StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karune se vrací se svým Q&A

17.07.2008 | 10:01 - Overwatch

Update: Spousta fandů řešila novou mechaniku těžby plynu jakožto problém pro balancování a obtížnost hry. Nejen to, ale i další nově implementované změny vzbudily negativné reakce, ale Karune opět všechny ujistil, že se není čeho bát:

 

Karune: „Můžete si být jisti, že pokud se ukáže, že některý prvek bude pro nové hráče obtížný, opravíme ho. Jak postupujeme ve vývojovém procesu, hledáme možnosti ve hratelnosti, které by poskytly zkušeným hráčům hloubku, kterou očekávají, ale zároveň se musíme ujistit, že hra bude zábavná pro začátečníky a nepravidelné hráče.

Øešení obou problémů leží v designu hratelnosti, stejně jako v budoucích plánech pro battle.net. Tohle je jedna z největších výzev při vývoji StarCraftu 2 a my do ní vkládáme všechny nezbytné zdroje a prostředky, abychom se ujistili, že dosáhneme obou našich cílů."

 

Pokec s vývojáři: Téma obnovitelného plynu se od WWI rozšířilo po různých fanstránkách a fórech opravdu hodně. Zatím se jedná o největší změnu, která se týká makro managementu základen ve Starcraftu 2. Abychom tuto novou mechaniku trochu osvětlili, popovídal jsem si s Dustinem Browderem, hlavním designérem StarCraftu 2. Øešili jsme vývoj nové mechaniky a také cíle, pro které je tato mechanika navržena a měla by je splnit.

 

Pro začátek řekněme, že nová mechanika těžby Vespene Gasu by měla odlišit styl, kterým hráči těží minerály, na rozdíl od plynu. V prvním StarCraftu byl plyn těžen velmi přímočaře, hlavně co se týče poměru rychlosti těžby. Většinou to bylo tak, že hráč určil 3 - 4 dělníky na těžbu plynu a pak na ni mohl klidně zapomenout, dokud se daný zdroj nevytěžil. Na druhé straně minerály, které se těžili mnohem rychleji a také často různě v každé rase. Zatímco Zergové raději rychle expandovali a u jednotlivých minerálů nechávali menší počet dělníků, Protossové a Terrani měli menší počet expanzí s větším množstvím dělníků.

 

Jak funguje nová mechanika těžby plynu

Ve StarCraftu 2 budou mít hráči ve startovní základně 2 plynové gejzíry. Tyto gejzíry budou začínat na určitém počtu plynu (momentálně 600, ale pořád balancujeme) a časem si hráč může zakoupit větší množství plynu za určitý počet minerálů (momentálně 100, ale pořád balancujeme). S každým zakoupením plynu navíc se počet plynu v gejzíru zvýší o určitý počet (momentálně o 600, ale pořád balancujeme) a těžba v tomto gejzíru bude po zakoupení nefunkční 45 vteřin. Po vyčerpání gejzíru budou dělníci pořád schopni těžit plyn po menších dávkách - po 2 jednotkách plynu (pořád balancujeme).

 

Jak se s novou mechanikou hraje

S touto novou mechanikou budou mít hráči širší strategické možnosti v rozvíjení a udržování rafinerií a budou se také muset ujistit, že těží plyn co nejefektivněji. Co se produkce jednotek týče, hráč se bude muset rozhodnout, jestli se bude držet delší dobu jednotek prvního stupně, nebo bude balancovat vývoj s těžbou, nebo se bude maximálně soustředit na plyn, aby mohl silně investovat do jednotek vyšších stupňů. Vztah mezi minerály a plynem je nyní hlubší, protože pro obnovu plynu bude potřebovat investici minerálů. Investování hráče do obnovy plynu nebude stejné celou hru, bude záležet na tom, na které jednotky se bude hráč zaměřovat a které bude „masovat". Celé to přidává větší smysl i pro scoutování, protože tak může hráč poznat, že soupeř se soustředí na těžbu plynu a tím pádem na nákladnější jednotky například na minerály (Dark Templar), nebo jednotky náročné na plyn (High Templar).

