StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

17.01.2008 | 19:12 - Jetro

Ne kadému vyhovuje sou?asný model protosského temného templá?e, navíc pokud k tomu umíte kreslit, není nic leh?ího, ne si daný model upravit podle vlastních p?edstav. Podle autora bychom m?li p?imhou?it oko na p?ípadné nedostatky, jeliko tento návrh kreslil 1!! hodinu, jde o spojení koncept? klasického DT s tím od Samwise. Není jako aiurský Protoss, je temn?jší. Takté mu byla odebrána "rozporuplná" kosa. No posu?te sami, co se dá za hodinu nakreslit...

 

Zdroj: flickr.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zeragul - 31.01.2008 | 11:38   (odpovědět)

hehe, tak jsem nasel odstavec, o kterem jsem mluvil, ktery popisuje Temne templare jako bojovniky ze zalohy a vrahy. Je to v samotnem pribehu Stalkeru. Navic tam je zminka o tom, ze skryvani ziskali az po opusteni Aiuru (nekdo tvrdil, ze je to naucil Adun...mozna s tim jen zacal). Jinak samotny pribeh Stalkeru pochazi primo od Blizzardu. Tudiz pokud by DT prezentovali jinak, protirecili by si!!!

joniik - 22.01.2008 | 21:43   (odpovědět)

souhlasim s Davidem rychli neviditelni a minimalne obrneni... kosu pryc pro takovejhle typ bojovnika je to blbost...

killer.exe - 21.01.2008 | 18:17   (odpovědět)

ale to sem nenael j to sem vid?l na n?jakejch strnkch ani nevim na jakejch

- 21.01.2008 | 14:08   (odpovědět)

- 21.01.2008 | 10:45   (odpovědět)

Heh..herdek, n?jak jsem zapomn?l na nick. To posledn je moje

- 21.01.2008 | 10:43   (odpovědět)

Ehm, kuc, nep?ehnte to trochu? Venku u jste dneska byli?

Olda - 20.01.2008 | 23:51   (odpovědět)

ale j bych mu dal za pravdu, vzdyt to vypada jako raynor na tech predeslich obrazkach

Jetro [ redakce ] - 20.01.2008 | 22:03   (odpovědět)

To Natix: Pravda, taky uz se to pomerne drsne resilo mezi fanstrankami... Ted kazdej posila jakykoli "sporny" stin a doufa, ze Karune potvrdi, ze je to Raynor.

killer.exe - 20.01.2008 | 20:37   (odpovědět)

pro??

Natix - 20.01.2008 | 20:30   (odpovědět)

To killer.exe: To u je trochu paranoia, ne?

killer.exe - 20.01.2008 | 18:15   (odpovědět)

no p?vodn? jsem cht?l po?kat jestli ho n?kdo najde ale tady to mte http://www.blizzard.com/images/sc2/wheresraynor.jpg

zeragul - 20.01.2008 | 18:14   (odpovědět)

To Aries: heh, diky za pripomeni historie, kterou jsem cetl minimalne 10x. Ale je pravda, ze si uz nepamatuji, ze by je neviditelnosti ucil Adun, mel jsem za to, ze se ji naucili postupne az ve vyhnasnstvi kdyz zacali experimentovat s prazdnotou.
Kazdopadne, ano nejsou vsichni templari, ale ja jsem puvodne tu poznamku vubec nepochopil, nebo spis jsem nepochopil, co tim chtel Unimatrix325 rici. Celou dobu se resi vystroj bojovnika, coz je templar. To ze mezi nimi nejsou templari je logicke, nejsou vsichni valecnici, ale ti se prece neresi, ti zbran a brneni nenosi!

Olda - 20.01.2008 | 17:32   (odpovědět)

mohli byste taky vzit v potaz, e ten DarkT od samwise je jen v n?jakm ob?adnm nebo slavnostnm "kvdru", pokud se teda jedn o to brn?n.

kdy muou lidt vojci m?nit uniformy podle pot?eby, tak pro? by takov mocn a pyn rasa jako protosov museli chodit furt v jedn?ch "pinavch trenkch"

Aries - 20.01.2008 | 17:04   (odpovědět)

Srry ten post byl od m?. A vychzel jsem z knek CH. Golden

- 20.01.2008 | 17:03   (odpovědět)

