StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

23.05.2008 | 21:01 - nnexus

Dnešní druhá newska stojí rozhodn? za to. Oficiální stránky p?inesly informace o Banelingovi a jako závdavek ješt? zve?ejnily p?ekrásné artworky a screenshoty ve vysokém rozlišení. Takový Carrier, Queen uv?zn?ná ve stázové cele nebo nový vzhled terranských budov, na kterých je te? znak frakce (?)...

 

Baneling je stvo?ení, které je tak velmi napln?né kapalinou ve vá?cích, e m?e st?í chodit; místo toho se pohybuje tak, e se zavine do kulatého tvaru a kutálí se. P?esto tento nevzhledný zevn?jšek nem?e pop?ít fakt, e baneling je obzvláš? nebezpe?ný organismus, jeden z n?kolika nových zergských odborník?, kte?í byli spat?eni nedávno na bojišti. Kdy se baneling dostane dostate?n? blízko k nep?íteli, stvo?ení spustí reakci ve svém chemickém výbušném nákladu, která zap?í?iní výbuch s devastující silou a sprška íravé kyseliny zasáhne bezprost?ední okolí. Baneling je p?i výbuchu zni?en, co je velmi pravd?podobn? zp?sobeno obrovským poškozením.

 

[VÍCE O BANELINGOVI]

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zeragul - 26.05.2008 | 14:47   (odpovědět)

To halal: jj, taky se mi libi mnohem vice

halal - 26.05.2008 | 12:44   (odpovědět)

tahle verze je hezci imho:
http://www.nobrain.eu/files/halal/photon.jpg

darksnow - 26.05.2008 | 09:19   (odpovědět)

To Odin: To video je uz hodne stary, tehdy jsem souhlasil, tak s 50 procenty, dneska tak ani ne se 40 procenty. Vyvoj je znat.

2NiNe - 25.05.2008 | 21:21   (odpovědět)

to video bylo dost presne

protossove-borci - 25.05.2008 | 21:03   (odpovědět)

souhlas s Romlou

halal - 25.05.2008 | 20:17   (odpovědět)

Taky to maj jako jeden z hlavnich cilu - at to neni Warcraft, a ja si myslim, ze se jim celkem dari (i kdyz neco by se naslo - treba me mrzi, ze teren neni jasne rozdelenej na patra, ze tam jsou nejaky prechody...). Hlavne jak tu byl jednou ten clanek z 1Up, tak tam to hrali a rikali, ze je to porad starcraft, takze se toho zas tak nebojim

Romla - 25.05.2008 | 19:05   (odpovědět)

To Odin: V tom videu souhlasm asi tak se 60% uvedenho.

Jinak jako nejv?t problm Starcraftu 2 se mi zatm jev ta pov?stn hravost designr? Blizzardu. V p?vodnm Starcraftu se omezili vce mn? na vtipn hlky jednotek nebo n?jak vtipn videa, co mi p?ilo naprosto ideln. Ale u ve Warcraftu 3 to p?evedli i do grafiky - v?tina jednotek je tam sp jako parodie sama na sebe - sami vvoj?i to p?iznvaj v n?kolika rozhovorech, e to berou hodn? s humorem. A to se podle m? do SC2 nehod. Jednotky jako Infestor, Thor apd. by v SC2 v?bec nem?ly bt, protoe to je parodick styl z Warcraftu 3, kter se (podle m? ) do Starcraftu 2 nehod. Radi bych z?stal u vtipnch hlek (a vide) ne tam dvat i "vtipn" jednotky...

halal - 25.05.2008 | 18:24   (odpovědět)

phase cannon se imho zmeni - nelibi se temer nikomu, klasickej photon by byl imho lepsi. Ale klidne by stacilo tu kouly o trosku zmensit nebo neco...

Odin - 25.05.2008 | 18:22   (odpovědět)

Ta probe se mi lb, je krsn. Jinak tady je video, kter ukazuje na nedostatky sc2, s v?tinou v?c tam musm souhlasit:
http://www.youtube.com/watch?v=s7k3ZM6bQx4&feature=related

Romla - 25.05.2008 | 17:54   (odpovědět)

To Bekend: Nikdo se tady p?ece s nikm nehd. Kad tady jenom vyjd?il sv?j nzor. Nemus krotit diskuze, kter probhaj zcela pokojn?. To bychom se tady pak nemohli bavit o ni?em a diskuzn frum by mohlo bt zrueno. Je jasn, e kadmu se lb n?co jinho, ale zlo?inem nen, kdy to ?ekne, ale kdy mu n?kdo za jeho nzor nadv do blbc?...

