StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Karune a jeho 33. Q&A

26.03.2008 | 20:43 - nnexus

Screenshot no.131 Od p?edstavení Zerg? jsme se od Karuneho nedo?kali ádných otázek a odpov?dí, co bylo také zp?sobeno jeho výletem do ?íny, kde prezentoval Zergy a celkov? celým tím ruchem kolo t?etí rasy. Na ádost komunity je sou?ástí Q&A i jeden nový screenshot - masivní útok Archon? na zergskou základnu s podporou templá?? vyvolávající psi bou?i a s podporou Stalker?, kte?í ni?í zárove? ekonomiku Zerg?. Pokud i vy byste m?li n?jaký nápad na zajímavý screenshot, ur?it? se s námi o n?j pod?lte, rádi jej p?edáme Blizzardu. Do dnešního Q&A se dostala mimo jiné i naše otázka :-)

 

Chat with Dev:  Po zve?ejn?ní Zerg? jsem se ptal Dustina, jaké typy zm?n byly provedeny u ostatních frakcí b?hem tohoto procesu a jedna z nejzajímav?jších odpov?dí se týkala terranského Ghosta, který na pomoc proti nejr?zn?jším jednotkám typu „kouzelníci" dostal schopnost detekovat takové jednotky na vzdálenost 30 yard? (asi 27m). Tato pasivní schopnost je velmi podobná funkci Sensor Toweru. A bude ur?it? zajímavá i v singleplayerových výpadech za pomoci Ghosta.

 

1. Jaký typ upgradu (pokud bude k dispozici) bude Viking pouívat? Vylepšení na vozidlo nebo leteckou lo?? (nebo snad p?chota?) (TheWarCenter.com)

Viking se op?t staví ve Starportu a bude pouívat spíš armor pro lod? ne na vozidlo.

 

2. Co budou Zerlingové schopni podniknout proti novému Jackalu? (www.starcraftcz.com)

K úsp?šnému útoku Zerling? proti Jackalu bude zapot?ebí trochu mikra a zajišt?ní, e Zerlingové jsou doste?n? mezi sebou vzdáleni nebo úto?í z r?zných stran. Zdraví Jackal? bylo také sníeno ze 125 na 75 a zárove? se trochu zvýšila jejich rychlost. Tím budou zraniteln?jší pro Zerlingy, pokud se s nimi dostanete dostate?n? blízko, abyste Jackaly obklí?ili.

 

3. Pokud budova p?ijde o energii, zatímco se vytvá?í jednotka v protosské budov?, bude produkce pokra?ovat nebo se zastaví, dokud budova op?t nezíská energii? (Battle.net) Blazur

Pokud protosská budova ztratí energii, veškerá produkce v?etn? výzkumu v budov? bude pozastavena, dokud op?t nezíská pot?ebnou energii.

 

4. Zachová si Overlord svou schopnost „Ventral Sacs“ (schopnost transportu jednotek) uvnit? Nydus Wormu? Bude mít Ultralisk n?jakou monost p?enášení jednotek? (starcraft.org)

V této chvíli p?vodní schopnost Overlorda transportovat zergské jednotky venku. S p?íchodem Nydus Wormu budou mít Zergové mobility víc ne dost, aby udreli své nep?átele na nohách. Co se tý?e Ultraliska, nebude mít schopnost p?enášet jednotky.

 

5. Jak hodn? dovolí StarCraft II p?izp?sobit si klávesové zkratky – omezen? a la Warcraft III nebo kompletn?? - Excalibur_Z (teamliquid.net)

Máme v úmyslu dovolit hrá??m m?nit zkratky. O p?esném rozsahu se zatím stále rozhoduje. Dokonce i v sou?asném testování jsme zjistili, e zde dochází k problém?m se spornými zkratkami, nebo? je na klávesnici nedostatek vhodných volných kláves k p?i?azení.

