StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Zergové pod drobnohledem

10.03.2008 | 15:53 - Overwatch

Server sclegacy.com přinesl zajímavý článek týkající se zergského oznámení. My jsme se rozhodli přeložit tu část, která se týká rozboru známých jednotek této rasy.

 

Queen
Queen bude ve StarCraftu 2 také produkční jednotkou – bude mít možnost pokládat vajíčka, stejně jako se „vyvíjet“ během hry. Queen lze získat rovnou z Hatchery a v jednu chvíli může mít hráč pouze jednu. Královna bude schopna rozšiřovat zergský creep a také bude mít možnost nějakým způsobem kontrolovat obranu vlastní základny. Další schopností bude možnost vytvořit nějaký druh automatické obranné budovy, tak trochu jako Nomádova Auto Turret. Královna bude mít spoustu schopností, které se jí budou postupně zpřístupňovat skrze evoluci, například Deep Tunel. Touto schopností se Královna „teleportuje“ na jakékoliv místo na creepu. Další schopností (nepotvrzenou) je Toxic Creep, což můžeme vidět v jednom z low-res obrázků. K čemu slouží, zatím nevíme.

 

Overlord
Overlord se opět vrací do své role. Ale tentokrát má v rukávu několik nových triků. Při oficiálním odhalení Zergů bylo oznámeno, že Overlord bude disponovat nějakým druhem útoku. Na screenshotech lze vidět, že Overlord používá nějakou schopnost, při které z něj vytéká tekutina na povrch, nad kterým se vznáší. Detaily bohužel zatím neznáme. Kolují také spekulace, že by už nemusel mít oblíbenou funkci detektora skrytých jednotek.

 

Hydralisk
Nový Hydralisk, ikona zergských armád, je nyní trochu větší, stojí více vzpřímeně a velikostí dosahuje protosského Stalkera. Hydraliskova ztvrdlá kůže s ostny působí mnohem nebezpečněji. Na některých screenshotech můžeme jasně vidět Hydralisky útočící na blízko svými pařáty. Na ostatních zase střílí své klasické ostny.

Lurker
Lurker zůstává také věrný své předloze z prvního dílu, až na svoji schopnost být pod zemí neviditelný. Otázkou je, jestli na jeho zaměření bude potřeba detektor, nebo na něj budeme moci útočit normálně.

 

[VÍCE]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

protossove-borci - 11.03.2008 | 16:43   (odpovědět)

jo, taky mě to štve - protossové sou ted na nic - Mothership osekaná na nic, v gameplay videu byla super, byla samozrejme cheatlá, ale jako kdyby tak zustala bez štítů, immortal - souhlas se zeragulem, carrier by mohl mit vic stitu, zealot -- pohoda, stalker souhlas se zeragulem....

SiMich - 11.03.2008 | 16:23   (odpovědět)

Jo a další věc: Nevím, kde přesně se potvrdilo, že Infestor umí Infestovat Command Center, nikde jsem to neviděl, ale pokud to prohlásil někdo důvěryhodný budiž. Já jsem zase četl, že půjde Infestovat jakoukoli Terranskou budovu. Zní to trochu šíleně, ale vzhledem k tomu, že na videu Infestor infestoval Engineering bay, a že na jenom screenu to vypadá jakoby infesotlval Supply Depot, tak bych tomu možná i věřil.

