplay videa. Tak grafika muže a nemusí oslovit.. Je to taky podle toho jake detaily si tam nastavis.. Ale pochybuju, že sis zahral strategii, která ma lepší grafiku. A to SC2 urco nebude. Už jenom protože blizzard dělá vždycky hry, tak aby si to skoro každý zahral.

Astartes - 16.03.2009 | 17:33   (odpovědět)

To muta: Nejde ale jenom o grafiku co se komu libi a co komu ne.A je uplne jasny ze screeny a pak to hrat nazivo je uplne o necem jinem.Jenomze grafika je hlavne o tom co vsechno engine umi. A zatim ze vsech screenu a videi sc2 engine na nejaky velky zazrak proste nevypada. Blizzardi snad nikdy jeste nemeli hru ktera by v dobe vydani nejak grafikou oslnovala.SC2 neoslnuje uz dnes a to jeste ani nevysla.

Proto rict me grafika dow2 nesolovila je blbost.Libit se ti nemusi ale technicky je proste nekde jinde. Nic vic.To muta:

muta - 16.03.2009 | 17:27   (odpovědět)

To Neonka: Podle screenu a videi nemuzes rick ze je grafika u sc2 na bliti, je to furt dokola vzdycky se nekdo najde, a podle komentaru hracu kteri hrali sc2 zive je to uplne o necem jinem nes videt screen a videa. Hral sem dow2 ale pokud de o grafiku vubec me neoslovila, ale to ma zas kazdy jiny nazor

Neonka - 16.03.2009 | 17:18   (odpovědět)

No tak libit se ti muže. muže se libit hodně lidem... Jako sry. Ale je hodně zastarala... A když už tady vsichni srovnavaji DOW 2 a SC2, tak na SC2 na tu grafiku nema ani nahodou.

lol - 16.03.2009 | 17:07   (odpovědět)

Neonka-no mie se SC2 graficky libi hodnie

Astartes - 16.03.2009 | 17:06   (odpovědět)

To Tychus Findlay: No kdyz tu pises takove zblikty tak se nediv.Ze se ozvou lidi co nemaji v halve jenom blizzard.

Astartes - 16.03.2009 | 17:02   (odpovědět)

To Tychus Findlay: No kdyz tu pises takove zblikty tak se nediv.Ze se ozvou lidi co nemaji v halve jenom blizzard.

Tychus Findlay - 16.03.2009 | 16:55   (odpovědět)

To Neonka: Hmm. Tak jsem se o sobě zase něco dověděl....

Neonka - 16.03.2009 | 16:50   (odpovědět)

To Tychus Findlay: Takže asi tak:
1. Takový příspěvek může napsat opravdu jenom male dítě.
2. Blizzard si z Warhammru propujčil do "svého" Starcraftu docela dost veci.(Ale to ty nevíš, protože víš "HOVNO").
3. Z tvého příspěvku vyplývá, že tvuj rozhled nesaha za hranice Blizzardu. (což je ubohé)
4. DOW 2 - Graficky je (a bude) mnohem hezci. Mnohem taktičtější. Samozdřejmě, že neni určen pro šuliny jako je napr. "Tychus Findlay".
Také když se už teďka podívám na grafiku Stracraftu 2(screeny, gamplay videa), tak se mi chce zvracet. Ano, Ano krutá pravda. Tím nechci říct, že Starcraft 2 bude špatná hra. Jenom nechápu debilitu některých přispívajících.

Astartes - 16.03.2009 | 16:24   (odpovědět)

To protossove-borci: A kdo rika ze se tyto dve rts budou srovnavat ? Kazda je uplne o necem jinem. Ale nejlepsi je jak vsichni uz dopredu vi ze na SC2 nebude mit nic.

protossove-borci - 16.03.2009 | 15:09   (odpovědět)

To Astartes: Na Starcraft to nemá ani náhodou...takhle bych to spíš formuloval

lololo - 16.03.2009 | 13:36   (odpovědět)

Dvojka nebo jednička?

Astartes - 16.03.2009 | 11:16   (odpovědět)

To Tychus Findlay: W40k ze je hovno ? No ty jsi teda dobry magor

Kundu - 16.03.2009 | 02:31   (odpovědět)

..a nebo opacne, 2.4.???? to by bylo lepsi ne?

mauriicio - 15.03.2009 | 18:39   (odpovědět)

Takže 4.2., beta o půl roku dřív - to je říjen. Tak v říjnu beta!!

Sam - 15.03.2009 | 17:24   (odpovědět)

To Horin: Stopařův průvodce, že? tos mi něco připomněl.. - "sbohem a dík za ryby"

Horin - 15.03.2009 | 16:31   (odpovědět)

Odpověď na nejdůležitější otázku lidsva je 42 ne? takže už víme kdy - 4.2. příštího roku

nukestrike - 15.03.2009 | 15:53   (odpovědět)

hm ještě 20let a možná to vyjde

m - 15.03.2009 | 15:16   (odpovědět)

Tychus Findlay - 15.03.2009 | 15:14   (odpovědět)

Sakryš tak někdo těm Blizzardům aspoň brnkněte.... Dělaj fórky ůplně zbytečně......

