V?tšina z Vás, kte?í sledovali ivé vysílání na Gamespotu, po jeho skon?ení reagovali asi následovn? „Hm…“. Nemám pravdu? Blizzard toho moc neukázal, p?esn?ji ?e?eno neukázal nic nového a celá prezentace byl vlastn? jen takový rozhovor s Robem Pardem, Viceprezidentem game designu. Kdy u ne video, tak jsme ?ekali alespo? n?jakou novou, šokující informaci. Taky ne.
Stru?n? si tedy dejme dohromady co jsme se vlastn? dozv?d?li:
- vývojá?ský tým je aktuáln? ve fázi intenzivního designování, kdy jsou r?zné jednotky designovány a poté p?edesignovány prakticky neustále.
- bylo nazna?eno, e ne všechny jednotky, které byly zatím ukázány ve?ejnosti budou ve finální h?e. N?které mohou být zrušeny a jejich vlastnosti zkombinovány s jinou jednotkou. Všechno se neustále testuje a nic není finální.
- Pardo stru?n? zmínil n?kolik jednotek, které nebyly p?edstaveny na WWI, konkrétn? se jedná o Phase Cannon, Soul Hunter, Tempest, Dark Templar (bude po?ád neviditelný) a Hight Templar. Nic nového (a na detaily ohledn? Soul Huntera) jsme se nedozv?d?li.
- bylo potvrzeno, e p?íb?h ve StarCraftu II bude rozvíjet p?íb?h z p?vodní hry a datadisku, n?kte?í hrdinové p?ibudou, jiní se vrátí (Kerrigan, Raynor…).
- na otázku zda se hra vyvíjí opravdu jen na PC Pardo odpov?d?l e nemají ádné plány hru p?evád?t na konzole, hlavn? z d?vodu rychlosti hry. Takhle rychlá hra je prost? ideální pro myš & klávesnici.
- Soul Hunter je jednotkou druhého stupn?, take jej nelze pouívat v po?áte?ních fázích hry. Jedná se o proti p?chotní jednotku, kdy s kadým zabitým p?šákem roste Soul Hunterova síla a to a 3x. Soul Hunter m?e úto?it i na vzdušné cíle.
- Scarabové a Intercepto?i se budou moci stav?t automaticky, nebude tedy nutnost neustále klikat a vyráb?t je po jednom (hurá!)
- a na záv?r Pardo op?t s úsm?vem potvrdil datum vydání – „When it’s ready“ a ješt? zopakoval, e v roce 2007 to rozhodn? nevyjde.
Romla - 13.07.2007 | 15:35 (odpovědět)
Vechno se samoz?ejm? vyvj a plat to i pro Starcraft. Mise budou nejsp podobn?j Warcraftu 3, s tm rozdlem, e tam nebude takov d?raz na hrdiny. Ale n?jak speciality ve stylu Flatout 2, kdy projdte autem skrz ho?c tunel nebo hzte ?idi?em do dlky bych tam ne?ekal.
nnexus - 13.07.2007 | 14:56 (odpovědět)
Ale takhle jsem to zase samoz?ejm? nemyslel. Jde o to, e je podle m? nudn, kdy v misi zni? nep?tele a je evidentn, es vyhrl, a ty mus prozkoumvat zdlouhav? celou mapu a hledat jet? posledn nep?telskou jednotku, co n?kde tr?. Stalo se mi kolikrt, e jsem byl hotovej za pr minut a dalch x minut jsem ?istil zbytek. Sm Blizzard ?kal, e se bude snait odstranit co nejvc takovch "nudnch" kon?, take u budou SCV?ka automaticky t?it p?i nastaven rally pointu, bude si moc p?enet photon cannony z msta, kde je u nepot?ebuje, abys zbyte?n? nemusel stav?t zase nov atd. Prost? aby ses p?i h?e co nejvc soust?edil na v?ci, kter jsou skute?n? d?leit.
SiMich - 13.07.2007 | 14:07 (odpovědět)
Jist?... nyn bude mt za kol zni?it p?telsk a vlastn jednotky.
nnexus - 13.07.2007 | 12:06 (odpovědět)
Zajmalo by m? taky, co tak p?evratnho chystaj do single-playeru. Vdycky kdy mluv o singlu, tak nezapomenou Blizzardi zmnit, e zde chystaj spoustu novinek a e bude pln? jinej, ne co jsme vid?li v p?edchozch RTS strategich. Podle m? u to rozhodn? nebudou mise typu zni? vechny nep?telsk jednotky apod.