StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[0@0].]Zip Leaked … » 17.01. 07:30
((GET)) [Free] Big W… » 17.01. 07:24
Jan.2019 New Sarah M… » 17.01. 07:18
( ZIP ALBUM ).Best T… » 17.01. 07:11
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Blizzard představuje komentovaný Battle Report

19.12.2008 | 20:51 - Jetro

Na oficiální stránky byl přidán (thx protossove-borci za tip) první 21minutový komentovaný zápas (v podání velmi nadaného komentátora Dustina Browdera a Roberta Simpsona) mezi červeným Protossem (Matt Cooper) a modrým Terranem (David Kim). Zápas je sice staršího data (odehrál se během BlizzConu 2008), to nic ale nemění na faktu, že ve vysokém rozlišení a za doprovodu komentáře obou pánů jde o zajímavou podívanou.

 

 

HD video můžete stahovat přes Blizzardí downloader (560 MB) nebo díky stránce sclegacy.com přes torrent.

 

UPDATE (20.12. 11:02) - Video v o něco horší kvalitě si teď už můžete stáhnout i ze serveru gametrailers.com (mov - 171.4MB nebo wmv - 175MB).

 

UPDATE (20.12. 19:46) - Pro případné zájemce odkazy ke stažení na rapidshare:
http://rapidshare.com/files/175231625/SC2-battlereport-1-TvP_ESRB_Xvid.part1.rar.html
http://rapidshare.com/files/175204827/SC2-battlereport-1-TvP_ESRB_Xvid.part2.rar.html
http://rapidshare.com/files/175216086/SC2-battlereport-1-TvP_ESRB_Xvid.part3.rar.html

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Romla - 31.12.2008 | 21:43   (odpovědět)

To Havoc: Jo, máš pravdu, holt že někde něco je ještě neznamená, že to každý najde... Ten tvůj dotaz na youtube nicméně funguje spolehlivě.

Havoc - 31.12.2008 | 15:48   (odpovědět)

On sa začal pýtať 27.12.2008 | 18:22. Na sccz.com sa to objavilo 19.12.2008 | 20:51 čiže za tých 8 dní to tam museli dať.

Romla - 31.12.2008 | 12:10   (odpovědět)

To Havoc: Třeba to tam ještě nebylo, když to hledal...

Havoc - 31.12.2008 | 00:31   (odpovědět)

To je strašne ťažké hodiť si do vyhladávania:"starcraft 2 battle report". Zatial vyšiel iba jeden čiže hladanie je zase o niečo µahšie

Phantom - 30.12.2008 | 19:01   (odpovědět)

to Havoc: sorry, som to skusal hladat a nenasiel som to...

Havoc - 30.12.2008 | 02:22   (odpovědět)

To Phantom: Pred tým ako budeš mať blbé dotazy, skús si to nájisť sám

http://www.youtube.com/watch?v=LERxOtIMif4

uhlyk - 27.12.2008 | 18:59   (odpovědět)

ani jeden to nehral dobre... fakt ze to video medzi normalnymi hracmi co uz zverejnili pri blizcone je 100x lepsie..

Phantom - 27.12.2008 | 18:22   (odpovědět)

btw. je to take tazke dat to aj na Youtube.com ???

OptikNEvr - 26.12.2008 | 17:27   (odpovědět)

prekvapilo me ze ve tyhle hre TvP jede terran uplne jiny takticky boj proti tossovi.zadny mass kemp se siege tankami .vypadato z tohodle uzasneho videa ze to nebudou mit tossove proti terrum ne moc lehky a to pouzil z faktorky en ty nove hellioni (vulture ve starem nazvu)

Romla - 22.12.2008 | 23:48   (odpovědět)

Možná ti tu důležitou část radši nakopíruju, i když to admini nejspíš smažou, protože to zabírá tolik místa:

Balance Changes 1.08

TERRAN:
Valkyrie:

* Damage increase to 6 per missile.
* Acceleration and velocity increased slightly.
* Build time decreased.

Science Facility:

* Build time decreased.
* Irradiate research cost increased to 200 minerals, 200 gas.
* Yamato Cannon research cost decreased to 100 minerals, 100 gas.

Missile Turret:

* Decreased cost to 75 minerals.

