StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

24.05.2009 | 15:15 - Jata

Screenshotové sucho, které nás pronásledovalo n?kolik posledních týdn?, bylo kone?n? prolomeno. Naše ?ekání a? u na p?íchod beta testingu nebo t?eba další Battle Report m?e být ukráceno devíti novými screenshoty. Za zmínku nap?íklad stojí nový vzhled Infestora, který se docela podobá tomu z artworku Sama Didiera, který m?ete vid?t i t?eba v našem zergském banneru.

 

[ Více v sekci Screenshoty ]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Jonyx - 27.05.2009 | 18:22   (odpovědět)

Ja chci zpatky Fenixe

Havoc - 27.05.2009 | 17:19   (odpovědět)

Marine: ?o sa tka prbehu tak toho by som sa vbec nebl, blizz ho ur?ite nepokaz (viz. warcraft 3 + TFT). Fajn bolo to, e datadisk bol pln novch hrdinov. Som osobne zvedav, koho novho nm SC2 prinesie.
K videjku: ke? sa tak zamyslm, tak takmer vetko zabit, uplen, dostrielan bolo iba zergsk.... f?uk...

Marshal - 27.05.2009 | 17:02   (odpovědět)

Carrier vipada dobre kdyz je znicen z jedne stranky ale zdruhe se mi to nelibi jelikoz Protossove jsou pro me THE BEST

Sam - 27.05.2009 | 16:39   (odpovědět)

To Darksnow: k????????r?a, to je ale kls?ou?k.. jenom mi tam chyb?l kolosk. thor a ultralisk ti m? docela zajmaj..

Darksnow - 27.05.2009 | 14:46   (odpovědět)

To Romla: Mm ? To bych asi nesvedl.

Romla - 27.05.2009 | 14:42   (odpovědět)

To Darksnow: es tady nezve?ejnil rovnou cel ten videosoubor v textov verzi...

Darksnow - 27.05.2009 | 14:40   (odpovědět)

pardon, takhle napsan to sta?: http://www.youtube.com/watch?v=Y4e_CrtLFVw&feature=player_embedded

marine - 27.05.2009 | 14:36   (odpovědět)

To Darksnow:

alespo? n?co ?lov?ka pot?ilo

Darksnow - 27.05.2009 | 14:31   (odpovědět)

Co ?kte na animace smrti jednotek?
Budou p?edstaveny v p?tm Q&A.

marine - 27.05.2009 | 14:20   (odpovědět)

u vech her to neplat, n?kter maj v danm dle sv?j "definitivn konec" a v p?padnch pokra?ovn rozjedou zase upln? jin p?b?h, by? se stejnmi, ?i podobnmi postavami a hernmi prvky......a jinak co se SC t?e, tak kdy u seril, tak a? m ka dl sv?j uzav?en a definitivn konec, kter nebude odkazovat na pokra?ovn...j sice chpu, e kad by to cht?l jinak, jen za sebe ?km, e tohle se m? nelb a dost mi to vad

Romla - 27.05.2009 | 14:09   (odpovědět)

To marine: Ale hry jsou serily (srie). Pokud hra nen srie, pak v?tinou proto, e nen sp?n (jsou samoz?ejm? i vjimky). Ale Starcraft srie je a o?ekvat od n?ho uzav?en p?b?h se d jen st?. Vichni fanouci p?ece cht?j po?d dal pokra?ovn a ne n?jak definitvn konec. U te? jsou lidi, kte? se t? na Starcraft 3.

marine - 27.05.2009 | 14:00   (odpovědět)

oprava:

- serilY
- dva nkupy

marine - 27.05.2009 | 13:58   (odpovědět)

nerozum mi...mluvm o tom, e chci v SC2 uzav?en p?b?h s definitivnm koncem a v jednom balen...v p?padnm dat?i by mohli ud?lat zase jin p?b?h, kter by na sebe ze dvojky nenavazoval s ukon?it ho upln? jinak...protoe opravdu nesnm neukon?en nastavovan kae(a jet? k tomu rozvlekl na dal t?i nkupy, na kter kdov jak dlouho se bude ?ekat) - proto ani nesleduju serili(kde to u usp?nch za?n bt pravidlem)

Romla - 27.05.2009 | 13:54   (odpovědět)

To marine: S tou trilogi mi to p?ijde pln? stejn jako s Brood Warem, akort tam msto jednoho datadisku budou dva. Nevm pro? kadmu vad trilogie, ale z datadisk? js - vdy? je to to sam.

marine - 27.05.2009 | 13:29   (odpovědět)

U jsem se n?jak sm?il s tm, e hra nebude takov, jak by si zaslouila...ale co m? opravdu tve, je p?b?h rozd?len na t?i koup?...mm rd uzav?en p?b?h v jednom balen...tyto nastavovan kae opravdu nemusm...stejn? se nakonec p?b?h op?t neuzav?a a bude odkazovat na SC3(podobn? jako SC1) - hnus...kdy to tak starn? cht?j propracovat, tak to mohli klasicky ud?lat na datadisky s novm a uzav?enm p?b?hem...
anen?u si pomoct, ale n?jak mi tam chyb wraith, msto kterho je tam viking, kter je dle mho, neohraban a m? vhodn, ne byl prv? p?zrak...

