StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

01.02.2008 | 10:07 - Overwatch

Zajímalo vás, jak p?esn? funguje nová protosská „teleporta?ní“ technologie? Z videí vypadá opravdu skv?le, ale jak toho vy, jako hrá?, m?ete vyuít ve sv?j prosp?ch? Dustin Browder vysv?tluje vše pot?ebné v n?kolika stru?ných bodech na konkrétním p?íkladu:

1) Postavíte Gateway

2) V Cybernetics Core zakoupíte vylepšení Warp-In

3) Vyberete Gateway a transformujete ji do Warpgate. Tohle je extrémn? rychlé.

4) M?ete vybrat Warpgate a zpátky ji p?em?nit na Gateway (taky rychlé) kdykoliv chcete. Tohle budete d?lat, kdy budete chtít mén? makrovat a více se spoléhat na výrobní fronty. Opravdu zkušení hrá?i nikdy nep?jdou zpátky ke Gateway, kdy budou mít Warpgate.

 

A te? kdy máte Warpgate:

 

1) Vyberete Warpgate

2) Vyberete jednotku, kterou chcete postavit

3) Vyberete libovolné místo v dosahu vaší silové energie

4) Jednotka se za?ne „warpovat“ tam, kde jste zvolili

5) Warpování je velmi rychlé

6) Jednotka je b?hem tohoto procesu zranitelná a m?e být p?ed jeho dokon?ením zabita

7) Warpgate musí nyní absolvovat cooldown, který trvá stejn? dlouho jako výroba oné jednotky, ne m?e znovu warpovat.

 

Takhle to te? funguje. B?hem hry je to extrémn? efektivní se Stalkery a Temnými Templá?i, i kdy jsem tuhle taktiku vid?l u se všemi jednotkami.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

To Aries - 03.02.2008 | 20:07   (odpovědět)

Souhlas, kdybyste mohli warpovat celou army - lacin? za jednu warpgate, byla by to nesmrn vhoda...prost? zaplavte zadn vrtka nep?telsk zkladny - asi by se to Kerriganov moc nelbilo

Whiskey Tango Foxtrot - 03.02.2008 | 20:05   (odpovědět)

Ne...dyk na to mrkni, m ozna?ench 16 wg a postupn? z nich warpuje zealoty...

Aries - 03.02.2008 | 20:04   (odpovědět)

To Axder: Warp-in nen na waropvn armdy, jako sp na varbovn n?kolika zkodinckejch tm? Dark Templ?? ?i Stalker? (tm okolo 3-5 jednotek)

Olda - 03.02.2008 | 19:30   (odpovědět)

a nevycucal je nhodou z prismu?

mauriicio - 03.02.2008 | 17:02   (odpovědět)

V privnim videu sice vyvolaj 16 zealot?, ale tak trochu tajn? p?edtm vybere 16 Warpgate.

Insolitus - 03.02.2008 | 00:26   (odpovědět)

no uprimne recene podle prvniho videa sem si predstavoval ze to bude fungovat trosku jinak, ze jednotky sice vyrobim, ale "zustanou ve warpgate" a aza jich budu mit vyrobeno kolik se mi bude libit tak je budu moct vsechny (nebo cast) nekam nawarpovat - presne tak jako v tom videu

Lucas - 02.02.2008 | 23:48   (odpovědět)

Jo napadlo, mame bre?et?-.-

Axder - 02.02.2008 | 21:18   (odpovědět)

Napadlo n?koho e pokud chci warp-inovat armdu budu pot?ebovat tolik warp-in? kolik chcu jednotek?

mizzin - 01.02.2008 | 21:04   (odpovědět)

no, tak nydus byl dobr hlavn? kdy bylo hodn? exp? a pot?eboval jsem rychle p?esouvat jednotky z tlu...

P?mo do toku se mi to da?ilo vjime?n? a za tu pakrnu mi to ani nestlo

Romla - 01.02.2008 | 19:13   (odpovědět)

To Natix: Jo jo, nepot?ebovali ho taky proto, e byl ?ste?n? k ni?emu, te? snad vymysl n?co lepho, a? u to bude nydus worm nebo n?co jinho.

Natix - 01.02.2008 | 18:56   (odpovědět)

To Romla:
Ono to bylo sp tm, e lo vchod z tunelu postavit jenom na plazivosti, take ho bylo mon pout jenom na zergskho protihr?e, kter ho vem v?tinou v?as zni?il. Jedin rozumn pouit podle m? bylo propojen vlastnch zkladen. Naproti tomu nydus worm se zd mnohem pouiteln?j.

Romla - 01.02.2008 | 15:25   (odpovědět)

To mizzin: Jist?, to e se nydus zase tak moc nepouval bylo zp?sobeno tm, e to zergov v?tinou ani nepot?ebovali, protoe samotn jednotky byly dost rychl, zvl? na malch mapch.

mizzin - 01.02.2008 | 15:19   (odpovědět)

no, tak v SC1 mi prv? p?ilo, e to tam maj prv? vykompenzovan...i kdy dost r?znorod?, ale ve vsledku je to, e maj rychlej p?esun.
protossov: arbait-recall
zergov: nydus
terrani: mobilita zkladny

pravda, u kadho je vyutielnost jin, ale prost? to tam je.

