Poslední dobou je kadence otázek a odpov?dí na slušné úrovni, doufejme jen, e tomu tak bude i nadále. Znovu chci upozornit, e pokud se n?komu nebudou líbit, není nic snašího, ne napsat svoje vlastní do komentá?? a my se ji postaráme o to, aby se dostaly ke Karunemu. Te? u ale k dnešnímu nášupu, který pat?í imo k t?m lepším...
GameBlog: Tento týden jsem t?ce poznal, jak se zm?nil poslední build StarCraftu II, co mi vývojá?i tak n?jak zapomn?li ?íct. Jako Protoss jsem za?al jako obvykle se dv?ma Gateway, pr?zkumem jsem našel osamocené SCV, které stav?lo vn? mé základy bunkr. Myslel jsem si OK - standardní bunkr rush, ádný problém! Postavit 2 Zealoty a pak zaúto?it na bunkr.
Jeliko to byla malá mapa pro dva hrá?e, m?j soupe? byl schopen si p?inést Mari?áka a Medika velmi brzo, p?edevším ale SCV opravující velmi rychle bunkr. Jak on opravoval, já honil SCV kolem bunkru a s mými dalšími Zealoty úto?il na bunkr. K mé neví?e Medik uvnit? bunkru lé?il SCV, které bylo mimo bunkr. Dost brzo se objevilo jak další SCV a za?alo opravovat bunkr, tak i Marauder, které zpomaloval mé Zealoty p?edtím, ne mohli dojít k bunkru. V tomto okamiku jsem ztratil mé dva první Zealoty, ale postavil jsem ?ty?i další. V ten samý okamik m?l m?j soupe? Maraudera, Medika a Mari?áka spolu se dv?ma SCV chránící bunkr. Tyto SCV bylo nemoné zabít, protoe ob? b?haly kolem bunkru, byly sou?asn? lé?eny, zatímco mí Zealoti byli zpomalováni a z bunkru na n? st?íleli. Kdy mí Zealoti úto?ili na bunkr, SCV jej opravovaly. Net?eba ?íkat, e standardní bunkr rush u nadále není tak standardní. S terranskou schopností Salvage je soupe? schopen demontovat terranské budovy, ?ím se mu vrátí zpátky 100 % náklad?, a to se p?idává k ji tak devastujícímu ú?inku útoku pomocí bunkr? ve StarCraftu II. Krom? toho p?idejme Ghosta do bunkru, kterému umoníte z bunkru odst?elovat, p?i?t?me obrovský dost?el a máme stavbu, která dokáe protihrá?e dost zatla?it, ne se dostanete k Siege Tank?m. Díky, e jste mi kluci o tom dali v?d?t :P GG.
1) Májí v sou?asnosti Terrani ?ist? protivzdušnou jednotku, které nahrazuje roli Wraitha a Goliatha? (sc2pod.com)
Ne, terranský Viking je aktuáln? jejich primární protivzdušnou jednotkou, která je stav?na z Factory. Viking m?e v sou?asnosti st?ílet jak na pozemní, tak i na vzdušné cíle, kdy je v pozemním módu, a je schopen se p?em?nit ve vzdušnou jednotku pro lepší pohyblivost a raidy.
[VÍCE]
Vamp - 13.02.2008 | 18:57 (odpovědět)
mno, odhalen je akorat zergling,baneling,mutalisk,overlord a nydus worm. Ti byli uz na prvnim video p?i odhaleni SC2. takze ty vsichni se od te doby mohli zmenit 20x
protossove-borci - 13.02.2008 | 18:16 (odpovědět)
par jednotek zergu u jsou odhaleny, zbytek blizzrad prej brzo vyd...
protossove-borci - 13.02.2008 | 14:44 (odpovědět)
p?esn? u zerg? je celkem blbost aby m?li naky drahy jednotky, p? voni sou na davy...ultralisk se pouval v?tinou v prvnch liniich nap? proti modu siege tank? p? m?l hafo ivot?...
Vamp - 13.02.2008 | 11:51 (odpovědět)
nj, jenze zegrove jsou specialisti na davy, velke mnozstvy mensich, levnejsich jednotek. Uz ultralisk je docela kolos. A zda se mi ze to tak staci.
Hellknight - 13.02.2008 | 11:32 (odpovědět)
To Vamp: No tak samoz?ejm?, e jsem nemyslel stejnou jednotku, j sp myslel aby jako stla hodn? jako t?eba Carrier nebo Battlecruiser, ale byla by od nich pln? odlin!