To zragul: Ano vichni DT doopravdy nejsou templ?i. Ozna?en Dakr Templar za?ala pouvat skupina kolem Aduna a tak pak Conclave tehdej doby. Ale DT byly Protossov jak khalai, tak templars, kte? se odmtali p?ipojit ke Khale, jeliko by tak ztratili svou individualitu. Nsledkem toho Conclave na?dila Adunovi je vyvradit. On a jeho v?rn je vak p?esunuli na skryt msto na Aiuru, kde je za?ali u?it um?n se maskovat (zneviditelnit). Ovem ohromn sla takov skupiny vyvolala po?dnou psi-bou?i, kter kryt odhalila Conclave. Nsledkem toho byli DT odeslni do hlubokho vesmru

Natix - 20.01.2008 | 16:44   (odpovědět)

To killer.exe: Mohl bys up?esnit?

killer.exe - 20.01.2008 | 16:22   (odpovědět)

byl nalezen dal Jim Raynor na tomhle obrzku http://www.starcraft2.com/images/screenshots/ss62-hires.jpg

david - 20.01.2008 | 14:50   (odpovědět)

Ja si temnch templrov predstavujem ako tajomnch, neviditench, rchlych, inteligentnch a tm pdom nebezpe?nch bojovnkov. Vbec sa k nim nehod brnenie a ako zbra? kosa, tm by stratili rchlos?, obratnos? a nenpadnos?. Ozdoby ako kosti zergov at?. s pln nezmysly, ve? s predsa neviditen a nepotrebuj aby ich pri pohybe prezradili hrkajce kosti. Dlh roky preili v exile na nebezpe?nch plantach, v?aka tomu, e zbyto?ne na seba neupozor?ovali, boli ikovn a ili v skrytosti. T ?o ich prenasledovali, vedeli e existuj, ale bez toho aby sa im sami ukzali, ich nikdy nenali. Preto ich niektor povaovali len za legendu.

zragul - 20.01.2008 | 13:37   (odpovědět)

To Unimatrix325: zamosrejme, ale celou dobu se mluvi o bojovnikovy a jeho vybave, bojovnici budou vsichni templari (popravde jem nejak ani nepochopil smysl te tve poznamky ze vsichni DT nejsou templari).
Samozrejme, ze muzou stat v prvni linii, ale tim by tak nejak zratil vyznam jejich nejvetsi vyhody. Spis si predstavuji a taky jsem takovou taktiku pouzival, ze se mezi zealoty skryvaji a davaji smrtici rany aniz by to nepritel tusil.
Ja osobne bych jim dal mece nebo malinko delsi tyc (podobne jak ve star wars), jejiz ostri by se mohli ruzne prodluzovat a vypinat (pokud teda chteji DT odlisit od Zeratula) to uz by byla velmi efektivni zbran (jednou takovy zvlastni mec jendnou dlouhe dvouostri, kterym by na jedno machnu rozsekly 4 zerlingy). Nejlepe je vybavovat ruzne...

Jinak staci se podivat na srovnani zivotu/stitu se zealotem:
zealot 100/80
DT 40/80
opravdu by jsi poslal jednotku s tak malim poctem zivotu (slabsi zbroj) do prvni linie? Pritom energeticke stity jsou na vysoke urovni, ktere se po taktice zautoc-utec obnovi a jedu znovu. Takoveto parametry meli i DT v puvodnim Staru pred Broodem

lord Arvenger - 20.01.2008 | 13:14   (odpovědět)

Na trvu

(sorry, nelo odolat)

killer.exe - 20.01.2008 | 12:44   (odpovědět)

no a skon? zo zim e si z toho ud?l warpovou seka?ku

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.01.2008 | 11:14   (odpovědět)

Zeragul : jist?, j jenom narel na fakt, e ozna?en DT se obecn? pouv pro vechny Protossy vyhnan z Aiuru na zklad? odmtnut Khaly, co ur?it? nebudou jenom templ?i.
A to, e se DT um?j zneviditelnit neznamen, e nem?ou normln? bojovat v prvn linii
Jinak mn? se ta kosa v thle form? taky nelb, mnohem radi bych vid?l n?jakou ty?/halapartnu...

