StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

30.04.2008 | 20:41 - Jetro

V pond?lí o p?lnoci byla ukon?ena naše sout? I <3 SC (galerie). Jak je vidno z ?lánku ze 17.4. na oficiálních stránkách, byli jsme jedni z mála na sv?t?, kte?í se do vlastní sout?e pustili. Dlouho to vypadalo, e poadovanou kvótu padesáti obrázk? nemáme ani v nejmenším šanci splnit, jene poslední den "tajemný" dobrodinec nafotil snad celé své m?sto a my se tak dostali na ?íslo 57. Obrázky byly následn? p?edány Karunemu a dnes dorazil mail, ve kterém je mimojiné chválí.

 

Great pics by the way! Also feel free to shoot me a Questions List you'd like to see answered for Q&A, about 20 questions in case some aren't usable.

 

Nejzajímav?jší kusy navíc mají šanci se dostat do Blizzardí mozaiky. Co se tý?e tri?ek, dáme vám v?d?t, a budeme v?d?t n?co konkrétn?jšího.

 

Co je moná ale ješt? zajímav?jší, máme si p?ipravit seznam p?iblin? 20 otázek, které nám Karune zodpoví. Cht?li jste mít jistotu, e vámi poloená otázka bude Blizzardem zodpov?zena? V?tší šance u pravd?podobn? nikdy nebude. Proto neváhajte a ptejte se tady a te? na to, co vás zajímá.

Zdroj: vlastn
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

maxx - 15.12.2011 | 18:49   (odpovědět)

cu jetotu dobry ?????????????????????

Jetro [ redakce ] - 08.05.2008 | 17:36   (odpovědět)

To halal: Dobra prace

halal - 08.05.2008 | 14:36   (odpovědět)

Mrknete sem pls: http://forum.starcraftcz.com/viewtopic.php?f=2&t=91

Tady v tom zacina bejt trosku bordel, snad to tam bude prehlednejsi....

halal - 08.05.2008 | 12:12   (odpovědět)

jj, faktory sjizdi jackaly a tanky a myslim si, ze i thor se uz nestavi SCVckem, ale ve faktory...

Shorty - 08.05.2008 | 12:02   (odpovědět)

No, j myslm, e Karune se zmi?oval, e n?kter textury budou jet? hez? a e se na nich pracuje - nevm, co m proti soum?rnosti mauriicio, v p?rod? je spousta soum?rnejch v?c, t?eba mo?sk hv?zdice...moment - doufm, e nevy?adili Tank, kdy ?k, e z factory sjd jen Jackal

mauriicio - 07.05.2008 | 18:38   (odpovědět)

Otzka: Zajmalo by m?, zda budou jet? m?nit fyzickou podobu budov, nebo jsou spokojen s tm co maj. Nemyslm tm textury, ale skute?n tvar. Terransk mi stle p?ipadaj troku jako hra?ky (jsou mal, faktory m vjezdn rampu p?estoe jedin vozidlo je momentln? Jackal, hodn? p?ispv i rychlost ot?en ve vzduchu), Zergsk zase nevypadaj a tak iv? (Hive je soum?rn dle 6-ti os, p?ispv i pouh textutovoct creepu).

uhlyk - 07.05.2008 | 18:27   (odpovědět)

mne sa ten pribeh strasne paci, ale uz som ho dva krat hral... takze na treti krat by mohli pripravit uplne inu kostru

SAS - 07.05.2008 | 10:44   (odpovědět)

To uhlyk: a Tob? se tenhlel p?b?h nelb ? j ho upln? eru

Hellknight - 06.05.2008 | 18:34   (odpovědět)

To Shorty: Dk za uznn
Jet? m? napadla otzka, jestli bude mon se setkat v kampani se starma jednotkama, p?padn? je vyut? Nap?. Reaver, Devourer, Dragoon - jestli n on tak jeho hlas mi ur?it? bude chyb?t, atd.
I have return

- 06.05.2008 | 16:57   (odpovědět)

No, m?e zkusit otzku jako: Will your storyline be so easily predictable as allways you blizzard dummies? ...ale nemylsm,e to Karune vezme dob?e

Mon by se dala vymyslet n?jak otzky na upgrady zerg? - kdy m mt kad jednotka svoje 3 stupn?, jenom se bojim, e to asi bude docela p?mo?ar - baneling byde vc bouchat,zergling kousat a mutalisk ltat/plivat

uhlyk - 06.05.2008 | 12:48   (odpovědět)

mna by zaujimalo ci spravia klasicky blizzard pribeh, ktory vies prekuknut po prvej misii... aj v sc1 aj vo w3 bol ten pribeh podla mna uplne identicky, iba bolo zmenene prostredie a postavi... dobry humani sa brania proti nepoznanemu zlu, potom jeden z ludi prejde na druhu stranu, znici vsetko... pridu dobry super inteligenty elfovia/protisi, obetuju nieco a porazia zlo... pride datadisk a zase docela podobny pribeh

Shorty - 06.05.2008 | 01:29   (odpovědět)

to Mauricio: chpu tvoji poznmku o demokracii - ja jsem puvodne vyzival pomerne slusne - hlavne mam pocit,ze kdyz je tahle stranka cela o SC, nemusi se resit ruzne problemy v jedne diskusi,jde zalozit nova - coz jsou na tohle tema moje posledni slova,pardon

Uplne souhlasim s halalem - nedokazu si predstavit prostredi za zergy a mysllim,ze to asi byl/je i pro Blizz docela orisek - jen se bojim, ze na tuhle konkretni otazku Karune neodpovi - to spis na otazky ohledne volnosti a paralelnch p?b?hovch linich jak psal Hellknight - mimochodem fajnova otazka - tu bych urcite zaradil

halal - 05.05.2008 | 23:25   (odpovědět)

cerebrate si asi muzou zergove kdykoliv vytvorit novyho ("you have been created to serve me"), takze na tom kterej to je, zas tak nesejde ale prave ten interface za zergy me zajima, preci jen v hyperionu je to docela hezky, ale prolejzat nydus wormem pred misi... to aby clovek pred hranim moc nejedl

ovceking - 05.05.2008 | 23:05   (odpovědět)

To mauriicio: v broodwaru se hralo za cerebroida, ale netusim za kteryho, protoze krome nej by meli bejt mrtvi uplne vsichni (a toho za keryho se hralo uz QoB taky urcite davno zabila)

mauriicio - 05.05.2008 | 22:55   (odpovědět)

U Zerg? by se dalo hrt i za Daggota, v n?kter dvn diskuzi bylo uznno, e je naivu.

ovceking - 05.05.2008 | 22:44   (odpovědět)

To heavy.firepower: tak tohle je uz vazne moc. nebudu te tu napadat jenom proto ze se snazim zachovat diskuzi na jisty urovni, kterou ty se svejma prispevkama rozhodne nesplnujes.

To Hellknight: o interaktivitu kampane u protossu se nebojim, spousta vnitrnich problemu mezi Aiurskejma protosama a temnejma templarema, mozna potkame zeratula, atd.

spis se bojim o interaktivitu u zergu, jelikoz jsou vsichni cerebroidi mrtvi, tak u nich zbejva jenom queen of blades, a ta si se zerglingama ani overlordama moc nepokeca... druha moznost je ze se nebude hrat za QoB ale treba za nekterou "obycejnou" queen ktera, jeikoz ridi celej ul nejakou vlastni vuli mit musi

protossove-borci - 05.05.2008 | 21:47   (odpovědět)

vazne pochybuji o tve intelingenci....

mauriicio - 05.05.2008 | 21:09   (odpovědět)

nevezmou...

heavy.firepower - 05.05.2008 | 21:06   (odpovědět)

to protossove- borci: di do prdele kretne!!

Hellknight - 05.05.2008 | 20:38   (odpovědět)

No to sem zv?dav, jestli Karune na t?ch 20 otzek (z ?eska) odpov? Kdyby jo tak si u m? zsk respekt, protoe konn jinch firem na ?eskm trhu je trochu smutn, teda moc smutn!

Hellknight - 05.05.2008 | 20:34   (odpovědět)

Do kdy maj bt vlastn? ty otzky zpracovan pro Karuneho???

Hellknight - 05.05.2008 | 20:32   (odpovědět)

Kadopdn? bych uvtal otzku, jak budou vypadat kampa?ov menu za Protossy a Zergy?A jestli budou mt stejnou interaktivitu jako kampa? za Terrany?A jestli budou vechny kampan? mt velkou nelinearitu(nap?. hr? vybr na kterou planetu se vydat,atd.)a tak spoustu sekundrnch kol?, pro v?t znovuhratelnost kampan?, kde by se hr?ovi nedostavil pocit Deja vu po druhm, ?i t?etm dohrn, ale naopak by mohl s mrn? odlinm pocitem prochzet kampa? znovu trochu jinak!

Jetro [ redakce ] - 05.05.2008 | 20:27   (odpovědět)

NERADI BYCHOM ZACALI DISKUZE POD NOVINKAMI NEJAKYM ZPUSOBEM MODEROVAT, PROTO PROSIM ABYSTE SE POKUD MOZNO DRZELI TEMATU.

mauriicio - 05.05.2008 | 20:23   (odpovědět)

rd bych se zastal uhlyka, jeho p?sp?vky u se docela odlepili od standartu h.f. apod., tak to zaregistrujte, t?eba si vezmou p?klad i oni

mauriicio - 05.05.2008 | 20:21   (odpovědět)

To ti kte? necht?j tuto diskuzi: Myslm e jsme v demokracii a pokud se tu rozvine diskuze na jin tma ne to oficiln, tak je kadho prvo (ne)p?ispvat a (ne)?st.

K otzce Suply depot: V jedni?ce, kdy SCV dostav budovu, tak pak chvli kroukuje vude mon? ne se dostane na nezastav?nou plochu. Dokonce je mon p?istt budovou na jednotkch pod n (ikdy hodn? t?ko), tyto pak "vysko?" nad budovu a postupuj jako SCV. To taky asi ?ste?n? odpovd na problmy s Antigravity, p?estoe te? to bude dvojka a 3D, take nic nen jist.

K otzce o Nydus Wormovi: Myslm e by se cht?lo zeptat na jeho koncept obecn?. Nen mi jasn zda je brn jako budova ?i jednotka. To by mohlo odpov?d?t vce jak jakkoli jin spojen otzek (o jak se tu u n?kdo pokouel).

ovceking - 05.05.2008 | 20:01   (odpovědět)

To halal: jo to by bylo nejlepsi

btw. ty otazky bude vybirat kdo, redakce, nebo bude anketa?

Bekend - 05.05.2008 | 19:49   (odpovědět)

Ach jo... tak to je poradna kopa bullshitu panove
Do kdy teda ucelovat otazky? Uz by to chtelo zacit ucelovat ne? Tak do konce tydne poslat, at mame odpovedi co nejdriv ! Takze jaky otazky se vam zatim nejvice zamlouvaly?