Factory:

* Charon Missile Booster research cost decreased to 100 minerals, 100 gas.

Dropship:

* Increased speed.

Goliath:

* Increased ground attack range.

Battle Cruiser:

* Build time decreased.
* Supply cost decreased to 6.

PROTOSS:
Dragoon:

* Build time increased.

Scout:

* Decreased cost to 275 minerals, 125 gas.

Carrier:

* Supply cost decreased to 6.

Templar:

* Psi Storm Damage reduced.

Corsair:

* Disruption Web spell duration decreased.

Zealot:

* Shields decreased to 60 and hit points increased to 100.

ZERG: Queen:

* Decreased build cost to 100 minerals, 100 gas.

Ultralisk:

* Supply cost decreased to 4.

Queen's Nest:

* Spawn Broodling cost decreased to 100 minerals, 100 gas.

Hydralisk Den:

* Lurker Aspect cost increased to 200 minerals, 200 gas.
* Hydralisk speed upgrade cost increased to 150 minerals, 150 gas.

Spawning Pool:

* Increased build cost to 200 minerals

Sunken Colony:

* Building armor increased to 2.
* Hit points decreased to 300.

Romla - 22.12.2008 | 23:45   (odpovědět)

To abyss: Idiot seš ty. Přečti si ten patch 1,08 a už mě prosím netituluj jako svůj obraz v zrcadle. Zní to dost trapně od někoho, kdo ani neumí číst. Dobrou.

abyss - 22.12.2008 | 23:35   (odpovědět)

ty idiote, precti si co ty patche delaji omg.
napr.
Fixed localization issues with "from" and "to" in whispers.
Fixed a communication bug affecting third party leagues.
f you own only StarCraft, copy "StarCraft Archive" from the StarCraft CD to your StarCraft folder.
Fixed a bug that allowed burrowed units to be stacked.


opravdu strasne to tim balancuji. Presne jak sem rikal. Opravuji blbiny. Meli to hotovy uz od zacatku

Romla - 22.12.2008 | 23:26   (odpovědět)

To abyss: http://starcraft.wikia.com/wiki/StarCraft_version_history

Žasnu nad tím, že si to prvně nevygooglíš, než už po několikáté plácat nesmysly. Patch 1.08 mimochodem vyšel 3 roky po vydání hry.

abyss - 22.12.2008 | 23:23   (odpovědět)

hovno leda, patche upravovali drobny detaily. napr barva nicku pri chatovani atd.....

Romla - 22.12.2008 | 22:22   (odpovědět)

To abyss: Opravdu si zjisti detaily, než budeš něco tvrdit, SC1 byl pořádně vybalancován já nevím v kolikátém patchi (že by 8. nebo 12.?) a po kolika letech od vydání, to za prvé. A za druhé, jestli perfektní příběh, skvělé animačky, spousta zajímavých dialogů, skvělý dabing, dokonalou hratelnost, vymazlené jednotky a kompletně nově vytvořený vesmír zajímavější než Hvězdné války považuješ za málo, pak ano, ke štěstí mi stačí opravdu málo.

abyss - 22.12.2008 | 22:22   (odpovědět)

ee, to se vsechno zbalancuje na bete. Chcou to vydat uz hotovy stejne jak jednicku. aby se do toho nemuseli uz srat

Havoc - 22.12.2008 | 22:17   (odpovědět)

Aj tak s ich komunitou sa to bude najlepšie balancovať keď to vypusťia do sveta, lebo po vydaní toho zase X zmenia kôli whinerských zasrankom, ktorých dali na battle.net-e jednou rukou. Poznáme z wowka....

abyss - 22.12.2008 | 22:16   (odpovědět)

To Marine: Jezisi , ty jako mluvis vazne jo? Myslis ze jako po vydani si rekli:
" oh ti japoncici to nejak hroti. predelame to na multiplayer. to bude sranda!"
Vubec nevis, me budes rikat at si neco zjistuju prosimte.

Marine - 22.12.2008 | 22:00   (odpovědět)

To abyss:

Ještě si zapoměl na hlášky LOL, nebo OMG, jak to má jistá skupina ráda... Kamaráde, dříve si něco zjisti, než se pokusíš házet moudra. Snad si nemyslíš, že při vypuštění SC1 byl dokonalý balanc, že. Na něj se zaměřili, až po té asijské manii.

