StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

06.12.2007 | 23:23 - Jata
Byl to náro?ný týden plný titulk? nesoucí nový firemní název 'Activision Blizzard'. Hodn? lidí se m? ptalo, jak to ovlivní produkty jako t?eba StarCraft II, odpov?? byla jednozna?ná: nijak neovlivní. Stále je tímto úkolem pov??en onen neoby?ejn? nadaný vývojá?ský tým, jen pracuje p?esn? jako v minulých letech. StarCraft II bude stále ješt? ozna?en logem Blizzard Entertainment, co znamená, e nikde na produktu ani v úvodu neuvidíte loga Activision Blizzard. StarCraft II se stále chystá na probojování do vašich PC!

Chat s vývojá?i: Po mém povídání s Dustinem minulý týden po m? cht?l, abych všem p?ipomn?l, e mají pro všechny rasy vytvo?eno ješt? n?kolik nových jednotek, které se testují. To, co jste u vid?li z Protoss? a Terran?, nikterak neskon?ilo a uvidít? ješt? n?kolik nových jednotek, stejn? jako budou n?které starší nahrazeny.

1) Bude mít kampa? tolik videí, jako m?l p?vodní StarCraft? (www.starcraft2.hu)
Ve h?e bude o n?co víc ingame scén, které budou v mnohem vyšší kvalit? ne p?edrenderované filme?ky z p?vodního StarCraftu. P?estoe bude singleplayerová ?ást StarCraft II obsahovat méné p?edrenderovaných videí, budou mnohem delší a s mnohem rozsáhlejším d?jem, ne bylo kdykoliv k vid?ní v p?vodním StarCraftu.

2) Bude Ghost moct pouívat EMP Shockwave a po krátkém ?asovém odstupu hned atomovku? (starcraft2.4players.de)
Momentáln? není nikde nastaveno, jak mají jít za sebou speciální schopnosti, v podstat? to závisí jenom na dostate?ném mnoství energie.

3) Zasáhne Ghostovo EMP také štíty a energii budov? (www.TheWarCenter.net)
Ano, Ghostova schopnost EMP aktuáln? ovliv?uje štíty budov i jednotek, stejn? jako energii u kouzlících jednotek. Je d?leité poznamenat, e je moné, e Ghostové p?i vybalancování hry ztratí tuto schopnost.

4) Bude ve StarCraftu pro všechny rasy n?jaký typ "hradeb"? (www.vilegaming.com)
Mimo toho, e je moné postavit n?které budovy vedle sebe tak, e to vytvo?í n?co jako hradby, t?eba taková ?ada terranských Supply Depots, nebude moné stav?t hradby jako takové. Na druhou stranu bude ve h?e pro jednoho hrá?e n?kolik nových obranných budov, je budou dostupné také skrze editor map.

5) Bude hra obsahovat systém podobný tomu z Warcraftu 3, kdy se vybrala skupinka jednotek, která byla sloena z více ne jednoho typu, pak se všichny pohybovaly rychlostí té nejpomalejší? (www.sclegacy.com)
Ne, jednotky ve stejném výb?ru se nebudou pohybovat stejnou rychlostí. Bude t?eba hrá?em mikrovat pomalejší jednotky, aby udrely krok se skupinou.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

olda - 08.12.2007 | 18:10   (odpovědět)

nj, je vid?t, e ty taky

uhlyk - 08.12.2007 | 15:12   (odpovědět)

olda vydiet ze si intelektual =)

Olda - 08.12.2007 | 08:32   (odpovědět)

podle m? je blbost dvat spomalen jednotek do SC, to at si davaji do age of empires nebo do "WC", ale battle s marinakem by nemohli jit stejne rychle ani ve snu

Romla - 07.12.2007 | 23:55   (odpovědět)

To Aries: Tak na StarGate jsem sem tam koukal, ale ne zase tak moc, abych zaslechl n?co o t?ch inercilnch tlumi?ch - tam se ale taky, pokud vm, po vst?elu z d?la vesmrn lo? (nebo mm ?ct ltajc pyramida?) nechovala jako olb?m shaker na jaffy...

Aries - 07.12.2007 | 21:21   (odpovědět)

To Romla: Ty si nikdy neslyel o technologii inercilnch tlumi?? (Jestli kouk na StarGate tak tam to maji vechny lod?)

Venca - 07.12.2007 | 17:44   (odpovědět)

v?i?ky jsou n00b

Mizzin - 07.12.2007 | 14:06   (odpovědět)

T?eba po kadm pout yamato gunu vym??uj posdku.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.12.2007 | 13:20   (odpovědět)

jj

Romla - 07.12.2007 | 12:50   (odpovědět)

To Unimatrix325: P?itom by sta?ilo, aby u kad grupy jednotek bylo jedno z t?ch dvancti tla?tek napravo ur?en k zapnn a vypnn r?zn rychlosti jednotek (vichni jsou stejn? rychle / kad jde tak rychle jak um). Ale jako nezbytnost to nevidm. Sp si te? vzpomnm, jak ve videch Battlecruisery st?lej z Yamato gunu se zp?tnm rzem, kter by zabil celou posdku - silly

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.12.2007 | 10:44   (odpovědět)

Aries : je rozdl dostat n?koho vp?ed a udrovat rychlost. Vp?ed n?koho dostane jednoduchm povelem, ale udrovat grupu n?kolika druh? jednotek, kter maj jin rychlosti, aby se pohybovala konzistentn?, to je peklo

Insolitus - 07.12.2007 | 08:25   (odpovědět)

ghostovy bych emp klidne sebral, uz takhle bude silene nabitej
resp bude to nejsilnejsi maskujici se jednotka

Aries - 07.12.2007 | 07:25   (odpovědět)

To zaerot: Alespo? e n?co ?ekl.
Ta rychlost jednotek je skv?l, pamatuju si jak m? to tvalo i v jinejch strategich, kdy sem nutn? pot?eboval dostat kavalrii (jzdu/tanky) vp?ed a oni furt li pomalu

zaerot - 07.12.2007 | 06:42   (odpovědět)

no mn ?ct ani nemoh

Romla - 07.12.2007 | 00:38   (odpovědět)

Jenom poznmka k p?ekladu: ingame scn bude o n?co vce a ne n?kolikrt vce ne v p?vodnm Starcraftu.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.