Shorty - 05.05.2008 | 19:18   (odpovědět)

to Uhlyk: darmo na tebe v?bec mluvit chlap?e, ?e si dl svoje testosteronov p?echcvn a moje p?zp?vky p?eskakuj, pokud ti vad - j doufm, e my ostatn budeme ?eit otzky pro Karuneho

Mutagon - 05.05.2008 | 19:17   (odpovědět)

Mazec diskuse . Us ani nechapu proc se ty efekty tak resi, kdys si to vezmete tak v sc1 nejsou zadne efekty ktere by zhorsovaly hratelnost (mozna mi delalo problem pri seslani napr. peti zergskych dark swarmu, to se pak tesko mikruje_ne ze bych to umel). Pri testovani korejsti progameri rikali ze sc2 je velmi podobna hra jako sc1 a aby zmeny pocasi (pokud by byli) zhorsily hru si nemyslim nebo tak vyrazne nebudou. Osobne si myslim ze zadne efekty vypnout nepujdou, protoze tak extremni tam nebudou (samozrejme low,medium,hard a ultra nastaveni graf. ano). Quaky (nebo ty starsi) se opravdu hraji na nejnissi detaily pro prehlednost a postavy jsou temer zelene fosforove barvy aby se dobre videli (odkaz na video sem us nenasel .

Romla - 05.05.2008 | 17:55   (odpovědět)

To halal: J u nic.

halal - 05.05.2008 | 17:54   (odpovědět)

tak to zkusim shrnout - mame se zeptat jestli pujdou vypnout efekty? nebo co resite?

protossove-borci - 05.05.2008 | 17:52   (odpovědět)

to heavy.firepower: uz to trocha prehanis ne?

Casper - 05.05.2008 | 17:40   (odpovědět)

Jinak souhlasim s Uhlykem. A v prikladu heroesek 3 ma naprostou pravdu. Proste efekty ano ale moznost vypnuti. Pak je na kazdem jak chce sam.

SiMich - 05.05.2008 | 17:38   (odpovědět)

"v diskuzch" - myleno v koment?ch na tomto webu

SiMich - 05.05.2008 | 17:36   (odpovědět)

Myslm, e je docela normln, e v diskuzch probhaj flamy. Doporu?uji zaloit vlkno na fru (nejlpe adminy, take jestli jet? ?tete.. ), kde by kad mohl napsat svoje otzky a kde by se diskutovalo pouze o otzkch a p?li by se neodbo?ovalo.
uhlyk: P?ehn to.

Romla - 05.05.2008 | 17:35   (odpovědět)

To uhlyk: Btw. momentln? pa?m Unreal Gold a Incubation.

Romla - 05.05.2008 | 17:33   (odpovědět)

To uhlyk: Fajn, kone?n? slun debata. Samoz?ejm?, e hratelnost je to hlavn, ale vizuln strnka je taky d?leit a mon vc ne si mysl. Jinak s tebou celkem souhlasm.

uhlyk - 05.05.2008 | 17:28   (odpovědět)

vidiet, ze teba bavi hra, ked ta ocaruje efektami, same farby... proste krasa a ze ti je jedno ako dlho ta to bude bavit... sak ked ta to prestane bavit, tak prejdes na inu hru... ja davam prednost hram, ktore ma budu bavit aj 2 roky... a to vdaka efektom proste nepojde... ta hra musi mat nieco ine ako efekty aby ta to bavilo 2 roky...
napriklad heroes 3 vs heroes 4 a 5... ovela horsie efekty... obycajna grafika... ale co si stale rad zahram? tie skarede efekty...
to ze vypnes efekty nedegraduje hru a uz vobec ju to nepostavi do urovni "e z hry nic nezbude."... pokial by vypnutie efektov malo degradovat hry az na uroven "e z hry nic nezbude." tak by tu moznost vyropca nedal... q1 sa stale este hrava... aj ked malo, ale hrava a hraju to prave ty ludia co tu hru degradovali az tak"e z hry nic nezbude."... oproti vsetkym tym unrealom, kde ta degradacia nebola mozna...

Romla - 05.05.2008 | 17:17   (odpovědět)

To uhlyk: Prasrna je, e se hraje na takov detaily, e z hry nic nezbude. Nechpu pro? v?bec pa? Quake 4, kdy by mohli hrt Quake 1 a jet? by to lp vypadalo. To jsem cht?l ?ct. Take jsi jako obvykle pln? vedle.

Casper - 05.05.2008 | 17:17   (odpovědět)

tobtw. neplati. Ztratil jsem se v tom vasem spamu a neprecetl jsem si jeden coment...

uhlyk - 05.05.2008 | 17:17   (odpovědět)

casper tak to necitaj... myslis ze mna bavi citat o genialnej strategii ako si postavis marinakov na depot a budes odtial strielat ? =))
pritom par postov dozadu mas napisane co sa stane, ked tam mas jednotku...

uhlyk - 05.05.2008 | 17:15   (odpovědět)

citujem "To uhlyk: S tm Quakem to prv? vm - prasrna. " kdo robi prasarny? prasata.... kdo prasi? prasata... kdo podvadza, aby vyhral? prasata...
alebo sa mylim ? kdo robi prasarny? super ludia?
nabuduce vol ine slova, ked chces nieco nazvat...

Casper. - 05.05.2008 | 17:15   (odpovědět)

To uhlyk: Uz me tahle diskuze taky vubec nebavi. Jak o5 jak psal Shorty - bezte si na Xchat. btw. Romla ti nenadaval. To psal o heavy.firepower...

Casper - 05.05.2008 | 17:10   (odpovědět)

Shorty me privedl na zajimavou myslenku. Kdyby se suply zasunuly do zeme, hrac by si na ne postavil sve strilejici jednotky (skupinku marinaku nebo tanka) a o5 vysunul nahoru. Byly by jako na clifu a souperovy nestrilejici jednotky by musely nejprve znicit supl a pak zautocit na ne. Ale nevim, to uz by byla hodne velka imba...

Romla - 05.05.2008 | 17:10   (odpovědět)

To uhlyk: No vidm, e chpn ti obecn? d?l problmy. Cht?l bych vid?t, kde jsem lidi, kte? stvo?ili zklad progamingu nazval prasaty. Radi si nedomlej, co svmi p?sp?vky myslm, protoe ti to v?bec nejde.

uhlyk - 05.05.2008 | 17:09   (odpovědět)

ja ti nadavam ? =))) hahaha, ja ti tu davam dovody preco vela presitenych efektov je blbost a prakticky ti ukazejm, kde vsade sa efekty aj tak nepouzivaju, ked sa ta hra aj hrava viac ako single a ty tu teraz splodis, ze ta iba urazam a nic ine nepisem... gratz... hlavne ze mna posielas hrat sims...

uhlyk - 05.05.2008 | 17:07   (odpovědět)

shorty... ani mna nebavi citat o tvojich dementnych diskusiach ale nepisem ti siahodlhe prispevky...

romla a co konkretne som nepochopil ohladne efektov? btw nazvat prasatami ludi, ktory stvorili zaklad progamingu a hrali jednu z najtachsich hier(podla mna), je trochu silne cafe... ale to bude dane asi tym, ze ty sa na nich pozeras uplne inak ako ja...
stym sims som to nepochopil, asi humor na inej urovni .)

Romla - 05.05.2008 | 17:04   (odpovědět)

To Shorty: Kv?li lidem jako heavy.firepower, uhlyk nebo Maty se tady opravdu o ni?em bavit ned. Oni si mysl, e kdy m n?kdo jin nzor, tak je to tok na jejich osobu a sna se brnit jako by jim lo o ivot - nadvkami a to?nmi poznmkami. koda mluvit.

Romla - 05.05.2008 | 16:59   (odpovědět)

To heavy.firepower: Kone?n? n?jak kompliment od tebe. Myslel jsem, e jedin co um je neustle nadvat.

To uhlyk: S tm Quakem to prv? vm - prasrna. S filmem jsi to nepochopil, s efekty tak ne. Hlavn? si nezapome? nasadit ty slune?n brle a bude zase tvrd? pa?it Sims nebo Sim City...

Shorty - 05.05.2008 | 16:58   (odpovědět)

-------------------------------------------------------------------------------------
CO JE TOHLE ZA PSTUP ??? Necht?li byste si jt o tomhle diskutovat t?eba na X-chat??? M? je to pln? ukraden a radi bych si p?e?etl n?jak konstruktivn pokra?ovn ohledn? NOVHO QandA a ne po?d dohady na jak rovni se hraje s jakma detailama a v kter h?e- j stejn? nikdy nebudu hrt na rovni,na kter bych se tm musel stressovat.Na SC m? t? jin v?ci. Nemyslm si,e je to od nesmysln debata, ale radi si to ho?te n?kam jinam a sem cho?te dl ale p?emlejte o JINCH V?CECH - j a dal se pak nebudeme muset pro?tat haldou p?zp?vk? ohledn? n??eho co je v podstat? OFF-TOPIC. Pokud sem tu patn? a tohle je diskuse ohledn? detail? ve starcraftu a usnadn?n hry, tak m? prosm odkate n?kam jinam,ale jinak bych byl pro,aby tu n?kte? akt?i p?estali SPAMOVAT, jakkoli si mysl,e jsou p?i tom cool.Je to docela demotivujc,kdy ?lov?k vid,jak ti ostatn po?d melou tu svoji a jakkoli vzvy IGNORUJOU.
-------------------------------------------------------------------------------------

uhlyk - 05.05.2008 | 16:52   (odpovědět)

smoke granat je ale ina vec... jeho primarna vlastnost je aby si nevidel... napr. v CS to je zakazane... ale to je nieco ine zase, ze ano...

ovceking - 05.05.2008 | 16:36   (odpovědět)

To Romla: mylsim ze fakticky nejpravnejsi jsou 2 barvy: modra (khala) a zelena (void).. ale ruznobarevna psi by v multiplayeru rozhodne pomohla

To Shadow: me napadaj kourovy granaty... pricemz vypnuti jejich koure bych za cheatovani rozhodne povazoval

Havoc - 05.05.2008 | 16:26   (odpovědět)

V CoD 2 je silno vydiet rozdieli medzi low/high detailami. Zmiznutie vzdialenych kerov a moznost vidiet camperov, ziadna trava kt. by branila vo vyhlade, taktiez prehladnejsi smoke, ziadny dym ( resp. prach ) pri strelbe do steny, slabsie narusenie ( zcervenanie okrajov ) pri zraneni a pod.

heavy.firepower - 05.05.2008 | 16:21   (odpovědět)

no vte Romla to je tady hlavni mozek na techhle strankach

uhlyk - 05.05.2008 | 16:15   (odpovědět)

inak quake sa na pro urovni hral s takymi detailami, ze by si vzivote nepovedal ze je to quake(uplne vypnute textury a podne)

uhlyk - 05.05.2008 | 16:08   (odpovědět)

romla romla, ako si sam napisal multiplayer nehravas, tak nevies vobec, ale vobec vo co go. ked ti pride OK, ze nikdo netusi kde ma poriadne armady a vsetko to tam vybuchuje, laser ozaruje monitor ze si das slnecne brile a do toho ti este snezi, tak to asi nesveci o schopnostiach hraca, ale o stasti... proste to tam posles a modlis sa aby ti to vyslo... a teraz si predstav ze proti tebe stoji korejec ktory dosahuje apm 400(400 klikov za sekundu) proti tvojim cca 50 a bezradne sa pozera na to mracno efektov bez niakej moznosti zasiahnut do bitky... ferove podmienky ze ? =)))
btw ked to prirovnavas k filmu, tak to mas ked amici spravia niaky velkofilm zalozeny iba na efektoch a pritom je to prepadak...(hratelnost = pribeh filmu, zaujimavost filmu)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.05.2008 | 15:58   (odpovědět)

n?kde sem ?etl, e si snad n?kdo st?oval, e mu p?i hran zakryl velkou ?st obrazovky n?jak lvov balvan, kter vylet?l do vzduchu na lvov map?... to je p?esn? ten problm

Shadow - 05.05.2008 | 15:17   (odpovědět)

To Romla: No tezko rict... Me teda treba u CS nenapada efekt, co by rusil... Trosku jsme se tu do toho zamotali. Ja nerikam, ze bych chtel hrat hru bez efektu, jen tam nechci neco, co by silne ovlivnovalo hratelnost. A kdyby to tam bylo, tak at to jde vypnout. Asi by me nastvalo, kdybych prohral hru jen kvuli tomu, ze jsem v meteorickym roji nemoh nakliknout HT a hodit rozhodujici psi storm. Vnaselo by to do hry strasnej vliv nahody a zrovna SC stavi na umeni hracu a ne na ty nahode. Jinak proti efektum nic nemam, stejne kvuli SC2 budu muset poridit novej stroj, tak uz je to pak celkem jedno.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.05.2008 | 15:12   (odpovědět)

Romla : o laserech sem zm?rn? nemluvil, ale i tam je ta barva zvisl na konkrtn technologii. O protosskch ost?ch samoz?ejm? nikdo nev, ale ?ekal bych tam prv? pln? stejn problm. To sam u khaydarinu atp.

