Další update oficiálních stránek StarCraftu2 ne a ne se objevit, ale ur?it? p?ijde všem fanoušk?m vhod, e Karune bude od nyn?jška vedle „klasických“ Q&A zve?ej?ovat odpov?di na otázky týkající se editoru map, o kterém u d?íve Blizzardi prohlásili, e nás ?eká spousta novinek. Zde je tedy prvních p?t otázek:
1) Zvýší se mnoství r?zných druh? „doodas“ (tzn. objekty v prost?edí) na map?? (tedy více ne 256)
[Brett Wood] O?ekáváme, e tato hodnota bude podobná té ve Warcraftu III, co znamená n?co kolem 10.000, take ur?it? to bude více ne 256.
2) Zvýší se po?et dostupných lokací/trigger?? Sou?asný limit na lokace skute?n? omezuje n?které nápady.
[Brett Wood] Jakékoliv limity (a? u na lokaci nebo na mnoství trigger?) budou po?ítány minimáln? na tisíce.
3) Bude nový editor map zahrnovat VŠECHNY triggery na rozdíl od programu Staredit?
[Brett Wood] Ano, dokonce více ne ve WorldEditoru pro Warcraft III. Dali jsme si záleet, abychom se ujistili, e funk?nost VŠECH skript? bude zajišt?na v uivatelském rozhraní Trigger Editoru.
4) Zvýší se maximální limit jednotek? Sou?asný limit jednotek na mapách je docela omezující, a nikdo nemá rád CCMU (cannot create more units - nelze vytvo?it více jednotek)
[Brett Wood] Nevzpomenu si na p?esný limit po?et jednotek v originálním StarCraftu, ale ve StarCraftu II bude limit rozumn? o n?co zvýšen ne ve Warcraftu III. P?esná hodnota nebyla ješt? stanovena a bude záleet na optimalizaci ke konci vývoje (tzn. krátce p?ed vydáním).
5) Bude nový editor obsahovat nepouitelné jednotky jako havarované scouty, rozbité v?e, vejce, atomovky, scaraby, rozpadlý command center, atd.? D?íve bylo zapot?ebí dalších jiných program?, aby bylo moné tyto objekty pouít.
[Brett Wood] Všechny jednotky obsaené v datových souborech bude moné v editoru pouít. Myslím, e tohle šlo u ve Warcraftu III.