StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
Columbia Jacket For … » 22.03. 05:00
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Další střípky z Battle.netu

05.06.2008 | 21:32 - Jata

Aby toho nebylo málo, ještě včera odpověděl na Battle.netu Dustin Browder (aka Cavez) na některé věci ohledně Drop podů:

 

Drop pody byla "další věc navíc" u Ghosta. Ghost měl MNOHO síly najednou a když jsme se dívali na to, jak jsme se rozhodli, museli jsme zjednodušit/vyčistit design jednotky, takže jsme škrtali.

Důležitější je, že když jsme s Drop pody hráli ve hře, opravdu jsme pro ně ztěžka hledali v mnoha situacích dobré využití. Samozřejmě v některých příliš specifických případech měly, ale nebyla to ta zábava. Lze je ale dobře vybalancovat.

S postupným mícháním jednotek můžeme pro ně najít znovu použití, ale dnes jsou venku.

 

A také pár detailů k Thorovi:

 

Před několika lety jsme zkoušeli v různých formách "multi-jednotku", ale nikdy to opravdu nefungovalo. Pro nepřátele je vždy velmi obtížné vyřešit, jak se s multi-jednotkou vypořádat. Jakmile je ve hře větší množství multi-jednotek, stává se hra pro oba hráče pěkně nudná.

Thor nyní vlastně funguje dost dobře jako:
- protivzdušná jednotka (Flak Cannony jsou dobré proti menším vzdušným jednotkám).
- Point-man za poplatek v nepřátelské obranné pozici.

To dává Terranům prvek, který je méně statický než Siege Tank z Factory "v postrkování" a také jim dává naléhavě potřebnou protivzdušnou obranu z Factory. Doposud bylo testování na něm velmi dobré, lze ho dobře vybalancovat, je slušně od ostatních jednotek odlišen a je zábava ho používat.

Thorové proti Battlecruiserům jsou dobrý příklad zábavného duelu s tímto designem. Battlecruisery se trochu zadělají Thorovým AA, ale poškození není úplně vhodné pro odstranění Battlecruiserů, ty mohou odpovídat s Yamato kanónem a Thorové mohou na to reagovat se schopností samočinné opravy. Battlecruisery mají výhodu pohyblivosti. Celkově si myslím, že má Thor navrch, ale velkým faktorem v těchto typech soubojů "těžkých kovů" jsou dovednosti hráčů.

Každopádně vy, lidi, víte, že se tohle bude pořád měnit, ale dokud se nedozvíme víc, Thor se zdá být v pěkně dobrém prostoru.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

protossove-borci - 11.06.2008 | 14:58   (odpovědět)

to zeragul: no jako dobrej nápad, že bys hrál za určitýho hrdinu, kterej by byl pořád na mapě...jako commander za terrany a za tossy exekutor..

protossove-borci - 09.06.2008 | 22:28   (odpovědět)

to shorty: zajímavá otázka, v gameplay videu to myslim si že bylo, ale jak je to ted tak to fakt nwm...

2NiNe - 09.06.2008 | 21:02   (odpovědět)

kdyz budu rypat, tak mothership je sice raritni zarizeni z doby xel'nagu, ale to jsou i colossove - a ti unikatni nejsou. ale vyrabet je lze seriove

doted jsem si myslel, ze politika objevujicise v kazdem diskusnim foru je mozna jen na novinkach.cz (at uz se jedna o novinku tykajici se zemetreseni v cine ci o pokousani ditete psem), a ted se nestiham divit...uz je to i tu, pomoooc x_X

zeragul - 09.06.2008 | 19:29   (odpovědět)

Ve SC1 byl singl za zergy hran za celebrata. Hrac byl celebrat. Tak nejak si to predstavuji u queen ve SC2. Ona bude ovladat jeden roj. Vlastne kdyz postavite queen, tak uvidite sebe ve hre A stejne jako celebrat se po smrti reinkarnuje. Na queen uz by nemusli platit DT.

Jetro [ redakce ] - 09.06.2008 | 18:34   (odpovědět)

Uz me to vazne zacina nebavit. Prosim, konec OFFTOPICU!!! Chci toho tolik? (to byla recnicka otazka, neodpovidat!)

Venca - 09.06.2008 | 17:38   (odpovědět)

Lucasi teda s prominutím ostatních: většího blbce jsme na žádném jiném foru neviděl

Romla - 09.06.2008 | 17:16   (odpovědět)

To Insolitus: Myslím, že je problém postavit 30 generálů. Každý kdo hraje multiplayer to jistě potvrdí. Navíc u Queen, jak už jsem tady psal, by se mi líbilo omezení jedna Queen na jednu Hive.

Insolitus - 09.06.2008 | 17:08   (odpovědět)

To Romla: rozhodne dovedu, dvou, tri, neni problem
ale jelikoz je to hra, tak neni problem postavit 30 generalu, coz z hernoho hlediska je bez problemu, jednotka jako kazda jina, ale jinak...

Romla - 09.06.2008 | 16:58   (odpovědět)

To Shorty: Není žádný problém stavět více silných Mothership, pokud budou dostatečně drahé. Stavěním několika Mothership totiž hráč riskuje, že než je vůbec postaví (přiteleportuje), bude kvůli nedostatku jiných jednotek dávno pod drnem. Je to stejné jako stavět třeba armádu Carrierů - navíc ani ta není v SC1 nepřemožitelná. Hráč může prostě riskovat a risk se mu může a nemusí vyplatit, pokud je hra dobře vybalncovaná, což časem jistě bude.

