StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

StarCraft 2 nejen pro hardcore hráče

02.11.2008 | 08:58 - Overwatch

„Je to určitě velká výzva, něco jako když děláte chůzi na tenkém laně."

 

Takto Chris Sigaty, hlavní producent StarCraftu 2, okomentoval snahu Blizzardu vybalancovat hru jak pro profesionální hráče, tak pro širší publikum. Dále dodává:

 

„Snažíme se ujistit, že je hra perfektně vybalancovaná pro e-sport, ale podívejte - já se pokusím do toho dostat moji mámu. Jasně že nezvládne ten mikromanagement tak, jako progameři, ale zkoušíme to vzít za ten druhý konec... Tak, aby si k tomu mohl sednout i laik a pochytit ty super věci, které ve hře jsou. Tyhle ty real time strategie, u nich se musí hodně přemýšlet a musíte být zatraceně rychlí, takže to některé lidi, kteří videohry vůbec neznají, spíše odrazuje. Chceme hru ale udělat jednoduchou pro lidi, kteří by ji tak mohli prozkoumat a zjistit, jestli by je to mohlo zajímat."

 

Sigaty dále prozradil, že StarCraft 2 je stále v alfa fázi a dva bývalí progameři jsou členy vývojářského týmu a pomáhají s balancováním a hratelností. Aniž by zacházel nějak do detailů, tak řekl, že tým zkouší různé věci, které by mohly zaujmout sváteční hráče.

Zdroj: mtv.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Raab - 17.11.2008 | 00:20   (odpovědět)

Jo s tema novinkama souhlasim a souhlasim s tim ze nesmej rici all jinak by jsme predem vedeli co a jak bude ve hre. To by stratilo momet prekvapeni a tim by stratili asi i dost hracu kteri se na to tesi. A co jsem psal o Z. tak to jim davam jako plus protoze na te rase se muzou tak vyblbnou te ze z toho "poserem" radosti, tam diky mutamcim maji uplne neomezeno moznosti

kane85 - 16.11.2008 | 21:00   (odpovědět)

aspon zoznam jednotiek by mohli dokoncit pre tosov a zergov...
neviem ale mam pocit akoby sa zastavil cas

Kundu - 16.11.2008 | 20:09   (odpovědět)

to Casper: jenze kamo, kdyby zadny aktuality nebyli, tak nic nerikam, jenze uz se tady probiralo, ze treba na SClegacy sou docela zasadni novinky, ktery tady ovsem nejsou....... nevidim chybu v tom, ze by se na svetlo sveta z blizzardu nedostali naky novinky

Raab - 16.11.2008 | 19:46   (odpovědět)

Ja si myslim ze na techto stranka je velka mezera co se tyce Zergu. Což je teda asi všude a zajimalo by mě proc zverejnujou T a P vecicky ale Z tak nenapadne tajej. vsimete si jen tech videji jak to v Koreji hrajou,. vzdy jen T vs P nebo T vs T. Z vopravu nokde. Doufam ze tak je neco uplne super. ?)

Casper - 16.11.2008 | 19:07   (odpovědět)

Půl měsíce žádná novinka a lidi se už začínají bouřit...pochopte, že vývoj SC2 není telenovela a že každý den neudělají nějakou novou věc. Navíc si taky musí nechat něco tajného aby tě samotná hra mohla překvapit a nadchnout. Nadruhou stranu bych ale taky uvítal zveřejnění třeba nějaké úplně nové jednotky

Whiskey - 16.11.2008 | 17:23   (odpovědět)

Admini alespon reknete co se deje... proc tu neni zadna aktualizace...

Kundu - 16.11.2008 | 15:04   (odpovědět)

Nema smysl urazet adminy kamo, ale aspon muzou sledovat tuhle diskuzi a neco k tomu napsat a nebo radci novou novinku

protossove-borci - 15.11.2008 | 23:04   (odpovědět)

to heavyfirepower: takhle bych to nenazýval, na teto strance sou admini velmi schopní, ale je možný že proste jen nemaj čas!!! Není důvod k takovým urážkám...pokud umíš anglicky tak ti to zas tak vadit nebude, ale čeština je to čeština...

heavy.firepower - 15.11.2008 | 22:53   (odpovědět)

obdobá sucha není, je to období neschopnosti adminů...