 

Celkově budou hráči muset stavět vhodné budovy, stejně jako těžit suroviny ve vhodném pořadí, aby mohli provést určitou strategii - na profesionální úrovni. My ve vývojovém týmu doufáme, že tato nová mechanika nejen učiní těžbu plynu zajímavější, ale také zvýší potřebu makro management skillu, který je potřeba pro soupeření ve StarCraftu 2 na těch nejvyšších úrovních. Zároveň bude ale hra hratelná i pro středně pokročilé hráče, kteří nemusí používat žádnou takovouto pokročilou techniku.

 

---StarCraft II Q&A Batch 41---

 

1. Jak přesně funguje Corrupterův útok? Je to „debuffovací" útok, který se postupně střádá na nepříteli a začne působit až po určitém počtu útoků? Pokud ano, má tento „debut" časové omezení? Bude hráč schopen stylem „zaútoč a uteč" zabít Battlecruisery s několika málo Corruptery během několika minut? (sc2pod.com)

 

Útok je v podstatě „debuff", ale nezpůsobuje poškození postupem doby. Pokaždé když Corruptor zaútočí, zanechá to na jednotce debuff po několik vteřin. Pokud jednotka během těchto několika vteřin zemře, bude nakažena.

 

[ Více v sekci Karuneho Q&A ]

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Havoc - 24.07.2008 | 17:15   (odpovědět)

To ja si s gratulaciami pockam na 7 - ciferne cislo. =))

Kane85 - 24.07.2008 | 17:00   (odpovědět)

taktiez gratulujem teraz uz k 300 138 navstev.
chcelo by to uz nejaku novu jednotku, alebo aspon info

protossove-borci - 24.07.2008 | 13:29   (odpovědět)

už je ... Gratuluji vám a díky za super info o SC 2

JayJay - 24.07.2008 | 12:26   (odpovědět)

Pomalu tady bude 300 000 návštěv.

Romla - 24.07.2008 | 12:02   (odpovědět)

To Crazyboy20: Taktika singleplayeru je první půl hodiny stavět základnu, potom postavit velikou armádu a začít pomalu ničit základny soupeře. Ale vím, jak má vypadat správný multiplayer, mám nasledováno spoustu replayů Korejců. A než bych si s někým dál zápas v mulťáku, tak bych aspoň 14 dní trénoval aspoň proti počítači, který sice není chytrý, ale je aspoň rychlý. A to se mi teď nechce, ani na to nemám čas. Zkus přesvědčit někoho jiného, spousta lidí na těchto stránkách určitě multiplayer hraje.

Crazyboy20 - 24.07.2008 | 07:28   (odpovědět)

To Romla : Dobře singl si zahraješ a vidíš příběh a hru dohraješ,ale multiplayer tuhle hru držel přes deset let a proto vydání dvojky se protáhne,protože nějaký příběh to oni zpatlají během týdne ,ale vyvážit tuhle ru k hratelnosti jak byla 1čka SC to je ten nej úkol pro vývojáře SC tak kdy zahrajem? můžeš mi ukázat taktiku singlplayeru a nedělej krky,tak dej vědět

kane85 - 23.07.2008 | 22:14   (odpovědět)

To SAS: no pekne. toto gameplay video s japoncami som este nevidel. musim priznat ze sa mi to paci. serii red alert takato farebna grafika pristane. a voda je spravena genialne

SAS - 23.07.2008 | 20:01   (odpovědět)

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28501&r=top *

SAS - 23.07.2008 | 20:00   (odpovědět)

To Kane85: Tady v tom videu je to docela hezky vidět při "polojasné" obloze

Kane85 - 23.07.2008 | 18:01   (odpovědět)

