StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

27.03.2008 | 10:59 - Jetro

Korejská fanstránka sgamer.com zve?ejnila screenshoty z tchajwanského buildu hry pro tisk. Blizzard prý má hned n?kolik rozdílných build?, které se po sv?t? testují, proto vás asi nep?ekvapí na obrázcích n?které rozdílnosti.

 

 

1. obrázek - schopnost Mothership Vortex a neznámá jednotka

2. obrázek - protosští Archoni a Kolosové

3. obrázek - vzhled rozhraní hry více hrá?? p?es LAN

4. obrázek - protosský Zealot

5. obrázek - zergská základna na po?átku rozvoje

6. obrázek - budova Queen Nest v tchajwanském buildu

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Havoc - 30.03.2008 | 13:49   (odpovědět)

To protossove-borci: tiez ako strategie Age of Mythology a moj oblubeny knight & merchants

ovceking - 30.03.2008 | 13:48   (odpovědět)

Ja W3 hraju a grafika se mi moc nelibi. Zda se mi dost neprehledna, coz je problem kterej u jinejch RTS ktery hraju (DoW, WiC, AoM,SC) nemam. To pro me ale nic nemeni na tom jak dobra je to hra. Blizzardi hry nikdy nevynikaly nejlepsi grafikou, ale nejlepsi hratelnosti... coz je podle me to nejdulezitejsi.

Natix - 30.03.2008 | 13:47   (odpovědět)

Jasn? e W3 i SC byly po strnce hratelnosti nad?asov, s tm souhlas asi vichni, co chod na tenhle web. Ale po grafick strnce prost? nijak inovativn nebyly. N?komu se jednoduch grafika lb, navc lze dky tomu hru spustit i na starch PC, ale mn? se prost? "hranat huby" a gumdkovsky poskakujc postavi?ky (nap?. paladini) fakt nelb.

To VODA: M zajmav p?sp?vky, ale odeslat kad 2x nemus.

protossove-borci - 30.03.2008 | 12:48   (odpovědět)

warcraft 3 byl nad?asovej ve sv dob? tak jako starcraft...

ASS_Sasin - 30.03.2008 | 12:40   (odpovědět)

Jak n?kdo doke ?ct o grafice warcraftu3 e je hrozn nechpu, v t dob? byla, docela nad?asov. Ale smysl hdat se s vmi o tomhle je zbyte?n, jeliko jste (tm??) vichni hardcore p?znivci sci-fi... J hraju vechny strategie, a je mi jedno jestli tam jsou roboti nebo elfov nebo vojci z druh sv?tov vlky...

VODA - 30.03.2008 | 12:29   (odpovědět)

Ano, vdy? oo tom jsem mluvil kousek ne...
Blizzard se nesna o evoluci, jako 80% vvoj?? ve sv?t?, ale o revoluci, aby si jejcih projekty hr?i pamatovali dlouho potom, co je dohraj...

VODA - 30.03.2008 | 12:29   (odpovědět)

Ano, vdy? oo tom jsem mluvil kousek ne...
Blizzard se nesna o evoluci, jako 80% vvoj?? ve sv?t?, ale o revoluci, aby si jejcih projekty hr?i pamatovali dlouho potom, co je dohraj...

protossove-borci - 30.03.2008 | 12:26   (odpovědět)

no jo to jo, ale p?de ti Starcraft na svou dobu "zastaralej"??? j naopak myslim ze to byla revolu?n hra...

VODA - 30.03.2008 | 11:10   (odpovědět)

To mn? teda ne...

A osobn? si rad?ji zahraji hru, kter je hra a ne grafick prezentace novch technologi a shader?, jak to je u mnoha jinch her. W3 ani SC1 si na nic nehrli...kvalitn zbavn hry...

Ano, je pravda, e by se m?la grafika trochu posunout do, jak vy ?kte, "standard?"...ale podle m?, ud?lat to ve velkm m??tku, je to kravina...a navc Blizzardi koukaj tak na kompatibilitu se starm elezem, aby si hru zahrlo co nejvce lid...
T?eba W3 jede i na kart? s 8MB VRAMu..

