StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

20.07.2007 | 11:35 - Jetro

Poslední dobou se na nás hrne jedna bombasti?t?jší informace za druhou. A z toho mám obavy, e ?asem, a budeme znát všechny jednotky, nebude o ?em psát. Dost ale pesimistických ?e?í, podívejme se, co nám internet pro dnešek p?kného nachystal. Na jednom korejském webu se objevil rozsáhlý ?lánek, který odhalil jak nové informace o ji známých terranských jednotkách, tak i úpln? nové jednotky.

COBRA

- rychlé vznášedlo se dv?ma railguny

- m?e st?ílet b?hem pohybu

BANSHEE

- bombardér, který m?e úto?it jen na pozemní cíle

- díky salvám raket dává zna?né plošné poškození

- má schopnost zneviditelnit se

 

GHOST

- stále má schopnost zneviditelnit se a navád?t nukleární rakety

- nová schopnost Snipe - dává cíli obrovské poškození vyjma mechanickým jednotkám

- nová schopnost Launching ... - povolá na bitevní pole 6 mari?ák?

 

BATTLECRUISER

- nový upgrade Plasma injection - pozemním jednotkám dává obrovské plošné poškození

 

VIKING

- v normálním módu úto?í Viking na pozemní jednotky díky svému gatling kanonu

- v bojovém módu m?e úto?it na vzdušné jednotky

- schopnost trasformovat se p?ístupná díky upgradu bojového módu

 

REAPER

- má schopnost pokládání min, jejich funk?nost je rozdílná od t?ch z Vultura

- mina se zam??í na jednotky, nebo budovy, které nejsou v pohybu, následn? exploduje

 

THOR

- m?e být stav?n SCV

- má jakousi obléhací zbra?, která zp?sobuje ohromné škody budovám, nebo velkým objekt?m

- doba nabíjení zbran? je dlouhá a pohyb Thora je pomalý

 

SIEGE TANK

- na Blizzconu bude p?edstaven jeho nový grafický kabátek

 

MARINE

- stále má vylepšení týkající se dost?elu a stimpacku

- díky štítu mari?ákovi p?ibude 15 zdraví

 

COMMAND CENTER / PLANETARY FORTRESS

- m?e v sob? p?epravovat a p?t SCV

 

TECH CENTER AND REACTOR (rozší?ení)

- tech center umo?uje produkci jednotek vyššího stupn?, reactor dvou jednotek naráz (ne ze stejného technologického stupn?)

 

SENSOR DOME / RADAR DOME

- radar dome je vylepšení sensor dome a jak z názvu vyplývá, jde o detektor

- radar odhaluje jednotky ve velkém polom?ru (dokonce i v neprozkoumaných oblastech), je ale vyditelný pro nep?átele

 

SUPPLY DEPOT

- pokud je v podzemí, nedostává poškození od nukleárních raket a schopností dávající plošné poškození

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

SiMich - 25.07.2007 | 20:52   (odpovědět)

Nj, plazc se larva, stav?jc SCV. P?edpokldm, e 1) se budou vechny jednotky rozebhat, vetn? larev a 2) e SCV u nebude pobhat kolem (bohuel). V Gameplay videu taky nepobhalo, ale jenom tam plilo do n?jakho chapadla, co stav?lo v?.

Matik - 25.07.2007 | 19:41   (odpovědět)

To ma v SC 1 stve ze ked chcem nieco postavit vzdy sa tam nieco nasere

SiMich - 21.07.2007 | 02:20   (odpovědět)

Ve WarCraftu 3 se jednotky rozutkvaly, kdy byly v cest? stav?n (samoz?ejm? pouze p?telsk). Myslm, e to ud?laj do SC2 tak.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 21.07.2007 | 01:10   (odpovědět)

imho to zahls n?co na zp?sob "inacceptable landing zone"
co m? ale p?ivd k mylence, e zalapvat budovama jendotky by nebylo a tak patn

Romla - 20.07.2007 | 23:45   (odpovědět)

Pokud to p?jde zvednout i s jednotkama naho?e, pak podle m? ne s nep?telskma a vlastn snad m?ou ty dva kroky ud?lat normln?, ne aby byly "automaticky posunuty"

Overwatch [ redakce ] - 20.07.2007 | 23:34   (odpovědět)

J myslm e pravd?podobn?j bude to, e se ty jednotky prost? automaticky posunou vedle. Kdyby to cht?l hr? zvednout v bitv? a furt by mu tam n?co zavazelo, tak by to byl docela opruz...

