StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

BlizzCast #11

03.11.2009 | 11:36 - Jetro

V pátek vydal Blizzard sv?j prozatím poslední - jedenáctý - díl svého podcastu BlizzCast (anglický p?epis zde). Trvá tak?ka 19 minut a ?lenové komunitního týmu (Bashiok - Diablo, Karune - RTS a StarCraft a Nethaera - WoW) zde diskutují a rekapitulují letošní BlizzCon.

 

Pokud jste promeškali n?který z p?edchozích BlizzCastu, navštivte naši sekci. Krom? posledních dvou díl?, které v dohledné dob? p?eloíme, jsou všechny v ?eštin?.

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 07.11.2009 | 19:12   (odpovědět)

Ona v??n vlka (a mr) je dost protivle?n. U t?ch psanejch knek je ob?as mirn " provle?nost", ale v?tinou d?laj co d?laj hlavn? pro sv p?eit a prosp?ch.

Romla - 07.11.2009 | 16:47   (odpovědět)

To Ultramarine: Jo, dval jsem se na n?jak hodnocen (legie.info), ale recenze knek zsadn? ne?tu, protoe tam ?asto prozrazuj p?li mnoho d?je a to mi vad. Vechny ty knky vypadaj zajmav? a ur?it? si zkusm aspo? n?kter p?e?st. Dky za tipy. Nejpodobn?j co jsem zatm ?etl byla asi V??n vlka od Joe Haldemana a to m? bavilo. Pak jsem jet? ?etl neoficiln druh dl od stejnho autora V??n mr a to u m? trochu zklamalo.

Ultramarine - 07.11.2009 | 13:04   (odpovědět)

?hals na (t?eba recenze) t?ch knek?

Ultramarine - 06.11.2009 | 18:11   (odpovědět)

oldn?i (bo oldci) od Tome Bartoe. ?esk, prvotina (bohuel zatm jedin?ek) a VELMI dobr.

Romla - 06.11.2009 | 16:06   (odpovědět)

To Ultramarine: Ty oldky opravdu napsal ?esk autor? Zatm jsem nael jenom stejnojmennou knihu od Forsytha a od Stoneho...

Ultramarine - 06.11.2009 | 14:48   (odpovědět)

Ty Honorky jsou vdycky trochu jin. Rozdl je v situaci, v (civilnm a vojenskm) postaven hlavn postavy, rozvoj jejch mimosmyslovch schopnost, technice lod a skupin?, kter je s n.

oldci jsou zatm jen jedna kniha, ale jsou opravdu vborn.

Knihy od ambocha jsou z "koniovskho" vesmru, ale a?koliv jsou na podobn bzi, jsou dostate?n? odlin na to, aby t? uchvtila kad z nich. A jestli nem chu? vyhazovat penze na zkouku, v?? mi e po p?j?en si knih v knihovn? si je koup...

Romla - 06.11.2009 | 14:20   (odpovědět)

To Ultramarine: Dval jsem se na to na Legii a vypad to zajmav?. Ur?it? si z toho n?co v budoucnu zkusm p?e?st, aspo? prvn dly, protoe u dlouhch sri se mi zd, e posledn dly u jen dokola recykluj d?ve napsan, zle sice jak kter, ale n?kter dost tup?. Prost? stejn? jako u n?kolikansobnch pokra?ovn film?, devatch ?ad seril? apd.

Ultramarine - 06.11.2009 | 13:37   (odpovědět)

Ty v?ci od ambocha jsou na pomez "hystorickho dramatu" ktermu bys uv??il a "fantasy". Ne se tam zmn?j o kouzlech (bo je za?nou metat), ne?ek bys, e to neni ze zapadl st?edov?k zem?...

Ultramarine - 06.11.2009 | 13:32   (odpovědět)

Nevm jak si sednou, ale zkus si v knihovn? p?j?it knky o Honor Harringtonov od Davida Webera (bo p?e?st recenze), nebo knky od ?eskch autor? oldci (autora si bohuel nevzpomenu), nebo od Miroslava ambocha knky s hlavnm hrdinou Koniem (Na ost? ?epel, Na ost? ocel, atd.) a s Baklym.

