StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Battle Report #3

19.06.2009 | 11:33 - Jetro

Beta se blíí nezadritelnými kroky, tudí by hra m?la být v pom?rn? dob?e hratelném stavu. O tom by nás m?l dnes také p?esv?d?it t?etí Battle Report. Díky zpráv?, kterou jsem dnes ráno dostal na email od šéfredaktora z polských stránek, budete mezi prvními, kte?í ho uvidí :) T?etí BR je o boji mezi Zergy (Yeon Ho Lee) a Protossy (David Kim) a trvá tak?ka 18 minut. Video si také m?ete stáhnout z našeho lokálního mirroru (230MB).

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Venca - 25.06.2009 | 20:04   (odpovědět)

majkom: to cumis co?

majkom - 25.06.2009 | 19:54   (odpovědět)

Venca: ubil si ma argumentmi))

charles - 25.06.2009 | 17:50   (odpovědět)

tak v tom m asi pravdu,ale verm e to urobia tak,aby sa proti vetkmu dalo ?inne brni? a kad rasa sa mohla prispsobi? hocijakmu ternu,ked je ten hr? ikovn...napr. s tymi kopcam za protosov m collosa alebo stalkera,ktorm je ukradnut ?i s speri na kopci alebo nie,akurt na druh stranu len s nimi to bude ma? proti tankom ?ak,no to by u malo by? vetko o taktike...

Venca - 25.06.2009 | 12:38   (odpovědět)

majkom:ty ses ale kripl...

Ondra - 25.06.2009 | 11:08   (odpovědět)

Nekde jsem slysel ze si nekdo stezoval ze ve 2 maji Siege tanky maly dostrel

Urcite je nejake dobra strategie proti ST, ale mam pocit ze pokud je u nich jeste houf goliasu tak se graje fakt spatne
(prot muze hazet disruption web a bud blesky, nebo cariery, ci co ja vim, kdyby nemel teran comsat, tak by sli i dark templove, ale holt teran ji ma .. ) za zerga to jde s trocho stesti roztrilet guardianama ....

fanda - 25.06.2009 | 10:25   (odpovědět)

Vsetci co kecate o balance ze je nahouby a hra este neni ani v bete. Na balace v hre pracuju ludia co vedia co robia. Je to zdlhavy a desni proces. Chceli by ste byt na mieste tych ludi? Pocuvat nadavky od ludi (ktory si len myslia ze len vedia co kecaju). Verte ze nie.
Hral som SC1 aj po internete. Vsak je lahsie povedat ze ma porazil niekto s lepsimi jednotkami ako som mal ja. Ved nerozmyslat a na druhych hadzat je tak pohodlne.....
Nechcem tymto nikoho urazit. Len chcem aby nez niekto nieco napise na sposob nadavky na tvorcov atd., aby fakt porozmyslal aky je to tvrdy chlebik.

majkom - 25.06.2009 | 09:31   (odpovědět)

to Odin: konecne realista jj, presne tak som to s tou nevyvazenostou myslel, v sc1 urcite nestaci sumersnot podla osy a da sa predpokladat ze pre sc2 to plati taktiez

to heavy.power: precitaj si celu diskusiu a pochopis, ja som iba reagoval na nejakeho maleho spratka

to charles: mne to zial silne pripomina war, ono fakt je ze v blizzarde uz vacsina teamu zo stara 1 nepracuje, ale pracuje tam mnozstvo war3 teamu, a je to vidiet

Odin - 24.06.2009 | 21:27   (odpovědět)

Marek53: 1) nem cenu diskutovat jaky vlastnosti map budou nahrvat kter rase, kdy SC2 nen hotovej a u v?bec ne co se tk balancovn 2) psal jsem jak je to s mapama v SC1 a tam je to odzkouen stovkama hr?? a milionama her e ty cliffy prost? sed siege tank?m 3)dnej nydus worm nep?eije palbu tank? a i kdyby p?eil tak stejn? jako zerg prod?l, protoe terran ti do t doby zni? t?bu a mon i stihne tanky odvezt

Marek53 - 24.06.2009 | 20:15   (odpovědět)

To Odin: Zerg veme Nynda, vyno? se u tank? s Banelingama a je po tancch atd.