SiMich - 11.03.2008 | 15:12   (odpovědět)

Myslím, že tady došlo k nějaké mystifikaci. Buď mě, nebo vás. Zdá se, že se domníváte, že Mothership je stále jednotka, kterou lze vyrobit ve více kusech. Pokud se nepletu a poslední update těchto informací byli Střípky z Fóra (jméno novinky na těchto stránkách), tak Mothership je sice oslabená, ale nepřišlo o unikátnost - tedy lze mít jenom jednu.

mauriicio - 11.03.2008 | 01:09   (odpovědět)

Taky se mě pomalu zdá, že Protossové přišli jako první, se spoustou nápadů a inovací, a postupnými úpravami přicházejí o mnoho věæí co na nich byly super. Třeba Mothership z unikátní devastační jednotky přešla v "tuctovou". Nejvíce mě asi vadí Collosus, jeho útok byl ze začátku něco strašidelného, před tím silným dlouhotrvajícím paprskem bych prchal jak kdybych doma zapoměl zapnutou žehličku. Pak se zkrátily intervaly, což nevypadá tak hrozivě a nakonec ten krátký čárový útok, nevím nezdá se mi to nic moc.
Tak nějak to symbolizuje i přeměnu všech Protossů, ne že by byli špatní, to si Blizzard nedovolí, ale nějak ztrácejí šmrnc, snad je to jen tou koncentrací na Zergy, a spraví se

zeragul - 10.03.2008 | 21:49   (odpovědět)

jeste dodatek
ce se tyce tech baelingu nebo jak, jsem vazne zvedav na jejich cenu, protoze pokud budou dost levni, tak to bude ultimatni jednotka, to projde proste cimkoliv...

zeragul - 10.03.2008 | 21:42   (odpovědět)

No poravde zacinam byt celkem zklamany. Ne ze zergu, ti vypadaji super, ale z protossu. Celkovy design jednotek u tossu je oproti ostatnim rasam podprumerny, hlavne v porovnani se zergy. Nuffilier, co to jako ma byt? Collosus taky nic moc. Carrier, to proste uz neni carrier. Mothership a letajici mesto je vylozeny trapas a o DT se radeji nebudu zminovat, prootoze bych sel blit. Zacal se mi alespon trochu libit immortal, ale jeho neschopnost utocit na vzdusne cile je dost na houby. Misto aby branil domovinu proti guardianum, battlecruseum, tak bude zdrhat. Na co mu bude, ze proti temto jednotkam zapne svuj super stit. V pozemnim utoku, pokud protivnik podsle jednotky jak se silnym tak se slabym, utokem, zase je immortal nepouzitelny, protoze nejake sracky ho rozstrili jak na pouti. I kdyz na jednom obrazku jsem si vsiml, ze mel kolem sebe i slaby stit, takze mozna, mozna...
Stalker ma smesne maly pocet stitu, pritom by to melo byt naopak, vice stitu, mene zivota.
Snad to alespon trochu vynahradi warp ray a phoenixove i kdyz warp ray mi na svuj pocet zivotu a stitu prijde dost drahy. Collosus je taky poradne drahy a jednotky na nej muzou pouzit vzdusny utok.
Jinak, zergove jsou fakt nakuti, az takove prasarnicky jsem necekal. A po graficke strance, fakt super.
Samozrejem ze je predcasne takto spekulovat, ale mam takovy divny pocit...

Wraith - 10.03.2008 | 21:40   (odpovědět)

Zergove se povedli velmi dobre.. ale nelibi se mi ze pri utoku hydraliska uz to nema effekt te zelene kyseliny nebo co to bylo..

protossove-borci - 10.03.2008 | 20:36   (odpovědět)

no jo, možný to je, ale vypadá trochu divně jáma, v ní čumící hydralisk a jednotky si toho nevšimnou, to už je lepší celej zakopanej:S

mauriicio - 10.03.2008 | 19:41   (odpovědět)

to jako ti lurkeří

mauriicio - 10.03.2008 | 19:40   (odpovědět)

Možná jsou vidět pro hráče jako díry, ale jeho jednotky na ně nemůžou útočit. Stejně jako vidíte tečku ghosta, vlnění templara apod., ale vaše jednotky s tím nic nezmůžou.

Overwatch [ redakce ] - 10.03.2008 | 19:40   (odpovědět)

To Romla: Jj, to mě taky napadlo. Jako třeba s tou atomovkou. Hráč vidí kruh jako prase, ale ostatní jen klasickou malou tečku...