Darksnow - 27.05.2009 | 10:46   (odpovědět)

To rRr: T?eba to vyjde nebo nevyjde, ale klidn? bych ?ekal t?et. Vylou?eno nen ani BR3 zrov?n p?i bet? jako sou?st reklamy ?i p?edstaven hry. Myslm, e zase tolik ?asu ho nebere ve srovnn s vvojem hry.

rRr - 27.05.2009 | 10:07   (odpovědět)

Ne, je to m?j odhad. kali, e jim to dlouho trv, ne BR vyrob, a e kdy ho vyrb, zabr to hodn? ?asu programtor?m, kte? by mohli d?lat n?co uite?nejho. Jeliko k bet? je blzko, nemyslm, e by se tm u zdrovali.

Ultramarine - 27.05.2009 | 09:58   (odpovědět)

rRr: Je to oficiln hlka?

rRr - 27.05.2009 | 08:31   (odpovědět)

K popukani.
BR3 nebude. Vydaj betu a pak bude vide na youtube hafo.

Darksnow - 26.05.2009 | 22:16   (odpovědět)

To SiMich: Ne, to ne delam si legraci.

SiMich - 26.05.2009 | 21:10   (odpovědět)

Tady je ale n?jak zasn?eno.

Darksnow: Ty m kl? k bet? SC2? Nepole?
Ale jinak k tomu, kde seene hru - hdm, e si j bude moci sthnout z toho novho Battle.netu.

Darksnow - 26.05.2009 | 21:04   (odpovědět)

Ale nevm, jak se dostanu ke h?e.

Darksnow - 26.05.2009 | 20:54   (odpovědět)

U Vm taky dneska p?iel taky beta cd kl??

Darksnow - 26.05.2009 | 20:45   (odpovědět)

To muta: e tam nebude usuzuji, e se mus vyst?dat, kad s kadm. Take Terrankov nebudou.

Darksnow - 26.05.2009 | 20:39   (odpovědět)

To Marshal: Ano samozrejme je to ona.

Darksnow - 26.05.2009 | 20:37   (odpovědět)

To muta: Podle m? se ho nedo?kme, ani v t?etm battle reportu. Na terrany u nezbv msto.

muta - 26.05.2009 | 20:34   (odpovědět)

jj to je ona. neni nahodou vetsi nes predchozi infestor?

Marshal - 26.05.2009 | 20:33   (odpovědět)

Opet se ptam jelikoz mi nikdo neodpovedel...Infestor je ta stvura ktera se plazi pod zemi a pak infikuje nepratelske jednotky?

muta - 26.05.2009 | 20:31   (odpovědět)

jinak me taky stve ze v zadnem z battlereportu nebyl terran ktery by predvedl tanky, jedna z "nejlepsich" jednote

Marshal - 26.05.2009 | 20:31   (odpovědět)

To Darksnow: PLNE SOUHLASIM S TEBOU ...Thor mi nevadi ale predelat ho do realu

Darksnow - 26.05.2009 | 20:29   (odpovědět)

To muta: No bylo by to lep, ale aspo? se zachov troku pom?r. Ale stejn? je to sakra mlo v nepom?ru. To ale by bylo nehrateln.

muta - 26.05.2009 | 20:27   (odpovědět)

jj tak nighthavka si pamatuju

Darksnow - 26.05.2009 | 20:26   (odpovědět)

To muta: Mon jsi o n?m slyel d?v, jmenoval se Nomad, ten by p?ed?ln na Nighthawka a te? je to Raven. Jet? v druhm Battle reportu se jmenoval Nighthawk.

muta - 26.05.2009 | 20:25   (odpovědět)

thx darksnow. thor mi pripada v poho ale mensiho ho bych bral vic, a pravda ze ve skupine je to d?s

Darksnow - 26.05.2009 | 20:23   (odpovědět)

To Romla: Cht?lo by to lep dynamiku u Thora, jinak mi nevad.

Darksnow - 26.05.2009 | 20:22   (odpovědět)

To Romla: No j ho beru jako po?dnou mech jednotku, ale fakt to vypad, kdy barracs cht?j tancovat, ale psy ne, to fakt radi p?ed?lat. U crucio siege tanku by to bez pasu ale taky neslo.

