StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Blizzard na gamescomu 2017 (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Někdo na hraní? » 16.02. 15:40
Prosím, gatě nosím » 15.02. 15:45
klávesnice - ovládán… » 11.02. 15:19
Starcraft Universe » 02.02. 11:02
  Richard to Tonino: Ak máš rád RTS tak… »
StarCraft: Remastered dnes vydán
Tonino A netusite, je mozne aj nejak… »
StarCraft: Remastered dnes vydán
Darksnow Jata se probudil. :) »
StarCraft: Remastered dnes vydán

LotV vyjde 10. listopadu 2015 + cinematic video

13.09.2015 | 19:47 - Jata

Blizzard dnes na WCS finále 3. sezóny v polském Krakově oznámil, že Legacy of the Void vyjde 10. listopadu 2015, tedy hned další týden po letošním BlizzConu, zároveň také zveřejnil úvodní cinematic video:

Zdroj:
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 24.10.2015 | 14:55   (odpovědět)

Ultramarinus : no to je právě otázka, jestli tam "musí" být Protoss V herním zjednodušení to tak je. Koneckonců i v lore to tak popisujou, ale to moc nesedí do realistické představy toho světa.

majkom - 24.10.2015 | 11:07   (odpovědět)

ach jo, tak som nakoniec predobjednal.. a idem dat teda cele sc2 od zaciatku, kym bude LoV k stiahnutiu

Ultramarinus - 22.10.2015 | 12:54   (odpovědět)

To Unimatrix325:
V dragoonu musí být uvnitř protos. Podívej na obrázek (fotku jednotky obzvlášť):
http://media.moddb.com/images/mods/1/16/15879/Dragoon_lvl1_Weapon.jpg
Mě osobně se z morálního hlediska tohle řešení líbí víc než čistý robot, protože kyborg se nedá hacknout tak snadno a má svědomí, které měl zaživa.

Podobná situace (mrtvola uvnitř) je i se stalkery (dragooni temných templářů, vyrábění z esence padlých temných templářů).

Dragooni byli inspirováni dreadnoughty a wraith walkery z Warhammeru 40 000.
http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Space_Marine_Dreadnought

Stalkeři jsou spíš jako wraithguardi z WH40000:
http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Wraithguard

I tak to vyžaduje smrt jednoho z nich, místo aby ho vyléčili/zalátali jejich supertechnologií.

A podobný přístup blbounů nejapných aplikují Protosové ještě přinejmenším při tvorbě archonů. Zahodí životy dvou fyzicky OK učenců vymírající rasy výměnou za jednotku, která by mohla být klidně zastoupena přesným bombardováním z orbity, nebo něčím jako je siegetank, jenom vytvořeným na základě protosské technologie.

Hra je to však výborná a malé logické zádrhely, stejně jako inspiraci z WH40 000 a Firefly, jsem ochotný jim prominout. Na druhou stranu se však bojím stejně jako majkom, že finální mise SC2 bude v podstatě myšlenkovou kopií WC3 a SC1. Všichni "hodní" proti všem "zlým", přičemž nás nakonec zachrání spousta světélek, u kterých jsme po celou dobu hraní netušili, že tam jsou, nebo že dokážou udělat to co udělali nepříteli ve WC3.

majkom - 07.10.2015 | 14:23   (odpovědět)

tak ono je to robene na efekt, to by mi vadilo najmenej.. mna skor stve ten zniceny lore, v podstate ani neviem, ci void kupim, nejak ma nezaujima.. kde su tie casy, kde bolo ohlasene WoL, to som nemohol pomaly dospat release day

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 06.10.2015 | 21:15   (odpovědět)

jo, ta balance je i v tom videu ukazovaná špatně no :-\ mnohem blíž hře, než realitě toho světa.
Ono to posílání vojáků s nožema by až tak nevadilo, když si vezmeš, že ty nože jsou extrémně efektvní, maj brnění a štít. Dokážou se pohybovat velice rychle a hbitě. A proti smrti mají ten nouzový teleport (což se mi teda jako myšlenka moc nelíbilo, ale budiž). Na bitevnim poli budeš asi vždycky potřebovat dobře vycvičeného vojáka.
To že primárně nemaj žádnou střelnou zbraň je trochu přitažené za vlasy no.
Dál mají v armádě spoustu robotickejch jednotek - proby, sentry, observery, prismy/shuttly, reavery, colossy, interceptory. I dragoony jsem chápal spíš tak, že tam může být mrzák vevnitř, ale nemusí a může to být i robot.
A zealot v rámci realističtějšího světa musí bejt schopnej samostatně pokrájet několik zerglingů a hydralisků. Nebo celou skupinu mariňáků. Koneckonců dá se čekat, že jakejkoliv sek tim ostřím je smrtící. A zároveň málokdy budou operovat sami, ale vždy spíš s podporou právě těch robotických jednotek...