Bekend - 25.05.2008 | 17:24   (odpovědět)

Probe je krasnej... hele chlapi, vite jak to skoncilo posledne s tou hadkou o efektech v sc? ja myslim, ze je to naprosto zbytecny... navic krasa je asi nejvic subjektivni pojem, co existuje...

zeragul - 25.05.2008 | 15:12   (odpovědět)

Me by jen zajimalo, kde tossove berou tolik kristalu a jeste v takove velikosti
Ten baeling bude masakr jednotka, bojim, bojim.
Probe a cannon jsou u tossu odporne.
Infestor, lurker jsou odporni taky.

Odin - 25.05.2008 | 14:14   (odpovědět)

No, kdy se vm ten cop lb tak si ho tam t?eba nechte, aspon se budou protosi lip zabijet. Ale zergov jsou moc jednotvrn, stejn? rohat, m?li by je vylepit, u tak maji jen pr jednotek, tak by si s nima mohli aspon trochu vyhrt.

myrec - 25.05.2008 | 14:07   (odpovědět)

porovnajte bunker na prvych screenoch a poslednych uzasny rozdiel tresim sa ako vyplepsuju tu grafiku stale k lepsej a lepsiej

protossove-borci - 25.05.2008 | 13:52   (odpovědět)

myslel sem to zkreslen? samoz?ejm? m pravdu

ovceking - 25.05.2008 | 13:49   (odpovědět)

To Havoc: jo myslel sem ptobe

killer.exe - 25.05.2008 | 13:28   (odpovědět)

jj je to probe

Havoc - 25.05.2008 | 12:17   (odpovědět)

To ovceking: myslis probe?

ovceking - 25.05.2008 | 12:08   (odpovědět)

To Havoc: drone myslim

Havoc - 25.05.2008 | 11:54   (odpovědět)

Chvalim. Terrani su krasny- bunker, turretka a zobrazenie znakov. Na ziadnom screene to nie je vidiet ale pravdepodobne bude znak aj na stite marinaka a tiez by sa hodil na C.center.
Zergovia good, kosti mi nevadia. Baneling je skvely.
A prottosovia? Moc pekny, cop nechat!!! Hodila by sa zmena kanonu. A este otazocka: na poslednom screene je medzi hornymi kanonmi nejaka sranda. Co to je?

ovceking - 25.05.2008 | 10:16   (odpovědět)

To protossove-borci: jenom by me zajimalo jestly takovy prekazky pujdou taky stavet, obnovovat, opravovat, nebo tak neco

to ze nemaj uponky jim neumoznuje bejt neviditelnejma, umoznuje jim to akorat bejt "nevycititelni" ostatnima protosama, neviditelnost jim umoznuje energie voidu, ne to ze nemaji energii khaly (nemaji uponky) .. tzn. tasadar by taky dokazal bejt neviditelnej (umel void i khalu), akorat se toho bohuzel nedozil

Kane85 - 25.05.2008 | 10:12   (odpovědět)

ten sliz vlastne vypusta aj overlord v pravo pri spire a aj ten v strede na hornom okraji.
pokial teda to neni graficky bug

protossove-borci - 25.05.2008 | 09:57   (odpovědět)

a na druhym screenu v levo uprost?ed je overlord vypout?jc sliz...zajmav

protossove-borci - 25.05.2008 | 09:33   (odpovědět)

to Odin: ten cop je sou vyrostl nervov ponky pomhajc protoss?m k telepatickmu spojovn...temn teml?i si je odstranili, protoze diky nim se sice neumi tak dob?e propojit s bratry, ale zato jsou nap?. neviditeln...a vimn?te si na 6. obrzku(1.SCREENU) e v pravo uprost?ed je p?ekka, jak byly zmi?ovny Dustinem i Karunem, mus se odatranit, abyste mohli projt

ovceking - 25.05.2008 | 00:28   (odpovědět)

To Odin: hydry sou trochu preostnately, to je pravda (napriklad s 1 kosou vypadali lip nez se trema).. ale jinak si na grafiku stezovat nemuzu

co se copu tyce, tossove je meli vzdycky... jedini tossove kteri je nemaji jsou dark templari, protoze ti si je amputujou... ve hre pravda moc videt nebyly, ale kdyz si z boku prohlidnes jdouciho zealota tak ho tam uvidis
btw. a na artworcich jsou videt taky
http://images.starcraftcz.com/art/zealot.jpg

Kane85 - 24.05.2008 | 22:15   (odpovědět)

nemozem povedat zeby ma W3 sklamal. hral som ho dlho a rad. aj online. a ano tam to bolo take farebne, rozpravkove - lenze imho to na fantasy sedi.
aj hratelnost nebola taka zla kedze sa to hraje na progamingovych sutaziach.
a urcite Blizzard chce tieto dve znacky oddelit ako sa len da.
ja B. verim.

