StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Sobotní živé vysílání

05.08.2007 | 02:23 - Overwatch

Živý přenos fungoval opět na stejném principu - turnaje měly přednost před vším ostatním. A jak naschvál, zrovna když mělo být Live Demo, začal finální zápas ve StarCraft turnaji, takže nám utekl začátek. A jako by to nestačilo, po skončení následovala ještě druhá hra, která byla naštěstí velmi rychlá, tak jsme zastihli alespoň několik málo otázek a odpovědí na konci Live Dema. Nutno dodat, že i tato sekce byla předčasně ukončena, kvůli dalšímu turnaji. Naštěstí jsme pro Vás stihli zachytit alespoň několik nejzajímavějších bodů. Větší update, včetně samotného videa, přineseme hned, jakmile bude na internetu k dispozici.

JR
Zergové jsou už velmi rozpracovaní, avšak pořád ještě nejsou v takové fázi, aby mohli být předvedeni veřejnosti. Hned po skončení BlizzConu na ně vývojáři soustředí své síly a jakmile bude co ukazovat, komunita se Zergů dočká.


Pokud hráč zrovna nepůjde do kantýny na drink, nepotká Zeratula (viz. minulé video) a nedozví se příběhové detaily? Tuto zajímavou pointu vyvrátil Rob Pardo tím, že pokud se bude jednat o zásadní zvrat v příběhu, bude jeho animace nedesignována tak, aby se s ní hráč setkal. To, co jsme zatím mohli vidět je velmi raná fáze nového systému singleplayer kampaně, na které se pořád pracuje.


Filmový prostřih během hry, kdy se Thor připravoval na dělostřeleckou palbu, vyděsil spoustu hráčů, zbytečně. Dustin Browder je rychle uklidnil, že tento efekt byl vytvořen speciálně pro účely Live Dema. Možná se to objeví při představování jednotek a jejich schopností v singleplayer kampani, ale v multiplayeru v žádném případě.


Jak víme, v Blizzardu mají specializovaný tým několika desítek lidí, kteří vytváří renderované filmečky a starají se o jejich střih, kameru, úpravy, scénář apod. Tento filmový tým intenzivně spolupracuje s vývojáři StarCraftu 2 na příběhové kampani a jejím novém pojetí. Viditelným výsledkem jsou například extrémně detailní postavy a prostředí ve story módu, které jsou dělány v enginu hry.


Minoritní postavy z různých StarCraft knih se ve hře mohou mihnout, žádná větší či zásadnější role se od nich neočekává. Příběh se točí kolem několika málo známých postav, jako jsou například Jim Raynor, Sarrah Kerrigan, Zeratul a další.

 

A na závěr jedna hardwarová drobnůstka, která potěší spoustu lidí, včetně mě - StarCraft 2 bude podporovat širokoúhlé rozlišení.

Zdroj: živé vysílání
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

G - 05.08.2007 | 23:58   (odpovědět)

Nevím co Uni považuje za zaměřování atomovek ghostem za nerealne...

pouzivani target paint je velice realne... ale asi by to nedelal ghost v bojisti ale nejaka orbitalni stanice )

a kdyz zmizi paint tak raketa vubec nema smerovani a tak nedopadne asi nikam (a zustane na orbite) nebo se samozničí... nehledě na to že nukleární zbraň se musí detonovat, nevybuchne nárazem ) (kdyžby spadla atomovka z orbitu, bez odpálení tak je to furt jen velkej šutr )

SiMich - 05.08.2007 | 20:55   (odpovědět)

Mmch, není tam ta prodleva hlavně kvůli tomu, aby se ta atomovka dala zneškodnit? Pokud by i tak spadla někam k určenému místu, tak by to bylo špatné.

Rexxus - 05.08.2007 | 20:14   (odpovědět)

Kdo to byl, ten jeho synovec?

Romla - 05.08.2007 | 20:10   (odpovědět)

A kdo to teda napíše Browderovi?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 20:09   (odpovědět)

Rexxus : jj tak nějak by to bylo nejlepší

Rexxus - 05.08.2007 | 20:03   (odpovědět)

2Overwatch: Jj, to me nenapadlo dobry postreh

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2007 | 20:02   (odpovědět)

Rexxus: to je dobrý nápad, ale mohlo by se toho zneužít tak, že by to Ghost hodil někam, kde je hodně budov a hned by zmizel. Atomovka by tak dopadlo na ty budovy, ktere by byly v kruhu... Ale pokud by to bylo nějak ošetřené, tak by to mohlo být zajímavé.

