Jak se do?tete níe, balancování probíhá a spousta jednotek zaznamenala tu menší, tu velké zm?ny. Ghost u nem?e p?ivolávat Drop Pody, Thora u nestaví SCV... a spousta dalšího. A vyjde hra, bude velmi zajímavé srovnat kone?ný stav jednotek s tím, jak vypadaly (a jaké m?ly funkce) p?i ohlášení.
ZERGOVÉ
- tém?? kadá zergská jednotka se m?e n?jak vyvinout do jiné
- Zergové nebudou mít klasické upgrady, ale tzv. evoluce. Ty se bude týkat vdy jen konkrétního typu jednotky. Nap?íklad Zergling má 3 úrovn? evoluce: první úrove? mu dodá v?tší rychlost, druhá + 2 do útoku a + 1 do obrany a t?etí úrove? + 1 do útoku a + 2 do obrany. Tyto upgrady (evoluce) budou vynalézány v budov?, která p?ísluší té které jednotce. U Zergling? je to Spawning Pool.
- Roach byl p?vodn? jednotkou na blízko, nyní má útok na krátkou vzdálenost, ale pouze proti pozemním cíl?m. Roach je jednotkou nišího stupn? ne Hydralisk.
- Infestor je ji od za?átku vybaven schopností Dark Swarm. Vynalézt ale musí Infest a Disease. Nakaené protosské budovy produkují terranské infikované Mari?áky. e by náznak infikovaných Protoss??
- Nydus Worm m?e najednou p?enést 12 zergských jednotek.
- Hatchery má nyní dva druhy rally point? – jeden je pro jednotky a druhý pro Drony.
Horin - 19.03.2008 | 16:58 (odpovědět)
ikal jsem, e se vechno zm?n... Ano Warp Ray je doopravdy d?lanej proti BC ale nejen proti n?mu... Viking je pouitelnej ve vzuchu, na zemi je slabej... Stejn? maj Zergov i Protossov vce novch mechanizm?. Terran maj sice nov addony.
mauriicio - 19.03.2008 | 16:25 (odpovědět)
st?dal to podle situace v p?b?hu. Normln? vulture, ale kdy ho zav?eli Confederati a osvobodil Menqsk byl mari?k, pak ukradl Hyperion a stal se z n?j Battlecruiser.
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.03.2008 | 13:51 (odpovědět)
j doufm, e teda cestou W3 nep?jdou. A pokud ano, tak aspo? pevn? doufm, e bude mt schopnosti typu stimpack a n?jak dal vybaven a ne e bude n?co kouzlit
Romla - 19.03.2008 | 12:53 (odpovědět)
Raynor ur?it? n?jak schopnosti mt bude, sice se mi to moc nelb, ale klidn? se vsadm, e to bude hrdina bez bzn? a hany a ne jenom mari?k s vce hitpointy jako v jedni?ce. Snad to nep?eenou.
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.03.2008 | 12:16 (odpovědět)
Horin : tak nem?e vzt dv? jednotky, kde jedna je p?mo d?lan proti t druh (warp ray proti BC) a tim argumentovat, e BC je naprd.
A Raynor doufm dn schopnosti mt nebude, je to jenom ?lov?k a na tom je to taky postaven - chudk ?lov?ek chycenej v boji mezi totlnma masrama
RaSh : to je jenom do?asn
Vardoc - 19.03.2008 | 09:58 (odpovědět)
Void (Black Hole), hur. Kone?n?.
To co bylo dobr se vrac zp?t.
RaSh - 18.03.2008 | 23:41 (odpovědět)
Hele to je vn? pravda e "Nakaen protossk budovy produkuj terransk infikovan Mari?ky" - co to je za obludnost?
ovceking - 18.03.2008 | 23:26 (odpovědět)
To Shadow: jj, Blizzard by to nevydal, kdyby nebyly rasy rozdilny, nebo nevyrovnany, o to se nebojim... jenom mi ted pride ze jim chybi neco poradnyho proti vzduchu, ale to se jeste 10x zmeni nez to vyjde... jenom komentuju soucasnou situaci
Shadow - 18.03.2008 | 22:23 (odpovědět)
Jakykoliv hodnoceni tohohle typu je uplne bezpredmetny pred vydanim plny hry. Ani u bety jeste neni na miste srovnavat rasy. Blizzard vzdycky vyda kvalitu. Puvodni SC byl o rozdilnosti, ale zaroven vyrovnanosti vsech ras a stejne tak to bude i u SC2.
