StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
scarpe new balance d… » 15.06. 03:55
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Jak funguje protosská technologie Warp-In?

01.02.2008 | 10:07 - Overwatch

Zajímalo vás, jak přesně funguje nová protosská „teleportační“ technologie? Z videí vypadá opravdu skvěle, ale jak toho vy, jako hráč, můžete využít ve svůj prospěch? Dustin Browder vysvětluje vše potřebné v několika stručných bodech na konkrétním příkladu:

1) Postavíte Gateway

2) V Cybernetics Core zakoupíte vylepšení Warp-In

3) Vyberete Gateway a transformujete ji do Warpgate. Tohle je extrémně rychlé.

4) Můžete vybrat Warpgate a zpátky ji přeměnit na Gateway (taky rychlé) kdykoliv chcete. Tohle budete dělat, když budete chtít méně makrovat a více se spoléhat na výrobní fronty. Opravdu zkušení hráči nikdy nepůjdou zpátky ke Gateway, když budou mít Warpgate.

 

A teď když máte Warpgate:

 

1) Vyberete Warpgate

2) Vyberete jednotku, kterou chcete postavit

3) Vyberete libovolné místo v dosahu vaší silové energie

4) Jednotka se začne „warpovat“ tam, kde jste zvolili

5) Warpování je velmi rychlé

6) Jednotka je během tohoto procesu zranitelná a může být před jeho dokončením zabita

7) Warpgate musí nyní absolvovat cooldown, který trvá stejně dlouho jako výroba oné jednotky, než může znovu warpovat.

 

Takhle to teď funguje. Během hry je to extrémně efektivní se Stalkery a Temnými Templáři, i když jsem tuhle taktiku viděl už se všemi jednotkami.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

To Aries - 03.02.2008 | 20:07   (odpovědět)

Souhlas, kdybyste mohli warpovat celou army - lacině za jednu warpgate, byla by to nesmírná výhoda...prostě zaplavíte zadní vrátka nepřátelské základny - asi by se to Kerriganové moc nelíbilo

Whiskey Tango Foxtrot - 03.02.2008 | 20:05   (odpovědět)

Ne...dyk na to mrkni, má označených 16 wg a postupně z nich warpuje zealoty...

Aries - 03.02.2008 | 20:04   (odpovědět)

To Axder: Warp-in není na waropvání armády, jako spíš na varbování několika záškodinckejch týmů Dark Templářů či Stalkerů (tým okolo 3-5 jednotek)

Olda - 03.02.2008 | 19:30   (odpovědět)

a nevycucal je náhodou z prismu?

mauriicio - 03.02.2008 | 17:02   (odpovědět)

V privnim videu sice vyvolají 16 zealotů, ale tak trochu tajně předtím vybere 16 Warpgate.

Insolitus - 03.02.2008 | 00:26   (odpovědět)

no uprimne recene podle prvniho videa sem si predstavoval ze to bude fungovat trosku jinak, ze jednotky sice vyrobim, ale "zustanou ve warpgate" a aza jich budu mit vyrobeno kolik se mi bude libit tak je budu moct vsechny (nebo cast) nekam nawarpovat - presne tak jako v tom videu

Lucas - 02.02.2008 | 23:48   (odpovědět)

Jo napadlo, mame brečet?-.-

Axder - 02.02.2008 | 21:18   (odpovědět)

Napadlo někoho že pokud chci warp-inovat armádu budu potřebovat tolik warp-inů kolik chcu jednotek?

mizzin - 01.02.2008 | 21:04   (odpovědět)

no, tak nydus byl dobrý hlavně když bylo hodně expů a potřeboval jsem rychle přesouvat jednotky z týlu...

Přímo do útoku se mi to dařilo výjimečně a za tu pakárnu mi to ani nestálo

Romla - 01.02.2008 | 19:13   (odpovědět)

To Natix: Jo jo, nepotřebovali ho taky proto, že byl částečně k ničemu, teď snad vymyslí něco lepšího, ať už to bude nydus worm nebo něco jiného.

Natix - 01.02.2008 | 18:56   (odpovědět)

To Romla:
Ono to bylo spíš tím, že šlo východ z tunelu postavit jenom na plazivosti, takže ho bylo možné použít jenom na zergského protihráče, který ho všem většinou včas zničil. Jediné rozumné použití podle mě bylo propojení vlastních základen. Naproti tomu nydus worm se zdá mnohem použitelnější.

Romla - 01.02.2008 | 15:25   (odpovědět)

To mizzin: Jistě, to že se nydus zase tak moc nepoužíval bylo způsobeno tím, že to zergové většinou ani nepotřebovali, protože samotné jednotky byly dost rychlé, zvlášť na malých mapách.

mizzin - 01.02.2008 | 15:19   (odpovědět)

no, tak v SC1 mi právě přišlo, že to tam maj právě vykompenzovaný...i když dost různorodě, ale ve výsledku je to, že maj rychlejší přesun.
protossové: arbait-recall
zergové: nydus
terrani: mobilita základny

pravda, u každého je využtielnost jiná, ale prostě to tam je.