Romla - 05.05.2008 | 15:03   (odpovědět)

To Shadow: Jo, celkem s tebou souhlasm. Ale zajmalo by m?, jestli na sout?ch v po?ta?ovch hrch v t?ch velkch halch hraj taky vichni s vypnutmi detaily (Counter Strike, Quake, Age of Empires)?

Romla - 05.05.2008 | 14:55   (odpovědět)

To Unimatrix325: Lasery m?ou bt r?znobarevn, jak je to s protosskmi ost? to nevm, ale nemyslm si, e by musela bt vdycky modr... Nebo ano?

Shadow - 05.05.2008 | 14:34   (odpovědět)

Hru snad clovek hraje pro to, aby si ji uzil. Kdyz me efekty zbytecne otravujou, tak proc je nevypnout? Cheatovani...? Tezko, kdyz to umoznuje hra, tak je to OK. Kdo si hru chce uzit se vsim vsudy, efekty si necha zapnuty, kdo si chce zasoutezit na na vyssi urovni, efekty si vypne. Pro nejlepsi vykon musis proste neco obetovat, stejne jako ve vrcholovym sportu. Myslim, ze sportovci by o obetich mohli vypravet. Takze chces bejt dobrej, musis efekty obetovat. A urcite tim nevznika jina hra, naopak s tim ta hra (a jeji nastaveni) pocita.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.05.2008 | 14:07   (odpovědět)

m? taky nevad konkrtn? r?ov, ale vad mi, e barevn rozlien cpou na n?co, co je technologick dan - tzn. barvu motor? ost? atd. atd. Prost? jako by ve strategii ze sou?asnosti dvaly barvy tryskovm motor?m, mask??m atd.
ad znevhodn?n : no to je jednoduch, kad si m?e nastavit detaily jak chce a na minimln nastaven m jistotu, e na tom bude minimln? stejn?. To je fr. V?t problm, kter se t?eba dost p?ehl, je s rozlienm, protoe v?t rozlien vid vc hrac plochy.

Romla - 05.05.2008 | 12:16   (odpovědět)

J bych prost? sniovn detail? p?irovnal k ur?it form? cheatovn. Ale jak jsem ?ekl, d se tomu t?ko zabrnit, stejn? jako t?eba tomu, e kad m doma jinak vkonn po?ta?.

Romla - 05.05.2008 | 12:08   (odpovědět)

A k tomu multiplayeru: Je jasn, e kad bude preferovat p?ehlednost - otzka je, jestli to nen tak trochu proti pravidl?m. Nebo-li, zda to n?kter hr?e nezvhod?uje, co se podle m? d?je (u jinch her, protoe SC2 zatm nevyel).

Romla - 05.05.2008 | 11:42   (odpovědět)

R?ov pylony mi nevad. Ve Star Wars jsou taky r?ov sv?teln me?e - nebo aspo? fialov a oranov. Rozhodn? si nemyslm, e Protossov s r?ovmi pylony by m?li bt tepl nebo tak n?co. Take r?ovou beru, je to stejn barva jako modr nebo zelen, alespo? pro m?.

halal - 05.05.2008 | 10:25   (odpovědět)

jj, ty ruzovy pylony (a nejen pylony) me taky stvaly, kdyz jsem na to koukal (i kdyz na tilesetu twilight jsou docela zajimavy)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.05.2008 | 10:20   (odpovědět)

je t?eba rozliovat singl a multi. V Singlu m?e bejt efekt? a a, ale v multi kadej bude preferovat p?ehlednost. To se tk t?eba barevnho rozlien - v singlu bych za r?ov pylony st?lel, v multiplayeru to je moc dobr npad.

halal - 05.05.2008 | 09:45   (odpovědět)

To Shorty: o tech supply depotech uz psal - jakmile bude jednotka na nem, kdyz se zvedne, tak to bude stejny, jako kdyz zacnes v jednicce stavet upgrade - jednotky proste pujdou na stranu, ke ktere jsou bliz.

Nydus do fogu asi nepude, s tim posilanim zpet je to dobra otazka...

Romla - 05.05.2008 | 01:29   (odpovědět)

Aby to tedy bylo jasn: efekty povauji za sou?st pravidel t hry a nikoliv za n?co, co sniuje hratelnost. Starcraft je simulace sci-fi vesmru a m?l by obsahovat (i bt hrn) s odpovdajcmi efekty. Pokud nechci hrt hru s takovmi efekty, pak nebudu hrt Starcraft, ale n?co "jednoduho".
To? m?j nzor.

Romla - 05.05.2008 | 01:15   (odpovědět)

To ovceking: Kdy to trochu p?eformuluji, tak jsem cht?l ?ct, e vypnutm efekt? zskvaj n?kte? hr?i neoprvn?nou vhodu proti t?m, kte? si efekty nevypnou. Take vypnut efekt? by m?lo bt zakzno, protoe hrt bez nich je jako brt doping ve sportu - nut to vechny hr?e brt doping (vypnout efekty), protoe jinak jsou znevhodn?n. Bohuel to ve skute?nosti zakzat nejde, protoe spousta lid m slab po?ta?e a s efekty by hru prost? nerozjela. D?sledkem je, e vichni hraj hru bez efekt?, ?m se z n stv jin hra, kde je vechno jednodu.
Kdy u jsem n?kolikrt p?irovnval k ach?m, tak to ud?lm jet? jednou: je to jako hrt achy bez ?asomry - neoprvn?n uleh?en proti pravidl?m hry. Aby se mi lpe hrlo, n?kter pravidla (efekty) prost? vypustm. Takhle by to ve sportu (za co multiplayer Starcraftu povauji) fungovat nem?lo.
To jsem cht?l ?ct. Nechci to ale nijak ?eit, protoe sm multiplayer nehraju.

Shorty - 05.05.2008 | 01:01   (odpovědět)

Mal dopln?n:
U prvn otzky - ten konec je mylen jako: kdy bude jednotka stt na Depotu, kter se vyno?, bude z n?j moct pot uprchnout? (kdybych si p?edstavil depot jako cliff, tak by samoz?ejm? nemohla - pokud by to nebyl reaper)

U druh - vracen zp?t myslm obecn?, v jakmkoli p?pad?

...a na zv?r: nelo by n?jak graficky odd?lit p?zp?vky (?arou)? nepoznm kde jeden kon? a druhej za?n, dky

Shorty - 05.05.2008 | 00:56   (odpovědět)

Trochu jsem reagoval na men diskuzi, kter tu vznikla o protosskch pohl. orgnech a anatomii v?bec - jde o ?lnek: http://scgame.wz.cz/others/biologie.htm

a btw: jestli toute ukzat, e jste morln? ve, ne kterkoli soupe? v thle abo-my vlce, nepokra?ujte ve p?i a radi poj?te ?eit jak se bude n nrod prezentovat v QandA p?ed Karunem a Blizzardem v?bec ... nebo m?ete za?t nadvat m?,j se vm omluvm a bude to

m? napadla jedna otze?ka, ale v hernch mechanismech jsem nikdy pln? nevynikal, tak m? kdytak prosm pou?te:
Q: Co se stane,kdy jednotka z?stane stt na zano?enm supply depotu? P?klad: V momentu,kdy se depoty spust, soupe?-Protoss pole na kady depot Stalkera nebo dokonce skrytho templ?e - budu moct depoty zvednout a nebo se mi veval do zkladny jeho armda? A pokud budu moct zvednout - bude moct jednotka uprchnout?

jo a jet? n?co:
Q: P?jde poslat Nyndus Worma do oblasti zakryt mlhou vlky, kde jenom tum, e by mohl bt soupe?? Pokud ano - co se stane, kdy trefm bodovu nebo doodat pop?. jednotky? P?jde vyslan nyndus worm jet? vrtit zp?t?

Q: Kdy mi bude chtt p?ejt Colossus p?es moje Supply Depoty - budu je moct zano?it a tm doclit toho, aby zapackl a rozbil si ?umk? (;-P joke)

ovceking - 05.05.2008 | 00:03   (odpovědět)

To Romla: ale znamena to ze nebudes delat zkousku nebo ho muzes vydirat... ale souhlasim ze je to dost nepresny prirovnani

To Shorty: me ta otazka taky nepride relevantni

To Shadow: presne, tohle je nejlepsi reseni a sem si jistej ze takovy tam i bude

To mauriicio: jelikoz banelingove stojijou i plyn, tak si nemyslim ze je budes moct mit az zas tak rychle, navic na ne urcite budes potrebovat upgrade (podobne jako na lurkery v SCI)... a nez je dstanes k nepriteli, tak ten uz tam bude mit maraudery (kteri banelingy zpomalej), nebo immortaly (kteri je vydrzej)

mauriicio - 04.05.2008 | 22:29   (odpovědět)

K tomu tech tree m? napadlo, zda nejsou roach a baneling troku p?li brzo dostupn, p?ece jen u se zergling-rushem je t?k se vypo?dat, teprve kdy proti zkopovm obranm pole Zerg t?i banelingy a odele je na vyhldovou jzdu Kurpulu sektorem, nebo p?mch k zergling?m roache jejich regeneraci jednotky tieru 1,5 jen t?ko p?est?l, to ud?l Zergy jet? siln?j v prvnch fzch hry. Jen se bojm aby to na technologi?t?j-a-tedy-pomalej rasy nebylo trochu moc.

Romla - 04.05.2008 | 22:25   (odpovědět)

To Maty: Navc s ?lov?kem, kter neusle rozhazuje vrazy jako "ty se ale zabedn?nej" a "s tebou se nem cenu o ni?em bavit" se opravdu nemm chu? o ni?em bavit, protoe to opravdu nem v?bec cenu. Inspiruj se od SiMicha, s nm jsme se normln? shodli, zatmco ty tady po?d jen bre? a nadv. Na takovhle lidi za?nm bt alergick. Bav se konstruktivn? nebo se se mnou nebav v?bec. Budu ti vd??n.

halal - 04.05.2008 | 22:06   (odpovědět)

To Mutagon: http://farm4.static.flickr.com/3260/2337210427_38c38c4037_o.jpg

Romla - 04.05.2008 | 22:03   (odpovědět)

To ovceking: To s tm zkouejcm snad nemysl vn?? Ty si jako mysl, e kdy ho zast?el, tak ud?l zkouku? Po?d jsi s t?mi p?irovnnmi hodn? vedle. Vysv?tlovat u to nebudu, myslm, e ostatn m? pochopili.

