StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Chris Sigaty a Bill Roper o StarCraftu 2

22.06.2007 | 10:11 - Overwatch
Vedoucí producent StarCraftu 2 Chris Sigaty se rozpovídal v interview v ?asopise Games For Windows a my Vám p?inášíme ty nejd?leit?jší fakta a hlavní pointy rozhovoru.

 Chris na otázku, jestli se máme definitivn? rozlou?it s n?kterými jednotkami, odpov?d?l podle o?ekávání. I kdy jsou si n?které jednotky funkcí podobné, nap?íklad Phase Prism a Shuttle, v sou?asném stádiu hry (stále interní alfa verze) mají jednotky ob? a prý se skv?le dopl?ují. Co se této kombinace tý?e, tak Chris by ji rád vid?l i ve finální verzi. Kadopádn? n?které jednotky p?jdou z kola ven.

O propracovaném editoru na tvorbu map víme, bude vypušt?n zárove? s hrou. Jak to ale bude s mapami, které budou p?ímo ve h?e? Chris potvrdil, e n?které klasické kousky se ur?it? vrátí, nap?íklad Big Game Hunters je tém?? hotová a comeback zaije i Lost Temple. Nových map bude samoz?ejm? spousta a ty, které se vrátí budou mírn? p?epracovány a vylepšeny tak, aby vyhovovaly novým prvk?m ve h?e.

Chris pak krati?ce zmínil vyuití nového enginu. Prý zvaovali pouití Warcraft 3 enginu, ale ten by nezvládal vykreslení n?kolika stovek jednotek najednou. Nový engine je ušitý na míru pot?ebám hry.

Posledním zajímavým bodem rozhovoru byly spekulace ohledn? StarCraft MMO hry. Chris p?iznává, e je to lákavá p?edstava, a e by si to ur?it? dokázal p?edstavit. Sv?t StarCraftu je podle n?j velmi propracovaný a komplexní a jist? by v n?m šlo vypráv?t n?kolik nových p?íb?h?. Hned ale dodává, e jakmile si po dokon?ení Frozen Throne sedli a za?ali se o dalším StarCraftu bavit, všichni se shodli, e by to m?la být RTS. V Blizzardu prý v?bec nezkoumali, jestli by šlo StarCraft „p?eklopit" do MMO hry. Kdy u ale, tak by podle Sigatyho n?které v?ci zm?nili. Rozhodn? by hrá? nebyl klasická jednotka vytrená z RTS sv?ta. V záp?tí ale op?t upozornil, e o monosti StarCraftu jako MMO se ani nebavili, i kdy z jeho osobního pohledu je to skv?lý sv?t a bylo by to zajímavé.

Bill Roper o StarCraftu 2:

A co na oznámení StarCraftu 2 ?íká Bill Roper, tv?rce prvního dílu? Byl velmi pot?šen, p?vodní hra má v jeho srdci zvláštní místo a nemá nejmenších pochyb, e tým ud?lá všechno proto, aby mohl druhý díl hrd? stát po boku prvního. Dále v??í, e vývojá?i vyuijí výhody 3D prostoru ve prosp?ch hratelnosti a postaví na tom n?jaké prvky, nap?íklad Reapery. A na záv?r dodal, e je velmi rád, e se tým drí t?í známých ras a soust?edí se na jejich co nejv?tší odlišení.

Kdy se do?káme StarCraftu jako online hry? Je trh p?ipraven na sci-fi onlinovky? Jakou novou MMORPG hru p?ipravuje Blizzard? Sta?í kliknout na odkaz „Náš názor" pod novinkou.
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

 

Zatím nebyly vloženy žádné komentáře.

 

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.