StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Doplnění našeho bonusového Q&A

04.06.2008 | 19:35 - Jata

K našemu včerejšímu bonusovému Q&A s Karunem, které se po internetu rozšířilo velmi rychle, dodal ještě včera Karune několik upřesnění k Nydus Wormovi.

 

Karune iconJeště by stálo za to upřesnit v těchto odpovědích, že když je Nydus Worm zničen, jednotky naložené uvnitř nebudou zničeny. Uvažujte každý Nydus Worm jako otvor v systému tunelů vytvořených Nydus Wormem. Když ztratíte všechny otvory k tomuto systému tunelů, pak ztratíte i všechny jednotky v něm. Otevírá to pro Zergy v případě více Nydus Wormů hodně smrtelných strategií, můžou být totiž fakticky na mnoha různých místech velmi rychle.

Někteří hráči mohou třeba zpřístupnit několik Nydus Wormů v nepřátelské základně, aby zabezpečili průchod co nejvíce jednotek tak rychle, jak jen to je možné (jelikož mají Nydus Wormy jen velmi málo hitpointů). Ostatní hráči mohou zvolit taktiku vyhrabání se na opačné straně nepřátelské základny nebo mezi jeho hlavní základnou a jeho druhým "centrem", aby se mohla jejich armáda rychle přesouvat tam a zpátky mezi dvěma otvory s krátkým přechodovým časem.

 

Když se Nydus Worm vynoří a vypustí jednotky, stane se z něj okamžitý dopravní systém tam a zpátky podobný Nydus Cannalu v SC1? Nebo jinými slovy, je obousměrný?

 

Jedná se o dvousměrnou dopravu, což umožňuje jednotkám se pohybovat jak ven, tak dovnitř.

 

Potom, co byl umístěn a vyložil jednotky, je Nydus fixován na vždy na jedno místo nebo se může znovu pohybovat?

 

Nydus Worm se může znovu "zabalit" a znovu se pohybovat. Mezi změnou Nydus Worma z nehybného módu do mobilního módu bude určitá prodleva, která ale bude předmětem balancování.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Insolitus - 05.06.2008 | 09:19   (odpovědět)

nyndus worm bude zajimava vec s neuveritelnym potencialem

ja se moc tesit

ovceking - 04.06.2008 | 23:30   (odpovědět)

myslim ze to bude dobra odpoved na protossky warp in

2NiNe - 04.06.2008 | 22:13   (odpovědět)

fakt ze jo. btw ten system nydus wormu zacina byt pekelne zajimavej

Gabardiel - 04.06.2008 | 21:54   (odpovědět)

Přesně tak úplný WoW

TaSSadar - 04.06.2008 | 21:52   (odpovědět)

To Gabardiel: cece mas ty vole pravdu, vypada jak mix priesta (vzhled, ten typ) ale animace jako ta carodejka co kouzli ovce

Gabardiel - 04.06.2008 | 21:50   (odpovědět)

imho: nepřipadá vám ten high-teplar jak tam sebou škube trochu warcraftovsky ? Neřikám že vypadá špatně, ale no nevim jak by to vypadalo kdyby udělal psi-storm nebo něco podobnýho a on by sebou začal házet jak zmagořenej ?

Gabardiel - 04.06.2008 | 21:44   (odpovědět)

To zní moc hezky pro zergy i když já to nevidim moc rád protže mám rači protose nebo když už tak terany ale nebadí. Myslim že to moc hezky oživí hru

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.