StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

04.02.2008 | 20:18 - Overwatch

Týden s týdnem se nám sešel a máme tu další várku tradi?ních otázek a odpov?dí. Ješt? ne si je p?e?tete, chci upozornit, e pokud se n?komu nebudou líbit, není nic snašího, ne napsat svoje vlastní do komentá?? a my se ji postaráme o to, aby se dostaly ke Karunemu. Te? u ale k dnešnímu nášupu:

 

Pokec s vývojá?i: Tohle byl náro?ný týden – pokecal jsem s hodn? vývojá?i a s radostí vám oznamuji, e jsme úsp?šn? nahráli druhou epizodu BlizzCastu. P?idali jsme do n?j mini Q&A, abychom dostali odpov?di p?ímo z vývojá??.


Gameplay Blog: Kdy jsem hrál minule, prohrál jsem kv?li terranským Marauder?m (pozn. red. náhraka za aktuáln? vy?azeného Firebata). Tato nová terranská jednotka vypadá podobn? jako Firebat, ale na rozdíl od n?j je vybavena Concussion Granáty (a taky m?e pouívat Stim Packy). Tyto granáty zpomalují pohyb biologických jednotek a obrn?ným jednotkám dávají bonusový damage. Maraude?i jsou skv?lou podporou pro kombinaci Mari?ák? a Medik? – mohou zpomalovat rychle úto?ící Zealoty, stejn? tak jako rychlé zergské jednotky. Kdy hrajete za Terrana, skoro si a oddechnete, jakmile vidíte p?ibliující se, ale zpomalenou, nep?átelskou armádu, kterou poté vy?ídí Stim Packovaní Mari?áci. A navíc ješt?, vzhledem k tomu, e jsou Maraude?i stav?ni v Barracks s p?ípojenou Tech Lab, m?ou být vyuívání docela brzo ze za?átku hry jako podpora a mohou zni?it slabší armádu na za?átku hry.

 

1) Všimnul jsem si, e Stalkerova schopnost „Blink“ m?la cooldown. Tento zp?sob je pro spoustu v?cí vhodný, ale bude to omezeno jen na Stalkera, nebo i ostatní jednotky budou mít cooldowny místo energie?
Momentáln? je Stalkerova Blink na 15 vte?inovém cooldownu a je to jedna ze schopností, které nevyadují energii. Tohle jsme ud?lali proto, aby hrá?i nem?li problém s teleportací celé armády Stalker? na skálu, místo poloviny armády. Protosský Phoenix a jeho schopnost Overload je také zaloena na cooldownu namísto energie. Jestli to takhle z?stane i ve finální verzi zatím není jisté, všechno se ujasní b?hem balancování a testování.

 

[VÍCE]
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Insolitus - 08.02.2008 | 16:17   (odpovědět)

To Romla: ale ma, svechny interceptory sou rozene pocitave, nekde sem cet ze carrierovy opravdu staci jeden protoss aby ho uridil (samozrejme jich tam muze byt mnohem mnohem vic, kdyz se pouziva jako transport)

Romla - 08.02.2008 | 14:35   (odpovědět)

To Unimatrix325: J si nemyslm, e tam byl sm, kam by se pod?la cel posdka? P?edpokldm, e lo? v?t jak Battlecruiser nem jedno?lennou posdku.

zaerot - 08.02.2008 | 14:19   (odpovědět)

to jan:naprost blbost sry tuto schpnost muze mit jen 1 rasa

Jan - 08.02.2008 | 13:32   (odpovědět)

Karunemu:
Budou ve h?e Spectry upraven ghosti ? Budou moci ghosti p?ekonvat n?jak p?ekky ? M p?ece jt o speciln agenty s psi schopnostmi. Jet? jedna otzka nebylo by dobr dat n?jak jednotce od terran? t?eba prv? ghostovi nebo Spectre schopnost ovldnut jednotky stejn? jako dark archon ? Bude ve h?e za Protossany n?jak jednotka schopn ovldnut? Bude ve h?e za zergy n?jak jednotka schopn ovldnut ? Mohl by to zaji?ovat t?eba parazit.Myslm e by to bylo skv?l kdyby vechny t?i rasy um?li ovldnout jednotky ostatnch. Zvl? v multiplayeru bitvy by byli vet a dvalo by to dal strategick monosti.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.02.2008 | 15:01   (odpovědět)

majkom : viz ten muj druhej p?sp?vek

zaerot : imho na palub? byl sm

Soubi - 07.02.2008 | 10:22   (odpovědět)