To SAS: ja sledujem aj Red alert 3 ale priznam sa ze podnebie som si nevsimol. ale naposledy som sa dobre nasmial na poslednej predstavenej jednotke japoncov. skolacka - to sa oplati vidiet
lol

SAS - 23.07.2008 | 17:17   (odpovědět)

[zas OT] Všimli jse si , jak má Red Alert 3 vyřešené podnebí ? ( pokud tedy sledujete i jené dění než SC) . Takhle nějak podobně jsem si to představoval v SC 2, ale teď už mi to ani moc nevadí , že to tam nebude , protože to bude v RA3 [/OT]

Olda - 22.07.2008 | 21:24   (odpovědět)

Ah, doom 1, klasika. Pamatuju si ze jsem se u toho jako maly trasl a musel jsem co chvila menit spodary

Romla - 22.07.2008 | 20:06   (odpovědět)

To zeragul:

To Crazyboy20: Mě víc baví singleplayer, kde se odehrává nějaký příběh. Třeba Diablo 2 jsem dohrál do konce na nejnižší obtížnost a na ty vyšší už jsem ho hrát ani nezačal, protože nové zbraně a potvory už mě moc netáhnou. Hlavním důvodem dokončení byla snaha vidět všechny animačky a slyšet všechny dialogy. Poslední hra, kterou jsem hrál po síti byl Doom 1 ještě s kámošema na základce. To byla docela zábava, ale hlavně kvůli tomu, že jsme to hráli v počítačové učebně, kde jsme si přitom mohli "fandit".

zeragul - 22.07.2008 | 18:49   (odpovědět)

A hupky do postele decka, vecernicek uz skoncil.

Crazyboy20 - 22.07.2008 | 18:23   (odpovědět)

A proč nehraješ multiplayer? Vždyť to je na tom to nej tak kdy dáme?

Romla - 22.07.2008 | 15:37   (odpovědět)

Některá slova ode mě byla až příliš silná. Nechtěl jsem vyprovokovat úplnou křížovou výpravu vůči Crazyboyi.

To Crazyboy20: Trochu jsem to přehnal. Já s tebou nemám problém, pokud se ke mně budeš chovat slušně, budu se i já chovat slušně k tobě. A pokud máš nějakou praxi v hraní multiplayeru starcraftu, tak bys mě velmi pravděpodobně porazil. Já totiž multiplayer nehraju, téměř u žádné hry.

Crazyboy20 - 21.07.2008 | 20:21   (odpovědět)

Neznám žádného hoší v klidu je fakt že se to nějak zvrhlo,hluboce se omlouvám fakt konec,začnětw psát o SC nééé o mně

Kane85 - 21.07.2008 | 20:09   (odpovědět)

To Crazyboy20: osobne proti tebe nic nemam a cela tato diskusia je uplne onicom, ale jedna vec je zaujimava. ak si taky dobry v SC, ako je potom mozne ze som ta nevidel ani na WCG ani na ziadnom progamingovom zapase (na PG24 napriklad)

ovceking - 21.07.2008 | 19:37   (odpovědět)

To Crazyboy20: nasili kterym se zde vytahujes je nastroj tech, kteri neumijou svoje nazory obhajit slovy... takze si v podstate uznal ze se mylis

btw. s pristupem typu "ale něco vědět je pro mě hovno" nemas v tomhle svete budoucnost

sahidko - 21.07.2008 | 19:04   (odpovědět)

Ïalší z radov jasnovidcov, ktorí dokážu odhadovať vek zo svojho kresla pred monitorom...

PS : Aj tak je ďalších XY hráčov, čo to vedia hrať lepšie ako ty takže tu nesekaj veµkého frajera v SC1.

Crazyboy20 - 21.07.2008 | 17:39   (odpovědět)

neee

JayJay - 21.07.2008 | 17:32   (odpovědět)

To Crazyboy20: Hej, ty nejsi normalni.

