StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

21.10.2008 | 20:13 - Overwatch

Po první ?ásti následuje druhá ?ást, která je ješt? zajímav?jší. Dozvíme se o tom, které jednotky a vylepšení budou jen a pouze v singleplayeru, prozkoumáme monosti rasových i multiplayerových tutoriál? a v neposlední ?ad? se podíváme na datum vydání a kompatibilitu mezi jednotlivými datadisky.

 

Kdy tak mluvíte o spoust? moností, co se tý?e technologií, tak budou n?jaké rozdíly mezi jednotkami v kampani a t?mi, které uvidíme v multiplayeru? Bude ve h?e n?co specifického pro singleplayer?

 

Dustin Browder: Odstupujeme od toho, co jsme d?lali v minulosti a co d?lali i ostatní vývojá?i, co znamená prezentovat singleplayerovou kampa? jakoto trenaér pro multiplayer. To u ned?láme. Nikdy to nebylo vyloen? úsp?šné. Po?ád m?ete dohrát singleplayer kampa?, celé t?i kampan?, klidn? na tu nejvyšší obtínost. Pak p?jdete na internet a tam vás naprosto zni?í hned první hrá?. Ono to prost? není stejné prost?edí. V multiplayeru je jednoduše mnohem více tlaku na hrá?e, ne v singleplayeru. Vdycky.

Take tyhle dv? ?ásty hry mohou být od sebe odd?leny. M?eme mít singleplayer se svými vlastními technologiemi, monostmi a na druhé stran? mít multiplayer, kde to bude úpln? jinak. Samoz?ejm? tam bude spousta stejných v?cí, ale v singleplayeru máme n?kolik jednotek, které rozhodn? nebudou v multiplayeru. V multiplayeru je všechno perfektn? vybalancované a my si musíme být jisti, e vy, jakoto hrá?, m?ete znát všechno, co pot?ebujete d?lat a co m?e d?lat váš oponent, který zase musí v?d?t, co vy m?ete a nem?ete d?lat. V singleplayeru ale m?eme mít klidn? 16 - 20 jednotek pouze pro Terrany, tam je to v pohod?. A jestli dáme hrá?i do ruky n?co, co je t?ce nevybalancované, tak super, ádný problém. Take tam budeme mít spoustu jednotek, hlavn? pro Raynora, protoe on je takový oldák, tak má p?ístup ke spoust? technologií, které jsou pro n?j vhodné. Bude mít tak p?ístup ke Goliáš?m, Wraith?m a Vulture?m a všechny tyhle zbran? u nejsou sou?ástí moderní armády Dominionu, kterou uvidíte v multiplayeru. Pro multiplayer by byly n?které experimentální prototypy p?íliš silné, ale v singleplayeru je m?ete ukrást a pouít. Take nejen e uvidíte nové jednotky, ale taky hodn? moc vylepšení, které jednoduše nejsou pro multiplayer vhodné.

 

[ Více v druhé ?ásti rozhovoru s Blizzardem ]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Archon - 22.10.2008 | 21:49   (odpovědět)

ako tie otazky s odpovedou : ANO , a ta posledna otazka bola tak zbyto?na , to nevedia anglicky alebo co ? ved tie tri otazky uz boli davno zodpovedane . Vidno e sa to pyta daka lama ?o nehrala iadne hry od Blizzard .
A datadiskove systemy mou by? dva :
1. aby si mohol mat protosov musis mat aj aj zergov(aj Terranov)
2. Guild wars system
a ked sa stretnu(ako datadisky a bude to ako v 2.) s Terran+Zerg Terran+Protoss , tak budu mc? hrat len s jednotkami Terran verzie . Lebo u na battle.nete nestrenete hra?a ktori ma War3RoC . ako su taky a cez FT verziu si s nimi mote aj pisat , ale hrat nie .
Ono keby to bolo ako bod 2. Tak by to museli mat 4 channeli len na SC2
1. Terran
2. Terran+Zerg
3. Terran+Protoss
4. Terran+Zerg+Protoss

Take z toho vyvodzujem e na Protoss datadisk bude treba aj Zerg datadisk , hlavne kvli Multyplayer jednotkam .

protossove-borci - 22.10.2008 | 16:14   (odpovědět)

to Vos: Tak jak ?ekli budou to plnohodnotn hry, v tomto maj pravdu...

Rexxus - 22.10.2008 | 13:06   (odpovědět)

Ja bych spis rekl, ze ten posledni dil bude mit vsechno, ale to je tipuju Stejne si koupim vsechny .

Vos - 22.10.2008 | 13:02   (odpovědět)

At si rika kdo che co chce stejne si na tom blizazrd namasti protoze to bude stejny system jako u Dawn Of War. Clovek bude muset mit ty SC2 vsechny 3 aby mel v multaku vsechno.

Mizzin - 22.10.2008 | 11:10   (odpovědět)

skirmish bude imho jako MP.

Venca - 22.10.2008 | 08:55   (odpovědět)

a tohle me sere nemuzete se na to nekde zeptat?????????????

Venca - 22.10.2008 | 08:55   (odpovědět)

a o skirmishich ani slovo ...

Insolitus - 21.10.2008 | 23:31   (odpovědět)

To Qweerth: ne pochopils to spatne
mas puvodni hru a 2 datadisky, ktere hru rozsiri a pridaji neco do MP
v SC1 taky nemuzes hrat norm verzi spolecne s broodwarem

Romla - 21.10.2008 | 23:25   (odpovědět)

To Qweerth: Ohledn? novch jednotek to velmi pravd?podobn? bude fungovat stejn? jako Brood War. Tedy nejsp, e vichni kdo budou chtt hrt plnohodnotn multiplayer se vemi jednotkami budou muset mt posledn dl.

Ke druh otzce: pokud bude mt dost velk harddisk, tak je mon e dly nebude muset m?nit. Tak to mm te? j se SC1. dn CD nepot?ebuji, protoe mm digitln verzi Starcraft + Brood War. Ale sta? to i nakoprovat z CD na disk a funguje to taky.

Qweerth - 21.10.2008 | 23:14   (odpovědět)

Pochopil jsem odpov?? na posledn otzku sprvn?, e kadej dl SC2 bude mt v multiplayeru odlin jednotky, nebude mon hrt proti hr?i s jinm dlem (kad dl bude mt sv?j vlastn eb??ek na battle.netu)? Z ?eho plyne, e z hlediska multiplayeru m smysl koupit jen jeden dl, protoe narz si je stejn? nezahraju... teda pokud se najde dost lid se stejnm dlem, abych si v?bec zahrl.

A odbo?ka... kdy budu mt oblben mise nebo cinema?ky, kter si rd pustm znova, budu muset ukon?it jeden dl, abych spustil jinej a tmto zp?sobem se pohybovat mezi jednotlivmi dly?

Romla - 21.10.2008 | 21:33   (odpovědět)

To abyss: Nemus to tady spamovat desetkrt. J a n?kdo dal u tady na to upozor?oval dvno. Kdyby z toho redakto?i ud?lali novinku, tak by ten spam snad u kone?n? skon?il...

abyss - 21.10.2008 | 20:24   (odpovědět)

http://www.blizzard.com/blizzcon/video/archive.xml

komentovanej zapas sc2 na blizzconu

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.