Stale by me zajimalo ve kterym mesici a snad tohohle roku to vyjde

ppp - 07.02.2008 | 10:09   (odpovědět)

To Rx: tak tohle je prasne to co mi na tom taky dost vadi. Je to asi tim, ze pouzivaj upravenej engine z w3, kde byly taky vsechny kytky dost velky, ale do starcraftu se to fakt nehodi

zaerot - 07.02.2008 | 06:58   (odpovědět)

K t aniti-gravity:dovedu si p?edstavit tm 3 HT a 2 DT kte? by toto kouzlo mohli zacastit.
Jinak mi to p?de trapn p?li trapn.
Tasssadar neteleportoval sv?j carrier ael ud?lal to s pomoc technologii a ostatnch HT na palub? to? ve.

majkom - 06.02.2008 | 23:49   (odpovědět)

UNI, aky nevybalancovany preto toss vedie KESPU

Rx - 06.02.2008 | 23:12   (odpovědět)

Kdy u jsme u t komi?nosti - docela m? dostv na n?kterejch screenshotech jak se siege tank schovv za pampelikou a battlecruiser se proplt ve v?tvch n?jakho stromu a command center je ve stnu n?jakho ananasu - tahle strnka grafiky m? u sc p?ijde daleko komi?t?j n? HT s antigravitac. Na to bych se rd Karuneho zeptal - jestli to tak myslej vn?, nebo je to jen demo ve stylu neznlka

a ejhle - 06.02.2008 | 20:55   (odpovědět)

clen fora protossove-borci ma anketu na tema s protoss HP hlasujte http://forum.starcraftcz.com/viewtopic.php?f=2&t=71&p=2734#p2734

- 06.02.2008 | 20:40   (odpovědět)

vichni!!!!!!!!!

manik do zergu:D - 06.02.2008 | 20:36   (odpovědět)

zergove...tak na ty su zvedav.kazdopadne je skoda u tech protossu ty HP.velka skoda meli by se moct l?it. je to dost nefr.!!

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 06.02.2008 | 20:11   (odpovědět)

resp. balance co do opravovn jednotek. Ne celkov hry, protoe tam to zachra?ujou jendotky jako DT, Lurker atp.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 06.02.2008 | 20:11   (odpovědět)

ono p?ed medikama to jet? bylo celkem ok, protoe terrani mohli opravovat zhruba 2/3 jednotek, musely k tomu mt SCV a zdroje. Protossov maj dobjec tty a mohli je dobjet instantn? vem jednotkm, zadarmo, ale HP ani ?uk a Zergov maj vechno pomalu, ale zcela se regenerujc.
S medikama, kter l?ej v pom?ru 1:2 energi, zadarmo a neuv??iteln? rychle la balance do kytek.

o2and1 - 06.02.2008 | 18:35   (odpovědět)

hmmm no ja som zvedav na Zergov lebo ako to tak sledujem tak zatial zergovia bude skab rasa aj ke? ete nieje spraven. A podla toho ako tossovia bud mat refresh HP tak som zvedav ?o vymyslia Zergom

Adun - 06.02.2008 | 18:05   (odpovědět)

naprosto souhlasm s tm e by m?li mt protosci doplnujici HP - aby to bylo fr

protosove-borci - 06.02.2008 | 16:26   (odpovědět)

to jo kdyby meli aspon v?tinu tt? ne ivot?, sdamotnho me to docea tve ale tak co u, uvidme co blizzard vymysl...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 06.02.2008 | 16:13   (odpovědět)

Blizzard prost? nebyl schopnej dodret ten zkladn pom?r vkonosti, kter nastavil zkladnma jednotkama tj. jeden zealot, dva mari?ci, ?ty?i zerglingov. Msto aby dl d?lali jednotky, kter sou 2x-4x vkonn?j, ale taky tak drah, tak jsou ty jednotky stejn. Carrier prost? m?l mt 500HP, 700SP a stt m?l 3x tolik.

zeragul - 06.02.2008 | 15:53   (odpovědět)

Mam pocit, ze tem co kritizuji new abilitu HT, vadi predevsim komicnost. Ano souhlasim, ze pokud zrusim gravitaci a budova vzletne, potom spadne, tak by se mela znicit. Je dost mozne, ze to taky blizard pridela a tato schopnost bude stat treba 200energie.