Crazyboy20 - 21.07.2008 | 17:11   (odpovědět)

Zkopat vás všecny do krychle .-) stačí ti smajlíci demente,to že to umím neznamená že se vytahuju,ale něco vědět je pro mě hovno,to že se těži plyn po 5 a nebo po 8 to ti je ve hře k hovnu a to že to neumíte hrát za to já nemůžu a vaše urážky jsoů chabý a to jak se necháte vytočit je pro mě legrační,tím se bavím,jak se 15ti letí kluci vytahujoů klikáním do klávesnice jací jsoů machři,skopat vás všecny najednoů

Romla - 21.07.2008 | 14:39   (odpovědět)

*na špičku nosu.
*netvrdím, že jsem neomylný

Romla - 21.07.2008 | 14:33   (odpovědět)

To Bleeding: To s tebou souhlasím. Ale já se prostě nenechám urážet od někoho, kdo si nevidí ani špičku nosu. Není to nejlepší řešení, ale je to taky řešení.

To SiMich: Je to tak. Ale většinou se snažím mít připomínky hlavně k těm, kteří tady šíří nesmysly. Já vůbec netvrdím, že nejsem neomylný a pokud mě dotyčný přesvědčí, že se pletu, tak se mu nejprve omluvím a poté mu poděkuji za to, že mě vyvedl z omylu. Ale lidi jako Krejzyboj mě opravdu - škoda mluvit...

SiMich - 21.07.2008 | 13:48   (odpovědět)

Bleeding: Jenom to znamená, že má dotyčný k tomu, co napsal někdo jiný, nějaké připomínky. A Romla má přípomínky často, už je takový.

Bleeding - 20.07.2008 | 23:05   (odpovědět)

Už jen reply na dementy typu Crazyboy20 může znamenat, že si člověk potřebuje něco dokazovat. Na takový lidi máte mít ignore

SAS - 20.07.2008 | 22:40   (odpovědět)

[OT] víc jak tři smajlíci v jednom příspěvku je projev hlouposti . Nejen zde, ale všude po netu ( vyjímky jsou dlouhé recenze aj. )[/OT]

ovceking - 20.07.2008 | 21:42   (odpovědět)

To Romla: nemohu nez souhlasit

To Crazyboy20: no a co ze umis dobre hrat SC? uznavam je to umeni jako kazdy jiny, a pokud to umis fakt dobre tak prace to taky neni spatna. Ale umet hru dobre hrat neznamena ji rozumet (napriklad to ze umis ovladat televizi taky neznamena ze bys ji i s potrebnou technikou dokazal vyrobit)

sahidko - 20.07.2008 | 20:15   (odpovědět)

dokazovať si, že máš pravdu tým, že niekoho porazíš v počítačovej hre crazy fakt by si to už nemal toµko húliť lezie ti to na mozog...môže existovať ďalších X hier v ktorých by porazil on teba, ale ako inteligentný človek to nemá potrebu vyťahovať.

Romla - 20.07.2008 | 18:18   (odpovědět)

To JayJay: Já vím, že je to prkotina. Ale tady jde přece o princip. Proč bych se měl nechat urážet od takového póvlu jakým Crazyboy20 je? Ten chlapec si myslí, že když někoho porazí na battle.netu, tak to znamená, že každému může do očí tvrdit lži a ještě se mu vysmívat. Takové lidi z duše nenávidím a nedokáže prostě držet hubu, když na ně narazím. Ke své škodě, bohužel.

JayJay - 20.07.2008 | 18:06   (odpovědět)

Jezisi, hadat se kvuli takove prkotine.

Romla - 20.07.2008 | 17:24   (odpovědět)

To Crazyboy20: Marnost nad marnost... Aspoň uznej, že jsi tady celou dobu plácal kraviny, ani na to nemáš dost odvahy, ubožáku.