Ultramarine - 06.11.2009 | 13:20   (odpovědět)

Romla: Dk za posty a ned?lej si s tm "rozepsnm" hlavu. Navc jsem si za?al

Romla - 06.11.2009 | 11:45   (odpovědět)

To Ultramarine:

- Pokud si sem tam d n?jakou holku i na plochu, msto wallpaperu se zerglingskma st?evama rozprskvajcma se pod soust?ed?nou palbou mari?k? (co by ur?it? kad sprvn fanda Starcraftu m?l na ploe mt), tak by se ti mohly lbit tyhle strnky:
http://www.skins.be/

- Sci-fi miluju. Momentln? se snam ?st (krom? jinch) knky z tohohle seznamu:
http://home.austarnet.com.au/petersykes/topscifi/lists_books_rank1.html
A nepohrdnu ani filmy z tohodle seznamu:
http://home.austarnet.com.au/petersykes/topscifi/lists_film.html

- Ekonomie nebo sociologie, p?padn? psychologie mi p?ijde zajmav. Ale nejradi mm asi historii - zejmna obdob druh sv?tov vlky, husitsk revoluce nebo starov?kho ecka v?etn? mytologie. Posledn dobou mm akort alergii na politiky a mrn? se to p?en na politiku obecn?. Ale k historii politika pat?, akort ta sou?asn m? moc nebav.

- Do vesmru bych se asi neodvil, p?estoe nebo mon protoe k m oblben ?etb? pat? nap?klad knka Smrt ?h mezi hv?zdami od Pavla Toufara.

- Taky miluju sport, myslm zejmna koukn na sport v televizi: mistrovstv sv?ta v hokeji nebo ve fotbalu (pokud na n?m jsme), olympidy, Davis Cup, Fed Cup, lyovn atd. si nikdy nenechm ujt.

Snad nevad, e jsem se tady trochu rozepsal o svch kon?cch, u to asi pat? vc do fra, ale te? u je pozd? za?nat n?jak vlkno... Diskuze tady stejn? ije hlavn? pod ?lnky.

Ultramarine - 06.11.2009 | 01:05   (odpovědět)

Ok, i kdy jsem to nemyslel jako lichotky. N?kolik vn (p?edpokldm) skute?n? sdlme.

- Holky. Jak n?jkou opravdu p?knou vidm, je zle...

- Mylen. Znm dost lid, kte? mysl jen na povel, nebo z donucen. Ty k takovejm NEPATͩ.

- Sci-fi. Ok, to je vst?el na slepo, ale sc scifi je a ob?ma se nm lb.

- Ekonomie. A?koliv to v?tina ostatnch povauje za nudnou kravinu, v?tina vlek ve sv?t? se rozhodla jet? p?edtm, ne za?aly a to v pen?enkch a bankch z?astn?nch stt?.

- Vesmrn problematika. Ok, dal vst?el na slepo, ale kdo z ns se o to nezajm, p?padn? by odmtl, kdyby mu nabdli, e se prolet zadarmo vesmrem?

Romla - 06.11.2009 | 00:36   (odpovědět)

To Ultramarine: Takhle mi nelicho?, to si nezasloum. Taky bych ti napsal ?eho veho si na tob? vm, ale to u by ns za?ali podez?vat, e spolu sdlme i jin vn? ne Starcraft.

Ultramarine - 06.11.2009 | 00:07   (odpovědět)

No, m? ses docela trefil, ale kdy mi (z?dka) dojdou "rozumn" argumenty, trochu m? to natve. Promi?, asi jsem si to zbyte?n? vylil hned na tob? tou formou odpov?di. A a?koliv i j tuhle v?tu ob?as pouvm v kontextu kter jsi napsal, skute?n? v??m, e m pravdu (protoe zatm jsi m?l kdykoliv svoje informace podloen) a k "nepravdivm" vrok?m rozhodn? nethne. Tm pdem, kdy to pe TY, m? to jako znak d?v?ryhodnosti sta?.

Romla - 05.11.2009 | 23:58   (odpovědět)

To Ultramarine: Lep by bylo ?ct: Aha, taky mi to p?ijde zajmav nebo m? to zajmav nep?ijde. Tak jo, m pravdu, kdy to ?k, je p?kn? hnusn odpov??, kterou si obvykle p?ekldm jako: nezajm m? co tam blekot a nestoj mi ani za odpov??. Ale dk za snahu, evidentn? jsem se se svm ekonomicko-socilnm rozborem kupn sly hr?? indie her podle sttn p?slunosti netrefil do vkusu komunity netrp?liv? o?ekvajc betu Starcraftu 2.