Absolutne nesouhlasim, ze by HT nemohli neco takoveho umet nebo ze by to nebylo realne. To ze to nebylo v jednicce, neznamena, ze to neumeli. Stale se vyviji a testuji ceho jsou schoni. Samozrejme to taky bude ovladat jen nejake procento HT, ale jak by jste to chteli udelat ve hre, kde jsou jednotky stejne? Ono taky HT celkove moc nebude. Ale ve hre jich muzete postavit stejne jako zealotu.

Zaverem bych chtel rici, ze protossove uz davno mohli zergy vyhubit, stejne jako lidi. Dokazaly znicit celou planetu z orbity. Mohli znici Char i s kerrigan. Mohli znicit vsechny lidske svety. Ale co byste pak chteli hrat?

Opravovani protossu me taky vzdy stvalo, hlavne proto, ze stity jsou v zakladu vzdy na 0, kdezto carrier ma zaklad pancire 4. Navic zivotu ma 300 a stitu jen 150. Kdyby to aspon bylo 1:1. A silnejsi jednotky by taky mohli mit silnejsi zaklad stitu. Prece jen je ten stit generovan umele.

jeden kofr - 06.02.2008 | 15:20   (odpovědět)

Romla m pravdu : docela me to taky tve vechno si vichni oprav jen ne preotssov a to si s casti zakladaly na tom jakej mj panc?...tt? moc nemaj a protossove-borci: ten delifer taky dobr pi?ovina....

mauriicio - 06.02.2008 | 15:00   (odpovědět)

To Romla: Nikdo ne?ekl, e um zvedat armdu. Mluvili jen o budovch (a to jet? ne o Zergskejch) a Thorovi.

To Insoltus: Xel'Nagov nali rasu s velkm mentlnm (psionmickm) potencilem, zjevili se jim, dali jim technologie a cht?li za to bt uctvni. Protossov mon byli vysp?l, m?li kastu templ?? a Conclave, ale technologie zskali a od Xel'Nag?.

Co se t?e vyven, bylo pot?eba, aby se Protossov neopravovali. Zergov se regeneruj, pomalu ale po?d a zdarma. Terrani se opravuj nejrychleji, ale za suroviny a jen v p?tomnosti SCV-?ek. Protossov se regeneruj rychleji ne Zergov, ale jen polovinu ivot?, tedy tty.

ovceking - 06.02.2008 | 14:51   (odpovědět)

Planet cracker protosove meli i v jednicce, akorat ne ve hre. Cim podle vas "sterilizovali" chau-saru a mar-saru? interceptorama? I kdyz mi neni jasny proc to samy neudali i s Charem. A antigravity protossove taky meli uz v jednicce, HT a archoni prece taky leviovali a ne chodili.

Shadow - 06.02.2008 | 14:33   (odpovědět)

Romla: jj, to je pravda. Me se libi ten napad jako takovej... Ale zpracovani je uz vec druha. Ve W3 to nevypadalo zrovna nejlip. Treba se Blizzardi poucili.

Phantom - 06.02.2008 | 14:03   (odpovědět)

ja mam dost, ho dal za 7 minut...

Phantom - 06.02.2008 | 14:00   (odpovědět)

mozno trochu odveci, ale toto
http://www.youtube.com/watch?v=bLmELHhdNKk&feature=related
prave pozeram, to musi byt riadne zavisli korejsky hrac, ved tak rychlo sa ani neda hrat...

Romla - 06.02.2008 | 13:35   (odpovědět)

To Phantom: Beta ur?it? nebude bez zerg?, to by nebyla dn beta. Otzka ale je kdy beta bude, jestli v?bec tento rok.

Phantom - 06.02.2008 | 13:34   (odpovědět)

Mna by najviac zaujimalo, kolko zo zergov uz maju hotove... alebo ta beta verzia, ku ktorej sa blizia, bude bez nich???

Romla - 06.02.2008 | 13:31   (odpovědět)

To Shadow: Jasn?, akort ten psi storm nevypad tak stran? komicky jako ta levitace budov. P?i p?edstav?, e uvidm p?lku terransk armdy nebo zkladny ve vzduchu p?i kadm druhm toku protoss? je mi prost? na omdlen. Vdy? to bude komedie. P?ijde mi to, jako by to d?lali pro batolata, ty taky maj rdy to?c se v?ci ve vzduchu nad postlkou...