Tyrael : obranu maj, maj tty

Jinak ideln vysv?tlen by bylo to, e ty ost? na t kose se daj r?zn? nat?et, tzn. m?e z toho bt ty? ala Darh Maul, nebo ob? ost? na jedn stran?, nebo to, co sme vid?li na artworku. Celkem bych v tom nevid?l problm.

zeragul - 20.01.2008 | 10:49   (odpovědět)

To Tyrael: to srovnani psi cepeli na meci a na kose bylo ilustrativni, samozrejme stejna situace bude u warp cepele na kose a na meci

To Lucas: i kdyz vypnes jedno ostri, porad nemas zbran se kterou protivnika muzes probodnout vypadem v pred! Kosu pouzivali farmari, kdyz sli jako domobrana Tohle neni zbran pro vojaka.

Aries - 20.01.2008 | 08:58   (odpovědět)

Taky je mon e by ve skute?nosti (tj. kdyby bylo univerzum Starcraftu reln ) mohli mt kosu na boje proti skupin? a kdyby pot?ebovali rychlej vpad, tak by mohli mt taky emitory PSI-?epel.

lord Arvenger - 19.01.2008 | 22:15   (odpovědět)

Zapnut ob? nebo jedno, jako zbra? je to neefektivn. V tomhle s Zeragulem souhlasm.

Lucas - 19.01.2008 | 22:07   (odpovědět)

Mimochodem, kdo ?k e u t kosy nem?ou libovoln? jedno ost? vypnat?

Tyrael - 19.01.2008 | 22:05   (odpovědět)

To zeragul: k tomu brn?n, si myslm e by DT m?li mt n?jak brn?n, p?ece jenom n?jak obrana je lep ne dn pokud nejde obrana na kor pohyblivosti a to p?i n?jakm lehkm brn?n nehraje roli.
jet? jedna takov drobnost, PSI ?epele pouvaj zealoti, DT maj warpov ?epele (Warp blades)
pokud maj bt DT co nej?in?j v boji mus jedinm derem napchat co nejvc kod, nejlep na taktiku ude? a ute?

zeragul - 19.01.2008 | 21:49   (odpovědět)

Jeste dodatek, vemte si treba Stalkery, kteri jsou vytvorem DT. Co je jejich hlavni vyhoda? Jsou rychli, muzou rychle prekvapit protivnika, rychle uteci, skvele pronasledovat. Tohle je proste filozofie DT, moment prekvapeni, utok ze zalohy!

zeragul - 19.01.2008 | 21:42   (odpovědět)

To Unimatrix325: Naprosty souhlas, DT jsou velmi individualni. Ale bavime se o templarich, vsichni bojovnici jsou kasta templaru, to se urcite nezmenilo ani u DT, ty mluvis uz o temnych protossech (kdyz teda vezmeme DT jako vsechny protossy vyhnane z Aiuru). Dalsi poznamka, mozna se budu opakovat, ale neviditelnost dava jasny predpoklad k tomu byt vrah (assassin), nekde jsem cetl, uz nevim kde, ze temni templari nicili sve protivniky tim, ze zavrazdili vedeni a tim padem porazily celou armadu (je to celkem logicke vyuziti neviditelnosti)...tzn jsou to vrahove a jako takovy by meli byt velmi rychli, obratni. To kosa neumoznuje a ani takove MEGA brneni na tom artworku. Dark templari proste nestoji v prvni linii jako zealoti, ti maji "tezkou" zbroj.

To lord Arvenger: Ano protossove jsou silnejsi nez clovek, ale taky mnohem chytrejsi. Jen pako by pouzivalo neohrabanou zbran naproti flexibilni, rychle zbrani, zvlast pokud je to vrah! PSI paprsek bude stejne silny jak na kose tak v meci tak v zapesti. Zkus se zamyslet na moznosti vyuziti kosy a mece. Mecem muzes seknou, probodnout, ale s kousou bude bodnuti velmi obtizne (rychly vypad vpred). Kosa je mnohem mene efektivni. Vyhoda je je pouze jedna, protivnika si udrzis vice od tela, ale na co to je bojovnikovy, kdyz utoci neviditelny.

Je docela mozne, ze mezi DT budou bojovnivi, co stoji v predni linii pokud je to nezbytne, zvlast kdyz nebyli jeste se zealoty, ale tuto situaci si predstavuji jako posledni moznost, pokud nic jineho nezbyva (jsou odhaleni) a chrani zivoty treba cele vesnice nez se evakuuje.