Ultramarine - 05.11.2009 | 23:43   (odpovědět)

Tak jo, m pravdu, kdy to ?k

To si neber k srdci, jen mi doly argumenty a snaim se o "posledn slovo"

Romla - 05.11.2009 | 23:40   (odpovědět)

To Ultramarine: A co bude pravda? J to tady pu jenom proto, e mi p?ijde zajmav, e t?eba Ukrajinci, kte? t?ou bdu s nouz, jsou ochotni za hru zaplatit v pr?m?ru t?ikrt vc ne Korejci, kte? dajn? hrama ijou. Podle m? jsou to dost p?ekvapiv vsledky. A dvm to sem pro zajmavost. A co ?km v?bec pravda bt nemus.

Ultramarine - 05.11.2009 | 23:27   (odpovědět)

Kdy to ?ik, bude to pravda ...

Romla - 05.11.2009 | 21:34   (odpovědět)

To Ultramarine: J tady p?ece nic ke Starcraftu nep?irovnvm, akort ty tam po?d plete v?ci, kter se z toho grafu vy?st nedaj. Co se ale d vy?st je, e ?ech pr?m?rn? za tu hru dobrovoln? zaplatil $3,42 a Korejec $0,38, co je dost velk rozdl a Korejci by se podle m? m?li styd?t, protoe i kdy ta ?esk ?stka je dost nzk, tak ta korejsk je vyloen? zlod?jina. A o n??em to asi vypovd (nikoliv vak o charit? ani o Starcraftu). A m tam pom?r ceny a HDP hlavnho m?sta, v tom jsou Korejci opravdu nejhor.

Ultramarine - 05.11.2009 | 21:22   (odpovědět)

Romla: Nemyslel jsem to tak, e bych zachra?oval lidi ze zem t?etho sv?ta, ale e by m? zajmal pom?r "pomoci" a "odm?n". A sor?, ale p?irovnvat gumboye ke starcraftu je troku nepom?r u kv?li nklad?m za hru a obchodn politice firem.

Romla - 05.11.2009 | 16:16   (odpovědět)

Dodatek: Prakticky nejv?t krti jsou Korejci, zajmalo by m?, kolik z nich m doma originlku Starcraftu.

Romla - 05.11.2009 | 15:57   (odpovědět)

To Ultramarine: Tak to si asi nebude moct ten SC2 koupit, kdy mus krmit d?ti z Burkina Faso. Nicmn? ta akce prob?hla asi p?ed tdnem a to u nikdo nem?l z ?eho rozhazovat a docela m? p?ekvapilo, e ?R je v tomto ohledu jeden z nejt?d?ejch stt?. V?tina stt? s podstatn? vy kupn silou pr?m?rnho ob?ana skon?ila daleko za nmi.

Ultramarine - 05.11.2009 | 15:06   (odpovědět)

majkom: Sorry, Diablo jsem nehrl ani jedno a nemm k tomuhle typu her vztah, take mi to vad asi jako vymrn ?olk? v S?dnu.

T?eba to ale jet? zvrt (navc ned?l se te? Diablo 3?).

Romla - mme "dobr srdce" a donedvna jsme m?li i z ?eho rozhazovat... Koho by zajmala hladov?jc Burkina Faso, kdy se ty prachy daj pout na odm?nu vbornejm programtor?m her...

majkom - 05.11.2009 | 14:09   (odpovědět)

to ultramarine: ne, myslel som D2, Bashiok je community manager diabla.. a bliz ohlasil patch na duben 2009 a s nim aj ladder reset, takze odvtedy je ladder mrtvy.. patch nikde, reset nikde...