Shadow - 06.02.2008 | 13:24   (odpovědět)

OMG, sry za pravopis.

Shadow - 06.02.2008 | 13:23   (odpovědět)

jj, Tassedar byl nekdo. Uznavanej (po smrti), silnej, rozhodne ne zadnej pesak. Jestli si dobre pamatuju, tak kombinoval uceni normalnich a temnejch Protossu.

Romla: Ber to "zonglovani" trochu v klidu, ne? Treba PSI storm mi prijde silnejsi. Taky bys moh napsat, ze Protossove nepotrebujou nic jinyho, kdyby vsude nahazeli PSI stormy (mozna par lotu na dorazeni zakladny). Ale to proste nenahazej, v takovym rozsahu to nejde. A stejne tak nepujde ve velkym rozsahu "zonglovat" s budovama. Jediny, co na tom nesedi je, ze v realu by s tou budovou pak asi solidne triskli o zem. Jo, a hlavne oni si s ni nemuzou hazet jak chtej. Je to popsany jako ovladnuti (naruseni) gravitace pod budovou, ne ze si ji presunou kam chtej. Jen pod ni zrusej gravitaci. Ale terransky budovy by v tom pripade meli mit moznost si v klidu litat i pri pusobeni tyhle schpnosti.

Romla - 06.02.2008 | 12:36   (odpovědět)

To olda: O t?ch namakan?jch borcch si nejsem moc jist, protoe Tassadara te? vichni protossov uctvaj jako hrdinu a ve sv dob? byl velitelem ozbrojench sil protoss?, take to nebyl nikdo, komu by teklo mlko po brad?, jak tady nazna?uje. Nehled? na to, e z toho neplyne, e by snad Tassadar n?kdy um?l onglovat s budovama.

Romla - 06.02.2008 | 12:32   (odpovědět)

To olda: To s tm balancem je prv? nesmysl, vybalancoavt se to d i s opravovnm jednotek, jenom mus Blizzard chtt. Jene u nich asi trp tm sebeklamem, e fakt, e protossov neum opravovat jednotky je odliuje od ostatnch ras a p?ispv tak k jejich v?t odlinosti - co je ptkovina, protoe protossov sv stroje stejn? opravuj, jenom to nen ve h?e.

olda - 06.02.2008 | 08:12   (odpovědět)

teda sp myslel jsem podobn tassadoravi(aby m? n?kdo nechytal za slov?ko), ur?it? nen jedin takov master. Navc byl tassadar pry docela mlad, take tam mus mit namakan?j borce

olda - 06.02.2008 | 08:08   (odpovědět)

Hej, u m? to nebav. nikdo ne?kl e to um vichni protossov, psal jsem o podobnm tassadarovi, co byl grand templar.
A e se nem?ou opravovat je dob?e, byli by moc siln, to by teprve potom li lidi a zerogv do kytek rychleji ne hn?j

Insolitus - 06.02.2008 | 08:04   (odpovědět)

To mauriicio: dovolim si s tebou neouhlasit, protossove svoje technologie vynalezli. xel-nagove se jim jen proste jednoho krasnyho dne ukazali a oni je pak tak trochu vyhnali

mauriicio - 06.02.2008 | 00:39   (odpovědět)

Mon se mlm, ale Protossov svoje technologie nevynalezli, oni je dostali od Xel'Nag?. Je dost mon e jim v?bec nerozum. Takovho Carriera vyrob podle pln?, ale jak ho oprav, kdyz nev, co je rozbit.
To jenom k t?m hdkm o realisti?nost technologi. Pokud jsem to dob?e pochopil, tak Hi templ?i budovami nehz, ale jen je zvednou ze zem? (zru gravitaci). Neum to s jednotkami - vjimkou je Thor, v podstat? budova.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.02.2008 | 22:53   (odpovědět)

Shadow : no ten planet cracker se d ur?it? nastavit, co do sly.
Jinak opravovat lod? samoz?ejm? m?ou, jen se to holt nehodilo do vyvenosti hry.

Romla - 05.02.2008 | 22:20   (odpovědět)

A a? mi nikdo ne?k, e protossov neum opravovat kv?li balancu. Vybalancovat se d vechno - dokonce i hzen budovama jak je vid?t...

