StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

05.08.2007 | 02:23 - Overwatch

ivý p?enos fungoval op?t na stejném principu - turnaje m?ly p?ednost p?ed vším ostatním. A jak naschvál, zrovna kdy m?lo být Live Demo, za?al finální zápas ve StarCraft turnaji, take nám utekl za?átek. A jako by to nesta?ilo, po skon?ení následovala ješt? druhá hra, která byla našt?stí velmi rychlá, tak jsme zastihli alespo? n?kolik málo otázek a odpov?dí na konci Live Dema. Nutno dodat, e i tato sekce byla p?ed?asn? ukon?ena, kv?li dalšímu turnaji. Našt?stí jsme pro Vás stihli zachytit alespo? n?kolik nejzajímav?jších bod?. V?tší update, v?etn? samotného videa, p?ineseme hned, jakmile bude na internetu k dispozici.

JR
Zergové jsou u velmi rozpracovaní, avšak po?ád ješt? nejsou v takové fázi, aby mohli být p?edvedeni ve?ejnosti. Hned po skon?ení BlizzConu na n? vývojá?i soust?edí své síly a jakmile bude co ukazovat, komunita se Zerg? do?ká.


Pokud hrá? zrovna nep?jde do kantýny na drink, nepotká Zeratula (viz. minulé video) a nedozví se p?íb?hové detaily? Tuto zajímavou pointu vyvrátil Rob Pardo tím, e pokud se bude jednat o zásadní zvrat v p?íb?hu, bude jeho animace nedesignována tak, aby se s ní hrá? setkal. To, co jsme zatím mohli vid?t je velmi raná fáze nového systému singleplayer kampan?, na které se po?ád pracuje.


Filmový prost?ih b?hem hry, kdy se Thor p?ipravoval na d?lost?eleckou palbu, vyd?sil spoustu hrá??, zbyte?n?. Dustin Browder je rychle uklidnil, e tento efekt byl vytvo?en speciáln? pro ú?ely Live Dema. Moná se to objeví p?i p?edstavování jednotek a jejich schopností v singleplayer kampani, ale v multiplayeru v ádném p?ípad?.


Jak víme, v Blizzardu mají specializovaný tým n?kolika desítek lidí, kte?í vytvá?í renderované filme?ky a starají se o jejich st?ih, kameru, úpravy, scéná? apod. Tento filmový tým intenzivn? spolupracuje s vývojá?i StarCraftu 2 na p?íb?hové kampani a jejím novém pojetí. Viditelným výsledkem jsou nap?íklad extrémn? detailní postavy a prost?edí ve story módu, které jsou d?lány v enginu hry.


Minoritní postavy z r?zných StarCraft knih se ve h?e mohou mihnout, ádná v?tší ?i zásadn?jší role se od nich neo?ekává. P?íb?h se to?í kolem n?kolika málo známých postav, jako jsou nap?íklad Jim Raynor, Sarrah Kerrigan, Zeratul a další.

 

A na záv?r jedna hardwarová drobn?stka, která pot?ší spoustu lidí, v?etn? m? - StarCraft 2 bude podporovat širokoúhlé rozlišení.

Zdroj: iv vysln
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

G - 05.08.2007 | 23:58   (odpovědět)

Nevm co Uni povauje za zam??ovn atomovek ghostem za nerealne...

pouzivani target paint je velice realne... ale asi by to nedelal ghost v bojisti ale nejaka orbitalni stanice )

a kdyz zmizi paint tak raketa vubec nema smerovani a tak nedopadne asi nikam (a zustane na orbite) nebo se samozni?... nehled? na to e nuklern zbra? se mus detonovat, nevybuchne nrazem ) (kdyby spadla atomovka z orbitu, bez odplen tak je to furt jen velkej utr )

SiMich - 05.08.2007 | 20:55   (odpovědět)

Mmch, nen tam ta prodleva hlavn? kv?li tomu, aby se ta atomovka dala znekodnit? Pokud by i tak spadla n?kam k ur?enmu mstu, tak by to bylo patn.

Rexxus - 05.08.2007 | 20:14   (odpovědět)

Kdo to byl, ten jeho synovec?

