StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Rozhovor se Sigatym v bodech

12.10.2008 | 20:01 - Overwatch

- rozhodování o trilogii trvalo celé tři měsíce, kdy se zvažovaly možnosti
- v příběhu bude spousta známých elementů, ale budou se totálně měnit na základě toho, jak budete hrát
- v multiplayeru by se neměly používat stejné/podobné mapy jako v singleplayeru, dokonce ani některé budovy či jednotky nebudou stejné
- v singleplayeru by se měl objevit terranský Goliáš a bunkr pro šest mariňáků - ani jedna z těchto věcí nebudou v multiplayeru
- každá kampaň přidá něco i do multiplayeru
- ve hře bude několik obrovských renderovaných filmečků, mnohem více, než jich kdy bylo v jakémkoliv produktu od Blizzardu
- po každé splněné misi se bude moct hráč podívat na zprávy v televizi, kde bude z mise reportáž, reportáže se budou dynamicky měnit na základě postupu hráče příběhem
- kvalita renderu tv reportáží je někde na úrovni filmečků z Warcraft III, ale ty opravdové plnohodnotné renderované filmečky pro StarCraft 2 budou to nejlepší, co kdy zatím Blizzard udělal
- Sigaty přirovnává větvení kampaně k fotbalu - „Začínáte na jednom místě a jak postupujete, otevírá se před vámi víc a víc možností. A jak se blížíte ke konci, možností je méně, až nakonec skončíte na konkrétním místě."
- postup příběhem bude nelineární a jeho prostřední část bude pro každého hráče unikátní - tak jako World of Warcraft, nebo Spore - rozhodně to nebude „1-2-3-4 hra"

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Venca - 16.10.2008 | 17:25   (odpovědět)

To Jata, kiler.exe: jo ty schopnosti sou na starcraft-overmind, ale spis mela na tehle strance nedavno 600 stitu a zivotu, jak vite ze ma ted po 400?

killer.exe - 15.10.2008 | 18:37   (odpovědět)

někde sem četl že má neviditelnost na všechny jednotky v okolí i budovy, pak že má Time Bomb která zpomalí všechny jednotky v ní včetně sebe a pak nějakej Votex nebo Vortex kterej znehybňuje letající jednotky v okolí

Jata [ redakce ] - 15.10.2008 | 17:31   (odpovědět)

To Venca: Jo, postupně to aktualizuju, předpokládam, že se tvůj dotaz asi bude týkat schopností,, těžko říct, které momentálně má. Pokusim se prozkoumat i další zdroje, protože se v tomhle docela dost liší a nevim, jestli na BlizzConu k ní někdo vůbec došel.

Overwatch [ redakce ] - 15.10.2008 | 16:15   (odpovědět)

To Venca: popisy jednotek upgraduje Jata a nevím, co má a co ještě zbývá, takže to je otázka spíš na něj. Já do databáze jednotek nezasahuju.

Venca - 15.10.2008 | 08:51   (odpovědět)

to Overwatch: chtěl sem se zeptat, vy ste tedka upgradovali sekci protosů...např. mothershipku?

zasz - 13.10.2008 | 22:17   (odpovědět)

pravdepodobne je na armory sc prohozen food cost lurka s hydrou

zasz - 13.10.2008 | 22:11   (odpovědět)

dotaz mimo tema kolik ma statsy hydralisk?????? a odkud cerpate?

Sam - 13.10.2008 | 21:40   (odpovědět)

To dron: a na co by ti byla soška? hodíš ju na policu a budeš na ňu koukat? Anebo až bys měl všechny, tak si s nima sedneš a budeš si hrát..? sorry ale to mi přijde jako velká kravina, aby se Blizz zaobíral soškama..
A malý drobnosti v balení? Třeba vzorek creepu? Nebo žváro Tychuse (bo jak se ten mariňák jmenuje)?

protossove-borci - 13.10.2008 | 20:13   (odpovědět)

dron: Myslim ze Blizzard se nebude zabyvat blbostma typu sošek...

muta - 13.10.2008 | 19:03   (odpovědět)

o te sosce docela pochybuju

dron - 13.10.2008 | 16:47   (odpovědět)

Mno tak sem si prosel vsechno info ohledne trilogie. Mno co uz se da delat.

Na druhou stranu. Kdyz to opravdu bude dlouhe jak celej SC1 tak budiz. Jen aby to nebyla nastavena kase a tech 30 misi byla opravdu potreba a mneli svuj vyznam . Ne-Linearita se mi moc nelibi. Jedine linearni pribieh muze byt dokonalej.

Jestli si to mam koupit tak mne zaijma co bude v baleni. Bude v Teranskem baleni napr mala soska terana (Raynor) ? Bude v zergskem mala soska zerga? (Kerigan) a v Protosskem protos? (zeratul). Neco jako mnel BioShock Bigdaddyho.

Dulezite je to ze to bude kompletni hra jen bez kampane zerga a tossa. Takze uvidime jak to bude. Cena mne zajima taky. Abych si koupil vsechny 3 tak to musi mit nakou smysluplnou cenu a nakou naplast (drobnosti v baleni) za to ze to musim kupovat na 3x.

I kdyz se to snazi prezentovat jak StarCraft 2, StarCraft 3 a StarCraft 4 . Furt je to ta sama hra a je jedno jak dlouha

muta - 13.10.2008 | 15:26   (odpovědět)

No radsi at to vydaji s jednou kampani driv nes aby vydali vse narás ale pockali bysme si jeste hodne dlouho. Myslim ze je to dobry napad, prece jen tricet misi je dost a urcite jak rikali to bude to nejlepsi co zatim udelali

zasz - 13.10.2008 | 13:11   (odpovědět)

Hrozne lzou.

