StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

19.12.2008 | 20:51 - Jetro

Na oficiální stránky byl p?idán (thx protossove-borci za tip) první 21minutový komentovaný zápas (v podání velmi nadaného komentátora Dustina Browdera a Roberta Simpsona) mezi ?erveným Protossem (Matt Cooper) a modrým Terranem (David Kim). Zápas je sice staršího data (odehrál se b?hem BlizzConu 2008), to nic ale nem?ní na faktu, e ve vysokém rozlišení a za doprovodu komentá?e obou pán? jde o zajímavou podívanou.

 

 

HD video m?ete stahovat p?es Blizzardí downloader (560 MB) nebo díky stránce sclegacy.com p?es torrent.

 

UPDATE (20.12. 11:02) - Video v o n?co horší kvalit? si te? u m?ete stáhnout i ze serveru gametrailers.com (mov - 171.4MB nebo wmv - 175MB).

 

UPDATE (20.12. 19:46) - Pro p?ípadné zájemce odkazy ke staení na rapidshare:
http://rapidshare.com/files/175231625/SC2-battlereport-1-TvP_ESRB_Xvid.part1.rar.html
http://rapidshare.com/files/175204827/SC2-battlereport-1-TvP_ESRB_Xvid.part2.rar.html
http://rapidshare.com/files/175216086/SC2-battlereport-1-TvP_ESRB_Xvid.part3.rar.html

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Romla - 31.12.2008 | 21:43   (odpovědět)

To Havoc: Jo, m pravdu, holt e n?kde n?co je jet? neznamen, e to kad najde... Ten tv?j dotaz na youtube nicmn? funguje spolehliv?.

Havoc - 31.12.2008 | 15:48   (odpovědět)

On sa za?al pta? 27.12.2008 | 18:22. Na sccz.com sa to objavilo 19.12.2008 | 20:51 ?ie za tch 8 dn to tam museli da?.

Romla - 31.12.2008 | 12:10   (odpovědět)

To Havoc: T?eba to tam jet? nebylo, kdy to hledal...

Havoc - 31.12.2008 | 00:31   (odpovědět)

To je strane ?ak hodi? si do vyhladvania:"starcraft 2 battle report". Zatial vyiel iba jeden ?ie hladanie je zase o nie?o ahie

Phantom - 30.12.2008 | 19:01   (odpovědět)

to Havoc: sorry, som to skusal hladat a nenasiel som to...

Havoc - 30.12.2008 | 02:22   (odpovědět)

To Phantom: Pred tm ako bude ma? blb dotazy, sks si to njis? sm

http://www.youtube.com/watch?v=LERxOtIMif4

uhlyk - 27.12.2008 | 18:59   (odpovědět)

ani jeden to nehral dobre... fakt ze to video medzi normalnymi hracmi co uz zverejnili pri blizcone je 100x lepsie..

Phantom - 27.12.2008 | 18:22   (odpovědět)

btw. je to take tazke dat to aj na Youtube.com ???

OptikNEvr - 26.12.2008 | 17:27   (odpovědět)

prekvapilo me ze ve tyhle hre TvP jede terran uplne jiny takticky boj proti tossovi.zadny mass kemp se siege tankami .vypadato z tohodle uzasneho videa ze to nebudou mit tossove proti terrum ne moc lehky a to pouzil z faktorky en ty nove hellioni (vulture ve starem nazvu)

Romla - 22.12.2008 | 23:48   (odpovědět)

Mon ti tu d?leitou ?st radi nakopruju, i kdy to admini nejsp smaou, protoe to zabr tolik msta:

Balance Changes 1.08

TERRAN:
Valkyrie:

* Damage increase to 6 per missile.
* Acceleration and velocity increased slightly.
* Build time decreased.

Science Facility:

* Build time decreased.
* Irradiate research cost increased to 200 minerals, 200 gas.
* Yamato Cannon research cost decreased to 100 minerals, 100 gas.

Missile Turret:

* Decreased cost to 75 minerals.

Factory:

* Charon Missile Booster research cost decreased to 100 minerals, 100 gas.

Dropship:

* Increased speed.

Goliath:

* Increased ground attack range.

Battle Cruiser:

* Build time decreased.
* Supply cost decreased to 6.

