StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

06.07.2009 | 12:56 - Redakce

Další z ?ady otitlkovaných videí je zde. Tentokrát s Chrisem Sigatym, který toho ale moc zajímavého nep?inesl. Pod?lil se s nám také nap?íklad o jeden z d?vod?, pro? to trvá tak dlouho, jak m?nili modely Zerg? ?i o mnoství nových funkcí v editoru map.

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Theo - 10.07.2009 | 01:12   (odpovědět)

To cuml?ek: No, nevm jak ve skirmish, ale v kampani mi ob?as p?ilo, e AI reagovala rychlejc, ne j jsem v?bec ty Guardiany dotvo?il Takov mra?na scourge... Jinak, Guardiani jsou beztak et? prdi... takov letka Battlecruiser? a nez?stane utr?ek na utr?ku

- 08.07.2009 | 11:16   (odpovědět)

jinak jet? k t AI - opravdu doufm a p?eji si, aby ji po?dn? vyhladili(jeliko rd a ?asto hraju skirmish)...protoe t?eba za zergy v SC, sta? ud?lat ani ne 12 guardian? a je brnit n?kolika proti-vzdunmi jednotkami a ani jedna rasa si nekrtne...a to ted m guardian jet? o vce, jak 150HP navc

doufm, e tohle ve dvojce jentak nep?jde a AI bude real-time reagovat na vai strategii a utok danm typem jednotky

Theo - 08.07.2009 | 00:32   (odpovědět)

To Overwatch: Jo, pathfinding, ten mi ob?as dokzal v SC zatopit. Hlavn? v t?ch infiltrovacch misch s omezenm po?tem jednotek a zkmi koridory. Jednou jsem Dragoona tahal na takovto jedno schodit? dobrejch p?t minut, v?bec se mu tam necht?lo, potvo?e.

To cuml?ek: No j si zase vzpomnm, e WC3 byl docela dost slun? optimalizovanej. Kdy vyel tak jsem ho mon nejel na pln detaily, ale rozhodn? to bylo hezk pokoukn a plynulost jedna radost. J sice mm po?ta? za 50, jene z lo?ska, take u taky dn d?lo Snad bude SC2 taky hezky plynule b?hat

3,14ranha - 07.07.2009 | 23:19   (odpovědět)

To cuml?ek: odkazuji na sv?j bod ?. 2 kde je odkaz na ukzku z renderovan anima?ky mezi misemi...jiansk ...bluegrass? (na katulky jsem nikdy nebyl 8-) )

- 07.07.2009 | 19:08   (odpovědět)

To 3,14ranha:
myslm, e v?tina z ns v?d?la, e to nen ze SC2...ty skladby byly jen pro p?edstavu, e takto by to asi nebylo nejlep

a k tomu "hyperion overture" - skv?l bezesporu je, ale jestli se hod do SC, je p?inejmenm sporadick

3,14ranha - 07.07.2009 | 18:21   (odpovědět)

vy jste s prominutm lamy...
1. jedin zve?ejn?n starcraft II psni?ky jsou "hyperion overture" (hrlo to k tomu prvnmu traileru s artworkama) a je pln? asn, pak ta co hrla k cinematic traileru, ostatn jsou orchestrln remixy z echoes of war co je takov sp bo?k blizzardch hudebnk?
2. mon jet? n?jak st?pek se d najt v anima?kch : http://www.youtube.com/watch?v=_5Kwi9ZPUEo&feature=related
3. to co m blizzard ve vech svch hrch se prost? jinde nesly, take dn strachy (IMHO ten zergsk remix eradicate and evolve je lep ne originl)

protossove-borci - 07.07.2009 | 12:07   (odpovědět)

cuml?ek: Warcraft 3 byl ve sv dob? velice nad?asovej!

Marshal - 06.07.2009 | 22:42   (odpovědět)

To protossove-borci: njn ja mam dvoujadrovy procak 2,50 Ghz ale jenom 896 MB RAM a Grafiku Geforce 8200 tak doufam ze ta grafika Starcraftu nebude jako Quake III ... trochu slusne by to jet mohlo....

- 06.07.2009 | 22:29   (odpovědět)

To protossove-borci:
WC3 zrovna skv?lou optimalizac taky nep?ekypoval...i na GF76OOGS nic moc

protossove-borci - 06.07.2009 | 22:05   (odpovědět)

Marshal: Nemus se ni?eho bt, pokud nem kompl starej jak moje prababi?ka tak se ok. Blizzard se soust?ed na skupiny lid. proto cht?j k bet? PC konfiguraci. nemus mt PC drahej jak ?editel Intelu.

Marshal - 06.07.2009 | 21:43   (odpovědět)

Udelali vice detailu ale me je to na nic protoze nemam PC za 30 klacku.

heavy.firepower - 06.07.2009 | 19:56   (odpovědět)

cuml?ek:devoure?i sou uplne na hovno!