Vamp - 13.02.2008 | 11:03 (odpovědět)
no vzhledem k tomu ze maj Nydus worma a Overlorda, tak je dalsi transport celkem zbytecny. Maximalne jako dalsi evoluci overlorda
Olda - 13.02.2008 | 10:29 (odpovědět)
ale mohly by aspon do hry zakomponovat toho obrovskho p?enae?e, kter p?en zergy p?es vesmr, toho behemonta nebo jak to nazvaj.
e by t?eba jeden ten "velk p?enae?" mohl unest 12hyder a tak
Vamp - 13.02.2008 | 10:13 (odpovědět)
ekvivalentn jednotka...FUJ! Kouzlem starcraftu je prave uplna odlisnost ras kde nema neni podobna jednotka ve vice rasach.
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 12.02.2008 | 22:32 (odpovědět)
Hellknight : n?co takovho se k Zerg?m nehod.
Hellknight - 12.02.2008 | 22:11 (odpovědět)
Kdy u jsme u t?ch ltajcch jednotek, tak by nebylo patn, kdyby ud?lali Zerg?m krom? t?ch standartnch(Mutalisk, Guardian, Devourer) taky n?jakou ekvivalentn k Battlecruiserovi a Carrierovi.Prost? n?jak velk ltajc bestie, kter by t?eby vznikla z Ultraliska ve stdiu Kokonu!Tzn. stla by vc ne 6 jednotek populace!
Maty - 12.02.2008 | 21:05 (odpovědět)
A to by ste chteli mu s tou lodi zajet do vesnice a znicit mu ji nebo k cemu by tam ty lode byly????
protossove-borci - 12.02.2008 | 20:06 (odpovědět)
nebudeme dl odbo?ovat od tmatu btw, u u carrieru je to jako vos hnzdo
Fish - 12.02.2008 | 20:04 (odpovědět)
To killer.exe: jj ostatn? jako u vech jednotek.To protossove-borci: pro? ??????????????
killer.exe - 12.02.2008 | 19:54 (odpovědět)
tak jak to ?k e by m?li terrani letadlovou lo? P?ilet jedna lo?i?ka a vyroj se z n 100 dalch
protossove-borci - 12.02.2008 | 19:47 (odpovědět)
jasny, ale terrani by mohli mit n?co jako Carrier, ale letadlovou lod
protossove-borci - 12.02.2008 | 19:47 (odpovědět)
jasny, ale terrani by mohli mit n?co jako Carrier, ale letadlovou lod
Fish - 12.02.2008 | 19:40 (odpovědět)
Bylo by to zajmav a kdy to tam nebude tak t?eba v n?jakm modu.
protossove-borci - 12.02.2008 | 19:38 (odpovědět)
u toho vyuit vody, myslte e budou t?eba u terran? naky lod?, nebo n?co vyoen? na vodu?
Jetro [ redakce ] - 12.02.2008 | 19:32 (odpovědět)
Nechcete si dat ICQ nebo nejakej jinej kotakt a tam si to vyrikat? Uz jste HODNE off-topic!
Fish - 12.02.2008 | 19:30 (odpovědět)
fakt by m? zajmalo co si myslel ale rozhodn? za hellknighta nebo tak n?jak nepu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
protossove-borci - 12.02.2008 | 19:15 (odpovědět)
no moment ja pu hellknightovi a ty pe moje chyby, to by vemu jen nasv?d?ovaloDDD
Fish - 12.02.2008 | 17:09 (odpovědět)
Jetro pro? si my smazal m?j minul p?sp?vek ?Vdy? jsem ho m?l podepsan ne ?
Fish - 12.02.2008 | 17:05 (odpovědět)
m pravdu moje chyba ale hellfire tady nikde nevidm a rozhodn? sem za n?j nepsal !!
protossove-borci - 12.02.2008 | 16:16 (odpovědět)
ale tak...ty nejses na mysli to Vamp spletl Hellfire a helknight....take sry..
Hellknight - 12.02.2008 | 15:49 (odpovědět)
To protossove-borci: Nevm teda jak si ?te tady ty koment?e, ale asi p?kn? blb?, protoe j jsem nesouhlasil nap? s tm, e by se Protossov m?li l?it, nebo e se mi nelb, e medik bude moct l?it z bunkru SCV.Tak jak si z toho odvodil, e mme stejnej nzor nechpu!!!!
protossove-borci - 12.02.2008 | 15:20 (odpovědět)
no jo n?kte? maj dlouh veden, Jetro jasn? ?ekl e se mus podpsat, jinak t? smae
protossove-borci - 12.02.2008 | 14:05 (odpovědět)
T?eba ty kter se neum podepsat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
protossove-borci - 12.02.2008 | 13:49 (odpovědět)
to Vamp: taky bych ?ek, protoe tady ti t?i maj upln? stejnej nzor...