PROTOSS:
Dragoon:

* Build time increased.

Scout:

* Decreased cost to 275 minerals, 125 gas.

Carrier:

* Supply cost decreased to 6.

Templar:

* Psi Storm Damage reduced.

Corsair:

* Disruption Web spell duration decreased.

Zealot:

* Shields decreased to 60 and hit points increased to 100.

ZERG: Queen:

* Decreased build cost to 100 minerals, 100 gas.

Ultralisk:

* Supply cost decreased to 4.

Queen's Nest:

* Spawn Broodling cost decreased to 100 minerals, 100 gas.

Hydralisk Den:

* Lurker Aspect cost increased to 200 minerals, 200 gas.
* Hydralisk speed upgrade cost increased to 150 minerals, 150 gas.

Spawning Pool:

* Increased build cost to 200 minerals

Sunken Colony:

* Building armor increased to 2.
* Hit points decreased to 300.

Romla - 22.12.2008 | 23:45   (odpovědět)

To abyss: Idiot se ty. P?e?ti si ten patch 1,08 a u m? prosm netituluj jako sv?j obraz v zrcadle. Zn to dost trapn? od n?koho, kdo ani neum ?st. Dobrou.

abyss - 22.12.2008 | 23:35   (odpovědět)

ty idiote, precti si co ty patche delaji omg.
napr.
Fixed localization issues with "from" and "to" in whispers.
Fixed a communication bug affecting third party leagues.
f you own only StarCraft, copy "StarCraft Archive" from the StarCraft CD to your StarCraft folder.
Fixed a bug that allowed burrowed units to be stacked.


opravdu strasne to tim balancuji. Presne jak sem rikal. Opravuji blbiny. Meli to hotovy uz od zacatku

Romla - 22.12.2008 | 23:26   (odpovědět)

To abyss: http://starcraft.wikia.com/wiki/StarCraft_version_history

asnu nad tm, e si to prvn? nevygoogl, ne u po n?kolikt plcat nesmysly. Patch 1.08 mimochodem vyel 3 roky po vydn hry.

abyss - 22.12.2008 | 23:23   (odpovědět)

hovno leda, patche upravovali drobny detaily. napr barva nicku pri chatovani atd.....

Romla - 22.12.2008 | 22:22   (odpovědět)

To abyss: Opravdu si zjisti detaily, ne bude n?co tvrdit, SC1 byl po?dn? vybalancovn j nevm v koliktm patchi (e by 8. nebo 12.?) a po kolika letech od vydn, to za prv. A za druh, jestli perfektn p?b?h, skv?l anima?ky, spousta zajmavch dialog?, skv?l dabing, dokonalou hratelnost, vymazlen jednotky a kompletn? nov? vytvo?en vesmr zajmav?j ne Hv?zdn vlky povauje za mlo, pak ano, ke t?st mi sta? opravdu mlo.

abyss - 22.12.2008 | 22:22   (odpovědět)

ee, to se vsechno zbalancuje na bete. Chcou to vydat uz hotovy stejne jak jednicku. aby se do toho nemuseli uz srat

Havoc - 22.12.2008 | 22:17   (odpovědět)

Aj tak s ich komunitou sa to bude najlepie balancova? ke? to vypus?ia do sveta, lebo po vydan toho zase X zmenia kli whinerskch zasrankom, ktorch dali na battle.net-e jednou rukou. Poznme z wowka....

abyss - 22.12.2008 | 22:16   (odpovědět)

To Marine: Jezisi , ty jako mluvis vazne jo? Myslis ze jako po vydani si rekli:
" oh ti japoncici to nejak hroti. predelame to na multiplayer. to bude sranda!"
Vubec nevis, me budes rikat at si neco zjistuju prosimte.

Marine - 22.12.2008 | 22:00   (odpovědět)

To abyss:

Jet? si zapom?l na hlky LOL, nebo OMG, jak to m jist skupina rda... Kamarde, d?ve si n?co zjisti, ne se pokus hzet moudra. Snad si nemysl, e p?i vyput?n SC1 byl dokonal balanc, e. Na n?j se zam??ili, a po t asijsk manii.

