Blizzard rozší?il své ?ady o nového Community Managera vystupujícího na fórech pod p?ezdívkou Karune. Jak sám Karune podotkl, p?idat se ke komunit? a nep?inést n?jaké informace by byl h?ích, proto zve?ejnil takové malé Q&A, které by nám m?lo odpov?d?t na n?které otázky týkající se traileru.
* Mothership je opravdu ultimátní jednotka v protosském arzenálu a neplánuje se ádná podobná pro ostatní rasy. Její síla je sice obrovská, ale je obtíné ji vyrobit a v jednom okamiku m?e být na map? jen jedna. Ve videu se také jevila jako nezni?itelná, ale jak Karune podotkl, bylo to pouze pro ú?ely tohoto videa a rozhodn? to neukazuje finální vybalancování hry.
* Druhým bodem byla zmínka o štítech mari?ák? (viz novinka níe na stránkách).
* Velkou neznámou byl ve videu tento objekt. Spekulovalo se, e jde o add-on k Barracks. Add-on byl potvrzen, nicmén? stále nevíme, jestli je to opravdu k Barracks.
* Skriptovací jazyk, který byl pouit (a který tím padém bude i v editoru), je zaloen na C s n?kolika specifikacemi kv?li h?e. V?tšina uivatel? ocení Trigger Editor, který za?inajícím a pokro?ilým hrá??m umoní navrhovat mapy bez znalosti tohoto programovacího jazyka.
* Hrá?i si st?ovali, e grafické zobrazení laserové te?ky slouící k navád?ní nukleární st?ely je p?íliš velké... Takhle velké zobrazení uvidí pouze hrá?, který nukleární st?elu vypustil. Ostatní hrá?i uvidí te?ku velmi podobnou té z p?vodního StarCraftu.
* Schopnost Mothership zpomalit ?as bude p?sobit na všechny druhy útok?, a ne jak tomu bylo ve videu, kde byly "zastaveny" pouze rakety.
* Ve videu byla pouita normální rychlost tak, aby mohlo být vše skute?n? detailn? ukázáno. Nastavení rychlosti ve h?e samoz?ejm? bude.