Romla - 10.03.2008 | 19:36   (odpovědět)

S tím zakopáváním: Není to třeba tak, že Lurker a další jednotky jsou viditelné jenom pro hráče, který je ovládá a soupeř pořád potřebuje detektor? Viz animace u Hydraliska na ofiko stránkách...

Havoc - 10.03.2008 | 19:22   (odpovědět)

UPLNE suhlasim zo SiMichom co sa tyka jednotky queen. Jednotky vypadaju zaujimavo ale v moviecku boli prezentovane takym sposobom aby sa ukazala ich silna stranka. Napr. ked potajomky zautocili infesteri na terransku zakladnu tak sa nikde v okoli nenachadzali nomadi ci napr. turretky na odhalenie zakopanych jednotiek. Vsetky zergske jednotky maju svoje minus, ktore v moviecku neuvidite.

Hellknight - 10.03.2008 | 19:21   (odpovědět)

No tak já jsem zatím nadmíru spokojen!Některé jednotky zůstaly nepozměněny, jiné jsou nové a některým přibyly nové schopnosti.Trochu postrádám ukázkové video s popisem jednotek ale to si myslím v brzké době bude určitě následovat, jak tak známe Blizzard.Největší Wowko u mě způsobila Zerg Queen, protože jako pozemní jednotka mi přijde logičtější, a to že je jedna mi nevadí. Overmind řídil Zergy, Cerebroid měl na starost roj daného klanu a tak logicky jedna Queen bude mít na starost jednu základnu(hráčovu).Navíc se prý nemusíme bát, že by byla ultimátně silná, protože má být primárně na obranu základny.Nová jednotka Roach je parádní, doufám že ji Blizzard nezruší.Swarm Guardian z větším dostřelem to bude maso©koda Devourera, ale myslím, že nová jednotka Corrupter ho plně nahradí.Jinak Ultralisk, Hydralisk a Lurker skvělé, mě nevadí že by se neschoval úplně spíš by jsem uvítal, že po zadání útoku se automaticky zahrabe a bude útočit. Jestli bude mít Hydralisk i útok ublízka tak super, to bych uvítal
Zerg Rullez

skutečný Marine - 10.03.2008 | 19:20   (odpovědět)

Samo, že bude ještě dlouhé balancování, jen jsem řekl co mi právě v tuto chvíli vadí
Mimochodem CaC mi to připadá především z toho důvodu, že se zde bude nejspíše "masovat" daleko více a jednotky budou po 10-kách lehat jak nic ...

Ale jak říkám, uvidím ve finální verz i

protossove-borci - 10.03.2008 | 19:06   (odpovědět)

JO. souhlasím s vama, ze strany blizzardu sem moc nepochopil oslabení mothership a nabouchání zergů, ale počkáme na balancování, jo a creepshit - klídek moc sprostych vyrazů....

Overwatch [ redakce ] - 10.03.2008 | 19:05   (odpovědět)

ad. C&C: Command and Conquer z toho cítíte jen proto, že víte, že na tom dělá pár lidí, co spolupracovalo na C&C. Já (který hrál drtivou většinu C&C a SC hraju pravidelně dodnes) z toho necítím žádný C&C, ale pravý a nefalšovaný StarCraft. Navíc i profi hráči, kteří hru hráli říkají, že "SC2 feels and plays much like SC1". A pokud tam je nějaká feature, která se poprvé objevila v C&C, nebo v jiné strategii, tak to přece nevadí, ne? Pokud bude to prospěje hratelnosti, tak by byli hloupí, kdyby to tam nedali. Od jedničky uplynulo 10 let, za tu dobu se žánr RTS posunul kupředu a SC2 musí jít s dobou.