Fish - 12.02.2008 | 13:27 (odpovědět)
To Vamp: Zase jeden co nem rd zm?ny. Nech to laskav? na vvoj?ch.(To Unimatrix325: dk za tip)
Hellknight - 12.02.2008 | 09:56 (odpovědět)
to Vamp: Tak to si mysl patn?!
to Jetro:Jo ty noname p?sp?vky radi mate a? v tom nen zmatek
Vamp - 11.02.2008 | 23:10 (odpovědět)
OMG, ty komentare tady to uz je fakt sila. Souhlasim se Shadowem a Unimatrixem, par lidi tu resi ukrutny blbosti, ktery by z SC udelali uplne neco jineho. Takoveto nvrhy nem cenu v?bec zmi?ovat nato poslat blizzardu, jsou toti pln? mimo.
btw.: neco mi rika, ze Jan, Hellfire a Fish a jiste i mnoho jinych noname prispevku jsou jedna a tat osoba
protossove-borci - 11.02.2008 | 21:03 (odpovědět)
Unimatrix325 , Shadow maj pravdu, nechme sn?n a z5 k tmatu: ta AI by m?la byt fakt na velk urovni, p? psali e kdy bude hrat proti komplu, tak te kompl bude hledat, nebude v?d?t kde se, co je dobr jinak ten colosus bude fakt hrub jednotka...
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.02.2008 | 20:42 (odpovědět)
U se nem?u udret a musim napsat, e programto?i tam o ni?em nerozhodujou a pokud jo, tak jenom proto, e tam maj dost smen funkce. Psal bych sp vvoj?i, tv?rci atp.
Fish - 11.02.2008 | 20:39 (odpovědět)
v commandech sis mohl postavit budovy kter ti po ur?itm ?ase dvali penze
Shadow - 11.02.2008 | 20:39 (odpovědět)
A do toho se tu par lidi snazi z uzasny hry udelat slataninu prvni tridy! Fakt hruza, takovejma zasahama by se narusil balanc cely hry. Spousta taktik by byla nepouzitelna... Neomezeny zdroje? OMG, kde to sme? To by nebyl SC. A tady resime SC, ne Commandy. Nedelejte z SC Commandy. Expy a vubec nadech Staru by ztratil smysl.
Jetro [ redakce ] - 11.02.2008 | 20:15 (odpovědět)
Vsechny prispevky, ktery nebudou podepsany, zacnu mazat. Uz takhle je v tom tady chaos!
protossove-borci - 11.02.2008 | 19:24 (odpovědět)
jak ?km, nebylo by to patn mysl t?eba zp?sobem, jako v bitv? o st?edozem 2?, nebo jako prost? jedno loisko, kter nedojde?
protossove-borci - 11.02.2008 | 18:43 (odpovědět)
no jo, jene kdy ho odtrhne od zdroje kdy nem prachy a m t?eba otev?enou jinou frontu, tak je docela v hji....
- 11.02.2008 | 18:33 (odpovědět)
to nen pravda v commandech jsi tak mohl mt nekone?n zsoby a ve spojen s neomezenm limitem by to mohlo bt jet? zajmav?j
Havoc - 11.02.2008 | 18:09 (odpovědět)
to Neznamy o 18:00: keby take nieco existovalo tak by sa hrac nemusel expanzovat a zmyzol by ten uzasni pocit znicit nepriatelovu zakladnu a tym mu narusit ekonomiku
- 11.02.2008 | 18:00 (odpovědět)
nevm t?eba by to programto?i n?jak vy?eili a co byste ?kali na neomezenho zsobovn surovinami (budova nebo n?jak loisko).
Maty - 11.02.2008 | 16:42 (odpovědět)
Hodne se mi to libilo ve warhammeru ale pochybuju ze by to slo ve starech. Ty sou delany jako rychla a kratka hra s durazem na expanzi a timto prvkem by se to narusilo
- 11.02.2008 | 16:03 (odpovědět)
Co by jste ?ekli nvrhu zruit limit jednotek a n?jakmu druhu neomezenho zsobovn surovinami (budova nebo n?jak loisko).
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.02.2008 | 16:01 (odpovědět)
no sice tty sou pro vechny jednotky a i stavby (co je pak docela gut), ale jde o to, e to neumo?uje vytv?et n?jakou p?evahu, protoe je to moc drah a protoe ?innost je rozloen na vechny jednotky. Na druhou stranu upgrade panc?e nebo zbran je relativn? levnej a je zn docela dost
protossove-borci - 11.02.2008 | 15:39 (odpovědět)
to hellkinght: vc tt? nic ne?e p? ghost bude mt EMP, lidi sou taky biologi?t a nel? se sami, protossov sou taky rasa bio p?vodu, s robotickmi prvky...take schopnost l?en by nem?la vadit, btw to l?en by m?lo bt, protoe ani shield battery zatim ve h?e nen....a to je dal nevhoda pro protossy p? EMP a Plague, u sou docela anti - protossck zbran?...
