StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

WWI 08 - Developer panels (shrnutí)

03.07.2008 | 11:52 - TaSSadar

Abychom tak nějak uzavřeli víkendovou akci Blizzardu WWI v Paříži, podíváme se ještě na prezentaci Roba Parda (rozdělenou na 4 videa), ve které se Rob rozpovídal o možnostech v aktuálním buildu hry a na konci zodpověděl několik dotazů od diváků.

 

 

* Skupina Overlordů může být použita k pokrytí celé aktuální obrazovky Creepem, a to s využitím jejich schopnosti Vylučování Creepu

* Nydus Worm je dražší typ přepravy než transporty u jiných ras, jelikož je zde výhoda, že přepravované jednotky nejsou ohroženy při přesunu. Nydus Worm nyní potřebuje Creep na místě svého východu - což ale není problém díky Overlordům a jejich schopnosti Creep tvořit.

* Crawler Buildings - Spine Crawler a Spore Crawler. Tyto budovy jsou jako Sunken a Spore colonies v původním SC, Crawlers se však mohou pohybovat sem a tam a "zahnízdit" se na Creepu podle potřeby, což Zergům umožní lehčí přeskupení své obrany.

 

[CELÁ PREZENTACE - DALŠÍ 3 VIDEA A JEJICH POPIS]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zeragul - 06.07.2008 | 23:36   (odpovědět)

hmmm, to jsem nevedel

halal - 06.07.2008 | 23:18   (odpovědět)

overlord ztratil moznost transportu...

zeragu - 06.07.2008 | 18:59   (odpovědět)

Co se worma tyce, v prvni vlne ovelordu, kteri vypousti creep bych vysadil i zerlingy, ti zajisti cas na vybudovani wormu a poslani cele army.
Vyhoda je hlavne v tom, ze kdyz prijdes o overlordy se zerlingama, neni to takova ztrata. Pak uz muzes pumpovat treba ultralisky! Podel me je worm hodne silny. Kdyby se mohl vyhrabat kdekoliv (bez creepu) aby bylo by to hned, to by byla nehorazna vyhoda zergu, to by ani nemelo smysl hrat za jinou rasu! (to by pak protosove museli moci teleportovat s ve jednotky kamkoliv bez nutnosti pole, a co teran?)
Uz jen nydusy v jednicce byly obrovsky silne a to hlavne pro ocharanu expand. zakladen a ktomu bude worm taky vyuzivan. Ted ma ale dalsi vyhodu, ze ho muzes pouzit k utoku. Proste dasli plus pro zergy.

ovceking - 06.07.2008 | 12:48   (odpovědět)

To Odin: jj to jestli to bude fungovat tak jak rikam ja se jisti az tak za rok a pul na BN

Odin - 05.07.2008 | 20:15   (odpovědět)

ovceking: Zautocit na vsechny naraz(a nektery i dobyt) pochopitelne muzes pokud mas dost zdroju, ale tezko zajistis, aby se tam souper po chvili nevratil se svou armadou a neexpandoval znovu. Ale stejne jsou to zatim vsechno jen spekulace, nevime jakej bude vyvoj taktiky u SC2, jak se pri tom uplatni ostatni jednotky. Balancovani prijde az nakonec, takze do te doby stejne nevime kolik ceho co bude stat a jak to bude silny. Je jeste moc brzo na vymysleni taktik.

ovceking - 05.07.2008 | 19:18   (odpovědět)

To Odin: tomu ze mas s MP mnohem vic zkusenosti nez ja ti verim, ja sem v MP neodehral zapasu ani sto... ale kdyz rikas ze nemuzes obsadit vsechny zakladny tak rekni co ti bude branit? respektive i kdyz asi kazdou nedobyjes, muzes na vsechny na raz zautocit a soustredit utok jenom naty s nejmensim odporem

kdyz se nepritel pokusi o protiutok, tak bud bude muset kazdou zakladu znovudobyvat zvalst, coz nejakou chvilu trva (zvlast presuny armady mezi nima, ktery tobe diky wormum zaberou jenom par vterin) a nebo rozdeli armadu, ty 1 nebo 2 expy nechas padnout, a u ostatnich ho rozdrtis...
nebo az zacne s protiutokem udelas worma primo v jeho mainu a zacnes radit tam

btw. taky nesmime zapomenout na overseeruv skill zamorit mineraly, kterej sice moc skody nenadela, ale taky dokaze nastvat (i kdyz jeste nevime jak dlouho to zamorovani trva)