Odin - 24.05.2008 | 22:02   (odpovědět)

Kane85: No, nevm jak moc se jim to poda? vylepit, mn? se zd e jsou blizzardi po?d moc ovlivn?n W3. W2 byla dlouho moje nejoblben?j hra, potom nastoupil starcraft, ale jak vyel W3, tak m? stran? zklamali, p?ilo mi to moc pohdkov, trochu jako disneyovka, skoro dn hratelnost. Doufm, e se pou?ili.

Kane85 - 24.05.2008 | 22:00   (odpovědět)

a rozhodne nemenit Ultraliska. ten nema chybu - to je skutocny Zerg

Kane85 - 24.05.2008 | 21:58   (odpovědět)

ja si myslim ze creep vo final verzii bude mat pohyblivu texturu alebo nieco take. toto obrazky neprezradia az tak dobre

Odin - 24.05.2008 | 21:52   (odpovědět)

T?eba zergsk spire je po?d p?kn, je to dobrej npad, skv?lej tvar a nejsou pot?eba skoro dn ostny. Jinak ale t?eba creep byl vdycky takovej krsnej hejbajc se, tady u ale neni nic moc.

Kane85 - 24.05.2008 | 21:50   (odpovědět)

ano, suhlasim ze terrani uz vyzeraju paradne. aj protovia. ale treba brat do uvahy ze prave tieto rasy su z hladiska vyvoja najdalej. este teraz si pamatam na prve gameplay video (predstavenie tossov) ako som mal zmiesane pocity..taky siege tank bol iba kvader. potom prislo predstavenie terranov a kazdy zacal ohrant nos nad tym, ako ich budovy vyzeraju novo a cisto. a prave to teraz riesili. cize podla mna aj zergovia sa este poriadne zlepsia. aj ked hydra sa mne osobne paci.

Odin - 24.05.2008 | 21:37   (odpovědět)

Prost? mi tam ten cop vad, vypad to moc pohdkov?, ve h?e nikdy vid?t copy u zealot? nebyly. Jinak nevm, pro? jsou pylony a photon kanony tak stran? k?iv. Jo a zergov m?li n?kte? ostny, ale te? m rohy a kdejak ostny nejen kad jednotka ale u i kad budova, m?li by s tm ubrat. Vypad pak toti vechno stejn? rohat?, je to levn nhraka, kdy dojdou npady jak vymyslet p?knou budovu, nebo jednotku, tak tam naplcaj ostny a je to. Jako t?eba ten baneling a ten worm jsou fakt super npady, to se mi lb. Cht?lo by to si vc pohrt s grafikou a dodat tomu na realisti?nosti, po?d tam vidm jen pokra?ovn Warcraftu, co se grafiky t?e. Ale jak ?km, t?eba terran?m to slu a nexus a gateway, nebo ten phoenix, to je ndhera.

2NiNe - 24.05.2008 | 21:17   (odpovědět)

no me osobne trosku stve ze zergove nejsou takovi "slizci"...mam pocit ze si to blizzardi obcas az moc kompenzujou vsemoznejma trnama a ostnama.
spawning pool treba vypada mazane, ale ten hydralisk den se mi moc nelibi. hydry by taky mohly byt lepsi a lurkeri jsou primo hnus. baneling se ale povedl, to je nadherna zrudicka
bunkr je paradni a vubec grafika terranskych jednotek je super, ale suppliky jsou dost divne :| no a photony - skoda mluvit. hnuj

Odin: tossove nemaji vlasy, ale ten cop jsou jakesy nervove vyrustky, svazane do copu. myslim ze to umoznuje telepatii ci co...od toho tu je SC encyklopedie

To Odin:

Romla - 24.05.2008 | 20:42   (odpovědět)

To Odin: Je fakt, e t?eba Hydraliskov se mi taky v?bec nelb. Perfektn byli ve videu po dokon?en Warcraftu 3. A Infestor je plnej hnus. Doufm, e ho p?ed?laj, protoe to je vrchol nevkusu.

Kane85 - 24.05.2008 | 20:37   (odpovědět)

To Odin: neviem aku verziu SC si hral ale protovia mali vzdy take copy. vid hociktory artwork, alebo video v prvom starcrafte ked zealot ide bojovat s hydrou. a aj zergovia mali vzdy kostene vyrastky. podla mna je to uplne ok ze vyzeraju tak ako vyzeraju

Odin - 24.05.2008 | 20:28   (odpovědět)

No d?s. Grafika je na 4. Jediny co vypada celkem dob?e jsou terrani, protosskej nexus, gateway a ten phoenix je taky p?knej. Zbytek vypad jak Warcraft4. Pro? m zealot dvoumetrovej cop? Vzdyt protosove nemaji vlasy. Pro? m vechno zergsk takovou hromadu roh?? Z toho ud?lali pohdku. Vzdycky jsem hrl za zergy, ale tady to m? dost zklamalo, zergov se jim vubec nepovedli.