Romla - 09.06.2008 | 16:47   (odpovědět)

To mauriicio: To není problém, když jsou dva generálové vedle sebe, tak je většinou jeden podřízený druhému.

mauriicio - 09.06.2008 | 16:38   (odpovědět)

Problém se dvěma generály vedle sebe je ten, že jeden řekne útok a druhej ústup a než se dohodnou tak je po boji.

Shorty - 09.06.2008 | 16:36   (odpovědět)

Kdybych to měl vzít z pohledu vývojářů Blizzu, řekl bych, že tyhle jednotky může mít každý hráč jen jednou, protože jako velitel nemá na víc z pohledu jeho nadřízených nárok....
Nevím, jak si to přebrat - jestli mají lidi z Blizzardu problém Mothership předražit, aby nebyla moc velkou taktickou výhodou a zároveň je tu požadavek rozumné dostupnosti (nevím, jestli je to reálný, ale mohla by vzniknout třeba taktika ničení nepřátelskejch základen jenom pomocí planetcrackerů - obětovalo by se přitom pár mothershipů,ale mohlo by to znamenat ochromení protivníka - každopádně jsou 2 lodě na jednom místě dost nebezpečný - jedna si může dát cracker a poničit zemní jednotky a protivzdušnou obranu, druhá by použila černou díru a zlikvidovala letce)
...hmmm,zajímalo by mě, jestli by se na M-ship dal použít protosskej warp-in

to zasz: dobrý, ale musíme se učit rozeznávat hranice mezi malou odbočkou od tématu a spamem,ok?
to Lucas: prosimtě už ho nech, tohle popichování je děs

Romla - 09.06.2008 | 16:30   (odpovědět)

To Insolitus: A umíš si představit, jak dva generálové stojí vedle sebe? Já bez problémů. Jenže to ve hře nepůjde.

Insolitus - 09.06.2008 | 15:28   (odpovědět)

To Romla: mas sice pravdu ze (napr queen) bude mnoho, ALE kazda veli urcity casti roje, je to proste nejakej general. A ikdyz generalu je mnoho umis si predstavit armadu slozenou jen z generalu???

protossove-borci - 09.06.2008 | 14:43   (odpovědět)

o vycpání nebylo ani slovo, řekl sem pouze že kontrola IP není řešení! Já narozdíl od tebe Lucasi v každým příspěvku nekoho nepodezírám nebo tady každýmu neříkám co tady má kdo dělat ..o tom kdo na to de dobře bych radši nemluvil jo?

Romla - 09.06.2008 | 13:22   (odpovědět)

To hyperion: Hlavně taky neplatí, že unikátní zbraň znamená, že mají jenom jednu. Queenů budou mít Zergové spoustu a stejně tak to bude s Protossy a Mothership. Proto se mi moc nelíbí koncept jedna jednotka na hráče, protože ve skutečnosti se jich na bojišti může potkat i více.

hyperion - 09.06.2008 | 13:12   (odpovědět)

Mimochodem, kdyby někoho zajímal starcraft a ne národnostní spory, měl bych tady jednu připomínku. Někdo zmiňoval, že je divný aby protossi vynalezli mothership a pak ji vyrobili jen jednu (neboli byla unikátní). Jenže oni ji nevyrábějí, nebo spíš teď už ne. Mothershipy byly vyrobený ještě když u tossů byly xel naga a byly vyslaný do různejch koutů vesmíru jako bojová/kolonizační/monitorovací stanice. Časem se na ně zapomnělo a teď je povolávají zpět. Proto je to tak unikátní zbraň, protože je ještě ze starejch dobrojech časů...

Romla - 08.06.2008 | 23:51   (odpovědět)

heavy.firepower je přece Dustin Browder

Lucas - 08.06.2008 | 23:25   (odpovědět)

borci: čeče to sis moc nepomohl. Ja navrhnu kontrolu IP ať zjistime jestli si nebo nejsi heavy.power, a ty vystartuješ s tim že znaš věci co ti každou minutu mění IP takže se mužem jít vycpat. Nejdeš na to dobře, nejdeš

ovceking - 08.06.2008 | 20:49   (odpovědět)

To zasz:
1. jestli si to myslel jako vtip, dobre, ale ja sem to tak nepochopil
2. nechapu jak ti muze hlaska "Ať žije rasismus." prijit nerasisticka
3. king neni burzoazie ale aristokracie
4. omlovam se za tenhle muj Offtopic

mauriicio - 08.06.2008 | 19:46   (odpovědět)

No, chudák je to malej, vždyť si zaním Blizzard stojí jako Zelení za oteplováním.

Insolitus - 08.06.2008 | 19:20   (odpovědět)

To zasz: ses si jistej tim "malej"

zasz - 08.06.2008 | 18:59   (odpovědět)

ja ty lidi taky nechapu furt nekam tahaj rasismus a politiku. Treba odsuzujou thora jenom proto ze je spatne namalovany, nebo moc velky. Chudak malej.

Havoc - 08.06.2008 | 18:39   (odpovědět)

Tento web bol u mna na 1. mieste koli tomu, ze sa tu prilis nerozsirovali Off topici a chodili sem inteligentni ludia. Jediny server, u ktoreho som mohol "ujist" pred nizkogramotnymi hracmi a podiskutovat s ludmi na urovni. Ale teraz, ako vidim sa zacina inteligentna uroven razantne znizovat. Ako keby nebolo dost reci o rasizme a podobnych problemov dnesnej mladeze v skolach a v nasich domacnostiach. Este aj tu??? Prosim, nie!!!
To shorty: hehe uz dlho som sa tak nezasmial ako na tvojom vtipe s Parubkom. xD ... skoda ze u nas na Slovensku su infikovany vsetci politici. =))

mauriicio - 08.06.2008 | 18:23   (odpovědět)

