Nejenom z pravidelných p?ísp?vk? v podob? aktualizací oficiálních stránek, Q&A a dalších projekt? se k nám dostávají nové informace. Karune a v poslední dob? i ve v?tší mí?e Cavez p?ispívají v hojn?jší mí?e na fóra battlenetu a osv?tlují tak n?které nové v?ci z aktuálních build? hry.
Mothership
Na Mothership po?ád pracujeme a snaíme se ji ud?lat tak cool, jak to jen p?jde. Aktuáln? to není super jednotka tak, jak byla p?edstavena p?i oznámení hry (její ivoty a damage jsou vybalancovány skrze cenu), ale po?ád máte monost mít jen jednu Mothership.
Její schopnosti jsou opravdu impozantní a momentáln? a p?íliš silné. Budeme ji oslabovat, ale te? se opravdu soust?edíme na Zergy, take jsme na ní n?kolik týdn? moc ned?lali. A budou n?jaké zajímavé novinky o Mothership, dáme v?d?t.
Celkov? to vypadá na slibnou jednotku, ale musí ujít ješt? opravdu velký kus cesty, aby byla hodna StarCraftu 2.
Nestrategi?nost StarCraftu 2
Naprosto souhlasíme s tím, e terén a pozice v n?m jsou pro StarCraft 2 klí?ové. Máme toho opravdu spoustu a hodn? jednotek vyuívá naše nové mechanismy terénu. Pokud zjistíme, e Reaper/Viking/Colossus/cokoliv ni?í naši hratelnost a kazí strategii, p?jdou z kola ven. Zatím se nám tohle teda ned?je, ale po?ád nejsme v beta verzi, tudí mnoství feedbacku je omezené.
Systém „kámen-n?ky-papír“ se za?íná pomalu utvá?et. Ve videích to vypadalo sice velice p?kn?, ale n?kdy to prost? p?eeneme jen, aby to vypadalo p?kn? a abychom ty jednotky n?jak p?edstavili. Jak tak postupuje ?as, máme t?chto jednotek mí? a mí?. Na tomto problému budeme po?ád pracovat.
Ve h?e máme n?které jednotky opravdu velké, ale i ve StarCraftu byly nap?íklad Ultralisk a Battlecruiser velké jednotky. Tho?i nejsou v aktuální verzi o tolik v?tší ne Battlecruise?i a uvidíme co ud?láme s Mothership. Momentáln? není moc silná, za tu cenu. Teda alespo? co se tý?e ivota a zbraní. Její schopnosti ale pot?ebují trochu upravit.
Sdílení surovin
Momentáln? to ve h?e máme, ale je to docela nep?íjemné. Moc jsme to nebalancovali, jenom trošku p?ed BlizzConem a pak tam šly d?lat docela nep?kné v?ci.
Nap?íklad bylo pro n?které rasy (tehdy pro Protossy) docela jednoduché, aby se soust?edili jen na minerály a vyráb?ly pouze tyto jednotky, zatímco jejich plyn vyuíval druhý hrá? (tehdy Terran), který se tak mohl dostat po technologickém eb?í?ku rychleji dále a rychle vyráb?t pokro?ilé jednotky závisící na plynu (tehdy nap?íklad Banshee). A na tohle se nemohl druhý tým rychle p?ipravit.
Ješt? nad touto v?cí nevynášíme ádné rozsudky, chce to hodn? balancování a testování, ne p?ijdeme s ?ešením, které bude funk?ní. Pokud to ale nedokáeme vychytat, p?jde z toho ven.
Zergové
Do Zerg? nyní soust?edíme opravdu hodn? úsilí. Hrál jsem v pátek 5 zábavných her (1v1). Jednou jsem prohrál a ?ty?ikrát vyhrál (woot), ale abych byl fér, tak te? vím, s kým proti komu vyhraju a prohraju a co mám pouívat proti ?emu, abych vyhrál, ješt? ne za?neme. To proto, e proti sob? hrajeme tak ?asto. :) Navíc jsou n?jaké zergské v?ci?ky opravdu šílen? silné.