Vrobci karet do ns hust vechny ty modern efekty a my okouzleni krsnm pozltkem chceme tohle vdat i v naich oblbench hrch. K ?emu to je...

VODA - 30.03.2008 | 11:10   (odpovědět)

To mn? teda ne...

A osobn? si rad?ji zahraji hru, kter je hra a ne grafick prezentace novch technologi a shader?, jak to je u mnoha jinch her. W3 ani SC1 si na nic nehrli...kvalitn zbavn hry...

Ano, je pravda, e by se m?la grafika trochu posunout do, jak vy ?kte, "standard?"...ale podle m?, ud?lat to ve velkm m??tku, je to kravina...a navc Blizzardi koukaj tak na kompatibilitu se starm elezem, aby si hru zahrlo co nejvce lid...
T?eba W3 jede i na kart? s 8MB VRAMu..

Vrobci karet do ns hust vechny ty modern efekty a my okouzleni krsnm pozltkem chceme tohle vdat i v naich oblbench hrch. K ?emu to je...

olda - 30.03.2008 | 10:43   (odpovědět)

podle m? zealot nen na boso, jak jsem pochopil e si tu n?kdo mysli, ale jeho pance?ovn noh ud?lali tak, aby vynikly prsty, lib se mi to tak mnohem vc

protossove-borci - 30.03.2008 | 10:36   (odpovědět)

starcraft ve sv dob? zastaralej??????? To byla v t dob? nejlep a nevymakan?j strategie, kterou s mohl mt tak tady neval....

killer.exe - 29.03.2008 | 23:07   (odpovědět)

je promi? moc dlouho se mi to otevralo a vypadalo to e to je przdn strnka

killer.exe - 29.03.2008 | 23:06   (odpovědět)

To Twist: s co jako s tm

Natix - 29.03.2008 | 22:58   (odpovědět)

Souhlasm s Jafffem, Warcraft 3 m? sice bavil, ale jeho grafika mi p?ijde hrozn, straliv? hranat postavi?ky poskakujc jak gumov hra?ky fakt nemusm. A i Starcraft koneckonc? byl po grafick strnce zastaral u v dob? vydn. Age Of Empires, kter vylo o rok d?v, bylo graficky pln? jinde. ?ili, ?m hez? SC2 bude, tm lpe. Uv?domte si, e vyjde a n?kdy v p?tm roce, kdy hry budou zase o p?kn kus dl ve vvoji, take je t?eba grafiku d?lat trochu nad sou?asn pom?ry, aby pak za n?co stla.

Twist - 29.03.2008 | 22:55   (odpovědět)

http://pc.ign.com/dor/pc/850126/images/starcraft-ii-20080310114716029.html

Overlord

ASS_Sasin - 29.03.2008 | 22:54   (odpovědět)

To Romla: JJ m pravdu, starcraft 2 by m?l bt pon?kud temn?j, i kdy v sou?asnosti hra vypad docela slun? newarcraftovsky take ohledn? toho strach nemm...
Blizzardi nikdy nevydaj patnou hru

Romla - 29.03.2008 | 22:44   (odpovědět)

To ASS_Sasin: Kdo nechce realitu, a? hraje Warcraft 3 mohl bych op?it, ale neud?lm to, protoe Warcraft 3 je skv?l hra, kter m? bav. Jene je dost patrn to, e vvoj?i Starcraftu 2 p?edtm d?lali prv? Warcraft 3. Ale my te? nechceme Warcraft 4, nbr Starcraft 2, take ur?it posun tam bt mus. Starcraft je povahov? p?ece jen o n?co vn?j ne Warcraft a grafika by to asi m?la reflektovat. Hrdino-la?n hra?i?kov klidn? m?ou hrt World of Warcraft. Prost? dal kopii Warcraftu u nepot?ebujeme, te? je na ?ase ud?lat Starcraft.

protossove-borci - 29.03.2008 | 21:57   (odpovědět)

Naprost souhlas s ASS_Sasinem, warcraft 3, frozen throne me taky bav, bizzard jue v tomhle nad?asovej, e doke vytvo?it hru kterou pak douho hraje hodn? lid, + nap?. editor ve starcraft h?e prodlou ivotnost o hafo vc...