To zmenšování probíhá hned dvakrát. Nejen větší jednotky jsou zmenšenější než malé, ale i vzdušné jednojky jsou zmenšenější než zemní. Vždyť do menšího Dropshipu se vejdou dva větší Siege Tanky. Tím ale nevyvracím, že Thor moc velký je.

zasz - 08.06.2008 | 18:13   (odpovědět)

on totiz rasista je uplne kazdej, a nejvic ten kdo vidi rasismus uplne za vsim. Oni mi nechtej dat praci-rasismus, on vyrobil thora(beloch) misto scv(cernoch) rasismus, on pestuje narcisi a ne tulipany-rasismus a uz vubec nepochopil, tu narazku co byla i treba v cesky sode na psi rasy, kterej sem v prispevku pouzil. Ban by mel dostat on jednak ve sve prezdivce strani ovcim coz je jista znamka rasismu a navic podporuje vykoristovatelskou burzoazni tridu-king. A jestli nepochopi uz ani tenhleten prispevek tak je to jasnej basista a houslista co me diskriminuje.

zasz - 08.06.2008 | 18:01   (odpovědět)

ovceking to nechape je to ovceking

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.06.2008 | 17:17   (odpovědět)

Romla : no blbě vypadá, když je větší než BC, to souhlas

Insolitus : nechápu, jak chceš odhadovat zmenšení jen podle velikosti ve hře.

Ve hře se to prostě nedá brát jinak, než jako uživatelské rozhraní pro velitele, které provádí určitou normalizaci velikostí tak, aby bylo všechno zhruba stejně velké.

Romla - 08.06.2008 | 16:32   (odpovědět)

Ten zaszův příspěvek byl vtip, není to tak? Aspoň já jsem ho tak pochopil.

Romla - 08.06.2008 | 16:29   (odpovědět)

Když vezmeme, že mariňák má ve hře asi 2cm a BC asi 7cm (což je hlavně pro zjednodušení, než že to tak přesně je), tak je ten odhad 1:100 pro mariňáka a 1:10 000 pro BC celkem dobrý. Kdyby byl Thor 1:400, tak by ve hře měl asi 4cm. Což by bylo celkem odpovídající vzhledem k mariňákovi i BC. Teď je Thor v moc velkém měřítku. Oproti BC by měl být asi poloviční.

Důležité ale je, že není třeba dodržovat velikosti takhle přesně (ani to není možné), ale jednotka, která by byla ve skutečnosti 40x menší než druhá jednotka, by ve hře neměla být větší než ta druhá jednotka. Což je přesně případ Thora a BC.

ovceking - 08.06.2008 | 16:10   (odpovědět)

velikosti: jj rekl bych tak nejak by to asi bylo i v puvodnim SC, akorat teda Science vessel, mi prisel trochu moc malej, podle filmecku vypadal ze e velkej radove jako BC, spis nez jako wraith

To Jata & Jetro: myslim ze by ste meli dat zaszovi ban, komentare typu "Ať žije rasismus." tady rozhodne nemaj co delat

Shorty - 08.06.2008 | 15:49   (odpovědět)

sry...už se držím tématu
to Insolitus: máš pravdu-takhle nějak ty velikosti musí být změněný, ale pochybuju, že vývojáři z SC se tím někdy vážně zabývali, určitě zkoušeli velikosti jednotek a hodnotili výsledky spíš podle toho jak to vypadá a ja dobře se s tím hraje než podle funkcí

Shorty - 08.06.2008 | 15:46   (odpovědět)

jen Paroubek je jasně infestovaný Zergy, už od pohledu (nebude to trvat dlouho a novináři z Navlastníoči ho natočí jak se zakopává)

Insolitus - 08.06.2008 | 15:45   (odpovědět)

To Unimatrix325: jo romla to pochopil zcela presne. Cim je jednotka v realu vetsi tim je vice zmensena, takze kdyby marinak byl zmenseny 10x, tak tank je 30x a batik 1000x (ne-li vic)
takze i z tohohle se da ze vzhledu ve hre odhadovat "realna" velikost, kdyby to blizzard ridil podle nejaky f-ce (jako ze asi tezko) tak by se to dokonce dalo odhadovat velmi presne

Shorty - 08.06.2008 | 15:43   (odpovědět)

to zas: OMG, lidi co si šlehnou a pak jdou psát na stránky by měli dostat ban, dokud se nedostanou z rauše

(sorry, ale každýmu člověku při smyslech musí být jasný, že na československou zdegenerovanou a zkorumpovanou politickou špičku nemá žádná rasa v SC vesmíru, ani Xel-nagové)

zasz - 08.06.2008 | 14:50   (odpovědět)

to mas dobry ja sem z pulky madar z pulky cech a z treti pulky lech, ale jinak je mezi pulkama hovno Jojo navazim se do madarou zvlast, kdyz s nima maj cesi tolik problemu

crazypupava - 08.06.2008 | 14:33   (odpovědět)

a teraz zas sa navazame do madarov???? ako sryz as za off topic ale som spolovice madar tak sa nenecham

crazypupava - 08.06.2008 | 14:33   (odpovědět)

a teraz zas sa navazame do madarov???? ako sryz as za off topic ale som spolovice madar tak sa nenecham

zasz - 08.06.2008 | 14:10   (odpovědět)

Napadla me 4 rasa do sc2 Cechoslovaci
Jednotky by meli ultimatni-Topolanek-brutalni masakrista. ODSka- banda teleportacnich posuku co maj bonusi na medicky, ranene jednotky a skill zdrazovani vyroby. Dalsi jednotka Mecjar Co by lital nad tim vsim a pusobil skillem demagogie. Potom jednotky SKP-spojena krestanska pakaz- schopnost prekabatit se na jakoukoliv jednotku. Dalsi jednoutku by byl zelenej panak, kterej by znemoznoval na lokaci pouzivat jednotky mechanickeho razu a korunou vseho by byla organizace domobrany, ktera by chranila sve jednotky za malou dan umlaceni vlastnich a v pripade ohrozeni by nejake misto zaplavila ochocenou smeckou Madarskych ciganu.