ovceking - 18.03.2008 | 22:04 (odpovědět)
To Horin: a rekl bych z i docela pouzitelnej viking.. ale mas pravdu terrani ted nejak upadaj
Horin - 18.03.2008 | 22:01 (odpovědět)
J jen pracuju s tm co vidm. Dneska jsem se koukal na Screeny na offic webu. A? se kouknu kamkoliv k Zerg?m ?i Protoss?m vidm nov jednotky, u Terran? jsou vid?t mar?ci, Siege Tanky a Missile Turrenty. vim, e se vechno nejsp zm?n, ale: Battle Cruiser bval obvanou silou dneska m Zerg monost zskat ho pro sebe a pro protosse to p?edstavuje dky warp ray jen mal zdren... Holt fandim lidsk strnce v?c ale abych byl up?mnej-kolik novejch jednotek maj Zergov? Kolik Protossov a nakonec kolik Terran? Kad typ Zerga m?e dle mutovat. Protossov: Immortals, Stalekrs, Mothership, Phoniex, Colossus. A Terran? Pomal Reaper, drah mauradon, bezzb banshee a se t?stm Jackal...
protossove-borci - 18.03.2008 | 21:24 (odpovědět)
ale Horine klid - blizzard si zakld na vybalancovanch hrch do posledn kapky a terrani sou prost? sou?st celku - Raynor, Zeratul i Kerrigenka budou mit vyjme?n schopnosti...ale rasy budou vyrovnan, s tm se smi?...
Horin - 18.03.2008 | 21:20 (odpovědět)
Terrani nevypadali moc siln? ani na za?tku (jen si vzpome?te na kom se ukazovala sla Protoss? i Zerg? a vid?li sme snad v Terranskm game play jak nic mimozemsk masy? Mon tak v posledn bitv? v ohlen Zerg?, ale stejn? m?li m? jak p?lku k?dla) a te? ztratil Reaper svoji vhodu-rychlost. Zmizeli Medici, Plon tok Banshee je pry? no kua na co tu teda je? Terrani sice nikdy nebyly siln ze vzuchu na zem, ale tohle je parodie a ne jednotka. Ghost ztratil schopnost Drop pod? no bez toho se jet? n?jk obejdem, asi byla p?li podobn Nydus Wormovi (pche). Konstrukce Thora p?mo na bojiti byl vborn npad. Vid?t, jak se ohrnom masa kovu dv do prvnho pohybu stlo za to. Te? bude akort zabrat msto ve vrobn lince... ?ekm u jenom na chvli, kdy se oznm Zerg?m dal super jednotka (Queen atd) kdy protossov dostanou hardened shield na kadou jednotku a ten bude blokovat i t?eba utoky od SCV a pln? nejvc se t?im na chvli a se oznm, e je nm lto, ale Terran budou slouit pouze jako "pomocn" rasa, take ?ekejte, e budou vemi slab... Dal p?klad je v Jimu Raynorovi, ano je to sice jen ?lov?k, ale n?jk schopnosti by mohl mt. JEho protivnk Kerriganov jich m z?ejm? tolik, e by je mohla rozdvat po tuctech...
Peca - 18.03.2008 | 12:44 (odpovědět)
no, j po?tm s tm, e tomu tak bude, protoe v dnen dob? by to nem?l bt problm. U jsem to i v n?kterch RTS vid?l..
Peca - 18.03.2008 | 12:29 (odpovědět)
Doufm, e rozdly v upgradech budou n?jak opticky vid?t Super by bylo, kdyby se na jednotkch m?nily textury, t?eba hrubl panc? apd...
Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.03.2008 | 23:26 (odpovědět)
no, zergsk schopnosti na platformch, stejn? tak jako t?ba jsou holt hern zjednoduen, no )
A taky bych rd proti t?m worm?m n?jakou obranu, protoe houf letcch overlord? p?es mapu se detekovat a odrazit d, ale pr ?erv? uprost?ed t?by potamo zkladny dost t?ko.
Jinak reaper? je mi taky lto, jednotka to je vymylen dob?e. Stejn? tak ten droppod.
ovceking - 17.03.2008 | 23:10 (odpovědět)
myslim ze kombinace marauder+siege tank+neco proti vzduchu bude ultimatni obrana, marauderi zpomalej, siege tanky odstrelej...
ale starosti mi dela terranska protivzdusna obrana, zda se mi to, nebo vazne nemaj nic, co by bylo zamereny na vzdusny souboje? vikingove jsou tak napul, battlecruisery sou s foton-torpedama spis proti zemi, a jediny co zbejva proti vzduchu sou ghosti a marinaci...
myslim ze by blizzardi mohli treba thorum dat misto del na zada raketomety (taky by se potom neprekrejval se siege tankama), nebo dat battlesruiserum nejakou protivzdusnou obdobu fotonovejch torped (ale to by se asi moc podobalo phoenixovu overload)
power overwhelming me potesil, aspon bude archon budit vetsi respekt.. zajimalo by me ale jestli budou archonovy schopnosti nejak ovlivneny tim z jakejch templaru se udela
Insolitus - 17.03.2008 | 22:30 (odpovědět)
jinak ty zmeny vazne husty
- aaaa fandime mothership mam radost ze black hole, ted void, je z5
- je mi lito reaperu ze jsou temer zbytecni, napad to byl perfektni
- chceme drop pady ke ghostum, to byl taky cool napad
Insolitus - 17.03.2008 | 22:29 (odpovědět)
To killer.exe: jednoducha, jak bylo na vsechn predeslich prezentacich worma, cerv vyleze ze zeme, chvili jeci (behem niz ho muzes znicis a nic nevypusti) a pak z nej postupne zacnou lozit jednotky (kdyz ho znicis ted tak jich vypusti jen cast)
Hellknight - 17.03.2008 | 22:13 (odpovědět)
toTaSSadar:A pak ho pole jako zp?t do zkladny pro nov jednotky a zase ho mus naloit?Prost? jak podzemn transport?Ne jak teleport p?edtm.
