Global Play, tedy monost hrát v jakémkoliv herním regionu, tak jak to známe nap?íklad z Diablo III. Všichni po této monosti volají u n?kolik let a jak se zdá, vývojá?i kone?n? vyslyší p?ání hrá??.
V n?kterém z patch? b?hem následujících m?síc? bude monost p?epínání region? implementována do hry. Fungovat to bude stejn? jako u Diablo III, kde v kadém z region? máte sv?j vlastní profil, tzn. m?ete znovu získávat achivementy, bojovat v jiné lize a hlavn? se ú?astnit i t?eba turnaj? ur?ených pro jiné oblasti.
D?leité informace ke Global Play:
- Mezi jednotlivými regiony hrá?i budou p?epínat na p?ihlašovací obrazovce ve h?e.
- Pokud je zrovna probíhá údrba na hrá?ov? výchozím regionu, m?e p?epnout na jiný, který zrovna funguje.
- Zm?nou regionu nedojde ke zm?n? jazyka hry.
- Na hrá?e vyuívající Global Play se budou uplat?ovat in-game pravidla platící v tom daném regionu, v n?m hrají.
Další informace bychom se m?li dozv?d?t ji brzy.
Grand - 17.11.2012 | 14:21 (odpovědět)
Vyjadril se blizz, jak to bude u lidi, kteri maji uz vice nez jeden sc ucet?
doubleflip - 15.11.2012 | 06:07 (odpovědět)
to luke: zajmav ?sla, jestli je to fakt tak jsou dost vysok. no ta odezva v bet? je na houby, je to dost znt...
luke - 15.11.2012 | 00:20 (odpovědět)
Starcraft 2 ma zabudovane zpozdeni, ikdyz hrajes na EU serveru, a to presne 200ms bez ohledu na aktualni ping*. U bety je to, pokud hrajes z EU 400ms. To je proste doba, za kterou zacne jednotka reagovat na jakykoli prikaz. Pri offline hre je to pro zajimavost 50ms
.
K ty sekunde jsem dosel omylem, kdyz jsem to narychlo meril a neuvedomil jsem si, ze jsem na kamere nastavil 60fps. Kazdopadne subjektivne je hrani na EU a US serveru obrovsky rozdil a proto se mi ta sekunda nezdala jako nesmysl.
*pokud je ping vyssi, tak se zacne hraci odpocitavat disconnect
sceletonx - 14.11.2012 | 21:48 (odpovědět)
vis ono existuje primo vec jako ukazatel pingu a nemusim si kvuli tomu nic natacet ... prumernej ping do ameriky (plati i na bete) je 150-250 (nekdy vic, nekdy min), zalezi pak na konkretnim serveru a vytizeni linky
luke - 13.11.2012 | 22:23 (odpovědět)
Sceletonx: Latence v Bete urcite neni 200ms, z evropy je to skoro sekunda.. Otestovat si to muzes jednoduse tak, ze si natocis na kameru zaroven mys a monitor a pak si spocitas pocet snimku mezi kliknutim a zacatkem pohybu jednotky.
Asd - 13.11.2012 | 21:47 (odpovědět)
2 Maor: no a to ne kazdej koreec je u nich na spici ze, takze ti prumerni to urcite zkusej i v EU to bude masakr
Sceletonx - 13.11.2012 | 01:58 (odpovědět)
strucne receno se da rict ze servery budou stale oddelene (uplne stejne jak ted) ale ke kazde licency dostanes "zdarma" licence i na vsechny ostatni servery (v ramci jednoho acc, server se vybira pri loginu)
Darkry - 12.11.2012 | 22:04 (odpovědět)
JozeFE: ano, p?esn? na to jsem se ptal v prvnm koment?e a je to tak.
JozeFe - 12.11.2012 | 21:23 (odpovědět)
ako sa mi mysli ten ini profil ? ... poviem priklad teraz som dia zerg a chcel by som zacat napr terrany ale na dia sa to zacina dost blbo ze by som mohol napr zacat na americkom od bronzu ? ... a pritom v EU mi ostane dia ?
Sceletonx - 12.11.2012 | 13:43 (odpovědět)
Je to sice pekne ale pro vetsinu lidi a bezne ladderovani stejne zadna zmena, protoze jedinej (neevropskej) pro nas pouzitelnej server je V serverni americe a i tam je kolikrat solidni latence (viz beta, chvilema ping i 200+)... Na korejsky servery je ping minimalne 250-300 (nekdy vic) a SEA nebo jizni amerika to bude jeste horsi .
Maor - 12.11.2012 | 10:05 (odpovědět)
v korei budou muset zavst ultra noob ligu se t?m a dostanu vprask od korejc?