Romla - 20.07.2007 | 23:18   (odpovědět)

Nad takovmahle v?cma ani nem cenu uvaovat, to si Blizzarrdi pohldaj, Podle m? to prost? nep?jde zvednout, kdy na tom bude n?kdo stt - vy?eeno.

SiMich - 20.07.2007 | 23:15   (odpovědět)

Popravd? by to bylo docela zajmav, ale musel by to bt n?jak vy tech.

Jetro [ redakce ] - 20.07.2007 | 22:52   (odpovědět)

Pocitam, ze jakoby spadnou, nemyslim si, ze by tam mohli zustat

Pavel - 20.07.2007 | 22:46   (odpovědět)

Napadla mne zl v?c.

Co kdyby bylo mon zathnout depo do zem?, postavit na n?j mari?ky a pak s nm vyjet nahoru. Kdyby na n?m ti mari?ci z?stali, zerlingov a zealoti by m?li problm je sejmout. : )

pEpinko - 20.07.2007 | 20:36   (odpovědět)

Myslim ze so stavanim by bol najlepsi Unimatrix325-ov navrh, teda stvanie geometrickym radom.

SiMich - 20.07.2007 | 15:08   (odpovědět)

Humani ve W3 to taky um?li. Moc se to ale nepouvalo. lo by to ale vyut pro vrobu jednotek u nep?tele. Protoss je tam um warpnout, Zerg se zd m?e nydusovat kamkoli, tak Terrani by mohli rychle postavit budovy a za?t stav?t... samoz?ejm? by z tto taktiky byli nejzraniteln?j.

Overwatch [ redakce ] - 20.07.2007 | 14:54   (odpovědět)

SiMich: o obrzcch samoz?ejm? vme, m?ete se t?it na zt?ej rozbor...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.07.2007 | 14:41   (odpovědět)

jj stavba vce SCV najednou by byla fajn, ale zase by to byla vhoda pro Terrany, protoe by mohli dramaticky urychlit stavbu, zatmco tossov a zergov ne. Leda by to nebylo linern, tj. zvyovnm po?tu SCV na stavb? by se to blilo dvojnsobn rychlosti, ale nikdy by j to nedoshlo tj. 1 SCV rychlost 100% 2 SCV rychlost 150% 3 SCV rychlost 175% atd.

Romla - 20.07.2007 | 14:27   (odpovědět)

2SiMich: Ty add ony jsou p?ipojiteln k Barracks, Factory a Starport...

SiMich - 20.07.2007 | 14:20   (odpovědět)

Mmch, je tam spousta obrzk? k t?m jednotkm, myslm, e byste to mohli pout pro sekci Jednotky u Terran?. A taky je tam jet? ten ingame screenshot, kter vypad docela dost dob?e...

SiMich - 20.07.2007 | 13:57   (odpovědět)

A k ?emu jsou to add-ony to ne?k?

Mmch, ne?kali n?kde, jestli bude moci budovu (a potom teda asi i Thora) stav?t vce SCV najednou?

Romla - 20.07.2007 | 13:43   (odpovědět)

K TECH CENTER a REACTOR: Tech center zp?stup?uje budov? jednotky vych stup?? a reactor budovat dv? zrove?, ale oba addony nejdou p?ipojit zrove? k jedn budov?, tud nelze budovat zrove? dv? jednotky vyho stupn?, ale lze budovat zrove? dv? jednotky niho stupn? (nap?klad mari?ky). Aspo? takhle to vyplv z anglickho p?ekladu.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.07.2007 | 13:27   (odpovědět)

sem si jistej, e nevejde

SiMich - 20.07.2007 | 13:06   (odpovědět)

Zajmalo by m?, jestli se Thor v?bec vejde do Dropshipu. Jestli jo, tak p?jdou na ?adu Thor-dropy.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.07.2007 | 12:53   (odpovědět)

hm, dobr nevhoda u sensor dome
supply depot taky dobr (i kdy sp fraje?inka, ne pouiteln v?c)
co se mi ale nelb sou ty miny, ta launching schopnost ghosta a neviditelnost u bombardru...

Pavel - 20.07.2007 | 12:50   (odpovědět)

Goli nebude? : (
Nenachzm dnou pozemn protileteckou jednotku, snad ten seznam jet? roz?.

Davo - 20.07.2007 | 12:49   (odpovědět)

Banchee, Launching a Tech Center - nepripomina vam to neco?

Dustin Browder se nam vybarvuje

- 20.07.2007 | 11:51   (odpovědět)

viditeln*

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.