StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

29.10.2007 | 23:36 - nnexus
Památný to den? Nebudeme p?ehán?t... Naše stránky jsou pot?šeny, e jedna z otázek dnešní sady odpov?dí vzešla odtud, resp. od vás (thx Unimatrix). Sami vidíte, e není nikterak nemoné, aby i vaše otázka byla d?íve ?i pozd?ji zodpov?zena, proto prosíme neváhejte a zajímavé otázky postujte do komentá??, nebo na fórum. Další m?sí?ní report do Blizzardu se blíí, tak a? se v n?m m?e objevit i vaše otázka...

Po ?trnácti dnech tu máme op?t odpov?di Karuneho, tentokrát ty „klasické“. Hned na úvod bez zbyte?ného protahování musíme zmínit - Stasis Orb je zpátky! Karune toti osv?tluje, e od doby, kdy Cobra p?evzala od Stasis Orbu funkci zpomalující jednotky, dostal protosský Orb n?kolik nových schopností v?etn? schopnosti Silové pole. Bude to velmi zajímavé pro za?átek týmové hry, nebo? m?ete silové pole pouít na úzká místa, abyste zabránili p?íchodu nep?átelských jednotek, které se vydali dalším na pomoc. P?íznivci schopnosti Halucinace u templá?? v p?vodním StarCraftu se mohou radovat, tato schopnost jim z?stane i ve dvojce.

1) Dostanou Protossové n?jakou monost lé?it své jednotky nebo opravovat budovy?
Nemáme ádné plány dát Protoss?m jakékoliv schopnosti lé?ení, navíc kdy jejich rychlost obnovy štít? v dob? kdy nebojují, je více ne dvojnásobná oproti p?vodnímu StarCraftu.

2) Mohou v novém fyzikálním enginu hry exploze ovlivnit okolí? (jako zranit nebo odhodit jednotky, zni?it objekty v prost?edí,…) (sc2blog.com)
Exploze nemohou jedotky odhodit, ale mohou zni?it objekty na map?. Ve skute?nosti zni?ení ur?itých objekt? bude na n?kterých mapách hrát velkou roli, abyste získali p?ístup k expanzím nebo dalším strategickým míst?m. Dále exploze nebudou schopny odhodit jednotky, protoe by to negativn? ovlivnilo hratelnost a rovnováhu, nebo? by mohly spadnout z vyvýšených míst (útes?, …), zasekávaly by se na neplánovaných místech nebo nakonec by nev?d?li co d?lat na místech, kde je hrá? nem?e ovládat.

3) Jak dlouho obvykle trvá, ne se z konceptu stane hratelná jednotka?
Vytvo?it hotovou jednotku m?e trvat od n?kolika dní a po m?síce, ne se dostane do hry. V?tšinou to závisí hlavn? na d?leitosti jednotky vzhledem k dalšímu pr?b?hu vývoje, stejn? tak na po?tu p?ed?lávání a upravování jednotky, aby byla dokonalou. Zergský Baneling je p?íklad jednotky, která trvalo jen n?kolik dní, ne se vytvo?ila podle konceptu, kdeto Stalker prošel mnohými úpravami a zabral tak 4-5 m?síc?.

4) Jsou jednotky na oficiálních stránkách kone?né nebo se m?e ješt? cokoliv vypustit?

Stále jsme ješt? v plné vývojové fázi hry, take ádná z jednotek na stránkách není stoprocentní. Také ješt? stále testujeme n?kolik nových jednotek, schopností a mechanism?, abychom vytvo?ili co nejlepší dojem ze StarCrafta II.

5) Co Protossové jedí? (kde získávají energii a hmotu?) (starcraftcz.com)
Protossové získávají výivu se slune?ního sv?tla nebo v nejhorším p?ípad? z m?sí?ního sv?tla (co je beztak odraené slune?ní sv?tlo) absorbováním skrz jejich k?i. Mohou ít dlouhou dobu bez absorpce sv?tla. Tu trochu vlhkosti, kterou pot?ebují, je také p?ijímána k?í.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Mizzin - 05.11.2007 | 19:44   (odpovědět)

Jedna otzka pro Blizzardy by mne napadla (ale p?ekldat do ang to rad?ji nebudu

...kdy u maj ti mari?ci na ttech Raynor?v symbol (me? se sk?enmi bodci ?i co to je), doufm, e ho nebudou mt i terran jinch frakc (Dominion apod).

No, nemyslt?, e by to vypadalo trochu blb??

Jetro [ redakce ] - 31.10.2007 | 00:30   (odpovědět)

To Overwatch: Tak nektery odpovedi jsou tam fakt na zachvat smichu

Shadow - 30.10.2007 | 23:11   (odpovědět)

Asi ten problem nadhodim zejtra ne biofyzice. Treba s tim budu mit uspech... Nebo me treba vyrazej!

