StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Overseer a jeho Changeling

03.07.2008 | 00:35 - Aleth

V buildu, který byl dostupný na víkendové výstavě WWI se objevila Overseerova nová schopnost Changeling. Jelikož doteď nikde nepadlo uspokojivé vysvětlení, co že je to vlastně zač, Dustin Browder (aka Cavez) se o této nové schopnosti rozhovořil na fórech battle.netu:

 

Overseer může za použití energie vytvořit Changelinga. Changeling je malý nestabilní Zerg s omezenou životností. Když se dostane do blízkosti nepřátelské budovy či jednotky, změní svůj tvar na stejný základní typ jednotky a barvu, jakou má daný hráč. Takže když se dostanete k modrým kasárnám, stane se z vás modrý mariňák. Když se dostanete k červenému Stalkerovi, stane se z vás červený Zealot, atd.

Nepřátelé Changelinga nemohou ovládat. Ten je stále pod kontrolou toho hráče za Zergy, který jej vytvořil. Je velice zranitelný a zabije ho jediný zásah prakticky čímkoliv. Changeling nemůže bojovat. Umí pouze měnit podobu; když vypadá jako mariňák, jeho zbraň, kterou drží v ruce, není "skutečná".

Changelinga můžete odhalit tím, že na něj najedete kurzorem myši, nebo tím, že se pokusíte tuto jednotku vybrat, ať už jednotlivě nebo přetažením kurzoru (což se vám nepodaří).

Co to pro hru znamená:
1) Poskytuje to Zergům zábavný způsob průzkumu (ačkoliv už v tomto ohledu mají dost možností i tak).
2) Nepřátelé se neustále bojí o všechny své jednotky. Není TOHLE ten Changeling? A co třeba TAMHLETEN CHLÁPEK!?

V hrách na živo je skutečně těžké se s problémem Changelingů vypořádat, když se nějaký zergský nepřítel snaží proniknout do vaší základny. Ale když je chytíte, pocit je to úžasný.

Tohle jsme zkoušeli už několik týdnů a říkali jsme si, že to zahrneme do buildu pro WWI, abychom zjistili, co tomu budou říkat lidé.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Zhul - 07.07.2008 | 17:56   (odpovědět)

Hmmm to ne ale jak furt plněj nějaký přání fanoušků tak to tím chtě nechtě furt oddalujou

Romla - 07.07.2008 | 14:28   (odpovědět)

To Zhul: To jako myslíš, že Blizzard bude vydání odkládat, dokud se někomu na hře nebude něco líbit? Já myslím, že ne.

Zhul - 07.07.2008 | 13:29   (odpovědět)

Jenže se vždycky někomu nebude něco líbit, to bychom se vydání SC2 nikdy nedočkali. (stejně se nedočkáme)

Romla - 07.07.2008 | 10:47   (odpovědět)

To Bekend: A já se zase pokusím být ve svých komentářích poněkud méně expresivní. Jinak tvou důvěru v Blizzard naprosto sdílím. Proto je kritizuji teď, ve vývojové fázi, protože po vydání hry už k tomu asi nebude moc příležitostí. A kritika nějakého aspektu hry ve výjové fázi není pro mě to samé jako kritika vydavatele, je to normální debata o tom, co je podle mě pro hru dobré a co ne, jakou vedou vývojáři Blizzardu jistě každý den.

Bekend - 06.07.2008 | 23:44   (odpovědět)

Fpohodě, já už se příště těch zprofanovanovanejch absolutních problizzardovejch komentů vyvaruju

halal - 06.07.2008 | 23:27   (odpovědět)

Flameeer!!

Romla - 06.07.2008 | 22:07   (odpovědět)

To Bekend: Snažil jsem se ti jenom vysvětlit, že o něčem se tady bavit musíme (chceme) a nemůžeme pořád jenom chválit Blizzard, nic víc...

Romla - 06.07.2008 | 21:25   (odpovědět)

To Bekend: Nevím kdo koho tady uráží... Já ti nenadávám, ty mně ano, tak se uklidni.

Bekend - 06.07.2008 | 21:22   (odpovědět)

Jen takova zkratka Radsi se vzdam komentovani cehokoliv na tehle skvele strance (ne vazne kluci, delate dobrou praci, jsem moc rad, ze mame poradnej fanouskovskej web a jeste na takovehle urovni, klobouk dolu) nez abych se tady s tebou o necem prel... ty me tu stejne jenom urazis, tak to ani nema smysl cist... A kluci az vymyslite neco uzasnyho, co potom blizzard (wooow joo blizzaaard!!!! :O ) zakomponuje do sve hry, napiste mi na icq 320524793, abych vam (odin, romla) mohl osobne prijet pogratulovat

Romla - 06.07.2008 | 21:12   (odpovědět)

To Bekend: Fu? To je anglicky?