To Romla:

vidím to podobně

abyss - 22.12.2008 | 20:56   (odpovědět)

To Marine: rofl ty si vazne myslis ze starcraft jednicka byl prvne na single ?? xD Jako ze ten dokonlej balanc naprosto rozdilnych ras byl jen nahoda ze ? xD

To Romla: to ti teda ke stesti staci malo

Phantom - 22.12.2008 | 20:28   (odpovědět)

preco dali tie linky na rapidshare a nie na ulozisko.sk ??? treba podporovat aj domacu tvorbu...

Romla - 22.12.2008 | 15:12   (odpovědět)

Možná se měl multi a single více oddělit. Někteří jsme mohli hrát na efekty bohatý a barevný single a jiní chudý a přehledný multi. Taky se mi nelíbí, že kvůli přehlednosti v multi jdou veškeré zajímavé efekty do kytek, navíc zcela zbytečně. Stačilo by, aby to všechno šlo povypínat a multi by se dal hrát přehledný jak šachy, i když osobně si myslím, že nepřehledné speciální efekty prostě ke hře patří a ztěžují multi zcela oprávněně, ale už s tím nic nenadělám, že každý hraje mulťák na minimální detaily, málem s vypnutými texturami (teď myslím u stříleček).

Marine - 22.12.2008 | 15:03   (odpovědět)

Nálepku "multiplayerová" dostala jen kvůli těm zblázněným šikmookých vychrtlíkům, co se zbláznili do toho multoše. Původní záměr byl jiný, že. Nebýt toho tak věřím, že SC2 by vypadal takřka dokonale se vším všudy a i s roztomilou jemnou "nevyvážeností"(i když taky by to šlo slušně vyvážit), za to však s obrovskou zábavností...stavění pevností, uchvatné efekty, destrukce prostředí, vliv prostředí i počasí na hratelnost...místo toho tu máme "strojově-matematické stereotypní šachy"

Vždyť jednička byla na svou dobu užasná - dvojka ji měla posunout skoro k dokonalosti, ale oni ji jen převlékli do 3D...nechce se mi flameovat, ale tak to prostě vidím.

Romla - 22.12.2008 | 14:45   (odpovědět)

To abyss: Starcraft 1 určitě není jen na multiplayer, já jsem v něm třeba multiplayer nikdy nehrál a přesto je to má nejoblíbenější hra.

abyss - 22.12.2008 | 13:48   (odpovědět)

To Marine: Starcraft je multiplayerova hra pokud ti to jeste nedoslo. Starcraft 1 je jen na multiplayer. Kampane a pocitacovi protoivnici tam sou uplne k smichu. Ale multiplayer v te hre nenasel konkureknci. Naprosto jedinecnej

Romla - 22.12.2008 | 12:32   (odpovědět)

To Marine: No ono by bylo moc hezké nechat balancování na počítačových výpočtech a Browder by byl jistě štěstím bez sebe kdyby to šlo, ale to zatím bohužel žádný počítačový program nedokáže, stejně jako nedokáže s naprostou přesností předpovídat počasí.

Marine - 22.12.2008 | 11:45   (odpovědět)

To abyss:

To jen potvrzuje, že se zaměřují JEN pro profi scénu. Ovšem kolik z nás ji tu hraje a navíc daleko více potencionálních zájemců o tuto hru by spíše zajímaly ty pozlátka. Ono udělat 100% balanc stejně není v lidských silách(leda to nechat na počítačových výpočtech, ale to by nebylo ono) Jinak pochopitelně ještě doufám, že se vše do vydání změní k lepšímu. Ovšem na colossuse jsem narážel proto, páč on ten fyzikální rozpad měl hned na začátku a ted ho změnili - to by byla přece zbytečná práce...

abyss - 21.12.2008 | 21:59   (odpovědět)