Romla - 05.11.2009 | 13:39   (odpovědět)

pln? off-topic, ale podle m? zajmav:
Indie hra World of Goo se pr dn prodvala za cenu "co kdo d". A na strnkch pak zve?ejnili jak t?d? byli jednotliv kupujc podle stt? a ?esk republika si v?bec nevedla patn?, kam se na ns hrabou t?eba skrblci z Britnie nebo USA. Mrkn?te:

http://2dboy.com/2009/10/26/pay-what-you-want-birthday-sale-wrap-up/

Ultramarine - 05.11.2009 | 13:16   (odpovědět)

Nemyslel jsi S2 komunitu (starcraft)? A pro? by m?li "odpisat ladder"? Grafika strne, ale (jestli to chpu dob?e) vvojov strom ne...

majkom - 05.11.2009 | 12:48   (odpovědět)

To je pekne ze Bashioka praca bavi, mohol by sa teda vyhecovat a D2 komunite laskavo ohlasit, ci ten patch co vide v dubnu 2009 vide aspon do roka 2009, alebo mozu ten ladder uz definitivne odpisat...

Ultramarine - 05.11.2009 | 12:28   (odpovědět)

Tohle tam nepsali ale p?edpokldm e bude a z?stane (v podstat?) stejnej. Bude ale mnohem m? vyuvanej, protoe energii command centra, kter je na tohle "kouzl?ko" pot?eba, bude v?tina hr?? vyuvat na zrychlen t?by kouzl?kem calldown MULE, nebo na zven popula?nho limitu kouzl?kem posln suply z orbity. Mule um?e za ?as, ale t? jako 3 scv?ka, take se (alespo? zeza?tku) vyplat. Efekt suply? z?stv a ulev ti od placen dalch 100 minerl? za depot (nebo jeho ?st). Taky z hlediska "detekovn" kdekoliv na map? - je tam pro protivnka protitah - prost? poutct z oblasti efektu detekce na 5-10 sekund a pak se vrtit v pln sle. (Narozdl od dekterskch jednotek - raven, observer, je nem?e dohnat. Jde to na n? hodit znovu, ale ere to pom?rn? dost energie a kdy to te? bude pouvat jet? energii dalch dvou uite?nejch kouzl?ek, bude to fakt nouzovka v rukvu tak na 2 pouit...

Ondra - 05.11.2009 | 09:50   (odpovědět)

Netusite jak to je s orbital-command (takovy ten upgrade command centra) a jeho detekci. Docela me tim spoluhrac dost zachranil zadek proti dark templarum v mape Lost Temple, nicmene se mi to zda hodne silna schopnost - veze, pripadne letajici detektory se daji pri trose snahy sundat .. observer se sice spatne hleda , ale neni to jak scan, ktery prileti z druheho konce mapy ...

Ultramarine - 05.11.2009 | 02:23   (odpovědět)

Ty korejsk modr posty jsou zajmav (ghost). Kdy jsem tam vlez, byl tam dal modrej ?lnek o senzor tower v sou?astn podobn?:
- M "p?mej" dohled a pak jet? okruh, kterej doke snmat. V p?mim dohledu je to detektor a v okruhu "delho" dohledu neviditeln a zahraban jednotky nevid.
- stoj (zatm) 125 minerl? a 100 vespenu a m (zatim) 200 hp
- d se rozebrat za 100% zdroj? nazptek. (salvage)
- nem dn jin schopnosti (kouzla)

Romla - 04.11.2009 | 23:54   (odpovědět)

Jinak na sclegacy je (u pr dn) docela dost modrch post? p?eloench z korejskho battle.netu, tak jestli to n?kdo jet? ne?etl, m?e trochu ukojit ze? po informacch.

Ultramarine - 04.11.2009 | 23:45   (odpovědět)

Do?kme se. Konec sv?ta zatim jet? nikomu nevyel, take neni d?vod ?ekat, e n?komu v dohlednu vyjde. Naopak beta vyjde zcela ur?it? a pln hra taky.

Romla - 04.11.2009 | 23:31   (odpovědět)

To Ultramarine: No j vm, te? tady vichni va?me z vody, snad ta beta za?ne co nejd?v, aby bylo vc podn?t? k probrn.

Ultramarine - 04.11.2009 | 23:09   (odpovědět)

Romla: Z m strany (rozhodn?) v pohod?. U se "znme" moc dlouho na to, abych startoval po znmkch vlastnho nzoru, jakkoliv zpo?tku vypadajcch. Vm u toti troku jak mysl a e proto aby ses cejtil lp nemus nikoho dohn?t k tomu, aby se cejtil h??. Podle mho dojmu normln, rovnej kluk ...

M rech s t?ma detailama, ale zase v tuhle chvli nebylo nic jinho (aktuln? put?nho z blizardu) o ?em jinm pokecat a porozebrat.