ASS_Sasin - 29.03.2008 | 21:53   (odpovědět)

Naprosto souhlasm s VODOu, tak nadle hraju war3 a grafika mi p?ijde perfektn, obzvl? u pandarenskho pivovarnka nebo pna podsv?t. V?bec mn? nemrz pr polygon? mn? nebo men realisti?nost, (kdo chce realitu, a? jde do Obi, pr tam maj vechno...) warcraft je prost? warcraft. Bitvy s monumentlnmi hrdiny a ohromnmi nestv?rmi...

Jafff - 29.03.2008 | 19:40   (odpovědět)

To HB: Rozhodn? tu "ze sebe ned?lm d?leitm." Jen jsem vyjd?il sv?j nzor stejn?, jako vichni p?ede mnou. Grafika WC3 mi p?ila odpudiv, z dementn? poskakujcch postavi?ek s len? ztvrn?nmi zbran?mi se mi ned?lalo dob?e a tak prost? nejsem naden z toho, e grafika pokra?ovn jedn z mch nejobliben?jch her jde stejnou cestou.
StarCraft dle mho nzoru vypadal v prvnm dle realisticky a tak jsem rd, e Blizzard naslouch fanouk?m, kte? si p?ej dodren tohohle trendu.
A samoz?ejm?, a SC vyjde, tak jedna kopie skon? u m?, i kdyby vypadala jakkoli. Co neznamen, e te?, kdy je hra ve vvoji, nebudu ?kat sv?j nzor.

A komu se to nelb, a? mi zerga polb.

VODA - 29.03.2008 | 19:30   (odpovědět)

No Zealoti nemaj boty u od doby co poprv p?edvedli Nullfillera...na screenech....

Blizzard grafika vypad, tak jak vypad, protoe oni necht?j evoluci, ale revoluci...prost? se sna aby jejich projekty byly zajmav na pohled i po 5-ti, 10-ti letech...a to s realistickou grafikou nelze...ta omrz, ?lov?k realitu zn a tolik ho nebav...
T?eba W3, osobn? s kamardem pa?me do te? a ani nachvli mi nep?ila nijak odpudiv...
Nebo znte Darwinii, stran? dobr hra a napohled vyjme?n...taky se neohraje...m?ete hrt po?d dokola...

No...

VODA - 29.03.2008 | 19:30   (odpovědět)

No Zealoti nemaj boty u od doby co poprv p?edvedli Nullfillera...na screenech....

Blizzard grafika vypad, tak jak vypad, protoe oni necht?j evoluci, ale revoluci...prost? se sna aby jejich projekty byly zajmav na pohled i po 5-ti, 10-ti letech...a to s realistickou grafikou nelze...ta omrz, ?lov?k realitu zn a tolik ho nebav...
T?eba W3, osobn? s kamardem pa?me do te? a ani nachvli mi nep?ila nijak odpudiv...
Nebo znte Darwinii, stran? dobr hra a napohled vyjme?n...taky se neohraje...m?ete hrt po?d dokola...

No...

ovceking - 29.03.2008 | 17:45   (odpovědět)

osibne s hlavou ani s cepelema nemam problem, ale myslim ze obrneny nohy rozhodne vypadaly lip... ale jestli budou jednotlivy upgrady na jednotkach videt (viz marinacky stity) nebranil bych se kdyby je dostaly az po vylepseni

navic tohle je tchajwansej build a toho ze by zealoti nemeli boty jsem si vsimnul poprvy.... takze podle me jenom blizzardi testujou jak na to budou hraci reagovat

Bekend - 29.03.2008 | 17:34   (odpovědět)

To si delate prdel, ze se tady strhne valka kvuli naky verzi nasi oblibeny hry pro sikmovoky.. ja si myslim, ze ikdyby sc2 vypadal jako sc1, tak uz kvuli novejm jednotkam atd si to vsichni co tu pisem koupime..

heavy.firepower - 29.03.2008 | 17:32   (odpovědět)

a co jako woe?