Co se ?asu tý?e, Zergové pot?ebují po?ád ješt? spoustu práce. Chápeme e se na n? lidi hrozn? t?šíte. Ale to nejlepší co vám te? m?u ?íct je e je uvidíte „brzo“. Sorry :(
Insolitus - 09.02.2008 | 21:40 (odpovědět)
To Jan: myslim ze po takhle vasnivym dohadovani si toho tady vsimne kazdej
protossove-borci - 09.02.2008 | 20:31 (odpovědět)
m?e doufat, ale v?tinou kdy se chce na n?co zeptat, pe Jetru, na foru...
protossove-borci - 09.02.2008 | 17:22 (odpovědět)
no admini sou hlavn? na foru nap?. Overwatch je ko?e?, co je docela ?asto na foru
SiMich - 09.02.2008 | 14:48 (odpovědět)
Vichni o?ekvte, e jakmile ovldonu t?i?e ciz rasy, tak by okamit? m?li dal limit. Bylo to tak v SC1, ano, ale ?ekl bych, e to byla pouze chyba, kter tam byla zanesen kv?li multiplayerovmu stylu hry Team (kde bylo mon doshnout limitu 800 s jednou rasou, ?i rozd?lit ho mezi vce ras). Mon to tak nen, ale jak ?km, p?ipad mi to tak.
Ve W3 takov styl hry nebyl a i tak tam byla jednotka schopna „Mind Controlovat“ - Banshee za Undead (?esky mysm Smrtonoka za Nemrtv). Pokud jste p?evzali nep?telskho t?i?e, tak jakkoli civilazace, kterou jste s nm vybudovali, se vm p?i?tala do jednoho limitu spole?n? s p?vodn rasou.
Jan - 09.02.2008 | 14:42 (odpovědět)
To protossove-borci: J ?km e i kdy tam zatm nejsou tak to nic neznamen. Klidn? tam spectry m?ou p?idat pozd?ji. Jednotky se m?n stle.
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:36 (odpovědět)
tak ty nechpe o ?em mluvm?? j to docela chpu co je na tom k pochopen btw se zaregitrovanej vubec na foru?
- 09.02.2008 | 14:32 (odpovědět)
To protossove-borci: Zatm tam nejsou!!! Nechpu o ?em mluv. Ghosti nejsou oby?ejn ld. Klidn? by to zvldli.
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:24 (odpovědět)
btw....ve sc2 dnej spectr nen take docela sm?la...
protossove-borci - 09.02.2008 | 14:23 (odpovědět)
jo a co jsou ghosti opi?ci? tak ti by to dokzai to nepochybn?...
Jan - 09.02.2008 | 14:10 (odpovědět)
To protosove-borci: Ghosti nejsou oby?ejn lide take klidn? by mohli kontrolovat t?eba 1000 jednotek nebo by mohli kontrolovat jednotky spectry(spectra: upraven ghost) . Nerozumm jak jsi to myslel u zerg? parazit je samoz?ejm? pod kontrolu cerabrata kter ho dal vytvo?it.
protosove-borci - 09.02.2008 | 13:55 (odpovědět)
jo jene terrani sou taky jen lidi- by se zcvokli kdyby m?li ovldat t?eba 1000 jinyh jednotek, no a u zerg? by parazit mon fungoval, jene by to ovldalo zase jinej roj...