Crazyboy20 - 20.07.2008 | 17:21   (odpovědět)

Každé Questions and Answers jsem přečetl,akorát jsem to nemusel jako ty číst 7x ale pro ty s pátoů třídoů,chápu že to musíš číst častěji a když e bojíš SC1 tak snad aspoň na SC2 na battlu si zahraješ nebo možná budeš koukat 2 roky na ten tank a budeš posílat na bllizard emaily jak se ti ten tank nelíbí demente,už nepiš,fakt už to nestojí za to a nebo napiš ,ale já už končím,škoda s dementem ztrácet čas sbohem ty vandráku a vlastně pod DOSem SC nejede tak proto jsi battle net ani nevidel sbohem žalude

Romla - 20.07.2008 | 16:14   (odpovědět)

To zasz: Tobě se omlouvám, ani jsem ty tvoje příspěvky pořádně nečetl. Ty neplácáš takové kraviny jako ten druhej.
Btw. to vlákno jsem tady navrhoval dávno před tebou, ale nečekej, že ti do něho budu přispívat.

To Crazyboy20: Tobě doporučuji, aby sis minimálně přečetl všechny Karuneho Q&A, než se se mnou budeš o něčem seriózně bavit. A pokud se ti nebude chtít, jakože předpokládám, že ne, tak si přečti aspoň odpověď na první otázku sedmé série. A nejlépe tak 7x, abys to pochopil. Jinak už mě přestaň otravovat, bavit se s tebou je marnost nad marnost. Já mám pro své tvrzení důkazy a ty jen výmysly a urážky. A jestli někomu nutně potřebuješ nabančit po battle.netu, aby ses zbavil pocitů méněcennosti, tak se zkus domluvit třeba se zaszem, myslím, že on by nemusel být proti.

zasz - 20.07.2008 | 15:21   (odpovědět)

last off topic by zasz: Zavedl jsem nove off topic na foru tady na strankach. Jmenuje se urazkarna, prosim navstivte ji pokud vas neco/nekdo dohani k silenstvi. PS:Vulgarnimi vyrazi se to tam jen hemzi

zasz - 20.07.2008 | 15:07   (odpovědět)

To Romla: Proc se tak certis, cim sem te tolik rozlitil?

Romla - 20.07.2008 | 11:49   (odpovědět)

To Crazyboy20: Tebe?

Crazyboy20 - 20.07.2008 | 11:47   (odpovědět)

Máš pravdu ale jde vidět že jsi ve škole dával na angličtině pozor ,teda do 5 třídy než tě vyrazili,ale máš pravdu a to jsem se nezpletl že se bojíš

Romla - 20.07.2008 | 11:21   (odpovědět)

To Crazyboy20: ©ílený chlapče, už jenom samotný fakt, že jsi ochoten přesvědčovat kohokoliv o něčem, o čemž evidentně nemáš ani páru, svědčí o tvé kardinální blbosti. To, že posuzuješ inteligenci a znalosti lidí podle ladderu, také o mnohém vypovídá.
Ušetři nás, prosím, svých trapných komentářů a jdi si hrát starcraft po battle.netu s batolaty, ať si trochu vylepšíš statistiky.

To zasz: Určitě víc než tobě. Samozřejmě, že se neřídíí tím, co se říká v české diskuzi. Oni totiž neumí česky ty inteligente. Pár příkladů: změněný tank, změna barev, neustálá diskuze s fanoušky, a tak bych mohl pokračovat. Ale co vám dvěma imbecilům budu povídat. O tobě zaszi jsem si myslel, že jsi chytřejší, ale ne zase o moc. Koneckonců tvé vulgární příspěvky na fóru o velké inteligenci také nesvědčí.