Romla - 05.02.2008 | 22:13   (odpovědět)

To Drone: To s tm warpovnm jednotek na opravu mi p?ijde jako dobr ?een - prost? by protossov m?li budovu, kter opravuje jednotky, p?i?em by do budovy (warpu) jednotka vltla a po ur?it dob? by vyltla opraven. Nebude to vypadat o nic h??, ne kdy Battlecruiser opravuje SCV.

Karel - 05.02.2008 | 22:12   (odpovědět)

t?eba se tu jen bavte o v?cech kter tam nakonec stejn? nebudou ,,, ja si myslim e a starcraft vyjde tak budem vichni spokojen ,, blizzard um

Romla - 05.02.2008 | 22:06   (odpovědět)

To Vamp: Tak lidsk touha vradit se navzjem je nezm?rn, ale zase by sta?il radar a jeden ?lov?k by u tu atomouvku snadno odklonil. Tm chci ?ct, e protossov s takovmi silami u ani nepot?ebuj techniku, tak pro? ji pouvaj?

To Drone: V d?sledku ale n?kde stejn? ty jednotky opravovat mus, vyrb?t stle nov by bylo hrozn pltvn, tak pro? to nedat i do hry, m? vdycky iritovalo, jak jednou pokozen protossk jednotka je nenvratn? pokozen a do konce mise, kdy terrani a zergov vesele opravuj i Battlecruisery - zatmco protossov za stejnou dobu nedokou opravit ani probe.

Vamp - 05.02.2008 | 21:57   (odpovědět)

a potrebovali

Drone - 05.02.2008 | 21:56   (odpovědět)

No nevim, jak bys cht?l opravovat lod?, hv?zdnou brnou? sondama?...tohle jsou vechno lod? ?zen stroji, a jsou do akce z "dok?" jenom p?eneseny, take jasn? kdy je pole brnou zptkym klidn? ti je opravme...ale toho nen asi v namylen protossk spole?nosti ani pot?ebam, protoe to s sebou p?in uznn porky...mn? to p?jde docela dob?e zd?vodn?n v?c v sc vesmru...to sam i antigravitace HT, p?epokldm, e um daleko vc, ale ve h?e to bude vypadat akort komicky, bude mt kopu mari?k? a n?kolik se bude bezmocn? vznet nad zem, nebude moct utct s tovrnama, protoe je n?kdo dr...pro? by to HT d?lal pro? je rovnou nezni?it, ale k ?emu pak zealoti,..tohle je prost? u za hranic devtho evronu

Romla - 05.02.2008 | 21:56   (odpovědět)

Posledn byl Romla

- 05.02.2008 | 21:56   (odpovědět)

To Shadow: Tu opravu protosskch jednotek bych taky cht?l. Je to trapn, kdy to ongl?i neum.

Romla - 05.02.2008 | 21:54   (odpovědět)

To Shadow: T?mi lidmi tvho kalibru jsem myslel lidi, pro kter "?eit, co je ve sci-fi reln, je p?kn kravina" a kterm je jedno jakou matlaninu na n? zase scnaristi hod. My taky mme atomovky, ale neznamen to, e by n?jakej ?lov?k um?l telekineticky onglovat s budovami, alespo? se k tomu zatm nikdo nep?iznal Kdybychom to um?li, pochybuji, e bychom pak ty atomovky pot?ebovali...

Shadow - 05.02.2008 | 21:45   (odpovědět)

Jeste me tak napadlo k ty "realnosti" hry: Fakt by si tak vyspela rasa jako Protossove neumela opravit lode? Jen me to tak napadlo v souvislosti s ostatnima prispevkama. Herne proti tomu nic nemam, bylo to v pohode. Ale realny to neni!

Shadow - 05.02.2008 | 21:36   (odpovědět)

Posledni vzkaz je ode me. Sry za chybku.

- 05.02.2008 | 21:36   (odpovědět)

ad PSI storm: Byl to blbej priklad.

ad planet cracker: Jasne, ze nesejmes svou planetu, ale slo by s tim vytriskat vsechny cizi planety (tj. znacne zredukovat pocty nepratel). A ke vsemu ted bude Mothership planet cracker suverene odpalovat a pritom planetu jen "skrabne". To mi hlava nebere mnohem vic, nez manipulaci s gravitaci.

Romla: Pravidla? Jasny, pravidla jsou potreba. Ale zalezi na tom, jak jsou stanoveny. Tady jsou taky porad pravidla. A vyraz "lidi tveho kalibru" se mi taky zrovna nezamlova. Nic o me nevis, tak laskave nesud!