Inferius - 05.10.2015 | 15:27   (odpovědět)

Tak ono je to celkove smutny, kdy tam Templari a dalsi "vojaci", kteri rostou a trenuji stovky let se v podstate objetuji na jednoho ultraliska, kterej se denne lihne po stovkach to je ujety. Vubec to nebere v potaz zaklad vlastniho udaneho pribehu. Je az smesny jak nejvyspelejsi rasa, tam porad posila typky s nozama.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 04.10.2015 | 12:12   (odpovědět)

Olda, majkom : jj souhlas

majkom - 29.09.2015 | 15:02   (odpovědět)

zial, sc2 pribeh uplne likviduje lore sc a sc bw.. zatial co sc bw bolo epicke scifi, sc2 wings bola klisoidna love story a heart uz ani to nie.. skoda, od voidu uz ani nic necakam, uz vidim tu "epicku" zaverecnu misiu ala warcraft 3.. Metzen presluhuje, asi tak 10 rokov

Ultramarinus - 27.09.2015 | 21:35   (odpovědět)

Jednička s proroctvími tak neprudila. Na druhou stranu, příběh a vesmír se neuvěřitelně rozrostl - od 98mého vznikla pěkná hromada knížek, datáč a spousta jiných zdrojů. film řemeslně OK - od blízavců jak jinak, ale: 1) Způsobem, jakým ukázali "umírání" zealotů podpořili názor, že to z nich vylétá "duše". Podle příběhu má jít o něco jako nouzový teleport, když je ten protoss zraněný. Pokud byl jen trochu, zalátali by ho a poslali z5, pokud moc, zakovali by ho do dragouna, nebo mu dali jakoukoliv jinou verzi posledního pomazání po Protossku. Boj mezi partou šermířů a vlnou zerků jinak skončit nemohl, ale protosové by snad nebyli takoví idioti, aby svůj výsadek nepodpořili ze vzduchu tak drsným a cíleným bombardováním, že by ta sonda vůbec nepotřebovala být při tvorbě pylonu krytá životy vojáků (a nebo alespoň by jich ušetřili mnohe víc, kdyby prvních 500 zerglingů sežehli plazmou z orbity...). Blizzard má tendenci dodržet slovo, když už nějáký termín slíbí, takže za (necelé) 2 měsíce (44 dní od pondělka 28 včetně) je to tady.

re olda - 22.09.2015 | 10:00   (odpovědět)

pribeh sc2 uz od zacatku hrozna blitka

Olda - 22.09.2015 | 07:36   (odpovědět)

Jsem sám, komu začíná přípomínat cesta přiběhu starcrafta nějakou pohádku o nostradamovi? to je same prorocví sem, proroctví tam.
uz je to jak ve starwars.

ataxtar - 18.09.2015 | 20:58   (odpovědět)

Kvalita videa hodná blizzardu ale obsahovo proti HOS nič moc

Nahodne okolidúci - 14.09.2015 | 18:54   (odpovědět)

Samozrejme parádny cinematic, ale podµa mňa sa nechytá na žiadny z HotS cinematicov. Ale čakal som že v tomto cinematicu bude aj niečo o Xel"Naga.

Morleg - 14.09.2015 | 16:25   (odpovědět)

Video je parádní! Už aby to vyšlo. Těším se na kampaň, ale naprosto mi děsí změny v multiplayeru...

En Taro Tassadar

Pokys - 14.09.2015 | 10:34   (odpovědět)

U mě to tedy "wow" efekt vyvolalo. Moc pěkná ukázka a na kampaň už se moc těším!!!

Karel - 13.09.2015 | 22:02   (odpovědět)

Já především doufal v něco příběhovýho... tohle je jen zfilmovaná ukázka mulťáku

Inferius - 13.09.2015 | 21:35   (odpovědět)

Za me teda video nic moc. Cekal sem lepsi neco rikajici cinematics, byl dost nudnej a ani wow efekt to ve me nevyvolalo.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.09.2015 | 20:47   (odpovědět)

No, tak to video má určitěj nepopiratelnej wow efekt, ale bohužel musim říct, že nějak extra úžasný neni. Strašně nepřehledný a archona bych si představoval jinak

Copyright © 2007-2017 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.