StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)

Game Info » Patch 1.1 - změny

Obecné

  • Ve všech regionech je nyní dostupné rozložení klávesových zkratek Standardní (US) a Standardní pro leváky (US).
  • Byly přidány nové herní hodiny. Hráči nyní okamžitě vidí, kolik času strávili v současné misi nebo zápasu. Tyto hodiny lze zapnout/vypnout v menu Nastavení hry.
  • Pro singleplayerovou kampaň je nyní k dispozici nová možná rychlého uložení. Hráči nyní mohou svůj pokrok v misi rychle uložit stisknutím Ctrl + Q.
  • Byl přidán nový Systémový panel. Při najetí na tlačítko Menu (F10) v pravém horním rohu herní obrazovky hráči uvidí svůj místní čas a FPS. U uživatelů přenosných počítačů bude toto doplněno o sílu Wi-Fi signálu a stav nabití baterie.
  • Rozhled poskytnutý mrtvými jednotkami již neodkrývá Fog of War (Mlha války). Jednotky odhalené tímto způsobem nebude možné zasáhnout.
  • (Pouze Mac) Přesunuty datové soubory a nastavení StarCraftu II ze složky Documents do složky Application Support.
  • Integrována podpora pro NVIDIA 3D Vision. Pro možnost využití hraní StarCraft II: Wings of Liberty ve 3D na svém počítači či notebooku budete potřebovat 3D Vision. Více informací najdete na www.nvidia.com/Starcraft3D

 

Změny v balancování

 

  • PROTOSSOVÉ
    • Zealot (Zélót)
      • Čas tréninku zvýšen z 33 na 38.
      • Znovunabytí Warp Gate (Warpové brány) zvýšeno z 23 na 28.

 

  • TERRANI
    • Battlecruiser (Bitevní křižník)
      • Pozemní poškození sníženo z 10 na 8.
    • Bunker (Bunkr)
      • Čas výstavby zvýšen z 30 na 35.
    • Reaper (Sekáč)
      • Čas tréninku zvýšen z 40 na 45.
    • Siege Tank (Obléhací tank)
      • Poškození v obléhacím režimu změněno z 50 na 35 (+15 proti obrněným).
      • Vylepšení poškození změněno z +5 na +3 (+2 proti obrněným).

 

  • ZERGOVÉ
    • Ultralisk
      • Schopnost Ram (Beranidlo) odstraněna. Místo toho bude Ultralisk při útoku na budovy používat normální útok.
      • Poškození sníženo z 15 (+25 proti obrněným) na 15 (+20 proti obrněným).

 

  • Mapy
    • Desert Oasis
      • Přidány zničitelné skály pro usnadnění ochrany přirozené expanze.
      • Centrální oblast s Věží Xel'Nagů byla zúžena.

 

 

Opravy chyb

 

  • Battle.net
    • Při opuštění multiplayerové mapy nebo mise kampaně již nemizí chatovací okno.
    • Opraven problém, při kterém se hráčům zobrazovaly notifikace i přes to, že svůj stav nastavili na "zaneprázdněn".

 

  • Vlastní hraní
    • Výchozí rasa při zakládání hry je nastavena na náhodnou.
    • Hráči nyní mohou vytvořit zápas 1v5.
    • Byla zlepšena funkcionalita prohledávání map.
    • Hostitel hry nyní bude upozorněn, pokud pozvaný hráč odmítne pozvání.
    • Obrazovka vlastní hry si nyní bude pamatovat režim hry pod kategorií.
    • Opraven problém s nastavením kategorie na "Vlastní", který způsobil přenastavení týmů na 5v3.
    • Opraven problém, kvůli kterému nebylo možné nahlásit uživatelské mapy z obrazovky náhledu na mapu.

 

  • Hra
    • Obecné
      • Naloží-li se jednotka do transportu, střely na ní mířící již nezasáhnou podobnou jednotku v oblasti.
      • Stavby poškozené během výstavby se již nepočítají jako ztracené stavby.
      • Opraven problém, při němž stavitelé čekající na vyčištění oblasti mohli zabraňovat jednotkám opustit tuto oblast.
      • Opraven problém s kontrolami rozsahu zásob.
      • Opraven problém, který v určitých případech umožňoval provedení příkazů, který nebyl k dispozici na velitelské kartě.
    • Rozhraní
      • Nápověda u fronty nyní zobrazuje informaci o tom, co se děje.
      • Opraven problém, při němž tlačítko Zpět ne vždy správně vrátilo hráče na obrazovku se skórem.
    • Terrani
      • Mariňáci trénovaní ve více Kasárnách si nyní vyberou Kasárna s připojeným Reaktorem místo těch s připojenou Technickou laboratoří nebo bez jakékoliv připojené stavby.
      • SCV se nyní naloží do nejbližšího Velitelského centra, pokud je jich v dosahu více.
    • Zergové
      • Creep nyní mizí tak jak má, pokud jsou zničeny počítačem ovládané Hatchery, Lair či Hive.

 

  • Technické problémy.
    • Opraven problém s nezapojenými sluchátky, který mohl způsobit zamrznutí hry.
    • Opraven problém, který mohl zabraňovat započetí multiplayerové hry hráčům s Windows XP a povolenými Unicode znaky.

 

(při překladu byly vypuštěny poznámky týkající se editoru map, najdete je v anglické verzi těchto změn)

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.