- 05.02.2008 | 20:04   (odpovědět)

heeeej ae protossove-borci maj pravdu ja su taky aspon pro zruseni delifera nebo pro opravu aspon castecnou protosskch stroj?---

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.02.2008 | 19:41   (odpovědět)

PSI storm neni p?rodn sla
A planet cracker se d pout (a taky to tak d?lali) pouze pokud to je planeta, na kter nen infrastruktura. Kdy se nep?tel dostane na tvoje vlastn zem, tak taky nepouije atomovky.

Romla - 05.02.2008 | 19:13   (odpovědět)

To Manik: S tm souhlasm, ale ur?it? by lo vymyslet aspo? deset jinch stejn? zbavnch a efektivnch schopnost, kter by nebyly zaloen na p?edpokladu, e protossov jsou Supermani. Pokud budete chtt, abych dal p?klad, tak dop?edu ?km, e od toho nejsem placen - taky se Blizzardi mohli vc snait, ne to oblehnout z W3. Nicmn? j chpu, e v?tin? lid tohle nevad, take se s tm sm?m, i kdy bych to tam radi nevid?l.

Manik - 05.02.2008 | 19:06   (odpovědět)

Ja sa priznam ze anti gravity ci ako sa to vola schopnost sami vcelku pozdava. I ked na jednej strane chapem co chce napisat Romla, na druhej strasne si myslim ze sa stale bavime len o hre a IMO, tato schopnost hratelnosti len prospeje.

Romla - 05.02.2008 | 18:34   (odpovědět)

To Shadow: Jet? k t bou?i - je to psionick bou?e, oby?ejn bou?e by tank?m asi moc neublila. Jet? jsem neslyel, e by protossov mohli ovldat po?as. Ale s tmhle p?stupem za chvli budou asi svmi prdy stav?t pyramidy...

Romla - 05.02.2008 | 18:20   (odpovědět)

To M4rses: Po pravd? si s n m?e d?lat naprosto co chce.

To Shadow: Asi moc nev co vlastn? je sci-fi. Alespo? dobr sci-fi. Kad dobr sci-fi toti m pravidla. Pokud tam jde vechno, jako t?eba ve Stargate, tak to nen sci-fi ale zbavn sitcom pro lidi tvho kalibru (bez urky).

To Olda: Kdyby kad protoss um?l to, co Tassadar, pak by zergov ani terrani nem?li anci. To nejde aby protossov um?li vechno. Pro? by pak s n?km vl?ili?

M4rses - 05.02.2008 | 17:43   (odpovědět)

Mno kdyz muze budovu zvednout, muze s ni i prasknout o zem ne ?

Shadow - 05.02.2008 | 17:36   (odpovědět)

Resit ve sci-fi zanru co by bylo a nebylo realny je pekna kravina. Nevidim duvod, proc by si tossove nemohli pohrat s gravitaci, kdyz muzou vytvorit bouri (to je mimochodem taky prirodni sila, ne?).

Jde o to, v jakym meritku jsou schopny ji pouzit. Vic ultimatni schopnost mi prijde planet cracker. Taky by stacilo sejmout kazdou planetu s nepritelem a nikdo tu nad tim nespekuluje.

Sci-fi je holt dost volny, s prostorem na predstavivost.

Olda - 05.02.2008 | 17:33   (odpovědět)

Kdy um?l tassadar prom?ni sebe a carrier v kouli energie a zabt overmind, tak nevim pro? by n?jak jin HT nemohl zvednout budovu do vzuchu. J si naopak myslm, e ta anti-gravity bude pr?a.
Nikde nikdo nenapdal e by protosov takov v?ci neum?li. "jsou to vysoce psyonick rasa, kter um p?etv?et podstatu reality".. kde jsem to jenom ?etl

Cassandra - 05.02.2008 | 17:13   (odpovědět)

Naprost souhlas s Romlem, Warcraft je takov hra sp pro zasmn, ale od Starcraftu se podle m? o?ekv trochu reln?j uchopen danho vesmru...ale zase zatm jsme to nevid?l v akci, take bych to netracovala...mn? by sp zajmalo o ?em budou kaman? protoss? a zerg?, terrani v podn Jima se op?t budou bt mezi sebou za svren tyrana, s bonusem, e bude honit zergy pro prachy a artefakty pro posouvn p?b?hu, ale jak motivy skara budou mt Protossov a Emz?ci???Hmm

Romla - 05.02.2008 | 17:13   (odpovědět)

Prv? takovmi schopnostmi jako je Anti-Gravity se dostvme do dimenz, kde i Neo z Matrixu bude proti oby?ejnmu protossovi pln b?dil. To u ale p?estv bt zbava a za?n to bt trapn, alespo? pro m?. Nehled? na spoustu dalch nelogi?nost, kter tm vzniknou...