Marek53 - 26.05.2009 | 20:15   (odpovědět)

To SiMich: Tak se koukni na nov sreenshoty, tam sou kanny zp?t.

Romla - 26.05.2009 | 19:57   (odpovědět)

To Darksnow: Tak on Thor je fuj i bez ps?, s nima by aspo? m?l monost realistickho pohybu. Model bych samoz?ejm? pln? p?ed?lal.

Darksnow - 26.05.2009 | 19:54   (odpovědět)

To muta: Ta jednotka se jmenuje Raven, vypout Hunter seeker missiles, co jsou takov vychytan?j spider miny z vulture (spider miny m taky). Tato jednotka je nhrada za science vessel. Vytv? mal bojov v?i?ky-auto turrets, z science vesselu m schopnosti odhalovat cloakly nebo zahrabany jednotky.

muta - 26.05.2009 | 19:39   (odpovědět)

nvm jak se ted jmenuje ta letecka jednotka teranu co haze miny ale spis mi to peipomina arbitra

Darksnow - 26.05.2009 | 19:05   (odpovědět)

Docela fuj! Thor na pasech. WTF?

Romla - 26.05.2009 | 18:48   (odpovědět)

To pisatel: Jasn?, ale jenom u kdy si p?edstav mrnej svah, tak Thor by se na n?m p?ekulil na zda (za p?edpokladu, e povrch by byl dostate?n? pevn, aby se do n?ho nezabo?il a po ps). To by se mu na psech nestalo, tam by to v pohod? vyjel. Ono nen moc povrch?, kter v pohod? vylape rychleji ne by je vyjel tank na psech, jestli jsou v?bec n?jak.

pisatel - 26.05.2009 | 18:24   (odpovědět)

mne je to v podstate jedno ... ja jenom davam priklad ze muze existovat prekazka kterou ani pasy nezdolas ale treba normalne vyslapes ... jinak pro me za me muzou udelat Thora tak ze bude levitovat.

Romla - 26.05.2009 | 18:04   (odpovědět)

To pisatel: Vak nemluvme o jednom kole, ale o psech. Pro? maj asi nae tanky psy? Kdyby m?ly msto ps? dv? nohy asi t?ko by byly pohybliv?j.

pisatel - 26.05.2009 | 17:17   (odpovědět)

To SiMich: Prijde na to, kolo ti neprekroci skalu...

SiMich - 26.05.2009 | 17:08   (odpovědět)

Marek53: A na to, e to u Thor pokud vm neum. Momentln? je protivzdun, ne nhraka za Siege Tank + tankovn.

pisatel: Budi, ale to jsou argumenty u cizch ras, u kterch m?ou v?ci fungovat dost jinak. Ale Terran vychzej vcemn? z na civilizace a u my bychom snad m?li v?d?t, e kdy u m monost ud?lat kolo, tak jsou nohy neefektivn.

Ultramarine:
ad tank: A na to, e z pohledu balancovn nen vdycky nejlep mt co nejsiln?j jednotku. Hod se mt jednotku, kter se pouv proto, e nic lepho nemaj.
A mon k mylnmu dohadu, kter tady mohl vzniknout: J ne?km, e s Siege Tank pouval k tankovn (= chyta? zsah?), ale e se pouval (hlavn?) v Siege Modu.

ad rampy: To by se pak, ?ekl bych, ty rampy po?dn? nepouvaly, kdyby m?l hr? k dispozici Dropshipy. Leda tak v n?jakch obskurnch situacch. Ale jo, u Zerg? by to mohlo bt hezk. N?jak jednotka, co p?jde ke cliffu a za?ne mutovat v rampu.
Mmch, u Zergling? jsem ?ekal, e ty jejich k?idlka budou vylepen, aby mohli skkat p?es cliffy podobn? jako Reape?i, ale ?ekal jsem marn?. Ono by to pak mon bylo a moc siln...

Marek53 - 26.05.2009 | 16:13   (odpovědět)

Thor si ud?lal jmno hned na za?tku svou velikost, Terrany si u nedovedu p?edstavit bez n?j. Pouil bych ho na tankovn jako nap?klad Ultraliska + masakrovn nep?telsk pozic a tok? (t?ma d?lama na zdech), jak je vid?t na n?kolika screenshotech.

Ultramarine - 26.05.2009 | 15:33   (odpovědět)

Simich: Otzka je, jestli jsou tanky pouvny proto, e jsou na tok nejlep, nebo proto, e terani v thle kategorii sly, vdre a ceny nic jinho nemaj. Ta "rampa" by se dala pout nejen jako most, ale i jako hradba (po p?eklopen na bok). P?ez p?irozen mosty, nebo p?ez sout?zky. Ale takov jednotce bych sp ?kal Spar?an, bo Golden Gate a ?ekal j od UED. Dropipy (medevaky) bych nechal, protoe rampa by dohla tak na vzdlenost t? siegetank? (trup, NE dost?el) a dl ne, navc by byla vej ve vzkumu a v porovnn s vsadkovkama drah. Rampa by se ale nejvc hodila zerg?m, protoe pak by se spamovn zerglingama dalo zm?nit na neustlou lavinu. Ti mi p?jdou, jako rasa nejsiln?j na zemi.

