StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

21.09.2007 | 20:30 - Jetro

Jednu jistotu v informa?ních obdobích sucha míváme - prakticky kadý týden Karune p?ijde s nášupem otázek a odpov?dí. Doufejme, e oficiální stránky nez?stanou pozadu a také v nejbliší dob? (jak se podle náznak? o?ekává) n?co zve?ejní. Zpátky ale ke Q&A:

 

1) Uvidíme ve h?e zásoby Vespene Gasu, které p?inesou v?tší výnosnost, stejn? jako luté krystaly? (starcrafttwo.com)
Je velmi pravd?podobné, e se n?co takové v SC2 objeví, p?esto jsme p?i balancování hry velmi opatrní, co se této v?ci týká, a to hlavn? od té doby, kdy je sbírání gasu zaloeno na lineárn?jším pom?ru sbírání (3 sb?ra?i) versus sbírání minerál?.

2) Co se stane, kdy za?nete s warpováním protosského Stalkera, ale pylon poskytující energii je p?ed dokon?ením warpování zni?en?
V p?ípad?, e ztratíte pylon poskytující sílu pro warpování jednotky, ztratíte i tu jednotku, ale její cena se vám pravd?podobn? vrátí.

3) M?e být Colossus p?epravován ve Phase Prism, kdy m?ou krystaly Phase Prism p?em?nit jakoukoliv v?c na energii? (mymym.com)

Ano, nová Phase Prism nyní p?epravuje jednotky, které si hrá? vybere, na energii, je je uloena po dobu p?epravy ve Phase Prism. To jí umo?uje p?epravovat tak obrovské jednotky, jako je t?eba Colossus.

4) Co se stane, kdy terranský Battlecruiser zamí?í protosského Stalkera s Yamato Cannonem, ale Stalker se rychle p?ed dokon?ením výst?elu p?esune pry??
V sou?asné dob? ho bude výst?el z Yamato Cannonu sledovat, dokud ho nezasáhne.

5) Budou Temní templá?i b?hem warpování neviditelní, nebo budou náchylní k útoku po n?kolik sekund p?ed tím, ne se "vypa?í"?
Ne, momentáln? se ihned p?i po?átku warpování Temný templá? zneviditelní, p?esto to ale ješt? samoz?ejm? testujeme, protoe je tak p?i nouzových situacích docela silný.

6) Mají bunkry n?jakou vizuální indikaci toho, zda jsou, nebo nejsou obsazeny?
Momentáln? nic takového bunkry nemají, ale ur?it? bychom to cht?li zm?nit.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Natix - 23.09.2007 | 12:12   (odpovědět)

To Marshal22: V co, ono tohle omezen kapacity ale m svoj logiku. Vem si, e bude mt jeden Phase Prism, kde bude mt celou veliknskou armdu, polet ji vyloit k nep?teli, po cest? potk pr stha?ek, ty ud?laj pif paf a cel tvoje slavn armda bude v pr...

Marshal22 - 23.09.2007 | 09:26   (odpovědět)

To Natix:no tak postavich vic to je o nicem tu se jedna o to ze si postavim 3 phase prism a vylozim tak 30- 40 zealotu.Noa a to warpovani bude celkem zajimave ale stejnak vsechno to jsou upgraidy tak ze zase nez se ty vsechny veci koupi......no ale i tak to bude good

Natix - 23.09.2007 | 00:00   (odpovědět)

To Marshal22: Warpovn jednotek z Warp Gate kamkoli v dosahu pylon?. A druh v?c: pokud ti jde o kapacitu Phase Prismu, tak nen problm si jich postavit vc.

Marshal22 - 22.09.2007 | 22:17   (odpovědět)

To Natix: to myslis jako jak warpovat?

Natix - 22.09.2007 | 18:48   (odpovědět)

To Marshal22: Tak po?d m?e warpovat.

Marshal22 - 22.09.2007 | 13:59   (odpovědět)

tak to je na hov... protoze ja jsem se uplne tesil ze teleportuju uplne mega armadu na misto nepritele nebo na bojiste

Manik - 22.09.2007 | 00:49   (odpovědět)

Hlavne nebudem palit s Yamatom po stalkerovi

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.09.2007 | 00:22   (odpovědět)

v tom prvnm videu vyloil jeden prism 4 zealoty. Take stejn, jako shuttle, co je koda, imho by m?l bejt dra, ale v?t...

Marshal22 - 21.09.2007 | 23:56   (odpovědět)

No ja myslel ze jako hratelne v tom rozdil neni ale jenom jsem zvedav jestli Phase Prism ma naky omezeny pocet kolik muze nabrat jednotek kdyz rikali v prvnim gameplayu ze muzeme vilozit okamzite velkou armadu

SiMich - 21.09.2007 | 23:41   (odpovědět)

ad Yamato: Pokud se nepletu, fungovalo to stejn? i v SC1, kde jste Recallovali jednotku, na kterou prv? let?lo Yamato.

m4rses - 21.09.2007 | 23:35   (odpovědět)

a ked sa dobre mikruje tak je jedno s cim a je to nezabitelne... to zalezi na skillu (lamingu) oboch hracov...

m4rses - 21.09.2007 | 23:34   (odpovědět)

ehm to som bol ja .. sa to nejako pokazilo tam

ale kdeze ... stalker nema blink schopnost instantu ale je tam myslim 8s "nabijanie" , takze tuto schopnost ide v boji vyuzit raz ... maximalne dva krat.. bud to zvladnete a zijete alebo nie a je po stalkerovi...

Aries - 21.09.2007 | 23:27   (odpovědět)

To : Tohle je ud?lan asi kv?li vyven hry. Prot? kdyby se to dob?e mikrovalo tak by byl Stalker skoro nezabitelnej.

- 21.09.2007 | 23:21   (odpovědět)

4) Co se stane, kdy terransk Battlecruiser zam? protosskho Stalkera s Yamato Cannonem, ale Stalker se rychle p?ed dokon?enm vst?elu p?esune pry??
V sou?asn dob? ho bude vst?el z Yamato Cannonu sledovat, dokud ho nezashne.

tak ako sorry ale toto nie ! pekne krasne si ja budem zdrhat pred vsetkym...

velmi dobre Q&A

Natix - 21.09.2007 | 22:54   (odpovědět)

To Marshal22: J myslm, e funkce pylonu je HODN? velk rozdl.

Aries - 21.09.2007 | 22:52   (odpovědět)

P?esn? tak, Shuttle byl "jenom" nkla?k, ale tohle je krystalovej po?ta? schopnejt p?em?nit jakoukoliv jednotku na energii a tu nsledn? uloit do pam?ti a pak j se 100% v?rnostn obnov na mst? ur?en.
A taky se um rozloit a napojit se na psionickou matrici a tmpdem slouit jako Pylon

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 21.09.2007 | 21:12   (odpovědět)

no hern? se asi skoro neli (teda krom? toho, e jet? funguje jako pylon). Principem se ale li hodn?

Marshal22 - 21.09.2007 | 21:03   (odpovědět)

Ja celkem nechapu jak je teda rozdl mezi PHASE PRISM a normalnim SHUTLE ze SC1??????nebo v cem je to lepsi?nebo nevim proste...chapete?

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.