Lucas - 19.01.2008 | 18:33   (odpovědět)

Nejde o vzhled, ale o efektivitu

lord Arvenger - 19.01.2008 | 18:28   (odpovědět)

>>Zeragul: Jen poznmka na okraj, protossov jsou siln?j ne ?lov?k. Nemyslm technologicky ale i fyzicky. Oni by to s tou kosou zvldli, toho se nebojm. Akort e s n vypadaj jako banda helloweenskch makar.

Lucas - 19.01.2008 | 16:09   (odpovědět)

Zeragul: Zeratul byl lovec ze zalohy, Dark templ?i sou zealoti v temnem provedeni a neviditeln, Samwise to sm ?ekl.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 19.01.2008 | 12:31   (odpovědět)

No, p?kn? ?e?eno, ale to je p?esn? ten nzor, kterej p?evld, ale vychz z toho, e vichni DT vypadaj stejn?, nad ?im se Samwise pozastavoval v tom Blizzcastu. To prost? nen pravda. Zeratul je assassin, to ale neznamen, e vichni DT jsou. Hergot vichni DT ani nejsou templ?i. Prost? zrovna u DT se d o?ekvat velk individualita a rozdlnost, prost? co kus, to originl (je jasn, e ve h?e to je jeden model). Prost? zatmco zealoti jsou uniformovan a velmi pravd?podobn? maj prost? fakt stejnou vzbroj a vstroj, tak DT budou mt r?zn brn?n, r?zn oble?en, r?zn zbran?, atd. atd.

Natix - 19.01.2008 | 01:42   (odpovědět)

To zeragul: Souhlas, p?kn? ?e?eno.

zeragul - 19.01.2008 | 01:10   (odpovědět)

jeste dodatek, zkuste si vzit do ruky kosu nebo neco podovne velikosti a vahy a zkuste byt rychli...to neni zbran pro assassina

zeragul - 19.01.2008 | 01:09   (odpovědět)

zeragul - 19.01.2008 | 01:08   (odpovědět)

Sice nejsem buhvi jaky anglictinar, ale zkuste se podivat na preklad slova dark (tma, tmav, tmav barva, stn, temn, ...). Kdyz se podivate na Samwisuv artvork, je videt jasna cervena. Sice je pravda, ze se jedna hlavne o odrazene svetlo (shakuras by mel mit svetlo spis do fialova). Asi jsem moc velky detailista, ale temneho templare si predstavuji jako lovce ze stinu (protossove byla puvodne rasa lovcu, proto take ty koncetiny aby mohli vyvinot velkou rychlost a dostihnout obet) protoze dokazi ohybat svetlo, cerpaji energii z prazdnoty. Proste mi Samwisuv navrh pripada, jako by vytvoril lovce z pekla. I ta kosa tomu nasvedcuje. Navic kdyz si vsimnete, tak na tom artworku temny templar vypada jak tank (vic obrneny jak zealot), ale pritom assasin by mel mit brneni lehke (assassin = vrah ze zalohy, nekdo kdo se snazi byt neviditelny je urcite vrah ze zalohy). Dle meho nazoru se proste Samwis netrefil. Netusim jestli pracoval na prvnim Staru, pokud ne vse se vysvetluje, pokud ano, nechapu...snad jsem svou myslenku podal dosti srozumitelne...sorry jestli nekomu muj nazor pripada hloupy, ale ja se proste do rasy protossu zamiloval a udelal jsem si svuj pohled, ktery ovlivnil puvodni starcraft, jeho pribeh, prvni 3 knihy. Treba jak si prectu nove 3 knihyzabyvajici se hlavne protossy, naleznu jina fakta, ale pochybuji...

lord Arvenger - 18.01.2008 | 23:54   (odpovědět)

za ten patvar znakovej se omlouvm, m?la to bt ipka, se kterou si ale o?ividn? tenhle systm neporad.

lord Arvenger - 18.01.2008 | 23:53   (odpovědět)

»Aries: KOTOR jsem moc nehrl, ale v Jedi Academii jsem pak m?l vdy dvojitej me?

A i takhle by se mi zbra? temnch templ?? lbila vc, i kdy ne vyloen? jako me?, alejako ty?, na jejm konci se objev psi-?epel (na jedn ?i obou, to je jen detail) ale ne jako kosa, ale jako "prodlouen" hole

» Lucas: Jako z horroru? Klidn?, to ti neberu. Ale pro? zrovna ze patnho horroru???