Romla - 05.02.2008 | 17:05   (odpovědět)

To Vamp: Jasn?, ale nic se nesm p?ehn?t. Pokud jednoho dne zjistme, e protossov vlastn? jen tak mimochodem um pln? vechno, pak v tu rno jakkoliv jejich existence ve h?e je zbyte?n a m?eme si je jako rasu krtnout...

Vamp - 05.02.2008 | 16:57   (odpovědět)

Mno kdy um ovldat psionickou energii, da se p?edpokldat e budou schopni i telekineze. Otzka je v jak m?e. N?co jinho je hodit po n?kom mysl bednu a n?co jinho vyzdvihnout budovu. Mon protosov stle jet? rozi?uj sv psionick schopnosti a a nyn se nau?ili telekinezi ovldat v takov m?e, aby to k n??emu bylo i ve vlce.

Romla - 05.02.2008 | 16:46   (odpovědět)

To Vamp: Pro m? to trochu smysl m, protoe kdy se ve h?e d?j (s prominutm) pln kraviny, tak si to moc neuiju. Alespo? pokud tedy chci hru brt vn? z hlediska p?b?hu. Neznamen to, e bych nem?l rd prat?n hry, ale Starcraft by bt prat?n nemusel. Navc nevm pro? by Templ?i museli bt schopni takovch supermegalomanskch kus?. V takovm p?pad? v?bec nechpu, pro? se protossov v?bec zahazuj s rasami jako zergov nebo terrani. Kdy ovldaj p?rodn sly, pak pro n? je soupe?em snad jenom b?h. V jedni?ce to teda jet? neum?li, e by si te? vzpomn?li: A jo, my vlastn? umme onglovat s budovama, e ns to d?v nenapadlo...

Vamp - 05.02.2008 | 16:39   (odpovědět)

jaj, doublepost, sorry.
Pravda, p?edstava pouvn tto schopnosti v relnm boji JE troku ultl. Nicmn? to nem?n nic na tom e toho je HT schopen i kdy to pro n?j ur?it? bude dost nro?n a o pouit ve v?tm m??tku nem?e bt ?e?. Pro hru by to mohla bt ale dost p?kn schopnost. Zase srovnvat hru s tm jak by to vypadalo reln? nem moc smysl.

Romla - 05.02.2008 | 16:25   (odpovědět)

Jet? dodatek: nezle na tom, jakm zp?sobem poslali jednotky do nebes (ve W3 to bylo torndo), ale ta ltajc sme?ka jednotek prost? vypad hrozn? hloup?... Navc templ?i, kte? si pohazuj s terranskmi budovami - tak n?jak mi p?ijde zbyte?n, aby protossov do boje poslali jet? n?koho jinho, kdy templ?i prost? vechny odfouknou. J si prost? snam p?edstavit schopnosti postav tak, jak by vypadaly ve skute?nosti a tohle mi p?ijde ULTL (doslova a dopsmene).

Vamp - 05.02.2008 | 16:25   (odpovědět)

no vidis, a me to zrovna prijde uplne v pohode je protosove , a zvlaste pak jejich HT umi neco takovho a nezd se mi e by to n?jak nezapadalo do sv?ta SC. v?c nzoru no.

btw: pro informaci - jak jednotka v W3 toto um?la ? (hrl jsem ho fakt chvli)

Vamp - 05.02.2008 | 16:25   (odpovědět)

no vidis, a me to zrovna prijde uplne v pohode je protosove , a zvlaste pak jejich HT umi neco takovho a nezd se mi e by to n?jak nezapadalo do sv?ta SC. v?c nzoru no.

btw: pro informaci - jak jednotka v W3 toto um?la ? (hrl jsem ho fakt chvli)

Romla - 05.02.2008 | 16:19   (odpovědět)

To Vamp: Vidm, e jsi Warcraft moc nehrl. P?inejmenm to vypad hodn? sm?n?, kdy p?lka tv pozemn armdy lt vzduchem - viz Warcraft 3. J komiksy nezatracuji, naopak, ale cpt takovhle v?ci do Starcraftu, to se mi nelb, vypad to sm?n?, je to sm?n a j tohle opravdu nemusm.