Zdroj: battle.net



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

joniik - 28.03.2008 | 16:50   (odpovědět)

no ja nevim... ale bych rekl ze je fakt jedno jakou rasou to zacina...

protossove-borci - 28.03.2008 | 09:34   (odpovědět)

presne...

orgo - 28.03.2008 | 09:16   (odpovědět)

podivejte.. ve W3 se zacinalo hrat za orky.. jako intro.. a stejne se pak to preskupilo na lidi.. tak proc by neslo nejdriv neco jako intro s terranama.. a pak prvni kampan by byla se zergama.. a je zajimavy.. ze ta navaznost ve SC je obdobna jako ve W3

heavy.firepower - 28.03.2008 | 07:43   (odpovědět)

jo, j myslm e takov tossci sou daleko sloit?j!

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 28.03.2008 | 00:11   (odpovědět)

Mizzin : to p?de, neboj se

joniik : protoe Zergov sou moc specifick na hran, spousta novejch mladejch hr?? by jejich styl hran moc nepobrala. Jist?e je mon argumentovat, e v?tina hrla SC, nebo se p?izp?sob, ale Blizzard prost? nem?e ignorovat relativn? velk procento, kter SC1 nehrlo a koup si SC2

joniik - 27.03.2008 | 20:44   (odpovědět)

to unimatrix... proc myslis ze by se nemohlo zacinat zergy?
klidne by mohlo, nevidim jedinej duvod proc ne...

Mizzin - 27.03.2008 | 20:36   (odpovědět)

j kou?il n?kolik let a dnej zergling mne do prdele nekous a ani se na mne nevyboural carrier. Tak bych to tak hork nevid?l...

Vardoc - 27.03.2008 | 19:40   (odpovědět)

jj a? vichni vid jak dopadnou ku?ci !!

protossove-borci - 27.03.2008 | 19:07   (odpovědět)

nvrh podpo?en

Pavel - 27.03.2008 | 18:46   (odpovědět)

Navrhuju dt tu kou?c strnku mezi aktuality. ; )
A do link?, pokud tam nen.

protossove-borci - 27.03.2008 | 17:28   (odpovědět)

taky bych ?ek, zergov sou ted hafo rozjet a ni? ve co jim p?de do csety...pak se jako prvn seberou terrani v ?ele s Raynorem, zata? zergy kousek z5, a tossci jim pak daj co zavyu?enou!!!!

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.03.2008 | 17:23   (odpovědět)

Neni mon hru za?t kampan za frakci typu Zergov. Leda by jak ?ik Mizzin ud?lali n?jakou men trninkovou kampa?. za Protossy by to mon lo, ale z toho videa s Jamesem Raynorem atd. mm pocit, e se za?nat bude skute?n? za Terrany

Romla - 27.03.2008 | 16:37   (odpovědět)

To m4rses: A kolik ti vyel determinant?

m4rses - 27.03.2008 | 16:31   (odpovědět)

a v SC1 sme skoncili za protosse, tak v BW sme s nima zacali, v BW sme skoncili za zerg tak s nima ve dvojde zacnem ... ty zacnou utok na vsechno ... terrani se budou z toho vzpamatovavat a protosove zasadi posledni uder ...

m4rses - 27.03.2008 | 16:28   (odpovědět)

SC1 T Z P
BW P T Z
SC2 Z P T
dat2 T Z P

a ako som na to prisiel ? .. kukajte na to sikmo. ( \ )

Bekend - 27.03.2008 | 14:52   (odpovědět)

Datadisk je jistotka - cca do roka a do dne od vydani samotny hry

Romla - 27.03.2008 | 14:27   (odpovědět)

ekl bych, e bude jet? datadisk, take kter rasa bude na konci SC2 nebude zase tak d?leit. Navc v Blizzardch hrch nikdy nikdo nevyhrv definitivn?.

Mizzin - 27.03.2008 | 13:35   (odpovědět)

taky si myslm, e pro nov hr?e to bude za?nat Terrany, ledae by ud?lali n?jakou trnovac minikampa?.
A kter rasa bude na konci? to zle na tom, jak budou chtt podat p?b?h. Pokud maj vyhrt zergov, tak budou posledn zergov, pokud ti hodn (T nebo P) tak oni.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.03.2008 | 13:23   (odpovědět)

Sp by m? zajmalo, jak po?ad zvol Jestli obligtn TZP, nebo TPZ nebo dokonce n?co divo?ejho Osobn? si ale myslim, e kv?li novm hr??m musej na za?tek dt Terrany...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.03.2008 | 13:21   (odpovědět)

?ekl bych, e Blizzard bude pokra?ovat v v nastolenm, tj. jednotliv kampan? po sob? jdouc tvo? p?b?h.