To Romla:

vidm to podobn?

abyss - 22.12.2008 | 20:56   (odpovědět)

To Marine: rofl ty si vazne myslis ze starcraft jednicka byl prvne na single ?? xD Jako ze ten dokonlej balanc naprosto rozdilnych ras byl jen nahoda ze ? xD

To Romla: to ti teda ke stesti staci malo

Phantom - 22.12.2008 | 20:28   (odpovědět)

preco dali tie linky na rapidshare a nie na ulozisko.sk ??? treba podporovat aj domacu tvorbu...

Romla - 22.12.2008 | 15:12   (odpovědět)

Mon se m?l multi a single vce odd?lit. N?kte? jsme mohli hrt na efekty bohat a barevn single a jin chud a p?ehledn multi. Taky se mi nelb, e kv?li p?ehlednosti v multi jdou veker zajmav efekty do kytek, navc zcela zbyte?n?. Sta?ilo by, aby to vechno lo povypnat a multi by se dal hrt p?ehledn jak achy, i kdy osobn? si myslm, e nep?ehledn speciln efekty prost? ke h?e pat? a zt?uj multi zcela oprvn?n?, ale u s tm nic nenad?lm, e kad hraje mul?k na minimln detaily, mlem s vypnutmi texturami (te? myslm u st?le?ek).

Marine - 22.12.2008 | 15:03   (odpovědět)

Nlepku "multiplayerov" dostala jen kv?li t?m zblzn?nm ikmookch vychrtlk?m, co se zblznili do toho multoe. P?vodn zm?r byl jin, e. Nebt toho tak v??m, e SC2 by vypadal tak?ka dokonale se vm vudy a i s roztomilou jemnou "nevyvenost"(i kdy taky by to lo slun? vyvit), za to vak s obrovskou zbavnost...stav?n pevnost, uchvatn efekty, destrukce prost?ed, vliv prost?ed i po?as na hratelnost...msto toho tu mme "strojov?-matematick stereotypn achy"

Vdy? jedni?ka byla na svou dobu uasn - dvojka ji m?la posunout skoro k dokonalosti, ale oni ji jen p?evlkli do 3D...nechce se mi flameovat, ale tak to prost? vidm.

Romla - 22.12.2008 | 14:45   (odpovědět)

To abyss: Starcraft 1 ur?it? nen jen na multiplayer, j jsem v n?m t?eba multiplayer nikdy nehrl a p?esto je to m nejoblben?j hra.

abyss - 22.12.2008 | 13:48   (odpovědět)

To Marine: Starcraft je multiplayerova hra pokud ti to jeste nedoslo. Starcraft 1 je jen na multiplayer. Kampane a pocitacovi protoivnici tam sou uplne k smichu. Ale multiplayer v te hre nenasel konkureknci. Naprosto jedinecnej

Romla - 22.12.2008 | 12:32   (odpovědět)

To Marine: No ono by bylo moc hezk nechat balancovn na po?ta?ovch vpo?tech a Browder by byl jist? t?stm bez sebe kdyby to lo, ale to zatm bohuel dn po?ta?ov program nedoke, stejn? jako nedoke s naprostou p?esnost p?edpovdat po?as.

Marine - 22.12.2008 | 11:45   (odpovědět)

To abyss:

To jen potvrzuje, e se zam??uj JEN pro profi scnu. Ovem kolik z ns ji tu hraje a navc daleko vce potencionlnch zjemc? o tuto hru by spe zajmaly ty pozltka. Ono ud?lat 100% balanc stejn? nen v lidskch silch(leda to nechat na po?ta?ovch vpo?tech, ale to by nebylo ono) Jinak pochopiteln? jet? doufm, e se ve do vydn zm?n k lepmu. Ovem na colossuse jsem narel proto, p? on ten fyzikln rozpad m?l hned na za?tku a ted ho zm?nili - to by byla p?ece zbyte?n prce...

abyss - 21.12.2008 | 21:59   (odpovědět)

To Marine: Vsechny veci sou zmeneny protoze by byli moc silny. Sice by to bylo treba hezky, ale zas moc imba. to musis pochopit. A ty vybuchy jednotek jsou udelany jen tak od oka aby tam neco bylo. je to alfa verse. tam resi jiny veci nez vybuchy jednotek. az budou mit hotovy ostatni veci. zameri se na ty detaily jako sou vybuchy jednotek. ve finalni versi se stoprocentne colossus sesype a neudela ten trapnej vybuch co tam je ted. to je ti snad jasny