- 11.02.2008 | 15:13 (odpovědět)
To Unimatrix325: ty upgrady stitu sou zaroven vyhoda i nevyhoda. stoji to sice dost prachu ale zase je to pro vsechny jednotky. Pokud by v SC2 zavedli system zbroji podobny tomu z w3 ( cili ruzne typy zbroje zvysuji nebo snizuji ruzne typy utoku) tak by mohlo byt plne poskozeni casto i vyhodne.
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.02.2008 | 13:58 (odpovědět)
No s tim p?evodem panc?e do tt? taky opatrn?. Ono tty jsou oproti panc?i prakticky dost neefektivn (ve h?e), protoe se draho upgraduj, maj nzk p?vodn ?sla a dostvaj plnou damage nezvisle na velikosti jednotky a typu pokozen. Pokud se todle nezm?n, tak po?d radi budu mt 350 HP a 150 SP. Protoe t?ch 350 HP m navc 4 armour a +1 za kadej upgrade.
A s tim teleportem bych si to teda rozhodn? nep?edstavoval jako n?co, co doke Protossa vytahnout z vbuchu lodi. To m anci ho zachrnit, kdy to zdetekuje smrteln zran?n, ale kdy bude v lodi, kter najednou exploduje, nebo bude stt v mst? dopadu d?lost?eleckho grantu, nebo atomovky, tak ten teleport nesta? ani bliknout.
- 11.02.2008 | 11:40 (odpovědět)
To Hellknight: Nevm m? se to l?en z bunkru lb a nen d?vod pro? by z bunkru l?it nemohli.
Aries - 11.02.2008 | 11:22 (odpovědět)
Hmm, zruit monost l?en z bunkru..., skoro-nesmrtelnej bunkr je fakt moc.
Hellknight - 11.02.2008 | 09:38 (odpovědět)
Otzka pro Karunehoracujete momentln? na kampa?ovm interface pro Protossany a Zergy, nebo se te? vhradn? soust?edte jen na jednotky Zerg??
Hellknight - 11.02.2008 | 09:28 (odpovědět)
No a k tomu ?lnkuodle m? je to pro Terrany moc siln schopnost aby medik mohl l?it z bunkru SCV!To bych radi zruil a nebo nechal a? medici mus vynaloit vce energie k l?en, tud jim po n moc dlouh dob? energie dojde a mus dle ?ekat na jej obnoven!
Hellknight - 11.02.2008 | 09:22 (odpovědět)
J bych to vy?eil tak, e pokud to p?jde a nebude to znevhodnovat ostatn rasy tak by jim mohli dvat v?tinou vce tt? ne normlnho zdrav.T?eba u carriera 350 ttu a 150 zdrav!
Hellknight - 11.02.2008 | 09:19 (odpovědět)
No kdy si vezmu, e ty stroje, t?eba carriery, ?d protosoov, tak by jim p?ece mohlo bt taky jedno jestli ten stroj vybouchne, kdy v, e se p?ed smrt teleportuj
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.02.2008 | 00:11 (odpovědět)
tady nejde ani tak o vojky, jako o stroje.
Hellknight - 10.02.2008 | 23:49 (odpovědět)
Jen k tomu Healovn Protoss?.Zergov se sami l?, protoe v boji jednak umraj velice rychle a taky jednak jsou biologickho p?vodu, take jsou k tomu p?izp?sobeni b?hem jejich evoluce.Naopak lidi l? medik a stroje opravuje SCV,co je velice logick, podle naich lidskch praktik!Ale pro? by se Protoss, kter v, e p?ed svou smrt bude teleportovn m?l pokouet l?it?Sta? dobyt tt?
A to je to co tak krsn? rozliovalo rasy ve SC.
Jan - 10.02.2008 | 23:41 (odpovědět)
jj nomad vypad dob?e. Jet? k tomu ovldnut je to jen nvrh pro programtory SC2 a? to vyzkou oni jak to bude fungovat.
Insolitus - 10.02.2008 | 23:16 (odpovědět)
To Vamp: toho bych se nebal, myslim ze opreruj, odebyraj, aby mohli znovu pridat a pak zase odebrat s celkem dlouhou radkou jednotek
Vamp - 10.02.2008 | 23:03 (odpovědět)
Tak koukm, e se to tu zvrtlo v p?kn flame. Vykaslete se uz na ty kecy o opravovn protosu, spektrach atd (hlavne ty Jane). Je to desny OT vzhledem k clanku ve. Muzete v diskuzi pokracovat na foru nebo v quickboxu.