Lucas - 29.03.2008 | 17:31   (odpovědět)

borci: Aspo? ne?km e Vortex je void ^^

dava17 - 29.03.2008 | 17:05   (odpovědět)

Hele vy dva KASLETE NA TO JO? To HB: Tobe to muze byt jedno co kdo pise.To Jafff: A ty to samy.Nechci bejt nako moudrej!

HB - 29.03.2008 | 17:02   (odpovědět)

Chci rict aby si ze sebe nedelal dulezitym!!!!!

Jafff - 29.03.2008 | 16:45   (odpovědět)

To HB: ?m chce ?ct... co? e musm bt spokojen se vm, co vidm? Ani Blizzardi evidentn? nejsou.

protossove-borci - 29.03.2008 | 15:52   (odpovědět)

Yes I too....

HB - 29.03.2008 | 15:49   (odpovědět)

To Jafff-Hele ty bys to sam nedokazal,jestli ti to tak vadi tak se na to nedivej a uz vubec si to nekupuj.Ja sem rad ze SC vubec existuje!!!

Jafff - 29.03.2008 | 15:26   (odpovědět)

J se tedy musm p?ipojit k t?m, kte? z prvnho videa nebyli naden. Od pokra?ovn SC chci takovou realisti?nost, jakou je zvykem dodrovat u sci-fi obecn?. Nevm, pro? by m?la bt trva plastikov? zelen, nevm, pro? by terransk budovy m?ly p?ipomnat hra?ky, nevm, pro? by v?bec cel ten styl m?l bt jako oblehnut z odd?len hra?ek pro d?ti do t? let. Minimln? v porovnn s prvot?dn? realistickmi videi to pak p?sob jako ocelov p?st na oko.

protossove-borci - 29.03.2008 | 15:16   (odpovědět)

The Holy Truth

Bekend - 29.03.2008 | 13:47   (odpovědět)

Delate si srandu? nejdriv tady mluvite o tom, jak je spatne, ze si blizz necha kecat do projektu a pak tady pomlouvate takovy detaily jako, ze "zealot ma moc velkou hlavu a kratke ostri" prominte mi ten vyraz, ale na tohle se da rict jedine... no to me poser!

Lucas - 29.03.2008 | 13:05   (odpovědět)

Zealot m moc velkou hlavu a krtk ost?.

HB - 29.03.2008 | 12:20   (odpovědět)

jo taky bych je chtel jsou fakt dobry!!!!!!

sindy - 29.03.2008 | 11:03   (odpovědět)

prosim vs, vte jak jsou na ofialnm webu ty avatary protoskeho vudce, marinaka a zerglinga?
jak kdyz skonci intro
tak nevte jestli nejdou tyhle avaty n?kde sthnout?

- 29.03.2008 | 09:57   (odpovědět)

to VODA:

m slova

Hellman - 29.03.2008 | 07:41   (odpovědět)

chyba misto velikosti jsem chtel napsat velikostne

Hellman - 29.03.2008 | 07:40   (odpovědět)

Ja si myslim ze terranske budovy by mely byt celkove vetsi nez jsou nyni vemte si takovo factory v nynejsim buildu hry se v ni vyrabi thor ktery je skoro dvakrat tak vetsi nez samotna factory!!!
myslim si tedy ze budovy by mnely byt realisticke jak graficky tak velikosti.

mauriicio - 29.03.2008 | 00:47   (odpovědět)

V prvnm video vypadalo vechno skv?le, to souhlas, ale jedna v?c m? u tam na Terranech vadila (a po?d vad): Oproti jedni?ce jejich budovy vypadaj jako hra?ky. To nebylo texturami, nevadily by m? ani jednobarevn kostky (no...), ale jejich tvar je jaksi splcnut?j, moc detajl? na mal budov?. Ve Factory se vyrb (ob?as) Vikingov, tak jak njezdov ploka se ipkami? Je to multitunov stavba, tak jakto e se oto? b?hem mrknut oka o 180?
A jestli pomal ot?en ru vylad?nost hry, tak a? se neot? v?bec, v jedni?ce to taky ned?laly.