Rexxus - 05.08.2007 | 20:02   (odpovědět)

A cela nahodna mapa, by byla dost neprakticka do progamingu...

Romla - 05.08.2007 | 20:00   (odpovědět)

2Uni: A jsme zase zpátky ve Starcraftu 1

Rexxus - 05.08.2007 | 20:00   (odpovědět)

Ja bych to udelal tak, ze by Ghost zameroval a sel by videt okruh mozneho dopadu, ketry by se zmensoval, az by dopadla atomovka.....kdyz by nekdo Ghosta zabil, atomovka by padla nahodne v tom momentalnim okruhu...

Romla - 05.08.2007 | 19:59   (odpovědět)

2Marine: Jak nebude? Napíšeš Browderovi, že to tak chceš a on to tak udělá. Hotovo.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 19:58   (odpovědět)

no tak dovedu si představit hned několik reálnějších scénářů, než že spadne zpět do sila, ze kterého byla vystřelena.
Pokud pominu to, že samotné zaměřování laserem je trochu nereálná komplikace, tak bych čekal, že dopadne trochu mimo původní cíl, nebo že - když ztratí cíl - se prostě sama zneškodní.

Marine - 05.08.2007 | 19:57   (odpovědět)

lepší a logičtější by bylo, kdyby bez navádění spadla někam náhodně - to by z atomavky dělalo velmi delikátní záležitost

navíc to tak bezkat ani nebude, klasicky "zmizne" a my budeme mít utrum

Romla - 05.08.2007 | 19:53   (odpovědět)

2Uni: Takže nevypne motory, nespadne a ... lítá na orbitě? Jen vtip

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 19:50   (odpovědět)

a co vás vede k tomu, že střela, která přijde o zaměřování (které navíc může používat až v závěrečné fázi letu), vypne motory, spadne a detonuje...

TaSSadar - 05.08.2007 | 19:43   (odpovědět)

2Romla: jasne ze ne nahodne, ale podle toho jak rikas, podle toho jak rychle by ghousta zabili. kdyby ho zabili hned po vypusteni ze sila, spadla by na tvoji zakladnu, ale pokud by chybelo par chvilek pred dopadem na urcene misto, spadla by blize urcenemu mistu.

MaSaKr - 05.08.2007 | 19:43   (odpovědět)

ty pad atomovky nahodne kdyz pred dopadne zabije nekdo ghousta by mohl docela zabolet nejlip by spadla spatky k majiteli

Romla - 05.08.2007 | 19:39   (odpovědět)

S tou atomovkou máte pravdu, že zmizne. Kdyby měla někam dopadnout, pak třeba někde na trase od sila k plánovanému místu dopadu (podle toho, jak rychle soupeř ghosta zabije). Nebo by mohla dopadnout v určitém širokém okolí od původního místo dopadu. Ale víc se mi líbí ten první nápad. Celá mapa se mi zdá až moc nevypočitatelná, ale zase by to byla větší sranda

Marine - 05.08.2007 | 19:23   (odpovědět)

to Pavel:

a kdo ty Ultralisky taky vyráběl, že?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 19:13   (odpovědět)

Pavel : to sice jo, ale stojí to 150 energie

Marine - 05.08.2007 | 19:02   (odpovědět)

to TaSSadar:

s obojím

navíc by se s atomovkou, muselo zacházet jak v rukavičkách

Marine - 05.08.2007 | 18:59   (odpovědět)

pleteš se

TaSSadar - 05.08.2007 | 18:58   (odpovědět)

pokud byla atomovka vypustena a vyletela ze sila, mohl si stavet novou.... jak sem jiz psal, pred dopadem, pokud by byl zabit duch by mela spadnou nahodne na mape....

2marine: souhlasis s tou atomovkou nebo s tim textem o marinacich a battlcruisrech?

Romla - 05.08.2007 | 18:52   (odpovědět)

2Masik: Myslím, že s takovou atomovkou se nic nestane, může ji použít další Ghost. Nebo se pletu?

Pavel - 05.08.2007 | 18:50   (odpovědět)

Co máte? Královna taky zabila ultra jedním broodlingem.

