StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

06.03.2009 | 11:53 - Jetro

V dob? informa?ního sucha je pot?eba napravovat resty, které se ?asem nast?ádaly. Po "menším" zdrení (ne, opravdu nemusíte po?ítat, jak velké zdrení to ve skute?nosti bylo :) vám dnes p?inášíme kompletní p?eklad šesté epizody BlizzCastu, která co do stopáe m?la tentokrát p?es 63 minut! Tímto pat?í dík kluk?m z redakce, kte?í se do p?ekladu zapojili.

 

V této šesté epizod? si m?ete p?e?íst rozhovor s Montem Krolem, hlavním programátorem nástroj? pro WoW, o ivot? takového programátora. V další ?ásti si Karune povídal se Samem Didierem a Dustinem Browderem o designu jednotek od p?vodního konceptu a po její vytvo?ení (zajímavé ?tení nap?. o dvouhlavém Ultraliskovi :D). Pak následuje rozhovor s Anthony Riverem o designu jednotek v Diablu 3 a na záv?r samoz?ejm? nem?ou chyb?t otázky a odpov?di od komunity.

 

P?epis si m?ete p?e?íst p?ímo v naší sekci v?novanou BlizzCastu, nebo v p?vodním zn?ní na oficiálních stránkách projektu, kde si m?ete celý podcast poslechnout, pop?ípad? i stáhnout.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Havoc - 16.03.2009 | 20:41   (odpovědět)

Preklad ani nemusm chvli?. 6 z 5.

Nie?o mi nejde do hlavy. Je znme e Immortal je dobre vyuiteln jednotka proti vekej palebnej sile/tvrdm utokom (shield powa) no v BlizzCaste sa pe e Maurader je tejto jednotke skvel counter. Maurader! Jednotka s bum prask tokom. ?o mi unik?

btw: vb 4ever =))

mauriicio - 10.03.2009 | 01:06   (odpovědět)

Optimisto

Lukash - 09.03.2009 | 21:22   (odpovědět)

Na tiscali pisou,ze ma Starec vyjit ve stejny den(ale o rok pozdeji), jako wow:wtlk a to 13.11.2009 Doufam,ze je to jen kec a my to uz tou dobou budeme mit 3x dohrane ))

protossove-borci - 08.03.2009 | 17:56   (odpovědět)

hele, nevite co to ma na sclegacy.com bt??

protossove-borci - 07.03.2009 | 20:55   (odpovědět)

Tak jasne, ale uz driv sem postoval...

Kori - 07.03.2009 | 17:39   (odpovědět)

No, tady jsem to nikde necetl

protossove-borci - 07.03.2009 | 17:21   (odpovědět)

To Kori: Nechcu nic ?kat, ale toto u je taky stary...

Kori - 07.03.2009 | 16:46   (odpovědět)

Objevilo se zase par zajimavych novinek na foru, pekne shrnuto je to zde http://www.sc2blog.com/2009/03/05/build-updates-invisible-protoss-bases-channeling-anti-grav/

Mothership moves slowly, can teleport to any Protoss building, can do huge damage to a single target with Vortex and cloaks everything nearby on the ground (including buildings). Mothership is build-limit-one.

Nydus wormy nyni stoji penize a nevyrabi je Overlord, Ovelord sam nove UMI transportovat jednotky.

A par dalsich zajimovosti...

ovceking - 07.03.2009 | 00:36   (odpovědět)

na toho dvouhlavyho, litajiciho, ohen chrliciho ultraliska se vazne tesim ... a musim pochvalit prekladatele, muselo to zabrat dost casu tohle vsechno prelozit... skvela prace

Gorog - 06.03.2009 | 12:06   (odpovědět)

Skv?l

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.