Jinak z(etko), jak se d vy?st v jeho nov?jch postech u to nebere tak, e blizard = satan ?ern chlupat, ale sna se vid?t a uznat i klady. To e zatm nachz dost v?c kter mu tak nesednou, je u sp otzka nzor? a ntury. S nzorama se d pohnout diskus (pokud skute?n? chce a jsi trp?liv) s nturou se d pohnout zitkama (ty ale p?ez net tak snadno poslat bohuel nejdou, navc pokud v t "ntu?e" nen n?co vylo?n? patn? - cvok, nsilnk, hrubin, nen nutn j zkouet pohnout. Z(etko), a?koliv z jeho post? mm ob?as pocit e je mlad (pod 20? zhruba?) ROZHODN? nen ani jedno z toho. Navc si myslm, e je na dobr cest?, aby v n?m hodn? dalch lid vid?lo "rozumnho kluka". ?lov?k nen stav. Kad sekunda, kad mylenka je n?co, co t? m?e od zklad? zm?nit a pokud n?kdo zam? a p?ejde na kloudnej sm?r vvoje, m?e to zm?nit jeho, nebo (p?ez n?j pak) i celej sv?t ... Aj sakry, sor?, zase se blim k filosofovn...

Romla - 04.11.2009 | 22:41   (odpovědět)

To Ondra: Jsem rd, e to bere s humorem. Necht?l jsem tady nikoho uret ani poniovat, akort sem tam mi p?ijde, e u se ?e detaily, kter jsou absolutn? nepodstatn a expert na to je hlavn? zetko (p?t? radi budu konkrtn).

To z: P?ece i v p?vodnm Starcraftu taky byly n?jak doodads, kter vypadaj blb?, ne?kej, e ne. Akort tam je realisti?t?j pojet grafiky ne ve SC2, take celkov? to vypad lp. J bych taky cht?l, aby SC2 byl realisti?t?ji pojat ne je te?, ale za dal odklad hry u mi to rozhodn? nestoj. Navc sem tam n?jakej let, toho si 99% hr?? v?bec nevimne. Mus jim nechat n?jakou toleranci. Vechno nem?e bt p?esn? podle tvch p?edstav. A kdy tak bych se radi zam??il na n?jak podstatn?j v?ci jako jsou jednotky, ingame animace, balanc, hratelnost apd. Ale ty se asi zam??uje na vechno.

Ondra - 04.11.2009 | 21:14   (odpovědět)

Sna muzu napsat ze s emi to zda divne .. nemam nactene knizky ani nic z toho, ale proste neco pusobi prirozene neco ne ... treba BR se mi libily, ale neco od pohledu proste beru tak ze se mi tam zda neco divneho, co neumim presne pojmenovat ....

S tou F5 me to pabavilo A venku je ted fakt hnusne ... , ale daji se pachtit ruzne kulturni akce , zajit do cajky ... hrat deskovky ....

Romla - 04.11.2009 | 20:11   (odpovědět)

Kdy to srovnm s Warcraftem 3, tak tam skoro kad jednotka vypadala p?kn? stupidn?, ale stejn? jsem si to zahrl s chut a b?hem cel hry mi to v?bec nevadilo. A tady u se rozebr i vzhled n?jakho doodads, kter uvidm jednou za hru. To je len...

Romla - 04.11.2009 | 19:55   (odpovědět)

To Ultramarine: S tm v?trnm to nebylo m?eno na tebe, p?estoe jsi tady skoro nej?ast?ji. J jsem naopak rd, e tady je n?kdo jako ty, kdo v?tinu v?c uvd na pravou mru.

Romla - 04.11.2009 | 19:43   (odpovědět)

No nevm, ale rozebrat tady kad pixel mi u p?ijde prat?n. Design jednotek jet? beru, ale co sakra zle na tom, jak vypad n?jakej blbej chrm v jedn misi singlu? M? na n?m navc nep?ijde nic divnho a i kdyby, co na tom? Muste mt n?jak priority a nestarat se o takobhle blbosti. Na tomhle chrmu v?bec nezle, i kdyby to byl vrchol nevkusu...

z - 04.11.2009 | 18:37   (odpovědět)