Aries - 18.01.2008 | 21:04   (odpovědět)

To Havoc: Souhlas, ve StarWars jsou ze veho nejlep lightsabry s dv?ma ?epelema (i ve hrch, hlavn? v KOTORu). A to jak u Sith?, tak i u Jedi? (i kdy u t?ch to nen tak ?ast, tam sp jeden me? v kad ruce)

Mizzin - 18.01.2008 | 20:37   (odpovědět)

Lucas: to u je v?c scn?e a asi jistho omezen. Kad videjko (a na amerigo) je v podstat? neak?n ?i jen minimln?. Ale pokud u se "obt?ovali" vyobrazit Fnixe, nebyl by pro n? problm ho n?jak alespo? minimln? odliit. Neodliili? Neodliili.

Kdyby pro n? byl takov problm vyrenderovat nov modely, tak by se tam neplcali s n?jakou zkomoleninou d?lotanku, p?padn? vojka v lehk zbroji atd.

Havoc - 18.01.2008 | 18:27   (odpovědět)

Dvojkosa sa vam urcite zapaci akonahle uvidite v nejakej animacke ci na samotnom skine ako s nou dark templar robi comba ako sith zo star wars.
Stone suhlasim s tebou

Lucas - 18.01.2008 | 18:18   (odpovědět)

Mysl e ne? Tak pro? Fenix zem?el 1. tak trapn? a ne v epicke bitv??

Mizzin - 18.01.2008 | 17:38   (odpovědět)

Jojo...hrdinov v SC2 budou vypadat pln? jinak, hlavn? Tychus, e jo.

Dost pochybuji, e tohle bylo za hodinu...myslm si, e autor si dost ubral.

Dvojkosa je nesmysl (u jsem to tu n?kde psal). Kdyby to byla klasick kosa (s jednou ?epel) tak neseknu ani prd, ale tohle je krvovina.
Kosti jako trofeje a nhraka brn?n mi k protoss?m taky moc nesed, ale budi.

Je zajmav, e nov modely se jim d?lat v SC1 necht?ly, ale s filme?kama a hrdiny v nch moc problmy nem?li.

Lucas - 18.01.2008 | 17:36   (odpovědět)

Dark templ?i maj bt z hororu -.-

lord Arvenger - 18.01.2008 | 17:27   (odpovědět)

J ne?km, e by Temn Templ?i m?li mt stejn zran? jako oby?ejn Templ?i ?i Zealoti, ale kosa? P?i vech bozch! vypad s tm jak ze patnho hororu (ale to u jsem tum ?kal).

Stone - 18.01.2008 | 15:08   (odpovědět)

Ja si myslim ze si na tu kosu zvyknem az bude krajet tela terranu vejpul . Proste ten puvodni vzhled DT mame az prilis zafixovany v hlave to je ten problem. Jo a ohledne toho fanartu: ja kerej se venuju kresleni dost dlouho tak mam na to oko a poznam co vapada dobre a podle me to hodnoceni tomu opravdu odpovida, mozna bych tomu dal ete trochu min a ten typek co to delal by se do blizzardu nemohl dostat ani nahodou, moc amatersky.

ASS_Sasin - 18.01.2008 | 14:35   (odpovědět)

To Romla: P?ipravte si uzen?e, na sndani jsem zptky...

Cybers - 18.01.2008 | 12:52   (odpovědět)

to je dobre, psal jsem jim at dostane jednu cepel a druhou ruku jako v predatorovi Ta dvou-kosa mu fakt nesedela

Romla - 18.01.2008 | 11:52   (odpovědět)

To Lucas: Pak teda nechpu pro? tady lidem nadv, kdy tohle vechno v? Kadmu je asi jasn, e Zeratul bude ve dvojce vypadat jinak ne oby?ejn dark templar. Ani jsem tady nezaregistroval, e by n?kdo tvrdil n?co jinho. Take si b? nadvat n?kam jinam. Dky

zeragul - 18.01.2008 | 11:36   (odpovědět)

Tohle je dark templar jak si ho predstavuji.
Jinak je to jen o fantazii, ja si predstavuji dark templary podomne jako zeratula. Tak reci typu nemuze vypadat jak... si nechte od cesty. Kazdy ma jinou predstavu.
Klidne bych ho udelal vice "temnejsiho" (pekelnejsiho) (nejakou tu lebku jako trofej, zapletene kosti ve "vlasovych" nervech), ale to co predvedl Samwis je proste daemon templar. Ale je to muj nazor.