killer.exe - 17.03.2008 | 21:55 (odpovědět)
j sem sp zv?davej jestli bude proti worm?m n?jak obrana. Protoe jako e by se mi u t?i?? vyno?il obrovskej ?erv a za?ali z n?j vyskakovat Banelingov cel dychtiv poslat moj t?bu k nebesk brn? se mi moc nelb
protossove-borci - 17.03.2008 | 21:54 (odpovědět)
nj, jet? otzka je to coak field pasivn nebo aktivn?? asi aktivn e? to u by byla moc sin...
fusekle - 17.03.2008 | 21:52 (odpovědět)
Sranda bude, a se bude worm pouvat k transportu z jedn vesmrn ploiny na druhou. Chci ho vid?t, jak se prokous tm prostorem mezi n?ma
protossove-borci - 17.03.2008 | 21:51 (odpovědět)
kurna tak jak je to s tou mothership??? ta time bomb se nezm?nila ne?
Jinak ja sem si mysle e zergy taklhe ze za?tku nabouchaj...bylo jasn e ze za?tku budou cool a pak je budou oslabovat...snad to dob?e vybalancujou
TaSSadar - 17.03.2008 | 21:43 (odpovědět)
To Hellknight: podle me to bude nahrada za transport pomoci overlordem. nejspis urcis misto a chvili potrva nez tam ten nydus worm dorazi. mozna to uvidis nejak pod povrchem. pak jenom posles army
mauriicio - 17.03.2008 | 21:41 (odpovědět)
Ale to je Time Bomb
Mimochodem tu schopnost tam hr? seslal patn?, seslal ji a za Mothership a tu tak zasahovaly rakety ze vzdlen?jch v? (musela se k nim p?iblit aby je mohla sest?elit). Time bomb zpomaluje st?ely nep?tel (sniije jejich tok) a zpomaluje rychlost pohybu nep?telskch jednotek.
Hellknight - 17.03.2008 | 21:40 (odpovědět)
M? to taky p?ipad celkem cool! Akort se mi zdl u Roache lep ten tok zblzka, kdy ho t?eba v?tina bude kombinovat s Hydrou!
No a to stav?n Thora mimo factory mi p?ilo stejn? jako patn npad to by si pak kad stav?l jen Siege tanky!Take te? dobr.No a jet? jsem se cht?l zeptat jestli n?kdo nev jak p?esn? funguje ten transport Nydus wormem?Hdm, e to nebude stejn jak Nydus canal v jedni?ce e?
- 17.03.2008 | 21:27 (odpovědět)
To mauriicio:
ten v upln? prvnm video SC2, kter kdy jej zapla, zpomaloval st?ely na ni poslan a tum snioval i damage(a hlavn? vypadal "cool")
mauriicio - 17.03.2008 | 21:03 (odpovědět)
to skute?n Marine: U Maraudera nezapome?me, e se hod vce jako podpora svm zpomalovnm. U Banshee m? tak mrz ztrta rozpraky, ale asi to bylo moc siln. A, jak tt to Mothership ztratila prosm?
TaSSadar - 17.03.2008 | 20:46 (odpovědět)
me ty zmeny pripadaji dobre, mrauder me pripada ale slaby, banshee je dobre ze nema plosny, terrani maji dost jednotek s timto utokem. za to se mi libi ze mothership bude jedna. evoluce jsou hodne dobre
Havoc - 17.03.2008 | 20:46 (odpovědět)
skute?n Marine: Myslim si, ze marauder bude nieco ako reaver u protossov. Silna, pomala s malymi zivotmi preto ho treba doplnit s marinakmi ci s inymi jednotkami.
Na to, ze presla tak kratka doba spravili obrovsky skok.
Pavel - 17.03.2008 | 20:44 (odpovědět)
Jen doplnm:
Power Overwhelming je t nzev n?jak sp?telen skupiny osob, snad internetov komunity, kter s Blizzardem dob?e vychz a snad maj i pod?kovn v zv?re?nch kreditech.
Overwatch [ redakce ] - 17.03.2008 | 20:43 (odpovědět)
To Kane85: No zatm nikde nen. A jeslti bude v dalm QA nevme. Snad ho brzo uvidme.
Kane85 - 17.03.2008 | 20:39 (odpovědět)
a mam otazku...kedy uvidime novy vzhlad Nomada
bude na novych screenov pri QaA?