Romla - 10.03.2008 | 19:02   (odpovědět)

Na opětovné uklidnění opakuji: Hra nemůže jít do obchodu nevybalancovaná, protože pak by si ji nekoupili ani Korejci. Blizzard bude balancovat a to dlouho - až se vám to nebude líbit

skutečný Marine - 10.03.2008 | 18:59   (odpovědět)

Pro opětovné zneklidnění podotýkám:
1) Ohledně schopnosti Corrupterů mi vadí to, že ti odstaví třeba půl armády a na boj ti zůstane jen ta druhá polovina - to mě v tuto chvíli celkem znervozňuje.
2) Co ti brání prcnout tam toho creepu víc, že ano.

Stone - 10.03.2008 | 18:39   (odpovědět)

Pro uklidneni nekterych obav z toho ze by zergove byli moc silni:
1) Schopnost Corrupterů jako je "natušení" nejake letecke jenotky neni podle me tak hrozive protoze vasi jednotky budou bezhlave utocit na vase nakazene jednotky pouze v pripade ze je nechate. Vite proc neutocil vikingove v tom videu na corruptery a pritom utocili na nakazene battlecruisery? Proto je jednoduche vysvetleni. Po seslani kouzla corruptery na battlecruisery zustali corruptery stat na miste a je znamo ze jednotky s vetsi pravdepodobnosti zautoci na nepratelske jednotky ktere prave utoci nebo sou nejblize. Tim chci rict ze kdyby tam byli jeste napr. mutaliskove tak by se do nich vikingove pustili spis nez na nakazene battlecruisery. To znamena ze sila toho kouzla je umerna jen situaci a zpusobem provedeni utocnika nebo jednanim napadeneho.

2) Co se tyce "mobilne rozsevajiciho creepu" tak si myslim ze ze po seslani creepu na urcite uzemi bude plocha creepu nejspis dost velka na postaveni jedne budovy a casem ta budova opet rozsiri creep abychom mohli postavit dalsi, taze to nebude tak rychle.

tot vse.

nnexus - 10.03.2008 | 18:13   (odpovědět)

Vybalancování bych se vážně nebál, to je prostě to, na čem SC celej stojí, spíš jsem zvědav, jak si ohlídají, aby se všechny možnosti hry dostatečně používaly v multiplayeru, protože taková atomovka nebo infested terran, to je pro hráče velký riziko. Navíc mám strach, jestli zůstane hra dostatečně přehledná, když snížili tu saturaci. Vážně už není tak zřejmý i z pohledu z dálky, co se na mapě přesně děje.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 10.03.2008 | 17:27   (odpovědět)

No ten creep od overlorda by dával smysl pouze, pokud by ten creep ještě byl k něčemu jinému, třeba k zrychlené regeneraci, nebo ke stavbě nydů - ktreré jsou ale nahrazeny wormem.

Jinak ta queen je fakt vtipná... z mothership udělaj tuctovku, ale zergům daj takovýhleho bouchače...

ovceking - 10.03.2008 | 17:23   (odpovědět)

queen- moc se nelibi, podle me by mela bejt jedina ultimatni jednotka v cely hre a to mothership...
lurkeri- doufam ze kdaz uz jdu videt, tak budou mit zahrabany alespon bonus k regeneraci nebo obrane
ultralisk- naaadhera.. lepsi uz snad ani bejt nemohl
corupter- moc se mi nelibi vzhled, vypada jako koule slizu, ale jinak super
infester- ten jeho infestovaci utok vypada divne, ale jinak je uplne super, jenom by mezajimalo co se bude vyrabet v infikovanym CC, a nebo jestli pujdou infikovat i jiny budovy (4 hydraliskove v bukru schovani... hehe)
a taky hlavne jestli pujdou infikovat i zergsky budovy (proste je previst na svoji stranu) a nebo dokonce protossky budovy
creep- mohl by se trochu hejbat, pulzoat nebo tak neco.. at vypada opravdu zive

skutečný Marine - 10.03.2008 | 17:22   (odpovědět)