Odin - 24.06.2009 | 19:33   (odpovědět)

charles: to e m kad stejn podmnky ti nezaru? e je mapa vyven, protoe kad rasa m jin specifika. Nap? pokud budou startovn pozice moc blzko sebe tak terranovi sta? vzt SCV?ka a pozabjet drony a vyhraje d?v ne zerg postav prvn jednotku. Nebo t?eba cliffy, pokud jich bude na map? hodn?, tak si zerg ani nekrtne protoe ho terran smete siege tankama atd.

heavy.firepower - 24.06.2009 | 19:32   (odpovědět)

majkom: ja nechapu pro? sem pe, jestli si hru koup nebo ne? Koho to tady asi tak bude zajimat? Euge?a Kordu...

SiMich - 24.06.2009 | 19:26   (odpovědět)

To Odin: No jasn?. Vyvaovn co se t?e ras u je sloit?j. To jsem tak moc nebral. Ale valn v?tina vyvench map i po strnce ras je n?jakm zp?sobem soum?rn.

charles - 24.06.2009 | 18:48   (odpovědět)

smern mapa mus by? vyven,kad m presne tak ist podmienky,nikto nieje u ltch minerlov skr,nikto nem na blzku viac minerlov ani ni? podobn...a kad m svoj nzor,ja to chpem a neodsudzujem vs,ale mne to warcraft nepripomna u len tm,e tu nebud hrdinovia sa oproti warcraftu vrazne zmen tl hry...

Odin - 24.06.2009 | 18:35   (odpovědět)

Vyvenost mapy je dna rozmst?nm minerlnch lini a mnostvm plyn. gejzr?, rozmst?nm, vzdlenost a velikost main?, natural?, umst?nm a velikost cliff?, ?kou a mnostvm ramp a most? atd, je toho hodn?. M?e bt mapa upln? soum?rn ale hodn? t?ce imba pro n?kterou rasu.

SiMich - 24.06.2009 | 18:22   (odpovědět)

A s ?m by to m?lo mt souvislost? Pokud je mapa soum?rn podle osy a hr?i jsou kad na jedno stran?, pak jsou pro oba stejn? podmnky. A v SC2 u p?edpokldm nebude to, e rampy budou moci bt pouze na dv? strany ze ?ty?.

Odin - 24.06.2009 | 17:46   (odpovědět)

Popravd? m? SC2 dost zklamal, teda aspo? z toho co jsem mohl dote? vid?t. Je vid?t, e geniov co vytv?eli SC1 hodn? chyb, z?stali jen ti karikaturist z War3. No co, budu pa?it dl SC1. Jinak k t?m mapm, vyvenost mapy nem s jej soum?rnost absolutn? nic spole?nho.

- 24.06.2009 | 15:34   (odpovědět)

Popravd? se mi to moc nelb. V SC2 se mi lbili toky typu Lurker zakopn, vultura poloen miny. V tohle videu mi to p?ilo jako souboje sme?ek s r?znm dost?elem a silou, ale vechno p?mej tok.

mauriicio - 24.06.2009 | 11:55   (odpovědět)

mn? se zd e vyven mapa = soum?rn dle osy nebo str?du. To je lehk, spe vytv?et ty monosti je um?n.

to ondra - 24.06.2009 | 11:36   (odpovědět)

az na to ze by to mohlo poskladat silne nevyvayene mapy.. vyvazena mapa to je umenie

ondra - 24.06.2009 | 00:04   (odpovědět)

byla to mala mapa a navic sl sli hned po sobe ...
ja nevim, ale obvykle neposilam hnedka proby zkoumat ...
Styl hy je dan stylem hry hracu ... navic hra 1v1 je trosku specificka ... dale je videt ze kdyz neni na mape FOW tak tusim kde je oponent, kudy se tam rychle dostanu a hura na pruzkum... zajimava myslenka by byla random map generator ... reps skladani mapy z vice kusu .. coz by u SC docela slo anevyupadalo tak desne jako treba u HOMM ,,,

Havoc - 23.06.2009 | 20:14   (odpovědět)

To Majkom: mno ke? zobere do vahy, e zerg mal dokopy 2 bze (sce mal 3. ale na tej moc nepo?ail) a protossovia nie s stavan pre vek armdy (+2 bze), tak neme ?aka? e sa ti v battlereporte uku obrovsk masvne boje. A taktie ke? si si vimol, tak cel battlereport bol o striedavom pushovan hr?ov.