Odin - 05.07.2008 | 17:03   (odpovědět)

ovceking: Ver mi ze takhle to v SC1 nefunguje, teda alespon ne v MP. Musis totiz predpokladat ze souper ma taky nejaky sily a celkem vyrovnany, nikdy si neco takovyho co popisujes nemuzes dovolit(zabrat kazdou dobytou zakladnu a usadlit se tam). Pokud si to muzes dovolit tak proc hru tak dlouho protahovat a neznicit soupere uz davno. Navic souper muze jit tezit jinam. A s tou tezbou uz nevim jak ti to mam vysvetlit ale ver mi ze je to tak, prokazaly to miliony her na battlenetu a v korejskych ligach. 1)Psi storm na marinaky(to se moc casto nestava pokud nejses kamikaze, v TvP vetsinou jedes metal) neudela skoro zadnou skodu na ekonomice(300 mineralu), stejne byli urceni pro smrt v boji. Ztrata 20 SCV+CC(1400 mineralu) je horsi z toho duvodu ze jednak potrva sakra dlouho nez to vsechno znovu vyrobis, jednak po tuto dobu nemas suroviny(nemuzes moc stavet armadu). Navic efekt neni stejnej, muzes presunout tezice na svou jinou zakladnu a tim zrychlit tezbu tam a az budes znovu expandovat tak nekolikanasobne rychleji protoze uz mas postaveny tezice a CC. A duvodu je urcite jeste vic. To je proste lety odzkousena vec, ver mi.

ovceking - 05.07.2008 | 11:56   (odpovědět)

To Odin: tady jde prave o to ze kdyz pouzijes worma, tak uz se nebudou moct vratit nikdy, protoze jakmile nepritele jednou vyzens, tak nez se vrati tak tam muzes napumpovat celou svou armadu, s pomoci queeny postavit zakladni obrany budovy (jestli to jeste umi), nebo je proste dronama udelat primo na miste a pak je queenou lecit... a nez se nepritel pokusi o protiutok, muzes ho zatim vyhanet z dalsi expy, a kdyz tak se jenom vratit do obrany

chapu ze ztrata tezeicu a hlavni budovy je dost silna cara prez rozpocet, ale jak oba vime, ztrata surovin, jenom na jejich znovuvyrobu neni az zas tak velka (psi storm na marinaky z tohohle pohledu udela tu samou skodu), ale o to ze nepriteli omezis dalsi suroviny tezit (coz je cil utoku na expu)... ale tohohle efektu se da docilit nejenom zabitim tezicu, popripade i HQ , ale taky obsazenim mista na tezeni... protoze je jedno jestli nebude moct tezit, protoze nebude mit cim, nebo nebude mit kde, efekt je stejnej

Hijtec - 05.07.2008 | 09:43   (odpovědět)

me se nelibi jak se na miste urceni mutuje.Lepsi by bylo,kdyby treba udelal nejdriv puklinu za stejneho casu jako ta mutace.Zajimave by taky bylo,kdyby se na ceste kudy prosel objevovaly ''čáry'',jak vypada treba zlom zemske kury.

Odin - 05.07.2008 | 07:48   (odpovědět)

Bekend: Dik. To je pro me pocta.

Bekend - 05.07.2008 | 04:11   (odpovědět)

Odine ty si tvrdohlavej jako ultralisk

Odin - 05.07.2008 | 02:18   (odpovědět)

ovceking: Ale je rozdil prijit o tezice + hl. budovu - velka ztrata(tezebni+casova+surovinova), kterou jen tak nedozenes, a kdyz tak za delsi dobu, narozdil od evakuace a naslednej navrat - tam prjdes jen o tu chvili co nebudou SCV tezit nez se zas budou moci vratit.

ovceking - 05.07.2008 | 01:51   (odpovědět)

To Odin: zahrabanyho infestora vidi jenom detect, taze je mnohem nenapadnejsi nez letici overlord s infestorem na palube... a infestor na naruseni ekonomiky staci, infestuje budovy a armada se ti udela primo na miste, i kdyz uznavam ze takhle dobre vyuzitelnej bude jenom proti protosum (hatchery se infikovat neda a CC muze uletet, i kdyz nemyslim ze by litalo az tak rychle)...

a dobyti zakladny je podle me dobrej zpusob jak narusit ekonomiku, kdyz do kazdy expy hodis worma, tak i kdyz s delnickama utece, nebude s nima mit kam jit, protoze i kdyz bude mit cim tezit, nebude mit kde tezit

a rychlost je podle me dobra, i kdyz to jak se pred vyhrabanim worma prvne obevi ta organicka kopule vypada naprosto udesne (ale to je jenom otazka grafiky)