Vím, že je vše a ještě bude otázkou balancování, ale z dosavadních věcí se mi moc nelíbí:
1) Možnost Corrupterů "odstavení" dosti nepřátelských jednotek(zvlášť čím více těch Corrupterů bude) - to dokáže z boje udělat řádnou frašku.
2) Že creep se dá udělat prakticky kdekoliv - ta omezenost byla právě v jedničce tak unikátní a zajímavá, také se podle ní dalo poznat kde je Zergská základka.
3) Královna se mi líbí, ale už ne to, že je to zatím jediná "singlovka" - chtěl bych, aby byla i Mothership singl.
4) CaC mi z toho také silně zavání - ono tomu i napovídají takové nepatrné skutečnosti, jako že v jedné kasárny se můžou stavět 2 mariňáci zároveň atd. ...

is LethaL - 10.03.2008 | 17:17   (odpovědět)

zergove vypadaji fakt cool, tesim se na ne. doufam ze us nebudou nejake velke zmeny

Romla - 10.03.2008 | 17:06   (odpovědět)

To creepshit: Nic ve zlém, ale tvůj příspěvek mě pobavil - hru si nekoupím, protože zergové jsou ultra drsní zabijáci, kterých se bojím To je názor na Nobelovku... Ty si jako myslíš, že všichni v mulťáku budou hrát za zergy, protože nikdo jiný nebude mít šanci na výhru? Nebuďte tak naivní lidi...

Lukash - 10.03.2008 | 17:04   (odpovědět)

Tak noví Zergové nejsou špatní, strašně se mi líbí Hydralisk, pro toho jsem měl vždycky slabost A Queen a Ultralisk vypadají taky dost hustě. Jen z toho furt cítím C&C, nevím proč....možná proto, že na tom dělají nějací bývalí programátoři atd. Reapeři, teď jednotky ovládající mysl či co, snad se to nezvrhne, přece jenom Starec jsem měl vždycky nejradši a snad budu ))

SiMich - 10.03.2008 | 17:04   (odpovědět)

To creepshit: Protože ty jednotky nikdo neovládal. Když uvidíš, že ti Zergové corruptujou tvoje Carriery (a nějakou dobu jim to bude trvat, jelikož se zdá, že to je úměrné na HP), tak si přeci nebudeš zabíjet vlastní a budeš útočit na Zergy a ne vlastní. Pak si jen počkáš, než ta schopnost vyprší (což doufám, že bude mít časový limit).

SiMich - 10.03.2008 | 17:02   (odpovědět)

V čem jsou zase tak silní? Neznáte ceny, sílu, dobu vyrábění... to video je jenom reklama (což napsal Romla už minimálně dvakrát), takže nelze hodnotit jejich skutečnou sílu.

Mmch, vypadá to docela dobře. Viditelné Lurkery bych asi překousnul, ale byl bych samozřejmě radši za skutečně zahrabané potvory.
U Queen se mi nelíbí ta její unikátnost, jelikož ta již ve hře již jednou je a už u Thora jsem si říkal, že když už by měla být v SC2 unikátní jednotka, tak jenom u jedné rasy. Když nad tím tak přemýšlím, tak k Zergům se hodí mnohem víc, než k Protossům, kvůli Zergské hierarchii vedení (Overmind->Cerebrate->Queen->Overlord, popř nově Kerrigan->Queen->Overlord). V podstatě je to jakobychom ovládali jenom malou část Zergské armády, která je celá pod správou jedné Queen.

creepshit - 10.03.2008 | 16:57   (odpovědět)

no dobře když todle uděláš do letky carrierů, tak je to napiču, děláš jak kdybys neviděl to video, nejdřív dva BTCruisery a pak ty zbylý letouny, a ten buzík nechcíp ani jeden snad!