BTW pre modertorov: v protosskej sekci budovy chba obrzok pre dark pylon.

majkom 2 ondra - 23.06.2009 | 19:01   (odpovědět)

jasne, ze korejci mikruju.. ja nehovorim ze sa nema mikrovat... ale ked si zahras sc1 a porovnas to co prezentuju v battlereportoch, mas pocit ze sa tam odohravaju rovnake masivne boje ako v 1ke? ja nie.. a tym mi to pripomina skor war ako star.. zial
a to ze tu je par deti ktore ked tu niekto nieco napise proti ich modle, nuz, to je slobodny internet

ondra 2 majkom - 23.06.2009 | 18:25   (odpovědět)

nechcete toho nechat .. myslim ze to nikam nevede ....
jinak tezko srovnavat SC a WAR3 , protoz ekdyz bylo sc, tak nefrcel jeste tolik pro gaming ... (mimochodem kdyz vidis nektere korejce hrat SC 1 , tak ti mikruji jako sileni ) nicmene pokud mam toho 4x vic jak souper, tak mu ani mikrovani neni nic platne ...

majkom - 23.06.2009 | 17:56   (odpovědět)

heavy.firepower rulujes, si fakt drsny je tu nejaky zakaz ktory mi unikol? alebo mas len mentalny problem? hm?

Ondra - 23.06.2009 | 17:46   (odpovědět)

z kometaru k HD videu vyplyva ze warp prism nedela pole ...
nevidel bych v tomhle problem .. spise bych omezil warp-In pouze k pylonu .. dale bych asi technologicky vyse posunul dark-pylon -ci jak se to jmenuje ...
Antigravity je podle mne hodne zajimava schopnost, bylo by zkoda kdyby byla zrusena ...
Myslite ze se vrati overload ??

heavy.firepower - 23.06.2009 | 17:11   (odpovědět)

majkom: tak proc sem lezes ty debile...ani neumis cesky...

majkom - 23.06.2009 | 17:02   (odpovědět)

deti deti, kolko mate rokov? normalny nazor, skratka sa mi to na tych videa nepaci, cakal som od toho viac... a nikde nepisem ze si to kupim, klidek, dychajte

charles - 23.06.2009 | 15:23   (odpovědět)

som mono divn,ale ja som vdy myslel,e hlavn rozdiel warcraftu od starcraftu je ten,e v starcrafte ti napr. kludne sta? zato?i? s pr vojakmi,ale dva? si na nich pozor alebo sa d aj proste dlho dlho brni?,samozrejme ak to m dobre premyslen a vo warcrafte mus ma? proste ?o najv?iu armdu a bezhlavo bojova? a v tom prpade je to jasn starcraft,akurt to taktizovanie ete prehben...

zerging - 23.06.2009 | 12:25   (odpovědět)

majkom:Co to mele ty si asi nehral jedni?ku nerejpej tady do STARCRAFTU stahni si betu (a bude) a pak mue kritizovat.

Floyd - 23.06.2009 | 12:04   (odpovědět)

Bude to jeste lepsi nez Starcraft 1 a neni to zadny Warcraft:ty to nevidis lol
a to mikrovani nebylo potreba s cim si tam chtel mikrovat lol
A dam ti jednu radu tak si to nekupuj a nehrejto.