Crazyboy20 - 20.07.2008 | 09:22   (odpovědět)

to zasz: Ne ta prezdivka mi zustala a uz ji mam roky,ale v poho,to co jsi napsal beru

zasz - 20.07.2008 | 08:19   (odpovědět)

jeste sem zapomnel, ze prasule jim jdou i z nastevnosti jejich stranek, ktere i pri uvedeni 1 obrazku rupaj latenci ve svech.

zasz - 20.07.2008 | 08:17   (odpovědět)

Co se tyce vydani sc2 tak mi prijde ze jeden z hlavnivh duvodu vytazeni hry daleko driv nez vyjde jsou prachy. Uvedomte si ten narust hracu sc,1 kteri slintaji po sc2 nebo i po jinych blizz hrach. Blbej wow hraje lidi jak sracek, jsou schopny tam vysedavat mesice kvuli +20 k dmg u mece a prachy se jen hrnou, time is money friend. Ted jeste fouknou diablo 3 na svet a dalsi poprask ukazou par stripku a lidi maj tejden erekci. Misto toho aby vydali veci co uz meli bejt, jich dalsich x rozdelaj a jen tezej stale se obnovujici gas z hracu co hrajou veci uz davno vydany. Delaj si s hracema co chtej.

zasz - 20.07.2008 | 08:06   (odpovědět)

jeje tady to zasze zije, uz se perou uz se perou ja to rikal ze si cumaky rozbijou haha.

to Romla: Kolik ti je?
to Crazyboy20: tech 20 to bude asi vek co?

A ted vazne, ja si myslim ze blizzard na nase nazory tak moc neda teda na tyhle co tu pisem, maximalne se jim neco v upravene verzi zprostredkovane po xy lidech donese kdyz s tim, treba nesouhlasi hromada lidi, proste to musi zpusobyt poprask. Pak asi zabira kdyz je nekdo (spis skupina) brutalne sjede na nejaky ty predvadecce co mas vsude po svete (hlavne v CR). No a co zabira nejvic, tak to kdyz to nekomu z vyvojaru povi nekdo z blizkych znamich ci prubuznych.
No takova manzelka co se rano vzbudi nasrana a rekne mu ty hydry sou drahy jak svina zmuze vic nez 1000 fandu v diskuzi.

Crazyboy20 - 20.07.2008 | 07:14   (odpovědět)

* match jinak můžu napsat i překlad tady toho slova,ale když tak si to najdi ve slovníku na netu

Crazyboy20 - 20.07.2008 | 07:13   (odpovědět)

*match

Crazyboy20 - 20.07.2008 | 07:13   (odpovědět)

Máš pravdu,vždycky jsem v místnosti nejchytřejší a zase ti to řeknu ještě jednoů,nemění to podle fanoušků,tak co ten math? Myslel jsem že nemáš koule

Romla - 19.07.2008 | 20:05   (odpovědět)

To Crazyboy20: Opravdu? Ty si sem přijdeš, že si chceš objednat Starcraft 2 a divíš se, že nevyjde už za týden. Evidentně jsi se o něm doslechl teprve předevčírem. Tvrdíš, že Blizzard vůbec nemění hru podle feedbacku od fanoušků, což je naprostý nesmysl. Když ti tady několik lidí ochotně vysvětluje, jak je to doopravdy, tak se jim vysměješ, že jsou bláhoví. Jestli tohle není přesný popis blbce, tak už teda fakt nevím.
Nevím ani jak často tě někdo takhle tituluje, ale podle tvého chování, kdy někam přijdeš a okamžitě víš všechno nejlíp, bych řekl, že hodně často.
Dál se s tebou nehodlám bavit, protože je vidět, že jsi absolutní imbecil.

Crazyboy20 - 19.07.2008 | 19:25   (odpovědět)

To Romla : To jsem nikdy neřekl že jsem chytřejší,ale než ty ano,ale už radši nebudu nic psát,nebudu si kazit s mamlasem jako ty co si tady přečte pár info o SC2 a myslí si že sleduje vývoj jsi fakt legrační 13 ti letý kluk co s ním táta ochcával ploty a já už pařil na battle netu SC1 ale jestli chceš můžeme se na battle netu sejít a dát match jestli nemáš strach ale asi jo a ty jako člověk co sleduje vývoj SC2 určitě SC1 nehraješ bojím bojím

protossove-borci - 19.07.2008 | 14:30   (odpovědět)

hádáš se jenom kuli upné blbosti

protossove-borci - 19.07.2008 | 14:30   (odpovědět)

Crazyboy: deláš zbytečný dusno...

