Karuneho odpov?di pro francouzskou komunitu
Stejn? jako jsme m?li p?íleitost i my p?ed ?ty?mi m?síci, tak i te? si ud?lal Karune ?as na to, aby odpov?d?l francouzské fanstránce na n?kolik jejích otázek ohledn? SC2 jako odm?na za spln?ní 50 obrázk? v sout?i I <3 SC. Takové zpest?ení p?ed BlizzConem a v tak velkém novinkovém suchem jist? pot?ší.
1. Budeme si moct v editoru nastavit, aby hladina vody reagovala na exploze nebo kolem procházející jednotky?
Ne, ve h?e nebudou ádné fyzikální efekty ovliv?ující vodu.
2. Bude v editoru monost mít jednotky vyvíjející se pod vodou?
Voda slouí pouze jako dekorace a nebude mít ádný vliv na hratelnost. Jednotky nebudou moct jít "pod" vodu. A?koliv to do jisté míry moná budete moct nasimulovat skrze triggery a modifikaci dat.
3. Budou upgrady Ultraliska m?nit sv?j vzhled?
V závislosti na ?ase bychom cht?li mít r?zné upgrady viditelné i na samotných jednotkách, podobn? jako u štít? Mari?áka. Nicmén? ješt? nebylo rozhodnuto, které upgrady takto budou upraveny, jeliko je vše stále ve vývoji.
4. Podle Q&A 40 byl Battlecruiser?v Plasma Turret odstran?n, najdeme n?co podobného na jiné jednotce?
Jeliko máme ji Siege Tank, který zp?sobuje plošná rozst?ikovací poškození, není plasma turret pot?eba, protoe by se tak p?ekrývaly funkce dvou jednotek. Jestlie se odvoláváte na vizuální zpracování plasma turretu, ádná další jednotka nemá momentáln? tuto schopnost, ale bude k dispozici v editoru map.
5. Firebat byl ze hry odstran?n, jaká další jednotky na boj zblízka máme?
Terrani v sou?asné dob? nemají v multiplayeru ádné jednotky pro boj zblízka. Ale p?esto v singleplayerové kampani Firebaty uvidíme.
6. Vidí zahrabaný Zerg jednotky na povrchu, tak jak jsou, nebo uvidí jenom pohyby jako u terranského radaru?
Zahrabané zergské jednotky budou mít velmi omezený line of sight. Ale kdy nad nimi p?ejde nep?átelská jednotka, bude moct zergský hrá? vid?t nep?ítelovy jednotky z?eteln? a bude je moc identifikovat (na rozdíl od radaru).
7. V p?vodním StarCraftu dv? Psi-Storm na stejném míst? nezp?sobily dvojnásobné poškození, z?stane to stejné i ve StarCraftu II?
Ano, p?esn? tak tomu bude i ve StarCraftu II.
Sam - 06.10.2008 | 20:18 (odpovědět)
To protossove-borci: mi ne?ikej, e to neni ani trochec podobn..?? p?iznvm, e moc ne, ale n?jak m? to prost? tak p?ijde..
protossove-borci - 06.10.2008 | 19:48 (odpovědět)
to Sam: ne ten vypad takto http://www.starcraft-overmind.ic.cz/sc2/screenshot/152.jpg
Sam - 06.10.2008 | 19:05 (odpovědět)
To protossove-borci: ten prost?edn vypad jak plamenomet od jackala nebo jak se ta jednotka jmenuje (a pokud to? plamenometem.. )..
protossove-borci - 06.10.2008 | 18:39 (odpovědět)
http://www.starcraft-overmind.ic.cz/sc2/screenshot/151.jpg co si myslite o tech utocich kolosa...3 kolosove 3 odlisny utoky?!
halal - 06.10.2008 | 13:19 (odpovědět)
Myslim si, ze kdyz vynalozili tu praci, tak to nekam hodi. Zbrane a kouzla typu plasma turret a black hole budou na lodich hrdinu, medici se imho taky objevi... Proste kdyz uz to je, tak to nekam placnou
u Loly je to vazne smutny, to jo no, uz jenom ten pravopis je otres, ale na to jsem rezignoval uz pred nejakym pul rokem...
Casper - 05.10.2008 | 23:32 (odpovědět)
to Havoc: ja nemyslel jen tu pripominku o vode ale i stale psani chyb ktere jsou uz maxmalne stupdni. Nechci aby se to tu zmenilo na cestnarsky krouzek ale u Loly je to co veta to nekolk myslim ze zamernych chyb...
to kane85?: ja bych byl i pro razantni zmeny ve zhledu po upgradu jako castecnou zmenu jednotky aby mohl i protihrac poznat souperovu technckou vyspelost ale to uz by si bohuzel muj com nedaval
Romla - 05.10.2008 | 22:32 (odpovědět)
To halal: Pro? mysl? Odstran?n jednotky ur?it? budou v editoru, ale v kampani se zdaleka vechny objevit nemus.
halal - 05.10.2008 | 22:26 (odpovědět)
firebat byl odstranen v prubehu vyvoje, takze model na nej byl, proto ho uvidime v kampani. To samy bude i s ostatnima jednotkama a kouzlama, ktere byli odstraneny v prubehu deni
kane85 - 05.10.2008 | 21:28 (odpovědět)
mna zaujalo ze Firebat bude v kampani. som zvedavy ci aj viac starych jednotiek uvidime.
a iditelne zmeny upgradoch by som uvital. nemalo by to mat velky dopad na HW naroky.