Marek53 - 26.05.2009 | 15:14   (odpovědět)

To Marshal: Ale ten u byl.

pisatel - 26.05.2009 | 15:11   (odpovědět)

To SiMich: to mozna jo, ale nebavime se tady o vysvetleni nerealnych veci pomoci dalsich nerealnych sci-fi teorii. Ale o skutecnosti jako takove. takze jak jsem rekl nepremyslet nad tim, protoze to nikam nevede.

Marshal - 26.05.2009 | 15:03   (odpovědět)

Nevim jak vy ale ja jsem zatim v ani jednom battlereportu nevidel siege tanky coz me mrzi jelikoz je to jedna z nejlepsich terranskych jednotek...Mno uz aby byl nejaky battlereport Terran VS protoss

SiMich - 26.05.2009 | 14:37   (odpovědět)

K tomu npadu s rampou: Na n??em takovm by la v podstat? postavit cel p?eprava jedn z ras. Msto pouvn leteckch transportr? by si do?asn? (?i t?eba i natrvalo, to by bylo taky zajmav ) upravovali tern. P?es cliff by se dostali p?es speciln jednotku na rampy, stav?li by mosty ?i cel ploiny (v p?pad? ostrovnch map, kde by byly pevniny daleko od sebe), na kterch by t?eba i mohli stav?t. Asi by se to nejvc hodilo k Terran?m (p?ipad mi pro n? typick takov pliv-posunovac taktika), ale to by musel bt Dropship bu? velice nevhodn (?i tato metoda velice vhodn), nebo by tam v?bec nesm?l bt. Co je trochu nesmysl, aby se Terrani zbavili takovho efektivnho zp?sobu dopravy, kterm m?ou vlastn? ltat i ve vesmru, ani by si tam postavili eskaltor.
Tak jsem se trochu vykecal... mon by to byla zajmav ?tvrt rasa.

SiMich - 26.05.2009 | 14:29   (odpovědět)

Pokud vm, tak Terrani v SC1 nemaj dnou "tank" jednotku (= ur?en jako chyta? zsahu). Je pravda, e to po?dn? nem?li ani Protossov a Ultraliskov u Zerg? byl dost vysok tech (co bude v SC2 ale asi taky, ona takov tankovac jednotka k Zerg?m moc nesed). Take nevidm d?vod, pro? by vechny rasy m?ly n?jakou mt.

Ultramarine: S rozestavovnm Siege Tank? se v SC1 "zdruje" (= pouv se) podle m? docela dost.

Romla: Taky m? Rampa napadl.
Mmch, s nesmyslnm designem souhlasm.

pisatel: Teleportovn Protoss? i ltn mulatisk? ve vesmru pokud vm vysv?tleno je (to, e maj k?dla je nejsp pro jednodu pohyb na planetch s atmosfrou, p?i?em z takov pravd?podobn? pochzej).

Jonyx - 26.05.2009 | 14:23   (odpovědět)

nezda se mi ze by byl dobre hratelnej... mam porad dojem ze je prilis obrovskej na to aby se s nim dalo dobre mikrovat

Ultramarine - 26.05.2009 | 14:14   (odpovědět)

To, e maj terani nejlep dost?el je pravda, ale posouvn sieg? je jen obrana na kole?kch. Protizemn. Jako katapulty ve warcraftech. Maj sakra damage, ale jsou tak pomal a na blzko neuite?n, e se s jejich stavbou v?tinou nikdo nezdruje. Co se tk toho, e terani toky ?e na dlku, s Thorem to u nebude tak ?ist pravda a ten tam skoro na sichr bude. Je jedno, jak to bude neoblben jednotka, daj ho tam.

Ultramarine - 26.05.2009 | 13:26   (odpovědět)

Ta posunovac taktika se siegama je hezk, ale prost? jim chyb byteln prorec jednotka. Navc vikingov maj dost krtkej protizemn dost?el - take je obrana protistrany dost zkrouhne, ne si v?bec vyst?elej. Sice sami m?ou tu obranu obltnout, ale sami nemaj palebnou slu na zni?en zkladny, nebo jednotek, obzvl? "prore??" protistran.

pisatel - 26.05.2009 | 13:04   (odpovědět)

libi se mi to zatim tak jak to je, ale mozna nejsem zas tak moc narocny. Kdyby byly vsechny rasy stejne, tak by to byla nuda, jsem rad ze ma kazda svoje a pokud to bude vybalancovane, tak nad realnyma vecma vs nerealnyma premyslet nebudu a budu si to uzivat

Romla - 26.05.2009 | 12:58   (odpovědět)

To pisatel: Tak jasn?, nesmysl? je tam vc ne dost, t?eba ti mutaliskov, s t?ma zrovna nemm problm, protoe aspo? vypadaj zajmav?, Thor se mi prost? hodn? nelb a proto ho tam nechci, alespo? ne v tto podob?.