To Maty: Jo, ale to ?k ty a ne ostatn. P?t? se vyjad?uj po?dn? a kdy se podle tebe nem cenu se mnou o ni?em bavit, tak se se mnou nebav - uet? mi tm spoustu vysv?tlovn.

SiMich - 04.05.2008 | 22:02   (odpovědět)

To Mutagon: http://img151.imageshack.us/img151/6315/ttzuw6.jpg
To Shorty: P?ipad mi dost divn, e by tam (a? u je tam kdelkoliv) bylo napsno, e m?la ni gravitaci, jeliko jak sm ?k to zn jako nesmysl jako od?vodn?n tvrzen o vy obratnosti.

Maty - 04.05.2008 | 21:49   (odpovědět)

sorry ze se vracim jeste k tomu dohadovani ale musim na to reagovat.
To romla: s tebou se nema vubec cenu o nicem bavit, vsechno prekroutis. Ja jenom rikam ze tam nemusi byt efekty ktery by snizovaly hratelnost ale to neznamena ze tam musi byt ,,kosticky a krizky,,

Mutagon - 04.05.2008 | 20:58   (odpovědět)

pls build tech tree zergu, kde je ten screenshot. dik

Insolitus - 04.05.2008 | 20:54   (odpovědět)

to ha: no to sem si mohl myslet e bude brnit achisty

Shadow - 04.05.2008 | 20:49   (odpovědět)

Jak jsem uz psal, zbytecny efekty taky nemusim... Blizzard udela nejlip, kdyz tam ty efekty budou, ale pudou vypnout. Takovy nastaveni nemuze bejt problem. Uspokojej tim obe skupiny a zpristupnej hru i lidem se slabsima strojema.

Shorty - 04.05.2008 | 20:44   (odpovědět)

Ahoj...u tady padlo docela dost p?knejch otzek,ale ur?it? by te? nebylo dob?e polevovat a nadvat si tu do achist?.J se jet? ur?it? sm zamyslm,ale v??te,e po tom co jsem se prokousal celou diskus nemm tolik sil.Proto doufm,e se zase za?nou navrhovat otzky ze vech stran a z nich se brzo za?nou vybrat otzky do finlnho vb?ru alias dvactky alias setu
Co si vzpomnm a k ?emu bych m?l p?ipomnky:
1) otzky na invent? a mechanismy podobn WC3 u dostaly odpov?? v jednom z QandA batch? a prostor pro diskusi podle m? u nezbyl...
2) ?etl jsem si anatomii protoss? a i kdy navm jak moc se zakld na oficilnch informacch z knih, m? p?ipad jako p?inejmenm nepln a zn docela podivn? - cht?l jsem zkusit podrobit kritice,ale moc jsem neusp?l - vechno je toti prostoupeno mocnou psi-energi a cokoliv mohlo bt upraveno Xel-nagy Jenom si ?km,jaktoe jsou si 2 organismy v n?kterch v?cech tak podobn (kostra,mozek) a p?itom maj pln? jin vnit?n orgny a bu?ky jedn?ch se evidentn? iv psi-energi...jedin co je doopravdy nesrovnalost je,e Protossov jsou obratn protoe jejich domovsk planeta m?la ni gravitaci - to by m?li bt sp gramlav
3) e by se budouvy daly po zvednut pomoc anti-gravity p?esouvat nev??m,to by byla docela velk taktick vhoda (p?i toku by se daly n?kter t?eba schovat na cliff)
4) s Collosem mm jeden problm - v n?kterym videu si vleze nad vlastn jednotky,ale kdy na n?j to? kobylky,je vid?t kulovitej tt, jak ho chrn ze spodu docela nzko - nevm,jak si to p?ebrat ...
5) ta poznmka ohledn? kou?en postav mi nep?ijde jako relevantn,ale to asi nikomu krom? autora (bez urky)
6) - otzky jestli bude existovat i lep nalezit? plynu se myslm Karune v QandA dotk s tm,e by to nejsp byla moc vrazn vhoda

ovceking - 04.05.2008 | 20:15   (odpovědět)

To SiMich: jj bojujes jenom s trojulenickama s ruznejma barvickama a znackama... dkonale prehledny.. ale v SCII bych neco takovyho (stejne jako ty a vsichni ostatni, pokud spravne ctu, nechtel)

To Romla: kdyz to beres takhle tak je lepsi nez se tejden ucit na zkouseni proste prijit a zkousejiciho zastrelit, protoze je to mnohem rychlejsi
btw. nerad to priznavam ale jediny k cemu v SC pouzivam klavesnici je ovladani skupin vojaku

Romla - 04.05.2008 | 18:48   (odpovědět)

To SiMich: OK. P?t? tedy bez SiMicha.

SiMich - 04.05.2008 | 18:40   (odpovědět)

Ty entity jsou typografick uvozovky. Nemohl bych poprosit sprvu webu o to, aby to byly povolen znaky? Spole?n? jet? s … (t?te?ka)

SiMich - 04.05.2008 | 18:38   (odpovědět)

To Romla:
Netvrdil jsem, e bych to cht?l ve stylu pikvorek. Jen jsem ?kal, e by to byla po?d dobr hra a popravd? - p?ehledn?j hra. Nedostala by se samoz?ejm? takovho sp?chu, kv?li prvnm dojm?m. Ale to je jedno...
Problm je v tom, e je rozdl mezi realitou a hrou. V realit? dn velitel nedv vojk?m rozkazy typu: „Hele, na tebe to?. Be dozadu a obhej vojsko, ne t? nechaj.“ V SC, i WC3 jde hodn? o mikro a k tomu je pot?eba vid?t p?esn? vechny svoje jednotky. N?kter grafick efekty lze ustt, je to s nima i lep (t?eba to, e to nejsou kole?ka a k?ky), n?kter u tak dobr nejsou. V realit? by v?bec nejde o jednotlivce. Vezme armdu a pole do boje. Takhle je to ?een v Supreme Commanderu, tam je to p?sobiv. A tam ta spousta efekt? nevad...
Mmch, sklo?uju se SiMich, bez SiMicha, k SiMichovi.

Mutagon - 04.05.2008 | 17:29   (odpovědět)

Nevite kde najdu obrazek budov zergskeho TECH TREE? dik

Romla - 04.05.2008 | 16:13   (odpovědět)

To ovceking: S tou klvesnic je to sp opa?n?, ne? Lamy (v?etn? m?) to ovldaj vechno my. Ten p?klad nesouhlas, protoe vyrovnat s podmnkami se mus vemi dostupnmi prost?edky, ale na tom nesejde.
J tvrdm, e efekty maj bt co nejlep a vechny klidn? mohou jt vypnout. Jak to hraje SiMich nebo uhlyk je mi jedno. Ale kv?li nim nebudu hrt n?jakou p?edpotopn deskovou hru. J to hraju proto, e chci mt zitek jako u dobrho filmu. Kdybych cht?l perfektn strategii, zahraju si achy...

ovceking - 04.05.2008 | 15:51   (odpovědět)

To Romla: nechci se tu hadat ale musim souhlasit s SiMichem... hra by mela bejt hlavne o hratelnosti, ne o ohromujici grafice a efektech... nekteri z nas maji starsi pocitace, na kterejch, hru plnou superefeku proste nerozjedou, a jinejm ty efekty proste prekazej...

nerikam ze by v SCII nemely bejt efekty... rikam jenom ze by se mely dat omezit na nejmensi potrebnou miru (je dobry videt kde je psi storm, ale uz nemusim videt desitky mrtvolek zerglingu... staci mi videt ze uz sou mrtvi, a je jedno jestli proste zmizej, nebo tam budou hnit)

umensi strategie neni vyrovnat se s podminkami... to je jako kdybys rekl ze klavesnici ve Starcraftu pouzivaji jenom lamy, protoze se to vsechno da ovladat i samotnou mysi...

Romla - 04.05.2008 | 15:02   (odpovědět)

Um?n strategie je toti vyrovnat se s podmnkami jak mte a ne podvodem si vytvo?it vlastn, kter vm vyhovuj. Obvm se, e ve skute?nm sv?t? by po?as a dal "speciln efekty" tak snadno vypnout nely. Proto t?mto teoretickm strtg?m doporu?uji t?eba achy - ty maj naprosto p?esn pravidla a nhoda tam nehraje roli - narozdl od skute?nho ivota (nebo toho simulovanho v DOBR h?e).

Romla - 04.05.2008 | 14:35   (odpovědět)

To halal: No, to je pravda. Nakonec to video po vydn hry bude vypadat jako z n?jak pln? jin hry.

halal - 04.05.2008 | 14:28   (odpovědět)

2Romla: dik, za ten psistorm, ja jenom furt cetl u ruznejch jejich screenu, ze to vypada mnohem hustejs v akci...
To video je stejne husty - soul hunter - pryc; tempest - pryc; phase cannon - to premistovani taky pryc; twilight archon - na ty jejich ukazce jsem stejne pokukoval po reaverovi a ten je taky prych

Romla - 04.05.2008 | 14:28   (odpovědět)

To Maty: U zase mus uret? Protoe nedoke vyrukovat s po?dnm argumentem, tak aspo? n?komu vynad, vi?? J narozdl od tebe dob?e vm, co kdo pe - doporu?uji ti, aby sis po?dn? p?e?etl p?sp?vky uhlyka a SiMiche. I kdyby efekty mrn? zt?ovaly hratelnost, tak to v?bec nevad, protoe to je sou?st hry. Lidi, kte? vypnaj vechny detaily, aby si zlepili hratelnost, si to jenom uleh?uj. Proti tomu nic nemm, ale neznamen to, e Starcraft by kv?li tomu musel vypadat jako deska s k?ky. Starcraft je toti p?edevm vpravn sci-fi hra a ne deskov stoln hra. Doporu?uji uv?domit si ten rozdl. A ty nadvky si m?e nechat. Zkus m? ubt svmi argumenty a ne tm, jak um uret.

Bekend - 04.05.2008 | 14:13   (odpovědět)

Nebudete se tu hadat kvuli takovy kokotine, ze ne?

Mutagon - 04.05.2008 | 14:12   (odpovědět)

To Maty: Nikde sem nepsal ze efekty nemusim a vubec by mi nevadily v jake mire by tam byli nebo ne. Pro vas dva piskvorky

halal - 04.05.2008 | 14:11   (odpovědět)

Jezis, tak se nehadejte, vzdyt je to jedno

Maty - 04.05.2008 | 13:57   (odpovědět)

To Romla: Tady se ukazalo jak si s prominutim zabednenej a nedokazes si ani poradne precist co kdo pise.
Nikdo netvrdi ze to musi vypadat jako warcraft2 ale nesmi byt efekty na ukor hratelnosti. A myslim ze starcraft neni spis pro tebe a Mutagona proto ze jestli ti tak zalezi na efektech tak muzes hrat strilecky tam je vybuchu a ruznejch efektu az az

Mutagon - 04.05.2008 | 13:32   (odpovědět)

jj souhlas s romlou

Romla - 04.05.2008 | 13:31   (odpovědět)

To SiMich: V tom p?pad? ti doporu?uji Brass Hats nebo Galcon:
http://www.gametunnel.com/articles.php?id=657
Starcraft nen hra pro tebe.
Ve h?e nejde pouze o hratelnost, Starcraft s kole?ky a k?ky by nebyl Starcraft, ale pikvorky...