Jan - 09.02.2008 | 12:43 (odpovědět)
To protosove-borci: U jsme to tady o t?i?ch s Oldou jednou vysv?tlovali nevm pro? se opakuje. A s tm parazitem u zerg? nevm jak si to myslel prost? se usad ob?t v t?le a ovldne ji a terrani e nejsou schopni ovldnut ? Tak to si p?e?ti co se pe o ghostech. Maj telekinezi jsou schopni ovladnut atd.
protosove-borci - 09.02.2008 | 09:49 (odpovědět)
s tema t?i?ama je to naprost kravina pnov, to blizzard hru u ani nemus vyvaovat aby ste kadej m?li kadou rasu...to by pak v tom nebylo dn kouzlo hry...jak chce s terranama n?koho ovldnout? p?emluvit ho?? u zerg? parazit?? ne, ho n?kdo mus v?dom? ovldat a na toho sou max. tak schopn protossov, nicmn? si myslm e by tato funkce ve h?e bt nem?la
Insolitus - 09.02.2008 | 00:22 (odpovědět)
mno me prijde moc skoda ze zatim ve SCII nic jako mind control neni, byla to super schopnost, byla s ni zabava (vzit 12dark archonu a jit "nakupovat")
ale ano je pravda ze vzit tezice a vystavet dalsi rasu a tu pak smyslne vyuzit v utoku sem udelal jednou
Jan - 09.02.2008 | 00:03 (odpovědět)
To Olda: jj p?esn? v?tinou se povede ovldnout jen n?jakou jednotku a pokud se poda? ovldnout t?i?e tak jen v pozd?j fzi hry. To u m v?tinou ve vystav?n. Take jak jsem ?kal poskytlo by to jen dal strategick monosti.
ASS_Sasin - 08.02.2008 | 23:59 (odpovědět)
P?ekouzlit t?i?e, nic takovho jsem ned?lal ani v kampani, schopnost to byla zajmav, i kdy MC byl mon a p?li dobr na m?j vkus... J kadopdn? chci vid?t zergy a jejich jednotky, efekty, budovy, stav?n atd...
Olda - 08.02.2008 | 23:06 (odpovědět)
mi ?ekni, kolikrat si za normalni hru proti ?lov?ku pouil dark archona k p?ekouzlen t?i?e a sejmuls ho "400" jednotkama.Pokud si nehral proti uplnemu noobovi, tak ur?it? nikdy. Ne vubec n?co takovho ud?la tak si bud mrtvy nebo pekne v ?iti.
protosove-borci - 08.02.2008 | 21:17 (odpovědět)
to je blbost borci, to by pak bylo jedno za koho byste hrli a rasy by startily na svych dostatcch a nedostatcch. To by ani Blizzard nepot?ebova vyvaovat tuhle hru...
- 08.02.2008 | 20:55 (odpovědět)
To Jan: To protosove-borci:
J myslm e by to tolik nevadilo kv?li nedostatku surovin a pln zvldnut vech ras by bylo trochu sloit take by to byla jen dal strategick monost.
trend - 08.02.2008 | 18:46 (odpovědět)
For Karune: chci se zeptat jestli tak mocn plavidlo jako mothership, m?e bt zni?eno 5 mari?kami a 3 vikingami?? To snad fakt u nen mon ted sem to ?etl na netu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
trend - 08.02.2008 | 18:42 (odpovědět)
For Karune: chci se zeptat jestli tak mocn plavidlo jako mothership, m?e bt zni?eno 5 mari?kami a 3 vikingami?? To snad fakt u nen mon ted sem to ?etl na netu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
protosove-borci - 08.02.2008 | 17:55 (odpovědět)
uz u tech protossu to byl v Broodwaru teorticky nej rasa pac mohla mit jako jedina trojitou popuaci a navic jakoukoliv jednotku a kdyby to umeli vseci tak by to byo hafo nanic, uz kdyz to umeli protossove tak to bylo hafo silny..
protosove-borci - 08.02.2008 | 17:40 (odpovědět)
uz u tech protossu to byl v Broodwaru teorticky nej rasa pac mohla mit jako jedina trojitou popuaci a navic jakoukoliv jednotku a kdyby to umeli vseci tak by to byo hafo nanic, uz kdyz to umeli protossove tak to bylo hafo silny..