Ale dost u o n?m, angli?tin??m doporu?uju videjko z youtube Starcraft story (takov svrazn sranda s p?ekvapivm koncem) - oupnul jsem to do quickboxu, kde se na to lp klik.

rRr - 26.05.2009 | 12:45   (odpovědět)

Terani maj siege tanky se slusnm dost?elem, nemus se p?ibliovat ni?im, ve m dost?el na dlku. A Battlecruiser je kone?n jednotka a ta mus sta?it. Vechny rasy by nem?ly bt stejn podle m?.

pisatel - 26.05.2009 | 12:03   (odpovědět)

Mne se thor libi, je to aspon originalni jednotka a ohanet se tady slovy jako nesmyslny nebo nerealny mi prijde v sc zbytecne. (jak moc je realny napr. mutalisk ve vesmiru mavajici kridly, nebo teleportovani u prottu to uz je rozhodne realnejsi barak na dvou nohach ).

Romla - 26.05.2009 | 11:52   (odpovědět)

To SiMich: Mysl Rampu McKvka?

Thorovy hlavn problmy jsou dva:
1. Jeho design je nesmysln - takovhle mastodont na dvou nohch by t?ko mohl fungovat - mon tak ve filmu Transformers, ale to byla pohdka pro teenagery.
2. Vypad blb? - kdy se na obrazovce sejde n?kolik t?chto krabic v jedn bitv?, tak ?lov?k najednou p?eml, jestli se neocitl ve filmu "tok oivlch nerealizovanch projekt? za?najcch architekt?" nebo v anglick distribuci pod kratm nzvem "Kaplicky's Nightmare" (a? je mu zem? lehk).

Ultramarine - 26.05.2009 | 11:47   (odpovědět)

rRr: Terani takovou jednotku pot?ebujou ze stejnho d?vodu, jako zergov a proti. Jako "tanka", kterej na sebe sthne prvn salvy a umon tak ostatnm jednotkm postoupit dop?edu a zato?it. ttovanej Bc by to zvldl, ale je moc vysoko v technice a je vzdunej, take protizemn obranu na sebe nesthne. Ty npady s alternativnm siegem a rampou maj n?co do sebe, jenom kdy by to byla "rampa" pro? nejt jet? dl a ud?lat neozbrojenej mostn tank, kterej by mohl slouit jako rampa, nebo "spojit" dva blzk ostrovy, nebo se "p?evalit" na bok a slouit jako hradba v uch mstech map. Kdyby takov kravinka nebyla extra drah a jet? mohla vozit p?chotu jako bunkr, p?padn? po roztaen vysunula obranu (podobn volba jako u upgradu Bc - turety nebo bunkry), byla by to ultimtka i tak. Navc jako "pohyblivej bunkr", nebo apc?ko s rozumnm mnostvm hp, by to dokzalo i proret obranu. A do p?b?hu by se to dalo vloit opatrn?ji ne Thor. V podstat? by to moh vykoumat n?kdo na Hyperionu, bo v kolonich a vyrobit to, p? je to jen n?kolik (velkejch) plt? neosteelu a motor, oproti genertor?m, po?ta??m, mon tt?m ,senzor?m a ber zbranm Thora. (proto ho mimochodem nechali vyzkoumat dominionu)

Marshal22 - 26.05.2009 | 10:58   (odpovědět)

Me se Thor celkem libi vzdy kdyz ho vidim vstoupne ve me takovi adrenalin a respekt...ja hraju jenom za protose a celkem se tesim az bude stat proti me ale je celkem nedokonceny...kanony by meli mit vetsi damage ...podle me kdyz vystreli na zerglinga tak by mel zabit minimalne dva...

Pls infestor to je ta zruda co se plazi pod zemi a infikuje ostatni jednotky?

rRr - 26.05.2009 | 09:06   (odpovědět)

Pochybuju e terani pot?ebuj jednotku typu immortal nebo ultralisk.

SiMich - 26.05.2009 | 08:50   (odpovědět)

Co by m?li ud?lat je inspirovat se jet? vc ve Transformers a umonit mu t?eba... p?em?nit se na rampu, po kter by mohly jednotky vyjet na cliff. A samoz?ejm? ho zbavit zbran, nikdo nechce mt ozbrojenou rampu.