Mutagon - 04.05.2008 | 13:05   (odpovědět)

To SiMich: myslim ze tech efektu bude tak aby to bylo dobre (skvele) hratelne. A hrat s koleckama nebo krizkama tak myslim ze to us je moc. SC se proslavil hratelnosti ale i grafikou ktera v te dobe byla skvela. Ja se necham prekvapit co vymisli

jonik - 04.05.2008 | 12:54   (odpovědět)

asi to je vec nazoru ale me w3 prijde v pohode i ty efekty... zkratka se mi to libi

SiMich - 04.05.2008 | 12:31   (odpovědět)

Ve h?e jde o hratelnost, ne o realisti?nost. Mn? osobn? se v?bec nelb, jak je realita zpracovan. A strategie by m?ly bt n?co jako lep achy. Mn? by nevadilo, kdyby se StarCraft hrl t?eba s kole?kama a k?kama. K?ky s tesky a k?ky se kly by se vy?tily proti kole?km s pukami, kole?km doktor?m, kole?km v Siege Modu (samoz?ejm?, tento extrm by byl taky nep?ehledn).
J W3 hraju sem tam taky a musm ?ct - taky tam nic nevidm.

Otzky:
Lze se dostat vlastn jednotkou pod nep?telskho Colossa? Pokud ano, jak se chov Colossus, vleze-li mu jeho cl pod n?j?
Plnujete do hry typ hry Team? V SC1 bylo mon v tomto typu hry, aby dva (?i vce) lid ovldali jednoho hr?e. Pokud ano, bude stle mon dostat se pomoc tohoto na limit 800, pop?. vce?

Romla - 04.05.2008 | 11:16   (odpovědět)

To uhlyk: Myslm, e tv?j argument, e speciln efekty sniuj hratelnost, mi zn, jako kdyby si vojci v Irku st?ovali, e civilisti jim sniuj hratelnost, protoe nem?ou st?let na vechno, co se hne. Po?as i efekty k tomu pat?. Jinak by m?l ?lov?k hrt achy, kdy si nechce hratelnost kazit realistickmi efekty. To je dost zpte?nick pohled. A Blizzard to s efekty ur?it? nep?eene, toho se nebojm.

Mutagon - 04.05.2008 | 11:00   (odpovědět)

sem tam si zahraju w3 (na plne det.) a je to zabava, ale pokud se zacne moc kouzlit tak se mi to taky moc nelib

Mutagon - 04.05.2008 | 10:57   (odpovědět)

jonik - 04.05.2008 | 10:56   (odpovědět)

to uhlyk: ja ti nevim w3 hraju na plny detaily a vidim i ty nejmensi jednotky a urcite poznam ktery jsou moje

Mizzin - 04.05.2008 | 10:47   (odpovědět)

snh je v poho, krsn? jsem si ho uval v Earth 2150.
Hor je to se sv?telnma efektama. Jsou sice moc fajn, ale pravda hratelnost leckdy kaz (viz. W3)

Mutagon - 04.05.2008 | 10:44   (odpovědět)

myslim ze blizzardi by si to tak neskazily

protossove-borci - 04.05.2008 | 10:42   (odpovědět)

mno asi tak...ale mela by to byt hra aby se na nu pekne divalo..a ne jen ?umet jak do sebe neefektivne k?eou a jak pak se akorat propadnou do zeme kdyz umrou..

Mutagon - 04.05.2008 | 10:38   (odpovědět)

At us tam budou nebo ne stejne to budete parit vsichni

Shadow - 03.05.2008 | 22:47   (odpovědět)

Efekty sou sice pekna vec, ale nesmi se to prehnat. Ne, ze bych chtel videt vybuchy typu Duna 2, ale nejakej pitomej snih tam mit taky nemusim.

uhlyk - 03.05.2008 | 22:20   (odpovědět)

lebo veci ako sneh, dazd, noc,megakotelsuperprekrasne vybuchy snizuju hratelnost strasnym sposobom... pekny priklad je w3, kde ked som si nastavil medium efekty, tak som ani nevidel na male jednotky a iba som mohol odhadovat ktore su moje

protossove-borci - 03.05.2008 | 19:52   (odpovědět)

tak nak starcraft2 by mela byt evoluce mezi brood warem a dvojkou, a ja nechapu proc by tam nemely byt efekty...

Romla - 03.05.2008 | 19:45   (odpovědět)

To halal: Sp jsou lidi, kte? doma asi jet? po?d maj dvaosmestku...

Romla - 03.05.2008 | 19:43   (odpovědět)

To halal: Reape?i asi budou po?d pozemn, krom? ?asu, kdy na n? bude p?sobit schopnost Antigravity (doufm, e ji ale zru ). Psi Storm v akci je vid?t na videu PC Gameru - hodn? star video.

halal - 03.05.2008 | 19:38   (odpovědět)

Jsou lidi, co se zajimaj jenom o hratelnost, piskvorky jsou sice dobry, ale SCII je i bez efektu imho lepsi

Romla - 03.05.2008 | 19:36   (odpovědět)

To uhlyk: Kdy ti ve hrch vad vizuln efekty tak pro? se v?bec zajm o Starcraft a nehraje radi pikvorky?

halal - 03.05.2008 | 19:17   (odpovědět)

dalsi otazka: reaperi v letu jsou povazovani za pozemni nebo za leteckou jednotku?
Dale by me zajimal screen z ingame, pripadne prerenderovanych videi. Rad bych videl i video psi-storm.

uhlyk - 03.05.2008 | 19:05   (odpovědět)

vizualne efekty osrat... ja len dufam, ze sa to bude dat vsetko povypinat

Romla - 03.05.2008 | 18:02   (odpovědět)

To j doufm, e tam zm?ny po?as budou. Na hru to stejn? nebude mt vliv, p?jde pouze o vizuln efekt.

Aries - 03.05.2008 | 18:00   (odpovědět)

To ovceking: ano ?st mylenky m?ou, ovem doty?n to m?e poznat a p?padn? mylenky blokovat, ?i dokonce "vyslat" liv mylenky. Takto to funuguje mezi Protossem a Terranem, samotn protossov mezi sebou moc livch mylenek neposlaj, protoe v Khale nem?e existovat le.

Maty - 03.05.2008 | 17:43   (odpovědět)

Ja doufam ze tam zadny zmeny pocasi nebudou o tom starcraft neni, to by taky mohlo dopadnout tak ze se budeme bat jednotky nekam poslat aby nam neumrzly nebo nedostaly uzeh

SAS - 03.05.2008 | 17:31   (odpovědět)

otze?ka :
Jestli ve h?e bude ta vysok trva / ke?e /.. d se ujezdit tankem , nebo udupat thorem ? Pokud ano, bude se trva znovu vracet do p?vodn polohy ? ( n?co jako v Original War ) Budou se moc poret stromy/kaktusy ...?

Pak asi jet? ji zmi?ovan po?as ( st?dn noci a dne pop?. d? , snh ) nebo pohyb stn? v d?sledku pohybu slunce / vce slunc . I kdy o tom tak p?emejlim , tak by to asi nebyla moc dobr v?c . Vypadalo by to jako na ve?ernm fotbalovm stadionu osvcenm z n?kolika stran -> hr?i mj 4 stny na r?zn strany . Asi by to nebylo moc p?ehledn ..

Jinak doufm ,e jednotka postaven na vym bod? budemt v?t dohled

A asi jet? jestli p?jde infikovanou budovu zbavit toho hlenu, nebo jeslti u je porst? ztacen
To je asi tak prozatim ve

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 03.05.2008 | 16:09   (odpovědět)

ovceking : p?enet mylenky, i je ?st

Mutagon - 03.05.2008 | 15:29   (odpovědět)

p.s. nevim jestli je brood war nutnost

Mutagon - 03.05.2008 | 15:28   (odpovědět)

To SiMich: Mas pravdu min. verze sc musi byt 1.15 a jede to, jak to je s hamachi nevim. A jeste je moznost stahnout reg ktery va spristupni na battle netu PODOLSK, i pro hrace co nemaji origos (pokud byste chteli ten reg icq us sem psal dole)

SiMich - 03.05.2008 | 14:10   (odpovědět)

halal: Bude asi muset ?ekat, ale rychlost regenerace tt? je oproti SC1 zdvojnsobena.
Mmch, kde bylo napsno, e Dropship je venku? Pokud vm, tak ho jenom minimln? p?ed?lali na Medivac Dropship, od kterho o?ekvm stejnou funkci jako Dropship p?vodn + monost l?it jednotky.

ad nefungujc SC Hamachi: U Hamachi nezvis na ve?ejnosti IP adresy, kterou se p?ipojujete na internet. Hamachi m svoje vlastn IP a ty jsou ve?ejn vechny. Problm bude nejsp v tom, e Hamachi od verze 1.0.1.2 b?h v pro? blokuje rozesln zprv voln? do st? (polete a kdo to chytne, ten to chytne). Tento zp?sob se pouv p?i hledn her, ke kterm by se lo p?ipojit. Jsou dv? monosti - downgradovat Hamachi na verzi 1.0.1.1 nebo upgradovat StarCraft na 1.15 a n?jak psmenko, kter by to bylo zprv Blzzardu m?l n?jakm zp?sobem ?eit (nevm, 1.15 nemm).

halal - 03.05.2008 | 12:53   (odpovědět)

jj, koukam na to, ale nemuzu to najit v zadnejch Q&A, jeste u par otazek co jsem tu pokladat jsem zjistil, ze uz na ne bylo odpovezeno (pocasi, hardwarova narocnost).

Ted by me ale zajimalo jestli existuje nejakej zpusob jak si muze protoss doplnit HP nebo stity, nebo jestli bude muset cekat...

ovceking - 03.05.2008 | 12:36   (odpovědět)

To Aries: rad bych ale tak dobre anglicky zase neumim (a cesky to myslim jeste neni)... co se telepatie tyce to ze muzou prenaset svoje myslenky ostatnim vim, ale muzou je ostatnim i cist?

To halal: myslim ze uz driv karune rikal ze shield batery nebudou, minimalne ne v multiplayeru

Mutagon - 03.05.2008 | 09:40   (odpovědět)

Duke ozvi se mi na icq 447 436 467 a muzem zahrat, de to i jinak

protossove-borci - 03.05.2008 | 09:24   (odpovědět)

hmmm...u to vidm a se normln a v pohod? ?lov??e?

Lukin - 03.05.2008 | 08:33   (odpovědět)

starcraft 2 demo kestahnuti-www.sakra.cz

halal - 03.05.2008 | 01:05   (odpovědět)

Zkusim udelat takovou mensi fuzi, tady mame 4 otazky v jedny: Kolik jednotek muze prepravit nydus worm a phase prism (zalezi na poctu jednotek nebo populacni vaze)? Daji se zergske obranne budovy nalozit do nydus worma? Jaky transporter maji terrani, ted kdyz nemaji dropship a droppody prenaseji pouze pechotu? Zranuji droppody jednotky/budovy v miste dopadu?

Mno a hned bychom byli o neco chytrejsi I kdyz ta posledni je tam dost nasilne, co?

halal - 02.05.2008 | 22:56   (odpovědět)

baneling bude poskozovat plosne se 100% ucinosti po cely plose, vybuchy budou pusobit i na doodas...

Jeste bychom se mohli napsat na to jestli zergsky creep je finalni a jestli nebudou budovi trosku vrostlejsi do creepu atd, jak se o tom diskutovalo v komentarich poslednich Q&A...

Taky by me zajimalo jestli se pocita s protossskou shield battery a jestli bude doplnovat stity i budovam.

zrani dopad drop-podu jednotky/budovy v miste dopadu?