Te? k tmatu: Ten Nomad a jeho rozkladaci hracicky se mi zacinaji libit. Na druhou stranu se mi zda ze hodne jednotek uz vyradili ale ze by pridali par jinych o tom se nezminuji (snad jich nakonec nebude tak malo).
Lucas - 10.02.2008 | 22:14 (odpovědět)
Symbioza templ?e a pylonu? To je konina z vce ne jednoho sm?ru
Radulix - 10.02.2008 | 22:00 (odpovědět)
Kdy u by se tosov m?li opravovat, tak by k tomu m?li mt speciln budovu nebo jednotku (dost drahou jak po?zenm tak provozem), kter by dokzala vyza?ovat psionick pole jin matrice ne poskytuj b?n pylony a kter by mohlo odstra?ovat strukturln pokozen, ale za cenu jak minerl? tak gasu. Jednotka by v dob? regenerace nem?la bt pouiteln a najednou by se mohli opravovat vdy jen jednotky jednoho typu. Takov oprav?sk jednotka by mohla vzniknout nap?klad symbiozou templ?e a pylonu.
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 10.02.2008 | 21:36 (odpovědět)
Plague d?l 300 dmg, ned se z n vylet?t (kdy sedne, tak t?ch 300 dmg prost? d), sice nezabj, ale totln? jednotku zmrza?. He ho relativn? levn a rychl jednotka, kter se m?e zakopat, kter docela dost vydr a kter si energii m?e neomezen? a velmi rychle dopl?ovat ranm zergling?.
ppp - 10.02.2008 | 20:29 (odpovědět)
To protossove-borci: to je snad fuk na jak je to dlouho. rozdil je ze plague dela 300 damage ale nezabiji a psi storm 150 ale zabiji
protossove-borci - 10.02.2008 | 20:08 (odpovědět)
jene, psi storm nen tak ni?iv jak to plague v...to je jen na chvilu....
- 10.02.2008 | 20:04 (odpovědět)
To killer.exe: Nevm tob? se nelb bt ?lov?kem ? a jak by ho p?ijali ostatn lide ?
Olda - 10.02.2008 | 20:01 (odpovědět)
jo souhlas, a dvanact carrier? jedou jen noobove, hru si musis vychutnat a ne ji pojebat
- 10.02.2008 | 20:01 (odpovědět)
tak vyrovnan to nen carriery jsou opravdu potom slab a jsou dal takov jednotky.
- 10.02.2008 | 19:58 (odpovědět)
ono je pekne ze se zergove lec sami ale u nich je zas problem vubec nakou bitvu prezit. jeden psionic storm a muze bejt cela armada v tahu, takze si myslim, ze je to vyrovnany. proste protove maj psi storm a zergove zas plague.
killer.exe - 10.02.2008 | 19:53 (odpovědět)
no j bejt ghostem tak bych byl nadenej mohl bych se p?evt?lit t?eba za protosse vem si. si ghost M sice PSI schopnosti ale mal tak co ud?l p?evt?l se za hight templ?e a bude mt super PSI schopnosti
protossove-borci - 10.02.2008 | 19:49 (odpovědět)
jo a zergov asi ne co? kdy ti rzem seberou ivoty t?eba 12 carrier?m co? ....pochop, e ostatn rasy se l?, nap?. u nich jednotek , ty by se l?it nemuseli nutn?, p? maj aspon dostatek ttu(na svoje pom?ry), ale ty vy nap?. carriery by mohli ti maj tum 350 HP a jet? 4+3 Sly NA HP, a jen 150 ttu, m? p?de doooooost slab
- 10.02.2008 | 19:48 (odpovědět)
To killer.exe: opravdu zajmav monost tak by lo tak vy?eit ovldnut jednotek ale ghosti by asi nebyli moc naden.
Olda - 10.02.2008 | 19:37 (odpovědět)
co furt mte s tm opravovanm protos?, tty byli upln? dosta?ujc, pokud moje jendotky dostaly naprdel. A defiler byl taky bomba, bez nej bych nevyhral mnoho bitev za zergy. A ze na vas nekdo kouzlil plague, to je vas problem, mate lepsi mikromat kdyz uz makrujete s carrierem
killer.exe - 10.02.2008 | 19:36 (odpovědět)
nebo by to mohlo bt n?co jako p?enos du e by ghost zem?el jako e by p?enesl svoje v?dom do ob?ti.