Bekend - 06.07.2008 | 21:10   (odpovědět)

Fu

Romla - 06.07.2008 | 20:49   (odpovědět)

To Bekend: Na to mám jednoduchou radu, pokud ti diskuze přijde absurdní, tak se do ní nezapojuj. Polovina diskuzí se tady vede s tebou, jestli se má cenu o něčem bavit nebo nemá. Podle tebe se tedy skoro o ničem cenu bavit nemá. A to zase přijde absurdní mně. Blizzard by nezveřejňovval informace o vývoji, kdyby nechtěl, abychom se o nich bavili a také je konstruktivně kritizovali. To neustálé: "Proč to kritizujete, vždyť Blizzard je super" z tvé strany už mě začíná unavovat. Bavíme se tady o hře a o tom, co bychom v ní chtěli a co nechtěli. Takže tvoje připomínky, ohledně zbytečnosti našeho počínání, jsou samy hodně zbytečné. Když k něčemu nemáš co říct, tak neříkej nic. Nevím proč neustále boříš všechny diskuze. Tak si tady sedneme a budeme si zpívat: "Ó Blizzard ten je skvělý, ó Blizzard ten je skvělý..." To by se ti líbilo?

Bekend - 06.07.2008 | 19:13   (odpovědět)

Romla: Hele ty tu ze mě děláš úplnýho flegmouše, což nejsem Rozhodně mi všechno jedno neni, až se v SCčku objeví night elfové tak se jistojistě ozvu, do tý doby jen říkám, že všechno je stále (bohužel/bohudík) v raný fázi vývoje, a ta hra jak ji teď známe bude v release datu tak z 50ti procent určitě změněná... Navíc jsem v životě nehrál špatnou hru, nebo hru u které bych nestrávil minimálně pár měsíců od mistrovského blizzardu, proto má toto studio mojí 100%ní důvěru, a proto mi taky tyhle diskuze hraničící až s hádkami přijdou maximálně absurdní!

Romla - 06.07.2008 | 17:59   (odpovědět)

To Bekend:
1. Já se tady s nikým nehádám, jenom říkám co si o tom myslím.
2. Mnohem víc než multiplayer mě zajímá příběh hry, takže z tohoto hlediska nejde o zbytečnosti.
3. Bekende, když je ti všechno ohledně hry úplně jedno, tak je to tvoje věc, ale nechápu, proč pořád všem říkáš, že si nemají na nic stěžovat. Kdyby bylo lidstvo pořád se vším spokojené jako ty, tak bychom ještě stále žili v jeskyních, nebo spíš na stromech.

Bekend - 06.07.2008 | 17:33   (odpovědět)

ROFLMAO! Panove panove, uz se moc tesim az to vyjde a my se tu jak trotlove nebudeme hadat o naprostejch zbytecnost a pomerime sily na battlenetu

halal - 06.07.2008 | 15:03   (odpovědět)

lol

Romla - 06.07.2008 | 14:28   (odpovědět)

To zawa: No tak na mravence samozřejmě feromony fungovat můžou, ale člověk ani protoss není mravenec. Tzn. že pokud mariňák Bill uvidí slizkou potvoru, která čistě náhodou smrdí jako Joe, tak mu asi bude něco divné.

zawa - 06.07.2008 | 09:55   (odpovědět)

já bych to chapal jako schopnost na bázi chemie. Něco jako feromony... Oblbne tim jednotky...
Takhle to využíva jeden druh housenky,ktera si vklídku žije s mravenci a žere co ji napadne

Romla - 06.07.2008 | 00:44   (odpovědět)

Jak už bylo řečeno, z hlediska hratelnosti to vypadá jako dobrá schopnost, ale nechápu, jak se nějaký zerg může jen tak měnit na lidi a na protosse (telepaticky, fyzicky?). A to mi vadí, protože přesně takovéhle věci v SC2 nechci - čáry máry.

To Bekend: A nemůžu se na to vysrat, protože nechci, aby mi prznili moji nejoblíbenější hru, zatímco Tobě je všechno jedno.

halal - 03.07.2008 | 22:44   (odpovědět)

lol

Odin - 03.07.2008 | 22:38   (odpovědět)

vrbovyuhlik: Souhlasim s tebou, zkus blizzardum napsat Tak jak to rikas ty je to mnohem realnejsi.

marses - 03.07.2008 | 22:00   (odpovědět)

tenhle changeling neni nic jineho nez schopnost HT vytvorit iluzie jednotiek zo SC1, takze takovej super napad to zas neni. Radsi toho parazita jako brat protosum unikatni schopnost.