Romla - 05.08.2007 | 20:10   (odpovědět)

A kdo to teda nape Browderovi?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 20:09   (odpovědět)

Rexxus : jj tak n?jak by to bylo nejlep

Rexxus - 05.08.2007 | 20:03   (odpovědět)

2Overwatch: Jj, to me nenapadlo dobry postreh

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2007 | 20:02   (odpovědět)

Rexxus: to je dobr npad, ale mohlo by se toho zneut tak, e by to Ghost hodil n?kam, kde je hodn? budov a hned by zmizel. Atomovka by tak dopadlo na ty budovy, ktere by byly v kruhu... Ale pokud by to bylo n?jak oet?en, tak by to mohlo bt zajmav.

Rexxus - 05.08.2007 | 20:02   (odpovědět)

A cela nahodna mapa, by byla dost neprakticka do progamingu...

Romla - 05.08.2007 | 20:00   (odpovědět)

2Uni: A jsme zase zptky ve Starcraftu 1

Rexxus - 05.08.2007 | 20:00   (odpovědět)

Ja bych to udelal tak, ze by Ghost zameroval a sel by videt okruh mozneho dopadu, ketry by se zmensoval, az by dopadla atomovka.....kdyz by nekdo Ghosta zabil, atomovka by padla nahodne v tom momentalnim okruhu...

Romla - 05.08.2007 | 19:59   (odpovědět)

2Marine: Jak nebude? Nape Browderovi, e to tak chce a on to tak ud?l. Hotovo.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 19:58   (odpovědět)

no tak dovedu si p?edstavit hned n?kolik reln?jch scn??, ne e spadne zp?t do sila, ze kterho byla vyst?elena.
Pokud pominu to, e samotn zam??ovn laserem je trochu nereln komplikace, tak bych ?ekal, e dopadne trochu mimo p?vodn cl, nebo e - kdy ztrat cl - se prost? sama znekodn.

Marine - 05.08.2007 | 19:57   (odpovědět)

lep a logi?t?j by bylo, kdyby bez navd?n spadla n?kam nhodn? - to by z atomavky d?lalo velmi deliktn zleitost

navc to tak bezkat ani nebude, klasicky "zmizne" a my budeme mt utrum

Romla - 05.08.2007 | 19:53   (odpovědět)

2Uni: Take nevypne motory, nespadne a ... lt na orbit?? Jen vtip

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 19:50   (odpovědět)

a co vs vede k tomu, e st?ela, kter p?ijde o zam??ovn (kter navc m?e pouvat a v zv?re?n fzi letu), vypne motory, spadne a detonuje...

TaSSadar - 05.08.2007 | 19:43   (odpovědět)

2Romla: jasne ze ne nahodne, ale podle toho jak rikas, podle toho jak rychle by ghousta zabili. kdyby ho zabili hned po vypusteni ze sila, spadla by na tvoji zakladnu, ale pokud by chybelo par chvilek pred dopadem na urcene misto, spadla by blize urcenemu mistu.

MaSaKr - 05.08.2007 | 19:43   (odpovědět)

ty pad atomovky nahodne kdyz pred dopadne zabije nekdo ghousta by mohl docela zabolet nejlip by spadla spatky k majiteli

Romla - 05.08.2007 | 19:39   (odpovědět)

S tou atomovkou mte pravdu, e zmizne. Kdyby m?la n?kam dopadnout, pak t?eba n?kde na trase od sila k plnovanmu mstu dopadu (podle toho, jak rychle soupe? ghosta zabije). Nebo by mohla dopadnout v ur?itm irokm okol od p?vodnho msto dopadu. Ale vc se mi lb ten prvn npad. Cel mapa se mi zd a moc nevypo?itateln, ale zase by to byla v?t sranda

Marine - 05.08.2007 | 19:23   (odpovědět)

to Pavel:

a kdo ty Ultralisky taky vyrb?l, e?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 19:13   (odpovědět)

Pavel : to sice jo, ale stoj to 150 energie

Marine - 05.08.2007 | 19:02   (odpovědět)

to TaSSadar:

s obojm

navc by se s atomovkou, muselo zachzet jak v rukavi?kch

Marine - 05.08.2007 | 18:59   (odpovědět)

plete se

TaSSadar - 05.08.2007 | 18:58   (odpovědět)

pokud byla atomovka vypustena a vyletela ze sila, mohl si stavet novou.... jak sem jiz psal, pred dopadem, pokud by byl zabit duch by mela spadnou nahodne na mape....

2marine: souhlasis s tou atomovkou nebo s tim textem o marinacich a battlcruisrech?

Romla - 05.08.2007 | 18:52   (odpovědět)

2Masik: Myslm, e s takovou atomovkou se nic nestane, m?e ji pout dal Ghost. Nebo se pletu?

