Na serveru sclegacy.com se objevily p?eloené informace, které bylo moné se dov?d?t na ESL Finals 2009 od Xordiah:
- Blizzard upravil datum pro betu, které je však stále neznámé
- multiplayer je a na pár detail? hotov
- bude zde v?tší šance získat klí?e pro betu (r?zné sout?e atp.)
- aktuální build obsahuje temné pylony, které mají cooldown (?as nutný pro obnovení dovednosti) na zrychlování t?by u probe
- Command Center má také cooldown, který umo?uje vyvolat v?tší SCV, které sbírá suroviny rychleji
- Supply Depots mohou být vylepšeny, co jim p?idá 2 k podpo?e
- Immortalové se zdají být v sou?asném buildu extrémn? silní
kane85 - 20.01.2009 | 11:14 (odpovědět)
aha tak som sa sekol. ja som myslel ze ide o novinku ktora je aj na overminde a tam je podobny mod ale pre sc1
Romla - 20.01.2009 | 10:49 (odpovědět)
Ano, ta novinka je o SP modu, ale pro Starcraft 2. Je to trochu divn, u te? d?lat SP kampa? pro hru, jej vydn ani jet? nebylo ohleno, ale plnuj vydat prvn mise t?i m?sce po vydn SC2.
kane85 - 20.01.2009 | 10:05 (odpovědět)
To Crazyboy: ta novinka je o sp mode pre povodny starcraft. bude obsahovat nove kampane, jednotky a dokonca aj animacie. nieco ako neoficialny datadisk
Crazyboy - 20.01.2009 | 08:01 (odpovědět)
Nemyslim ze az v prosinci,to bude driv,protoze do prosince to nevydrzim,ale neco jineho kouknete na www.starlegacy.com je tam video hned v prvni novince,muzete mi rict k cemu to je?
Gabardiel - 20.01.2009 | 07:01 (odpovědět)
P?esn? tak ... okolo velkejch przdnin by mohla bejt beta a komplet pod strome?ek
Romla - 19.01.2009 | 23:00 (odpovědět)
To Crazyboy: Myslel jsem to tak, e z hlediska obsahu prvnho dlu SC2 m? mp a tak moc nezajm, ale e si mysl, e ho maj skoro hotovej, je samoz?ejm? dobr zprva. P?esto vydn odhaduju a na druhou polovinu 2009, ale ?m d?v, tm lp.
Crazyboy - 19.01.2009 | 21:20 (odpovědět)
Jo ale jde o to ze kdyz uz maji multiplayer tak singl uz je otazka chvilicky a myslim ze cerven 09 je realny termin a proto by te to melo zajimat
Romla - 19.01.2009 | 20:08 (odpovědět)
To abyss: Mn? teda mp nesta?, vlastn? mp m? ani moc nezajm (stejn? ho budou balancovat jet? 3 roky po vydn), j chci hlavn? singl.
Insolitus - 19.01.2009 | 19:30 (odpovědět)
ikdyz u Immortalu by extremni sila byla krasne poplatna jejich jmenu, ale samozrejme ze to bude vybalancovane (ikdyz bych si je klidne dal jako velmi silne a velmi drahe)
Zhul - 19.01.2009 | 17:12 (odpovědět)
nj na to ze je to skoro hotovy tam davaj furt novy veci a menej balanc
kane85 - 19.01.2009 | 16:58 (odpovědět)
ale sranda. "multiplayer je a na pr detail? hotov" a zaroven "Immortalov se zdaj bt v sou?asnm buildu extrmn? siln".
mne to nejde dokopy, ale zrejme immortal je ten maly detail
protossove-borci - 19.01.2009 | 16:15 (odpovědět)
Romla: naprosto souhlasim...za chvilu clovek nebude delat nic jinyho nez cooldownovat...na hovno v uvozovkach
uhlyk - 19.01.2009 | 16:07 (odpovědět)
ked je multiplayer do par detailov hotovy, tak dufam ze smerom tym pozitivnym
sindael - 19.01.2009 | 14:42 (odpovědět)
slva, bylo zm?n?no datum bety
chyb jaksi info jestli dop?edu nebo dozadu a taky kdy
Romla - 19.01.2009 | 13:46 (odpovědět)
To kane85: Asi tm myslel, e on nedoke zergy na creepu porazit. Protoe to by se jinak musela blizzardovsk politika balancovn hodn? zm?nit, aby n?jak rasa n?kde byla nesmrteln.
kane85 - 19.01.2009 | 13:41 (odpovědět)
a je pravda to co napisal rRr do quickboxu ze su zergovia na creepu nesmrtelni? mne sa to nejak nezda