Phantom - 15.11.2008 | 22:21   (odpovědět)

obdobie sucha zrejme pretrvava nadalej, chcelo by to samana na vycarovanie dazda alebo tu NECH TU ADMINI DAJU ASPON NEJAKU NOVINARSKU KACICU Z ICH DIELNE, ASPON BUDE SRANDA...

Bobris - 15.11.2008 | 17:08   (odpovědět)

Kua nereste hovna kolem diabla3 na sesterskejch strankach a dejte sem update

Kundu - 15.11.2008 | 17:07   (odpovědět)

aha.... SClegacy.com ... tak to me fakt nenapadlo . KUA update tadyyyyy

Kundu - 15.11.2008 | 17:04   (odpovědět)

kua mam v tom bordel, kde sou stranky SClegacy????? bud je na to google slabej, nebo sem dement.... Nj, to je kdyz nekdo zije jenom temahle strankama a zadny jiny nezna....takze kua UPDATE!!!!

PS... odkaz na SClegacy????

Whiskey - 15.11.2008 | 16:18   (odpovědět)

Bud nemaji cas, nebo se uz na adminovani vykaslali....

protossove-borci - 15.11.2008 | 14:21   (odpovědět)

sakra, tak proč to sem s SClegacy jeste admini nedali?

Bemis83 - 13.11.2008 | 23:02   (odpovědět)

To protossove-borci: ja vim no.každej tady

protossove-borci - 13.11.2008 | 22:34   (odpovědět)

což je škoda...

protossove-borci - 13.11.2008 | 14:39   (odpovědět)

JO je tam toho spousta... z mothershipky je cool arbiter

Romla - 13.11.2008 | 14:31   (odpovědět)

Podle sclegacy první díl Starcraftu 2 vyjde do 9-12 měsíců. Je tam taky spousta materiálu z Blizzconu, včetně dlouhých videí z kampaně.

protossove-borci - 13.11.2008 | 13:56   (odpovědět)

to Bemis38: rekni me jednoho čověka s techto stranek kdo by to nechtěl pařit?

Bemis83 - 13.11.2008 | 10:45   (odpovědět)

To je opruz! Pořad nic. SC2 vyjde kdo vi kdy... a novinky žádný. A ja bych to už tak pařil!!!

Gorog - 12.11.2008 | 09:34   (odpovědět)

Skoncilo WCG kde se hrál Starcraft, ale nechtělo se mi nic plodit Zítra vyjde datáč wowka takže bude blázinec

darksnow - 11.11.2008 | 23:14   (odpovědět)

pustte si tohle video http://www.starcraftzine.com/2008/11/terran-hd-gameplay-footage/

protossove-borci - 11.11.2008 | 21:36   (odpovědět)

se nedá nic dělat když nic není tak nic není...lepší než ňáky klamavý spekulace...to je zatím hodně věcí, ale aspoň potvrzený od Blizzardu...

ovceking - 11.11.2008 | 20:28   (odpovědět)

To Phantom: jj uz prez tejden nic

Phantom - 11.11.2008 | 15:57   (odpovědět)

co teraz nastalo obdobie sucha, co sa tyka noviniek

Romla - 10.11.2008 | 22:31   (odpovědět)

Jo, pěknej článek, jenom aby to balancování netrvalo věčnost.

halal - 09.11.2008 | 21:02   (odpovědět)

Jj, zajimavej clanek...

alucard - 09.11.2008 | 19:39   (odpovědět)

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=81934
peknej clanek

uhlyk - 05.11.2008 | 21:31   (odpovědět)

alucard... bw komunita je proti akejkolvek zmene, najradsej by boli, kebyze vide uplne rovnaka hra ako bw, ktora by sa volala sc2...
nemusis sa bat... rozdiel medzi profi a lamerom bude jasnejsi ako slnko na pusti...