Tonik_cz - 24.05.2008 | 18:07   (odpovědět)

Hej kluci kdo se do SC2 zamiloval? Ja jo a mam duvod. Grafika je na 1.

protossove-borci - 24.05.2008 | 17:12   (odpovědět)

terranskej bunkr je ted hafo peknej...zergovwe se me tedka ibi az na toho swarm guardiana po pr st?elch aby tam bylo hejno broodling?...myslim e je to prase?ina...

ovceking - 24.05.2008 | 17:10   (odpovědět)

ty dve maly lode v pravo dole sou tempesty... takze je videt ze si sou porad docela podobny, jenom by me zajimalo v jakym sou pomeru velikoste (rekl bych ze sou spis daleko, nez ze by byly 6x mensi nez carrier)

To Ca!da: jj vzdyt muzou... eskorty (pokud uz nejsou zruseny)

Kane85 - 24.05.2008 | 15:44   (odpovědět)

mne sa ten design paci a je mi jedno ci sa to vola Carrier alebo Tempest

Ca!da - 24.05.2008 | 14:42   (odpovědět)

To zeragul: jasny puvodni carrier a a defakto blizzardem navrzeny tempest. vsak posudte samy co vypada lip

zeragul - 24.05.2008 | 14:07   (odpovědět)

Jeste by mohli zmenit vzhled protosskeho kanonu, vypada hnusne.
Carrierum bych vratil puvodni vzhled. Mozna se mi to jen zda, ale na tom artworku vypada jinak nez ve hre. Staci se podivat na tu velkou lod a pak ty male modre, ktere jsou pod nim.

VODA - 24.05.2008 | 13:34   (odpovědět)

To Peca: HDR? N?jak jsem si neviml...

Ca!da - 24.05.2008 | 13:05   (odpovědět)

To ovecking: JJ myslel jsem tempesta ale nemohl jsem si vzpomenout. Nejde o to ze byla jinak pojmenovana a plnila stejnou ulohu jako carrier ale kdyz by jsi se podival do jednicky taka vypada uplne jinak. Ale jsem treba i pro to aby se daly do carrieru naladovat i nebezpecnejsi letadylka nez jen interceptori. XD Nebo by stacilo jen zmenit vzhled interceptoru v jednicce byli stejni

Peca - 24.05.2008 | 12:21   (odpovědět)

Mazec ! Grafika se fak mlovmi kroky hbe k lepmu, za?n to vypadat jako po?dn scifi a ne komix, viz bunkr ! Jen tak dl Idle video banelinga na ofic. strnkch vypad naprosto perfektn?, p?esn? takhle si p?edstavuju zl ZERGGGYY, super prce s HDR
Artwork Tempestu/Carrieru vypad vborn?, doufm e s nm bude n?jakej render

ovceking - 24.05.2008 | 09:56   (odpovědět)

To Ca!da: myslis tempest? ... je pravda ze me taky prekvapilo proc obe ty lode vypadaly prakticky naprosto stejne, kdyz si blizzard zaklada na tom, aby bylo vzdycky na prvni pohled poznat co je co za jednotku a co prave dela

Ca!da - 24.05.2008 | 09:32   (odpovědět)

jo carrier je peknej ale ma design ma podle jednotky kterou blizzard vytvoril a jinak pojmenoval ale byla defakto totozna s carrierem.

ttt - 24.05.2008 | 00:21   (odpovědět)

wow... nev?d?l jsem, e SC2 m zvl? EU a USA ofic. strnky :S

Marine - 23.05.2008 | 23:45   (odpovědět)

YEP, bunk je sexy

RESHETO - 23.05.2008 | 22:32   (odpovědět)

To Horigon: to su Infestori imo

Horigon - 23.05.2008 | 22:27   (odpovědět)

na tom screenu s nydusmi to co je za jednotku. Taky gulaty tucny fialovy. Su dva pri nydusoch a dva dole

ovceking - 23.05.2008 | 21:52   (odpovědět)

ten carrier... je... nadhernej

a ty znacky na budovach taky vypadaji dobre, doufam ze se alespon v kampani budou menit podle toho za kterou stranu se bude hrat... a kdyby sly nastavit i v multiplayeru, urcite by to nicemu neuskodilo

killer.exe - 23.05.2008 | 21:23   (odpovědět)

jeah bunker je fakt super

Kane85 - 23.05.2008 | 21:20   (odpovědět)

a konecne budovy vyzeraju tak ako maju...novy bunker je mnam mnam

Kane85 - 23.05.2008 | 21:15   (odpovědět)

supeeer.
uz som prestaval verit ze sa niekedy dockame aktualizacie of. stranok

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.