Crazyboy20 - 21.12.2008 | 21:25   (odpovědět)

To ovce: Tak to jsem netvril ze se nemusi vyzkoumat,ano jeho chyba,ale k tomu co pises to bylo prvni video po ohlaseni a nejaka hratelnost se tam moc neresila,ale ty siege tanky snad asi neco pred to ne? Tanky budou vzdy good a myslim ze ty tanky by na tom byly lip nez marauderi a to ze helion je na zergy nebo tosy je jedno,je to hrozna jednotka a souhlasim sMarine ze to od prvniho predstaveni jen a jen ubira z kvality cele hry

ovceking - 21.12.2008 | 20:24   (odpovědět)

To Crazyboy20: blink se vyzkoumat musi.. dobre je to videt napr v 17 minute.. a ot ze ho nevyzkoumal me taky trosku zarazilo... co se siege tanku tyce.. tak pokud jsi videl napr prvni SCII video (kde ma mothership jeste cernu diru) tak bys vedel ze zealoti se k siegetankum v poho dostanou... to ze je helion vzhledove trapnej to poprit nemuzu ale vyuzitim je to jednotka spis proti zergum nez protosum...

Marine - 21.12.2008 | 19:38   (odpovědět)

Prob?h, a? u blizzfuck nech toho "degradovanho-balancovm". Tak, jak hru p?edstavoval p?iprvnm oznmen, vypadala skv?le - ale te?? Ve, co vypadalo dob?e je zm?n?no, teda spe zhoreno. T?eba collosus - d?ve se po zni?en krsn? fyzikln? rozpadl, ale ted jen sue "vybuchne" a to vechny protosk jednotky...ur?it? to ud?lali kv?li p?ehlednosti - ale ta je i ted patn a 100% to stejn? nikdy nebude, tak a? tam ty pozltka nechj a nekaz to. Vechno pod?izuj jen pro profi hran na ukor efektivity a zbavnosti. Hor a hor a j se tak d?ve t?il...

Havoc - 21.12.2008 | 18:01   (odpovědět)

Skvel update

Neviem ?i ste si vimli ale ten Zealotov charge sa zapna len ke? "vbehne" do boja. Ale ke? tam prenasledoval mauradera tak sa vo vzdialenosti 1 - 3 yardy charge nezapna.

Proba vyzer na tej obrazovke ako keby plakala ke? jej tam behaj tie svetielka xD

nnexus - 21.12.2008 | 16:48   (odpovědět)

to Tomik: Netuim, ale bral bych ho vsema deseti

re: SiMich (CainPullo) - 21.12.2008 | 16:43   (odpovědět)

to je fakt, tal zvit damage, a tty (imho p?ipomn tripody z vlky sv?t? - m?l by se tak i chovat

Tomik - 21.12.2008 | 15:56   (odpovědět)

To nnexus: Netusis, kde by se dalo sehnat v HD kvalite? Dik

Crazyboy20 - 21.12.2008 | 15:10   (odpovědět)

to ovce: tak zaprve kdyz stavis stalkery tak blink musis vyzkoumat to nevim,ale i tak kdyz uz je postavis tak asi proto ze jejich nej vyhoda je blink a ne je pouzivat jen tak,siege tanky by se k tobe zealoti ani nedostali tak nemel blbosti,asi jsi to nikdy nehral )) a bodejd by to marauderi nedavali kdyz stavel jen to a helion nemenim uplne trapna jednotka jak vzhledove tak z vyuzitim,takovy michael schumacher z plamenometem,to ty se podivej na to video chytraku v HD a pak mluv a nebo radsi ne trapaku ))

ovceking - 21.12.2008 | 14:36   (odpovědět)

To Crazyboy20: blink predpokladam nevyuzival proto ze ho nemel vynalezenej, siege tanky hmm nahernej napad akorat jakmile potkas prvniho zelota co ti nabehne mezi maraudery/marinaky tak se budes proklinat az to zes je vubec stavel... a pokud sis nevsim tak helioni to celekm davali, a nebejt marauderu tak sou terani v haji

priste se zkus na to video prvne podivat nez ho budes kritizovat

Crazyboy20 - 21.12.2008 | 13:28   (odpovědět)

