StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

06.07.2007 | 20:10 - Overwatch

Všechny weby zam??ené na nadcházející návrat krále netrp?liv? sledovaly oficiální fóra Battle.netu s nap?tím, jestli se Karune ozve dnes, nebo zítra. Karune se smiloval a sestoupil z Blizzardského oblá?ku na fóra ji dnes a s sebou p?inesl i další, tolik o?ekávané Q&A, v po?adí ji páté. Op?t tu máme mini nálo nových informací, n?které jsou skute?n? zajímavé:


1) Bude zvýšen maximální po?et hrá?? (8) na mapu?

Tuto monost zkoumáme, ale momentáln? je limit nastaven na maximum 8 hrá??.


2) Kdy budete mít ozna?eno n?kolik jednotek schopných kouzlit, budou „kouzlit“ všichni, nebo jen jeden po kliknutí na spole?nou schopnost?

Momentáln? máme „kouzlení“ nastaveno jako „chytré“, co znamená, e kdy máte skupinu „kouzlících“ jednotek, tak pokadé p?i pouití schopnosti bu? kliknete na ikonku, nebo zmá?knete klávesovou zkratku a poté kliknete na poadovaný cíl na map?. Toto zamezí nap?íklad n?kolika Ghost?m uzamknutí jednoho cíle n?kolika Lockdowny. Po?ád ale zkoumáme r?zné monosti rozdílných pouívání schopností více jednotek, kdy by hrá? mohl vyuívat n?kolika schopností jediným p?íkazem.

 

3) Bude umíst?ní budov po?ád zaloeno na „m?íce“?

Ano, umis?ování budov bude zaloeno na m?íce.


4) Jaké rasy budou hratelné na BlizzConu?

To bude odhaleno a na BlizzConu! Uvidíme se tam!


5) Pro? mají mari?áci štíty?

Štíty, které m?ete na mari?ácích vid?t v r?zných videích a obrázcích, jsou vylepšením, které zvedne mari?ák?m hit pointy.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Romla - 07.07.2007 | 19:23   (odpovědět)

2Vamp: Jasn?, j jsem reagoval jenom na tu jednu v?tu. V Blizzardu se ur?it? sna, aby vsledn automatizace p?ispvala k dobr h?e a ne naopak. Ta kritika i tto automatizace zazn?la hlasit? na jinch strnkch.

Vamp - 07.07.2007 | 19:17   (odpovědět)

Ja tomu urcite verim. Ale proste se mi zda ze aktualni system (ktery karune popsal) je dostacujici.

Romla - 07.07.2007 | 19:13   (odpovědět)

Samoz?ejm? je rozdl je mezi dobrou a patnou automatizac. patn automatizace ukod nejen profihr??m, ale vem hr??m. Naopak dobr by m?la vem pomoci. A samoz?ejm? je tud lep dn automatizace ne patn. Ale i pro profky je lep dobr ne dn. Mnoho lid tomu ale zatm zd se nev??...

Vamp - 07.07.2007 | 19:08   (odpovědět)

sorry za preklepy, ted sem prisel z hospody

Vamp - 07.07.2007 | 19:06   (odpovědět)

myslel jsem to takhle, uvedu p?klad: Utocim nekolika battly zautorit na budovu, Yamato gunem. Tou automatizaci jsou myslel treba to ze by pocitac vyhodnotil kolik vystrelu budovu znici - tolik by batlu vysrelilo, ale co kdyz jsem nechtel budovu znicit, jen poskodit?Proste ze by se mohlo stat ze by pocitac,ve snaze usnadnit hraci praci, udelal neco trochu jineho, nez hrac chtel nebo zabranovala urcitym taktikam. Je nutna spravna mra. Samozdrejme ze automatizace typu "tezeni pri dani rally pointu na mineraly" je naprosto v poradku. To je neco jineho.

Romla - 07.07.2007 | 18:46   (odpovědět)

2Vamp: Mm p?ipomnku pouze k v?t?: "Vice automatizace by asi uskodilo profihracum." Pro? si tohle spousta lid mysl? Vdy? je to p?esn? naopak. Ukodily snad po?ta?e sekret?km, kter p?edtm psaly na stroji? Tenhle nzor m? fakt vyt?...

Vamp - 07.07.2007 | 16:54   (odpovědět)

SiMich: ne ne, ja nekomentuji nzor adminu ja komentuji primo Karunovi odpovedi, takze sem.

SiMich - 07.07.2007 | 15:27   (odpovědět)

Uni: Mn? v??, e jsem v?d?l, o co jde. P?edtm jsem si u toti pro?tal, jak otzky lid Karunovi pokldali a tahle byla mezi nimi, tak... Vamp:
No, nzory na to by se mon sp hodily vce do koment?? u N nzor.

Vamp - 07.07.2007 | 12:06   (odpovědět)

Probirame blbosti, takze zpet k clanku:
1) Pocet hracu je mi celkem fuk, stejne budu hrat jen s kamarady max. 2na2
2) Zpuseb jakym to maji nastavene ted je docela dobry, mate oznaceno nekolik jednotek, postupne oklikate vsechny potrebne cile a kazda jednostka zakouzli na jeden, jednodnuche a efektivni. Vice automatizace by asi uskodilo profihracum.
3) Za to sem rad, bourat budovu s kterou jste postavil o milimetr vedle a vojaci neprojdou by bylo k nas....
4)
5) To uz bylo preci zmineno 3x ne? HP jsou fajn, armor by byl logictejsi, nejlepsi by bylo neco jako prijimani jen polovicniho zraneni do urcitym typu utoku (treba drapy, psi blades atd..)

Vamp - 07.07.2007 | 11:30   (odpovědět)

Tak 5 sekund jsem se nad tim pozastavil, nez mi to doslo.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.07.2007 | 11:12   (odpovědět)

Hlavn je, e mluvit o s?i u SC v jinm smyslu, ne sti po?ta?ov je hodn? matouc a nev??m ani jednomu z vs, e ste na prvn pohled v?d?li o co jde.

Overwatch [ redakce ] - 06.07.2007 | 23:15   (odpovědět)

P?i p?ekldn konzultuju se slovnkem jen v?ci, kter opravdu neznm. Te? jsem se ale ze zajmavosti mrknul a m?e to bt oboje. Jak m?, tak s?, take to je v podstat? jedno. Hlavn je, e to jde pochopit, ne?

Vamp - 06.07.2007 | 22:55   (odpovědět)

mno, "m?ka" by byla lep, ale "s?" je OK. Pochopit to jde.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 06.07.2007 | 22:47   (odpovědět)

trochu odvn p?eklad grid na "s?"

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.