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.10.2007 | 23:07   (odpovědět)

Shadow : no tak stokilovej Protoss je imho docela velkej p?r?stek

Shadow - 30.10.2007 | 22:47   (odpovědět)

To Aries: Supreme Commander jsem nehral. Jen jsem si vybavil hodiny fyziky.

To Uni: Ty energie by musel bejt nehoraznej kotel, ale je to lepsi vysvetleni nez zadny. Holt se musej obejit bez velkejch prirustku hmoty.

nnexus - 30.10.2007 | 22:28   (odpovědět)

Nevid?li jste K-PAX? Ve slune?nm paprsku je p?ece tolik skryt energie, e by si samo lidstvo jejm pouitm ublilo.

Aries - 30.10.2007 | 22:26   (odpovědět)

Tak ta diskuze na Battle.netu je fakt hust.
Long-live the plant-like Protoss

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.10.2007 | 21:21   (odpovědět)

Jj, to m? pobavilo ale sem rd, e lidi ukazujou, e se jim to vysv?tlen moc nelb

Overwatch [ redakce ] - 30.10.2007 | 21:08   (odpovědět)

To Unimatrix325: N?jak se t tvoj otzky chytli i na battle.netu a u m i sv?j vlastn thread:

http://www.battle.net/forums/thread.aspx?FN=sc2-general&T=61217&P=1

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.10.2007 | 21:02   (odpovědět)

Shadow : protoe t energie k vytvo?en hmoty pot?ebuje hrozn? moc. By se museli opalovat dva roky, aby zhmotnili gram hmoty

Kain : jedna teorie viz http://www.scgame.wz.cz/others/biologie.htm

Kain de Amedha - 30.10.2007 | 20:42   (odpovědět)

A kdy jsme u toho...JAK se vlastn? Protossov rozmnouj? je mon e i "ml?ata" maj velikost dosp?lc? (...mno tohle u je hodn? p?itaen za dredy, beru to, ale ?peci jen... )

Aries - 30.10.2007 | 20:28   (odpovědět)

To Shadow: Nhodu asi tady n?kdo nehrl Supreme Commander, nemlm li se, e? Tam takovhle v?ci?ka je, neboli e m?n energii na hmotu.
Ale ne, m pravdu, podle Einsteina je to doopravdy mon, ovem je otzka, jestli by se Protoss?m do t?la v?bec veel takovto "biotovrna".

Shadow - 30.10.2007 | 20:09   (odpovědět)

Zdravim vsechny... Uz se tu nejakej ten patek (no, hooodne dlouho) pohybuju, ctu si povidky, diskuse a koukam na novinky. Tak normalka, no. Vetsinou se shodnu s obecnejma nazorama... Otazka prijmu energie a hmoty Protossu me celkem zaujala.

Kazdopadne, jestli prijimaj energii (klidne i slunecni), tak z ni teoreticky muzou vytvorit i hmotu. Podle teorie relativity (E=mc2) se energie klidne muze menit na hmotu a naopak. Takze proc by nemohli prijmout energii a nejakym zvlastnim pochodem ji predelat na telesnou hmotu?

m4rses - 30.10.2007 | 19:28   (odpovědět)

nakoniec to dopadne tak ze tu vznikne ang sekcia kde bude chodit osobne Karune aby na tu spustu specialnych problematickych odbornych otazok mohol odpovedat ...

Ja by som rad vedel ci ma Blizz vymysleny komplet protossky jazyk .. nech netocia len anglicky
Keriganka ma tiez pekne irituje ...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.10.2007 | 18:57   (odpovědět)

no... tak Protossov sou dost zsadn? psionick, take bych chpal, e energii berou ve form? energie a ne jdla. A pak u je celkem jedno, jak. Ale kde berou hmotu na r?st, to u je zapeklit?j v?c.

Kain de Amedha - 30.10.2007 | 18:41   (odpovědět)

to: Un. spe ti neodpov, to je to nejjednotu...heh ejt? aby na ns neposlali n?jake blizzard inkvizitory, e tady nad tm moc p?emlme xD ...takov men hereze...

Ale musm konstattovaz, e jsem celkem zklamn odpov?d na Unimatrixovu otzku. Vdy jsem m?l za to, e Protossov jsit? nep?ijmaj potravu, ale prv?, e si jaksi dopl?uj energii prv? z Pylon?, je bylo nutn vude stav?t (a zrove? to napj i jejich struktury)...a ono z nich vyleze, e ze slunce? Eh?! to jako mme solrn protossy?