Táhni Punťo, ty poulični směsko.
Haf, haf, vrrrr.
Ať žije rasismus.

zasz - 08.06.2008 | 13:48   (odpovědět)

ZDAR JAK SVINA

Drop Pody-Je to skoda chtel sem je tam.

Thor-Moc me netankuje, nezalezi mi na nem.

Queen-Ma bejt Letecka nebo pozemni neco se tu povida o tom ze je to nastupce cerebretu, ale to asi sotva, kdyz byla i v sc1

Ultimatni jednotky-Je mi to sumak jestli budou jen jednou nebo vickrat, chci jen aby to bylo vyvazeny. Ne tak ze udelas mother ship ta sama vykosi letku a t k ni budes mit jeste svoji letku a tak u kazdy rasy. A v pripade vice ultimatnich to bude jako ve sc battl nebo carrier, nejdriv si taky kazdej myslel jak 12 da cokoliv, ale nebylo tomu tak. kdyz bude alespon jedna jednotka u kazdejch ktera ji da nehorazne na prdel tak proc ne.

Chovani tady na diskuzi-Sranda aspon se neco deje.

Shorty - 08.06.2008 | 13:30   (odpovědět)

Ještě jsem se chtěl nakonec dotknout toho co se tu dělo off topic: uznávám, že sahidko trošku provokoval (stačilo se podivat do ostatních diskusí a bylo dopředu jasný jak to dopadne), ale ani reagující se nenechali zahanbit...A ke všem přízpěvkům ohledně národnosti: trošku nechápů, proč by se tu měli slováci chovat nějak jinak než my,tenhle server jak se tu někde psalo míří na post nejdůležitějšího československého SC2 webu,takže je v našem zájmu sem slováky zvát, ne je odsud vyháňat ;-P Já jsem třeba vysokoškolák a spousta mojich kamarádů jsou ze slovenska,přesto jsem nikdy neměl potřebu jim připomínat, že tady jsem doma já ne oni (viď Torasque)

Shorty - 08.06.2008 | 13:22   (odpovědět)

S tím převážením spíš kdyby dostal zásah, hlavně má zákluzný, tak to snad nevadí... Když už se tu nakousl reaper - to je podle mě super jednotka,jen si teď nejsem jistej, jak to v současným buildu vypadá - Terrani už mají jako možnosti pěchoty mariňáka, firebata, maraudera a reapera což je podlě mě docela dost.Uvidíme, co nakonec půjde do hry krom všudypřítomných mariňáků...

Shorty - 08.06.2008 | 13:18   (odpovědět)

Co k tomu dodat? ... mě každopádně Thor taky moc nesedí, nejen tím, že je obrovskej - i když se dá na druhou stranu říct, že Cruiser je prostě hrozně malej v poměru k námi předpokládané velikosti ...ale i designem - na jeho ramenou a v okolí mi přijde zbytečně moc krytů a kdesi cosi.Přitom stojí na nožkách stabilních asi tak, že kdyby začal pálit ze svojich těžkých děl,jak to je vidět na videu, převážil by se po 4 výstřelech dozadu.Jedinej designovej důvod proč tahle obluda je,že Starcraft-milující korejci jsou na velký roboty ujetí (Anime, Lineage)...funkci nechci soudit

Romla - 08.06.2008 | 12:09   (odpovědět)

To Unimatrix325: Jednoduše prostě Thor vypadá hrozně blbě, když je větší jak BC a má víc hitpointů - zmenšit (změnit) a zkrouhnout hitpointy! A tím exponenciálem Insolitus asi myslel, že čím je jednotka větší, tím je v menším měřítku, ale nechci mluvit za něho, pouze tohle je jediné, co mě teď napadlo (jakože mariňák je 1:100 a BC je 1:10000)...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.06.2008 | 11:02   (odpovědět)

Insolitus : Tu exponenciálnost mi vysvětli

protossove-borci - 08.06.2008 | 08:39   (odpovědět)

jo tak pokud si myslite že trpím nákou schýzou ste na omylu. for Lucas: kontrola IP by ti nepomohla, protože už existuji nějaké vychytávky. např. torpark je nádstavba Firefoxu, která ti mění každých 5 min. IP uplne jinou než máš ty. Nevím proč se za mnou vždychy Heavy.firepower postaví a začne kolem sebe nadávat! Já nejsu žádnej rasista - dyt moje druhá poovina rodiny žije na Slovensku...