To Marine: Vsechny veci sou zmeneny protoze by byli moc silny. Sice by to bylo treba hezky, ale zas moc imba. to musis pochopit. A ty vybuchy jednotek jsou udelany jen tak od oka aby tam neco bylo. je to alfa verse. tam resi jiny veci nez vybuchy jednotek. az budou mit hotovy ostatni veci. zameri se na ty detaily jako sou vybuchy jednotek. ve finalni versi se stoprocentne colossus sesype a neudela ten trapnej vybuch co tam je ted. to je ti snad jasny

Crazyboy20 - 21.12.2008 | 21:25   (odpovědět)

To ovce: Tak to jsem netvril ze se nemusi vyzkoumat,ano jeho chyba,ale k tomu co pises to bylo prvni video po ohlaseni a nejaka hratelnost se tam moc neresila,ale ty siege tanky snad asi neco pred to ne? Tanky budou vzdy good a myslim ze ty tanky by na tom byly lip nez marauderi a to ze helion je na zergy nebo tosy je jedno,je to hrozna jednotka a souhlasim sMarine ze to od prvniho predstaveni jen a jen ubira z kvality cele hry

ovceking - 21.12.2008 | 20:24   (odpovědět)

To Crazyboy20: blink se vyzkoumat musi.. dobre je to videt napr v 17 minute.. a ot ze ho nevyzkoumal me taky trosku zarazilo... co se siege tanku tyce.. tak pokud jsi videl napr prvni SCII video (kde ma mothership jeste cernu diru) tak bys vedel ze zealoti se k siegetankum v poho dostanou... to ze je helion vzhledove trapnej to poprit nemuzu ale vyuzitim je to jednotka spis proti zergum nez protosum...

Marine - 21.12.2008 | 19:38   (odpovědět)

Probůh, ať už blizzfuck nechá toho "degradovanýho-balancovámí". Tak, jak hru představoval připrvním oznámení, vypadala skvěle - ale teď? Vše, co vypadalo dobře je změněno, teda spíše zhoršeno. Třeba collosus - dříve se po zničení krásně fyzikálně rozpadl, ale ted jen suše "vybuchne" a to všechny protoské jednotky...určitě to udělali kvůli přehlednosti - ale ta je i ted špatná a 100% to stejně nikdy nebude, tak ať tam ty pozlátka nechájí a nekazí to. Všechno podřizují jen pro profi hraní na ukor efektivity a zábavnosti. Horší a horší a já se tak dříve těšil...

Havoc - 21.12.2008 | 18:01   (odpovědět)

Skvelý update

Neviem či ste si všimli ale ten Zealotov charge sa zapína len keď "vbehne" do boja. Ale keď tam prenasledoval mauradera tak sa vo vzdialenosti 1 - 3 yardy charge nezapína.

Proba vyzerá na tej obrazovke ako keby plakala keď jej tam behajú tie svetielka xD

nnexus - 21.12.2008 | 16:48   (odpovědět)

to Tomik: Netušim, ale bral bych ho vsema deseti

re: SiMich (CainPullo) - 21.12.2008 | 16:43   (odpovědět)

to je fakt, tal zvýšit damage, a štíty (imho připomíná tripody z války světů - měl by se tak i chovat

Tomik - 21.12.2008 | 15:56   (odpovědět)

To nnexus: Netusis, kde by se dalo sehnat v HD kvalite? Dik

Crazyboy20 - 21.12.2008 | 15:10   (odpovědět)

to ovce: tak zaprve kdyz stavis stalkery tak blink musis vyzkoumat to nevim,ale i tak kdyz uz je postavis tak asi proto ze jejich nej vyhoda je blink a ne je pouzivat jen tak,siege tanky by se k tobe zealoti ani nedostali tak nemel blbosti,asi jsi to nikdy nehral )) a bodejd by to marauderi nedavali kdyz stavel jen to a helion nemenim uplne trapna jednotka jak vzhledove tak z vyuzitim,takovy michael schumacher z plamenometem,to ty se podivej na to video chytraku v HD a pak mluv a nebo radsi ne trapaku ))

ovceking - 21.12.2008 | 14:36   (odpovědět)

To Crazyboy20: blink predpokladam nevyuzival proto ze ho nemel vynalezenej, siege tanky hmm nahernej napad akorat jakmile potkas prvniho zelota co ti nabehne mezi maraudery/marinaky tak se budes proklinat az to zes je vubec stavel... a pokud sis nevsim tak helioni to celekm davali, a nebejt marauderu tak sou terani v haji

priste se zkus na to video prvne podivat nez ho budes kritizovat

Crazyboy20 - 21.12.2008 | 13:28   (odpovědět)