Insolitus - 12.10.2008 | 22:52   (odpovědět)

hlavne myslim ze by bylo dost skoda, kdyby dalsi kampane nepridali nic do MP a dalo by se tim padem CS2-T hrat spolecne s SC2-P

Sip - 12.10.2008 | 22:46   (odpovědět)

Já myslím, že to s tím multiplayerem je celkem jasný. Pokdu datadisky budou přidávat nové věci i do MP , jako že budou, tak pro to, aby si mohl hrát MP, budeš potřebovat poslední datadisk. Pokud ho nebudeš mít, tak budeš moct hrát jenom s těma lidma, kteří ho také nemají, tak bych to viděl já.

ovceking - 12.10.2008 | 22:35   (odpovědět)

docela me pekvapuje kdyz na otazky typu "jak to bude s MP kdyz jeden hrac bude mit SC2-T a druhej SC2-Z" odpovidaji slovy ze na to jeste nemysleli... kdyz zaroven rikaj ze na MP myslijou vzdycky jako na prvni a ze rohodnuti o rozdeleni SC2 padlo uz pred rokem

ale jinak rozdeleni hry schavluju.. vlastne rekli ze vydaji SC2 bez zergsky a protossky kampane a pak k nemu vydaj 2 datadisky... navic jestli "filmečky pro StarCraft 2 budou to nejlepší, co kdy zatím Blizzard udělal" mame se opravdu na co tesit

SAS - 12.10.2008 | 22:14   (odpovědět)

A nepíšou něco o úrovních obtížnosti ? nebo o umělé inteligenci ?

Zenedar - 12.10.2008 | 22:09   (odpovědět)

takze se pekne prohnes pres penezenku ale bude to stat za to jelikoz asi Multi nebudes hrat napr bez tretiho dilu kdyz vetisna bude hrat s nim

Insolitus - 12.10.2008 | 22:02   (odpovědět)

presne tak, budou to datadisky,
takze zadny obavy vsechno bude tak jak ma

zeragul - 12.10.2008 | 21:46   (odpovědět)

tak to maji blizzardi dobre vymyslene, protoze kdo bude chti hrat plnohodnotny multak po battlu, bude si muset koupit vsechny tri hry (nebo cekat az na tu posledni), protoze to budou v podstate datadisky...

Overwatch [ redakce ] - 12.10.2008 | 21:29   (odpovědět)

To Insolitus: ne ne, v podstatě to bude úplně stejný systém, jako byl první díl a Brood War. Koupil sis Brood War a ihned jsi mohl v mp nebo ve skirmishi hrát s novýma jednotkama, na nových mapách apod., nemusel jsi kvůli tomu procházet kampaň. A takhle to bude i ve dvojce.

Insolitus - 12.10.2008 | 21:24   (odpovědět)

To Overwatch: no pokud by to bylo takhle, a tak sem to i pochopil, tak je to uplne jasny a uplne v poradku

me jen vylekali vety typu "- každá kampaň přidá něco i do multiplayeru" , tady sem se lek jestli to neni mysleno jako kazda mise (nebo kazda nekolikata) nez kazda kampan jako celek

Overwatch [ redakce ] - 12.10.2008 | 21:08   (odpovědět)

To Insolitus: postup v kampani nebude přidávat nic. Vyjde Wings of Liberty a bude se hrát. Za nějakou dobu vyjde Heart of the Swarm a aniž by bylo potřeba hrát/projít zergskou kampaň, tak v Heart of the Swarm přibudou do hry za každou stranu třeba dvě jednotky, které budou v multiplayeru okamžitě přístupné. Nebude to jako v Mafii, kdy ste se museli nejdřív naučit krást auta v sp a pak jste je mohli krást i ve free ride. Přidávání jednotek bude fungovat jako u datadisků, takže toho bych se nebál.

Insolitus - 12.10.2008 | 21:00   (odpovědět)

jen mi dela trosku starosti to jak bude fungovat to ze postup v SP kampani bude pridavat veci i do MP

jak jako pak bude vypadat hra nekoho kdo ma kamapn za sebou a nekoho kdy SP ani nezapnul (ja osobne sem SC1 zacal kampan hrat az nekolik let po tom co sem se SC zacal)

a co ostatni rasy, trochu pochybuju ze teranska mise prida zergskou jednoutku

nepochybuju ze to ma blizz nejak vymysleny, jen sem z toho ted ponekud zmaten

Overwatch [ redakce ] - 12.10.2008 | 20:53   (odpovědět)

To Romla: je to možné, já sem rád že si pamatuju svoje číslo, natož tak co bude a nebude v singleplayeru, když se to furt mění

Romla - 12.10.2008 | 20:51   (odpovědět)

To Overwatch: Myslím, že Karune už potvrdil, že Firebat v singlu bude. I jste tady o tom psali.

Overwatch [ redakce ] - 12.10.2008 | 20:39   (odpovědět)

To kane85: Firebat je potvrzený minimálně pro level editor, takže je to v pohodě. Třeba bude i v singlu.

kane85 - 12.10.2008 | 20:36   (odpovědět)

priznam sa ze sa mi ten napad zacina celkom pacit. vidiet ze napadov maju dost, otazka je ci vsetko splnia.
a ked sa v SP objavi golias , tam imho aj firebat je jasny...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.