Tak video o nicem,vetsi lamky tam dat nemohli? Teran absolutne postradal nejnicivejsi zbran teranu a to jsou siege tanky,to mi uplne vadilo,helion uplne zbytecna jednotka vyhodit,marauder taky a cely terany bych prekopal,ty vrtulniky myslim banshee se jim rika jsou silny a proti tosovi za ktereho snad hral 6ti lety kluk nemel sanci,pripadalo mi spis ze ma stity teran a ne toss jak tomu byvalo,jinak coloseus pokud ma malo hitpointu ma byt v zadu a drtit to zezadu i kdyz ma celkem maly damage souhlasim,kdyby toss dal dopredu zealoty k tomu par stalkeru kde nevyuzival vubec blink za to 3 colosy tak teran s team marauderama muze jit do kytek,ale ze to hrali nobaci tak nic,ale svuj ukol to splnilo,bllizard nam dal video nekolik mesicu stare,povzdechnem si a dasi vanoce snad pod stromecek to opravi

SiMich - 21.12.2008 | 12:53   (odpovědět)

CainPullo. To by mohli rovnou vrtit Reavera. Ne, e by mi to n?jak extrmn? vadilo, ale npad s Colossem je docela dobr a jenom k n?mu p?ihodit vlastnost jednotky, kterou m?l nahradit, by bylo trochu zvltn. Zvl?, kdy je Colossus vce pohybliv a pomalost byla jedna z Reaverovch slabin.

CainPullo (Colossus) - 21.12.2008 | 12:28   (odpovědět)

?een: vrazn? v?t u?nost za cenu p?m kontroly st?elby (princip scarab?-kupovn,nahromad?n energie pro jeden energetick zeh)

nnexus - 21.12.2008 | 10:12   (odpovědět)

Bylo to tady u n?kolikrt, ale stejn? si neodpustim: Pro ty, co cht?j vid?t mnohem zajmav?j zpas v SC2 mezi Sonkie a Yellow (taky z BlizzConu 2008), tak tady: http://www.blizzard.com/blizzcon/video/archive.xml?rhtml=y

klok1222 - 21.12.2008 | 08:46   (odpovědět)

To Arbo: diki, som to stiahol za hodinu

LB - 21.12.2008 | 08:35   (odpovědět)

Nadherne video konecne neco pozitivniho za dlouhou dobu!U me za 1!

SiMich - 21.12.2008 | 03:09   (odpovědět)

No, mn? osobn? p?ipad Colossus slab kv?li tomu, jak dlouho mu trvalo zabjet ty t?i?e. P?ejel je t?ikrt a zabil jenom jedno SCV. Je teda pravda, e pokad p?ejel jin SCV, ale na takovhle shluk by sta?ily dva Scarabov od Reavera a bylo by po t?b?. Vid?l jsem Colossa jet? v jednom buildu z Blizzconu, kde se tak pustil do t?i??, a tak mu to tam moc nelo.

Casper - 21.12.2008 | 02:12   (odpovědět)

videjko se mi taky lbilo, docela rd ych se podval i na zerg/random ptz jsem zv?davej na qeenu. jinak si nemyslm e je colosus moc slabej-m silnej DMG tak nem?e mt i hodn? HP (jeho vyuit je v zadn linii)

Zergling - 21.12.2008 | 02:04   (odpovědět)

Uzasne video takovyhle videa jsou proste uzasny.A navic prohraly protosove VYBORNE.

ovceking - 21.12.2008 | 01:05   (odpovědět)

celou noc a celej den sme to stahoval, ale rozhodne to stalo zato ... konentar nadhera, hra akcni a HD je proste HD.. akorat bych rek, ze colosus je moc slabej a marauderi moc rychli... ale zealoti charge nebo ty xel'nagsky veze sou fakt super

Arbo - 20.12.2008 | 23:09   (odpovědět)

Stahl sem to z tyhle stranky rychlosti kolem 700kb/s !
http://games.on.net/file/23109/StarCraft_II_Battle_Report_1

klok1222 - 20.12.2008 | 21:54   (odpovědět)

pls nemohli by ste HD verziu upnut aj na upnito.sk?? lebo mne nejde stahovat z rapidu a cez torrent aj blizzard downloader to ide strasne pomaly, dakujem

kane85 - 20.12.2008 | 20:43   (odpovědět)