Odin - 05.07.2008 | 00:03   (odpovědět)

ovceking: Znicit tezice a hl. budovu(podle tebe "jen narusit ekonomiku") je vetsinou tvym hlavnim cilem a dobyt zakladnu az vedlejsim kdyz pujde vsechno podle ideal. scenare. Je mnohem horsi kdyz ti nekdo v zakladne "jen znici tezbu a hl.budovu" nez kdyz ti srovna se zemi bunkr pet vezi, rafinerii a par marinaku. Co se tyka toho infestora pochybuju ze by to bylo tak jednoduchy, to by tim skoncila kazda hra.

Odin - 04.07.2008 | 23:45   (odpovědět)

halal: Tak proc se hadas? Ty vubec nectes co pisu. Nemluvim o tom ze je to na nic, mluvim o tom ze by to chtelo trochu zrychlit. Jinak pripad co ty popisujes by se stal jen v pripade ze ten protivnik by bylo uplnej blbec, ja za takovejch 10 sekund ktery mam do te doby nez zacnou chodit jednotky z worma v klidu vsechno nutny evakuuju a nejspis i zabiju nejakyho toho worma, zbytek wormu prezije a chrli jednotky, ja uz mam ale znacnou cast sil na miste. Jisteze pokud mas wormu hodne a posles je na hodne mist zaraz tak je to mnohem nebezpecnejsi, ale za tu cenu se to taky musi vyplatit takze tim utokem toho musis sakra hodne znicit.

halal - 04.07.2008 | 21:08   (odpovědět)

2Odin: proste tebe argumenty ani ukazky nepresvedci, takze se ted nema cenu hadat.
Nydus bude ohromna zbran v rukou dobryho hrace. Pokud si koukal, tak creep se pod overlordem obevuje okamzite tzn, ze hrac muze okamzite poslat worma, v tesnym zavesu druheho. V tu chvili se teprv souper vsimne ze prichazi vysadek - rekneme ze na misto posle svoji armadu, zacne zvedat budovi (coz by udelal i kdyby meli transport overlordi vcas) a rekneme, ze zerg posila transport jenom na jedno misto (coz si sice nekoresponduje s tim, ze je to v rukou dobryho hrace, ale co). Nez souper zacne na wormy utocit, zerg uz do zakladny pumpuje jednotky z prvniho worma a vzapeti z druheho. Ted nevi jestli ma napred nicit wormy nebo uz prichozi jednotky.
Tzn ze postavil "pouze" 2 wormy a muze se rozhodnout kolik jednotek do baze posle. Pokud mu souper nici wormy ma ohromnou vyhodu neopetovaneho utoku svych jednotek, pokud nici jednotky, muze pumpovat porad klidne celou armadu - za to by napr terran s dropama investoval stejne, ne-li mnohem vic. A dalsi ohromna vyhoda je v tom, ze kdyz mu souper opetuje utok na zergsky main/natural/expu tak on tam uz wormy ma a muze se okamzite vratit branit sve uzemi.
Jestli se ti tohle nezda extremne silny, tak uz nevim jak te presvedcit.
Ma to taky extremni balancovatelnost pokud transporty nebudou vyrovnany - cena a cas staveni. Takze se toho, ze to bude extremne slaby/silny vubec nebojim. Vzdycky je to jenom o tom, kdo dokaze lip vyuzit prednosti hry...

Scourgu je sice skoda, ale myslim, ze zergsky corrupteri budou zpusobovat uz tak extremni strach o velky lode (BC, Carrier, MS) a nejen o ne...

ovceking - 04.07.2008 | 19:18   (odpovědět)

To Odin: kdyz budes chtit jenom narusit ekonomiku tak se nebudes namahat s vysadkem ale bohate ti postaci jedinej infestor, se kterym se prohrabes az k hlavni budove... pri utoku nydem neni hlavnim cilem zakladnu oslabit, ale dobit

a o to jestl fungje psistorm na worma je docela sporny

zergling - 04.07.2008 | 16:40   (odpovědět)

Nydus worm by se mel vynorit bez creepu a nemel by stavet jako budova je to trochu divny.Crawlers se my libi je to dobrej napad alespon zergove budou myt v necem vyhodu.