Tak video o nicem,vetsi lamky tam dat nemohli? Teran absolutne postradal nejnicivejsi zbran teranu a to jsou siege tanky,to mi uplne vadilo,helion uplne zbytecna jednotka vyhodit,marauder taky a cely terany bych prekopal,ty vrtulniky myslim banshee se jim rika jsou silny a proti tosovi za ktereho snad hral 6ti lety kluk nemel sanci,pripadalo mi spis ze ma stity teran a ne toss jak tomu byvalo,jinak coloseus pokud ma malo hitpointu ma byt v zadu a drtit to zezadu i kdyz ma celkem maly damage souhlasim,kdyby toss dal dopredu zealoty k tomu par stalkeru kde nevyuzival vubec blink za to 3 colosy tak teran s team marauderama muze jit do kytek,ale ze to hrali nobaci tak nic,ale svuj ukol to splnilo,bllizard nam dal video nekolik mesicu stare,povzdechnem si a dasi vanoce snad pod stromecek to opravi

SiMich - 21.12.2008 | 12:53   (odpovědět)

CainPullo. To by mohli rovnou vrátit Reavera. Ne, že by mi to nějak extrémně vadilo, ale nápad s Colossem je docela dobrý a jenom k němu přihodit vlastnost jednotky, kterou měl nahradit, by bylo trochu zvláštní. Zvlášť, když je Colossus více pohyblivý a pomalost byla jedna z Reaverových slabin.

CainPullo (Colossus) - 21.12.2008 | 12:28   (odpovědět)

řešení: výrazně větší učínost za cenu přímé kontroly střelby (princip scarabů-kupování,nahromadění energie pro jeden energetický zážeh)

nnexus - 21.12.2008 | 10:12   (odpovědět)

Bylo to tady už několikrát, ale stejně si neodpustim: Pro ty, co chtějí vidět mnohem zajímavější zápas v SC2 mezi Sonkie a Yellow (taky z BlizzConu 2008), tak tady: http://www.blizzard.com/blizzcon/video/archive.xml?rhtml=y

klok1222 - 21.12.2008 | 08:46   (odpovědět)

To Arbo: diki, som to stiahol za hodinu

LB - 21.12.2008 | 08:35   (odpovědět)

Nadherne video konecne neco pozitivniho za dlouhou dobu!U me za 1!

SiMich - 21.12.2008 | 03:09   (odpovědět)

No, mně osobně připadá Colossus slabý kvůli tomu, jak dlouho mu trvalo zabíjet ty těžiče. Přejel je třikrát a zabil jenom jedno SCV. Je teda pravda, že pokaždé přejel jiné SCV, ale na takovýhle shluk by stačily dva Scarabové od Reavera a bylo by po těžbě. Viděl jsem Colossa ještě v jednom buildu z Blizzconu, kde se také pustil do těžičů, a také mu to tam moc nešlo.

Casper - 21.12.2008 | 02:12   (odpovědět)

videjko se mi taky líbilo, docela rád ych se podíval i na zerg/random ptz jsem zvědavej na qeenu. jinak si nemyslím že je colosus moc slabej-má silnej DMG tak nemůže mít i hodně HP (jeho využití je v zadní linii)

Zergling - 21.12.2008 | 02:04   (odpovědět)

Uzasne video takovyhle videa jsou proste uzasny.A navic prohraly protosove VYBORNE.

ovceking - 21.12.2008 | 01:05   (odpovědět)

celou noc a celej den sme to stahoval, ale rozhodne to stalo zato ... konentar nadhera, hra akcni a HD je proste HD.. akorat bych rek, ze colosus je moc slabej a marauderi moc rychli... ale zealoti charge nebo ty xel'nagsky veze sou fakt super

Arbo - 20.12.2008 | 23:09   (odpovědět)