Ondra - 23.06.2009 | 12:01   (odpovědět)

JEstli se nepletu tak prot pak mel tolik zealu a stalkeru, ze zergy utloukli cepicema ... jinak WAR3 je dost o hrdinech , plus treba takovy upkeeep ...

rRr - 23.06.2009 | 11:53   (odpovědět)

Nesouhlas. K Sc1 to m dle mho blzko. Hra nebyla dlouh a tla?ili do sebe, tak se to p?li nerozvinulo.

majkom - 23.06.2009 | 08:39   (odpovědět)

A Vam naozaj nikomu nevadi, ze to je cisty war3? ziadne velke masy, ziadne rychle a krvave boje, najme mikrovanie s malymi skupinami? Toto ma od sc daleko, najme od toho preco bol sc taky cool, war3 je nuda a toto vyzera tak isto

charles - 22.06.2009 | 21:04   (odpovědět)

warp in je dobr vec,ale m aj slabiny...a tch nuliferov by som tie posunul

Ondra - 22.06.2009 | 11:58   (odpovědět)

Co mi spise na Collosusovi vadi tak linie paprsku, mohla by to byt cast kruznice se stredem kolem Collosusa, pripadne ze by to zasahlo oblast ve tvaru vyplneneho V (trojuhelnik).
Slovo do pranice je zda neni cooldown blinku prilis kratky ...
Na druhou stranu se zerg prost enechal pretezit a prehrat. Nevim proc nestavel hydry a llurkery, pripadne nejake litacky ..
(Kolik myslite ze je potreba infestoru aby udrzeli trvale jednotku v hracove vlivu, jde ovladnout mothership ? - docela by se mne lbilo kdyby ovladnuti stalo treba 40x supply (tj zeal 80, zergling 15 ...)
Dalsi otazka je jeslti neni warp in prilis silny . Dale bych asi nulifery posunul vyse v tech-tree. Ale kdo vi ...

Marek53 - 21.06.2009 | 12:19   (odpovědět)

Colossus je hodn? silnej na zerglingy. Vichni nadvte, e byl slabej u v prvnim BR. Maraud?i jsou jednotka proti obrn?nejm cl?m co Colossus ur?it? je, tak se nedivte, e byl hned mrtvej.

SAS - 21.06.2009 | 11:54   (odpovědět)

Souhlas. Tady kadej nadv, jak je Col. slabej, nadruhou stranu na n?j nab?hla ohromn sposta jednostek . Naopak myslm, e v t?ch vlastnch ?adch ud?lal slunou paseku.
Navc pokud chcete video v HD, tak sta? nebt ln jak "banana slug" a kouknout se do aktulky

charles - 21.06.2009 | 11:34   (odpovědět)

teraz nemte sdi? Colossov,ke? ani v prvom ani v tomto BR nemali ancu...ked u to tak porovnvate s reaverom,je pravda e ten asi bude dos? chba?,ale myslte e reaver by dopadol inak keby na?ho nabehn banshee jak v jednotke alebo na?ho daj neural parasite?tie by sa vetci rozprvali,ak je reaver upk ke?e by to samozrejme nepreil?

abyss - 21.06.2009 | 11:04   (odpovědět)

nikdo si tady neuvedomujete silu tech force fieldu, rozdelit zergskou armadu na poloviny mas vetsi cenu nez jakakoliv jednotka... to je hodne silna vecicka

w0chtulka - 21.06.2009 | 10:44   (odpovědět)

Dark pylon je celej nakej divnej jak uz nekdo rek me tam ani nesedi ta nazelenala barva... chtelo by to vic do fialova. O animace asimilatoru a konce stavby u DP se nebojim to se dodela na konci vyvoje. Vetsi problem vidim v tom kolosovi to je panove epic fail... celou tou jednotkou eliminujou jednu z hlavnich protosskejch strategii a to reaver drop do tezby s timhle tripodem udelate velky h... Hezke by rovnez bylo aby se zacali pouzivat templari protoze jsou to jedny z klicovych jednotek zvlast pak HT proti zergum stacil by 1 storm a zergove by byli pryc.

Beldin - 21.06.2009 | 10:06   (odpovědět)

Mm takovej pocit, e bt tam jeden observer tak je ti Colossov rozsekali na drobno.... Bohuel v nastlm zmatku nebylo absolutn? vid?t co sejmul colossus a co zerglini. Colossus je hodn? zranitelnej, ale pokud by m?l vhodn? silnej tok (co se bohuel zrovna z tohohle reportu moc nepozn....) tak by to byla san jednotka za ?adu zealot?. Hlavn? proti zerglin?m

tomik - 21.06.2009 | 09:55   (odpovědět)

