StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

BlizzCon: Multiplayer Legacy of the Void

09.11.2014 | 04:43 - Jata

Druhý StarCraft panel na BlizzConu se na Legacy of the Void podíval z perspektivy multiplayeru. David Kim, David Sum a Aron Kirkpatrick nám p?edstavili nejen nové jednotky, ale také všechny zm?ny, které nás ?ekají u ji existujících jednotek všech t?í ras.

 

Designé?i a vývojá?i si pro LotV stanovili n?kolik cíl?: p?inést více akce, nabídnout více moností harassu, podnítit k útoku, umonit mikrování na obou stranách, lépe odlišit dovednosti hrá?e a zlepšit h??e navrené jednotky/schopnosti.

 

Nutno upozornit, e je hra stále ve fázi pre-alfy, take ádná z uvedených informací není finální a m?e se do vydání Legacy of the Void zm?nit. Vše se bude odvíjet od zp?tné vazby, kterou vývojá?i od fanoušk? dostanou.

 

S ohledem na cíle stanovené výše dojde ke dv?ma významným zm?nám ovlivnujícím celkov? hratelnost:

  • Suroviny
    • S cílem vytvo?it více moností pro útok a podpo?it tím agresi, se vývojá?i rozhodli motivat k rychlejším expanzím pomocí sníení mnoství surovin na minerálových polích a gejzírech s vespenovým plynem o 33 %. To by v kombinaci se zm?nami u jednotek m?lo zajistit, e mid-game agrese bude ú?inn?jší a realizovateln?jší.
      • Minerálové pole nyní obsahuje 1000 minerál? místo 1500.
      • Gejzír s vespenovým plynem nyní obsahuje 1700 plynu místo 2500.
  • Po?áte?ní mnoství worker?
    • Jeliko je všeobecným cílem zvýšit aktivitu b?hem hry, rozhodli se vývojá?i zvýšit po?áte?ní mnoství worker ze 6 na 12. Tuto úpravu bude reflektovat supply poskytované Command Centerem, Nexusem a Hatchery.

TERRANI

Nové jednotky:

  • HERC
  • Cyclone

Existující jednotky:

  • Siege Tank – Siege Tank bude moct být vyzvednut, i pokud je v Siege módu.
  • Thor – Druhý z úto?ných mód? Thora (High Impact Payload) byl nahrazen Emergency Repair, aktivní schopností, která mu umoní se opravit.
  • Banshee – Dosah útoku zvýšen o +1. Nový upgrade, který umoní drasticky zvýšit pohybovou rychlost Banshee, vyaduje Fusion Core a díky n?mu Banshee uprchne p?ed všemi pohyblivými detekujícími jednotkami.
  • Battlecruiser - Dostal novou schopnost Tactical Jump, která mu umo?uje se teleportovat na libovolné místo na map? (bez ohledu na fog of war), stojí ale velké mnoství energie.

ZERGOVÉ

Nové jednotky:

  • Lurker
  • Ravager

Existující jednotky:

  • Corruptor – Schopnost Corruption byla odstran?na a místo ní dostal Caustic Spray. Tato cílená schopnost zp?sobuje zvyšující se poškození po danou dobu jednotce nebo stavb?. P?i tomto útoku se ale Corruptor nem?e pohybovat.
  • Swarm Host – Schopnost Spawn Locusts m?e být nyní pouita, i pokud není Swarm Host zahrabaný, ale musí se aktivovat manuáln? a má mnohem delší cooldown. Locusti byli posílení a navíc díky upgradu mohou létat, avšak pro zaúto?ení se musí vrátit na zem.
  • Nydus Worm – Na Nydus Worm nebude moné zaúto?it, dokud nebude kompletn? vyhrabán.

PROTOSSOVÉ

Warpování:

  • Warpované jednotky budou nyní zraniteln?jší, utrpí 200 % poškození.