Vamp - 05.02.2008 | 16:14   (odpovědět)

to Romla: ehm..vubec nechpu kam tm m? ? ve warcraftu byla snad nejaka schopnost vyzdvihvat pomoc mysli budovy a jedntky do vky? Poku? vm tak ne. Taky nevm co je na tom vce komixovho, kdy HT um pomoc psi energie hbat s p?edm?ty, ne kdy pomoc n vytvo? bou?i.
Posledn dobou se ve svd na W3, nechpu a nevidm v tom jedinou souvislost. nry sci-fi a fantasy jsou velice zce propojeny (a nekdy se skoro shoduj - Star Wars, Final Fantasy). A SC nikdy nebyl ?ist techno sci-fi ala Star trek (u cel pojet Khaly a psi je rozhodn? vc fantazy ne sci-fi). Navc komixy jsou fajn

Romla - 05.02.2008 | 15:45   (odpovědět)

Tak ten anti-grav teda nemusm. Je to p?mo p?evzat z Warcraftu 3 a je to dal krok sm?rem ke komiksu. Pro?? Pro? nem?e bt Starcraft sci-fi, ale zase n?jakej blbej komiks. Pro? nem?ou vymlet aspo? trochu uv??iteln schopnosti. Ach jo

protosove-borci - 05.02.2008 | 13:36   (odpovědět)

no me to p?jde jako hodn? zaujat proti protoss?m, p? terrani si to opravi a maj vy?eeno, ale takhle...

protosove-borci - 05.02.2008 | 13:35   (odpovědět)

To protosove-borci:

Vamp - 05.02.2008 | 12:56   (odpovědět)

to protosove-borci:
to uz by bylo celkem moc kdyby se protosum dali vracet i zivoty, doplnujici stity bohate staci.
Jo s temi stiry (defilery) byla vsdycky sranda). Pamatuju jednu hru 2vs2, kde ja byl zerg a kamos terran, proti 2 prottosum. Oni oba massovali carrieri tak ja postavil mas stiru a kamos par Sci.Vesselu a meli po ptakach

Marine - 05.02.2008 | 11:27   (odpovědět)

to protosove-borci:

to by m? taky zajmalo, ale po?tm, e to bude jak v jedni?ce

ASS_Sasin - 05.02.2008 | 11:03   (odpovědět)

M? to p?ijde jako velmi zajmav ?een, ur?it? s tm p?jdu ud?lat spousta mikra... Zvednout takhle ultraliska a pak jej vykidlit ve vzduchu dv?ma skauty hehe

mizzin - 04.02.2008 | 22:35   (odpovědět)

mne to hlavn? p?ijde jako p?kn prasrna...ten antigrav

Maty - 04.02.2008 | 22:05   (odpovědět)

kdyz je dokazou zvednout do vzduchu tak jim asi nebude delat problem je znehybnit

ovceking - 04.02.2008 | 21:32   (odpovědět)

M? by sp zajmalo jak t?eba terranskejm kasrnm zabrn zvednut do vzduchu v pohybu. Nem?lo by to bejt sp naopak?

protosove-borci - 04.02.2008 | 21:13   (odpovědět)

no chtel sem se jen karuneho zeptat jestli uvauj o nakem opravovan ivot? u protos?, pac t?eba ve starcraft 1 sem letel z letkou carieru carrier ma mysim 4+3 max. brn?n, co je dost siln, ale vdycky se ze zem? vyhrabal takovej ten zergskej tr hodil na me tu ?ervenou sra?ku a mel sem s panc?em po ptkch...dk za odpoved

TaSSadar - 04.02.2008 | 21:12   (odpovědět)

To Overwatch: ne opravdu je v zemi, tady ti obhajoba nepomuze

Overwatch [ redakce ] - 04.02.2008 | 20:37   (odpovědět)

Nemus bt budovan do zem?, sta?, kdy bude pod nm hlubok dra, do kter se zasune, ne?

killer.exe - 04.02.2008 | 20:32   (odpovědět)

jak m?e zvednou Supply Depoty kdy se m?ou zasouvat do zem? tak to znamen e sou bodovan i pod zem a to je jako vytrhne?

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.