Romla - 01.02.2008 | 15:15   (odpovědět)

V t souvislosti mi taky p?ijde, e sledovat zpas nebo replay zpasu ve Starcraftu 2 bude mnohem obtn?j ne v jedni?ce. Protoe to bude samej teleport a objevovn se celch armd tam, kde p?ed chvl byla jedna jednotka...

Romla - 01.02.2008 | 15:08   (odpovědět)

To Unimatrix325: Jasn? Ale ve skute?nosti to bylo mezi terrany a protossy p?iblin? 50:50, mezi terrany a zergy taky 50:50 a to sam mezi zergy a protossy. Samoz?ejm?, e n?kdo dokzal pomoc posun? budov rozhodnout hru, stejn? jako to dokzali protossov a zergov pomoc svch schopnost. Ten posun ale byl pom?rn? pomal, v?tina jednotek byla mnohem rychlej ne jakkoliv budova. Zatmco tady budou mt protossov dost rychl jednotky. A drop pody a nydus worm vypadaj jako reakce ze strany zerg? a terran?.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.02.2008 | 14:54   (odpovědět)

No ta mobilita terranskejch budov rozhodla nejednu hru, stejn? tak jako monost stav?t je kdekoliv (a tm t?eba rushovat protihr?e). Nemluv? o tom, e zkladn TvP berli?ka je zaloen na t mobilit?.

Romla - 01.02.2008 | 14:51   (odpovědět)

Jinak m ale mizzin pravdu, e v mobilit? jednotek nem?e n?jak rasa moc zaostvat, protoe pak by to lo vybalancovat jen t?ko. V jedni?ce sice terrani mohli p?esouvat budovy a stav?t kdekoliv, ale vechno to trvalo tak dlouho, e to moc velk vhoda nebyla.

Romla - 01.02.2008 | 14:44   (odpovědět)

Reagoval jsem jet? na ten p?edchoz Uniho p?sp?vek - t?i minutky mi no to psan zabralo

Romla - 01.02.2008 | 14:42   (odpovědět)

To Unimatrix325: To s tebou naprosto souhlasm, myslel jsem to tak, e budou muset mt n?co podobn? silnho. J bych byl naopak velmi rd, kdyby se to protosskmu warpu podobalo co nejmn?. Rozlien ras je pro m? po balancu druh nejd?leit?j v?c, kdy nepo?tm p?kn p?b?h kampan? (ale ten beru skoro jako samoz?ejmost).

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.02.2008 | 14:39   (odpovědět)

V SC1 maj terrani taky monost p?esunu budov (a krom? toho m?ou stav?t kdekoliv) a nikdo jinej nic podobnho nem. Zergov maj taky nydus, tedy monost p?esouvat po map? rychle jednotky a nikdo jinej nic podobnho nem. Terrani maj atomovku a zase nikdo nic podobnho...

mizzin - 01.02.2008 | 14:22   (odpovědět)

no jo, j zapomn?l na droppody a nydusy... Tam by ta kompenzace rychlho p?esouvn jednotek mohla bt.

Uni: kad m n?co jinho, to je fakt, ale rychlost p?esunu jednotek by m?ly mt podobn...imho
Jinak jo, protossov jsou n?jak uteleportovan, e by mne nep?ekvapilo, kdyby dolo k n?jakmu teleporta?nmu zkratu, e by z nich skon?il jeden protossckej uzel

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.02.2008 | 14:13   (odpovědět)

SC rozhodn? nebyl a nemus bejt balancovanej tak, e co m jedna rasa, musej mt ostatn taky. V?tinou maj kad n?co, co nikdo jinej nem.
Jinak Protossov teda docela ujd?j na teleportech posledn dobou, jednak tyhlety warpy po cel map?, jednak p?esouvan d?la, jednak phase prismy, jednak osobn transportry v brn?n

Romla - 01.02.2008 | 13:05   (odpovědět)

Btw. slyeli jste o t nov pom?rn? profesionln kampani budovan pro Brood War. Vypad to, e p?ed vydnm SC2 jet? bude co hrt, viz tady strnky tv?rc? a rozhovor s nimi:

http://www.sonsofwar.pyrom.net/index2.html

http://starcraftzone.com/content/interviews/1/

Romla - 01.02.2008 | 12:58   (odpovědět)

Zn to dob?e, jet? lep je to z toho d?vodu, e pokud protossov budou mt n?co takhle dobrho, tak ostatn rasy budou muset mt n?co takovho taky. Jsem taky zv?dav, jak se vypo?daj z Nullifiery - ti mi p?ipadaj jako hodn? siln zbra?. Vyruit schopnosti ostatnch jednotek plus je libovoln? rozd?lit bez monosti zruen efektu - to mi p?ijde skoro jako podvod Ani bych se nedivil, kdyby to museli zruit, kv?li balancu.

Overwatch [ redakce ] - 01.02.2008 | 11:47   (odpovědět)

Drop Pody a Nydus Worm

Shadow - 01.02.2008 | 11:30   (odpovědět)

Sakra, na tohle se fakt tesim

killer.exe - 01.02.2008 | 11:19   (odpovědět)

No u terran? by to mohly bt prv? ty tolik diskutovan "Drop-pody" (ted si nemuu vzpomenout jak se to pe)

mizzin - 01.02.2008 | 11:15   (odpovědět)

no, zn to zajmav?. Jsem zv?dav, jak tuhle prasrnu vykompenzuj u ostatnch ras.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.