Phantom - 27.03.2008 | 13:07   (odpovědět)

No, mna by napriklad zaujimalo, ci kampan budem musiet prechadzat ako vo W3, teda ze Najskorej prejst za jednu stranu, aby sa mi odomkla nova strana, alebo ako v Earth 2150 - vyberies si frakciu a hras hru z jej pohladu...

- 27.03.2008 | 09:56   (odpovědět)

To m4rses: dik uz v tom mam jasno
a ta stranka (smoking) je pefektna - davno som sa tak nepobavil

Lukash - 27.03.2008 | 01:27   (odpovědět)

To Unimatrix325: paradni stranka to by si mel kazdy kurak precist nez si zapali )) Vzdavam holt Unimatrix325 a Dragon_lord!!!!!!

Romla - 27.03.2008 | 00:19   (odpovědět)

Tak to mi n?jak uniklo... Pak je ale divn, pro? by takovou jednotku vraceli do starportu.

mauriicio - 27.03.2008 | 00:04   (odpovědět)

oni to st?daj ale posledn? na toto tma ?ekli, e na zemi st?l i dovzduchu a letac fze je vhodn pro p?esuny.

Romla - 27.03.2008 | 00:01   (odpovědět)

To mauriicio: Myslm, e Viking to? pouze zem-zem a vzduch-vzduch, nikoliv zem-vzduch.

mauriicio - 26.03.2008 | 23:53   (odpovědět)

souhlas, konec konc? pokud vm, tak ze zem? to? do vzduchu, ale ze vzduchu ne na zem, take je primrn? pozemn. A vzhledem k tomu, jak vypadal Starport v jedni?ce, tak by se musel vyrb?t v ltajcm mdu, co znemo?uje vynalzat p?eskldvn.

HB - 26.03.2008 | 23:32   (odpovědět)

Viking by mel byt vyroben ve factory nez v starportu se me to zda divny.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.03.2008 | 23:15   (odpovědět)

mno todle je nahrvka na sme?
http://www.scgame.wz.cz/others/smoking.htm

Pavel - 26.03.2008 | 22:54   (odpovědět)

Taky bych hodil otzku, snad mne neukamenujete jako suchara. ; )

V kadm Starcraftu je vysok koncentrace ku?k? (prakticky vichni mari?ci ve videch mezi epizodami, Raynor, trailer na SC 2) jak se na kou?en kouk Blizzard? A neboj se, e je n?kdo bude obvi?ovat e negativn? ovliv?uj mlde? Dneska se p?ece hry obvi?uj ze veho zla na sv?t?.

protossove-borci - 26.03.2008 | 21:48   (odpovědět)

pekny, gratluju vm e se vm poda?io vychlovat otzku

- 26.03.2008 | 21:37   (odpovědět)

No tak tento screen mi WC3 p?ipomn nejvc o_O Zvl? templ?i vypadaj jak lidsk kouzelnice...

m4rses - 26.03.2008 | 21:35   (odpovědět)

To Kane85: nestaci oznacit hromatku zerlingu a kliknout na utok, musis je rucne "usmnernovat" a hejbat s nima s co nejvetsi efektivitou za ucelem zniceni nepritele, nebo jeho zpomaleni, nebo otravovani.
Kdyz je proste oznacis a posles na utok a uz se o ne nebudes starat tak uspesnost utoku je minimalni, kdyz je budes presne navigovat, sledovat pocet zivotu, usmnernovat presne na kterou jednotku zautocti, spravne obklicis s nima nepritele a tak dale, tak ucinnost utoku se razantne zvedne. (staci ? )

killer.exe - 26.03.2008 | 21:32   (odpovědět)

lol nesta? jim klvesnice. To aby ke Starcraftu 2 dodvali i v?t klvesnice

Kane85 - 26.03.2008 | 20:51   (odpovědět)

celkom dobre odpovede
a na obrazku je nejaka nova budova - neviete co to moze byt?
a este jedna vec: som hrozna lama, tak povedzte co znamena "potreba mikra" ?

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.