Lucas - 18.01.2008 | 11:14   (odpovědět)

Romla: Tady zase n?kdo neum ?st, Samwise ?kal e se jim necht?li tvo?it nov modely, ale vichni vme e v Starcraftu 2 bude mt kad hrdina sv?j model tak se nau? ?st a ne?kej blbosti

Terax - 18.01.2008 | 09:50   (odpovědět)

Jeden fanart
http://www.blizzforums.com/attachment.php?attachmentid=7768&d=1191908642

Vamp - 18.01.2008 | 09:49   (odpovědět)

No to bude asi tim ze v SC1 meli vsichni hrdinov model nektere obycejne jednotky (snad vyjmka Kerrigan). Proste se Blizzardum nechteli tvorit nov. Ale nyn doba postoupila a verim ze vsechny VIP postavy budou odlisn od obycejnych. Takze obyc. DT budou ti s kosou a Zeratul muze vypadat treba takto. Ostatne neco podobneho prece rikal i Samwise.

Romla - 18.01.2008 | 01:06   (odpovědět)

To ASS_Sasin: Ur?it? ne takov jako Eso Rimmer

Romla - 18.01.2008 | 00:59   (odpovědět)

To Lucas: Aha, u to chpu, Raynor m?e vypadat stejn? jako mari?k, Stukov m?e vypadat stejn? jako ghost, Fenix m?e vypadat stejn? jako zealot, Tassadar m?e vypadat stejn? jako high templar, ale Zeratul nem?e vypadat stejn? jako dark templar! No offense, ale ob?as p?emlej, ne za?ne lidem nadvat, lamko...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 17.01.2008 | 23:31   (odpovědět)

p?knej, akort nev??im, e to d?lal hodinu (Mizzin ur?it? potvrd No a prav zp?st m trochu nep?irozen? sto?en

lord Arvenger - 17.01.2008 | 22:40   (odpovědět)

Podotkm, e v jedni?ce vypadali vichni DT stejn?. A i mn? se docela zamloval p?vodn koncept z jedni?ky. Nicmn? musm ?ct, e i ten nov oficiln je zajmav, kr s tm popisem. Brn?n ze zergskch kost u samo o sob? zn ndhern?. Ale ta kosa k tomu . . . . vypad s n jak ze patnho hororu.

A tenhle obrze je fakt skv?lej. A jestli to dal za hodinu . . . je to machr.

Natix - 17.01.2008 | 22:08   (odpovědět)

To Lucas: Slun?ji to ?ct neum?

Vamp - 17.01.2008 | 21:07   (odpovědět)

Souhlas s Lucasem

Lucas - 17.01.2008 | 21:01   (odpovědět)

Jd?te do haje lamy pitome, Zeratul nen normln Dark Templar tak kad nem?eme vypadat jako on tak u to POCHOPTE SAKRA

Scya - 17.01.2008 | 20:31   (odpovědět)

Hele ho, Dark Templar! Tady jsem ho alespo? poznal...

Dumbass - 17.01.2008 | 20:13   (odpovědět)

pekny, tomu borcovi by meli blizardi udelat navrh na vstup do tymu vypada ze by to mohl prizivit

Tyrael - 17.01.2008 | 20:07   (odpovědět)

krsn prce, vzhledem k tomu e j kdy n?co kreslm tak tomu chyb prostorov efekt, ale tohle je fakt hezk. Pokud by dal takovvo DT blizzard do hry tak by to vypadalo skv?le, vlastn? by m? nevadilo kdyby tam dali stejnho jako v jedni?ce

Dave.89 - 17.01.2008 | 20:07   (odpovědět)

Poveden prci?ka .

Dekker - 17.01.2008 | 19:54   (odpovědět)

tak to je fakt borec todle by m? trvalo nakreslyt min 2 nebo 3 dny pokud bych kreslyl v kuse a to by to nebylo tak p?kn

ASS_Sasin - 17.01.2008 | 19:44   (odpovědět)

Velmi poveden, navc za jednu hodinu. To mus bt frajer...

Venca - 17.01.2008 | 19:37   (odpovědět)

tak tohle u je jin kafe

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.