VODA - 28.03.2008 | 22:07   (odpovědět)

S tm aby to vypadalo jako W3, tak jsem to nemyslel....
Nejideln?j to pro m? bylo, v po?tcch....prvn gameplay video...
dn krvotiny...lid z toho byli naden...

uhlyk - 28.03.2008 | 20:50   (odpovědět)

voda zrovna v grafike stebou nesuhlasim... sc ma vyzerat realnejsie ako w3, kde to cele tahaju do fantasy, rozpravky a cistej nereality...
ale inak mas pravdu, blizzard pocuva skucilov a fanusikov, ktory budu aj tak vacne nespokojny a vedie to iba k zhorseniu hry...

Romla - 28.03.2008 | 20:03   (odpovědět)

To Jetro: Na povdky j nejsem, pokud pu n?jakou prci, vdycky mm problm, aby to splnilo aspo? minimln rozsah. Tak maximln? nm?t bych mohl vymyslet a Unimatrix by to mohl napsat Ale vzhledem tomu, e te? pu diplomku, tak se ode m? moc vkon ?ekat ned...

Jetro [ redakce ] - 28.03.2008 | 19:33   (odpovědět)

To Romla: Kdyz jsi s tim psanim pri chuti, co takhle nejakou povidku napsat?

protossove-borci - 28.03.2008 | 18:42   (odpovědět)

jemte n?kdo zkuenosti z kampan editorem, prosim napite HELP!!!

Romla - 28.03.2008 | 18:39   (odpovědět)

To VODA: Low poly, shadery, polycount - popravd? v?bec nevm o ?em mluv... No, trochu mon ano, ale ne zase tak, abych to ?eil.
Co se tk kecn fanouk? do vvoje, tak to je samoz?ejm? dvojse?n zbra?. Sm nevm, jestli Blizzard tenhle zp?sob vvoje zvolil ze strachu, aby maximln? o?ekvan Starcraft 2 nepod?lal, co si zrovna nemyslm, protoe tm?? kad hra od B?ek je hitovka, take strach z vvoje by rozhodn? mt nem?li. Mon sp testuj, co to s tou hrou ud?l, kdy do toho od za?tku budou vichni kecat. A pak podle sp?chu Starcraftu 2 se za?d p?i vvoji dalch her. Nebo si ?kaj vc hlav vc v, nakonec kter p?ipomnky budou ignorovny a podle kterch se za?d je ?ist? v?c vvoj?? samotnch a z tohoto hlediska m tento zp?sob vvoje ?adu vhod - jen tak n?co se nep?ehldne, protoe jeden z t?ch milion? lid si toho asi vimne.
A ohledn? reality:J taky chci ve hrch zat n?co, co ve skute?nosti nezaiju a v drtiv v?tin? p?pad? bych vlastn? ve skute?nosti ani zat necht?l. Ale taky chci n?co, ?emu bych mohl aspo? trochu v??it. Take jist rove? realisti?nosti je na mst?, alespo? ve hrch, kde ?st jejich sp?chu je postavena na p?b?hu - skv?l p?b?h v absolutn? nesmyslnm prost?ed je k ni?emu.
Co z toho veho plyne? e mm zrovna nladu pst avak v kontextu vesmru je m?j p?sp?vek zcela zbyte?n a velice se omlouvm vem, kdo si dali tu prci s jeho p?e?tenm. Sorry

VODA - 28.03.2008 | 17:40   (odpovědět)

Myslm, e tu ?et? hovadiny...mnohem d?leit?j je to, e by m?li Blizzardi vce zvaovat nvrhy lid, od kterch si do vvoje nechvaj kecat...
Oni p?ed?laj cel look jen kv?li tomu, e se to n?komu nezd dost reln...ale kdo chce realitu...j chci hru...chci si ve h?e vyzkouet n?co, co v b?nm ivot? nezaiju....a to taky pohled...
Sm jsem vvoj? PC her a osobn? se mi zd, e Blizzard se prost? malinko odklonil od svho...jak bych to ?ekl...zpalu, naden, odhodln...