Tychus Findlay - 15.03.2009 | 14:36   (odpovědět)

Warhammer mě velmi, ale opravdu velmi zklamal. Začal jsem hrát znova Warcraft 3 a celkem si to užívám. Ta hra pořád válcuje všechny doposud vydané strategie( to nemyslim ty Blizzardovský samozřejmě) Doporučuji, ale ne s českým dabingem. Origoš je lepší. Ostatně jako vždy a všechno. WH40k je hovno, ale počkat, zapřemýšlím.. , opravdu HOVNO. Nic proti jeho fanouškům. A až vyjde SC2, tak už žádný fanoušky mít nebude. Rozumíme si. Že...

Sam - 15.03.2009 | 13:33   (odpovědět)

To J.R.: vážně si to myslíš? WH40k 2 mám origo a SC se to podobá leda v rasách (mariňáci - terrani, eldaři - tossové a tyranidi - zergové, akorát nemám k čemu bych přirovnal orky..) a jinak asi ničím, ale počkat, zapřemýšlím.. ne ničím.. ale třeba na to jenom blbě koukám, tak mě hned nebijte, jestli se pletu..

J.R. - 15.03.2009 | 13:17   (odpovědět)

Tak nevím, jestli mám na zkrácení čekání projet znova SC nebo se pustit do WH40k 2 Myslím, že WH2 se dost přiblížilo prvnímu SC

Bemis83 - 15.03.2009 | 12:37   (odpovědět)

však kdo vi kdy to vyjde. Dyt se to ještě muže 100 krat změnit. A my s tim stejně nic neudělame. A to čekáni mě fakt už se...!

Tychus Findlay - 14.03.2009 | 21:55   (odpovědět)

To čekaní mě zabíjí....

pls - 14.03.2009 | 21:17   (odpovědět)

udelejte pls starcast

Sam - 14.03.2009 | 21:02   (odpovědět)

například, jestli si myslíme, že někdy bude další téma měsíce..

Sam - 14.03.2009 | 21:01   (odpovědět)

admini: chtělo by to novou anketu..

protossove-borci - 14.03.2009 | 17:06   (odpovědět)

lidi neblbněte s tim vydanim.az to vydaj tak to vydaj s tim nic nenaděláte, ale nemyslim ze by to vydali za 80 dnu...myslim ze betu si hodně prověří...

Jata [ redakce ] - 14.03.2009 | 10:12   (odpovědět)

Všude po celym internetu jsou spousty možných termínů, ale ani jeden neni potvrzenej Blizzardem, takže jsou to naprosto zbytečné spekulace...

J.R. - 14.03.2009 | 10:11   (odpovědět)

http://www.starcraft2news.rageofwar.net/starcraft-2-launch-date.html

J.R. - 14.03.2009 | 09:49   (odpovědět)

Jsem našel datum 2.6. Podle odpočítávadla to je 79 dnů. To je ještě hektar.

Tychus Findlay - 14.03.2009 | 00:38   (odpovědět)

všem: Vidím to asi takto: Hra je hotova. Datum vydání je teď bohužel v rukou nějakejch posranejch manažerů a marketingovejch sráčů. Ti to zdržujou. Smradi. Musím si dát stimpack... Sem se zas nasral!!!!!!!

J.R. - 14.03.2009 | 00:27   (odpovědět)

To Tychus: takže se dá věřit té informaci z wikipedie? Myslel jsem, že plácáš, ale už jsi druhý zdroj. A brzy nashledanou na battlenet.

kane85 - 13.03.2009 | 23:47   (odpovědět)

To Tychus Findlay: neviem co beries,ale musi to byt sila

Tychus Findlay - 13.03.2009 | 23:20   (odpovědět)

Hell, its about time!!!!!!!!

Mizzin - 13.03.2009 | 22:41   (odpovědět)

Tychusi, otevři si konečně hledí a nech vypustit ten kouř z doutníku. Už jseš z toho dost zhulenej, koukám

Romla - 13.03.2009 | 22:40   (odpovědět)

To Tychus Findlay: Je březen, beta ještě nezačala a v květnu to vyjde - zlatý voči.

abyss - 13.03.2009 | 22:33   (odpovědět)

To Tychus Findlay: Tydle sople beres odkud

Sam - 13.03.2009 | 20:09   (odpovědět)

To Tychus Findlay: beta do dvou týdnů? full release 29. května? kdes to proboha sebral?

Tychus Findlay - 13.03.2009 | 19:42   (odpovědět)

všem:Tak ještě drobná změna. Plná verze StarCraft 2 : Wings of Liberty vyjde v pátek 29.května. Je tím myšleno to nejpozdější datum pro Českou republiku(včetně lokalizace).

SiMich - 13.03.2009 | 16:50   (odpovědět)

To Kundu: Ano, některé velké společnosti to možná vědí a Blizzard jim to řekl. I tak bych řekl, že fanoušci se oficiální datum dozví prvně právě od Blizzardu, protože jak sám říkáš, tak to datum tají, takže ho nikdo sám od sebe nevypustí. A jak je již v Updatu novinky řečeno, tohle datum je odhad.

killer.exe - 13.03.2009 | 15:25   (odpovědět)

To Tychus Findlay : to zní jako nějaké prověřené informace z podsvětí xD

Jata [ redakce ] - 13.03.2009 | 15:15   (odpovědět)

Já si myslim, že to je stejně jenom marketingový tah Cenegy....