Jan - 10.02.2008 | 19:33 (odpovědět)
Nechpu pro? se tomu tak brnte. Pokud se to programtor?m SC2 bude lbit a? to vyzkou a hned poznaj jak to bude fungovat. Znova opakuji nic nenutm !!!
Jan - 10.02.2008 | 19:29 (odpovědět)
Je to jen nvrh programtor?m SC2 nic nenutm.Jen ?km e ghosti rozhodn? maj na to n?koho ovldnout. J bych to nechal programtory vyzkouet za to nic nedaj.
Natix - 10.02.2008 | 19:14 (odpovědět)
To Jan: Fascinuje m?, co vechno za zv?ry doke vyvodit ze t?ech krtkch v?t:
"Mengsk, s pomoc svho novho poradce Generla Horacia Warfielda, za?al s utajovanm vzkumem nazvanm Project: Shadow Blade. Tento projekt se zabv zm?nou ghost? pomoc vzcnho smrtcho plynu zvanho terrazin. Tito ghosti jsou p?em?n?ni ve hroziv Spectry - stnov nadlidi bez otzek plnc rozkazy. "
Smi? se s tm, e ve SC2 dn Specte?i s nejvy pravd?podobnost nebudou.
Jan - 10.02.2008 | 19:12 (odpovědět)
N?jak by to lo ur?it?. T?eba e by je to tak vy?erpalo e by jim zbyl jen jeden ivot a zpomalit ? T?eba prv? e by museli bt vylepen na spectry. To jsou jen nvrhy. J osobn? bych to nechal vy?eit programtory.
ppp - 10.02.2008 | 19:03 (odpovědět)
To Jan: dark archom je jednotka , ke ktere se clovek dostane hrozne pozde a stoji spoustu zdroju. A na samotny mind controll spotrebuje (skoro) vsechnu manu a archon prijde o veskere stity, cimz mu zbyde 20 zivotu. Neumim si predstavit, jak by slo tohle vykompenzovat u ghostu
Jan - 10.02.2008 | 18:38 (odpovědět)
To m pravdu ale jen u oby?ejnch lid u ghostu rozhodn? ne. Zvl? po prav? na spectry. Kerrigen by m?la n?co napovdat i kdy j jet? upravilo nadv?dom.
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 10.02.2008 | 18:34 (odpovědět)
N?kte? ghosti m?ou ovldat ciz mylenky, ale to u je celkem extrm. Do hry to rozhodn? nepat?. Dark archon to m proto, e to je pln? jin t?da. Ve h?e to tak nevypad, ale v relu bych to vid?l tak, e kdy se potk oddl pr destek terran? a jeden DA, tak t?m terran?m vyte?e mozek uima
Jan - 10.02.2008 | 17:42 (odpovědět)
Ghosti jsou nadp?irozen bytosti sami od sebe plyn kter z nich d?l specty jen jejich schopnosti zesiluje. Spectry jsou v podstat? geneticky zmanipulovan ghosti vem si Kerrigen ta je tak genetick upravena.Mimochodem ?etl jsi text o spectrch po?dn? ? Ten plyn je hodn? vzcn !!!
PSrottosani mus za opravu platit kdyby ne tak by terrani byli na tom patn? kdy oni si mus opravu techniky zaplatit.Ta dvojnsobn cena a doba opravy je podloena faktem e jejich technologie je sloit?j ne lidsk.
protossove-borci - 10.02.2008 | 17:02 (odpovědět)
jene dark archon sou dv? vysp?l bytosti kter ijou u hrozn? dlouho a m?li tu ?est se stt dark templry...a jet? v?t ?est stt se archonem...tady by jenom nahnali sto ghost? pustili by na n? nkou sra?ku a u by z nich byli nak nadp?irozen bytosti? blbost leda....
Jan - 10.02.2008 | 15:57 (odpovědět)
M? se nezd e kdyby um?l ovldat jednotky tak by byl n?jak velk borec. Dark archon to um tak.
Shadow - 10.02.2008 | 15:07 (odpovědět)
Jan: Presne diky tem programatorum to tam nebude... OMG, byla by to strasna slatanina a Ghost by nebyl Ghost, ale superman. Smarjaaa, z radovy jednotky (herni pohled) nemuzes delat takovyho borce... Nohama zase zpet na zem, ok?
Jan - 10.02.2008 | 14:36 (odpovědět)
To ale neznamen e terrani nezm?n nzor a p?estanou psi tlumi?e implantovat zvl? v dob? velkho ohroen.
Jan - 10.02.2008 | 14:28 (odpovědět)
To Shadow: Jestli spectry budou nebo ne to je na programtorech a ovldnut mysli maj ghosti na 99% ?etl jsem to a je to oficiln ale jestli mu tu schopnost daj do hry to je otzka.