Romla - 01.02.2008 | 15:15   (odpovědět)

V té souvislosti mi taky přijde, že sledovat zápas nebo replay zápasu ve Starcraftu 2 bude mnohem obtížnější než v jedničce. Protože to bude samej teleport a objevování se celých armád tam, kde před chvílí byla jedna jednotka...

Romla - 01.02.2008 | 15:08   (odpovědět)

To Unimatrix325: Jasně Ale ve skutečnosti to bylo mezi terrany a protossy přibližně 50:50, mezi terrany a zergy taky 50:50 a to samé mezi zergy a protossy. Samozřejmě, že někdo dokázal pomocí posunů budov rozhodnout hru, stejně jako to dokázali protossové a zergové pomocí svých schopností. Ten posun ale byl poměrně pomalý, většina jednotek byla mnohem rychlejší než jakákoliv budova. Zatímco tady budou mít protossové dost rychlé jednotky. A drop pody a nydus worm vypadají jako reakce ze strany zergů a terranů.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.02.2008 | 14:54   (odpovědět)

No ta mobilita terranskejch budov rozhodla nejednu hru, stejně tak jako možnost stavět je kdekoliv (a tím třeba rushovat protihráče). Nemluvě o tom, že základní TvP berlička je založená na tý mobilitě.

Romla - 01.02.2008 | 14:51   (odpovědět)

Jinak má ale mizzin pravdu, že v mobilitě jednotek nemůže nějaká rasa moc zaostávat, protože pak by to šlo vybalancovat jen těžko. V jedničce sice terrani mohli přesouvat budovy a stavět kdekoliv, ale všechno to trvalo tak dlouho, že to moc velká výhoda nebyla.

Romla - 01.02.2008 | 14:44   (odpovědět)

Reagoval jsem ještě na ten předchozí Uniho příspěvek - tři minutky mi no to psaní zabralo

Romla - 01.02.2008 | 14:42   (odpovědět)

To Unimatrix325: To s tebou naprosto souhlasím, myslel jsem to tak, že budou muset mít něco podobně silného. Já bych byl naopak velmi rád, kdyby se to protosskému warpu podobalo co nejméně. Rozlišení ras je pro mě po balancu druhá nejdůležitější věc, když nepočítám pěkný příběh kampaně (ale ten beru skoro jako samozřejmost).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.02.2008 | 14:39   (odpovědět)

V SC1 maj terrani taky možnost přesunu budov (a kromě toho můžou stavět kdekoliv) a nikdo jinej nic podobnýho nemá. Zergové maj taky nydus, tedy možnost přesouvat po mapě rychle jednotky a nikdo jinej nic podobnýho nemá. Terrani maj atomovku a zase nikdo nic podobnýho...

mizzin - 01.02.2008 | 14:22   (odpovědět)

no jo, já zapomněl na droppody a nydusy... Tam by ta kompenzace rychlého přesouvání jednotek mohla být.

Uni: každá má něco jiného, to je fakt, ale rychlost přesunu jednotek by měly mít podobné...imho
Jinak jo, protossové jsou nějaký uteleportovaní, že by mne nepřekvapilo, kdyby došlo k nějakému teleportačnímu zkratu, že by z nich skončil jeden protossáckej uzel

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.02.2008 | 14:13   (odpovědět)

SC rozhodně nebyl a nemusí bejt balancovanej tak, že co má jedna rasa, musej mít ostatní taky. Většinou maj každá něco, co nikdo jinej nemá.
Jinak Protossové teda docela ujížděj na teleportech poslední dobou, jednak tyhlety warpy po celý mapě, jednak přesouvaný děla, jednak phase prismy, jednak osobní transportéry v brnění

Romla - 01.02.2008 | 13:05   (odpovědět)

Btw. slyšeli jste o té nové poměrně profesionální kampani budované pro Brood War. Vypadá to, že před vydáním SC2 ještě bude co hrát, viz tady stránky tvůrců a rozhovor s nimi:

http://www.sonsofwar.pyrom.net/index2.html

http://starcraftzone.com/content/interviews/1/

Romla - 01.02.2008 | 12:58   (odpovědět)

Zní to dobře, ještě lepší je to z toho důvodu, že pokud protossové budou mít něco takhle dobrého, tak ostatní rasy budou muset mít něco takového taky. Jsem taky zvědavý, jak se vypořádají z Nullifiery - ti mi připadají jako hodně silná zbraň. Vyrušit schopnosti ostatních jednotek plus je libovolně rozdělit bez možnosti zrušení efektu - to mi přijde skoro jako podvod Ani bych se nedivil, kdyby to museli zrušit, kvůli balancu.

Overwatch [ redakce ] - 01.02.2008 | 11:47   (odpovědět)

Drop Pody a Nydus Worm

Shadow - 01.02.2008 | 11:30   (odpovědět)

Sakra, na tohle se fakt tesim

killer.exe - 01.02.2008 | 11:19   (odpovědět)

No u terranů by to mohly být právě ty tolik diskutované "Drop-pody" (ted si nemužu vzpomenout jak se to píše)

mizzin - 01.02.2008 | 11:15   (odpovědět)

no, zní to zajímavě. Jsem zvědav, jak tuhle prasárnu vykompenzují u ostatních ras.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.