Vamp - 10.03.2008 | 16:49   (odpovědět)

oni je neovladnou, jen prinuti ostatni aby na ni utocili, ovladat asi nepujde

creepshit - 10.03.2008 | 16:44   (odpovědět)

místo toho, aby udělali silnější mothership tak udělaj silný zergy-volové, královnu, naky jednotky který ovádnou tvoje, to je na piču

to už si ten starcraft ani nekoupím, to je vo hovně

protossove-borci - 10.03.2008 | 16:39   (odpovědět)

Zerg - informace - 10.03.2008

* Corrupter je jednotka pro vzdušbý boj, která místo ničení nepřátel provede jejich infekci, mající za následek znehybnění cílové jenotky a pževedení na svou stranu.
* Infestor nemá žádný útok a bude plnit úlohu podpůrné jednotky. Může se pohybovat i zakopaný. Mezi jeho schopnosti patří Defilerův Dark Swarm, Disease vytvářející zraňující auru a Infestation, díky které dokáže infikovat libovolnou terranskou budovu a vyrábět v nich Infested Marines, kteří jsou sice pomalí, ale střílí podobně jako normální mariňáci.
* Pozemní jednotka rychle se pohybující jednotka Roach dokáže regenerovat neuvěřitelnou rychlostí a na její zničení je nutný koncentrovaný útok. Momentálně má 90 HP.
* Overseer se vyvíjí s Overlorda a narozdíl od něj má větší dohled a detekuje neviditelné / zakopané jednotky.
* Overlord nyní nedetekuje neviditelné a zakopané jednotky. Dokáže vytvářet malé plochy creepu a zřejmě i útočit.
* Baneling se vyvíjí ze Zerglinga a vybuchuje při kontaktu s nepřátelskými jednotkami či budovami.
* Swarm Guardian je upravený Guardian, který se opět vyvíjí z Mutaliska. Nyní má ještě větší dostřel a je silnější v boji proti pozemním jednotkám. Získal novou schopnost vytvářet broodlingy.
* Nydus Worm plní úlohu jednotkového ekvivalentu Nydus Canalu. Může vytvořit tunel kdekoliv na mapě.
* Queen byla hodně změněna. Vytváří se přímo v Hatchery a v jeden okamžik ji můžete mít jen jednu. Ovládá mnoho mocných dovedností, kterými může ovládat zergskou obranu. Dokáže rozšiřovat creep, vytvářet toxický creep, vytvářet speciální stavby (nebo se v ní měnit - zdroje se lyší), urychlovat regeneraci budov a pomocí schopnosti Deep Tunel se přesunout k libovolné Hatchery na mapě. Může se vyvíjet a učit nové schopnosti.
* Ultralisk se nyní dokáže zakopat a útočit na více jednotek najednou.
* Jednotky Zergling, Hydralisk, Lurker a Mutalisk jsou nezměněny.
zdroj - starcraft-overmind.ic.cz

Romla - 10.03.2008 | 16:16   (odpovědět)

K jednotkám: Nápad s královnou se mi hodně líbí, snad kromě toho, že můžete mít jen jednu, tenhle Singleton koncept moc nemusím, ale jinak suprová jednotka. Roach se svou schopností rychlé regenerace je taky dobrý nápad. Po grafické stránce se mi nejvíc líbí Ultraliskové (jsou mnohem lepší než na starém konceptu) a taky Corrupteři. Ani královna není vůbec špatná. Celkově na mě zergové působí celkem pozitivním dojmem a byl bych rád, kdyby se to podařilo vybalancovat se zachováním mnoha jejich skvělých schopností, protože pak by to byla parádní řežba a nic lepšího si nemůžeme přát.

Vamp - 10.03.2008 | 16:03   (odpovědět)

hustýý, na tu královnu se fakt tesim. Zni to docela zajímave , takovy polohrdina

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 10.03.2008 | 16:03   (odpovědět)

ad hydralisk : vida, to je zajímavé, někde sem zrovna nedávno četl, že v SC2 momentálně neni jednotka, která by měla dva druhy zbraní, jako tomu bylo v sc1...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.