Ano, je to pravda. Colossus je podle nich cool jednotka, ale pokazde, kdyz byl v BR tak vzdy jich bylo max.par a to dostali od kohokoli naprdel. Jinak ten samotnej paprsek je uplne na nic. Jak psal aj Crazyboy20. Nejlepsi byl jak to bylo na zacatku, jak mel tech paprsku vic a jenom to vse drtil. Tomu rikam ultimatni zbran a ne ted jeden trapne paprsek, kterej nez se "projede" po cilech, tak vseci zdrhnou. Je to naprd. Doufam, ze to jeste nejak vybalancuji, osobne si myslim ze z protossu je toto asi nejhure propracovana jednotka.

zergling - 21.06.2009 | 09:55   (odpovědět)

Zergove jsou dost dobry ale jak zakopal ty banelingi a pak BOOM pulka protosu dead.

protossove-borci - 21.06.2009 | 09:29   (odpovědět)

martin3389: Carriery a mothershipy uvidi v multiplayeru vzcn?...

martin3389 - 21.06.2009 | 08:04   (odpovědět)

A nevm, pro? v kadm reportu d?laj jenom Stalkery/Immortaly. Nevid?l jsem dn High/Dark Templary, PSI storm nebo Archony. Nebo leteck jednotky. Jako jeden Phoenix a Void Ray to nic moc. Co takhle n?jak Carriery nebo Mothership?

martin3389 - 21.06.2009 | 07:58   (odpovědět)

Pokud se ta schopnost fakt jmenuje Neural paralysis tak to by je m?lo na chvli omr?it, nikoliv ovldnout a navc jenom organickm jednotkm. M?lo by se to jmenovat Brain/CPU Scrambler, to zn vc k?l

CainPullo - 21.06.2009 | 01:26   (odpovědět)

re: Marshal, oni nek?i? oh my good kv?li samotnm colose?m, ale protoe je zerg paralizoval...

CainPulllo - 21.06.2009 | 01:23   (odpovědět)

pravda je e Zerg je neurln? paralizoval, a pokud jsem se dob?e dval, jeden zeh smznul n?kol zealot?...

CainPullo - 21.06.2009 | 01:15   (odpovědět)

sry za 2x

CainPulllo - 21.06.2009 | 01:14   (odpovědět)

to: Marshal - p?esn?, pravda, e reaver sm o sob? byl zraniteln (p?esto pokud sta?il p?ed svm zni?enm vypustit jednoho skaraba, po?d byla solidn ance e sejme n?kolik jednotek), ale dalo se s nm spolu se shutlou slun? mikrovat. Coloseus je neohraban, nic nevydr a ten je paprsek je maximln? pro efekt....

CainPulllo - 21.06.2009 | 01:14   (odpovědět)

to: Marshal - p?esn?, pravda, e reaver sm o sob? byl zraniteln (p?esto pokud sta?il p?ed svm zni?enm vypustit jednoho skaraba, po?d byla solidn ance e sejme n?kolik jednotek), ale dalo se s nm spolu se shutlou slun? mikrovat. Coloseus je neohraban, nic nevydr a ten je paprsek je maximln? pro efekt....

zeragul - 21.06.2009 | 00:19   (odpovědět)

protossove? velke zklamani...

Kvestor - 21.06.2009 | 00:03   (odpovědět)

Celkove bych rekl ze to ti komentatori trosku az moc prozivaji. Zni to az prehnane

Marshal - 20.06.2009 | 23:38   (odpovědět)

Jonyx to rekl nejlepe ...HLAVNE NEUCINNY... vzdycky nemuzu z toho, jak ti komentatori vidi colosea a hned rvou oh my god a behem 20 vterin je po nem..

Jonyx - 20.06.2009 | 22:55   (odpovědět)

hlavne neucinny...

protossove-borci - 20.06.2009 | 22:00   (odpovědět)

crazyboy:naprosto souhlasm. Reavers bylo efektivn d?lost?electvo...tohle je nemastn neslan...