Blizzard prost? d?l divn kroky...vm e chce aby se to lidem co nejvce lbilo...ale myslm, e by se SC2 lbilo vem i kdyby si to pln? ud?lali podle sebe...

Na za?tku se mi lbilo, e spojili low poly techniky a shadery pro Blizz grafiku, ale netum pro? za?ali takhle drasticky zvyovat Polycount...z t vky a p?i h?e ten rozdl nikdo nepost?ehne...

Ale te? to dost kaz nhled na hru...

heavy.firepower - 28.03.2008 | 17:06   (odpovědět)

to taky ale marinaci kosi do immortala, kterymu se aktivuje tt. Na to tt by nem? mt stavenej...

joniik - 28.03.2008 | 16:48   (odpovědět)

ten screen s marinakama jak ukazoval heavy.firepower ve mn? op?t probudil nesouhlas s t?mi tity u marinaku... jednak jsou pekne divny, vyrazny omezeni pohyblivosti (asi nebude nejlehci) a taky na co tit? kdyz stit je samotny brneni...

Natix - 28.03.2008 | 16:11   (odpovědět)

Te? jsem si zahrl jednu misi z Broodwaru a napadla m? jet? jedna v?c, co by ta tajen jednotka mohla bt. Nechci ?it n?jak fmy, ale ta k?dla, nebo co to je, s ostny na konci mi trochu p?ipomnaj Kerrigan.

ovceking - 28.03.2008 | 14:48   (odpovědět)

To heavy.firepower: cos presne nepochopil? Ja vidim terrany jak utocijou na protosskej outpost, s planem postavit tam svoji predsunutou zakladnu.

heavy.firepower - 28.03.2008 | 14:02   (odpovědět)

http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=12047&img=bngd.jpg tenhle screen sem nepochopil...

protossove-borci - 28.03.2008 | 13:02   (odpovědět)

bylo by hrub, kdyby protoss, nap? zealot nekoho zabil a uvon?n psi energie z mrtvoli by se mu doplnii tty, tak nak asi funguje jejich t?lo, ale to by bylo moc siln, take to tam asi nebude...

ovceking - 28.03.2008 | 11:44   (odpovědět)

To 2NiNe: musim souhlasit, myslim ze se jimy vylepsovaly spis boty, nez nohy

2NiNe - 28.03.2008 | 10:02   (odpovědět)

je to kravina, ale mam pocit, ze "speed enhancement" u tossu se tykal zvyseni vykonnosti jejich obleku, nikoliv pridani implantatu primo do tela zealota

mauriicio - 28.03.2008 | 09:40   (odpovědět)

v prvnïm videu, jak ?k "nothing you can see here today is final", se taky objevuje nzev Starcraft II.

orgo - 28.03.2008 | 09:28   (odpovědět)

je tu napsano.. m hned n?kolik rozdlnch build?, kter se po sv?t? testuj.. ten protoss vypada vzdy trosku nejak jinak.. plus jak se rika.. NIC NENI FINALN!!!

mauriicio - 28.03.2008 | 08:48   (odpovědět)

V vodnm videu je pod queen plon kruh ozna?ujc ji, a ten je na tomto obrzku skoro cel pod Vortexem (a? je to co chce). Ta jednotka nad Mothership podle m? problikv proto, e hr? p?ikzal Mothership na ni zato?it (v SC1 krouek vdy 2krt problikl kdy jste na n?jakou jednotku zato?ili).