Havoc - 08.02.2008 | 17:29 (odpovědět)
suhlasim s protossove-borci. To by boli stavane taktiky na ovladnuti pracovnika(SCV a podobne...) a stavanie zakladne...
protosove-borci - 08.02.2008 | 17:25 (odpovědět)
podle me by to zadna rasa umet nem?la, to by pak byo jedno za kho bys hrl a by by v tom bordel dyztak se zeptejte Karuneho ny to heaovani protoss? a jestli bude za zergy podobn funkce jako plague dk...
Jan - 08.02.2008 | 13:37 (odpovědět)
Karunemu:
Budou ve h?e Spectry upraven ghosti ? Budou moci ghosti p?ekonvat n?jak p?ekky ? M p?ece jt o speciln agenty s psi schopnostmi. Jet? jedna otzka nebylo by dobr dat n?jak jednotce od terran? t?eba prv? ghostovi nebo Spectre schopnost ovldnut jednotky stejn? jako dark archon ? Bude ve h?e za Protossany n?jak jednotka schopn ovldnut? Bude ve h?e za zergy n?jak jednotka schopn ovldnut ? Mohl by to zaji?ovat t?eba parazit.Myslm e by to bylo skv?l kdyby vechny t?i rasy um?li ovldnout jednotky ostatnch. Zvl? v multiplayeru bitvy by byli vet a dvalo by to dal strategick monosti.
Hellknight - 08.02.2008 | 12:44 (odpovědět)
Aby se mohli spolhat na ohlasy fanouk? tak by nebylo moudr co nejdle zdrovat ohlen Zerg?.Tud si myslm, e jakmile jen trochu budou moci tak je neprodlen? ohlsA to nebude jist? trvat ji dlouho
Overwatch [ redakce ] - 08.02.2008 | 12:33 (odpovědět)
A co teprve ta p?edstava, e takhle (a jet? vc) se bude hypovat minimln? dal dva roky...
Simon - 08.02.2008 | 12:21 (odpovědět)
J u na to kalu, takovejhle hype se ned vydret, a SC2 vyjde tak si ho nekoupm, nezhraju a nikdy se u o n?m nezmnm...ta hra prost? neexistuje, vechno to jsou jenom vmysly a Karune ns jenom manipuluje
Masik - 07.02.2008 | 19:20 (odpovědět)
Ten borec provokuje - j, a ur?it? nejenom j, pukm zlost nad tm, e oni si tam pa? a pa? (vm, e pracovn? a furt dumaj nad tm co vyhodit a co p?idat, ale stejn?..), kdeto my, uboz fanouci, si musme kousat nehty a klepat se, kdy se dozvme n?co vc..
Romla - 07.02.2008 | 19:10 (odpovědět)
Pokud jde o balanc, tak nem cenu se o ni?em bavit. Na konci to vechno vybalancovan BUDE. Vechny rasy budou STEJN? SILN. Tohle nem cenu ?eit, pouze to, co ve h?e chceme a co nechceme. Ne co je moc siln a co mlo.
protosove-borci - 07.02.2008 | 17:35 (odpovědět)
sag j nic ne?km e je vemu konec...jen je to tak trochu divn se me zd...
Overwatch [ redakce ] - 07.02.2008 | 17:31 (odpovědět)
To protosove-borci: Vamp m pravdu. To, e je to jasn? napsan jet? neznamen, e to tak bude ve finln h?e. Balancovat se teprve za?n a bude trvat jet? hoooodn? dlouho. Take kldek.
protosove-borci - 07.02.2008 | 17:09 (odpovědět)
jak o ?em nem ani pru v tom ?lnku je to jasn? napsan ty pro...
protosove-borci - 07.02.2008 | 16:49 (odpovědět)
no jasn? extmn? siln zergov a mothership jet? vc vokuchaj - kretni toto..