Masik - 05.08.2007 | 18:41   (odpovědět)

nevim jesi ste už o tom tady nahodou nemluvili ale ted mě to napadlo - nikdy sme nepochopil, co se stane s atomovkou, když zabijou ghosta, kerej to nestihne.. mohli by to třeba v SC2 nějak upravit, ale jak, to už je na nich..

Rexxus - 05.08.2007 | 18:25   (odpovědět)

Uz by mohlo vyjit to video....

Marshal22 - 05.08.2007 | 18:22   (odpovědět)

terrani toho maji celkem dost se mi zda treba ten detektor co umozni videt nepritele v neprozkoumane casti.potom maji o vez navic nebo spis delo nebo co to je.a taky maji dost upgraidu

Romla - 05.08.2007 | 18:17   (odpovědět)

Minimálně rok před koncem balancování nemá cenu brečet, kdo je moc silnej a kdo slabej - stejně se všechno stokrát změní, to zaprvé a za druhé Blizzard asi nevypustí hru, která by nebyla dobře vybalancovaná. A aby byla vybalancovaná skvěle, to už zajistí následné patche.

Manik - 05.08.2007 | 17:58   (odpovědět)

Este aby sme nekricali ze budu zergovia overpowered

Marine - 05.08.2007 | 17:56   (odpovědět)

heh, zergové to asi budou mít těžký

SiMich - 05.08.2007 | 17:52   (odpovědět)

Originální Ultralisk (SC1) by byl v tom případě zabit 3 Ghosty. Mmch, Ghost v SC2 stojí 100/100, místo původních 25/75.

MaSaKr - 05.08.2007 | 17:52   (odpovědět)

tyhle upgrady nebudes mit hned kdyz budes parit, tohle je singl tam uz mas neco scim hrajes treba

Vamp - 05.08.2007 | 17:48   (odpovědět)

Nekde sem cetl, ze schopnost Snipe dela 150 damage biologickym jednotkam.

Marine - 05.08.2007 | 17:32   (odpovědět)

to TaSSadar:

100% souhlas

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 17:25   (odpovědět)

ta doba od calldownu po skutečnej dopad podu je akorát na hranici reakční doby. S tim už nic neuděláš. A pokud se ty pody budou muset vyrábět, nebo na to bude muset bejt budeova, tak to pak ok.

Romla - 05.08.2007 | 17:25   (odpovědět)

2TaSSadar: No to by byla sranda, kdyby ti vlastní atomovka zlikvidovala základnu

TaSSadar - 05.08.2007 | 17:19   (odpovědět)

bte k atomovce... meli by tam zrobit, ze kdyby ghousta zabili pred dopadem atomvky, dopadla by nekde nahodne na mape

TaSSadar - 05.08.2007 | 17:18   (odpovědět)

me to pripada tedka silne dost jednotek...
ve starem SC doakzalo 12 marinaku vytriskat i 1 bhattlecruiser, tady ten battlecruiser s tim upgradem rozvasiroval snad 20 marinaku behem 3 sekund. ale je to zase realnejsi, a nuti to nasadit i jinaci jednotky nez treba masovou vyrobou marinaku.

SiMich - 05.08.2007 | 17:05   (odpovědět)

Jo a Drop pod se taky zaměřuje. Sice je to kratší, ale předpokládám, že to lze přerušit také.

SiMich - 05.08.2007 | 17:04   (odpovědět)

Uni: No tak teď ti bude stačit asi jenom Shadow Ops. Drop pod nebude asi levný. Předpokládám cena drop podu + cena 6 Marines (hezké by bylo, kdyby tam museli nastoupit).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 17:01   (odpovědět)

Rexxus : jenže na atomovku musíš vyrobit silo a pak ještě atomovku. To stojí čas a prachy. Nehledě na to, že se ghot dá včas zabít.

SiMich - 05.08.2007 | 16:59   (odpovědět)

Mě zajímá ten Predator. Prý má schopnost sestřelit příchozí palbu.

Rexxus - 05.08.2007 | 16:48   (odpovědět)

Podle me to bude jako s atomovkou....a je jasne, ze to Blizzard vyladi, tak co porad resite? Atomovka snad nekomu vadi? A rekl bych, ze je silnejsi, nez nejakych 6 marinaku.

Manik - 05.08.2007 | 16:45   (odpovědět)

Ehm, nejake zvlazstne znaky mi to tam napisalo a este aj zle "odtagovalo"..