Gorog - 05.11.2008 | 19:00   (odpovědět)

Bekend: ještě to asi nevyšlo a určitě se to objeví na síti až to bude mít někdo k dispozici..

protossove-borci - 05.11.2008 | 17:33   (odpovědět)

To Bekend: nevím jestli se prodává v CR, ale v zahraničních určitě a i kdybys je tam nenašel tak na tomto linku objednávali kluci z redakce http://store.eminenceonline.com/

Bekend - 05.11.2008 | 14:07   (odpovědět)

Trosku offtopic dotaz : Nevite nekdo kde schrastit Echoes of War? neoplyvam kapitalem, ale ta hudba me vyslovene naplnuje - na netu ovsem nemuzu nejak najit

protossove-borci - 04.11.2008 | 15:01   (odpovědět)

To Romla: tak tak...svatá pravda nemám co dodat

SiMich - 03.11.2008 | 23:26   (odpovědět)

alucard: Schválně, ocenil by jsi, kdyby jsi v SC mohl označit jednu jedinou jednotky a kdyby těžiči nepobíhali mezi ložiskami a hlavní sídlem automaticky, ale musel by jsi je po jednom vodit za ručičku od surovin ke skladišti a zpět? Jako, jestli jo, tak nechápu, co jsi zač. Protože to, že to takhle není, je v podstatě podobné vylepšení jako je MBS a automining (a to tyhle dvě ještě nejsou ani tak drastické).

Romla - 03.11.2008 | 22:49   (odpovědět)

Starcraft 2 není datadisk k Brood Waru. Starcraft 2 by v ideálním případě měla být nová a lepší hra (alespoň v některých aspektech), než byl původní Starcraft. Myslím, že se ještě nestalo, že by nějaké pokračování Blizzardí hry mělo zcela stejně zastaralý interface jako předchozí díl - pak by nešlo o pokračování, ale o datadisk. A o ten tady myslím většina lidí nestojí. Chceme novou hru, nikoliv datadisk k deset let staré hře.

A pokud je někdo tak slepý, že nevidí výhody, jaké nový interface přináší, pak je mi ho spíš líto. A doporučoval bych mu, aby si nový Starcraft vůbec nekupoval a hrál radši dál Brood War, i když si nejsem jistý, zda ho pár let po vydání SC2 ještě bude hrát dostatečný počet lidí...

Romla - 03.11.2008 | 22:35   (odpovědět)

To alucard: Já bych spíš řekl, že lamy jsou proti, ale nechci tě urážet. Logické argumenty jsou jednoznačně pro vylepšení interface. Jediný kdo ho vylepšovat nechce jsou někteří hráči Brood Waru, kteří se bojí, že ztratí výhodu svého dlouholetého pařanství, když se přejde na nový a lepší systém. Protože pokrok prostě nezastavíš a hrát Starcraft 2 se stejným interfacem jako má Starcraft 1 je nesmysl a nemělo by to žádný pozitivní efekt. To by žádný Starcraft 2 vůbec nemuseli dělat.

alucard - 03.11.2008 | 22:11   (odpovědět)

to je tezky s vama jako chapu ze ne kazdy musi hrat bw nejak good ale kdyby jste nebyli d lamky tak by jste to mozna pochopili o co jde vetsine bw komunite... tak to ten clovek z toho clanku vystihuje ze proste lamy jsou pro...

mauriicio - 03.11.2008 | 20:51   (odpovědět)

*profi

mauriicio - 03.11.2008 | 20:51   (odpovědět)

To alucard: Představ me si situaci: Hraje Prifi x Noob. Od začátku mají 20 budov na vyrábění High Templářů. SC1-Noob: 2sekundy na přesunutí do základny. 1s na vybrání budovy. 2s na kliknutí na HT. 1s na další budovu... Takhle 20x. +10s za vybírání budov kde už se vyrábí. Profi na tom ušetří minutu čímž ukáže, o co je lepší (A divákovi se víc líbí Noob protože o něm ví co dělá.
SC2: Noob vybere všech 20 budov (5s) klikne na HT (2s) a má radost, že vyrábí armádu o 20-ti HT. Profi to stihne za 0,001s a ve zbytku času po celé mapě rozhází 40 bouří (HT zvládne 2). Která situace je lepší? Která je koukatelnější? která hráče víc baví? A která je víc rozliší?