Natix - 30.10.2007 | 18:28   (odpovědět)

To Unimatrix325: Good question! U se t?m na ty pohdky.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.10.2007 | 18:12   (odpovědět)

Jinak p?t?, pokud jde o m?, doporu?uji otzku ohledn? zergskho ltn "Whats the technology behind the Zerg flying ? So that they can fly in vacuum, they can fly without wings and they can effectively pursue ships with thruster engines (dropships, scouts...)" a?koliv popravd? ?e?eno se skoro bojm zeptat

Mizzin - 30.10.2007 | 17:56   (odpovědět)

A co se vm nelb na Overmind vs Kerrigan? Berte to jako po?ta?e. Tenkrt taky byly po?ta?e velk jako krvy a ejhle, brzy je nahradily mr?v modern?j a vkonn?j ?ipy.

ASS_Sasin - 30.10.2007 | 17:49   (odpovědět)

Hold si budeme muset po?kat na vysv?tlen od Karuneho nebo a b?hem kampan?.... co bude jet? sakra trvat....

Romla - 30.10.2007 | 16:45   (odpovědět)

To Unimatrix325: V tom s tebou naprosto souhlasm, nechpu pro? to ud?lali.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.10.2007 | 16:26   (odpovědět)

Romla :
ad po?et Cerebrat? : no ale podstatn je, e jich nejsou stovky, nebo tisce.
No j to ?ikm po?d... ta likvidace Cerebrat? byla zbyte?n a nelogick

Romla - 30.10.2007 | 16:23   (odpovědět)

Dodatek: Na druhou stranu se to d prost? obejt tvrzenm, e Kerrigan doke zpracovvat pom?rn? hodn? dat zrove?, co asi bude pravda v kadm p?pad? - je to holt ikovn holka. Akort, e je ikovn?j jak Overmind, se mi zrovna moc nelb - viz ta zmi?ovan smrt Zasze a amok.

Romla - 30.10.2007 | 16:08   (odpovědět)

To Unimatrix325: Jet? jsem si ten tv?j p?sp?vek trochu lpe p?e?etl a je fakt, e Kerrigan by mohla vydvat rozkazy pro cel oblasti, akort to mrn? komplikuje sb?r informac o tom, co se kde d?je. Nejsp by toho k n zrove? chodilo stran? moc a v?bec by to nesthala zpracovat. Jako kdybych j cht?l zrove? reagovat na p?sp?vky na 200 frech, n?kter jsou sice nepodstatn a reagovat nemusm, ale to nezjistm, dokud si je vechny nep?e?tu - tm vznik obrovsk prodleva mezi akc a reakc a roj je v ?iti - to je m?j nzor

Romla - 30.10.2007 | 15:51   (odpovědět)

To Unimatrix325: Cerebrat? bylo mon vc jak deset u jenom v p?vodn h?e a datadisku, nehled? na p?davn kampan?, ale na tom nezle. To jak to popisuje je samoz?ejm? mon, ale zatracen? nepraktick, viz to srovnn s armdou: dvat rozkazy kad ?et? zvl?, je absolutn? neefektivn a z dlouhodobho hlediska jednozna?n? odsouzen k destrukci sv??en armdy...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.10.2007 | 15:36   (odpovědět)

OrGo : jist?, j taky ne?ikm, e se mi to lb, ale neodvaoval bych se tvrdit, e to nejde.

Romla : no tak je rozdl mezi "pot?ebuje" a "pomhaj mu". Je ale pravda, e po zabit Zasze se jeho roj vymkl kontrole...
Jinak nikdo netvrd, e Nadv?dom nebo Kerriganov ovld kadho Zerga, jde o to, e jim m?e vem poru?it, pop?. se p?epnout do libovolnho, ale ne do n?kolika najednou. To, e poru? vem zerg?m v ur?it oblasti, aby n?co ud?lali mi nep?ijde nijak nereln. Zergov nejsou ?zen tak, e by jim n?kdo ?kal, kam maj lpnout, prost? jim akort p?id?lujou koly typu : vyhladit tuto blast atd.
A Cerebrat? bylo z?ejm? jen pr - okolo deseti. P?esn? to sice nikdo nev, ale cel je to tak koncipovan.

Romla - 30.10.2007 | 15:13   (odpovědět)

To Kain de Amedha: Ovldat p?es Overlordy roj m?e, ale Overlord? budou taky tisce a mon sp statisce, zatmco Cerebrati se po?tali v destkch nebo maximln? ve stovkch a HLAVN?: Cerebrati m?li velmi vysokou inteligenci, kter jim umo?ovaka pracovat samostn? a Overmind rozhodoval jen o tom nejpodstatn?jm, zatmco Overlordi podle m? a tak inteligentn nejsou a p?edevm nemaj takov velk zb?r jako Cerebrati - vel spe menm skupinkm zerg?. Je to jako by generl ovldal celou armdu p?es destnky, to by se uvelel k smrti.