Jonyx - 26.05.2009 | 07:57   (odpovědět)

Chodici faktorka to je dobry ... ale ty dva druhy tanku je docela fajn napad

- 26.05.2009 | 07:54   (odpovědět)

No blizzard ho bude prodavat jako sliz...

Mizzin - 25.05.2009 | 23:56   (odpovědět)

Venca: jj, souhlas...v SC1 byl mnohem slizovat?j....

(pro mn? chpajc - m? se zd slizkej a a. A kdo v, jestli m bt creep v?bec slizskej)

Venca - 25.05.2009 | 23:48   (odpovědět)

creeep mi prijde malo slizkej

CainPullo - 25.05.2009 | 23:47   (odpovědět)

Thor - odpudiv?j design mecha se jen tak nevid... vdy? jde defacto o chodc faktorku.... Co je ovem pravda, e Terrani v aktulnm buildu postrdaj t?kou to?nou jednotku, odpovdajc ultraliskovi, pop?pad? immortalovi. Tak trochu jsem doufal, e tuto roli p?evezme siege tank v mobilnm mdu (hr? by m?l ve faktorce navb?r ve vrob? mezi klasickm siege tankem s dalekonosnm reime, nebo to?nm siege tankem bez monosti oblhn ale s v?t pasivn ochranou...), ostan? jde o stejn tech. stupe? ultraliska a immortala.

Jonyx - 25.05.2009 | 21:14   (odpovědět)

Me se nelibi jak je velkej... mam dojem ze bude docela nemotornej a ze nebude az tak uzivanej ale kdo vi

Beldin - 25.05.2009 | 19:57   (odpovědět)

Thor nejni tak patnej... Jenom mi p?ijde dost irokej. Kdyby ho o n?co z?ili tak by moh bejt pohybliv?j a nebyla by to tak stodolovit jednotka, pak by se s tm taky dalo n?co chytit. Prost? jako jednotka se mi docela lb, ale nevim jestli bude dost pohyblivej k pouit.... Chjo, koukm e se postupn? vracim ke goliathovi

Ultramarine - 25.05.2009 | 19:06   (odpovědět)

M? Thor jako jednotka v podstat? nevad. Sice by se mi vc lbilo, kdyby byl proporcionln?j vzhledem k ostatnm jednotkm, ale to, e je men ne Bc taky m?e bejt tim, e kdyby byl bc velkej tak jak m bejt podle velikosti p?ka, tak by zabral ?tvrtku mapy. Na to, aby ho lidi poslali na "proren" opevn?n protistrany je moc pomalej, mlo ivej a nem zas takovou ?inost zbran. Tvarov? je hroznej, ale snaili se o mecha, kterej by byl velkej a vypadal "teransky". Po?d se mi nezd, e by to m?la bejt primrn? protivzdun jednotka, protoe by se tim terani stali mon a moc siln proti vzduchu. M? by se lbil takovej postup, jakej ud?lali v command and conqeru s mamutem (velkej, zbran? proti vemu, ale m sv slabiny. Taky bych sp uvtal, kdyby m?l psy, protoe vhody panc?ovanejch oblek? a "mech?" kon?ej velikostn? n?kde u 3-4 metr? vky a pak u je to sp plejtvn materilama, protoe se do toho kadej tref. Na druhou stranu bych nebyl v?bec proti, kdyby m?l n?jkej pozemn plonej damage, kterej by si poradil s biologickejma hordama. (marni, zealoti, zerglingov)

zergling - 25.05.2009 | 17:14   (odpovědět)

Spravn?

Jonyx - 25.05.2009 | 16:49   (odpovědět)

Thor je fakt nejhorsi z tech mala veci co se mi na SC2 nelibej... bez vahani bych ho poslal na vrakoviste

kane85 - 25.05.2009 | 16:43   (odpovědět)

thor je vseobecne problematicka jednotka. je ocividne ze s nim maju problem aj sam Blizzard. nevedia mu najst vhodnu rolu. ale zrejme sa im paci design ktory vymysleli a tak ho tam chcu nechat stoj co stoj. osobne by mi jeho absencia nevadila.

Jonyx - 25.05.2009 | 16:35   (odpovědět)

To Romla: s tim thorem souhlasim... ani trosku se mi nezda a nejhorsi je asi to ze je snad vetsi nez BC
To Havoc: Stity u marinaku jsou fakt nepekny ten upgrade bych dal radsi bez vizualniho efektu nez aby mi marinaci behali se stitama

vrbovyuhlik - 25.05.2009 | 16:32   (odpovědět)

To Mizzin: myslm e viacero ud by tekto petciu ohladne Thora rado podporilo, len si nie som ist, ?i by sa tm aj naozaj nie?o dosiahlo. Vetci predsa vieme, e ist osoba z vvojovho tmu Blizzardu ho tam chce ma? za kad cenu a km tento ?lovek nezmen nzor, tak sa v tomto smere asi ni? radiklne nestane.