Olda - 03.11.2008 | 17:55   (odpovědět)

já teda hraju starcraft od jakživa, sice ne jako profi, ale hra mě baví i tak a to ji hraju skoro kazdy den. A ne proto že bych měl dělat milion kliknuti za sekundu, ale protože si vychutnavam různé možnosti stylu boje a strategie jako celku.

protossove-borci - 03.11.2008 | 16:27   (odpovědět)

Alucard: si s tim clankem delas srandu ne? To s tim Romlovym nemuzes srovnavat...ten je totiz psanej clovekem kterej tomu rozumi...

SiMich - 03.11.2008 | 16:07   (odpovědět)

RESHETO: Doporučuji tedy potom nějaké zápasy korejců, kde i občas ukazují obrazovku hráčů. Ono to tam často vypadá tak, jak ty popisuješ. Během jedné sekundy se tam prostřídají pohledy na 10 míst, ty sám, jako pozorovatel, si pořádně ničeho nevšimneš. Nemyslím si, že by je to od warp-inu odradilo. Ale MBS jim rozhodně pomůže.

Romla - 03.11.2008 | 15:42   (odpovědět)

To alucard: A ty zase nechápeš, že s MBS, autominingem a podobnými vylepšeními tihle profíci můžou předvádět ještě daleko úchvatnější divadlo - protože nebudou muset vyťukávat do klávesnice celý telefonní seznam po každé, když si budou chtít postavit pár jednotek.

Profíci budou stejně pořád při hraní SC2 psát litanie, ale tentokrát se stejným úsilím dokážou mnohem víc. Ideální RTS by byla taková, která by neměla vůbec žádný interface a hráči by ovládali svoje jednotky pouze pomocí své mysli. To by byl teprve kolotoč. Interface má uživateli sloužit k co nejsnadnějšímu a nejrychlejšímu vykonání jeho cílů, nikoliv ho nutit dělat naprosto zbytečné úkony jenom proto, aby... Vlastně proč? Tohle opravdu asi nikdy nepochopím.

RESHETO - 03.11.2008 | 15:06   (odpovědět)

mna by zaujimalo ako vy ste chceli pouzivat trebars protossky warp in bez MBS.. presunut pohlad do base.. vybrat budovu..obrazovku na opacny konec mapy.. warp in.. pohlad do base.. vybrat budovu...... a toto spravit x-krat pocas boja..

inak SC1 nebol povodne zamyslany ako progaming hra.. oni si nevraveli : MBS tam nemoezme dat aby sa dali lepsie rozlisit pro hracov a tych priemernych

alucard - 03.11.2008 | 13:20   (odpovědět)

romla ty nechapes ze ti top hraci tohle zvladaji stejne dobre i bez autominingu a mbs.a to je to krasne na bw proste clovek co bw nehral nejak dele tohe asi nepochopi

Romla - 03.11.2008 | 11:21   (odpovědět)

Ještě mě napadlo jedno krásné přirovnání: je to jako argumentovat, že když při běhu přes překážky odstraníme několik překážek, tak začátečníci budou schopni běhat rychleji. To je pravda. Ale hlavně i profíci budou schopni běhat rychleji a to je, oč tu běží. Zlepšení kvality hry pro všechny: začátečníky i pokročilé. A rozhodně se nemůže stát, že nějaký noob po odstranění několika překážet najednou předběhne vymakaného atleta. Naopak všichni atleti budou podávat lepší výkony a tím bude závod ještě zajímavější.

Romla - 03.11.2008 | 11:01   (odpovědět)

To alucard: No ano, s autominingem a MBS to zvládneš i ty a o to právě jde. Oponent se teď může soustředit třeba na to, jak překvapivě napadnout základnu soupeře ze dvou směrů současně s různými mixy jednotek, místo toho, aby půlku času trávil klikáním na budovy a výběrem jednotek ke stavění.