Jan - 10.02.2008 | 14:25 (odpovědět)
To protossove-borci: To by terrani byli na tom patn? kdy oni si mus opravu techniky zaplatit
protossove-borci - 10.02.2008 | 14:16 (odpovědět)
proc za prachy, mohlo by to jt i za energii t?eba jako medic, jako to l?en u protoss?...
Shadow - 10.02.2008 | 13:49 (odpovědět)
Jan: V SC zadny spektry nejsou a na 99,9% ani nebudou. Jinak Ghost je sice telepaticky nadanej, ale scopnosti a silu na ovladnuti mysli nema. Nikde jsem o tom nevidel psano. Ani High templar tossu neovlada cizi mysl a to ma urcite mnohem lepsi psi schopnosti. A ta neviditelnost u Ghosta ma myslim opravdu puvod v jeho psi energii (i kdyz je mozna podporovana tim generatorem).
Jan - 10.02.2008 | 13:45 (odpovědět)
Schopnost ovldnut by m?li dt ghostovi nebo spectre a u zerg? by j m?li dt krlovn?
Jan - 10.02.2008 | 13:43 (odpovědět)
To Natix: to se plete napj se z genertoru m?e si i potom koupit jeho vylepen ve h?e
Jan - 10.02.2008 | 13:40 (odpovědět)
T?eba prv? to ovldnut nebo jinou schopnost a pokud by mu dali jinou schopnost tak by ovldnut mohli mt spektry.
Ps: protossane by m?li jt opravit ale jen za dvojnsobnou cenu a dobu co terrani.
Jan - 10.02.2008 | 13:40 (odpovědět)
T?eba prv? to ovldnut nebo jinou schopnost a pokud by mu dali jinou schopnost tak by ovldnut mohli mt spektry.
Ps: protossane by m?li jt opravit ale jen za dvojnsobnou cenu a dobu co terrani.
Natix - 10.02.2008 | 13:38 (odpovědět)
To Jan: Mon se pletu, ale mm pocit, e maskovac za?zen u ghosta je "napjeno" prv? jeho psi (ne ps ) energi.
Shadow - 10.02.2008 | 13:38 (odpovědět)
Sohuhlas! Na svou cenu a pozici v tech tree je Ghost silnej az moc. Obzvlast jestli mu zustane i EMP.
Natix - 10.02.2008 | 13:35 (odpovědět)
To protossove-borci: Tady se ale bavme o oby?ejn ?adov jednotce, Zeratul a Kerriganov jsou hrdinov. Pokud by ve h?e byl n?jak ten Spectre jako hrdina, tak klidn?, ale oby? Ghost je te? siln a a.
- 10.02.2008 | 13:34 (odpovědět)
To Natix: Ne to bych necht?l ale ghosti maj ps schopnosti. Tak by m?li mt n?jakou paranormln schopnost.
protossove-borci - 10.02.2008 | 10:01 (odpovědět)
hafo blazen, dyt tohleto je taky jen ?lov?k, vyuv techniku terran?, on je sice nadp?irozenej, ale ne t?eba jak Zeratul, nebo Kerriganka....
Natix - 10.02.2008 | 00:48 (odpovědět)
To Jan: Jsi blzen! To bys cht?l, aby m?l ivot? jak ultralisk, mohl ltat a byl permanentn? neviditeln nebo co?
Insolitus - 09.02.2008 | 21:34 (odpovědět)
To Jan: nezda??? vazne???
co treba jen jejich normalni utok??? snipe??? drop pady??? +obligatni neviditelnost a nuke??? +mozna EMP
a nevic (pokud se nepletu) tak nebudou v tech tree tak daleko jako v SC
myslim ze posili opravdu vyrazne (a myslim si ze to dobre)
ASS_Sasin - 09.02.2008 | 16:16 (odpovědět)
N?co mi ?k, e tentokrt se bude se zergy dobvat bunkry podstatn? h??...
Havoc - 09.02.2008 | 15:23 (odpovědět)
To Insolutus: to koli tomu aby sa v MP tak ako aj v SP ghosti vyuzivali.
Gameblog je dost kruty, takto gangovat nepriatelov. To sa s medica stava aj inginier
Insolitus - 09.02.2008 | 15:17 (odpovědět)
no nevim, myslim ze uz ted ghosti od minuleho dilu PODSTATNE posili
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:46 (odpovědět)
jako kdyby tam bylo vylepen nak ghostu nebylo by to patn...
