Ji p?íští týden by nás m?la zaplavit hromada nových informací, které se dozvíme z BlizzConu. Nicmén? ani do té doby nez?staneme na suchu, protoe Karune pom?rn? ?ile reaguje na fórech battlenetu.
Pokud je Hellion bok po boku s Reaperem, je rychlejší. Nicmén? Reaperova schopnost p?ekonávat srázy jej ?asto dostane na místo, které chcete, rychleji.
B?hem raidu je to otázka. Hellioni jsou schopni zasáhnout n?kolik d?lníku ve stejný ?as, ale Reape?i ?iní mnohem více p?ímého poškození. Take vybrat si, co pouít, závisí také na faktu, kdo proti vám stojí. Hellioni jsou obrn?ní, zatímco Reape?i mají jen lehké brn?ní. Ob? jednotky jsou velmi uite?né pro raidy a pokud je efektivn? vyuijete ve spojení, m?e to snadno a docela brzo znamenat GG.
Warp Rays jsou nyní ve h?e známy jako Void Rays a tyto jednotky jsou obzvlášt? dobré proti jednotkám s vysokými hit pointy.
Zdá se, e strategie, která se povauje pro Void Ray za nejvhodn?jší, je vyuití t?chto jednotek proti Zerg?m, a to jako prost?edek pro p?ekvapivé nebo spole?né útoky. Mnoho protosských hrá??, kte?í objeví zergského protihrá?e, jak se orientuje na pozemní jednotky, postupuje rychle v technologickém stromu k Void Rays v nad?ji, e zasko?í protihrá?e bez jakékoli protiletecké obrany. Void Rays jsou také skv?lí pro útok na základu z více sm?r?. 2-3 tyto jednotky si poradí s Hatchery mnohem rychleji ne, ?ekn?me t?eba, Mutaliskové za stejné mnoství zdroj?.
Všechny zergské budovy (mimo t?ch obranných), kdy jsou zni?eny, "vyrobí" hrst broodling? (kte?í mají ?asov? omezený ivot). Jakýkoliv hrá?, který pustoší zergskou základnu, by m?l mít vdy na pam?ti, aby se jeho jednotky od broodling? drely dál a utrily co nejmenší mnoství poškození. Swarm Guardians také stále produkují broodlingy, pokud úto?í na jednotku nebo budovu.
Ve StarCraftu II bude n?kolik nových scenérií (tilesets), a to v?etn? Shattered City, které jsem u jednou zmi?oval v p?ísp?vku výše. Nejsou ješt? zcela p?ipravené, abychom je mohli poodhalit, ale ur?it? stojí za to, si na n? po?kat.
Pomalu je ?as, za?ít se t?šit na ten pravý p?íval informací :)
Whiskey - 04.10.2008 | 23:10 (odpovědět)
Kurna meli by dat phoenixe k dark templarum a void ray k aiurakum,dyt void ray se k dt vubec nehodi,to uz jim lip sedel tempest
kane85 - 04.10.2008 | 19:58 (odpovědět)
njn uplne ti rozumiem. sice ja si nic nevytrhavam, ale SC2 je jedina hra na ktoru sa tesim.
Sam - 04.10.2008 | 19:01 (odpovědět)
d?cka musim vm ?ct, e takhle sem jet? na dnou hru ne?ekal.. po tom, co si vytrhm vlasy budu sed?t v kout?, klepat se a kousat si nehty..
Sam - 03.10.2008 | 19:55 (odpovědět)
To darksnow: hej ty sreeny sou sice mal, ale ta grafika se mi zd n?jak hez?.. bu? u sem dlouho nevid?l dn screen bo video nebo je to fakt p?kn?j.. U ABY TO VYLOOOOOO!!!!!! !!!!!!! (trhn vlas?)
darksnow - 03.10.2008 | 12:11 (odpovědět)
To all: podivejte se na nove screenshoty, v lepsi garfice: http://www.sc2pod.com/gallery/misc/
Gorog - 03.10.2008 | 12:07 (odpovědět)
Sak hra jeste nevysla tak at to prejmenuji klidne 10x jeste a o jmeno jednotky vubec nejde, to jen nema o cem mluvit tak mluvi uplne nepodstatnych vecech..))
zeragul - 02.10.2008 | 20:33 (odpovědět)
Predpokladam ze warp byl prejmenovan na void z duvodu predelani warp ray na dt jednotku. Ovsem zlata barva mu slusela mnohem vice a vic mi sedela s normalnimi tossy. DT by zase slusely jednotky pro rychly utok, treba phoenix.
Whiskey - 02.10.2008 | 19:49 (odpovědět)
Me se nzev Void Ray lb - kone?n? sprvn jmno pro plavidlo temnch templ?? - i kdy mi upln? stopro do DT arzenlu nezapad... a t?ch warp? u ve h?e fakt bylo dost.
TaSSadar - 02.10.2008 | 11:39 (odpovědět)
To RESHETO: prv? e v kampani by se hodilo, aby m?lo hodn? jednotek a technologi v nzvu warp. pak prost? auto?i ?eknou, e to je jedine?n protossk technologie na kter je p?eit tto rasy psotavena
RESHETO - 02.10.2008 | 09:00 (odpovědět)
taketo premenovavanie sa asi robi kvoli kampani a pribehu.. asi tam budu nejake nove jednotky alebo hrdinovia tak nech tam neni 19 jednotiek s "warp" v mene (uz teraz maju protossi warp-in, warpgate..)
zasz - 02.10.2008 | 07:22 (odpovědět)
se snazi delat to furt novy a kdyz nemuzou prijit na novou jednotku u tossu tak tu starou prejmenujou a je nova
TaSSadar - 01.10.2008 | 22:26 (odpovědět)
To Havoc: jj p?esn?, j si warp ray u zvykl... je to fakt divn, p?ejmenovvat, kdy podstata jednotky stle z?stv