Crazyboy20 - 20.06.2009 | 20:37   (odpovědět)

No coloseus ma byt nahrada za reavry v SC1 coz kdyz jste je vysadili u teziste soupere tak bylo po tezeni a ochromilo to jeho tezeni surek,ted kdyz prijde colos tak udela paprsek a vsechno zdrhne a sunda toho strasne malo a to je hlavni nevyhoda mel by mit vetsi damage a vic HP nevim kolik zabira mista v pop a kolik stoji,ale takhle je hodne nevyazenej a hnusnej tedka

protossove-borci - 20.06.2009 | 19:53   (odpovědět)

Peter: j se nem?u udret z toho, jak trapnej se ty...

tomik - 20.06.2009 | 19:06   (odpovědět)

Nejvic me stve, ze ti Colosove jsou tak strasne slabi Clovek by rekl, ze inspirace z Valky svetu bude dost velka a Colosus bude "rvat" budovy, ale ono prd

Peter - 20.06.2009 | 18:16   (odpovědět)

Protosov byly trapn ,e sem se nemohl udret

Peter - 20.06.2009 | 18:16   (odpovědět)

Protosov byly trapn ,e sem se nemohl udret

FLOYD - 20.06.2009 | 17:23   (odpovědět)

Stejn? a to budete hrt tak si na vechno zvyknete a na co jste si zt?ovali do ted na to u si zvs nikdo nezpomene.
Osobn?:Super nezle p?esn? jak vypad kter jednotka nebo jk m tok.Jen at je na stejn urovni jak Starcraft 1 a nebo lep a bude to fakt hust.
Floyd good luck

Bemis83 - 20.06.2009 | 14:22   (odpovědět)

tj ten utok phoenixe je hruza!

charles - 20.06.2009 | 12:40   (odpovědět)

tak v prvom BR Collosov zas osekali lietadl,take to sa tie nemali moc ancu presadi?...inak tuto to mte v peknej kvalite http://www.eurogamer.net/videos/starcraft-ii-battle-report-3

Marshal - 20.06.2009 | 11:32   (odpovědět)

jn ten phoenix byl predtim lepsi...no oni to nakonec tak zballancujou az to zkazi...teoreticky vsechno bylo lepsi po prve...no taky by meli trochu graficky upravit ty bloky nullifiera

protossove-borci - 20.06.2009 | 11:24   (odpovědět)

v?bec se mi neb tok phoenixe...to co meli pred tim bylo better..

nukestrike_ - 20.06.2009 | 11:18   (odpovědět)

grafika se mi sice v?bec nelb, ale jinak ve vypad ok

majkom - 20.06.2009 | 00:52   (odpovědět)

zial, stale to vyzera skor ako w3 nez ako star...skoda

SiMich - 19.06.2009 | 22:34   (odpovědět)

Jo, Colossov se zdaj bt trochu slab (u i v prvnm BR), ale te? se to ned moc dob?e soudit, protoe Collosov neto?ili na Zerga, ale na Protosse (Zerg na n? pouil Neural Parasite). A pak dokonce st?leli i proti sob?.

Marshal - 19.06.2009 | 22:15   (odpovědět)

Jn ti colosove nak rychle chcipaj...

Jonyx - 19.06.2009 | 21:30   (odpovědět)

mne prijde ze ti kolosove absolutne nedavaj...

kane85 - 19.06.2009 | 20:45   (odpovědět)

super video. suhlasim ze toto je najlepsi report

Bemis83 - 19.06.2009 | 20:36   (odpovědět)

paradni videjko

Crazyboy - 19.06.2009 | 20:20   (odpovědět)

Jojo kralovnu bych nechal jednu

Kori - 19.06.2009 | 17:51   (odpovědět)

Pekne, pekne. Torchu me mrzi, ze stale chybi animace utoku Spine Crawleru jako v SC1 ("hroty" v zemi) a neni tak videt dosah. Doufam, ze to stejne nebude u utoku Lurkera, resp. ze to tam jeste dodelaji. Skoda, ze zase povolili vic Kraloven.

Kundu - 19.06.2009 | 17:06   (odpovědět)

tak sem to konecne stahl a zkoukl, parada, mate pravdu, zatim nejlepsi replay ve kterym byli pouzity v nejvetsi hustote novy mechanismy a ability (ostatni BR se mi zdali spis o hruby sile...)