Romla - 30.10.2007 | 15:06   (odpovědět)

To Unimatrix325: Pokud jsi m?j prvn p?sp?vek ?etl pozorn?, tak je z n?ho patrn, e jsem si v?dom toho, e to nikde napsno nen. Ale na druhou stranu: pro? by si Overmind Cerebraty vytv?el, kdy by je k ni?emu nepot?eboval? Minimln? z praktickho hlediska se mu nramn? hodili.

A to u v?bec nemluvm o tom, e ovldat zrove? miliony potvor prost? nikdo nem?e, ani kdyby se roz?tvrtil, ale i podle ryvku z posledn knky o Starcraftu (The Dark Templar: Shadow Hunters) to vypad, e Kerrigan doke komandovat cel roj, p?itom si p?emlet o vlastnch plnech a jet? se kdykoliv p?epnat do jakhokoliv zerga - asi bych v tom nem?l hledat logiku, kter tam prost? nen, a m?l bych se sm?it se super mega bohyn Kerrigan, kter prost? um vechno, co koho napadne - u se mi z toho Starcraftu zase stv fantasy msto sci-fi...

Kain de Amedha - 30.10.2007 | 14:53   (odpovědět)

Jet? m? mon napadlo jak si vlastn inteligence zerg? spojen s vnmnm feromon?...n?co jako u hmyzu viz mravenci aj.

Mizzin - 30.10.2007 | 14:53   (odpovědět)

Hehe...5 meloun? zerg? je sakra mlo.

Kain de Amedha - 30.10.2007 | 14:50   (odpovědět)

J si myslm, e Overmind by to zvldl, ale co se namhat tak stvo?il Cerebraty, kte? jet? pak mohli svm roj?m dodat n?jak ty speciln schopnoati...nehled? na to, e ti pak dvali sv p?kazy Overlord?m a a ti teprve ovldali samotn zergstvo...

...take bych si to p?edstavoval kdysi jako ve Svat ?i ?msk kdy sice byl oficiln panovnk, ale hrabstv si ila podle sebe (Kerrigan => Overlordi ). ekl bycz, e jednotliv Overlordi vel svm skupinkm zerg? nezvisle na Roji, pop?pad? skupinku overlord? ovld Kerrigan..co nemus bt zas tak unreal ne?

- 30.10.2007 | 14:45   (odpovědět)

no podle m? 5 milion? zerg? je teda dost mlo,podle m? mnohokrat vic

ASS_Sasin - 30.10.2007 | 14:22   (odpovědět)

A navc kde je psno e Kerriganov ovld cel roj? P?ece stle je spousta zerg? kte? nemaj nad sebou nikoho (t?eba zergov na Aiuru) Take je mon e kerriganov ovld jen asi 1/10 roje...

OrGo - 30.10.2007 | 13:35   (odpovědět)

To Unimatrix325: podivej... roj ?talo kolem 5 milionu zergu ne-li vce..zkus vest 5 milionovou armdu sm.I pro Nadv?dom je to docela sloit...proto si myslm ze Overmind pot?eboval ceberaty.. t?m dval rozkazy a cerebrati jen poslusn? plnili

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.10.2007 | 12:56   (odpovědět)

V dob? BW jich ilo jet? docela dost

Flanker.27 - 30.10.2007 | 12:54   (odpovědět)

Jednoho Cerebrata p?ece nechala Kerriganov t, ne? Za toho se hrlo BW.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.10.2007 | 11:11   (odpovědět)

Romla : m? se to vyvrad?n Cerebrat? taky nelb, ale kde je psno, e Nadv?dom je pot?ebovalo ?

Romla - 30.10.2007 | 00:06   (odpovědět)

To Jetro: Jo, napu Vm to anglicky, ale jet? to tady chvli nechm viset, jestli t?eba nhodou n?koho nenapadne jak tu otzku vylepit, asi taky n?jakho zergofila Koneckonc? nen kam sp?chat, do vydn jet? trochu ?asu zbv

Jetro [ redakce ] - 30.10.2007 | 00:00   (odpovědět)

To Romla: Kdyz prelozis, budeme jen radi. Usetri nam to cas

Romla - 29.10.2007 | 23:46   (odpovědět)

Dal otzka: Um Kerrigan levitovat Ne, ve skute?nosti by m? vc zajmala jin v?c: Je Kerrigan mocn?j ne Overmind? Protoe i Overmind pot?eboval Cerebraty k ovldn roje a Kerrigan je, zd se, nepot?ebuje, take Overmind stvo?il bytost, kter je mocn?j ne on sm? Klidn? si to sm zformuluju i anglicky, pokud si myslte, e by se takov otzka mohla ujmout... Ale asi to zdechne na tom, e ?eknou, e je nepot?eboval, jenom si je vytvo?il pro radost Kadopdn? by m? to zajmalo, protoe m? vyhubenm moze?k? p?kn? natvali.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.