Tenhle strach ze změny a pokroku mi přijde úplně absurdní. Kdyby všichni přemýšleli takhle, tak by Starcraft 1 měl interface Warcraftu 1 a nikdy by se z něj nestal král RTS profi gamingu. Změna je život a bez ní nemá Starcraft 2 šanci na úspěch, což si vývojáři Blizzardu naštěstí plně uvědomují.

uhlyk - 03.11.2008 | 10:56   (odpovědět)

alucard nespravis... tak isto ako teraz predvadzas iba opakovanie starych kecov, tak isto aj v hre asi viac nedokazes... to je prva vec, kvoli ktorej prehras... druha vec je to, ze teraz uz nebudes musiet klikat na 10 budoviek po 1 a dat stavat nieco, ale budes musiet v boji pouzivat ability jednotiek, preto bolo pridanych tolko abilit

ver tomu ze krasa sc nie je v tom ze musis klikat ako dement, inak nevyhras...

alucard - 03.11.2008 | 09:10   (odpovědět)

vite proc se BW hraje i deset let po vydani? protoze rozdil ve skillu tech hracu je stale markantni a diky cemu? diky tomu ze je tak "tezky" takovy bisu nada nebo boxer kdyz hraje a ma tech 400 apm tak proste on za deset sekund postavi z deseti baraxu marinu do toho udela drop na peti mistech a k tomu postavi scv ktere posle tezit. to s autominingem a MBS zvladnu pak i ja....
jde o to ze z dlouhodobeho hlediska ta hra nema perspektivu v progamingu z tohodle duvodu.

Gorog - 03.11.2008 | 08:45   (odpovědět)

Jo a ten druhej článek je spíš nějáká recese s ohledem na to hlasování a komentáře pod ním ..

Gorog - 03.11.2008 | 08:34   (odpovědět)

Automining a multiple bulding select kvalitu hráče nevylepší. Ten špatný hráč stejně bude dělat spatné jednotky nebo blbej počet peonů, nebo si nechá zabít opuštěné jednotky. Jediné co se stane že to malinko zrychlí a zaatraktivní hru. Hlavně nemá cenu takové věci vůbec řešit, protože SC2 ještě nikdo pořádně nehrál.

Romla - 03.11.2008 | 00:07   (odpovědět)

To alucard: Díky. Základním problémem toho článku je, že autor nepochopil zásadní věc: s MBS se nesnižuje náročnost hry, ale naopak zvyšuje. Mnoho lidí to neustále nechápe, ale je to tak. Je to asi jako závodit v trabantu a ve formuli 1 (MBS). Taky mi přijde, že jsem se v článku vlastně nedozvěděl žádná fakta, ale pouze povídání o tom, jak skvělý byl SC1, ve kterém MBS nebylo. Že SC2 s MBS (+ další vylepšení) může být mnohem lepší už jaksi autorovi nedošlo. Nedivil bych se, kdyby po dohrání Warcraftu 1 doporučoval jeho interface k Warcraftu 2.

A perlička na závěr: Na konci jsem na otázku jestli souhlasím s článkem odpověděl NE, přesto se započítalo ANO. Asi proto taková převaha.

alucard - 02.11.2008 | 23:33   (odpovědět)

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=81461
a ty zkus tohle...

Romla - 02.11.2008 | 20:37   (odpovědět)

To alucard: Vřele ti doporučuji k přečtení tento článek:
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=59068

Jinak tvrdit, že s MBS a autominingem bude SC2 na prd mi zní stejně, jako kdyby mi někdo tvrdil, že parní lokomotivy byly lepší než elektrické.

alucard - 02.11.2008 | 19:17   (odpovědět)

vim ze jednoho vyhodili... pillara... jinak dokud tam bude automining a MBS tak to bude stat za prd...

protossove-borci - 02.11.2008 | 12:47   (odpovědět)

to jo, kazdopadne dou spravnym smerem...

Bemis83 - 02.11.2008 | 12:07   (odpovědět)

Achjo ja už to chcu pařit sakra!!!

Overwatch [ redakce ] - 02.11.2008 | 11:18   (odpovědět)

To Havoc: nevíme

Havoc - 02.11.2008 | 11:06   (odpovědět)

Neviete nahodou ktory progameri su vo vyvojarskom tyme?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.