Aries - 02.05.2008 | 22:33   (odpovědět)

Jak se tu n?kdo ptal, Protossov komunikuj prost?ednictvm telepatie, ?ili p?enosu mylenek (a obraz? v mysli). tyto mylenky lze p?enet i jinm tvor?m. Doporu?uji p?e?stknku Shadow Hunters z trilogie Dark Templar saga od Ch. Golden.
Btw. nevte n?kdo kdy vyjde t?et kniha? prvn a druhou u znm skoro nazpam??

K otzkm pro Karuneho:
1) Co d?lali protossov b?hem celch 4 let?
2) Jak bude vypadat doba mezi misemi v kampani za protosse?
3) Bude Baneling zp?sobovat plon (AoE) pokozen, kdy vybuchne, bude to pokozovat i doodas?
4) Bude mon s budovou, kter byla zvednuta pomoc Anti-Gravity pohybovat, jakoby let?la (jako maj Terrani)
5) Bude Anti-Gravity spot?ebovvat energii kdy bude p?sobit, podobn? jako Cloak?

ovceking - 02.05.2008 | 22:33   (odpovědět)

To duke: nejspis to bude tim ze mas soukromou IP... ja mam tenhle problem taky, i s WC3... aby si mohl hrat po lanu alespon jeden z vas musi mit verejnou IP, da se to vyresit pomoci "direct join", ale to v WC3 ani v SC myslim neni

duke - 02.05.2008 | 21:30   (odpovědět)

to Mutagon: ja jsem taky chtel hrat sc po hamachi ale nevim proc... proste to neslo vzdycky kdyz jsem chtel dat mp pak lan tak mi to napsalo neco o ip... nevim co s tim tak pokud muzu poprosit o radu?

Kane85 - 02.05.2008 | 20:55   (odpovědět)

To VODA: mam taky dojem ze na to neodpovie

halal - 02.05.2008 | 20:55   (odpovědět)

Hm, na to ti stejne odpovi jako vzdycky - bohuzel, zatim je stale brzo rikat nejake terminy, dokonce i na to jestli bude beta uzavrena nebo otevrena.... ale zajimalo by me to, to jako kazdopadne

VODA - 02.05.2008 | 20:45   (odpovědět)

*n?jak pokusn DEMO

VODA - 02.05.2008 | 20:43   (odpovědět)

Jet? m? napadla jedna otzka: Kdy si budeme moci zahrt SC2 doma...myslm n?jakou pokusn DEMO... hr?i po celm sv?t? jsou la?ni po SC2...

halal - 02.05.2008 | 20:29   (odpovědět)

do kdy se budou ty otazky sbirat?
Hlavne pak musime co nejvic otazek spojit dohromady, at se toho dovime co nejvic

VODA - 02.05.2008 | 18:15   (odpovědět)

Prvn otzka tady u padla: Colossus - dva mdy toku...
Druh tady tak padla: Kdy u nm zase uk n?co vce ve videu...

ovceking - 02.05.2008 | 18:10   (odpovědět)

To Huran: ja bych spis rad videl toho swarm guardiana... ten myslim jeste nikde nebyl

Mutagon - 02.05.2008 | 16:10   (odpovědět)

Nebo se zrovna pripojte na s?

Name: hamachi.cz_Starcraft-B
Pass: hamachicz

Mutagon - 02.05.2008 | 16:08   (odpovědět)

zdar, jsou tu nejaci parani pres hamachi? kdystak moje icq 447 436 467 aby sme se domluvily_gg

protossove-borci - 02.05.2008 | 14:57   (odpovědět)

to si pi

halal - 02.05.2008 | 12:58   (odpovědět)

o inventari uz karune jednou psal, ale jako reakci na otazku ohledne modu a mapeditoru, tam bude urcite moznost zapnout jednotkam inventar a tak vytvorit hru podobnou DotA z W3, ale ze v kampani o tom vubec neuvazujou, natoz v multiplayeru...
O otaceni jednotek taky mluvil - ze by chteli udelat trosku jiny animace nez jenom zmenu smeru jednotek, ale ze jestli to negativne ovlivni hru, tak to tam nebude
O explozi vedle doodas taky - ty by to nicit melo
Protossske letectvo bylo docela slusne ve videich myslim, ne?

Bekend - 02.05.2008 | 12:56   (odpovědět)

Lurker je viditelny jen pro hrace, co jej zakopal, aby pote vedel, kterou jednotku ma vlastne zakopanou, protoze v SC2 jde uz zakopavat snad vsechno... nepritel samozrejme na povrchu zadnou zmenu nezaznamena

protossove-borci - 02.05.2008 | 12:44   (odpovědět)

baneling se oto? na mst? tak jako letectvo nap?. stha?ky neud?laj oblouk v letu ale oto?i se na miste...

Huran - 02.05.2008 | 12:27   (odpovědět)

tak n?jaky otzky bych taky m?l tak kdyby se vm n?jak zdla dobr...
Zm?n se/ je zm?n?n/je upraven zvuk umrajcch mari?k?? Obzvl? kdy je n?jak bitva podobajc se jatkm tak to celkem rve ui
M?e se baneling ot?et na mst? nebo se ot? "jako auto" (nevim jak to lp vyjd?it ale snad vite co myslim)
zajmalo by m? jak jdou prce na SP kampani a jestli nm v blzk dob? n?co z n zase ukou.
Do jak mry je interaktivn prost?ed? Vybouchne-li n?co blzko stromu, nebo n?jakho jinho doodatu, rozbije se?
Budeme v editoru moct upravit globln osv?tlen mapy?
a jestli by v t screenshot srii nemohli ukzat (nejlpe Protossk) letectvo v akci. Mon se mi to zd ale tuhle oblast ve screenshotech flkaj
--
jinak nezd se vm ?een rozmnoovn Protoss? a moc fanatick?

protossove-borci - 02.05.2008 | 09:56   (odpovědět)

otzky tohoto typu jsou v sou?asn dob? zbyte?n nap?. s mothership a lurkery...to se po?d jet? bude m?nit

Kane85 - 02.05.2008 | 09:21   (odpovědět)

To Corthos: myslim ze korune hovoril ze lurker (a dalsie zakopane jednotky) bude vidiet iba hrac ktory ich ovlada a teda pre supera su neviditelne...
vraj to je na sprehladnenie

Corthos - 02.05.2008 | 08:45   (odpovědět)

Otzka: Pro? je Lurker viditeln, i p?esto, e je zakopan. Pokud budu vid?t, kde jsou zakopan Lurke?i, p?inesu tam detektor a odst?elm zdlky. Nejsou tud u Lurke?i nepouiteln?

ovceking - 02.05.2008 | 00:31   (odpovědět)

To TaSSadar: urcite nebudou, karune uz neco takovyho rikal... ale mozna by tam mohlo bejt ze by hrdinove mohli menit co sou za jendotku (Jim vysedne z jackala a presedne do battlecruiseru...)

Kane85 - 01.05.2008 | 21:45   (odpovědět)

tak neviem v jednotke SC mi nic take nechybalo a ani nebude v dvojke
ale inovaciam sa nebranim
len potom by to asi chcelo aby hrdina ziskaval experience, aby sa prenasal do dalsieho levelu a to by nebolo ono

TaSSadar - 01.05.2008 | 21:37   (odpovědět)

To Casper: To Kane85: ano, ale v kampani bych inventar urcite uvital, jelikoz by to bylo strasne linearni, ty vedlejsi mise ve W3 bylo pekne spestreni... a myslim ze v tom singleplayeru to vubec neuskodi

Casper - 01.05.2008 | 21:33   (odpovědět)

To TaSSadar: Ja bych SC II. vubec nespojoval s WC III. Meli by to byt 2 uplne odlisne hry. Myslim, ze by to ani nemelo cenu aby meli nejaky inventar...

Kane85 - 01.05.2008 | 21:31   (odpovědět)

To TaSSadar: ja by som povedal ze nie
tusim ze sa vyjadrili ze v SC2 nebudu mat hrdinovia taku ulohu ako vo W3

TaSSadar - 01.05.2008 | 21:28   (odpovědět)

otazka: bude v kampani u hrdinu inventar jako ve W3

- 01.05.2008 | 21:16   (odpovědět)

1. P?jde na za?tku multiplayeru u?it startovac pozice hr? na map? jako v C&C
2. Bude mon v multiplayeru b?hem hry m?nit spojenectv (ruit, navazovat) atd.

Romla - 01.05.2008 | 19:52   (odpovědět)

Pokud jsem to sprvn? pochopil, tak vechno co je v tom ?lnku fialovou barvou (doufm, e je to fialov) jsou pouze domn?nky. Take skoro cel ?lnek jsou domn?nky. Je to sice hezk a asi ani Blizzard to nem zdaleka takhle rozebran, ale jako fakta se to zatm brt ned. A co je nejpravd?podobn?j nemus bt vdy pravda. Nehled? na to, e pravd?podobnost se tady dost t?ko ur?uje.
Tzn. moc hezk ?lnek, ale pro Karuneho z n?ho nic neplyne, take dotazy tmto sm?rem mohou klidn? sm??ovat.

Torasque - 01.05.2008 | 19:25   (odpovědět)

z toho ?nku jasne vyplv e existuj i eny ty chytrolne...(Lucasi)

protossove-borci - 01.05.2008 | 19:20   (odpovědět)

?etl sis to v?bec Lucasi???
s tou kampani za tossy a zergy souhlasim...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.05.2008 | 19:00   (odpovědět)

Lucas : jak typicky ensk rysy m na mysli ?

halal : ad 2) perfektn otzka, podepisuju

Lucas - 01.05.2008 | 18:44   (odpovědět)

borci: Nejpravd?podobn?j to s t?ma organama moc nen. Protoe jak jinak vysv?tl Razsagaliny a Selendininy typicky ensk rysy?

halal and Bekend - 01.05.2008 | 18:41   (odpovědět)

1.Bude p?i h?e 2v2 mon ovldat spoluhr?ovi jednotky?

2.Jak bude vypadat prost?ed singleplayerov kampan? za protosse a zergy?

3.Bude mit battle.net zachovany level system podobny tomu z Warcraftu III? Bude moznost promazat si statistiky sveho Battle.net accountu (spousta hracu si pri honbe za co nejlepsim skore zaklada nove a nove accounty)?

4.Bude mit pocasi i jiny nez graficky vliv na mapu a prostredi? (popripade muze se pocasi na mape dynamicky menit?)

5.Zpusobi teren ve hre rozdily v damage zpusobeny streleckymi jednotkami? Napr. ostrelovani z cliffu, schovavani za stromy atd.

6.Jake jednotky muzeme schovat (za stromy, za kere)? Jak tato schopnost probiha? (neviditelnost, detekovatelnost, snizene poskozeni etc.)

7.Kolik hitpointu bude mit prumerna barikada na mape?

8.Kolik jednotek muze prepravit nydus worm a phase prism (zalezi na poctu jednotek nebo populacni vaze)? Jaky transporter maji terrani, ted kdyz nemaji dropship a droppody prenaseji pouze pechotu?

9.Existuje obdoba zlutych mineralu i pro plyn (plyn byva nedostatkovym zbozim)?

10.Muzeme ve starcraftu 2 ocekavat vetsinu znamych map z jednicky?

11.Muze baneling explodovat na povel? (pro co nejefektivnejsi vyuziti damage radiusu, na zabiti cloaklych jednotek)

12.Muzeme pouzit schopnost antigravity na vespine gas rafinery, kterou by pote zergsky overseer infikoval parazitem? Co se stane pote s onou budovou nebo parazitem? Co se stane, pokud pod zvedlou budovou jiz stavime jinou?