Odin - 04.07.2008 | 15:43   (odpovědět)

ovceking: V klasicke hre mas supply jen v mainu, ani jejich ztrata nebude tak draha jako tvoje ztraty oviku a wormu. Navic pokud utocis na expanzi tak je hlavnim cilem znicit tezice a hlavni budovu, nic moc jinyho v expach se nestavi. Takze zatimco se ti lihnou wormi tak nemas co znicit, jedine snad nexus. Staci storm nad worma a mas po srande. No uvidime, snad to jeste vybalancujou. Scourge je skoda

ovceking - 04.07.2008 | 14:56   (odpovědět)

To Odin: odleti maximalne pulka budov,a to navic jenom kdyz utocis na terrany,a ti budou mit bez supplydepotu taky docela tezkej zivot...

a docilis tim toho ze nepritel bude mit o jednu zakladnu (a jedno misto na tezeni mineralu) min a ty o jendu vic

nydus neni delanej na naruseni behu zakladny, ale na jeji dobyti

scourgove prej nebudou, ale prej se misto nich daji pouzit pomoci antigravity zvednuti banelingove

Odin - 04.07.2008 | 14:20   (odpovědět)

Btw nevite nekdo neco o scourge? Jestli budou nebo nebudou?

Odin - 04.07.2008 | 14:13   (odpovědět)

Bekend: Takže se mnou souhlasíš, že se to musi vybalancovat.
halal: Přečti si nejdřív o čem sem psal já(vůbec to nebylo o tom ze by byl spatnej a rozhodne neni nejsilnejsi)
ovceking: Ucelem vysadku je taky neco znicit a co znicis kdyz budovy odletijou a SCV dávno pryč?

ovceking - 04.07.2008 | 11:38   (odpovědět)

To Odin: halal to rekl presne... kdyz ma nepritel jenom jednu bazi, tak sou nydusove oproti klasickejm transportum dost v nevyhode, to mas pravdu... ale kdyz ma nepritel jenom jednu takladu, tak to taky znamena ze bude mit tak malo surovin, ze se s nejakym vysadkem vubec nemusis obtezovat... ale kdyz bude mit zakladny treba 3, muzes worma hodit v kazdy z nich, kdybys tohle udelal s overlordama, musel bys delit svoji armadu, ale kdyz na to vezmes nydusy, tak nepritel sice stihne povolat posily, ale kam? budto rozdeli svoji armadu na tretiny, a ty zautocis jenom na jendu z nich, nebo se rozhodne armadu nedelit, chranit jenom jednu takladnu, ale prijit tak o zbyly 2... nydus je vyhodnej od chvile, kdy ti prezijou aspon 2, z toho kazdej v jiny nepratelsky zakladne

halal - 04.07.2008 | 11:19   (odpovědět)

Jde tu i o to, ze zerg muze wormy vysazet do vic mist a teprve podle reakce soupere hodi na jedno z nich CELOU svoji armadu.
imho nejsilnejsi transport v SC2 a tobe se zda spatnej...

Bekend - 04.07.2008 | 03:25   (odpovědět)

Odine, nexi ti do toho kecat... ale jak znam majstry z Blizzardu, tak oni presne vi, jak worma nastavit, aby byly vsechny 3 rasy stejne silne (i co se tyce transportnich schopnosti...)

Odin - 04.07.2008 | 03:11   (odpovědět)

ovceking: Ja mluvim HLAVNE o rychlosti, jinak proti wormum nic nemam. 1.Uvedom si ze kdyz uz ti sestrelijou pulku overlordu pri klasika transportu(kam jich muzes vzit treba deset, ani nemusi byt vsechny plny-neprijdes ani o kousek armady), tak pri tvoreni creepu ti vystrili overlordy, ani se k wormum nedostanes, 2. klasika transport te nic nestoji, oviky stejne stavis kvuli pop, wormy pri vetsich ztratach te budou stat majlant, nehlede na to ze prijdes i o ty overlordy, 3. nejhorsi ze vseho je ze prijdes o moment prekvapeni, souper evakuuje zakladnu(zvedne budovy, odvola SCV), privola posily, pobije par wormu a tvou armadu rozpuli a pobije po castech, a jinak - v SC1 nebyl worm ale kanal jako budova urcena k presunu mezi vlastnima expama - dovedes si predstavit ze by se jeden worm lihnul takovou dobu? Idealni by bylo bud 1) kdyby se worm nelihnul jako budova, ale klasicky by se vyhrabal jako jednotka hned jak se vytvori creep nebo 2) nebylo potreba creepu k vylihnuti, pak by mohl byt jako budova, nebo 3) maximalne zkratit dobu lihnuti a aby worm vykladal jednotky hned a ne po tom zalizani a vylizani a krouceni tam a zpatky-je to sice efektni ale az ti pri tom budou pobijet wormy

ovceking - 04.07.2008 | 01:25   (odpovědět)