Insolitus - 08.06.2008 | 01:35   (odpovědět)

To Unimatrix325: No je a neni. Neda se to brat absolutne jako linearni pomer (jelikoz jak uz sem napsal zkresleni je exponencialni) ale muzes uvazovat o vztahu jednotek mezi sebou a tady dochazi k problemu, jelikoz ted je velkej jako batik a to si vubec neodpovida, mel by se spis blyzit k siegum. Jasne zadnej tank neni 18m dlouhej, ale ale nekolik metru delky tanku je thorovejm 18 MNOHEM blyze nez nekolik set metru u batika

ovceking - 07.06.2008 | 23:40   (odpovědět)

To 2NiNe: qeen vypada dost zensky (i kdyz zergove sou bezpohlavni)... a podle me pri vytvareni novejch qeen vychazeli z keeriganina genomu

2NiNe - 07.06.2008 | 23:12   (odpovědět)

ovceking: jo, s tim nastupcem mas pravdu. psal jsem to proto, ze si nemuzu pomoct, ale queena mi pripada jako zmutovana kerrigan, ktere zrejme nestacily 2 nohy...ale je mozne ze se mylim =)

Lucas: jj to by chtelo =) (navic si nemuzu pomoct, ale ti 2 mi prijdou na dost podobne mentalni urovni)

Peca - 07.06.2008 | 22:53   (odpovědět)

No že to má být čistě AA mi teda docela vadí, na to by měl podle mě vypadat spíš jak MadCat nebo Catapult z MechWarriora... jako těžký obléhací stroj by mi nevadil ani v koexistenci se Siegem...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.06.2008 | 22:08   (odpovědět)

Insolitus : uvažovat velikost ve hře je právě ta největší hloupost

Romla : ve hře se proporce nedají uvažovat, to je každému jasné (nebo aspoň těm, co o tom trochu přemýšlejí

sahidko - 07.06.2008 | 21:50   (odpovědět)

Hlavne sa k nemu chovajú tak, akoby ho tam chceli za každú cenu mať, čo je podµa mňa škoda

Romla - 07.06.2008 | 21:31   (odpovědět)

To Unimatrix325: No jo, ale to není moc platné, když ve hře vypadá větší jak Battlecruiser. Vím, že se tam nedají dodržovat proporce, ale většině lidí, co Starcraft 2 budou hrát, nikdy nedojde, že ve skutečnosti je Thor mnohem menší jak BC, když má navíc i víc hitpointů. Taky to nic nemění na tom, že vypadá moc humpolácky - naprosto nevhodně pro protivzdušnou jednotku. Artilerii bych mu věřil, ale anti-air nikoliv. Navíc je možné, že Blizzard ho momentálně považuje za většího, než je na tom starém artworku, aspoň se tak k němu chovají.

Insolitus - 07.06.2008 | 21:25   (odpovědět)

jasne to je moznost, ale je to jen odhad, aktualni myslenka blizzardu muze bejt uz uplne jina.

Kdybychom ale porovnavali velikost primo ve hre (ikdyz je exponencialne zkreslena) tak je thor velkej jako batik, ne-li vetsi, to by pak opravdu znemenalo nekolik fotbalovejch hrist vedle sebe

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.06.2008 | 20:46   (odpovědět)

z toho jednoho artworku. Je teda pravda, že to je starší artwork a Thor yvpadá trochu jinak, ale momentálně to je pořád nejrozumnější, nejpřesnější a jediný na něčem logickém založený odhad.

ovceking - 07.06.2008 | 19:51   (odpovědět)

To Insolitus: porovnej thora s marinakem http://images.starcraftcz.com/art/thor.jpg

Insolitus - 07.06.2008 | 19:36   (odpovědět)

To Unimatrix325: a to cislo jsi vzal kde???

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.06.2008 | 19:20   (odpovědět)

Romla : on ten Thor zas tak velký neni... cca 16m na výšku, naprosto běžnej mech

zeragul - 07.06.2008 | 17:51   (odpovědět)

A ted zpet ke SC2 a doufam, ze to tak zustane!

Pripojuji se k nazoru, ze queen je pro unikatnost jako stvorena. Kazda kolonie musi byt rizena, ale mit vice jednotek s touto schopnosti, tak vyssi postaveny ztraci kontrolu. Proto queen jen jednu.
Vubec bych tossum nedaval zadnou uinkatnost, nejradeji bych mothership vykopal nebo zmenil design. Je prece nelogicke vymyslet super zbran s naprosto devastujicim ucinkem, ale vyrobit ji jen jednu, i kdyz je nakladna. Ale je pravda, ze jedno mothership vypada lepe jak hejno letajicich keramickych talirku.
A ted k tomu hroznemu thorovy. Blizzard si totiz tak trochu podrezal vetev. Vyrobil Vikinga a ten nahradil wraitha bez moznosti strelby na zem a goliase bez moznosti strelby do vzduchu. Jenze co ted, jak udelat protileteckou jednotku zeme-vzduch, aby nevypadala jak viking nebo tank. Tady je dle me nejvetsi problem. Navic blizzardum se asi nechce porad menit jednotky design atd. Hra je dost nakladna a i kdyz ma blizzard z WoW penez jak slupek, nebude delat prodelecny projekt. Golias byl v broodu nejlepsi jednotka zem-vzduch. Ten jeho dostrel byl masakr. Dragoon se mohl jit vycpat.

zeragul - 07.06.2008 | 17:40   (odpovědět)

To killer.exe: ne rasismem, ale nacionalismem
At se chova vulgarne cech nebo slovak, je to jedno. Ovsem vubec se nedivim, kdyz na ceskem foru se zacne zahranicni host chovat nevhodne, tak to vyzere, protoze je pravda, ze na to nikdo neni zvedavy a temer kazdy vcetne me ho odkaze, at se takto jde chovat na vlastni stranky. Na tom nevidim nic divneho.
To sahidko: i kdyz jsi to myslel z legrace, tak takovy vtip je na urovni skolaka na prvnim stupni. A presne takovy lide pak znehodnocuji celou diskuzi.
Protossove-borci je skutecne vysazen na protossy a nekdy az moc. Ja mam tossy taky nejradeji, lidi jsou podle me v kazde hre, kde jsou mimozemstani ta nejtrapnejsi rasa Kazdy ma svuj nazor. Kazdopadne to protoss-borci, opravdu trochu rezpektuj i dalsi rasy. Nemuzou byt jen tossove nadupani. I kdyz mi ted prijdou docela slabi. Byla by to pak nuda...