Romla - 19.07.2008 | 12:45   (odpovědět)

To Crazyboy20: Promiň, ale já podrobně sleduji vývoj SC2 od jeho ohlášení a když mi tady někdo začne vykládat nesmysly a ještě si myslí, že je chytřejší než celá fanouškovská obec, tak to je pro mě prostě blbec.

Crazyboy20 - 19.07.2008 | 09:41   (odpovědět)

A ty jsi dement bez urážky

Romla - 18.07.2008 | 16:34   (odpovědět)

To Crazyboy20: A ty jsi blbý (bez urážky)

Crazyboy20 - 18.07.2008 | 14:41   (odpovědět)

Kluci vy jste bláhoví

ovceking - 18.07.2008 | 14:07   (odpovědět)

To Crazyboy20: nezajima je muj nazor, zajima je nas nazor... hru nemenej kvuli jednomu cloveku, ale vuli desetitisicum

SiMich - 18.07.2008 | 07:07   (odpovědět)

Navíc nad tím před oznámením pracovalo prý nějaký 40 lidí, pokud se nepletu. Po zveřejnění získaly mnohem, mnohem více názorů.

Romla - 17.07.2008 | 21:05   (odpovědět)

To Crazyboy20: Lidem, kteří to pro ně balancujou, je vzhled nějakého tanku celkem ukradený. Nový vzhled tanku si vykřičeli fanoušci po shlédnutí prvního videa ze hry. A podle mě konzultace s fanoušky vývoj nijak výrazně neprotahují. Dokonce by ho za určitých okolností mohly i urychlit. A nejpřesnější odhad data vydání je asi 2009-201?.

Crazyboy20 - 17.07.2008 | 20:08   (odpovědět)

Tak to si nemyslim,davaji na rady vybranych lidi kteri to pro ne balancujou a hrajou a ne na nejakeho oveckinga z CR

ovceking - 17.07.2008 | 15:40   (odpovědět)

To Crazyboy20: kdyzby to udelali takhle tak mame siegetanky masivni jak leseni, a misto teranskejch budov cerstve natreny plastovy hracky

Crazyboy20 - 17.07.2008 | 14:47   (odpovědět)

No dobre no,ale proc uz to museli oznamovat tak brzo abych slintal a modlil se kazdy den za vydani,to je teda pekne hnusny a kdybych o tom nevedel tak jsem v klidu a pak vydavame sc2 a za tyden bum to na pult a nebrecel bych tolik ale asi by zase toho tolik neprodali,proste zblbnout lidi nechat je trapit 2 roky a pak zerte

Jata [ redakce ] - 17.07.2008 | 11:18   (odpovědět)

To Crazyboy20: Je to sice jen odhad onoho obchodu a nějaký odhadnutý datum vydání nemáme, ale letos SC2 určitě nevyjde. Takže až příští rok a v kterym ročním období, to si musí už každý tipnout sám...

Crazyboy20 - 17.07.2008 | 11:15   (odpovědět)

Jen takova otazka kdyz dam na predobjednavku tady vpravo tak termin je leto 2009 to si snad delaji prdel ne????

TaSSadar - 17.07.2008 | 11:09   (odpovědět)

zase je tam jedna otazka da se rici 2x. co se tyce HP tech crawleru. je to uz napsane ve statistikach, tak nechapu, proc zas odpovida na tu otazku. zbytecne vycerpana otazka.

Kane85 - 17.07.2008 | 10:34   (odpovědět)

konecne nieco nove - ale zase nie az tak vela
najviac sa mi pacila cast kde sa vysvetluje tazba plynu. v jednom odstavci 4x "porad balancujeme"
lol

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.