Pavel - 05.08.2007 | 18:50   (odpovědět)

Co mte? Krlovna taky zabila ultra jednm broodlingem.

Masik - 05.08.2007 | 18:41   (odpovědět)

nevim jesi ste u o tom tady nahodou nemluvili ale ted m? to napadlo - nikdy sme nepochopil, co se stane s atomovkou, kdy zabijou ghosta, kerej to nestihne.. mohli by to t?eba v SC2 n?jak upravit, ale jak, to u je na nich..

Rexxus - 05.08.2007 | 18:25   (odpovědět)

Uz by mohlo vyjit to video....

Marshal22 - 05.08.2007 | 18:22   (odpovědět)

terrani toho maji celkem dost se mi zda treba ten detektor co umozni videt nepritele v neprozkoumane casti.potom maji o vez navic nebo spis delo nebo co to je.a taky maji dost upgraidu

Romla - 05.08.2007 | 18:17   (odpovědět)

Minimln? rok p?ed koncem balancovn nem cenu bre?et, kdo je moc silnej a kdo slabej - stejn? se vechno stokrt zm?n, to zaprv a za druh Blizzard asi nevypust hru, kter by nebyla dob?e vybalancovan. A aby byla vybalancovan skv?le, to u zajist nsledn patche.

Manik - 05.08.2007 | 17:58   (odpovědět)

Este aby sme nekricali ze budu zergovia overpowered

Marine - 05.08.2007 | 17:56   (odpovědět)

heh, zergov to asi budou mt t?k

SiMich - 05.08.2007 | 17:52   (odpovědět)

Originln Ultralisk (SC1) by byl v tom p?pad? zabit 3 Ghosty. Mmch, Ghost v SC2 stoj 100/100, msto p?vodnch 25/75.

MaSaKr - 05.08.2007 | 17:52   (odpovědět)

tyhle upgrady nebudes mit hned kdyz budes parit, tohle je singl tam uz mas neco scim hrajes treba

Vamp - 05.08.2007 | 17:48   (odpovědět)

Nekde sem cetl, ze schopnost Snipe dela 150 damage biologickym jednotkam.

Marine - 05.08.2007 | 17:32   (odpovědět)

to TaSSadar:

100% souhlas

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 17:25   (odpovědět)

ta doba od calldownu po skute?nej dopad podu je akort na hranici reak?n doby. S tim u nic neud?l. A pokud se ty pody budou muset vyrb?t, nebo na to bude muset bejt budeova, tak to pak ok.

Romla - 05.08.2007 | 17:25   (odpovědět)

2TaSSadar: No to by byla sranda, kdyby ti vlastn atomovka zlikvidovala zkladnu

TaSSadar - 05.08.2007 | 17:19   (odpovědět)

bte k atomovce... meli by tam zrobit, ze kdyby ghousta zabili pred dopadem atomvky, dopadla by nekde nahodne na mape

TaSSadar - 05.08.2007 | 17:18   (odpovědět)

me to pripada tedka silne dost jednotek...
ve starem SC doakzalo 12 marinaku vytriskat i 1 bhattlecruiser, tady ten battlecruiser s tim upgradem rozvasiroval snad 20 marinaku behem 3 sekund. ale je to zase realnejsi, a nuti to nasadit i jinaci jednotky nez treba masovou vyrobou marinaku.

SiMich - 05.08.2007 | 17:05   (odpovědět)

Jo a Drop pod se taky zam??uje. Sice je to krat, ale p?edpokldm, e to lze p?eruit tak.

SiMich - 05.08.2007 | 17:04   (odpovědět)

Uni: No tak te? ti bude sta?it asi jenom Shadow Ops. Drop pod nebude asi levn. P?edpokldm cena drop podu + cena 6 Marines (hezk by bylo, kdyby tam museli nastoupit).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 17:01   (odpovědět)

Rexxus : jene na atomovku mus vyrobit silo a pak jet? atomovku. To stoj ?as a prachy. Nehled? na to, e se ghot d v?as zabt.

SiMich - 05.08.2007 | 16:59   (odpovědět)

M? zajm ten Predator. Pr m schopnost sest?elit p?choz palbu.

Rexxus - 05.08.2007 | 16:48   (odpovědět)

Podle me to bude jako s atomovkou....a je jasne, ze to Blizzard vyladi, tak co porad resite? Atomovka snad nekomu vadi? A rekl bych, ze je silnejsi, nez nejakych 6 marinaku.

Manik - 05.08.2007 | 16:45   (odpovědět)

Ehm, nejake zvlazstne znaky mi to tam napisalo a este aj zle "odtagovalo"..