V?tina obrzk? nen nesnesiteln? stran, naopak sv?j p?nos maj. Ale byl bych hodn? zklaman kdyby tam nechali ty zjevn hrub chyby, kter tu rozebrme, to by byla znmka lemplctv v Blizzardu dosud nevdan. Ale toho se snad bt nemusme a do o? bijc nesrovnalosti budou v zjmu v?tiny hr?? napraveny (v nejhorm patchem).

cmuQ - 04.11.2009 | 18:27   (odpovědět)

To Ultramarine: jene trochu citu by snad mt mohli, protoe podlooouh dob? uk zase n?jak obrzek "z ingame" a p?itom je to n?co stranho

Ultramarine - 04.11.2009 | 18:05   (odpovědět)

Zavd??it se v?tin? je mon. Zavd??it se vem nen ....

Lurker - 04.11.2009 | 18:04   (odpovědět)

P?esn? tak jak ?k Romla. Stejn? vy co tu furt bre?te nad barvama e jsou o odstn sv?tlej ne by se vm lbilo a e by thor m?l mt o milimetr mon o dva men kanny nebubede spokojen nikdy a a to vyjde tak stejn? budete rejpat e nen firebat v multi a e chrm je kamenej a m?l bejt eleznej a e tohle a tmhleto... Tomu se nevyhnem ani kdyby to odkldali 10 let.

Ultramarine - 04.11.2009 | 18:03   (odpovědět)

Romla: Nikdo ne?ikal, e (jen) kv?li chrmu... Pokud se jim n?co HODN? nebude lbt, tak to podr a zm?n. Podle m? by se jim to ale u lbit mohlo, protoe je to krsn (v drtiv v?tin? p?pad?). A a?koliv jsem tu zatracen? ?asto (to co MUSIM d?lat, mm hotov za sobotu a pak havaj), tla?tko F5 nepouvm

cmuQ: Oni tyhle screeny, filme?ky a ostatn bombny v ?ele s batl reportama berou sp jako takovou zprvu z vvoje, ne jako bezchybnej marketingovej obrzek po jeho shldnut u tu hru prost? MUSͩ mt...

z - 04.11.2009 | 18:03   (odpovědět)

Romla:Jasn? e na t h?e v podstat? v?bec nezle a klidn? bysme mohli t i bez n, ale mon e n?komu stoj za to se zabvat tm, jestli bude pokra?ovn legendrnho projektu kvalitn nebo ne.

Romla - 04.11.2009 | 17:46   (odpovědět)

Tak kv?li takovhle kravin? snad nebudou hru odkldat, proboha - co na tom zle jestli ten krm (teda chrm) z? zelen?, lut? nebo mod?e... N?kte? by se m?li jt prob?hnout na vzduch, protoe u tady nad t?mahle strnkama s prstem na F5 evidentn? sed moc dlouho...

Ultramarine - 04.11.2009 | 16:55   (odpovědět)

Ondra : N?kolikrt u jsem psal, e v??m, e je to bu? n?jkej (technologickej) p?echod v protossk hlubok historii p?es kterej se u dostali a p?eli na technickej design, nebo

(podle mho sp) jde o Xel nagskej chrm a ta "kamenost" je tam pro podtren starobylosti. Navc svt zelen?, take (jestli protoskej) by to musel bejt chrm temnejch templ??.

cmuQ: N?kter mapy u maj hotov ?tvrt roku, n?kter teprv pilujou. P?mo nevyvenost v tom nevidim, a?koliv je vsledkem e vypadaj jinak. Dej ale blz?m ?as a budou vechny jako podle mustru na sq?lost...

Lurker: To by bylo vn? k?l, hrt sc2 ve sv?e?skejch brlch. To nevid?li snad ani v Korei

z: Prv?. Posuzovat celou hru podle jedinho screenu, nota bene i v porovnn s ostatnma celkem nepovedenm by nebylo dvakrt fr.

z - 04.11.2009 | 15:43   (odpovědět)

Ultramarine:Sice se ned soudit cel hra z jednoho screenu, ale modleme se aby podobnejch paskvil? nebylo vc. Ale je pravda e tenhle screen je dalece ze vech nejhor a ostatn jsou celkem dobr.

Ondra:p?esn? tak, to je jasn ma prvn pohled tak samoz?ejm? e to ani vysv?tlovn nepot?ebuje.

Lurker:Lep pozd?jc kvalita ne hned svinstvo a Blizz to v, proto nepospch.