- 06.07.2009 | 19:36   (odpovědět)

To Overwatch:
hlavn? je velmi rozdln ve vb?ru typu her:
- melee(kdy chci hrt proti n?kolika oponent?m, jen proti m?...tady je velmi slab(a dle m? tragick) a dote? kroutm hlavou nad tm, e zergov ob?as vytuhnou jen u t?en a nic jinho nestav
- free for all...tady je to u mnohem lep a souhlasm, e m? tady PC oponenti tak n?kdy p?ekvapili(hlavn? zergov)

jinak doufm, e hudba za zergy nebude obsahovat vokly a opernho zp?vka, jako tady: http://www.youtube.com/watch?v=tz_ahtR5Ttw&feature=related

Kori - 06.07.2009 | 19:29   (odpovědět)

Skladatele a info o OST Starcraft: http://www.soundtrackcollector.com/catalog/soundtrackdetail.php?movieid=71169

Overwatch [ redakce ] - 06.07.2009 | 19:16   (odpovědět)

To cuml?ek: Jak to bude v Heart of the Swarm a Legacy of the Void nikdo nev, ale ve Wings of Liberty bude po smrti Raynora game over. Tum se o tom kdysi jeden z vvoj?? n?kde zmi?oval.

Btw. AI v jedni?ce mi nep?ipad nijak tragick. Ob?as si dm skirmish a myslm, e v porovnn i se sou?asnmi RTS hrami po?d docela obstoj. Rozhodn? doke po?ta? ob?as p?ekvapit, i kdy ho mm za ty roky p?e?tenho skrz na skrz . Ve dvojce m bt AI znateln? vylepen, stejn? tak i pathfinding.

Kori - 06.07.2009 | 19:12   (odpovědět)

Johny: Ono vubec kdokoliv z Media Ventures by byl zarukou kvality
Cumlicek: Nevim, herni skladatele v maliku nemam. Btw, smrti hrdiny asi mise skonci a pojede se na novo.

- 06.07.2009 | 18:20   (odpovědět)

ok...tak snad se to bude dt poslouchat - ale stejn? mohli spe ud?lat nov originln songy, p? ty p?vodn jsou u dosti oposlouchan, ale velmi poveden - to se zase mus nechat

- ostatn?, bylo u ?e?eno, jak to bude s kampa?ovmi hrdiny v p?pad? jejich smrti?(budou se dt oivit, nebo konec mise?)
- a taky doufm, e AI bude na slun urovni, p? v SC1 je tragick - t?eba za zergy si sta? ud?lat 12 guardian? + devourer? a touto kombinac zni?te kadou rasu bez problmu(ale k st? hry je to pochopiteln)

Johny - 06.07.2009 | 18:09   (odpovědět)

Zajmav by bylo kdyby Blizz zkusil pozvat Harry Gregson-Williamse, ten um ud?lat taky zajmav hudebn kousek.

Overwatch [ redakce ] - 06.07.2009 | 17:25   (odpovědět)

SC2 hudba - tak sem te? pro?etl brourku k Echoes of War a dva hlavn compose?i pro SC2 jsou Glenn Stafford a Derek Duke. Oba se vznamnou m?rou podleli i na hudb? pro prvn dl. A t?mhle dv?ma composer?m ?fuje Russel Brower, jeho funkce je "Composer & Director of Audio/Video". Take asi takhle n?jak.

Overwatch [ redakce ] - 06.07.2009 | 17:15   (odpovědět)

To cuml?ek: Nevm kdo je p?mo skladatel, ale audio director by m?l pro SC2 bt Russel Brower.

- 06.07.2009 | 16:56   (odpovědět)

To Kori:
tomu bych i v??il...mimochodem, kdo je nyn?j skladatel SC2 hudby?

Overwatch [ redakce ] - 06.07.2009 | 16:50   (odpovědět)

To Floyd: Jen po?kej a se ti do zkladny p?iwarpuje cel armda Protoss?. Pak si ?eknem kdo je nejlep?

Kori - 06.07.2009 | 16:40   (odpovědět)

Kundu: Kdyby to vzal do ruky mistr Hans Zimmer, byla by to dokonala kombinace obojiho

SiMich - 06.07.2009 | 16:15   (odpovědět)

A to nem?e bt orchestrln rock?

Floyd - 06.07.2009 | 16:08   (odpovědět)

Zerg jsou to svine ale nejlepsi libi se me zane hrat jsou tak jednodussi ve sve podstate jsou to chytra zvirata a to se mi libi uz se tesim jak budu ve starcraftu 2 likvidovat protosi a terrany
Good Luck

Mizzin - 06.07.2009 | 15:57   (odpovědět)

jo, ud?l bl a vyblije infikovanho terrana

Overwatch [ redakce ] - 06.07.2009 | 14:55   (odpovědět)

To cuml?ek: Zergov maj Infestora, co bude minimln? stejn svin?

Kundu - 06.07.2009 | 14:51   (odpovědět)

mno tak taky bych bral neco tvrdsiho nez orchestralne - takhle mi terran theme ve svym nejlepsim okamziku pripada jako znelka MI6 profesionalove

- 06.07.2009 | 14:28   (odpovědět)

- hudba: na ni se sice t?m hodn? a orchestr mm rd, jene se obvm, e se do SC moc nehod...preferoval bych rad?ji n?co lehce do rocku(jako SC1)
opravdu mi n?co takovho do ak?n scifrny moc nesed:
http://www.youtube.com/watch?v=q4r7_a12btc&feature=related nebo http://www.youtube.com/watch?v=n9gkp3cPxGA - to u spe pro elfy do fantasy, ikdy jako poslech je to zajmav

- dabing: jeho ?esk absence m? osobn? moc mrz - zvlt, kdy se jedn o A?kov titul

- a mimo sout?: zergov u nemaj kouzlc jednotku "defilera"?

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.