Stahl sem to z tyhle stranky rychlosti kolem 700kb/s !
http://games.on.net/file/23109/StarCraft_II_Battle_Report_1

klok1222 - 20.12.2008 | 21:54   (odpovědět)

pls nemohli by ste HD verziu upnut aj na upnito.sk?? lebo mne nejde stahovat z rapidu a cez torrent aj blizzard downloader to ide strasne pomaly, dakujem

kane85 - 20.12.2008 | 20:43   (odpovědět)

To Jata: ja PA nemam ,ale mam generovanu IP takze j rapid rad

muta - 20.12.2008 | 19:49   (odpovědět)

to Bekend: Si pis ze se tesim as bude doma at to vypada jak chce

Jata [ redakce ] - 20.12.2008 | 19:47   (odpovědět)

Pokud by měl někdo zájem, přidal jsem do novinky i odkazy na stažení přes rapidshare. Pro majitele PA je to určitě nejlepší volba.

Romla - 20.12.2008 | 19:11   (odpovědět)

To stahování je o dost rychlejší po torrentu, já sice nemám nějak moc rychlé připojení, ale za necelé čtyři hodiny to bylo stažený. Zatímco Blizzard downloader za čtvrt hodiny stáhl asi 2 mega.

Jinak se mi líbí hlavně ty obrazovky na sledování údajů o hráčích, zápas nic moc, ale o tom to ani tak nebylo.

Insolitus - 20.12.2008 | 19:02   (odpovědět)

mno musim rict ze teda ty marauderi sou silny jak svin

Jetro [ redakce ] - 20.12.2008 | 16:45   (odpovědět)

Taky jsem to stahoval pres noc v HD (asi 8 hodin to trvalo) kvuli statistikam, abychom mohli updatovat v sekcich a HD je proste HD

darksnow - 20.12.2008 | 16:32   (odpovědět)

Akorat jsem tohle video videl driv natoceny kamerou, si pamatuji, jak jsme psali ten colossus je slabej, sice je, ale neci umi. Jinak komentar super.

darksnow - 20.12.2008 | 16:29   (odpovědět)

Tak ted po nejakych osmnacti hodinach jsem si to stahnul v v HD a nadhera, decka.

RiCZie - 20.12.2008 | 15:19   (odpovědět)

taky na youtube,pro ty kterym staci stream:

http://www.youtube.com/watch?v=LERxOtIMif4&fmt=22
http://www.youtube.com/watch?v=iDFp6ENWNVA&fmt=22

re abyss (CainPullo) - 20.12.2008 | 11:44   (odpovědět)

Naopak jeden lot j (celkem 6 kill) si podal 3 maraudery... jen Colosus je v této fázi vývoje poněkud o ničem. Grafika má své kouzlo, ale v boji na "tělo" totálně nepřehledná situace

SiMich - 20.12.2008 | 10:45   (odpovědět)

No, ohlasy jsou tady dobré i špatné, ale myslím, že by bylo vhodné, aby se Blizzardu poslalo, aby tohle dělali častěji. Ještě jsem to neviděl, ale vím, že chci další. Denně by bylo hezké.

Bekend - 20.12.2008 | 10:33   (odpovědět)

Vy ftipalci co takhle si pockat do ty doby nez budete drzet svoji orig SC2 v rukou videli ste vubec jak vypadal sc v alfa stadiu? - more like wc2 I would say

abyss - 20.12.2008 | 10:19   (odpovědět)

Todle video se me hodne nelibilo. Ta grafika je nejaka divna. Doufam ze se to zmeni je to hodne divny. A co se tyce hry TvP tak jako jestli to bude o massovani marauderu tak to bude hodnne napicu. Vyrabet jednu jednotku umi kazdej. Sem doccela zklamanej.

muta - 20.12.2008 | 09:10   (odpovědět)

nejak se mi to nezda, sc1 to neprekona

kane85 - 20.12.2008 | 09:08   (odpovědět)

najlepsi update za ozaj dlhu dobu

Rexxus - 20.12.2008 | 03:11   (odpovědět)

Jestli budou uvolnovat vice takovych komentovanych zapasu, tak se mi na S2 bude cekat mnohem lehceji Paradni komentar, dobra kvalita obrazu a uz jenom pohled na hrani Starcraftu 2 je hodne zabavny. Proste nice

darksnow - 19.12.2008 | 22:23   (odpovědět)

Uz jsme se zase nekam posunuli, super.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.