Vamp - 09.02.2008 | 14:44 (odpovědět)
Ta zpletka s Menskem, pokusech s viry na ghostech atd... muze byt treba jak kampa? v SC2, takze se tam pak "zvrhle" upraveny ghost muze vyskytnout jako nejaka specialni pribehova jednotka. Nicmn? zaclenit spectru jako standartn jednotku (tzn. do multiplayeru) je pekna blbost.
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:41 (odpovědět)
LOL http://www.starcraft-overmind.ic.cz/Starcraft/novinky/r1.jpg
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:40 (odpovědět)
s tm m?u souhlasit, stejn? jako jim chcu nadhodit nvrh o recharge HP by the protosses
Jan - 09.02.2008 | 14:39 (odpovědět)
Uvidme jak se rozhodnou programto?i SC2. Je to na nich. My s tm stejn? nic neud?lme. Jen jim to m?eme navrhnout.
Jan - 09.02.2008 | 14:39 (odpovědět)
Uvidme jak se rozhodnou programto?i SC2. Je to na nich. My s tm stejn? nic neud?lme. Jen jim to m?eme navrhnout.
Jan - 09.02.2008 | 14:34 (odpovědět)
To protossove-borci: To e pln rozkazy bez otzek neznamen e jsou hloup. Mari?aci tk pln rozkazy bez otzek.
Vamp - 09.02.2008 | 14:34 (odpovědět)
jo tak uz to chpu, ale to se v?bec nevstahuje k SC2 ale k zastaven FPS Starcraft:ghost. S ty Spectry mel vyvjet mensk jak svou novou zbra? v rmci p?b?hu - ale ta hra nikdy nevyla, take na to co v ni melo byt obsazeno nemuzeme brat zretel.
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:29 (odpovědět)
take to zamen v podstat? e sou tm?? bez mozku sp....
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:28 (odpovědět)
to killer.exe http://www.starcraft-overmind.ic.cz/g_starcraft_ghost.php
- 09.02.2008 | 14:27 (odpovědět)
To protossove-borci: Ty neum ?st ? Je tam napsno bez otzek pln rozkazy !!!
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:22 (odpovědět)
stnov nadlidi bez otzek plnc rozkazy...chpe take za terrany asi hrt nebudou...
- 09.02.2008 | 14:17 (odpovědět)
To protossove-borci: Tak jsem vm to nael. J?ete si na starcraft overmind a naj?ete si tam starcraft ghost.
- 09.02.2008 | 14:17 (odpovědět)
To protossove-borci: Tak jsem vm to nael. J?ete si na starcraft overmind a naj?ete si tam starcraft ghost.
killer.exe - 09.02.2008 | 14:17 (odpovědět)
To protossove-borci: jj byl to druhej level duch? tedy Ghost?
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:14 (odpovědět)
tak jestli n?kdo jin o n??em takovm slyel, nech? nape a ty m? Jane vysv?ty jak se li od ostatnch ghost? boco...
Vamp - 09.02.2008 | 14:11 (odpovědět)
to killer.exe a Jan:
jj, mozna si to spletl s H5, tam se ghosti upradovali na spectry
Vamp - 09.02.2008 | 14:04 (odpovědět)
Tak to uz teda musi bejt hodne stara zprava. Kazdopadne pochybuju ze neco takoveho ve hre momentalne je ( nebo dokonce teprve bude), nebo kdy bylo.
protosove-borci - 09.02.2008 | 14:02 (odpovědět)
Karunemu:
cht?l sem se zeptat Karuneho na to healovn protoss?,jestli se o tom nak uvauje, nebo naky kompromis ,jako meli delife?i plague...protossove nemeli sanci treba kdyz to delifer hodil na letku carrier?, meli pak jen 150 ttu a byi cekem na nic... dky
Vamp - 09.02.2008 | 13:56 (odpovědět)
Kde si slysel neco o spectrach? To je mi novinka. O tom se nekde kdysy psalo?
Jan - 09.02.2008 | 12:48 (odpovědět)
Karunemu:
Budou ve h?e Spectry upraven ghosti ? Budou moci ghosti p?ekonvat n?jak p?ekky ? M p?ece jt o speciln agenty s psi schopnostmi. Jet? jedna otzka nebylo by dobr dat n?jak jednotce od terran? t?eba prv? ghostovi nebo Spectre schopnost ovldnut jednotky stejn? jako dark archon ? Bude ve h?e za Protossany n?jak jednotka schopn ovldnut? Bude ve h?e za zergy n?jak jednotka schopn ovldnut ? Mohl by to zaji?ovat t?eba parazit.Myslm e by to bylo skv?l kdyby vechny t?i rasy um?li ovldnout jednotky ostatnch. Zvl? v multiplayeru bitvy by byli vet a dvalo by to dal strategick monosti.