StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)

BlizzCon 2009 Q&A (hráči) #2

 

1) Pro Dark Templáře a High Templáře jsou potřeba různé budovy. Ovlivnil tento fakt nějak negativně tvou strategii?

 

Vůbec ne. Osobně si nemyslím, že je potřeba mít oba k dispozici - zvlášť v multiplayeru. Buď chcete Dark Templáře nebo jdete po High Templáři. Nakonec obě budovy jsou celkem levné, takže to není zase takový problém.


2) Jak užitečný je Phoenix jakožto mocná vzdušná jednotka? Zdá se ti, že je užitečnější než Scout v SC1?

 

Phoenix je dle mého názoru rozhodně užitečnější než Scout i když více zranitelnější. Každopádně několik Phoenixů na bojišti odvede svoji práci velmi dobře. Navíc jeho Gravitační paprsek (Graviton Beam) je úžasně efektivní na zabíjení soupeřových klíčových jednotek. Jakmile je soupeř vyzvednut do vzduchu (takže je možno jej zaměřit jako vzdušnou jednotku) může se na něj zaměřit zbytek Phoenixů.


3) Přestane schopnost Tvrzené štíty (Hardened Shields) fungovat ve chvíli, kdy Immortalovi dojdou štíty nebo fungují až do jeho smrti?

 

Fungují dokud Immortalovy štíty nepadnou na 0. Abych to upřesnil, Tvrzené štíty nejsou normální štíty, fungují odděleně. Tvrzené štíty je pouze jméno schopnosti, která snižuje poškození na 10, pokud je vyšší. Takže musíte zničit jak normální štíty, tak zdraví, abyste jej zabili.


4) Když je Colossus považován jak za pozemní tak vzdušnou jednotku, je možné aby se z něj stala narušená věž (Corrupted Turret) v případě, že je zabita Corruptorem?

 

Ano, Colossus může být narušen (corrupted) když je zabit Corruptorem. Myslím, že v nějaké SC2 exhibici bylo přesně vidět, kdy se Colossus změnil na stacionární věžičku po zabití Corruptorem.


5) Je Disruptorův Force Field omezený na určitou velikost, nebo se může adaptovat a tedy vejít do menších prostor?

 

Z mé zkušenosti se může Force Field adaptovat, aby zablokoval jakýkoliv krajiny. Každopádně nemůže být větší, než je jeho standardní stav.


6) Co je Phase Shift schopnost High Templáře? Je to schopnost jako stará dobrá Stasis Field?

 

Ne, nefunguje to jako Stasis Field - spiš jako Banish z Warcraft 3. Po seslání začne cílová jednotka světélkovat. V této chvíli není cílovatelná.


7) Není podle tebe příliš jednoduché za Protossy dostat se k detektorům? Observery jsou velmi levné a jsou produkovány z jedné z hlavních Protosských budov.

 

Přišlo mi, že Observer je jednotka nízkého tieru, která se vyrábí v Robotics Facility. Observer nepotřebuje žádnou budovu, aby mohl být produkován (narozdíl od SC1), takže je možné jej získat relativně rychle, což může být silné v porovnání s ostatníma rasami.


8) Jak bys porovnal Archony s jejich předchůdci z SC1? Je to stále mocná pozemní jednotka Protossů nebo jim vzal Immortal vítr z plachet?

 

Mám z Archona ten samý pocit jako v jedničce. Je to stále velká koule psionické energie, která je schopná nakopat zadek soupeři v jakémkoliv typu bitvy. Každá z těchto jednotek má své místo. Immortal je spíše tank pro útok na těžce bráněné pozice a na jednotky s vysokým poškozením, a Archon je spíše pro ničení většího počtu menších jednotek a také vzdušných jednotek s jeho mocným splashem.

 

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.