Lurker - 04.11.2009 | 15:02   (odpovědět)

Nevim co mte furt s t?ma barvama, tak si p?epn?te do ?b a budete to mt temn a a. Nebo hrajte ve sv?eckejch brejlch . N van?, blizz hry se nesnaej vypadat jak realita co nemus vem sed?t, ale tak to prost? je. Podle m? jesi to cht?j mt barevn a? to ud?laj barevn hlavn? a? u to vydaj proboha, dy? to se ned tohle

cmuQ - 04.11.2009 | 14:16   (odpovědět)

tak jasn?, e n?kter screeny vypadaj slun? a jin zase naopak...proto to i vypad na nevyven celkov vizul...jedna mapa je reln? zparcovan a jin zase do "low-poly" komixu...p?itom je komick to, e vlastn? takovto screeny postuj proto, aby hr?e uchvtili a p?itom to v tomto p?pad? p?sob obrcenm dojmem(u prnho screenu)

a co se t?e t?ch engin?, tak si taky nem?u pomoct, ale stle jsem p?esv?d?en, e pro SC2 jen prost? pouili a vylepili WC3 engin s implementovanou fyzikou...no a u D3 to vypad jet? okat?ji

Ondra - 04.11.2009 | 13:02   (odpovědět)

Uz jsem to psal jinde, ale ten prvni je prisernost .. proste protosky chram je bud kamenna stavba, co nesviti, neco jako v SC1 v kampani, nebo neco technickeho, co pak muze svitit .. ukazovali to na blizzconu a nechali vybuchnout, ale to se mimoc nelibilo ..
Tohle vypada neco jako Elfsky paskvil z W3. Spolecny nebo podobny engine W3,SCII, D3 je jedna vec, druha je pomerne jednoducha parametrizace nasviceni, ktera poresi aby nevypadalo podobne to co je jine ... (proste podle me ten modravy nadech vypada divne ... a na vic jak rikam zelena modra pro blazna dobra)

Ultramarine - 04.11.2009 | 12:56   (odpovědět)

Ano, ?i z n?j "komixov" grafika. To ale ze veho monho ( kamenn Mar Sara, dunglovitej Bel Shir, atd.). Nejvc mi tam nesedne ten veletempl? dole, ten zbytek mi tak nevad. A vem to z t "lep" strnky. Jestli se jim to nebude lbit (t?eba jim n?kdo, koho poslouchaj ?ekne e to vypad moc komixov?), jsou schopni to odloit o dal rok, aby ji p?ekopali (a ve vsledku ty nejv?t hr?zy nechali). Ne, ne, nem?eme to hodnotit tak rychle a snadno. Sm si pamatuju jak jsem vid?l jeden nepovedenej plakt z Pna prsten? s tm velitelem elf? z Helmova lebu a propadl vln?: "Nechcem tepl elfy". Ve vsledku to vypadalo pln? jinak, protoe to bylo v pohybu a ten plakt n?kdo opravdu pod?lal. T?eba je to v tomhle p?pad? jen zmrenej screenshot. Ostatn ingame v?ci vypadaj dob?e (nejvc ten press release s ?it?nim Mar Sary, holdon mis, kdy ?ek na Hyperion, eskortou na Agrii, lvou a t?enm na Redstonu, a "sochovm" vandalismem na Bel Shiru(?) ). VECHNO tam vypadalo vborn a ndhern a pocit komixovosti v tom nebyl tak silnej a neodbytnej.

cmuQ - 04.11.2009 | 12:20   (odpovědět)

prvn obrzek je jak z roku 2001...a bohuel je to zrove? i ingame ...

Ultramarine - 04.11.2009 | 00:34   (odpovědět)

Ano, ale sebelep tm, jedno jak progresivn, vkonn a modern se skld z Ondr?, Ultramarin?, Pep? Novk? a dalch jednotlivc?. Navc nejlep a nejsp?n?j tmy bvaj sloeny z lid co nejrozdln?jch a zastupujcch pokud mono co nejrozdln?j nzorov, znalostn, v?kov ( a mnoho jinch) spekter. Jinmi slovy, kdy m v tmu gnia, vyplat se v n?m mt i "hlupka" ?ist? proto, e ho m?e napadnout n?co, co by tomu prvnmu na mysl nep?ilo. Jinmi slovy, myslm, e kv?li "tmov prci" budou brt lidi z co nejirho spektra (p?padn? i ns... ) a nebudou vyadovat JEN gnie a pi?ky v oboru.