Tychus Findlay - 13.03.2009 | 14:36   (odpovědět)

To mauriicio: Beta vyjde tak do 14 dní... Trust me!!!

mauriicio - 12.03.2009 | 23:56   (odpovědět)

Budu překvapen, když tehdy už bude beta. Podle mého v souvislosti s Blizzconem vydají betu, a až poopraví lokalizaci, bugy a balanc (+-půl roku) tak vydají hru.

Tychus Findlay - 12.03.2009 | 22:04   (odpovědět)

Bude to na začátku června max července. věřte mi!

Gorog - 12.03.2009 | 21:29   (odpovědět)

Chtel jsem rict to datum je chytre strelene. Protoze kdyby vysel datac na WoW 13. zari tak budou mit v seznamu 13. zari.

Gorog - 12.03.2009 | 20:03   (odpovědět)

sem Gorog a to datum je stejne strelene od boku, blizzard si muze dovolit nerikat nikomu nic a kdyz se trefi treba +- mesic tak sou dobri. Spravne odhady budou az vyjde beta. Muzem se pak pobavit az to vyjde, snad tenhle web jeste bude existovat

Kundu - 12.03.2009 | 13:11   (odpovědět)

to Gorok: Je videt ze o velkym bussinise nic nevis. Prodejci urcite (ty nejdulezitejsi) budou vedet datum vydani urcite driv nez fanousci, nevim jestli to je zrovna pripad Cenegy, to zrovna mozna je vedle, ale jinak je to proste fakt.

Napr. pribuznej dela v giganticke HW spolecnosti (dodavaj Alze, nebo treba Czech comp.) a kdyz vidim naky dohady napr. na svethardware kdy neco vyjde nebo tak a ze to zadnej server na svete nevi, tak on mi treba rekne presny datum (to se ale taji) a pak to tak nakonec je, ale celej net jakoby o tom nevi.

Takze je blbost ze by velky prodejni spolecnosti po celym svete nevedeli aspon priblizne datum, akorat se to taji, nebod tam je treba naka dohoda s blizzardem o udrzeni tajemstvi a tak...... zcela bezna vec

Gorog - 11.03.2009 | 18:21   (odpovědět)

Wraith -> Wrath

mizzin - 11.03.2009 | 17:55   (odpovědět)

pateryponožky: njn, holt blizzardi frčej na überkůlovitosti, tak to musí mít nahatý, s velkejma bouchačkama, kozama a kozačkama

kolikateryponožky'? - 11.03.2009 | 13:29   (odpovědět)

Prostě to už nejsou takoví ty pěkný fantasy obrázky ale samí polonahý holky(nic proti pornu ale myslim že toho je na internetu dost).

Sam - 11.03.2009 | 12:41   (odpovědět)

To kolikateryponožky'?:a není nahodou hentai porno? a nemyslels náhodou spíš anime?

kolikateryponožky'? - 10.03.2009 | 20:41   (odpovědět)

Taky vám ty fan arty z blizzard.com připadaj spíš jako hentai než jako fan arty?

Sam - 10.03.2009 | 18:38   (odpovědět)

To Tofa: v časácích já toho viděl.. jinýmu infu než od blizzu raděj nevěřit - pak to vyjde pozdějc a budete akorát nasraní..

Tofa - 10.03.2009 | 16:25   (odpovědět)

Někde...bohužel už nevim kde. Sem četl že StarCraft II má vyjít 6.června. Bylo to prý napsáno v jednom herním časopise...

Jetro [ redakce ] - 10.03.2009 | 15:20   (odpovědět)

To PVD: Zadne rejpnuti nevidim, napsal jsem novinku ve vsi "pocestnosti"

PVD - 10.03.2009 | 15:15   (odpovědět)

rejpanec do konkurence, viď Jetro. :p
podle mě ideální datum, uvidíme, zda vyjde.

Romla - 10.03.2009 | 13:22   (odpovědět)

Myslím, že tohle datum by jim +-měsíc mohlo vyjít. Před Blizzconem 09 SC2 určitě nečekám.

Gorog - 10.03.2009 | 12:39   (odpovědět)

Ano rikal jsem to ze by to bylo dobre datum rok po vydani datace na WoW, ale porad je to odhad, vubec nema cenu se k tomu datu upinat protoze je vycucane z prstu. Dokud blizzard neoznami datum tak vsichni mohou jen spekulovat a to nebude driv nez po vyjiti bety.

kane85 - 10.03.2009 | 12:16   (odpovědět)

uprimne ja som to cakal skor. ale tak lepsie ako nic

tomik - 10.03.2009 | 11:20   (odpovědět)

Mozna na tom neco bude, uz desli dobu jsem vypozoroval ze zde umistena reklama na Xzone (nakup Stara 2) ma uvedeno podzim 2009
Treba se opravdu dockame

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.