Marshal - 19.06.2009 | 17:06   (odpovědět)

*BUNKRY NULLIFERA*

Marshal - 19.06.2009 | 17:05   (odpovědět)

Jinak Hodnel luxusni battle report...ale ty Nullifiera nemeli chybu to mel moc dobre vykucene...uz se tesim na Phase prism ...Jinak je tam mala chybicka ze ty paprsky Nullifiera sli i pres budovu na plyn

Maseak - 19.06.2009 | 16:57   (odpovědět)

Lb se mi ty vymoenosti prost?ed, ale ta vlastnost Blink u Stalker? je podle m? moc dobr, cht?lo by to trochu omezit ... SC2 bude pecka to je jasne u ted ..

Maseak - 19.06.2009 | 16:53   (odpovědět)

Cool report, ale ti Roachove se mi zdaj n?jac slab V??m,e ve finle to bude super

Marshal - 19.06.2009 | 16:48   (odpovědět)

Omlouvam se ale nak mi unikl ten dark pilon.. co to je?? naka vesti energie?

mauriicio - 19.06.2009 | 16:03   (odpovědět)

To Gabardiel: Vsimnisi jeste chvili pote (3:19) vyroby vespene gejzru

Crazyboy - 19.06.2009 | 15:49   (odpovědět)

AAA chci to v HD )))
Jinak good video,zajimavy vecicky tam jsou ty bunkry co delaji proti zergum je dobrej napad a je to hodne uzitecny. Jinak coloseus byla supr jednotka pri predstaveni a ted vypada i umira hodne divne,skoda ze ji tak nenechali.
A super vec jak vyzvednul tu kralovnu a znicil ve vzduchu to bylo nejlepsi z celeho videa .-))))

tomik - 19.06.2009 | 15:32   (odpovědět)

Fakt nejlepsi replay ze vsech !! Uz se tesim na nejakej link na vyssi kvalitku

Dakrsnow - 19.06.2009 | 15:17   (odpovědět)

To Jetro: Poprv kouknu tady a pak si po?km na oficiln strnky.

Kundu - 19.06.2009 | 15:06   (odpovědět)

kua celej tenden sem na 8 Mb lince a kdyz se ukaze tahle novinka, tak sem doma kde stahuju 50 kb/s - toe za trest omg, este hodina stahovani .

jj, nevim jakej ten report je, ale uz se taky tesim jak tady nekdo rozjede diskuzy o dokonaly AI

Havoc - 19.06.2009 | 14:46   (odpovědět)

Zatial najlep replay.

Gorog - 19.06.2009 | 14:46   (odpovědět)

dobra hra..

Jetro [ redakce ] - 19.06.2009 | 14:40   (odpovědět)

To Darksnow: Bude to low-res, je to 600x338. Nicmene to nemeni nic na faktu, ze se na to vcelku hezky kouka

Gabardiel - 19.06.2009 | 14:33   (odpovědět)

vimn?te si e cca v ?ase 3:16 se v protossk zkladn? zrovna p?iwarpuje dark pylon a zrovna kdy u se zviditeln jeho textura je vid?t e je to oby?ejn pylon kter se jakoby bliknutm zm?n na ten dark pylon ..... doufm e to tak nenechaj je to nic moc

Gorog - 19.06.2009 | 14:25   (odpovědět)

Ha super linka..]]

Darksnow - 19.06.2009 | 14:22   (odpovědět)

To Jetro: Jak je to kvalita? Koukm, e je to ve flv. Je to stejn jako je na youtube viz http://starfeeder.gameriot.com/blogs/The-Starfeed/The-StarCraft-2-Battle-Report-3-leaked ?

Sam - 19.06.2009 | 12:27   (odpovědět)

te? u zbv jen po?kat na plky, jak jsou zergov slab a kim je AI player..
jinak parda report, smrt overlorda byla fakt ?ov, jenom ten vybuchujc colosk se mi furt nelb..

Romla - 19.06.2009 | 11:42   (odpovědět)

To Jetro: Super. Jet? byste sem mohli hodit ty nov vtipy z evropsk verze oficilek, n?kter jsou fakt dobr, i kdy zase hlavn? pro angli?tin?e - tentokrt se na p?eklad dobrovoln? nehlsm, je jich docela dost.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.