Manik - 05.08.2007 | 16:43   (odpovědět)

Vraj sa jedne s developerov nechal na Blizzcone pocut, ze lockdown je stale vo faze testovania ale moe=mentalne ho nema Ghost ale Nomand. A ze chvilu ho testovali a este aj budu na jednotke Predator.. tak som zveda
vy.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 16:37   (odpovědět)

no ona u je dost prasrna to, e si kadej m?e zavolat posilu esti mari?k?... holt se to bude muset vybalancovat.
Jinak m? ten lockdown teda bude docela chyb?t...

Marine - 05.08.2007 | 16:28   (odpovědět)

to SiMich:

to by bylo alespon logick

Marine - 05.08.2007 | 16:26   (odpovědět)

jo, s tm vsadkem je to taky prasrna, taky by me zajmalo, jestli to stoj jen energi, nebo minerly a jestli se ten vsadek zapo?t do populace

"jen tak si bleskov? varobit 6 marinku - hmm" - ale zd se mi, e v SC2, budou marinci hodne slab

SiMich - 05.08.2007 | 16:26   (odpovědět)

Mmch, u jsem tady n?kde postoval na jednu strnku, kde bylo napsno, e se Drop pody mus vyrobit v Shadow Ops. Je mon, e p?jde vyrobi jenom jeden Drop pod na jeden Shadow Ops. V tom gameplay videu od IGN taky vypustil jenom jeden. V Terran Gameplay Videu podle m? m?li vce Shadow Ops.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 16:20   (odpovědět)

no ona u je dost prasrna to, e si kadej m?e zavolat posilu esti mari?k?... holt se to bude muset vybalancovat.
Jinak m? ten lockdown teda bude docela chyb?t...

G - 05.08.2007 | 16:20   (odpovědět)

na GG.net ?kali e ofiko vyjd?en je e Snipe dv massive damage to biological units

take jde jen o to kolik si p?edstavujete massive dmg.. IMHO to lota tezce zrani a HTcko zabije

spis se bojim o zergy (ghosti s jejich slonobijskyma puskama na lovu ulter )

Marine - 05.08.2007 | 16:12   (odpovědět)

ale kdyby to fakt lo, tak by to byla celkem prasrna, p? by si jich ?lov?k postavil hafl a Zealoti a Dark Templ?i, by byli k v?li nim nepouiteln

jinak u asi nebude mt schopnost lockovat, e?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 15:53   (odpovědět)

no nem?l by, ale vzhledem k tomu, jak hern zjednoduen bly v jedni?ce, tak bych ?ekl, e ano. Ono jestli ta schopnost bude stt energii, nebo bude n?jak rozumn? omezen, tak to nebude zas takov vhra, zabt jednu malou jednotku... pokud to teda nebude fungovat i na tanky, immortaly atp.
I kdy je pravda, e snipovat high templa?e, to bude taky hnus. Ale jak ?ikm, teoreticky by to fungovat nem?lo, tt je tt.

Marine - 05.08.2007 | 15:44   (odpovědět)

Kdy m Ghoust tu odst?elovac schopnost, myslte si, e zabije i Zealota na jednu ranu?

Manik - 05.08.2007 | 12:34   (odpovědět)

A este jedno: http://www.youtube.com/watch?v=pDpR4odAkG8

Manik - 05.08.2007 | 12:31   (odpovědět)

amaterske game play videa:
1: http://www.youtube.com/watch?v=9j2LB98CqNo
2: http://www.youtube.com/watch?v=en6cH6e17Jo

Romla - 05.08.2007 | 11:41   (odpovědět)

...chce to...

Romla - 05.08.2007 | 11:40   (odpovědět)

Jo, u mi to dolo - chcete to jenom jinak d?lit slova

Romla - 05.08.2007 | 11:39   (odpovědět)

V tom p?edposlednm odstavci to tvrzen, e p?b?h se to? kolem n?kolika mlo znmch postav jako je Raynor, Kerrigan nebo Zeratul; to je vtip nebo p?eklep?

Marshal22 - 05.08.2007 | 11:20   (odpovědět)

ja uz tu hru chci mit domaaaaaaaa

Kere-J - 05.08.2007 | 11:01   (odpovědět)

to nema chybu uz se na to tesim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zeratul - 05.08.2007 | 09:21   (odpovědět)

Asi tak ...

Rajba - 05.08.2007 | 02:43   (odpovědět)

Nezbv nic, jen se t?it

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.