To Odin: hlavni rozdil je v tom ze kdyz se pokusis udelat nalet s overlordama a pulku z nich ti sestrelijou, prides i o polovinu armady; kdyz ti zabijou polovinu nydus wormu, nic se nedeje... navic pokud je vysadek alespon trochu uspesnej (nydus porad zije), muzes dal posilat posily, bez toho abys musel pul mapy prelitavat s plne naloznejma a bezbranejma overlordama... navic se ted nydus lihne docela rychle (o dost rychlejc nez v puvodnim SC) takze rychlosti taky nevidim takovej problem

abyss - 04.07.2008 | 01:10   (odpovědět)

teda musim rict ze na force field se hodne tesim, s tim se bude dat delat hodne paradnich kousku jeste s blinkem stalkeru. nice

Odin - 03.07.2008 | 21:33   (odpovědět)

ovceking: 40 banelingu do centra zakladny hodim pomoci 5 overlordu klasickym transportnim stylem petkrat rychleji nez vyroste jeden worm, navic bych nemusel utracet majlant za několik wormů. Neni na tom nic mohutnejsiho, protoze sice muzes poslat celou armadu jednim wormem, ale toho ti zabijou stejne snadno jako overlorda, takze dohromady se ti prepravi maximalne nekolik jednotek, v horsim pripade ti zabijou jak overlorda tak worma. Ja nechci rict ze to je spatnej zpusob nebo tak, chci jen rict ze by to meli zrychlit, protoze jinak to ztraci vyznam, bud zabijou overlordy, nebo stavici se worm, nebo hotovyho worma, navic ma souper spoustu casu evakuovat zakladnu a privolat posily.

nnexus - 03.07.2008 | 20:28   (odpovědět)

to New: Kompletní video (i s Jackaly) je tady: http://www.youtube.com/watch?v=n9dqRrc1UE8

vrbovyuhlik - 03.07.2008 | 16:31   (odpovědět)

Nie je možné si niekde tieto videá pozrieť v lepšej kvalite- väčšom rozlíšení???

ovceking - 03.07.2008 | 15:51   (odpovědět)

To Odin: zergskej transport je takhle sice pomalejsi nez u ostatnich ras, ale je taky mnohem mohutnejsi... jedinym nydusem muzes nepriteli do zakladny poslat CELOU svoji armadu... kdyby to neudelali takhle tak by se stalo to co se tu rikaklo predtim (40 banelingu primo do centra zakladny bez moznosti se jakkoliv branit)

jediny co me na crawlerech mrzi je ze se nedaj presunovat pomoci nydus wormu jako ostatni jednotky

Bekend - 03.07.2008 | 15:36   (odpovědět)

Mam dojem, ze rikali neco o tom, ze muzou zasahnout vic jednotek v rade a ze budou primymi nastupci firebatu, s tim, ze jsou mnohem mobilnejsi

New - 03.07.2008 | 15:09   (odpovědět)

Tam řikali i něco o Jackalech proč to tam není když na ně bylo i videjko a nebo aspon nejaky informace ????

Odin - 03.07.2008 | 14:33   (odpovědět)

Pokud chteji aby nejdriv prileteli overlordi a nahazeli creep, tak by to meli o neco zrychlit, protoze jinak se to mine ucinkem, zakladna bude evakuovana a posily na miste. Jinak v realne hre(narozdil od videa) asi souper okamzite zvedne budovy(terran kvuli infestorum) a ten protoss by evakuoval vsechny sondy. Ale jinak je worm super napad a ty chodici kolonie taky, konecne alespon neco pro zergy.

Vamp - 03.07.2008 | 14:20   (odpovědět)

Ten Forcefield je sakra husta věc. Věřim že zkušení micraři s tim dokáží divy. A ty crawleři vypadaj "roztomile"

halal - 03.07.2008 | 13:44   (odpovědět)

Btw: forcefield je sakra pekna vec, to se jim fakt povedlo

halal - 03.07.2008 | 13:39   (odpovědět)

me se nelibi, ze po zniceni nydusu neumiraj jednotky, to dava zergum desnou vyhodu a to neni fer...
ok, delam si srandu, je to sakra husty

Bekend - 03.07.2008 | 12:18   (odpovědět)

1st
BTW skvela novinka TaSSadare, sice sem uz videl, ale rozhodne to tu chybelo!
Ted uz jen cekam jak se ceska scena pokusi opet rozdupat blizzard nazory, ze delaji svoji praci spatne...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.