Bekend - 03.07.2008 | 15:37   (odpovědět)

Jezisi vyserte se uz na tyhle navaznosti

vrbovyuhlik - 03.07.2008 | 15:18   (odpovědět)

To Whiskey: presne tak- súhlasím s tebou- tvoj nápad mi pripadá viac zergský ako ten s changelingom (tam sa mi nelúbi hlavne to, že sa nejaký zerg, ktorého vytvorí overseer len tak premení ako nejaký kúzelník na nepriatelskú jednotku- mi to k zergom prosto nepasuje). Viac sa mi páči nápad s napadnútím marináka parazitom a ktorý by prevzal nad ním kontrolu, pričom napadnutá jednotka nebude môcť útočiť, iba sa pohybovať a niekde sa skryť v základni a pozorovať dianie. Bol by to podla mňa celkom logický evolučný vývoj schopnosti parazit.

Odin - 03.07.2008 | 13:45   (odpovědět)

Jako napad to je dobrej, kazdopadne za zkousku to stoji. Kdyz se to neujme tak to muzou kdykoliv vyhodit.

halal - 03.07.2008 | 13:38   (odpovědět)

parazit byl oproti tomuhle horsi v tom, ze po oznaceni skupiny jednotek byl zvyraznenej.
zatimco ted kdyz bude nekdo rychloklikat tak si toho nevsimne, kdyz zerg bude dobrej hrac a nenecha changelinga nekde o samote

Bekend - 03.07.2008 | 12:16   (odpovědět)

Omg koukam ze naprosta vetsina z vas vubec nepochopila jak bude tahle jednoka fungovat... imho odhalit neco takoveho bude tezke jako svine... navic to neni jednotka kterou si udelate z larvy za mineraly, ale schopnost upgradeovanyho overlorda...

Whiskey - 03.07.2008 | 11:16   (odpovědět)

To bych radsi udelal schopnost Brain Eater - Overseer (nebo spis Infestor) hodi neco jakk parazita treba na marinaka a po urcitem casovem intervalu marinak prejde pod kontrolu zerga ale bude se moc akorat hybat.

Whiskey - 03.07.2008 | 11:03   (odpovědět)

Nechci to, chci radsi parazita, zavani to CaC, je to divne- a kdyz uvidim nejakou jednotku co se sama hybe hned budu vedet o co de...

Vos - 03.07.2008 | 10:59   (odpovědět)

Podle me je ten changeling paradni napad. Hrac hrajici proti zergovi si nebude nikdy moc byt jisty jestli nekde nahodou takovyho menavce nema a to je fakt super

halal - 03.07.2008 | 10:57   (odpovědět)

aah, opet vecne nespokojena ceska scena

Peca - 03.07.2008 | 10:16   (odpovědět)

kdyby to třeba mělo sebevražednej útok tak to beru, ale na scout mi to zas taková "honička" nepřipadá, parazit byl mnohem efektivnější...

lola - 03.07.2008 | 09:34   (odpovědět)

á další způsob jak se dostat pres kupu pasekanonů(a odhalit slabinu nepřátelovi základny)

Stone - 03.07.2008 | 08:59   (odpovědět)

Zerg neni protos a proto tam bude vzdy naky to ťu ťu ňu ňu. Ja si nemyslim ze blizzard je ten kdo se ma probrat...

Venca - 03.07.2008 | 08:55   (odpovědět)

nj snad se proberou


Venca - 03.07.2008 | 08:54   (odpovědět)

proc uz konecne zergum nedaj neco poradnyho? Furt naky takovy ťu ťu ňu ňu

TRIGUN - 03.07.2008 | 07:13   (odpovědět)

skvela novinka a jednotka bude jiste vela zabavna
...chtel bych se zeptat jestli tu tohle uz nekdy bylo? (jestli ano tak se omlouvam)
http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/pc/predbezne-pozadavky-na-pc-pro-starcraft-ii-fj4-/clanek.A080703_000950_bw-zurnal-pc_osk.idn

halal - 03.07.2008 | 00:52   (odpovědět)

Mno je to paradni scout a scouting je dulezitej. Zbytek ukaze cas...

Casper - 03.07.2008 | 00:41   (odpovědět)

konecne nejaka docela zajimava novinka i kdyz nevim jak moc tato schpnost bude vyuzivana. kazdopadne for fun je to dobre...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.