Manik - 05.08.2007 | 16:43   (odpovědět)

Vraj sa jedne s developerov nechal na Blizzcone pocut, ze lockdown je stale vo faze testovania ale moe=mentalne ho nema Ghost ale Nomand. A ze chvilu ho testovali a este aj budu na jednotke Predator.. tak som zveda
vy.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 16:37   (odpovědět)

no ona už je dost prasárna to, že si každej může zavolat posilu šesti mariňáků... holt se to bude muset vybalancovat.
Jinak mě ten lockdown teda bude docela chybět...

Marine - 05.08.2007 | 16:28   (odpovědět)

to SiMich:

to by bylo alespon logické

Marine - 05.08.2007 | 16:26   (odpovědět)

jo, s tím výsadkem je to taky prasárna, taky by me zajímalo, jestli to stojí jen energi, nebo minerály a jestli se ten výsadek započítá do populace

"jen tak si bleskově varobit 6 marináku - hmm" - ale zdá se mi, že v SC2, budou marináci hodne slabý

SiMich - 05.08.2007 | 16:26   (odpovědět)

Mmch, už jsem tady někde postoval na jednu stránku, kde bylo napsáno, že se Drop pody musí vyrobit v Shadow Ops. Je možné, že půjde vyrobi jenom jeden Drop pod na jeden Shadow Ops. V tom gameplay videu od IGN taky vypustil jenom jeden. V Terran Gameplay Videu podle mě měli více Shadow Ops.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 16:20   (odpovědět)

no ona už je dost prasárna to, že si každej může zavolat posilu šesti mariňáků... holt se to bude muset vybalancovat.
Jinak mě ten lockdown teda bude docela chybět...

G - 05.08.2007 | 16:20   (odpovědět)

na GG.net říkali že ofiko vyjádření je že Snipe dává massive damage to biological units

takže jde jen o to kolik si představujete massive dmg.. IMHO to lota tezce zrani a HTcko zabije

spis se bojim o zergy (ghosti s jejich slonobijskyma puskama na lovu ulter )

Marine - 05.08.2007 | 16:12   (odpovědět)

ale kdyby to fakt šlo, tak by to byla celkem prasárna, páč by si jich člověk postavil hafl a Zealoti a Dark Templáři, by byli k vůli nim nepoužitelní

jinak už asi nebude mít schopnost lockovat, že?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 15:53   (odpovědět)

no neměl by, ale vzhledem k tomu, jaký herní zjednodušení bly v jedničce, tak bych řekl, že ano. Ono jestli ta schopnost bude stát energii, nebo bude nějak rozumně omezená, tak to nebude zas taková výhra, zabít jednu malou jednotku... pokud to teda nebude fungovat i na tanky, immortaly atp.
I když je pravda, že snipovat high templaře, to bude taky hnus. Ale jak řikám, teoreticky by to fungovat nemělo, štít je štít.

Marine - 05.08.2007 | 15:44   (odpovědět)

Když má Ghoust tu odstřelovací schopnost, myslíte si, že zabije i Zealota na jednu ranu?

Manik - 05.08.2007 | 12:34   (odpovědět)

A este jedno: http://www.youtube.com/watch?v=pDpR4odAkG8

Manik - 05.08.2007 | 12:31   (odpovědět)

amaterske game play videa:
1: http://www.youtube.com/watch?v=9j2LB98CqNo
2: http://www.youtube.com/watch?v=en6cH6e17Jo

Romla - 05.08.2007 | 11:41   (odpovědět)

...chce to...

Romla - 05.08.2007 | 11:40   (odpovědět)

Jo, už mi to došlo - chcete to jenom jinak dělit slova

Romla - 05.08.2007 | 11:39   (odpovědět)

V tom předposledním odstavci to tvrzení, že příběh se točí kolem několika málo známých postav jako je Raynor, Kerrigan nebo Zeratul; to je vtip nebo překlep?

Marshal22 - 05.08.2007 | 11:20   (odpovědět)

ja uz tu hru chci mit domaaaaaaaa

Kere-J - 05.08.2007 | 11:01   (odpovědět)

to nema chybu uz se na to tesim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zeratul - 05.08.2007 | 09:21   (odpovědět)

Asi tak ...

Rajba - 05.08.2007 | 02:43   (odpovědět)

Nezbývá nic, jen se těšit

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.