protossove-borci - 28.03.2008 | 07:50   (odpovědět)

a nwm co ?ete s tou jednotkou - je ozna?en a m tam npsan HUGE QUEEN

protossove-borci - 28.03.2008 | 07:48   (odpovědět)

jo, ja sem myslel jakoe taky ten minulej vzhled byl hez?...Impozantn vzhled zealota je dle zven kybernetickmi implantty a vyhledvanm mocnm oblekem....jo tak zealotum upgradujes i rychlost...to sou ty implantty...ted vypad jako by dn nem?l...

chbdsug - 28.03.2008 | 06:47   (odpovědět)

Puvodni atack colos? byl lep

hyperion - 28.03.2008 | 02:24   (odpovědět)

Jo ten zealot je FAKT hnusnej. Nep?ipomn vm predtora? Kadopdn? co se t?e t krlovny, tak se klonim k ALDAris. Jo a ten posledn screen je strasne chaotickej. Spousta efekt?, ale e by to bylo p?ehledn... Jestli to bude takhle vypadat, tak se obvm, e to nepujde p?es vechny ty sv?tla a exploze hrt.

2NiNe - 28.03.2008 | 00:52   (odpovědět)

protossove s implantaty? smarja tos vzal kde puvodni design zealu byl hezci...

ALDAris - 27.03.2008 | 23:33   (odpovědět)

Ta nov jednotka nen Huge queen, dole vlevo m ?erven obrzek, take je skoro mrtv, ale nad tou jednotkou je pln ukazatel ivot?. Podle m? je queenka za Vortexem, je tam vid?t ?erven kruh.

- 27.03.2008 | 21:37   (odpovědět)

To VODA:

moje ?e?

heavy.firepower - 27.03.2008 | 21:35   (odpovědět)

co je do hje ten VORTEX??????????????????????????????????

protossove-borci - 27.03.2008 | 21:31   (odpovědět)

pochop e zealoti v tech nohch maj robotick implantty....mothership m jet? vc a lep funkce ne v gameplay videu, akurt nem tolik energie tt? a ivot?.j jsem naopak stle spokojen?j...Protossov pohoda zergov taky, jen co me p?de e flkaj terrany....taky m?j nzor...

Thegatheringofkrystal - 27.03.2008 | 21:28   (odpovědět)

uz aby to bylo

VODA - 27.03.2008 | 20:53   (odpovědět)

Up?mn? se mi vizuln strnka hry p?estv lbit. U to nen to Blizzlike grafika, o kterch v t?ch videch mluv...kdy ukzali Protosse, byl jsem naden...pak Terrani a stle jsem byl naden...pak p?ili s tm novm temn?jm stylem a cel to zkazili...
Blizzardy mm rd, ale p?ece jenom trocha kritiky neukod...

Dle bych tak upozornil na okliv nohy Zealot?...ta prvn verze v botch byla lep...u to nen to hezk brn?n jako z art?...

Nechpu pro? ten vortex, nebo void prost? nem?e bt black hole....prost? jedna mothership kter stoj hodn? pen?z a hr? m?e mt jen jednu a m vechny ty schopnosti co v prvnm videu...

Jinak ale chvlm zergy...

PS: osobn? bych se vrtil k vizulnmu stylu v prvnm videu s Protossama a zachoval to v cel h?e...m?j nzor...

TaSSadar - 27.03.2008 | 20:45   (odpovědět)

To protossove-borci: *thumbs up*

protossove-borci - 27.03.2008 | 19:07   (odpovědět)

nevedel sem ze ani takova sekce existuje...

TaSSadar - 27.03.2008 | 18:46   (odpovědět)

To protossove-borci: proc sorry? za co?

protossove-borci - 27.03.2008 | 17:56   (odpovědět)

to Tassadar: aha Sorry boss

Kane85 - 27.03.2008 | 17:36   (odpovědět)

tak ja ja tu nieco dam...mne sa velmi paci tento trailer na LOTR
ak to sem uz niekto dal tak ma prosim nekamenujte

http://www.youtube.com/watch?v=V4okXlr7aM0&feature=related

TaSSadar - 27.03.2008 | 17:32   (odpovědět)

dyt to tu meli jako video tydne raz ne?