Ondra - 03.11.2009 | 23:43   (odpovědět)

Me by asi programovani pro blizzard bavilo, zalezi , ale jestli by to stacilo ... Prece jen kazdy clovek musi mit napady a kdyz ty dojdou .... POdle mne je to tymova vec, cili nedela jen jeden neco, ale nekdo neco nadhodi , druhy se toho chytne, treti to vylepsi a je z toho vec, kterou, kdyby to tohe nekdo z te trojice nezasahl , tak by nespatrila svetlo sveta

Ultramarine - 03.11.2009 | 18:19   (odpovědět)

Jetro: Tenhle novej hit blizadru neznm ... Myslim to tak, vybrat si co t? nejvc "bav" a pak u jen firmu pro kterou to bude d?lat. Firma co d?lala Princeznu a vadlenku asi holt nen dobrej tip...

Jetro [ redakce ] - 03.11.2009 | 17:04   (odpovědět)

To Ultramarine: Tak jasne, to jsou mnohem narocnejsi prace. Ja jen vim, ze kdyz uz po pate testujes od zacatku 'hit' jako napriklad Princezna a svadlenka, tak si zacinas rvat vlasy a hystericky se smat, coz budi ve tvem okoli soucitne a znepokokujici pohledy zaroven

Ultramarine - 03.11.2009 | 16:40   (odpovědět)

Jetro: Jasn?, je to furt prce. Ale stle to jet? nem na d?evorubectv, nebo ?etnictv v oblasti zbavnosti. Navc d?lat pro Blizard nap?klad spisovatele, by m? bavilo nehorzn?. P?emejlel bych (a vymejlel) o n??em co m? bav, a v kone?n fzi za to bral plat. (spisovatel) Mus to jet? pst a dostvaj pokyny od designr? mis, ale v podstat? maj dost velkou volnost p?i vb?ru budoucho vvoje p?b?hu... Muziku, animace nebo programovn bych pro n? ur?it? nezvldl a nejsp by m? ani nebavily, ale jde o to najt prci, kter se k "zbav?" bl nejvc jak to jde. A na tohle bych pod blizama celkem "szel".

Jetro [ redakce ] - 03.11.2009 | 16:24   (odpovědět)

To Ultramarine: V?? mi, e neustl testovn a? u sebelep hry je dost nezivn prce.

Ultramarine - 03.11.2009 | 16:04   (odpovědět)

Z: oprava hrt, ne krt.

Ultramarine - 03.11.2009 | 16:03   (odpovědět)

Z: Kdy by ta prce byla nap?klad krt 6 hodin v kuse SC2, bavila by t? asi vc.

Ta "podobnost" je hlavn? "komixovost" animac. I tak to bude od WC3 HODN? odlin. Warcraft byl toti spe rpg?kem, kdy extrmn? zleelo na hrdinovi, kterej kouzlama sm dokzal bez v?tch problm? zruit nep?telskou zkladnu. SC je o armdch, ne tak o jedincch (alespo? p?i hran).

z - 03.11.2009 | 15:44   (odpovědět)

Blizzar?ci dob?e mluv, taky bych cht?l takle um?t p?edstrat e m? bav prce (nejsem sice flka?, ale Blizzard naden je tak p?esv?d?iv, e by mohli hrt divadlo a jim hry nebudou vynet)

Sem zv?davej co bude v Sc2 a Cataclysmu, to ale et? bude trvat ne se n?co dozvme. Ale stejn? mam nep?jemnej pocit e Blizz nak ztraci ruznorodost (driv kazda hra vod nich vypadala uplne jinak a ted sou si vsechy tak podobny az to je to zarazejici, no jo normalizace standardu pusobi i na blizzard)

Ale snad (aspon ve sc2) potvrdi povest o jejich kvalite. No, co se uz jednou osvedcilo, to se bude opakovat (jestli to bude mit uspech znova, to se uvidi), ale nevypada to ze nebude

zergling - 03.11.2009 | 15:40   (odpovědět)

Trochu divn ten prvn.

Ultramarine - 03.11.2009 | 15:08   (odpovědět)

Co ?kte obrzk?m?

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.