Havoc - 25.05.2009 | 15:14   (odpovědět)

Pred tm ako nie?o polem by som si to mal asi pre?ta?. Mno ?o, diktty mi nikdy neli. ^^

Havoc - 25.05.2009 | 15:04   (odpovědět)

Infestor sa im v celku vydaril, po spawning poolu asi najlepia inovcia. Ke? u som pri zergoch, tak ma napadla pri pozaren screenov tak fajn otzka: Ako sa v baneling neste doke to harn ?as? udra? vo vzduchu??? To je iba na "pavu?ine"??? Prde mi to dos? nerele ale tak ?o je v SC relne? ^^
Kritika: mari?kov shield my stle ete nejde k chuti. Prakticky to je ur?ite skvel vec, ale vizulne je to otras. Thor aj jde ale nie je to stle ono. A ako povedal Mauriicio (i ke? neviem ?i je to pravda) je zaujmav e stroj ako thor nedoke zabi? zerglinga jednou ranou. Rana z thorovho hlavnho dela mus spravi? do obrazovky dieru min. 2x2 cm² a zmaza? z mapy vetko ?o tam kedysi blo.
Brood lord ctrl + C, ctrl + V guardiana. Blizzard by mohol vymyslie? nie?o in. A vlastne, ?o tak sledujem tak Blizz v poslednom ?ase len inovuje a nevymla ni? novho a teraz nemyslm len jednotky ale vetko. SC 2, diablo III a Wowko... wowko u nie je to ?o kedysi bvalo. Sem - tam sa im podar vymyslie? nie?o new...sem - tam. Som silno zvedav ?o nm n Blizzard predvedie na BlizzCone (re? o novom MMO) ale som si priam na 100% ist, e to bude nie?o z old school.

Mizzin - 25.05.2009 | 14:26   (odpovědět)

M? by jen zajmalo, jak moc velk ance by byla pro to, kdyby se opravdu hromadn? protestovalo proti Thoroj.
P?ijde mi, e se ho v blizzardu dr zuby nehty...

Ta krabice mi tam taky n?jak vad...Maximln? bych ho dal do kampan? jako spel ultimtn jednotku... jinak bych to poslal n?kam.

mauriicio - 25.05.2009 | 14:16   (odpovědět)

-Na Thorovi mi momentln? nejvc vad balancing. U jsem si zvykl na absolutn? nelogickou konstrukci, ale fakt, e mus 2x vyst?elit na zerglinga ja sm?n. Jednotka jako tahle m zabt jednou ranou Ultraliska.
-Brood Lord vypad na sv jmno moc ?adov? - jako k?enec Drona a Mutaliska. Kdy u je to "lord", m?l by podle toho (v Zergskch monostech) vypadat.
-Lb se mi, e i r?ov Zergov vypadaj jako nestv?ry a ne jako panenky.

Insolitus - 25.05.2009 | 12:46   (odpovědět)

To Romla: souhlas, taky bych thora vyradil

Romla - 25.05.2009 | 12:40   (odpovědět)

Jet? bych bral, kdyby trochu vykradli Termintora, p?id?lali Thorovi psy a ud?lali z n?ho n?co jako Hunter Killer Tank:

http://terminator.wikia.com/wiki/HK-Tank

Hlavn? a? to nen tahle p?erostl krabice s nohama.

Romla - 25.05.2009 | 12:10   (odpovědět)

Mn? se hodn? nelb akort ti Thorov, na screenu 231 vedle Ultralisk? vypadaj obzvl? divn?. Navc protileteckou jednotku si ur?it? nep?edstavuju jako pochodujc stodolu. Ostatn? jako pochodujc stodolu si nep?edstavuju dnou jednotku, alespo? ne ve Starcraftu.

Beldin - 25.05.2009 | 12:04   (odpovědět)

to kane85: Pravda na to jsem pln? zapom?l

kane85 - 25.05.2009 | 10:53   (odpovědět)

To Beldin: podla mna to je stavba novej budovy. akoze sa liahne. a tipol by som to na obranne vezicky

Beldin - 25.05.2009 | 10:20   (odpovědět)

Docela by m? zajmalo co jsou ty t?i r?ov "bubliny" na tomhle screenu http://images.starcraftcz.com/screen/228.jpg

Ultramarine - 25.05.2009 | 07:26   (odpovědět)

Jo, ale oni z nich maj strach proto, e jich slun procento jednoho krsnho dne vyvradili. V podstat? je tenhle incident nejkrvav?j udlost protsk hystorie po pdu Aiuru a ob?ansk vlce.