Vic nez ze starcraftu 2 jsem zklamany z lidi, kteri ho hraji (SC1)

Lucas - 07.06.2008 | 17:20   (odpovědět)

2Nine: Taky mě to napadlo, vždycky když se někdo ozve na našeho "borečka" tak se zjeví heavy power a začne do něj nadavat. To by chtělo kontrolu IP.

ovceking - 07.06.2008 | 16:25   (odpovědět)

To protossove-borci: zergove sou unikatni... kdyby byli protosove lepsi nez zergove, tak by je Xel`nagove neopustily (ano, jsem vysazenej na zergy, a nic proti tobe nemam)

To heavy.firepower: vis o tom ze chovani cloveka obvykle byva primo umerne jeho inteligenci?

To Torasque: a me taky budes chtit upalit za to ze moje babicka je ukrajinka?

To 2NiNe: nastupcem Overmindu je Kerrigan, Qeeny sou spis nastupcema Cerebratu

killer.exe - 07.06.2008 | 16:19   (odpovědět)

a už vidim jak se teď opřete do mě XD

killer.exe - 07.06.2008 | 16:19   (odpovědět)

nechápu co vám vadilo na tom co sahidko řekl. A hned vytahovat že je slovák atd. trochu až zavání rasizmem

Kane85 - 07.06.2008 | 15:58   (odpovědět)

poslednych niekolko prispevkov bolo uplne zbytocnych a totalne Off topic. je pravda ze sahidko vyjadril dost nevhodny nazor, ale pouzil aj smajla na odlahcenie situacie.
imho nebol dovod hned urazat...

2NiNe - 07.06.2008 | 15:50   (odpovědět)

1) a co jako ze je sahidko slovak. vy snad nechodite na zahranicni fora?
2) proc by musel byt regnuty na foru?
3) sahidkou souhlasim s tebou xD mam pocit ze protossove-borci je na ne trosku moc vysazenej =)
4) proc mam pocit ze heavy.firepower je druhy nick protossove-borci? jak tak ochotne vystartoval na jeho obranu =)
5) jestli si nejaka jednotka zaslouzi byt unikat, tak je to prave queena. perfektne to k ni sedi - proste nastupce overmindu, nekdo ty nemyslici slintajici bestie vest musi

sahidko - 07.06.2008 | 15:24   (odpovědět)

po prvé som len čakal to, kto prvý vytiahne, že som Slovák...po druhé nikoho sa nesnažím prevychovávať, len potom, čo som si prečítal pár príspevkov od protoss borci aj na fóre tak mi to tak proste došlo...to že som to myslel ao vtipnú narážku nikoho nenapadlo, hneď som bol označený za kkta...a nakoniec neviem ako si došiel na to, že som zaťažený na zergov, asi vieš viacej ako ja

halal - 07.06.2008 | 15:22   (odpovědět)

proboha, proc ten flame??

Torasque - 07.06.2008 | 15:18   (odpovědět)

ty seš taky zatazeny na zergy a hlavu ti za to neurazím!

Torasque - 07.06.2008 | 15:18   (odpovědět)

di si na svy slovensky stranky a nesnaž se moralizovat tady ostatní slováku! tohle starcraftCZ slovaci sou tady vítaní ale at se nesnaží tady nekoho převychovat!!!

sahidko - 07.06.2008 | 13:27   (odpovědět)

a ked sa naucis spravat tak sa vyjadruj na moju osobu dmntko..dik

sahidko - 07.06.2008 | 13:18   (odpovědět)

ak to bolo mne tak na fore zaregistrovany som aj ked neviem co to meni na veci, ze protos borec je proste zatazeny na tossov a nedajboze date nieco inym rasam je zle ...

heavy.firepower - 07.06.2008 | 13:11   (odpovědět)

ani neni zaregistrovanej na foru a hrotí do ostatních takový sou uplne nejepší chytří jak rádia...ale bez důkazů..

heavy.firepower - 07.06.2008 | 12:57   (odpovědět)

ty seš zas uplnej kokot!

sahidko - 07.06.2008 | 11:50   (odpovědět)

ty sa na tych protossoch snad aj ukajas doma ...just a game

protossove-borci - 07.06.2008 | 11:15   (odpovědět)

jasně levným zergskejm cetkám dej unikátnosti a vyspělý protossy a vynalézavý terrany hod do háje...proc ne..

Romla - 07.06.2008 | 11:14   (odpovědět)

I královen budou mít Zergové ve skutečnosti více jak jednu. Mně se líbil nápad na blizzardím fóru o jedné královně na každou Hive, ale i jedna na hráče mi nevadí. U Mothership jsem spíše pro možnost stavět jich více, ale jedna by měla být hodně silná a drahá. A Thor určitě není žádná superjednotka, spíš mi jeho velikost tří fotbalových stadionů přijde naprosto neúčelná a trapná - mrakodrap na kuřích nožkách. To už bych radši vzal zpátky Goliathy než tohle.