HB - 27.03.2008 | 17:32   (odpovědět)

VIDEO tydne hosi,nejlepsi jak se tam rvou v bunkeru!!!

protossove-borci - 27.03.2008 | 17:24   (odpovědět)

mno to jo...

Kane85 - 27.03.2008 | 17:23   (odpovědět)

To protossove-borci: lol

protossove-borci - 27.03.2008 | 17:13   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=YwOp8WEqlRI&feature=related
v?t krvovinu na starcraft sem nevid?l...

Kane85 - 27.03.2008 | 16:45   (odpovědět)

To TaSSadar: ved vidim ze sa to tu riesi - prave preto hovorim ze by to mohol Korune vysvetlit.
lebo povodne sa mala volat Queen - Lair Watcher - Hive Matriarch
tak som zvedavy ako to bude vo final verzii

protossove-borci - 27.03.2008 | 16:41   (odpovědět)

En taro tassadar!!

TaSSadar - 27.03.2008 | 16:40   (odpovědět)

To Kane85: Queen - Large Queen - Huge Queen, celou dobu se to tu resi

Kane85 - 27.03.2008 | 16:34   (odpovědět)

a mame napad na otazku pre Koruneho: ako sa vlastne bude volat Queen a jej verzie?

Romla - 27.03.2008 | 16:20   (odpovědět)

To Natix: Queen - Lair Watcher - Hive Matriarch - zrovna jsem to sem cht?l napsat Kam se tahle p?kn jmna ztratila?

Natix - 27.03.2008 | 16:11   (odpovědět)

To Masik: Ta jednotka nemus bt nutn? naklikl, m?e na n bt jenom ukzno, ale Queen to m?e bt taky. Nechpu ale tu cedulku FIRE. Jinak se mi ale v?bec nelb ozna?en Queen - Large Queen - Huge Queen, mnohem lep je Queen - Lair Watcher - Hive Matriarch.

protossove-borci - 27.03.2008 | 16:05   (odpovědět)

heeej lidi co to je ???

Masik - 27.03.2008 | 16:04   (odpovědět)

Dy? to tam m vyklikl a je to Huge Queen..

Natix - 27.03.2008 | 15:27   (odpovědět)

Ten nov zealot se mi moc nelb, moc nabouchan. Ta jednotka nad mothership by mohl bt swarm guardian.

To srovnvac video m dobr npad, ale zpracovn trochu pokulhv, ty lurke?i tam ur?it? m?li bt, vdy? ta bitva dky tomu dopadla obrcen?!

Kane85 - 27.03.2008 | 15:20   (odpovědět)

neznama jednotka je podla mna alebo Swarm guardian alebo vylepsena Queen

protossove-borci - 27.03.2008 | 14:38   (odpovědět)

to vortex je jako to void?? jako ta nov black hole?

Romla - 27.03.2008 | 12:38   (odpovědět)

To darksnow: To porovnvac video je hezk, ale zd se, e ho d?lal n?kdo, kdo nem datadisk Brood War, protoe jinak nechpu pro? by vynechal ve scnch z SC1 mediky a lurkery...

Lucas - 27.03.2008 | 12:18   (odpovědět)

Krucinal, nejdou vid?t Carrierovi staty.

darksnow - 27.03.2008 | 11:56   (odpovědět)

jo a jeste jsem nasel dobre video malej comparison SC a SC, docela hezky: http://www.starfeeder.com/blog/archives/sc_sc2_video_comparison/#When:20:10:00Z

darksnow - 27.03.2008 | 11:48   (odpovědět)

o trochu vic na: http://www.starfeeder.com/blog/archives/new_starcraft_2_screenshots_from_asia/#When:18:55:00Z

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.