zeragul - 25.05.2009 | 00:30   (odpovědět)

jeste ke kolosovi, na to ze se o nem pise jako o stroji na valku a ze z nej maji strach samotni protossove, tak vypada dost komicky...nevidim nic z ceho by nekdo mel mit strach, ja se teda krizaka na zachode nebojim...

zeragul - 25.05.2009 | 00:25   (odpovědět)

- brood lord je divny
- infestor je hezky, ale moc velky, na to aby se pohyboval pod zemi (s takovymto tvarem tela)
- dark void (nebo ja tomu ted rikaji), meli mu nechat zlatou, vic vynikly ty trisky, zarici mista po trupe, ted vypada nezajimave, nebudi uctu, navic dark templar pouzivaji jine krystaly, takto je to uplna smeska, ktera nezapada
- na kolosi si mozna zvyknu az pri hre, ale nesedi mi
- za to immortalum to jmeno nalezi opravnene, budi uctu, strach (ty kanony jsou silny argument) a cisi z nich majestatnost (ze zacatku mi prisel jak droid ze starwars, proto se mi nezamlouval, ale casem se mi libi cim dal vice)
- nullifier - porad nevidim zadnou zmenu (bud uz ho nezmeni a nechaji tam ten hnus a vylozeny trapas a nebo si to nechavaji jako prekvapko)
- kazdopadne grafika jde ku predu a na videu to opravdu vypada skvele, ty nehybne obrazky spis ten dojem ze hry kazi...

- 24.05.2009 | 23:02   (odpovědět)

Ve OK a na ty krystaly co nesou droni.

Jata [ redakce ] - 24.05.2009 | 22:51   (odpovědět)

Zatim bych ned?lal ukvapen zv?ry co se Brood Lorda tk, vme p?eci jak n?kter jednotky vypadaly p?ed n?kolika m?sci, take to ur?it? potk i Brood Lorda

kane85 - 24.05.2009 | 22:35   (odpovědět)

mne sa design stareho povodneho guardiana z sc 1 pacil, ale tiez som cakal ze ked dali nove meno brood lord tak aj ze vymyslia novy design. ale tak co uz

Jadeon - 24.05.2009 | 21:59   (odpovědět)

Ti infesto?i sou opravdu perfektn, oproti p?vodnmu modelu velk zlepen. Ale s t?mi Brood lordy mte pravdu, vypadaj a moc jak sta? guardiani, a jejich design se mi nikdy nelbil..

vrbovyuhlik - 24.05.2009 | 21:53   (odpovědět)

To Jonyx: plne s tebou shlasm- infestor je naozaj krsny, ale. ten brood lord je tak nejak "nemastn neslan". Mono v animcii vyzer lepie ako v nepohyblivom screene, ale aj tak- ke? u tej jednotke vymysleli nov meho, mohli sa trochu viac pohra? aj s jej vzhadom a nie len sucho okoprova? guardiana.

Inak screenom naozaj niet ?o vytkn? vytkn?. S prosto ndhern- parda. Len tak ?alej

Bertold - 24.05.2009 | 21:22   (odpovědět)

Infestora vylepili, no Thor m op? svoje star kanny na chrbte. Zaujmav...

Jonyx - 24.05.2009 | 21:14   (odpovědět)

infestor je fajnovej, ale ten brood lord je nejakej divnej

zergling - 24.05.2009 | 20:07   (odpovědět)

ٞasn ?ekl bych a nep?edstaviteln obrzky.Zergov se kone?ne vyhravaji i kdy jen na orazcich.Infestor vypada uasn? u se strane t?m a si poprve zahraju Starcraft 2.

uchvatny - 24.05.2009 | 17:17   (odpovědět)

nechapu lidi kterejm se tahle grafika nelibi je to naprosto dechberouci

Marshal - 24.05.2009 | 17:12   (odpovědět)

Jinak cim dal lepsi grafika

Jata [ redakce ] - 24.05.2009 | 16:57   (odpovědět)

Btw. Tohle je teprve ona 500. novinka SCCZ

SiMich - 24.05.2009 | 15:49   (odpovědět)

To kane85: A taky jako Drone.

kane85 - 24.05.2009 | 15:48   (odpovědět)

naozaj velmi pekne. a na tretom obrazku mozeme pravdepodobne vidiet Brood Lorda. vyzera uplne ako guardian z sc1.

Marshal - 24.05.2009 | 15:42   (odpovědět)

NICE NICE NICE UZ TO CHCI MIT DOMA

Phantom - 24.05.2009 | 15:25   (odpovědět)

tak ten prvy aj s tym Infestorom je fakt husty - Zergovia maju navrch, Terrani sa zufalo brania a do toho pada nuke... parada... pri takychto bitkach z toho vsetkeho budem mat na mojej sucasnej zostave peknu turn-base strategy...

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.