Kane85 - 07.06.2008 | 10:05   (odpovědět)

ja hovorim - unikatnost Queen ano, mothership a thor ale NIE.
logicky uz z nazvu kralovna - vzdy je len jedna. vcely maju jednu kralovnu, ale aj votrelci vo filme mali len jednu.
ale taky thor nevidim problem preco by sa nemohlo vyrobit viac kusov. to iste mothership.

mauriicio - 07.06.2008 | 03:53   (odpovědět)

To by nešlo kvůli rozdílnosti ras - nemůže mít jedna unikátní jednotku, protože ji má jiná. Ještě to šlo u Mothership / Queen, protože Queen brání základnu, zatímco Mothership je (byla, když ještě byla unikátní) hlavně útočná. Její schopnosti nevyužijete zdaleka tak dobře ve své základně jako v té soupeřově. Navíc Thor nemá žádné schopnosti, je to jen hodně-životů-hodně-síly, to není důvod k unikátnosti

crazypupava - 06.06.2008 | 23:50   (odpovědět)

moj nazor na tgora je taky ze ho dost pokazili..... ked som ho videl 1 krat tak to bola supova jednotka pacila sa mi ale teraz DAKUJEM NEPROSIM.... proste mohli ho nechat tak aky bol a spravit ho ulrimatnim ako queen to iste si myslim o mothership nechat ich silne a jedinecne kazdej rase neaku taku jednotku ..... to is myslim ja

halal - 06.06.2008 | 23:17   (odpovědět)

Problem to nebyl ani predtim (v bete puvodniho SC to bylo)
Ale proste musis nechat hracum moznost micra, jinak to prestane bejt e-sport a to bych nerad...

hyperion - 06.06.2008 | 23:12   (odpovědět)

To Kane85: mě to teda docela vadilo. navíc si myslim, že dneska neni problém tam tu animaci dát, ne jen zvuk a bum-jednotka je pryč....

Kane85 - 06.06.2008 | 22:23   (odpovědět)

To halal: to aj ja..v SC transporty tiez nepristavali a mne to nevadilo

halal - 06.06.2008 | 22:17   (odpovědět)

Nejlepsi by bylo, kdyby dropshipa pristavala hned po prvnim dropu a v prubehu druhyho. Aby se tim neposralo dropship micro. A taky aby byla v prubehu pristavani pohybliva, a ne ze by clovek musel pockat az pristane, pak vzlitne a pak teprv pohyb.

Sice mozna nekdo bude rikat, ze je to nerealny, ale ja jsem spis pro tu hratelnost nez pro realnost...

mauriicio - 06.06.2008 | 21:05   (odpovědět)

K přistávání dropshipů bylo posledně řečeno, že je předmětem balancování a odmítli se zmínit zda a který přistávat bude. K Dustinovi, stalo se to, čeho jsem se bál. Někdo se do Thora zamiloval a neuvidí nic než skvělý koncept zvětšeného Goliatha a útočnější formy Siege tanku.

Overwatch [ redakce ] - 06.06.2008 | 19:53   (odpovědět)

hyperion: jde to vidět v tomhle videu, čas 1:02 - nahoře přistává několik Dropshipů - http://www.youtube.com/watch?v=x_P6ktsZkto

hyperion - 06.06.2008 | 19:17   (odpovědět)

To Overwatch: dík za odpověď. na žádnym videu jsem si dropship nevšiml, takže jsem nevěděl.

ovceking - 06.06.2008 | 19:03   (odpovědět)

To Romla: tak na tomhle se 100% shodujem

Overwatch [ redakce ] - 06.06.2008 | 18:12   (odpovědět)

hyperion: Dropship ji měl (viz. starší gameplay videa), Medivac Dropship nevím, ten jsem ještě v pohybu neviděl. Ale taky asi bude nějak přistávat a vzlétat.

hyperion - 06.06.2008 | 18:08   (odpovědět)

ptám se trochu (trochu hodně) mimo téma, ale nevíte jestli má mít dropship animaci startu a přistání při nakládání/vykládání jednotek?

thor mi taky nějak od začátku nesedí, je tak nějak mimo koncept terranů i když přesně nedokážu říct proč, ale třeba reaper mi tam padne jako ulitej

Romla - 06.06.2008 | 16:43   (odpovědět)

Takže jsem si zapomněl refrešnout stránku a reagoval jsem na ovcekingův přípsěvek ze 14:32. Na druhou stranu, ale nevidím moc rozdíl ve formulaci: "Vyhoďte Thora" nebo "Totálně změňte jeho vzhled". Nejde tady vůbec o funkčnost Thora, ale pouze o vzhled.

Romla - 06.06.2008 | 16:36   (odpovědět)

To ovceking: No ano, přesně o to nám jde. Hlavně na vzhled Thora si spousta lidí stěžuje. Takže vyhození Thora a zařazení jednotky se stejnou funkcí, která jenom jinak vypadá je jedno ze správných řešení. Taky bych podepsal petici.

halal - 06.06.2008 | 16:32   (odpovědět)

Já si myslim, že thor je dobrá jednotka, rozhodně je originální a otvírá nový strategie (jak pro terrany tak proti nim)

sahidko - 06.06.2008 | 16:20   (odpovědět)

mne proste pride na to aku ma vyzbroj a ulohu zbytocne velky neohrabany a predimenzovany a este k tomu vyzera hnusne...aj ked highspeed zda sa neohrabanost riesi ...terrani bez siege tanku nie su terrani...terrani s thorom nie su terrani

Insolitus - 06.06.2008 | 16:09   (odpovědět)

To ovceking: to možná jo, ale u Thora jsou i jiné problémy. Už to tady bylo zmiňováno mnohokrát: když už se rozhodnu utratit takový množství surovin jak na bitevník tak tomu NIKDY nedám nohy, sotva by se to s hlo, přes svou váhu a mimo to motory co by něco takovýho rozpohybovaly chůzí by museli bejt zbytečně silný a drahý za to málo co by thorovy daly (nemotornou chůzi)

ovceking - 06.06.2008 | 15:34   (odpovědět)

To sahidko:to ze by ho nemuseli vyhazovat sem se snazil rict...

ohledne vzhledu... me se taky nelibi... ale komentare typu "pryc s nim", "Thor pryč !!", mi pridou zbytecne hystericky...

kdyz to srovnas se siege tankama, taky se nikomu nelibyly, ale nevzpominam si ze by nekdo rval "vyhodte je, sou hnusny", spis se ozyvalo "je to super jednotka, ale vypada jak plastova hracka tak ji zmente vzhled"

jonik - 06.06.2008 | 15:22   (odpovědět)

thor je ohavnej pryc s nim na nic jinyho se nehodi...