Nová jednotka:

  • Disruptor

Existující jednotky:

  • Warp Prism – Warp Prism m?e vyzvedávat jednotky i na dálku.
  • Immortal – Schopnost Hardened Shield byla odstran?na a nahrazena aktivní schopností Barrier, která dává Immortalovi štít 200.
  • Oracle – Schopnost Revelation byla odstran?na a slou?ena do Envision, take jakýkoliv ozna?ený cíl bude nyní odhalený po dobu 60 vte?in. Oracle také dostal novou aktivní schopnost Stasis Ward, která umístí na zem zahalenou Stasis Ward, která po výbuchu uv?zní nep?átelské jednotky na 30 vte?in, ty se nemohou pohybovat, ale zárove? na n? nelze ani úto?it.
  • Tempest – Došlo ke zvýšení rychlosti pohybu, ale také omezení cíle jen na pozemní. Navíc dostal aktivní schopnost Disintegration, kterou lze seslat na jednotky ?i stavby v blízké vzdálenosti a b?hem 50 vte?in zp?sobí 500 poškození.
  • Carrier – Schopnost Release Interceptors trvale vypustí všechny dostupné interceptory na místo ur?ení ve velké vzdálenosti. Po 60 vte?inách jakýkoliv zbývající Interceptor zmizí.

NOVINKY NA BATTLE.NETU

Archon Mode

  • Nový herní reim 1v1, ve kterém dva hrá?i sdílejí jednu základnu a bojují proti nep?íteli, kterým m?e být další dvojice v Archon módu ?i jednotlivý hrá?, který se rozhodl ?elit Archon?m s odpovídající úrovní dovedností. Rozd?lení úkol? v rámci dvojice je ?ist? na dohod?.
  • V rámci exhibi?ních zápas? David Kim odhalil, e v reimu Custom Games není mnoství hrá?? ve "dvojici" nijak omezeno.

 

Automatizované turnaje

  • Tyto turnaje se budou odehrávat kadý den ?i týden, pihlásit se do nich bude moct kadý hrá?. Automatizované turnaje budou napodobat klasické existující turnaje, a tak budou obsahovat jak fázi skupin, tak fázi pavouka. Hrá?i dostanou šanci nastudovat svého protivníka a budou moct vetovat mapy. Denní turnaje potrvají zhruba 3 a 4 hodiny, týdenní samoz?ejm? celý týden. Na své si tak p?ijdou jak normální, tak i zkušení hrá?i.

Exhibi?ní zápasy, které se odehrály na konci prvního dne a na za?átku druhého dne BlizzConu p?edstavily Archon mód a nové a staré jednotky v rukách progamer?. N?které z t?chto zápas? jsou ji nyní k vid?ní na YouTube:

Zdroj: BlizzCon live stream, eu.battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Beldin - 21.11.2014 | 20:41   (odpovědět)

No rek bych ze az cyclone dostane o neco mensi dmg a o 0,3s delsi lock time tak to bude hodne jine Co se zergu tyce tak by me docela zajimalo jestli je a bude videt bombardovaci znacka od ravagera... Vzhledem k uhybani v zapase bych rekl ze by to silne zvysilo efektivitu i pres dlouhy cas do zasahu.

Salam - 17.11.2014 | 17:20   (odpovědět)

osobn? bych se toho nebl, bliizard vdy z divnejch v?c vybrusl a str? nm pod nas balanced hru.

David - 16.11.2014 | 13:11   (odpovědět)

No ze Starcraftu se stava poradna chujovina je jasne ze vsechno se oslabi aby se to dalo hrat, ale vsechny zmeny co ukazali jsou nudne az komicke a zjednodusuje to uz tak jednoduchou hru. Jinak upgrade jednotek je totalni blbost od roache swarma az po immortala a vypada to jako by si s tim nevedeli rady. Snad ten pribeh bude stat za to, protoze jestli to tak sprasi jak si myslim na multak uz se vykaslu, RIP SC2

Evilbringer - 15.11.2014 | 22:10   (odpovědět)

Protoss OP I kdyz je to jen alfa, tak teda tyhle zmeny jsou hodne "vesely" Jak tam s nima zametaji v tech videich, fakt jsem se musel smat. Z buffy jak prase, T buffy jak dve prasata a P nerfy jenom

Inferius - 12.11.2014 | 17:06   (odpovědět)

Kurna ja myslel, ze to ma byt datadisk protossu a ne ze tu protoss dostane totalni sracky, jeste ho oslaby, takze pouzitelne veci se stanou nepouzitelnyma, k cemu mi ted napr. bude immortal, no asi uz k nicemu, kterej debil tohle vymyslel to by me fakt zajimalo.