13.Bude mozne si v SC2 pronajnout zoldackou jednotku jako ve wc3 (Xel Naga)?

14.Kdy circa muzeme ocekavat nejaka nova videa?

15.Jak vypada vysledna mozajka I

Romla - 01.05.2008 | 17:39   (odpovědět)

To Casper: Myslm, e si ivot bez SC tri?ka doku docela dob?e p?edstavit. J nejsem z t?ch, kte? by kv?li tomu, e se jim lbil film nebo hra, sbrali kad hrnek a tri?ko, co k tomu kdo vyd - reklamn p?edm?ty m? nechvaj chladnm. Ale zanechme u celkem zbyte?n debaty a vymlejme radi otzky pro Karuneho...

halal - 01.05.2008 | 16:53   (odpovědět)

jo a jeste k otazkam - me by treba zajimalo co vedlo k rozdeleni budov potrebnych k dark a high templarum, cena puvodniho templar archive zustala a ted kdyz bych chtel mit jak dark tak high, tak vynalozim dalsich par mineralu. A taky co se bude v dane budove vylepsovat - znamena to, ze dark templar bude mit nejake schopnosti navic, nebo to budou upgrady na archony? Budou upgrady na archony v obou techto budovach?

halal - 01.05.2008 | 16:50   (odpovědět)

koureni zabiji - to vim a pokazdy kdyz nekoho vidim kourit, tak se lehce pousmeju.
Jenom rikam, ze Jim tak skoncit nemusi, ze to neni pravidlo teda doufam...

Bekend - 01.05.2008 | 16:44   (odpovědět)

Nevim jestli vam to neco rekne mame docela malo obyvatel, ale je tu hezky... Marianske Lazne

ovceking - 01.05.2008 | 16:38   (odpovědět)

To halal: prvni marinak, cigaro za uchem.. a hned ho zere hydralisk... Stukov vydrzel dyl jenom proto ze je to hrdina, s vlastnim hlasem a oblicejem... ale stejne to nakonec schytal

To Bekend: diky ze ste tu praci udelali za nas liny a neschopny, kteri jsme neposlali ani jendu fotku... dik

btw. co je to za mesto?

halal - 01.05.2008 | 16:14   (odpovědět)

jo a jeste k ruznejm prispevkum: ne vsichni kdo kourili v nejakem videu hned umreli - napr. hned intro BW.
A k tomu, ze je blbost aby nekdo zabiral cizi technologie a mohl si tak postavit v podstate zakladnu druhe rasy a zacit budovat jednotky - co takhle dark archonuv mind control? (sice v SCII neni, ale v jednicce to nijak hru nenarusilo) Ne ze bych chtel, aby se nejake tezeni mineralu/technologii z mrtvych nepratel chtel, jenom konstatuju.

halal - 01.05.2008 | 16:01   (odpovědět)

A jen tak mimochodem, sc legacy ma myslim nejakym 52 fotek, coz by znamenalo, ze jsme je predcili. (reakce na starcast)
Snazili jsme se, aby fotky byli i tak alespon nejakym zpusobem originalni, ale nekdy to uz proste neslo

Casper - 01.05.2008 | 15:29   (odpovědět)

To Romla: Pochybuju, ze se do kolaze dostanou zrovna tyhle fotky. Tam jde o originalitu a napad...

Casper - 01.05.2008 | 15:27   (odpovědět)

To Romla: nerikej, ze ty by jsi SCtricko nechtel ale to uz je ted pozde resit. kdo chtel tak to poslal a kdy nechtel tak to posral
To Bekend: jj, mas pravdu. Ja bych proste pockal tyden a pak aby redakce vybrala ty nejzajimavejsi otazky...

Romla - 01.05.2008 | 15:25   (odpovědět)

To Bekend: Hezky jste to zmkli. Vtipn bude, a na t velk blizzard koli budou lid, kte? ani nev co Starcraft je.

Bekend - 01.05.2008 | 15:20   (odpovědět)

set otazek asi ses prekoukl - tech 20 otazek do kdy mame sestastavit proste...

Romla - 01.05.2008 | 15:20   (odpovědět)

To Casper: Ne kad je sout?n typ. T?ko m?e ?ekat, e se do kad sout?e zapoj kad, kdo o n v, bez ohledu na to, jak velk je fanda Starcraftu.

Casper - 01.05.2008 | 15:14   (odpovědět)

To Bekend: set obrazek? co tim myslis?

Bekend - 01.05.2008 | 15:09   (odpovědět)

Panove je na case vyjit s pravdou ven, s napadem "doplnit padesatku" jsme prisli ja a halal jiz asi pred tydnem, ovsem brali sme ji jako posledni moznost, stale jsme verili, ze se cesky narod vzchopi a vytvori neco skutecne originalniho... kdyz se tak nestalo ani osudneho 28.4, situace nas donutila ke spusteni naseho planu... vzhledem k nedostatku casu se omlouvame, za nedostatek kreativity nasich fotek, protoze jak si muzete vsimnout, prvnich 12 se od ostatnich 44 dost diametralne lisi.. ikdyz nektery kousky urcite stoji za to (napriklad pohled do budoucnosti - maly cikanek s napisem ilovesc pred sedou zdi... co by to mohlo pripominat ? ) Kazdopadne sme necekali jak obtizne bude lidi presvedcit k samotnemu vytvoreni fotky, drtiva vetsina obyvatelstva se totiz domniva, ze prave drzi v rukou neco jako " miluji pissing, nebo anal fisting forever! " Hlavnim cilem nasi akce bylo dostat nasi (ceskou) komunitu do slosovani, a zaroven ziskani uznani nasich bohu (blizz, karune), coz se vzhledem k teto newsce podarilo... za to jsme neskonale radi a dekujeme vsem, co se souteze zucastnili! Jinak dotazek... do kdy muzem sestavovat set otazek?

protossove-borci - 01.05.2008 | 14:47   (odpovědět)

souhlas...to Lucas: ne?km e je to jist, ale nejpravd?podon?j...

Casper - 01.05.2008 | 14:31   (odpovědět)

To Romla: Ja jsem nerekl, ze soutez byla povinna. Jen me prekvapilo, ze mnoho lidi, kteri tyto stranky navstevuji kazdy den a SC uplne zerou, se do souteze nezapojili. Na otazky pro Karuneho ma pravo kazdy, ale ucastnici souteze by mohli mit vysadni pravo. Ja osobne bych mel taky otazecku: Proc byla odstranena jednotka Scourge? a hodlate vytvorit jine jednotky u zergu (vzduch vzduch nebo zeme vzduch)?
To heavy.firepower: Prosim nechej si poznamky tohohle typu na doma.
To Halal: Omlouvam se, ze jsem ti malem sebral vsechen vdek a slavu za doplneni galerie na soutez. Takze diky ti. A jeste bych chtel podekovat redakci bez ktere by jsme zadnou soutez nemeli (trocha podlezani nikdy nikoho nezabilo, pokud teda nepodlezal vlak )
To Jata: Navrhuji vytvorit BAN system na lidi, kteri zde maji jen hloupe pripominky a urazky. (nic proti tobe heavy.firepower myslim to na vsechny)

Jata [ redakce ] - 01.05.2008 | 14:07   (odpovědět)

To all: Doporu?uju vem nechat si sv vulgrn projevy na doma!

Romla - 01.05.2008 | 14:03   (odpovědět)

To heavy.firepower: Nadvac vlkno na fru, tam pat? tv?j p?sp?vek. Zalo si ho a m?e to rozjet...

heavy.firepower - 01.05.2008 | 13:45   (odpovědět)

a hele uplakanej mahor Lucas...nechces zas jit do prdele?

Kane85 - 01.05.2008 | 13:20   (odpovědět)

pripajam sa k dakovacke...Halal a kol. - thanx

Jata [ redakce ] - 01.05.2008 | 13:02   (odpovědět)

Pokud jsem to dob?e prozkoumal, tak t?ch poslednch vce jak 40 fotek ud?lal halal, ktermu tmto velmi d?kujeme

Romla - 01.05.2008 | 12:56   (odpovědět)

To Casper: Taky si vm vech, co se do sout?e zapojili, ale stle si myslm, e ?ast je dobrovoln. A vyhran tri?ka nebo otzky pro Karuneho klidn? p?enechm t?m, co se o n? zaslouili.

ovceking - 01.05.2008 | 12:54   (odpovědět)

To Casper: vym ze je to vymluva ale nemam jak fotky odstat do pocitace (USB do mobilu nezapojim, a u kompu nemam ani infraport ani bluetooth)

To Jata: poklona

ovceking - 01.05.2008 | 12:51   (odpovědět)

To protossove-borci:
biologie protosu - jo to jsem cetl, ale je to oficialni verze? ja myslim ze ne

ovladani jednotek - viz dark archon ze?

To Otzka:
zustavanim krateru a mrtvol/trosek - uz predtim rikal ze ne, prej moc by to zatezovalo hru (zobrazovat stovky hnijicich mrtvolek zerhglingu)

colosus - jo to by bylo vazne husty, a vazne by se to k nemu hodilo... colosus taky neni uplne hordova jednotka, a s trochou mikra by to z nej tohle delalo jeste vetsi svini... a nebyla by to prvni jednotka se 2 modama utoku (siege tank)

To Unimatrix325:
jo taky myslim, cerebrata zabil i fenix, a na nekolik hodin tim vnesl chaos do zergskejch rad... na tak dlouho nez nadvedomi cetrebrata zregenerovalo. takze bez nadvedomi to nebyl problem je sundat

To SiMich: no tak to muzu nahradit seznamem hrdinu kteri kourili a zemrel,i a seznamem filmecku ktery zacinaji kouricima teranama a koncijou mrtvejma teranama

+ dalsi otazky
21. jak mohly zkusenemu valecnikovy a praetorovy jako byl Fenix, jen tak selhat psi cele?

22. byla Raszagal infestovana, nebo jenom nejak psychicky ovladnuta? nevypadalo to ze by na sobe mela nejaky chapadylka. (Duran taky ale ten dost mozna nebyl nikdy pod kontrolou zergu, i kdyz prekvapuje me ze by si toho kerrigan nevsimla)

Casper - 01.05.2008 | 12:49   (odpovědět)

chtel bych se jeste vratit k soutezi, protoze me mrzi, ze se zapojilo tak malo navstevniku techto skvelych SCII. stranek. Chtel bych podekovat temto osobam, kteri si nasli hodinku cas, vytvorili nejakou fotecku a zapojili se do souteze. Jsou to: Jetro, Kane 85, nnexus, Elektonek, SandroBlack, Hellknight, MT, Shorty, Overwatch, Elfinka, Halal, 2NiNe + Jata, kteremu patri velky dik za doplneni chybejicich vytvoru (aspon to predpokladam). Ale zaroven bych chtel apelovat na ostatni navstevniky a tady zname nicky jakou napriklad Romla, zeragul, Unimatrix325, heavy.firepower, Mizzin, mauriicio, joniik, ovceking nebo protossove-borci, aby se zamysleli jestli je hodina moc dlouha doba...

SiMich - 01.05.2008 | 12:21   (odpovědět)

Blizzard u ?kal, e r?zn kombinace templ?? neovlivn vslednho archona.
Doporu?uji se v otzkch neodkazovat na scgame.wz.cz. ?ten??m zde to mon ?ekne n?co navc, ale Karune nebude ?etin? moc rozum?t (co je koda, na scgame by mohl zskat spoustu odpov?d na to, jak to se SC vlastn? je ).