Unkwas - 06.06.2008 | 15:05   (odpovědět)

To Overwatch: Asi mas s Dustinem pravku kapanek jeho predchozi pusobeni svadi k porovnavani.

sahidko - 06.06.2008 | 14:34   (odpovědět)

uplne rovnaka by urcite nebola to by ho nemuseli vyhadzovat...a to inak vyzerajucu je podstatnejsie akoby si si myslel lebo ak si precitas aspon par predchadzajucich prispevkov zistis, ze prave jeho predimenzovany dizajn je jeden z hlavnych dovodov...

Overwatch [ redakce ] - 06.06.2008 | 14:32   (odpovědět)

Unkwas: Kdybys nevěděl, že Dustin pracoval na C&C, tak tě to ani nenapadne. Mě to tak teda vůbec nepřijde.

ovceking - 06.06.2008 | 14:32   (odpovědět)

ja teda proti thorovi nic nemam... az na ten vzhled.... jinak v nem nevidim problem....

chcete aby thora vyhodili? dobre... a co pak? meli by pak terani nejakou protivzdusnou obranu?... ne

takze kdyz ho vyhodej tak tam misto nej daj o tejden pozdejc jinak vypadajici, jinak pojmenovanou... ale jinak naprosto stejnou jednotku

New - 06.06.2008 | 13:30   (odpovědět)

Toho Thora fakt zkazily ,jak z neho bude protileteck obrana když nepřitel bude utočit ze dvou stran zakladny a on to nebude stihat toho mužem rovnou nechat stát u prostred a jen se na nej divat, stal se z nej velkej předraženej goliach.

Unkwas - 06.06.2008 | 13:27   (odpovědět)

Dle mého se SC2 začíná nebezpečně přibližovat C&C

Unkwas - 06.06.2008 | 13:22   (odpovědět)

Ač sem velký příznivec Teranů říkám jasně Thor pryč !! -dokud útočil na pozemní dal se ještě zkousnout, ale pouze jako protivzdušná i když extra silná jednotka jednotka naprosto kazí dojem z celé hry a jeho "cupitání" na highspeed naprostá ohavnost..V případě petice proti Thorovi máte muj podpis nejméně jednou.

sahidko - 06.06.2008 | 11:18   (odpovědět)

no fajn najprv nic a teraz dvakrat ...sry

sahidko - 06.06.2008 | 11:17   (odpovědět)

ak ho tam nechaju tak mi nic nebrani aby som si ho v kampani nepostavil...ale sledovat zapasy na turnajoch na highspeed masia tento humus asi naozaj nebudem...

sahidko - 06.06.2008 | 11:17   (odpovědět)

ak ho tam nechaju tak mi nic nebrani aby som si ho v kampani nepostavil...ale sledovat zapasy na turnajoch na highspeed masia tento humus asi naozaj nebudem...

Sip - 06.06.2008 | 11:14   (odpovědět)

Doufám, že si vývojáři uvědomí, že tenhle protivzdušnej obr fakt kazí dojem z celýho stara 2. Přece nejsou slepí snad mu ten vzhled upraví a hlavně ho zmenší.

sahidko - 06.06.2008 | 11:08   (odpovědět)

prave preto...obrovsky golias s "neuveritelnymi" dvoma AA delami...hlavne ze je to najvacsia jednotka v hre...a o dizajne radsej ani nehovorit

Pavel - 06.06.2008 | 11:04   (odpovědět)

Takže se nám pomalu z Thora stává větší Goliáš.

Miki - 06.06.2008 | 01:14   (odpovědět)

Ach ty hrubky... v druhém odstavci by snad mělo být "hráli" a "hledali", ne? Pokud ten článek teda nepsaly nějaký ženský .

Romla - 05.06.2008 | 23:46   (odpovědět)

To Ma7aKr: To asi aby se do něho Battly lépe trefovaly těma Yamatama.

Bojovat proti hlavnímu designéru asi nebude lehké. Přesto je pro mě Thor hned po Infestorovi druhý nejhnusnější design Starcraftu 2.

Mizzin - 05.06.2008 | 23:28   (odpovědět)

jj, Reaper je fajn, jen by mohli trošku omezit to jeho "tancování" při střelbě.

Kane85 - 05.06.2008 | 22:34   (odpovědět)

lenze rozdiel je v tom, ze Reaper je imho vyborny napad.

killer.exe - 05.06.2008 | 22:30   (odpovědět)

Thor je jako Reaper za každou cenu tam podle nich prostě musí zůstat

Kane85 - 05.06.2008 | 22:16   (odpovědět)

drop pod u ghosta ma aj tak velmi nezaujimal. ale ten thor...no ja neviem vidiet ze maju kopu prace, a zda sa ze thora chcu za kazdu cenu nechat v hre , ale potom nech aspon upravia design

Mizzin - 05.06.2008 | 22:15   (odpovědět)

Když změní jeho design, nic proti Thorovi mít nebudu.

Ma7aKr - 05.06.2008 | 21:57   (odpovědět)

zda se ze nekdo ma rad thora ale co uz ale pripadne me to divny tam mit neco tak mega velkyho na vzdusnou obranu

Havoc - 05.06.2008 | 21:40   (odpovědět)

Ach, asi najhorsia sprava za posledny mesiac.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.