To Jata: ja PA nemam ,ale mam generovanu IP takze j rapid rad

muta - 20.12.2008 | 19:49   (odpovědět)

to Bekend: Si pis ze se tesim as bude doma at to vypada jak chce

Jata [ redakce ] - 20.12.2008 | 19:47   (odpovědět)

Pokud by m?l n?kdo zjem, p?idal jsem do novinky i odkazy na staen p?es rapidshare. Pro majitele PA je to ur?it? nejlep volba.

Romla - 20.12.2008 | 19:11   (odpovědět)

To stahovn je o dost rychlej po torrentu, j sice nemm n?jak moc rychl p?ipojen, ale za necel ?ty?i hodiny to bylo staen. Zatmco Blizzard downloader za ?tvrt hodiny sthl asi 2 mega.

Jinak se mi lb hlavn? ty obrazovky na sledovn daj? o hr?ch, zpas nic moc, ale o tom to ani tak nebylo.

Insolitus - 20.12.2008 | 19:02   (odpovědět)

mno musim rict ze teda ty marauderi sou silny jak svin

Jetro [ redakce ] - 20.12.2008 | 16:45   (odpovědět)

Taky jsem to stahoval pres noc v HD (asi 8 hodin to trvalo) kvuli statistikam, abychom mohli updatovat v sekcich a HD je proste HD

darksnow - 20.12.2008 | 16:32   (odpovědět)

Akorat jsem tohle video videl driv natoceny kamerou, si pamatuji, jak jsme psali ten colossus je slabej, sice je, ale neci umi. Jinak komentar super.

darksnow - 20.12.2008 | 16:29   (odpovědět)

Tak ted po nejakych osmnacti hodinach jsem si to stahnul v v HD a nadhera, decka.

RiCZie - 20.12.2008 | 15:19   (odpovědět)

taky na youtube,pro ty kterym staci stream:

http://www.youtube.com/watch?v=LERxOtIMif4&fmt=22
http://www.youtube.com/watch?v=iDFp6ENWNVA&fmt=22

re abyss (CainPullo) - 20.12.2008 | 11:44   (odpovědět)

Naopak jeden lot j (celkem 6 kill) si podal 3 maraudery... jen Colosus je v tto fzi vvoje pon?kud o ni?em. Grafika m sv kouzlo, ale v boji na "t?lo" totln? nep?ehledn situace

SiMich - 20.12.2008 | 10:45   (odpovědět)

No, ohlasy jsou tady dobr i patn, ale myslm, e by bylo vhodn, aby se Blizzardu poslalo, aby tohle d?lali ?ast?ji. Jet? jsem to nevid?l, ale vm, e chci dal. Denn? by bylo hezk.

Bekend - 20.12.2008 | 10:33   (odpovědět)

Vy ftipalci co takhle si pockat do ty doby nez budete drzet svoji orig SC2 v rukou videli ste vubec jak vypadal sc v alfa stadiu? - more like wc2 I would say

abyss - 20.12.2008 | 10:19   (odpovědět)

Todle video se me hodne nelibilo. Ta grafika je nejaka divna. Doufam ze se to zmeni je to hodne divny. A co se tyce hry TvP tak jako jestli to bude o massovani marauderu tak to bude hodnne napicu. Vyrabet jednu jednotku umi kazdej. Sem doccela zklamanej.

muta - 20.12.2008 | 09:10   (odpovědět)

nejak se mi to nezda, sc1 to neprekona

kane85 - 20.12.2008 | 09:08   (odpovědět)

najlepsi update za ozaj dlhu dobu

Rexxus - 20.12.2008 | 03:11   (odpovědět)

Jestli budou uvolnovat vice takovych komentovanych zapasu, tak se mi na S2 bude cekat mnohem lehceji Paradni komentar, dobra kvalita obrazu a uz jenom pohled na hrani Starcraftu 2 je hodne zabavny. Proste nice

darksnow - 19.12.2008 | 22:23   (odpovědět)

Uz jsme se zase nekam posunuli, super.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.