- 11.11.2014 | 23:24   (odpovědět)

ve sc jsem nov?ek take zatm zkoum jen singl player, z toho co computer na m? pout bych ?ekl, e zergorv jsou o dost siln?j, terrani o n?co mn a protossov mon jet? slab, jestli to takhle nechaj (co doufm e ne) tak budu hrt na wolku, tam to bylo nejvybalancovan?j (podle m? teda)

Zasz - 10.11.2014 | 17:13   (odpovědět)

tak je to alfa nen t?eba to nejak moc resit. Hry ukazali ze protoss ma problm se cyklonem i to ze struktura 12 tezicu na zacatku snizuje mrtvy cas b?hem early game bohuel to muze mit dopad na kazdou rasu zvlast vzhledem k ruzne dob? staveni techovacich budov a vzhledem k tomu ze protoss stle nem moc mobilni v?ci a k nerfu warpgatu je nucene expandovani pro protosse znovu nevyhodne uvidme co rekne beta

ataxtar - 10.11.2014 | 01:41   (odpovědět)

presne tak pravdepodobne ni? ?o plnuj aj tak nebude. s to dos? Haluze .Niie ligy sa skorie vytaia ako expnu. Terran je jedno ?o dostane aj tak to nerfn aspo? 1000 x , Protoss extrm tempest + carier a z oracla robia arbitera z BW. Zerg ... nydus + lietajuci locust :O Za rok sa toho ete pomen km to vyjde a vybalancuje sa to a ke? vydaj hru ako aj 2x predtm

Jata [ redakce ] - 09.11.2014 | 21:52   (odpovědět)

Aron Kickpatrick b?hem Q&A ?kal, e rad?ji s npady hned na za?tku p?est?el, aby pak mohli v pozd?jch fzch snovat/ostra?ovat.

FLOYD - 09.11.2014 | 18:52   (odpovědět)

uvidime az bude beta
tak to poradne vybalancuji

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 09.11.2014 | 18:02   (odpovědět)

stejn? tak ten warp u BC. To je schopnost do singleplayeru. Ale mt monost zachrnit jednotku, co m 500HP a jedna z jejich slabost je, e se pohybuje pomalu, to je dost imba. Stejn? tak jako ta monost jumpnout s flotilou k?ink? kamkoliv na map?.
Nezni?itelnost vrtajcho Nydu je taky smutn. Podle m? to bylo vybalancovan akort - bu? ho ?lov?k nael v?as a mohl zni?it, nebo nenael.

ataxtar - 09.11.2014 | 17:50   (odpovědět)

dopadne to tak ze teranom nedaju ziadnu novu jednotku lebo bi bol moc sylny

- 09.11.2014 | 17:33   (odpovědět)

To gamer: jase dit je to alfa

FLOYD - 09.11.2014 | 17:32   (odpovědět)

proti cyclone nen dn obrana zeza?tku smrteln jednotka

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 09.11.2014 | 17:22   (odpovědět)

No to musej ty hry jasn? ukazujou, e Cyclone je pln? z jinho vesmru. St?let na pozemn i leteck jednotky za pohybu s bezprecedentn damage Jak tam prost? vyst?l s jednim Cyclonem celou bzi skoro ))

gamer - 09.11.2014 | 17:19   (odpovědět)

terana nerfnuu a brutalne dopadne to presne ako naposledy (warhound)

ranzer - 09.11.2014 | 15:44   (odpovědět)

k t?m turnaj?m... chpu sprvn?, e to bude n?co jako ve W3. e turnaje budou p?mo zabudovan ingame a budou rozd?len nap?klad podle lig?

To by podle m? bylo naprosto asn. To mi na novm battle.netu pln? chyb.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 09.11.2014 | 14:31   (odpovědět)

fascinujc, jak v datadisku Protoss? nerfli Protossy a dali jim jen jednu novou jednotku (ale to se snad jet? zm?n

morgoth - 09.11.2014 | 12:52   (odpovědět)

To FLOYD: Master Yoda approve this message.

FLOYD - 09.11.2014 | 10:41   (odpovědět)

cylone op unit very

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.