Lucas - 01.05.2008 | 10:48   (odpovědět)

borci: Chpe ty vubec e ta stranka nen oficiln a v?ci co se tam pou sou p?inejmenm pochybn?
otze?ka: Bude mon r?znou kombinac templ?? vytvo?it r?zn archony?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.05.2008 | 10:42   (odpovědět)

Zasz . to je jednoduch Cerebraty zabt neni nejmen problm. Jejich nezlomnost spo?v v tom, e je regeneruje Nadv?dom. Kdy n?ni Nadv?dom, jsou Cerebrati normln? zabiteln.

Ovceking : teda chvlim, dobr otzka, akort mm u p?lky z nich strach, co si zae vycucaj z prstu za odpov??

protossove-borci - 01.05.2008 | 10:34   (odpovědět)

Dustin Browder jegnou zmnil e po mapch budou strobyl laborato?e xel ng?, kter ti t?eba hodn? zv?t rozhled na map?... a je naprost prase?ina aby terrani vyuvali technolog jin rasy a jet? k tomu po boji...ztratilo by to kouzlo a smysl hry, to je jak kdy tady nekdo ?kal e by nekdo z kad rasy mohl zajmout pracovnka a postavit si s nim vlastn novou zkladnu a postupem mt stejn v?ci jako nep?tel, to by proste nebyl starcraft, newm jak chces zmst archona...to sem nepochopil-archon je vysoce vzcn jednotka vznikl spojenm dvou velmi vysokch a nejlepch templ?? ...jen n?kterm se povede spojit se v archona (nejlep u?enci), take proste newm jak bys ho chtel "zmst"

protossove-borci - 01.05.2008 | 10:15   (odpovědět)

to ovecking: precti si po?dn? biologii protossu na http://scgame.wz.cz/others/biologie.htm mas tam i pohl. organy

Tadesyx - 01.05.2008 | 10:13   (odpovědět)

Chtel bych vedet jestli bude ve hre Cerveny archon a jake by mel popr. schopnosti. ☺

- 01.05.2008 | 10:08   (odpovědět)

Bude mon menit mezi rozprost?enm a klouzavm paprskem collossa podle jeho ?inku na nep?tele?
Tedy velk armdy lehk p?choty rozprost?en plon DMG.
Mal armdy t?kch jednotek klouzav.
--------------------------------------------------------------------
Bude mono za terrany vyrobit v kone?nch fzch hry psi-disruptor/psi-emiter/"ovlada? zerg?"?
Fungoval by jen na mal skupinky a pouze na zergy.
Nebo mon by se dal pout i na archona k jeho "zmaten".
-----------------------------------------------------------------------------
Bude mon pro terrany vyut protosskch technologi kter zbydou po boji??
--------------------------------------------------------------------------
Budou na mapch n?jak neutrln artefakty Xel-Nag? po jejih zabrn by hr? zskal speciln schopnosti??
----------------------------------------------------------------------------
P?jde vy?istit nep?telsk budovy a vozidla nebo zskvat z nep?telskch mrtvol suroviny pro vrobu (drancovn u ork? War III)
------------------------------------------------------------------------------
P?jde na world map? v kampani rozd?lit nai armdu na vc ?st??
Budou zde globln udlosti typu Pole asteroid???
------------------------------------------------------------------------------
Budou z?stvat na mapch t?la vojk? i vozidel??
Z?stanou i krtery (atomovka).
Budou v krterech zkryty pro vojky a vozidla??
P?jde zbytky stroj? a brn?n zuitkovat??
Z?stanou krtery i do p?t bivy??

Kane85 - 01.05.2008 | 09:23   (odpovědět)

ja by som mal otazku, ako resp. podla coho sa autori rozhoduju ktora jednotka zo SC bude pouzita aj v SC2 a ktora nie.

Zasz - 01.05.2008 | 09:09   (odpovědět)

v p?b?hu bylo t?ch nejasnost vcero nejvce me ale mlo kdy UED v posledni misi ovlado Overmind ale dokazalo znicit cerebraty ktere dokaze zabit jen energie dark templaru a tam je normalne sundas treba BC

ovceking - 01.05.2008 | 02:08   (odpovědět)

no par otazek na build hry bych mel...

1. daji se zergske obranne budovy nalozit do nydus worma? tzn. nalozit sunkencolony do nydus worma, prohrabat se s nim do nepatelsky zergsky zakladny, vylozit, a v nepratelskym creepu je zase zakorenit.

2. muze nufflier / hight templar (nevim kdo to ted umi) zvednout pomoci antigravity vespenovej gejzir, mineraly, overseerovo zamoreni na mineralech, nebo podzemim se prohrabavajiciho nydus worma?

3. plati porad ze kdyz hodite atomovou bombu na bunkr, ten bude znicen, ale posadce uvnitr se nic nestane? je mozne nejak ovlivnit (zranit, zabit, ozarit, zbavit energie, ochromit, ovlandout, odsniperit) jednotku schovanou v bunkru? nebo je pred znicenim bunkru jednotka uvnitr "nedotknutelna"?

4. planujete ze bude ve hre nejaka protosska zena? ne jenom jako hrdinka, ale jako bezna jednotka... mothership mela docela "zensky" hlas. (ano vim ze mothership neni zrovna to co by se dalo nazvat "beznou jednotkou")

+ par otazek ke svetu SC

5. pri sestreleni Noradu II byl Duke plukovnik nebo genereal? (v Liberty`s crusade je napsano plukovnik (a v demu prej taky- nevim nehral jsem), ale ve hre se uz driv predstavuje jako general)

6. jak se rozmnozuji protosove... na arvorcich nejsou v prislusnych partiich videt zadne pohlavni organy (viz. http://www.starcraft2.com/art.xml?s=16 )

7. bude ve hre mozne stvorit archona i z vice jak 2 templaru? budou archonovy schopnosti nejak ovlivneny tim z jakch templaru byl vytvoren?

8. kazdy kdo kdy v SC byt jen sahnul na cigaretu nebo doutnik, velice brzy zemrel velice nasilnou smrti ( http://www.scgame.wz.cz/others/smoking.htm )... je v tom nejaky skryty zamer? znamena to ze je Jimuv osud zpe?et?n ? (http://www.starcraft2.com/art.xml?s=34)

9. je mozne (ne ve hre ale ve svete SC) aby schyzofrenicky templar vytvoril archona sam ze sebe (z obou svych ja)?

10. jaktoze protossove se svoji supermoderni technologii se kterou muzou vytvaret cerne diry a sterilizovat planety, uz davno nevyrabeji psi-disruptory jako na bezicim pasu... kdyz je to technologie tak primitivni ze ji vyrobi i lide a vsichni vedi jak ucina je to proti zergum zbran (ano to samy by se dalo rict i o battlecruiserech, siege tancich a atomovkach... ale jenom u psi-disruptoru me to prekvapuje)

11. jaky je rozdil mezi asimilaci a infestaci? znamena asimilace ze je mozne danou rasu mutovat z larev, a infestace ze je mozne danou jednotku ziskat jen nakazenim jiz existujiciho exemplare, ktery ale neni mozne (ne v dohledne dobe) dale mnozit?

12. muze queen of blades (teoreticky, nebo pribehove na zmateni nepritele) mutovat svoje klony, kdyz byla "rebirthted to the swarm", tedy patrne asimilovana. je Kerrigan asimilovana nabo infestovana?

13. je mozne (pribehove) "ocistit" infestovaneho cloveka/protosse? cetl sem ze to protosove udelali se Stukovem.

14. byl pred svym sestrelnim scourgem Norad II poskozen? jestli ne, proc se nebranil? (takhle velka lod by mela mit alespon nejaka zakladni laserova dela po celem trupu) jednalo se jen o stastny zasah na kriticke misto, nebo se proste obcas stava ze 1 scourge sunda sam cely battlecruiser (kdyz k nemu doleti)

15. v intu SC je videt jak nejaka protosska lod strili velky modry paprsek, velice podobny planet crackeru. byl to planet cracker? jelikoz protossove v te dobre mothershipy jeste nemeli, znamena to ze se planet crackery montovaly i na vetsi cariery (gantrithor)

16. jak se dostala flotila UED do sektoru koprulu tak brzo? koloniza?nm lodm to trvalo 28 let a lod? UED to stihly... ani ne za rok (jejich cilem bylo ovladnout overmind.. a terrane nemely o overmindu ani tuseni... minimalne do unosu Kerrigan)?

17. maji protosove sluch? mezi sebou nemluvi (ne pomoci ust), a zadne usni otvory taky nejsou nikde videt. jak se dorozumi s lidmi? ctou jejich myslenky, a vysilaji jim svoje? (jinak by si spolu Zeratul s Jimym moc nepokecali, i kdyby Zeratul Jimyho slysel, nemel by mu jak odpovedet )

18. SC se prodalo prez 9 a pul milionu CD (gratulace). muzete rict kolik z toho bylo v ceske republice a kolk v korei?

19. a nakonec vecny evergreen - jak muze letat mutalisk ve vesmiru? vi to alespon nekdo?

hmm... tak jeste za 20. hmm tak treba...

20. bude v SCII Nova? ma pritele? muzete mi dat jeji telefonni cislo?

Romla - 01.05.2008 | 00:50   (odpovědět)

To Unimatrix325: S tm m?stem to byl dobr po?in, protoe jinak by se 50 fotek dohromady nikdy nedalo. S otzkama je to jasn - 20 do foroty. Ale zatm tady nikdo (snad krom? Torasqueho) nenapsal ani jednu - klidn? m?e za?t.
Snad n?jak, kter by osv?tlovaly lore, by se daly vymyslet...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.04.2008 | 22:45   (odpovědět)

Jo a s jednim vytit?nim obrzkem obejt celou vesnici a nafotit 50 noname fotek... no nevim

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.04.2008 | 22:43   (odpovědět)

On nepsal, e je zodpov, on psal, e mte poslat vc otzek, pro p?pad, e n?kter budou naprd .-)

Masik - 30.04.2008 | 22:34   (odpovědět)

To Romla: mno prv? n?jak tak sem to myslel.. je to takov t?st v net?st, ne?

Romla - 30.04.2008 | 22:20   (odpovědět)

Skv?l p?leitost, ale myslm, e bude t?k vymyslet dvacet otzek, kdy na v?ci ohledn? jednotek a jejich schopnost se skoro nem cenu ptt, protoe se to neustle m?n a na v?ci okolo p?b?hu se asi taky nem cenu ptt, kdy nm dop?edu ur?it? nic ne?eknou.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.04.2008 | 22:16   (odpovědět)

na mothership u se neptat, z toho sou akort pln? irelevantn odpov?di ohledn? aktulnho buildu

Masik - 30.04.2008 | 21:23   (odpovědět)

(pro mn? chpav - sranda.. )

Masik - 30.04.2008 | 21:22   (odpovědět)

To Torasque: je dost nemysl se na tohle ptt: nic nen finln - co logicky napovd, e by jsme se nem?li ptt na nic, ale to by zas bylo blb nevyut situace..

Torasque - 30.04.2008 | 21:20   (odpovědět)

prosm vs zeptejte se po?dn? Karuneho jak je to s mothership...jaky ma funkce jestli muze byt jen jedna, tty ivoty??? Hroooozne moc vs prosm

Kane85 - 30.04.2008 | 21:20   (odpovědět)

dobreeee ten Korune je fajn chlapik

urcite nejaku otazku vymyslim

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.